

Warszawa & Online,23 października – 27 października 2023
- Cena od 690 PLN
- 5 dni, 5 konferencji
- Multikino Złote Tarasy, Warszawa & online
Ceny wzrosną za
O konferencji
Od 23 do 27 października 2023 roku odbędzie się już XVI edycja konferencji I * Marketing&Technology! Zobaczymy się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Konferencja potrwa aż pięć dni, a my przygotowaliśmy na każdy dzień jedną ścieżkę tematyczną: I * ads&analytics, i * social media, I * marketing oraz dwie nowości i * marketing International oraz I * AI, czyli dni z międzynarodowymi praktykami. Prelekcje w nowych dwóch dniach będą prowadzone w języku angielskim. Będziesz mieć okazję poznać najnowsze narzędzia, trendy strategie i innowacje. Dowiesz się jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w marketingu oraz tego, jak wdrożyć AI w swojej firmie.
Agenda
Zakwalifikowani i zaproszeni:

Performance Marketing Director
numbers & intuition
Andrzej Brandt
Temat zostanie opublikowany wkrótce



1 / 1
5.,09
O prelegencie
Ekspert SEM, który od niemal dekady prowadzi kampanie na globalnych rynkach m.in. w takich systemach reklamowych, jak Google Ads, Meta czy Criteo. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważa znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał. Posiadacz certyfikatu DIMAQ, prelegent topowych polskich konferencji marketingowych, wieloletni menedżer działów PPC, mentor i uczestnik elitarnego programu agencyjnego Google Export Guru. W portfolio klientów: Vitkac, BRW, Superpharm, Swiss, Chocolissimo, Oknoplast.

Digital Analyst & Data Scientist
Analityczny
Mateusz Muryjas
Temat zostanie opublikowany wkrótce

0

0

0
2 / 3
5,07 / 6
Google Analytics to narzędzie, które jedni kochają, a drudzy dopiero pokochają. Ale! To wciąż tylko narzędzie, które mimo rozwoju technologii i uczenia maszynowego (nad wyraz optymistycznie nazywanego sztuczną inteligencją) ma swoje niedoskonałości. Czy ulokowanie swoich uczuć i zawierzenie wniosków jakiejkolwiek technologii to dobry pomysł? Historia Benka, marketera pracującego w e-commerce z branży beauty pokazuje, że ograniczenie się tylko do pracy z interfejsami narzędzi, analizy współczynnika konwersji czy wskaźnika ROAS może doprowadzić do sytuacji, w której w teorii kampanie przynoszą efekty, a w praktyce firma notuje starty. Jak to możliwe? Dowiesz się w trakcie prezentacji!
O prelegencie
Pasjonat zbierania i wizualizacji danych. Analitykę traktuje jako przyprawę, która pozwala wydobyć z organizacji i projektów nieznany wcześniej smak. Wierzy, że wszystkie działania można opisać wskaźnikami, a później je zoptymalizować. Z głową w chmurach.. a właściwie chmurze Google pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową i biznesową: wyznaczać cele, mierzyć konwersje i zachowania użytkowników, a także analizować koszty akwizycji i retencję klientów.
Praktyk strategii i narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Data Studio, Tag Manager i Hotjar, którym w ciągu ostatnich 10 lat poświęcił setki godzin. Szkoleniowiec i prelegent na licznych konferencjach branżowych takich jak MeasureCamp, Data Science Summit, InternetBeta, Bitspiration, czy semKRK.
Współpracuje z firmami i agencjami z obszaru digital marketingu, którym doradza i pomaga mierzyć efekty działań sprzedażowych i marketingowych. Współtworzy Fundację Inicjatyw Gospodarczych, Analitycznych i Technologicznych w ramach której organizuje konferencje, szkolenia oraz projekty edukacyjne z zakresu analityki takie jak konferencja #digitalfest.

Trener i Specjalista Google Ads & Google Analytics
www.karoldziedzic.pl
Karol Dziedzic
Temat zostanie opublikowany wkrótce

0

1

0
4 / 4
4,92 / 6
O prelegencie
W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24.

CEO
Adequate SEM
Witold Wrodarczyk
Temat zostanie opublikowany wkrótce

0

0

0
4 / 4
4,99 / 6
Pewnie myślisz, że będę mówił o ciasteczkach i świecie bez nich. Nie, na I ❤️ Marketing & Technology opowiem o nadchodzącej nowej erze pomiaru skuteczności i optymalizacji kampanii online. Jeśli zastanawiasz się, dlaczego wyniki kampanii są świetne, ale Twoja sprzedaż nie rośnie – to warto wybrać się właśnie na moje wystąpienie. Opowiem, dlaczego algorytmy idą na łatwiznę i pokazują Ci iluzoryczne wyniki – na Twoje własne życzenie. Pokażę też, jak możesz spróbować to zmienić wykorzystując technologie, które właśnie wprowadza Google i o których mówi się mniej, niż powinno.
O prelegencie
Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka. Doradca Inwestycyjny, ekspert w zakresie ekonomiki kampanii reklamowych i modelowania atrybucji. Prelegent m.in. I <3 Marketing oraz Forum IAB, Google Partners, autor artykułów w magazynach sprawny.marketing, Marketer+ i Online Marketing. Jego prace są publikowane i cytowane za granicą, m.in. w Search Engine Journal i Search Engine Land. Witold jest założycielem agencji Adequate Interactive Boutique i praktykiem performance marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem.

Project Supervisor & Member of Management Team | Partner
Tribe47
Mariya Kallagova
Temat zostanie opublikowany wkrótce

0

0

1
1 / 1
4,67 / 6
Ceny reklam płatnych ciągle rosną, algorytmy przestają działać. Jak tworzyć reklamy, które sprzedają, w 2023? Postaw na dobrą kreację.
O Prelegentce
Partnerka w Tribe47, agencji wyspecjalizowanej we wprowadzaniu na rynek i wspieraniu wzrostu firm z sektora ecommerce. Przeszła długą drogę od specjalisty performance do dyrektorki kreatywnej. Związana z digital marketingiem od ponad 10 lat. W Tribe47 prowadzi konsultacje i warsztaty strategiczne oraz koordynuje pracę zespołów przy ich wdrażaniu. Specjalizuje się w kreacji, modelu subskrypcyjnym i złożonych produktach cyfrowych.
Zakwalifikowani i zaproszeni:

Brand Communication Director
180heartbeats + JUNG v. MATT
Jagoda Prętnicka – Markiewicz
Temat zostanie opublikowany wkrótce

0

0

0
0 / 1
3,73 / 6
O Prelegentce
Absolwentka Politologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przez sześć lat była odpowiedzialna za PR i komunikację w SentiOne (Social Media Listening & Conversational AI Platform). Jagoda ma ponad kilkunastoletnie doświadczenie w agencjach reklamowych i public relations takich jak Edelman Polska czy Headlines Porter Novelli. Planowała i wdrażała strategie komunikacyjne między innymi dla marek takich jak Coca-Cola, Microsoft Xbox czy LG. Jako Head of Communications w strukturze Brand New Galaxy odpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną grupy. Jagoda mieszka i pracuje w Warszawie od 2008, choć Poznań na zawsze pozostanie jej rodzinnym miastem. Uwielbia analizować trendy konsumenckie, czytać kryminały oraz snuć życie kuchenno-towarzyskie.

Statystyczka
janinadaily.com
Janina Bąk
Temat zostanie opublikowany wkrótce

3

0

1
8/9
5,17 / 6
O Prelegentce
Komendant komedii w Janinadaily.com – najmilsza strona internetu. Patryk Vega statystyki na kanale YT „Statystycznie rzecz biorąc”. Panga biznesu w Janina Daily spółka z żadną odpowiedzialnością. Posiada następujące osiągnięcia życiowe:
1. Jej książka „Statystycznie rzecz biorąc. Czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby zdobyć Nobla” (KUP JĄ!!!) w rok sprzedała się w liczbie 100000 egzemplarzy i przebiła w topce Empiku wszystkie części sagi erotycznej Blanki Lipińskiej, co technicznie rzecz biorąc czyni z niej Blankę Lipińską statystyki.
2. Wyplotła kiedyś koszyków z kabanosów na FB Lajwie, a 85000 osób to obejrzało, co jest ostateczną odpowiedzią na pytanie jej mamy: „Janina, a co ty będziesz robić po tym doktoracie?”
3. Nagrania z wykładów o statystyce, który wygłosiła na TEDx Koszalin i TEDx Katowice mają ponad 110 000 wyświetleń każde. To pierwsze było przez moment popularniejsze niż wideo Zenka Martyniuka.
4. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji.
Uważa, że poprzeczkę w życiu należy sobie zawsze zawieszać wysoko, bo wtedy przechodząc pod nią nie trzeba się schylać.

Co-Founder & Creative Owner
More Bananas
Anna Ledwoń-Blacha
Temat zostanie opublikowany wkrótce

1

0

0
4 / 6
4,81 / 6
O Prelegentce
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Founder & Managing Parter
AdFather
James Behr
Temat zostanie opublikowany wkrótce

0

1

0
2/2
4.91 / 6
Do 2030 roku populacja osób w wieku 60+ będzie wzrastać 3,5 razy szybciej w porównaniu z populacją całego świata. Polacy to z kolei najszybciej starzejące się społeczeństwo w całej Unii Europejskiej. Czeka nas zatem trwała zmiana społeczna, czyli również zmiana biznesowa, która wymusi na nas nowe podejście do działań marketingowych.
O prelegencie
Zarządza agencją AdFather, której działania obejmują takie obszary jak strategia, branding, social media, design oraz produkcja contentu. Jako wykładowca akademicki dzieli się wiedzą z zakresu kreowania marki i wizerunku, optymalizacji profili społecznościowych, buzz marketingu w internecie oraz reklamy audiowizualnej. Był współautorem programu PRETEKST, czyli rozmów z przedstawicielami szeroko pojętej branży kreatywnej.

Influencer marketing & YouTube expert
Kamil Bolek
Temat zostanie opublikowany wkrótce

1

2

2
9 / 10
5,14 / 6
Ile kosztuje współpraca z influencerem? To zależy… ale nie tylko od setek parametrów, ale też od tego, co w ogóle rozumiesz przez „koszt”. W swoim wystąpieniu postaram się streścić swoje 10-letnie doświadczenie i pokazać garść przykładów, porad i inspiracji udowadniających, że efekty w influencer marketingu można osiągać nieco inaczej, sprytniej i… zdecydowanie taniej. W końcu – nie tylko w influencer marketingu – pieniądze to nie wszystko.
O prelegencie
Dyrektor marketingu i członek zarządu LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media) – największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: „Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)”

CEO
Tears of Joy agency
Łukasz Kępiński
Temat zostanie opublikowany wkrótce

2

0

0
2 / 3
5,59 / 6
Czy da się zrealizować kampanię influencerską bez zaskakujących wspolprac? Co najczęściej zaskakuje? I czy da się przygotować na takie zaskoczenia?
O prelegencie
Piąty rok współtworzy i zarządza kreatywną agencją social media influencerską Tears of Joy. Wcześniej zarządzał działem social media w K2, rozwijał startup w Estonii. Kocha polskie plaże, męczy się oglądając Legię i gra na flipperach. Organizuje największe cykliczne wydarzenie dla Twórców – Środa #DzieńBloga.

CEO
Precious Content
Aleksandra Sidorowska
Temat zostanie opublikowany wkrótce
Z Reelsami jest tak, jak z naleśnikami. Niby intuicyjnie potrafi je zrobić każdy, ale czy to na pewno będą one dobre i zachęcą do skonsumowania ich w całości? Szykujcie fartuchy, bo Ola Sidorowska ma dla Was przepis na Reels idealny!
O Prelegentce
Z głową w chmurach, nosem w telefonie i tysiącem pomysłów na dobry content.
Ola Sidorowska – zwyciężczyni pierwszej w Polsce nagrody Make TikToks Contest. Zawodowo social media manager i założycielka agencji kreatywnej Precious Content, a prywatnie miłośniczka podróży i chwytania nowych doświadczeń.

Co-Founder & Creative Director
Lettly
Zuzanna Śleszyńska
Temat zostanie opublikowany wkrótce
To już koniec influencer marketingu. Influencerzy się skończyli. Era influencerów dobiega końca. Clickbaitowe nagłówki mnożą się i mnożą, tymczasem wydatki na influencer marketing stale rosną. To jak to jest z tymi influencerami? W którą stronę idzie rynek? Czy nowe platformy typu TikTok i BeReal zapowiadają całkowitą transformację? Jak na polukrowane, wyidealizowane social media reagują przedstawiciele Gen Z i czy będą mieli wpływ na kształt komunikacji marek w mediach społecznościowych?
O Prelegentce
Zuzanna Śleszyńska, współzałożycielka i dyrektorka kreatywna agencji influencer marketingowej Lettly. Od 10 lat działa w branży e-commerce i digital marketingu. Odczarowuje złą sławę rynku influencerów, tworząc kampanie dla marek tj. Zalando, HBO, Vichy, YSL, Skoda czy T-Mobile. Laureatka rankingu Forbes 30 under 30, mentorka programu Google Launchpad, wykładowczyni na Akademii Leona Koźmińskiego. W każdej prezentacji umieszcza przynajmniej jeden gif z Beyoncé.

Konsultant Social Selling z wykorzystaniem LinkedIn
Rafał J. Szymański
Rafał Szymański
Temat zostanie opublikowany wkrótce

0

1

1
5 / 5
5,07 / 6
Jeśli ktoś jeszcze myśli o LinkedIn jako o miejscu tylko do szukania pracy to zatrzymał się w 2015 roku, kiedy popularną przeglądarką był Internet Explorer a samą platformę kupił Microsoft. Od tamtej pory LinkedIn to także miejsce do do budowania sieci kontaktów biznesowych i sprzedaży B2B a Microsoft udostępnia co chwilę nowe narzędzia dla sprzedawców. Co z tego ma marketing, jak sprzedawać za pomocą LinkedIn ale nie zostać spamerem dowiecie się podczas mojego wystąpienia.
O prelegencie
Ekspert digital marketingu i sprzedaży przez Internet. Budował działy digital w Sanofi, Roche i Neckermann. Zanim odszedł z korporacji, aby założyć firmę dostarczającą leady B2B to jako eCommerce Pillar Leader w 3M odpowiadał za działania sprzedaży online w 47 krajach Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.
Założył konto LinkedIn w 2006 roku, a od 2016 roku intensywnie działa wdrażając programy sprzedażowe na nim z użyciem LinkedIn Sales Navigator i autorskiego oprogramowania.
Społecznie udziela się jako ekspert ds. psychiatrii dzieci w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich.

CEO
digitalk.pl
Artur Jabłoński
Temat zostanie opublikowany wkrótce



2
5,05 / 6
Płatna reklama w social media przekłada się na sprzedaż bezpośrednio. Wyniki widać od razu w menadżerze reklam. Co jednak z innymi branżami? Usługami? B2B? Wszędzie tam, gdzie proces decyzyjny jest bardziej skomplikowany, to i o efekty trudniej. Szczególnie, gdy popełnia się kilka łatwych do uniknięcia błędów. Jakie to błędy i jak ich uniknąć – tego dowiesz się z mojej prelekcji.
O prelegencie
CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

Chcesz tak ustawiać Google Analytics, by dane same Ci mówiły, jak szybciej zwiększać konwersję stron?
Poznaj Google Analytics (GA) – szkolenie, bez którego trudno będzie Ci nawiązać rywalizację na rynku handlu i usług. Tylko dzięki analityce internetowej utrzymasz się w tej bezlitosnej branży. To wiedza, którą powinien posiadać każdy specjalista Google Ads czy specjalista ds. marketingu.
Musisz mieć te dane, by prowadzić marketing i wdrożyć jakiekolwiek efektywne działania reklamowe. Bez odpowiedniego wsparcia analitycznego działasz na ślepo i podejmujesz przypadkowe decyzje marketingowe oraz biznesowe. Bo zostawione samo sobie „gołe” GA potrafi wprowadzić w błąd, gdy nie rozumiesz, co naprawdę pokazuje.
5 powodów, dla których Google Analytics nie pomaga Ci zwiększyć konwersji:
- Twoja instalacja i konfiguracja GA jest… hmm… błędna?
- Nie wiesz, jak poprawnie filtrować dane, by pozbyć się śmieci, a zostawić tylko przydatne informacje.
- Źle segmentujesz odwiedzających lub nie robisz tego wcale.
- Nie wyciągasz właściwych wniosków ze współczynnika odrzuceń (Bounce Rate).
- Masz problem z celami, które nie uwzględniają wszystkich akcji odwiedzających.
Szkolenie prowadzi Maciej Lewiński
Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google Ads oraz Google Analitycs, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.
Program szkolenia
Google Analytics
- Cele szkolenia: Realizacja celów biznesowych na podstawie danych z wykorzystaniem Google Analytics
- Zakres szkolenia: Universal Analytics, Google Analytics 4, Google Analytics API, Excel
- Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatu
- Prowadzący: Maciej Lewiński
10:00 – 10:30 Co jest istota analityki internetowej? Na czym się skupiać?
- Po co analityka?
- Co jest istota analityki?
- Konwersje – typy, rodzaje, klasyfikacje
- Jak historycznie zmienił się Internet i dlaczego mamy rewolucję w analityce
10:30 – 11:00 Omówienie założeń działania Google Analytics (nawiązanie do Google Analytics 4)
- Metodologia – różnice w metodologii Google Universal a GA4
- Model danych Google Universal Analytics
- Niedoskonałości GUA ,o których musisz wiedzieć
11:00 – 11:30 Wprowadzenie do modelu danych
- Dlaczego analityka ilościowa i jakościowa często idzie z soba w parze?
- W poszukiwaniu jakościowych danych
- Pytanie pułapka
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 13:00Co warto wiedzieć o użytkownikach i dlaczego pojawiło się GA4
- Definicja użytkownika
- Na co zwracać uwagę
- Kim jest moja grupa docelowa?
- Na co zwracać uwagę przy ocenie Użytkowników
13:00 – 13:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
13:45 – 15:00 Jak mierzyć sesje? Kampanie?
- Definicja sesji
- Ile źródeł ruchu rozpoznaje GA i GA4?
- Czym są UTM – omówienie specyfiki źródeł ruchu
- Omówienie specyfiki przykładowych źródeł ruchu
- Atrybucja konwersji w GA i GA4
15:00 – 15:15 Przerwa kawowa
15:15 – 16:00 Dlaczego bez zdarzeń nie będzie konwersji. Co oni robią na mojej stronie
- Definicja odsłony – GA
- Przegląd raportów dotyczących zachowania – GA
- Jak analizować zachowanie na stronie – GA
- Mityczny współczynnik odrzuceń odchodzi do lamusa poznaj współczynnik zaangażowania GA
- Kiedy odsłony to za mało – zdarzenia w GA4
16:00 – 16:30 Sposoby raportowania w GA i GA4. Na co zwracać uwagę.
- Struktura GA w GA4 – czym one się różnią
- Struktura raportów
- Metodologia ABC i STDC
- Na co zwracać uwagę w GA4
- Jak interpretować dane w GA4
16:30 – 17:00 Ustawienie celów mikro i makro
- Administracja konta
- Ustawienie celów
- Pytania od uczestników
Więcej szczegółów o szkoleniu na stronie szkolenia.
Zakwalifikowani i zaproszeni:

Owner
jakubbiel.pl
Jakub Biel
Temat zostanie opublikowany wkrótce

4

2

1
11/11
5,4 / 6
O prelegencie
Niestandardowe kampanie robił już w kosmosie, Telegazecie, TikToku, Tinderze, a nawet na Pornhubie. O tym wszystkim opowiada na konferencjach, uczelniach i w kreatywnym newsletterze. Od 2020 roku pracuje zdalnie i mieszka w różnych szalonych miejscach, ostatnie dwa to Azerbejdżan i Kazachstan.

Radca prawny
tomaszpalak.pl
Tomasz Palak
Temat zostanie opublikowany wkrótce

1

3

3
9/ 10
5,38/ 6
O prelegencie
Radca prawny, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność w przedsiębiorców w internecie – prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły i prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi bloga tomaszpalak.pl.

Creative and Strategy Director
Job’n’joy oraz Agencja Up
Tomek Graszewicz
Temat zostanie opublikowany wkrótce

0

2

0
2 / 2
5,39 / 6
O AI mówią dziś niemal wszyscy. Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje branżę kreatywną. Jednak w praktyce okazuje się, że mało osób potrafi prowadzić skuteczną rozmowę z AI. Podczas prezentacji poznacie 7 wskazówek, które warto wykorzystać w pracy z AI.
O prelegencie
Praktyk AI specjalizujący się w Midjourney, Dall-E 2, programach opartych na GPT-3 i 4 (w tym chatGPT) oraz wielu innych rozwiązaniach generative AI. Założyciel społeczności AI wizards, skupionej wokół kreatywnych narzędzi AI. Opracował niespotykany dotąd kompleksowy kurs Midjourney V4 i V5. Twórca pierwszego w Polsce i jednego z pierwszych na świecie fizycznych, seryjnie drukowanych produktów stworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji – „Łap Kalendarz”. Na co dzień zarządzający agencją kreatywną Up oraz employer brandingowa Job’n’Joy. Od ponad 20 lat związany z branżą reklamową. Wykładowca akademicki, prelegent i wieloletni szkoleniowiec w zakresie technik rozwijania kreatywności.

Founder & Head of Strategy
MaxTractor.agency
Magdalena Urbaniak
Temat zostanie opublikowany wkrótce

0

0

0
8 / 9
4,97 / 6
O Prelegentce
Założycielka MaxTractor.agency. Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Tworzy bloga magdaurbaniak.com o marketingu i tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Autorka artykułów dla takich magazynów jak Social Media Manager, Sprawny Marketing czy PR Manager. Występowała m.in. na TedX czy InfoShare. Wykładowca na takich uczelniach jak DSW, WSB i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie.

CEO
Very Human Services
Wojtek Ławniczak
Temat zostanie opublikowany wkrótce

1

1

2
5 / 5
5,38 / 6
Czy wiesz na pewno, dlaczego ludzie kupują od Ciebie? Ja często nie wiem i równie często chcę się dowiedzieć – choćby po to, żeby nie przepalać pieniędzy na nieskuteczny marketing. W tym procesie wykorzystuję podejście Jobs To Be Done, które idealnie porządkuje moją wiedzę o kliencie i na liczbach pokazuje, w co warto inwestować – pieniądze, czas, energię, żeby go pozyskać albo nie stracić. Opowiem o tym w prezentacji w oparciu – jak zawsze – o praktyczne przykłady.
O prelegencie
Od dwudziestu lat realizuje projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Pracuje z korporacjami, firmami właścicielskimi i instytucjami jako doświadczony moderator procesów innowacyjnych i projektant usług. Jeden z pionierów service design thinking w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services – agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.

Szkoleniowiec
Bucki Pro
Piotr Bucki
Temat zostanie opublikowany wkrótce

3

0

5
10/ 10
5,43/ 6
Po raz pierwszy na I Love Marketing nie będę mówił o marketingu. Wierzę jednak, że kompetencja, o której opowiem i narzędzia poskromienia naszego niesforne mózgu, przydadzą się każdemu marketerowi i marketerce. Dowiesz się, co e-mail ma wspólnego z jednorękim bandytą, dlaczego warto jeść risotto w balii z lodowatą wodą. Opowiem ci też, dlaczego nie warto siedzieć kolo seryjnych multitaskerów, jeśli chcesz się dostać do MENSA. Przygotuj się na solidną dawkę evicence-based knowledge i kilka szczerych wyznań.
O prelegencie
Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.

Marketing Director
YES
Justyna Lach
Temat zostanie opublikowany wkrótce
Czy marketing zaangażowany społecznie to dobry wybór w czasach, gdy klienci liczą każdą złotówkę? Czy i w co warto się angażować? A może firmy nie powinny zabierać głosu w żadnych istotnych kwestiach i pozostać przy tym, co znane i lubiane, czyli mówić wciąż o cenie i cechach produktu? Podczas prelekcji padnie wiele pytań i tylko jedna odpowiedź:)
O Prelegentce
Dyrektor marketingu YES Biżuteria, odpowiedzialna za wdrażanie nowej strategii marki oraz ubiegłoroczną kampanię „Jestem Kobietą”, którą aktualnie konsekwentnie rozwija. Nominowana do tytułu Marketera Roku przez miesięcznik „Press”. Wcześniej przez 8 lat szefowa marketingu w centrum designu i kreatywności Concordia Design w Poznaniu. Pracowała też m.in . w agencji Media Consulta w Berlinie, gdzie
odpowiadała za tworzenie kampanii PR’owych dla Unii Europejskiej oraz w agencji reklamowej GPD.
Prowadziła szkolenia z zakresu tworzenia komunikacji i strategii marketingowej dla uczestników z różnych branż.

Szkolenie pomoże Ci zrozumieć specyfikę poszczególnych portali, poznać skuteczne typy contentu, efektywne ustawienia reklam i poznać narzędzia do spięcia całego ekosystemu.
- Szkolenie zaczniemy od omówienia podstawowej rzeczy: STRATEGII. Dzięki temu dowiesz się, jakie kanały wybrać do danej grupy docelowej, nauczysz się określać jej specyfikę i na tej podstawie dobierać odpowiednie treści. Wszystko na podstawie konkretnych danych analitycznych.
- W kolejnym kroku omówimy ALGORYTMY, czyli to, co sprawia, że pewne treści zyskują niesamowitą popularność, podczas gdy inne umykają uwadze użytkowników. Dowiesz się wszystkiego o tym, jak stworzyć skuteczny CONTENT do każdego popularnego kanału social media.
- Następnie przejdziemy przez MODERACJĘ. W tym segmencie omówimy jak komunikować się z odbiorcami i reagować na kryzysy.
Poznasz też garść narzędzi przydatnych w codziennej pracy marketera.
- Na deser zostawiliśmy nie mniej ciekawą część social mediów — promocję i REKLAMY PŁATNE.
Dowiesz się wszystkiego o ustawianiu skutecznych kampanii na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze.
Szkolenie prowadzi Artur Jabłoński
Niekwestionowany ekspert mediów społecznościowych, właściciel agencji digitalk, autor jednego z najpopularniejszych blogów o tematyce marketingowej, a także newslettera i podcastu “Konkretnie o marketingu”.
Program szkolenia
Social Media Manager
- Cele szkolenia: szkolenie kompleksowo wprowadzające w świat social mediów
- Zakres szkolenia: social media
- Formy merytoryczne: szkolenie
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Artur Jabłoński
10:00 – 11:30 STRATEGIA
- Social media przyszłości – co nas czeka? Od Tik Toka po WeChata.
- Czy moja grupa docelowa jest na ____? Jak wybrać kanały, w których warto być obecnym
- Polacy w social media – garść danych o demografii i zachowaniach.
- Media własne, cudze, zdobyte – sposoby funkcjonowania w różnych kanałach jednocześnie
- Od akcji jednorazowych po egobaity – sprawdzone taktyki działań w social media
- Analityka mediów społecznościowych
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 13:15 KOMUNIKACJA
- Zasady działania algorytmu Facebooka i Instagrama,
- Treści, które przyciągają uwagę – niezależnie od kanału,
- Co łączy, a co dzieli najpopularniejsze media społecznościowe
- Angażujące grafiki i animacje – jak powinny wyglądać i jakimi narzędziami je stworzyć,
- Interesujący post, czyli jaki? Tekstowa strona postów i reklam. Jak pisać, żeby chcieli czytać i klikać.
13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:15 MODERACJA
- Przydatne narzędzia social media managera – od tworzenia grafik przez proste animacje po zarządzanie profilami.
- Stymulowanie dyskusji i reagowanie na komentarze
- Sytuacje kryzysowe – jak sobie z nimi poradzić
15:15 – 15:30 Przerwa kawowa
15:30 – 17:00 PROMOCJA
- Jak działają reklamy płatne w social media – struktura kampanii, typy targetowania, modele aukcyjne
- Podobieństwa i różnice między systemami reklamowymi na Facebooku, Instagramie, Linkedinie i Twitterze
- Sprawdzone sposoby dobierania grup docelowych,
- Kluczowe statystyki kampanii reklamowych – jak analizować wyniki i zarządzać raportami
17:00 – 18:00 Q&A
Więcej szczegółów o szkoleniu oraz trenerze na stronie szkolenia
Afterparty
Temat zostanie opublikowany wkrótce
Prelegenci zostaną ogłoszeni już wkrótce…
Wyprzedź swoją konkurencję dzięki wykorzystaniu AI w marketingu!
Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na 2023 rok.
Jedno jest pewne: sztuczna inteligencja to technologia, której nie możesz zignorować, jeśli nie chcesz, aby Twoja konkurencja zostawiła Cię w tyle!
Dlatego właśnie stworzyliśmy pierwsze w Polsce szkolenie z AI marketingu, dzięki któremu to Ty wyprzedzisz swoich rywali!
Szkolenie z wykorzystania AI w marketingu – wiedza, którą musisz zdobyć
Szkolenie AI dla marketingu jest intensywnym jednodniowym programem dla pracowników branży marketingowej, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności i poznać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej pracy. Szkolenie skupia się na czterech głównych obszarach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jest to:
Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.
Czego dokładnie Cię nauczymy?
- Jak wykorzystywać narzędzia do wyboru słów kluczowych, optymalizacji treści i monitorowania wyników.
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do analizy danych i dostosowywania treści do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
- Jak za pomocą AI tworzyć i edytować obrazy, muzykę i materiały wideo.
W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania uczestników – dzięki temu będziesz mieć okazję, aby omówić problem na przykładzie konkretnego zagadnienia czy problemu pojawiającego się w trakcie Twojej codziennej pracy.
Program szkolenia
- Cele szkolenia: spełnienie marzenia marketera! – umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji pracy
- Zakres szkolenia: narzędzia AI dla marketingu
- Forma merytoryczna: szkolenie z elementami warsztatu
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak
10:00 – 10:30 Wprowadzenie do AI w marketingu
- Definicja AI i jej zastosowań w marketingu
- Omówienie potencjalnych korzyści i wyzwań związanych z wykorzystaniem AI w marketingu
- Rzeczywistość prawna
10:30 – 11:45 Content i SEO
- Pomysły i wytyczne na treść
- Pisanie artykułu na podstawie ramy/szkieletu
- Jak uatrakcyjnić artykuł, czyli o sile podsumowań i FAQ
- Jakie treści wychodzą najlepiej z AI writerów?
- O jakości contentu AI słów kilka
- Czy Google wie, która treść została napisana przez AI?
- Optymalizacja w wyszukiwarce z wykorzystaniem AI
- Granica AI – gdzie powinien włączyć się człowiek i w jakim stopniu możemy zawierzyć botom?
11:45 – 12:00 Przerwa kawowa
12:00 – 13:00 Sprzedaż/komunikacja na sterydach
- Personalizacja maili i komunikacji
- Coldmailing, czyli jak zaangażować przyszłego klienta
- Chatboty, czyli jak odpowiadać klientom nawet nie będąc online
- Możliwości na usprawnienie procesów sprzedażowych
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:30 Wykorzystanie AI w tworzeniu i edycji obrazów
- Poznanie narzędzi i technologii umożliwiającej tworzenie i edycję obrazów z wykorzystaniem AI (m in. Midjourney, DALL·E 2)
- Zapoznanie się z funkcjonalnościami poszczególnych narzędzi, przykłady ich zastosowania oraz poznanie ich możliwości
- Tworzenie oraz edycja obrazów za pomocą poznanych narzędzi
15:30 – 16:15 Tworzenie i edycja muzyki z wykorzystaniem AI
- Poznanie różnych możliwości, jakie daje wykorzystanie AI w tej dziedzinie, takie jak np. automatyczne generowanie kompozycji, korekcja dźwięku, tworzenie nowych brzmień
- Omówienie konkretnych przykładów zastosowania AI w tworzeniu i edycji muzyki
16:15 – 16:30 Przerwa kawowa
16:30 – 17:15 Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem AI
- Pokazanie, jak AI może ułatwić i usprawnić proces tworzenia i edycji materiałów wideo
- Omówienie różnych możliwości: tworzenie wideo na podstawie tekstu, automatyczne tworzenie napisów, automatyczna korekcja koloru
17:15 – 18:00 Pytania i odpowiedzi
Więcej szczegółów o szkoleniu na stronie szkolenia.
Prelegenci zostaną ogłoszeni już wkrótce…
Chaos w marketingu dopadnie Cię szybciej, niż myślisz.
Mając do wyboru dziesiątki kanałów marketingowych, setki narzędzi – jak wybrać to, czym trzeba się zająć w pierwszej kolejności?
Strategia przypomina planowanie podróży – zabierasz swoją firmę lub markę z punktu A (w którym jest dzisiaj) do punktu B (w którym chcesz się znaleźć). Istnieją gotowe i sprawdzone metody, dzięki którym powstrzymasz chaos.
Skuteczne wdrożenie strategii to kluczowy proces, który odpowiada za 99% sukcesu. Nauczysz się nie tylko jak przejść go sprawnie, ale również jak mierzyć jego skuteczność.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Strategia marketingowa?
- Nauczysz się mierzyć marketing. Bez tego żadna strategia nie ma racji bytu. Poznasz sposoby na priorytetyzowanie (przeczytaj to słowo trzy razy głośno!) działań, by nie marnować zasobów.
- Dostaniesz gotowe narzędzia i metody oraz dowiesz się, kiedy którą z nich warto stosować.
- Opowiem o dobrych praktykach, bo w strategii za 99% sukcesu odpowiada jej wdrożenie.
- Szkolenie ma charakter interaktywnego wykładu, obejmujące case studies firm z Polski i zagranicy.
Szkolenie prowadzi Paweł Tkaczyk
Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Program szkolenia
- Cel szkolenia: opanowanie narzędzi i metod analizy strategicznej oraz sposobów jej wdrażania.
- Zakres szkolenia: strategia marketingowa.
- Forma merytoryczna: interaktywny wykład, case studies.
- Materiały: prezentacja po zajęciach.
- Prowadzący: Paweł Tkaczyk
10:00 – 11:00 Strategia marketingowa, strategia komunikacji, strategia sprzedaży i inne – co wchodzi w ich skład? Kiedy i której potrzebujesz?
- Ustalanie celów strategicznych
- Ustalanie metod pomiaru
- Co nie powinno wchodzić w skład strategii?
11:00 – 11:30 Analizy wstępne na przykładzie analizy SWOT.
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 12:45 Macierz BCG i podstawowe sposoby mierzenia sukcesu rynkowego.
- Strategia znaku zapytania i relacje z konkurencją.
- Strategia gwiazdy i budowanie wyróżnienia na rynku
- Dojna krowa i metody zwiększania przychodu
- Pies i wstęp do analizy portfelowej
12:45 – 13:30 Cykl życia produktu i dostosowanie strategii do poszczególnych faz cyklu życia.
13:30 – 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:30 – 15:30 Segmentacja, targetowanie, pozycjonowanie, czyli trzy centralne filary strategii marketingowej.
- Jak segmentować rynek? Dobre i złe przykłady. Macierz segmentacyjna.
- Wybór strategii targetowania. Analiza portfelowa marek.
- Pozycjonowanie – strategie znajdowania przewagi konkurencyjnej.
15:30 – 16:30 Dobór kanałów marketingowych i persony
16:30 – 16:45 Przerwa kawowa
16:45 – 17:30 Dobre i złe przykłady
17:30 – 18:00 Pytania i odpowiedzi
Więcej szczegółów o szkoleniu na stronie szkolenia.
Formularz rejestracyjny
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard

Materiały video z XIV edycji konferencji (poprzednia edycja stacjonarna) WARTOŚĆ: 1790 zł



Streszczenia prelekcji przygotowane przez AI



Roczna drukowana prenumerata magazynu sprawny.marketing WARTOŚĆ: 147 zł



Materiały video z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł



Wydzielone miejsca w pierwszych rzędach



Udział w afterparty, 17.05.2023 Ogrody Wisła WARTOŚĆ: 230 zł


Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing WARTOŚĆ: 127 zł


Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny I <3 marketing WARTOŚĆ: 47 zł


Duża paczka konferencyjna


Mała paczka konferencyjna



Egzemplarz magazynu sprawny.marketing WARTOŚĆ: 57 zł

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl
Dlaczego warto?
1
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów
Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.
2
18-minutowe prezentacje
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.
3
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
4
Epickie Afterparty #ilovemkt
Impreza odbywa się po trzecim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Marketing) – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.
5
Paczka konferencyjna
Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.
6
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji
Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.
7
I Love Marketing loves eco!
Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku – dajemy Ci wybór, czy chcesz otrzymać paczkę pocztą, wprowadzamy papierowe taśmy do pakowania, nasze identyfikatory będą w 100% recyklingowane, butelki na napoje również! Do tego razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ilu uczestników pojawi się na konferencji 🙂
8
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku
Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂
9
Dodatkowe materiały dostępne od razu po zakupie!
Kupując wejściówkę w pakiecie VIP, od razu po zakupie dostaniesz dostęp do bonusowych materiałów o wartości 4916 zł!

10
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja
Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉
11
Edutainment w najlepszej formie
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂
12
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji
Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu
13
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!
Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera,Macieja Kautza, który już 13 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.
14
Wybierasz zwycięzcę #ilovemkt i gwiazdę okładki magazynu!
Uczestnicy wybierają nie tylko zwycięzców #ilovemkt, ale również gwiazdę okładki magazynu sprawny.marketing! Prelegent z najwyższą średnią ze wszystkich dni znajdzie się w kolejnym numerze naszego magazynu.

15
Dostęp do subskrypcji premium.sprawny.marketing
W ramach zamówionej wejściówki na konferencję #ilovemkt otrzymasz 3-miesięczny specjalny dostęp testowy m.in. do wszystkich edukacyjnych treści sprawny.marketing za paywallem oraz innowacyjnej platformy społecznościowej dla marketerów i marketerek. W zależności od wybranego biletu na konferencję w ramach subskrypcji otrzymasz m.in: streszczenia najlepszych, nowych książek marketingowych, polskiej prasy branżowej, a także sprawozdania z największych eventów marketingowych z całego świata!

FAQ
Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.
Paczkę otrzymasz tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.
Niestety nie, tylko bilety premium i vip są uprawnione do uczestnictwa w afterparty. Jeśli chcesz z nami być na afterze zachęcamy do zakupu biletu uprawnionego 🙂
Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.
Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂