PIERWSZE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE!

AI DLA MARKETINGU

Jak wykorzystać sztuczna inteligencję w SEO, content marketingu i social media

Zarejestruj się >>

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Wyprzedź swoją konkurencję dzięki wykorzystaniu AI w marketingu!

Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na 2023 rok.

Jedno jest pewne: sztuczna inteligencja to technologia, której nie możesz zignorować, jeśli nie chcesz, aby Twoja konkurencja zostawiła Cię w tyle!

Dlatego właśnie stworzyliśmy pierwsze w Polsce szkolenie z AI marketingu, dzięki któremu to Ty wyprzedzisz swoich rywali!

Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:

Czym dokładnie jest AI?

Sztuczna inteligencja to technologia, która pozwala na tworzenie programów komputerowych, które są w stanie naśladować ludzkie zachowania i podejmować decyzje na podstawie analizy danych. Może mieć zastosowanie w wielu dziedzinach, w tym w marketingu. W marketingu AI pozwala na analizowanie i przetwarzanie dużych ilości danych, aby wyciągać wnioski i podejmować lepsze decyzje biznesowe.

Warto też podkreślić, że sztuczna inteligencja to dziedzina, która cały czas się rozwija, a jej zastosowanie rośnie w różnych sektorach gospodarki. Współczesne technologie AI pozwalają na uzyskiwanie coraz lepszych wyników, a ich wpływ na rozwój różnych gałęzi przemysłu jest coraz bardziej zauważalny.

W jaki sposób AI ma Ci pomóc w działaniach marketingowych?

Przede wszystkim dzięki niej odzyskasz masę czasu, który zajmują Ci powtarzalne, mozolne zadania! Dzięki sztucznej inteligencji stworzysz nie tylko teksty i grafiki, ale nawet muzykę czy wideo! Nie wierzysz? A co jeśli powiemy Ci, że poprzednie dwa akapity zostały w całości napisane przez sztuczną inteligencję? 😉

Nadal mało? W takim razie musisz wiedzieć, że powyższa grafika nie jest efektem wielogodzinnej, żmudnej pracy graphic designera, nie jest też kupiona z bazy zdjęć, a została stworzona przez AI po wpisaniu odpowiednich promptów.

Na naszym szkoleniu z AI marketingu pokażemy Ci krok po kroku, jak wykorzystywać sztuczną technologię w swojej codziennej pracy, aby dostarczała Ci dokładnie tego, czego oczekujesz!

Szkolenie z wykorzystania AI w marketingu – wiedza, którą musisz zdobyć

Szkolenie AI dla marketingu  jest intensywnym jednodniowym programem dla pracowników branży marketingowej, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności i poznać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej pracy. Szkolenie skupia się na czterech głównych obszarach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jest to:

 

 

Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.

Czego dokładnie Cię nauczymy?

  • Jak wykorzystywać narzędzia do wyboru słów kluczowych, optymalizacji treści i monitorowania wyników.
  • Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do analizy danych i dostosowywania treści do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
  • Jak za pomocą AI tworzyć i edytować obrazy, muzykę i materiały wideo.

W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania uczestników – dzięki temu będziesz mieć okazję, aby omówić problem na przykładzie konkretnego zagadnienia czy problemu pojawiającego się w trakcie Twojej codziennej pracy. 🙂

A co na ten temat powiedziała sama sztuczna inteligencja? 😉

 

Eksperci są zgodni – mamy do czynienia z prawdziwą rewolucją:

Zobacz jakie możliwości daje AI:

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu AI dla marketingu?

Dowiesz się, jak poradzić sobie z lawiną pomysłów - koniec z czasochłonnym wyszukiwaniem pomysłów lub ubieraniu idea w odpowiednie słowa!

Uwolnisz swój cenny czas, który do tej pory poświęcałeś na mozolne, powtarzalne zadania. Teraz może zająć się nimi AI!

Nauczysz się, jak umiejętnie komunikować z narzędziami AI - tak by robiły dokładnie to, co chcesz!

Nowe narzędzia i metody pracy oparte o AI = większa wydajność i zadowolony szef ;)


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Pracowników branży marketingowej, którzy chcą dzięki AI usprawnić proces tworzenia contentu, komunikację wewnętrzną oraz audiowizualną oprawę.

  • Osób zajmujących się SEO, które chcą poznać narzędzia i technologie związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji do tworzenia contentu dopasowanego pod SEO.

  • Osób, które chcą wykorzystać AI do optymalizacji swojej pracy.

  • Przedsiębiorców, którzy chcą poznać nowe technologie i narzędzia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w marketingu oraz zrozumieć, jakie korzyści wynikną z tego dla ich firmy.

Dzień 1: AI dla marketingu

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak sztuczna inteligencja wpływa na marketing online?
  • Jakie są możliwości wykorzystania AI w tworzeniu treści i SEO?
  • Jak AI może pomóc w sprzedaży?
  • Jak wykorzystać narzędzia oparte na AI do tworzenia i edycji obrazów?
  • Jakie możliwości daje AI w tworzeniu i edycji muzyki oraz materiałów wideo?

 

  • Cele szkolenia: spełnienie marzenia marketera! – umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji pracy
  • Zakres szkolenia: narzędzia AI dla marketingu
  • Forma merytoryczna: szkolenie z elementami warsztatu
  • Materiały: prezentacja szkoleniowa
  • Prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak

Program szkolenia
AI dla marketingu

  • 10:00 – 10:30 Wprowadzenie do AI w marketingu

    • Definicja AI i jej zastosowań w marketingu
    • Omówienie potencjalnych korzyści i wyzwań związanych z wykorzystaniem AI w marketingu
    • Rzeczywistość prawna

  • 10:30 – 11:45 Content i SEO

    • Pomysły i wytyczne na treść
    • Pisanie artykułu na podstawie ramy/szkieletu
    • Jak uatrakcyjnić artykuł, czyli o sile podsumowań i FAQ
    • Jakie treści wychodzą najlepiej z AI writerów?
    • O jakości contentu AI słów kilka
    • Czy Google wie, która treść została napisana przez AI?
    • Optymalizacja w wyszukiwarce z wykorzystaniem AI
    • Granica AI – gdzie powinien włączyć się człowiek i w jakim stopniu możemy zawierzyć botom?

  • 11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 – 13:00 Sprzedaż/komunikacja na sterydach

    • Personalizacja maili i komunikacji
    • Coldmailing, czyli jak zaangażować przyszłego klienta
    • Możliwości na usprawnienie procesów sprzedażowych

  • 13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 – 15:30 Wykorzystanie AI w tworzeniu i edycji obrazów

    • Poznanie narzędzi i technologii umożliwiającej tworzenie i edycję obrazów z wykorzystaniem AI (m in. Midjourney, DALL·E 2)
    • Zapoznanie się z funkcjonalnościami poszczególnych narzędzi, przykłady ich zastosowania oraz poznanie ich możliwości
    • Tworzenie oraz edycja obrazów za pomocą poznanych narzędzi

  • 15:30 – 16:15 Tworzenie i edycja muzyki z wykorzystaniem AI

    • Poznanie różnych możliwości, jakie daje wykorzystanie AI w tej dziedzinie, takie jak np. automatyczne generowanie kompozycji, korekcja dźwięku, tworzenie nowych brzmień
    • Omówienie konkretnych przykładów zastosowania AI w tworzeniu i edycji muzyki

  • 16:15 – 16:30 Przerwa kawowa

  • 16:30 – 17:15 Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem AI

    • Pokazanie, jak AI może ułatwić i usprawnić proces tworzenia i edycji materiałów wideo
    • Omówienie różnych możliwości: tworzenie wideo na podstawie tekstu, automatyczne tworzenie napisów, automatyczna korekcja koloru

  • 17:15 – 18:00 Pytania i odpowiedzi

Dzień 2: AI dla marketingu PRO

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak korzystać z różnych modeli językowych w marketingu?
  • Jak poprawić doświadczenie klienta z pomocą AI?
  • Jakie narzędzia i techniki można wykorzystać do tworzenia reklam z wykorzystaniem AI?
  • Jak AI może pomóc w tworzeniu treści oraz komunikacji?
  • Jakie są praktyczne zastosowania AI w marketingu – od tworzenia reklam po programowanie?
  • Poznasz interesujące case studies pokazujące wykorzystanie AI w różnych branżach.

Program szkolenia
AI dla marketingu PRO

  • 10:00 - 10:30 Promptowanie i inne modele językowych

    • Łączenie narzędzi jako konieczność?
    • Prompt chaining
    • Inne modele językowe i ich możliwość wykorzystania

  • 10:30 - 11:15 Customer Experience i ścieżka klienta ze wspomaganiem

    • Target i persona – tworzenie i wykorzystanie podczas komunikacji
    • Ankiety i ich analiza
    • Chatboty – czyli jak wykorzystać AI do odpowiedzi na nurtujące pytania użytkowników

  • 11:15 - 11:30 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 13:00 Reklama - adsy, rolki i inne reelsy

    • Rolki z długich filmów (opus pro etc)
    • Automatyczne generowanie bannerów na Social Media i Adsy
    • Analiza wyników i wyciąganie wniosków

  • 13:00 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 - 15:00 O contencie jeszcze trochę...

    • Generowanie treści na podstawie własnych dokumentów
    • Jasper vs Writesonic vs YeppAI i przewagi poszczególnych narzędzi
    • Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna

  • 15:00 - 16:00 Programowanie od zera

    • Tworzenie prostego kodu
    • Edycja istniejącego kodu zgodnie z potrzebami
    • Google Colab i wektoryzacja treści
    • Bannery HTML5 i ich animowanie

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 17:15 Case Studies

    • PROPS – czyli torebki pojemne w AI
    • Książka kucharska

  • 17:15 - 18:00 Sesja Q&A

Dzień 2: AI: Grafika i Video

Na tym szkoleniu odkryjesz tajniki wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu, od projektowania graficznego po kreację dźwięku i filmów. Zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji i tworzyć kampanie marketingowe na najwyższym poziomie. Dzięki temu Twoje działania marketingowe staną się bardziej efektywne, innowacyjne i dostosowane do potrzeb współczesnego rynku.

Program szkolenia
AI: Grafika i Video

  • 10:00 - 10:30 Wprowadzenie

    • Odkrywanie potęgi AI w nowoczesnym marketingu
    • Strategie wykorzystania AI do optymalizacji działań marketingowych

  • 10:30 - 11:30 AI w projektowaniu graficznym

    • Poznaj narzędzia przyszłości: Midjourney, Adobe Firefly, Leonardo AI
    • Omówienie narzędzia Midjourney:
      • Instalacja i konfiguracja serwera
      • Optymalizacja ustawień konta
      • Od podstaw do zaawansowanego promptowania
      • Kluczowe parametry dla perfekcyjnych grafik
      • Inspiracje i źródła dla kreatywnych umysłów
      • Zaawansowane techniki kreacji

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 13:30 AI w projektowaniu graficznym

    • Leonardo AI – darmowa alternatywa dla Midjourney
    • Profesjonalne zdjęcia produktowe
      • Wycinanie tła
      • Wirtualne sesje zdjęciowe i kompozycje
      • Tworzenie kompozycji
    • Odkryj funkcję Generative Fill w Photoshop Beta
    • Transformacja szkicu w realistyczny obraz 
    • Ewolucja zdjęcia: od 2D do 3D
    • Kreacja grafik wektorowych z AI
    • Optymalizacja jakości grafik
    • Dyskusja: Zalety i wyzwania AI w projektowaniu graficznym
    • Praktyczne ćwiczenia z użyciem tych narzędzi do tworzenia grafik dla materiałów marketingowych

  • 13:30 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:30 - 16:00 AI w projektowaniu dźwięku

    • Odkryj narzędzia AI do kreacji dźwięku
    • Komponowanie muzyki z pomocą AI
    • 11Labs – przyszłość generowania głosu:
      • Kreacja własnego, unikalnego głosu
      • Konwersja tekstu na mowę
    • Innowacje dźwiękowe: od tekstu do efektów specjalnych i muzyki
    • Optymalizacja jakości nagrań audio
    • Wprowadzenie do transkrypcji z AI
    • Twórz efekty dźwiękowe i muzykę dla kampanii marketingowych

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 17:30 AI w tworzeniu filmów

    • Wprowadzenie do narzędzi AI do tworzenia filmów
    • Runway – generator materiałów wideo:
      • Kreacja wideo z tekstu i obrazu
      • edytor materiałów wideo:
        • usuwanie niechcianych elementów z wideo
        • wycinanie z tła
        • śledzenie obiektu (motion tracking)
    • Kaiber – generowanie i optymalizacja materiałów wideo
    • Ulepszanie jakości materiałów wideo
    • Praktyczne ćwiczenia z użyciem tych narzędzi do tworzenia filmów dla materiałów marketingowych

  • 17:30 - 18:00 Case study + sesja Q&A

    • PROPS: Kreacja kolekcji damskich torebek
    • Tworzenie e-booka z AI
    • Materiały wideo promujące kurs AI dla marketingu

Trenerzy

Piotr Szkoda

AI Product Manager w sprawny.marketing, wcześniej SEO Manager w Widzialni.pl, gdzie dbał o jakość usług i zespół SEO. Współtwórca, mentor i wykładowca Szkolenia Junior SEO Specialist dla Coderslab. Certyfikowany trener biznesu Akademii SET. Od początku testuje asystentów AI, wierząc, że wspomogą, a nie zastąpią ludzi w marketingowym świecie. Uważa, że szeroka wiedza i rozeznanie w rynku ma ogromną wartość w podzielonym dziś na wiele specjalizacji świecie marketingowym.

Jacek Adamczak 
Graphic Designer w sprawny.marketing. Od 7 lat projektuje materiały zarówno do digitalu, jak i do druku. Ukończył Bootcamp UI/UX Designer, gdzie zgłębiał tajniki projektowania interfejsów. Jest odpowiedzialny za oprawę wizualną konferencji I Love Marketing. Na co dzień wykorzystuje AI do tworzenia i inspirowania się w swoim projektowaniu.  Prywatnie jest wiecznie niewyspanym tatą dwójki dzieci, słuchającym w drodze do pracy audiobooków o działaniu służb specjalnych i morderstwach. To także wielbiciel biegów terenowych z przeszkodami, który ponad wszystko kocha… ser.

Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet nagrań prelekcji w tematyce AI z konferencji I ❤️ Marketing&Technology, które uzupełniają tematykę szkolenia

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy.

Premium to platforma pełna eksperckiej wiedzy oraz aktualnych informacji z marketingowego świata.

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe takich firm jak Brand24, brief4U.com, REDLINK, NapoleonCat, Sotrender oraz wiele innych

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Sprawdź opinie uczestników szkoleń:

Aleksandra Wysiadecka

Dominika Wojucka

Julita Arciszewska

Zuzanna Gajos

Anna Stani-Miturska

Anna Popławska

Helena Mielewczyk

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555