Wszyscy się tułamy po cyfrowym świecie algorytmów Google’a. Czasami błądzimy, czasami chcemy iść bez celu, a czasami musimy iść w nieznane, bo jeszcze nikt nie szedł tą drogą. Zabierzemy Was (bez tlenu) na górę o nazwie STRATEGICZNE SEO. Pokażemy, gdzie jest baza, C1, C2 itd. Pokażemy nową drogę i zaporęczujemy starą. Będzie o Pintereście, frazach kluczowych, mistycznym związku SEO z Content Marketingiem… będzie klawo!
O prelegencie
Marianna:
Na contentowej optymalizacji stron internetowych, strategiach, planowaniu i pisaniu tekstów zjadła zęby. W branży od tak dawna, że pamięta słodkie czasy tekstów preclowych. Zaczynała jako copywriter 100 lat temu. Dziś jest Head of SEO and Content w MaxROY.agency.
Współpracuje z dużymi brandami, którym doradza zarówno pod kątem SEO, Content Marketingu, jak również szeroko pojętego brandingu. Dobry strateg. Lubi planować na podstawie danych, pisać i czytać dobry content, eksplorować nowe obszary marketingu internetowego. Uważa, że prawdziwa magia dzieje się w zespołach interdyscyplinarnych. Szkoli z Content Marketingu, sporo publikuje i niesie światu dobrą nowinę jako wykładowczyni akademicka. Uczy kreatywnego pisania, brandingu, storytellingu. To Facetka od Contentu na pełen etat!
Prywatnie typ fotelowy. Miłośniczka naprawdę dobrych i nietuzinkowych kampanii reklamowych, świętego spokoju, reportaży, Harry’ego Pottera, seriali, designu by PRL oraz podróży. Umie zrobić analizę fraz kluczowych bez narzędzi, nigdy nie pobiegła w maratonie i jest największą fanką Backstreet Boys (team Brian) – z czego Bart nieustannie się śmieje.
Bartosz:
Pozycjonował strony internetowe wtedy, gdy my nie umieliśmy nawet czytać. Związany z MaxROY od zawsze – ojciec założyciel i serce firmy. Serio zaczynał w garażu – ma na to świadków. Dziś agencja MaxROY to kilkudziesięciu specjalistów z każdej gałęzi e-marketingu i o różnych temperamentach.
Bart szkoli z zakresu technicznego SEO, Google ADS. Czasami coś napisze lub wystąpi w radiu. W odróżnieniu od Marianny dobrze liczy i robi to szybko. Dlatego w codziennej pracy kładzie nacisk na analitykę, analitykę oraz analitykę.
Specjalizuje się w ogromnych e-commerce’ach. Lubi planować, wdrażać, sprawdzać, na nowo planować i potem znów testować. Na swoim koncie ma sukcesy naprawdę największych w tym kraju sklepów internetowych. Za swoje podejście do biznesu dostał kilka nagród.
Po pracy lubi oglądać piłkę nożną w wykonaniu pewnej poznańskiej drużyny (w góóóóóręęęęęę sercaaaaaa…), eksploruje internet w poszukiwaniu najzabawniejszych memów, kocha dobre seriale i Christiana Bale’a (kość niezgody z Marianną). Lubi chodzić po górach i w 2023 zdobył Śnieżkę bez tlenu. Z herbat lubi Minutkę.