Michał Szafrański

Jak na blogu zarobiłem miliony – wywiad z Michałem Szafrańskim

Wywiad z Michałem Szafrańskim, autorem bloga „Jak oszczędzać pieniądze”, podcastu „Więcej niż oszczędzanie pieniędzy” oraz bestsellerowych książek „Finansowy ninja” i „Zaufanie, czyli waluta przyszłości”. C: Dziś spotykamy się z powodu promocji Twojej nowej książki. Podczas

Więcej

NEWSLETTER

Otrzymasz od MaxROY.com sp. z o.o. cotygodniowe podsumowania najlepszych artykułów, darmowe ebooki, unikalne materiały video, zaproszenia na darmowe webinary, a także informacje o szkoleniach.

Okładka pierwszego numeru sprawny.marketing

+80 stronicowy numer magazynu „sprawny.marketing”

Mobile: 3 nowości, które mogą być przyszłością branży

Przez kilkanaście ostatnich miesięcy jesteśmy dosłownie bombardowani nowościami, które mają zmienić oblicze internetu na urządzeniach mobilnych. Co tak naprawdę kryje się za tajemniczymi skrótami AMP i PWA? Które technologie to nadal mobilna awangarda, a bez

Więcej

Trendy w social mediach

Facebook dopiero się zaczyna! Trendy w social mediach

Facebook to już nie serwis społecznościowy – zamierza on konkurować nie tylko z całym internetem, ale w ogóle ze wszystkimi mediami. Podczas Agency Day w Dublinie, organizowanym dla europejskich agencji socialmediowych, sporo mówiono m.in. o

Więcej

10 kluczowych wskazówek dla każdego content marketera

10 kluczowych wskazówek dla każdego content marketera

Zacznijmy od złej wiadomości: coraz trudniej jest zwrócić uwagę klientów na nowo stworzony content. Zasięg organiczny w mediach społecznościowych to już zamierzchła przeszłość. Ledwie połowa publikowanego contentu zostaje udostępniana dalej, a więcej niż tysiącem udostępnień

Więcej

Jak sprzedawać w 2018 roku

Jak sprzedawać w 2018 roku

Sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż… Jest to pojęcie, o którym rzadko wspominam, a jednak nie da się zaprzeczyć, że to fundament, na którym wznosi się cała moja kariera. Postanowiłem więc w tym roku dokładniej przyjrzeć się temu

Więcej

jak zaplanować udany debiut mediowy

Jak zaplanować udany „debiut mediowy”?

Przed debiutem giełdowym – staranna analiza różnych opcji finansowania, opracowanie prospektu emisyjnego, zgoda KNF i „road show” po inwestorach, aby zweryfikować założenia i skonfrontować je z profesjonalistami. Przed pierwszą kampanią mediową – burza mózgów i

Więcej

SEO checklista po wdrożeniu SSL

Sam zakup i instalacja certyfikatu SSL to nie wszystko, ponieważ po migracji łatwo jest przeoczyć detale, które mogą mieć znaczący wpływ na widoczność strony w wyszukiwarce. Google od dawna edukuje swoich użytkowników w kwestiach bezpieczeństwa.

Więcej

3 sposoby na optymalizację treści pod SEO w WordPressie!

WordPress jest najpopularniejszym systemem do tworzenia stron WWW. Jest darmowy oraz bardzo łatwo rozbudowuje się go o dodatkowe moduły. Strony na WordPressie pozycjonują się dobrze, ale warto wyposażyć je w odpowiednie narzędzia. Jak to zrobić,

Więcej

zadowolenie - czynnik rankingowy w SEO

Zadowolenie – czynnik rankingowy #1 w SEO?

Wyobraź sobie taką sytuację: budzisz się rano i widzisz w systemach raportujących swoją stronę jako jedną z pierwszych w wynikach wyszukiwania Google’a. I to nawet pod najbardziej konkurencyjnymi frazami. Każdy marzy o takiej sytuacji. Aby

Więcej

getresponse

Jak najlepiej inwestować w wiedzę swoją… oraz klientów

Czy wiesz co najbardziej utrudnia sprzedaż do klienta biznesowego? Budżet? Niedopasowanie produktu do potrzeb? To tylko pozory. Największym wrogiem sprzedaży B2B jest brak rzetelnej wiedzy klientów. I nie chodzi tu wcale o wiedzę o produkcie,

Więcej

Jak zaprojektować kurs online oceniany na 4.85/5?

Myślisz o tym, żeby prowadzić własny kurs online, ale nie wiesz, co zrobić, żeby naprawdę znalazł on wielu odbiorców? W tym artykule znajdziesz 7 pytań, na które musisz odpowiedzieć, zanim zaczniesz produkcję i promocję kursu.

Więcej