Warszawa,23 – 27 października 2023

Warszawa,27-30 listopada 2023

  • Cena od 997 PLN
  • 5 dni, 5 konferencji
  • Multikino Złote Tarasy, Warszawa

Ceny wzrosną za

dni
godzin
minut
sekund

Zarezerwuj swoje miejsce w najlepszej cenie!

Zarezerwuj teraz

Prawdopodobnie jedyna zgrywalizowana
konferencja na świecie

Od 23 do 27 października 2023 roku odbędzie się już XVI edycja konferencji I * Marketing&Technology! Zobaczymy się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Konferencja potrwa aż pięć dni, a my przygotowaliśmy na każdy dzień jedną ścieżkę tematyczną:  I * ads&analytics,  I * social media, I * marketing oraz dwie nowości  I *   marketing International oraz I * AI, czyli dni z międzynarodowymi praktykami. Prelekcje w nowych dwóch dniach będą prowadzone w języku angielskim, a podczas ich trwania będzie można skorzystać z tłumaczenia symultanicznego. Będziesz mieć okazję poznać najnowsze narzędzia, trendy strategie i innowacje. Dowiesz się jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w marketingu oraz tego, jak wdrożyć AI w swojej firmie.

Kliknij, aby zobaczyć Agendę

Prelegentki i prelegenci

Opis prelekcji

Rok 2023 nie należy do najłatwiejszych dla branży e-commerce. Spadający popyt i kurczący się rynek utrudniają firmom utrzymanie poziomu sprzedaży i efektywności reklamy. Wiele metod, które dotychczas działały, przestaje się sprawdzać, a reklamodawcy szukają sposobów powrotu na ścieżkę wzrostu. Pokażę, od czego należy zacząć, zanim zacznie się poszukiwać „magicznych” rozwiązań, Odpowiedź na problem może być w zasięgu ręki – choć będzie to wymagało spojrzenia prawdzie w oczy.

O prelegencie

Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka. Doradca Inwestycyjny, ekspert w zakresie ekonomiki kampanii reklamowych i modelowania atrybucji. Prelegent m.in. I <3 Marketing oraz Forum IAB, Google Partners, autor artykułów w magazynach sprawny.marketing, Marketer+ i Online Marketing. Jego prace są publikowane i cytowane za granicą, m.in. w Search Engine Journal i Search Engine Land. Witold jest założycielem agencji Adequate Interactive Boutique i praktykiem performance marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem.

O prelegencie

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24.

Opis prelekcji

Dla wielu firm pojawienie się Google Analytics 4 – mimo wzlotów i upadków – było okazją do zrobienia porządków z danymi, które zbierają i świeżego startu z analityką internetową. W prezentacji pokażę jak proces poprawnego wdrożenia GA4 może przełożyć się na codzienną pracę z raportami i aktywacją danych, prowadząc do realnego zwiększania przychodów z reklam i działalności on-line.

O prelegencie

Pasjonat zbierania i wizualizacji danych. Analitykę traktuje jako przyprawę, która pozwala wydobyć z organizacji i projektów nieznany wcześniej smak. Wierzy, że wszystkie działania można opisać wskaźnikami, a później je zoptymalizować. Z głową w chmurach.. a właściwie chmurze Google pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową i biznesową: wyznaczać cele, mierzyć konwersje i zachowania użytkowników, a także analizować koszty akwizycji i retencję klientów.
Praktyk strategii i narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Data Studio, Tag Manager i Hotjar, którym w ciągu ostatnich 10 lat poświęcił setki godzin. Szkoleniowiec i prelegent na licznych konferencjach branżowych takich jak MeasureCamp, Data Science Summit, InternetBeta, Bitspiration, czy semKRK.
Współpracuje z firmami i agencjami z obszaru digital marketingu, którym doradza i pomaga mierzyć efekty działań sprzedażowych i marketingowych. Współtworzy Fundację Inicjatyw Gospodarczych, Analitycznych i Technologicznych w ramach której organizuje konferencje, szkolenia oraz projekty edukacyjne z zakresu analityki takie jak konferencja #digitalfest.

O prelegencie

Naukowiec w świecie biznesu, przedsiębiorca w świecie nauki. Od 8 lat łączy te dwa światy, popularyzując wyniki znaczących badań naukowych wśród praktyków i wspierając ich w prowadzeniu własnych eksperymentów z naukową precyzją. Pracował m.in. z Google, Unilever, PepsiCo i Komisją Europejską. Za swoje działania otrzymał w zeszłym roku wyróżnienie miejscem na liście 15 kluczowych influencerów edukacji dorosłych w Europie. Prowadził trzy przewody doktorskie, skończył ten, w którym badania okazały się najbardziej praktyczne. Dobre publikacje naukowe to jego poranna prasówka i w trakcie wystąpienia na I <3 Ads & Analytics podzieli się najlepszymi reklamowymi smaczkami z ostatnich miesięcy.

O prelegencie

Marlena Mencel – trenerka, wykładowczyni, mentorka, pasjonatka marketingu, menedżerka sklepów internetowych, w skrócie: Pani od e-commerce. I ma na to papier – została laureatką Konkursu Kobieta w E-Commerce 2023. W branży od 20 lat. Z pasją dzieli się wiedzą na temat marketingu internetowego szkoląc pracowników urzędów miast (m.in. Sieradz, Opoczno), słuchaczy Uniwersytetów Trzeciego Wieku, uczestników programu Młodzi w Łodzi. Od 4 lat wykłada e-commerce w GWSH w Katowicach. Była doradcą w programie Google Internetowe Rewolucje i ekspertem sądowym. A przede wszystkim jest praktykiem marketingu cyfrowego. Pracowała dla marek jak Contigo, Allegro, Top Secret, Gabriella, Budvar Centrum, Many Mornings, czy Ikea. Aktualnie odpowiada za wyniki i rozwój 9 sklepów internetowych.

O prelegencie

Dinozour, który pamięta czasy, kiedy polska branża internetowa miała mniej niż 1000 osób. Obecnie odpowiada z a współpracę z agencjami z regionie CEE w Meta. Przez kilka lat pomagał robić transformacje cyfrowe klientom Publicis Groupe i niektórym nawet się udało. Wcześniej mieszał w różnych agencjach (Mindshare, Zenith) i jest posądzany o to, że zna się na strategii marketingowej. W latach 2010-2013 jako członek zarządu IAB Polska pomagał cyfryzować rynek reklamowy i chyba wyszło. Od ponad dekady uczy cyfryzacji biznesu i marketingu m.in. na kursach Management oraz Strategic Leadership Academy ICAN Institute, ale nie uważa się za zawodowego trenera.

Opis prelekcji

Dyrektywy są klarowne: ROAS ma wynosić tyle, koszt za leady tyle. To wszystko co musisz wiedzieć – słyszała pewnie każda specjalistka i każdy specjalista emitujący kampanie, czy to w Google Ads, czy w Facebooku. Proste tłumaczenie metryk biznesowych na rentowność kampanii wyznacza kryteria w ramach których szukamy wyższych przychodów, czy też większej ilości leadów. Tyle, że takie podejście nieuchronnie prowadzi do sufitu – lepszych wyników nie będzie, bo przecież ROAS. W trakcie prezentacji pokażę pięć taktyk na przebicie sufitu i w efekcie generowanie lepszych wyników. Będzie dużo operacyjnego mięsa, kejsów i … historia zakupu jednej opony rowerowej.

O prelegencie

Ekspert SEM, który od niemal dekady prowadzi kampanie na globalnych rynkach m.in. w takich systemach reklamowych, jak Google Ads, Meta czy Criteo. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważa znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał. Posiadacz certyfikatu DIMAQ, prelegent topowych polskich konferencji marketingowych, wieloletni menedżer działów PPC, mentor i uczestnik elitarnego programu agencyjnego Google Export Guru. W portfolio klientów: Vitkac, BRW, Superpharm, Swiss, Chocolissimo, Oknoplast.

Opis prelekcji

Nasze zmęcznie reklamami ciągle rośnie, podobne jak ceny reklam na platformach internetowych. Jak tworzyć video, copy i banery, które będą skuteczne? Przedstawię wam aktualną listę skutecznych haczyków, dzięki którym zapewnicie sobie zarówno uwagę odbiorców, jak i dobry ROI. I gdzie tu tkwi haczyk? 🙂

O Prelegentce

Partnerka w Tribe47, agencji wyspecjalizowanej we wprowadzaniu na rynek i wspieraniu wzrostu firm z sektora ecommerce. Przeszła długą drogę od specjalisty performance do dyrektorki kreatywnej. Związana z digital marketingiem od ponad 10 lat. W Tribe47 prowadzi konsultacje i warsztaty strategiczne oraz koordynuje pracę zespołów przy ich wdrażaniu. Specjalizuje się w kreacji, modelu subskrypcyjnym i złożonych produktach cyfrowych.

Najbardziej kompleksowe szkolenie z zakresu profesjonalnego influencer marketingu.

Od 10 edycji występuję na #ilovemkt, opowiadając przede wszystkim o influencer marketingu. Nie raz udało się nawet wskoczyć dzięki temu na podium, a raz nawet wygrać.

Każdorazowo jednak wszystko musiałem ograniczać do krótkich 18 minut – okrajać, wybierać, kondensować, rezygnować z niektórych elementów… aż do teraz! Bo tym razem będę miał cały dzień – żeby przekazać wszystko, co wiem o skutecznym influencer marketingu!

Przygotowałem dla Was interaktywne i najbardziej kompleksowe szkolenie z influencer marketingu dostępne obecnie na rynku. W całości oparte o unikatowe dane i analizy, badania z zakresu psychologii ekonomicznej, dekadę doświadczeń biznesowych, pogłębione case studies i praktyczne przykłady.

Całość postaram się poprowadzić w możliwie najbardziej angażujący, interaktywny i przystępny sposób 🙂 

Szkolenie prowadzi Kamil Bolek

Mam ponad 10 lat doświadczenia w komunikacji marketingowej, w tym 8 w branży influencer marketingu. Byłem CMO i członkiem zarządu LTTM/ LifeTube (największej sieci partnerskiej YouTube i agencji influencerskiej w regionie CEE) oraz Head of Communication indaHash.

Jestem wykładowcą MBA oraz studiów podyplomowych m.in. Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium da Vinci, SWPS, AGH, WSB) oraz trenerem IAB DIMAQ, arbitrem Komisji Etyki Reklamy, członkiem kapituły Forum IAB, jurorem konkursów branżowych.

Program szkolenia
Profesjonalny Influencer Marketing

  • Cele szkolenia: przekazanie uczestnikom najlepszej wiedzy, umiejętności, narzędzi i kompetencji w zakresie influencer marketingu i współprac z twórcami internetowymi
  • Zakres szkolenia:
    • WIEDZA: oddzielisz potoczne przekonania od profesjonalnej wiedzy, zrozumiesz fenomen ekonomii twórców i influencer marketingu, poznasz dane, kluczowe pojęcia, przepisy prawne i przykłady realizacji.
    • UMIEJĘTNOŚCI: nauczysz się wyszukiwać, dobierać, wyceniać, weryfikować influencerów i dobierać ich świadczenia do swoich celów (a także marki i grupy docelowej), a całość ułożysz w powtarzalny i profesjonalny proces.
    • NARZĘDZIA: poznasz narzędzia, dokumenty, procesy i najlepsze praktyki w zakresie kampanii influencerskich.
    • WSPÓŁPRACA: nauczysz się efektywnie współpracować z agencjami influencer marketingu, sieciami partnerskimi (MCN), twórcami internetowymi.
  • Formy merytoryczne: wykład, case studies, praktyczne ćwiczenia, dyskusje i Q&A
  • Materiały: prezentacja dostępna po szkoleniu oraz polecane ebooki, strony internetowe i in. źródła wiedzy
  • Prowadzący: Kamil Bolek

10:00 – 11:00 Fenomen influencerów – dlaczego marki sięgają po influencer marketing

  • Konsumpcja mediów w Polsce i na świecie: konsekwencje dla reklamodawców
  • Wpływ na media-mix
  • Ekonomia twórców: megatrend zmieniający rynek mediów i digital marketing
  • Najnowsze dane i statystyki dot. influencerów oraz ich odbiorców (kto i dlaczego śledzi influencerów)
  • Podsumowanie korzyści płynących z wykorzystania influencerów

11:00 – 11:15 Przerwa kawowa

11:15 – 13:00 Dobór influencerów do kampanii

  • Twórca, ambasador, KOL, celebryta, influencer – definicja influencer marketingu, rozróżnienie kluczowych pojęć
  • „Składowe influencera” i kluczowe zmienne
  • Miejsce influencer marketingu w strategii marketingowej i kampaniach: cele, jakie realizować mogą influencerzy; miejsce w ścieżce zakupowej i lejku marketingowym
  • Wizerunek influencera
    • Celebryci vs influencerzy
    • typologie wizerunków influencerów
    • User-tester-expert: autorytet i produkt w użyciu
    • Kluczowe zasady doboru wizerunku do marki i celu
  • Zasięg influencera
    • Największe mity i najczęstsze błędy (+przykłady)
    • Podział (piramida) influencerów i engagement rate
    • Jak i w czym mierzyć zasięg (kluczowe wskaźniki / KPI)
    • 1 gwiazda vs wielu „małych”
  • Content influencera
    • Różnice pomiędzy platformami
    • Platformy a cele marketingowe (+case studies)
    • Kategorie tematyczne (różnice i możliwości wykorzystania, przykłady)
    • Formaty treści influencerów (+case studies)
    • Dobór-podsumowanie: zmienne ilościowe i jakościowe

13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

14:00 – 14:45 Kampanie i relacje z influencerami

  • Lista i rodzaje świadczeń
  • Mniej oczywiste sposoby na współprace i maksymalizację potencjału: m.in. whitelisting, dark posting, SEO, programy afiliacyjno-ambasadorskie, działania multiplatform, crossy, takeovers, wykorzystanie list remarketingowych, lookalikes, YT Select i inne (+przykłady)
  • PR i sprytne sposoby na “darmowy” influencer marketing (+przykłady)
  • Budowa relacji i partnerstwa: marka-agencja/sieć-influencer
  • Ewolucja i przyszłość influencer marketingu (co-branding, metaverse, live commerce, vTubers, wirtualni influencerzy, AI)

14:45 – 15:15 Pomiary, analiza i raportowanie kampanii

  • Operacjonalizacja zmiennych – kluczowe wskaźniki (KPI)
  • Sposoby na pomiar efektywności

15:15 – 15:30 Przerwa kawowa

15:30 – 16:30 Ekosystemy influencer marketingu w Polsce

  • Sieci (MCN), agencje, domy mediowe, platformy – różnice, wady i zalety
  • Perspektywy zmian i rozwoju

16:30 – 17:00 Prawne aspekty influencer marketingu

  • Rekomendacje UOKiK i oznaczanie współprac
  • Branże sensytywne i regulowane
  • Prawo autorskie i własność intelektualna: najczęstsze błędy
  • Najlepsze praktyki w zakresie umów z influencerami (i klientami)

17:00- 17:30 Najważniejsze dokumenty i narzędzia

  • Research: jak wyszukiwać i weryfikować influencerów
  • Brief: elementy specyficzne w briefowaniu twórców (lub agencji influencerskich)
  • Najlepsze praktyki: karty do’s & don’ts
  • Zarządzanie kryzysowe i minimalizacja ryzyka

17:30 – 18:00 Podsumowanie

  • Pełen proces kampanii influencerskiej
  • Najczęstsze błędy
  • Q&A

Prelegentki i prelegenci

O prelegencie

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

Opis prelekcji

Kilka ostatni lat to bardzo niepewny czas. Pandemia, inflacja, recesja, wojna. Mimo tych czynników rynek dóbr luksusowych rośnie w siłę, a social media są jednym z jego istotniejszych kanałów w dotarciu do potencjalnych klientów.

O prelegencie

Zarządza agencją AdFather, której działania obejmują takie obszary jak m.in. strategia, branding, social media, web design oraz produkcja contentu.  Od ponad 4 lat autor rubryki poświęconej niestandardowym kampaniom publikowanej w magazynie sprawny marketing. Jako wykładowca akademicki (Collegium Da Vinci, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) dzieli się wiedzą z zakresu kreowania marki i wizerunku w rozmaitych branżach.

O Prelegentce

Jagoda Prętnicka-Markiewicz ma kilkunastoletnie doświadczenie marketingowe wypracowane w agencjach reklamowych i public relations. Planowała i wdrażała strategie komunikacyjne dla marek takich jak Coca-Cola, Microsoft Xbox czy LG. Przez sześć lat współtworzyła SentiOne (Social media Listening & Conversational AI Platform).

Analityczka mediów, specjalizująca się w komunikacji online. Entuzjastka nowych technologii.  Autorka licznych raportów, analiz i artykułów branżowych tworzonych na podstawie danych pochodzących z mediów społecznościowych.   Nagradzana za projekty komunikacyjne w Polsce i zagranicą (The Indie Awards, Ukrainian Creative Stories czy KTR). Laureatka 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie Magazynu Brief za stworzenie Social Index (algorytmu pozwalającego na podstawie monitoringu internetu oszacować popularność i zestawić osoby i firmy).

O Prelegentce

Zuzanna Śleszyńska, współzałożycielka i dyrektorka kreatywna agencji influencer marketingowej Lettly. Od 10 lat działa w branży e-commerce i digital marketingu. Odczarowuje złą sławę rynku influencerów, tworząc kampanie dla marek tj. Zalando, HBO, Vichy, YSL, Skoda czy T-Mobile. Laureatka rankingu Forbes 30 under 30, mentorka programu Google Launchpad, wykładowczyni na Akademii Leona Koźmińskiego. W każdej prezentacji umieszcza przynajmniej jeden gif z Beyoncé.

O prelegencie

Ekspert w zakresie wykorzystania digital influencerów w komunikacji marek i ekosystemu YouTube, były CMO i członek zarządu LTTM (LifeTube), wcześniej Head of Communication indaHash. PR-owiec i psycholog przekładający swoję wiedzę na działania w marketingu do 2012 r. Wielokrotnie nagradzany prelegent konferencji marketingowych, juror konkursów branżowych, trener DIMAQ, szkoleniowiec i wykładowca wielu kierunków studiów (w tym MBA).

Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które przeprowadził, gdzie za każdym razem proszono go o podesłanie 'notki o sobie’, doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio w trzeciej osobie jest trochę dziwne i chyba czas coś z tym zrobić – całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: Dzielę się wiedzą o influencerach i YouTube – chętnie podzielę się również z Tobą!

O Prelegentce

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

O prelegencie

Piotr Chmielewski, CEO agencji Social Media Now, która jako Partner firmy Meta w programie Meta Business Partners realizuje skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych. Doradca i szkoleniowiec z ponad 10 letnim doświadczeniem.

O Prelegentce

Z głową w chmurach, nosem w telefonie i tysiącem pomysłów na dobry content.
Ola Sidorowska – zwyciężczyni pierwszej w Polsce nagrody Make TikToks Contest. Zawodowo social media manager i założycielka agencji kreatywnej Precious Content, a prywatnie miłośniczka podróży i chwytania nowych doświadczeń.

Opis prelekcji

W prelekcji opowiedzą o swojej transformacji i jak udało im się zbudować silną, niezależną społeczność w ciągu zaledwie trzech lat. Pokażą, jak można wykorzystać social media do przekazywania wartościowej wiedzy i tworzenia wpływu. Historia Braci Rodzeń to dowód na to, że nawet w obliczu systemowych ograniczeń i osobistych wyzwań, możliwe jest odnalezienie własnej ścieżki do wolności i spełnienia. Ostatecznym celem jest nie tylko nasze własne dobro, ale i możliwość wpłynięcia na życie innych w pozytywny sposób.

O prelegencie

Ekspert digital marketingu i sprzedaży przez Internet. Budował działy digital w Sanofi, Roche i Neckermann. Zanim odszedł z korporacji, aby założyć firmę dostarczającą leady B2B to jako eCommerce Pillar Leader w 3M odpowiadał za działania sprzedaży online w 47 krajach Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.
Założył konto LinkedIn w 2006 roku, a od 2016 roku intensywnie działa wdrażając programy sprzedażowe na nim z użyciem LinkedIn Sales Navigator i autorskiego oprogramowania.
Społecznie udziela się jako ekspert ds. psychiatrii dzieci w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich.

O Prelegentce

Statystyczka, influencerka, aktywistka i trenerka. Od 10 lat autorka strony JaninaDaily.com i dwóch bestsellerowych książek popularnonaukowych – „Statystycznie rzecz biorąc. Czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby zdobyć Nobla”, która sprzedała się w liczbie 120 000 egzemplarzy i „Statystycznie rzecz biorąc 2. Czyli jak zmierzyć siłę tornada za pomocą gofra”. Wygłosiła trzy wykłady TEDx – dwa o statystyce i jeden o życiu z chorobą psychiczną. Ten pierwszy był przez chwilę popularniejszy niż teledysk Zenka Martyniuka, a ostatni był czwartym najpopularniejszym TEDxem na świecie w styczniu 2023. Szkoli niemal 100 firm rocznie, ucząc ludzi, że ze statystyką można i należy się zaprzyjaźnić. Pracowała między innymi z takimi firmami jak: Spotify Sweden, Google, META, Netflix, T-Mobile, mBank czy Jeronimo Martins.

Za swoje działania aktywistyczne na rzecz społeczności LGBTQ+ otrzymała nagrodę „Korona Równości” od Kampanii Przeciw Homofobii, nagrodę „Influencerka roku” od magazynu „Wprost”, jak również znalazła się w zestawieniu „100 najbardziej wpływowych Polek i Polaków” magazynu „Newsweek”. Wierzy w naukę i w ludzi.

Chcesz tak ustawiać Google Analytics, by dane same Ci mówiły, jak szybciej zwiększać konwersję stron?

Poznaj Google Analytics (GA) – szkolenie, bez którego trudno będzie Ci nawiązać rywalizację na rynku handlu i usług. Tylko dzięki analityce internetowej utrzymasz się w tej bezlitosnej branży. To wiedza, którą powinien posiadać każdy specjalista Google Ads czy specjalista ds. marketingu.

Musisz mieć te dane, by prowadzić marketing i wdrożyć jakiekolwiek efektywne działania reklamowe. Bez odpowiedniego wsparcia analitycznego działasz na ślepo i podejmujesz przypadkowe decyzje marketingowe oraz biznesowe. Bo zostawione samo sobie „gołe” GA potrafi wprowadzić w błąd, gdy nie rozumiesz, co naprawdę pokazuje.

5 powodów, dla których Google Analytics nie pomaga Ci zwiększyć konwersji:

  • Twoja instalacja i konfiguracja GA jest… hmm… błędna?
  • Nie wiesz, jak poprawnie filtrować dane, by pozbyć się śmieci, a zostawić tylko przydatne informacje.
  • Źle segmentujesz odwiedzających lub nie robisz tego wcale.
  • Nie wyciągasz właściwych wniosków ze współczynnika odrzuceń (Bounce Rate).
  • Masz problem z celami, które nie uwzględniają wszystkich akcji odwiedzających.

 

Szkolenie prowadzi Maciej Lewiński

Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google Ads oraz Google Analitycs, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.

Program szkolenia
Google Analytics

  • Cele szkolenia: Realizacja celów biznesowych na podstawie danych z wykorzystaniem Google Analytics
  • Zakres szkolenia: Universal Analytics, Google Analytics 4, Google Analytics API, Excel
  • Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatu
  • Prowadzący: Maciej Lewiński

10:00 – 10:30 Co jest istota analityki internetowej? Na czym się skupiać?

  • Po co analityka?
  • Co jest istota analityki?
  • Konwersje – typy, rodzaje, klasyfikacje
  • Jak historycznie zmienił się Internet i dlaczego mamy rewolucję w analityce

10:30 – 11:00 Omówienie założeń działania Google Analytics (nawiązanie do Google Analytics 4)

  • Metodologia – różnice w metodologii Google Universal a GA4
  • Model danych Google Universal Analytics
  • Niedoskonałości GUA ,o których musisz wiedzieć

11:00 – 11:30 Wprowadzenie do modelu danych

  • Dlaczego analityka ilościowa i jakościowa często idzie z soba w parze?
  • W poszukiwaniu jakościowych danych
  • Pytanie pułapka

11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

11:45 – 13:00Co warto wiedzieć o użytkownikach i dlaczego pojawiło się GA4

  • Definicja użytkownika
  • Na co zwracać uwagę
  • Kim jest moja grupa docelowa?
  • Na co zwracać uwagę przy ocenie Użytkowników

13:00 – 13:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

13:45 – 15:00 Jak mierzyć sesje? Kampanie?

  • Definicja sesji
  • Ile źródeł ruchu rozpoznaje GA i GA4?
  • Czym są UTM – omówienie specyfiki źródeł ruchu
  • Omówienie specyfiki przykładowych źródeł ruchu
  • Atrybucja konwersji w GA i GA4

15:00 – 15:15 Przerwa kawowa

15:15 – 16:00 Dlaczego bez zdarzeń nie będzie konwersji. Co oni robią na mojej stronie

  • Definicja odsłony – GA
  • Przegląd raportów dotyczących zachowania – GA
  • Jak analizować zachowanie na stronie – GA
  • Mityczny współczynnik odrzuceń odchodzi do lamusa poznaj współczynnik zaangażowania GA
  • Kiedy odsłony to za mało – zdarzenia w GA4

16:00 – 16:30 Sposoby raportowania w GA i GA4. Na co zwracać uwagę.

  • Struktura GA w GA4 – czym one się różnią
  • Struktura raportów
  • Metodologia ABC i STDC
  • Na co zwracać uwagę w GA4
  • Jak interpretować dane w GA4

16:30 – 17:00 Ustawienie celów mikro i makro

  • Administracja konta
  • Ustawienie celów
  • Pytania od uczestników

Więcej szczegółów o szkoleniu na stronie szkolenia.

Prelegentki i prelegenci

Opis prelekcji

Strategia to jeden z najbardziej zrytualizowanych procesów biznesowych – pełen mitów, magicznych zaklęć i wierzeń. W trakcie prelekcji pokażę, jak zdemaskować produkty strategiopodobne, komplikujące rzeczywistość i nie dostarczające żadnej wartości. Opowiem, czym się cechują strategie marek, które w klarowny sposób łatwo przełożyć na codzienną pracę. Zapomnij o odtwórczym wypełnianiu przypadkowych frameworków persony! Proces dochodzenia do strategii wymaga kreatywności – pokażę Ci, jak ją ukierunkować.

O prelegencie

Daniel Kotliński – niezależny strateg marki (danielkotlinski.pl). Od 8 lat w branży marketingu. Pracował zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Pomaga odkrywać markom ich wyjątkowość i przekładać ją na realizację celów biznesowych. Autor newslettera i podcastu „Prosto Do Strategii”. Szkoleniowiec i konsultant. Poszukiwacz insightów, psiarz, miłośnik dobrej kawy i sztuki.

O Prelegentce

Dyrektor marketingu YES Biżuteria, odpowiedzialna za wdrażanie nowej strategii marki oraz ubiegłoroczną kampanię „Jestem Kobietą”, którą aktualnie konsekwentnie rozwija. Nominowana do tytułu Marketera Roku przez miesięcznik „Press”. Wcześniej przez 8 lat szefowa marketingu w centrum designu i kreatywności Concordia Design w Poznaniu. Pracowała też m.in . w agencji Media Consulta w Berlinie, gdzie
odpowiadała za tworzenie kampanii PR’owych dla Unii Europejskiej oraz w agencji reklamowej GPD.
Prowadziła szkolenia z zakresu tworzenia komunikacji i strategii marketingowej dla uczestników z różnych branż.

O prelegencie

Specjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu, i personal brandingu. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, reżyser, konsultant marketingowy, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku Trendwatching&Future Studies na WH AGH w Krakowie. Założyciel agencji konsultingowej Good For You. W reklamie internetowej działa od ponad dekady, zaś w marketingu influencerskim i content video specjalizuje się od lat sześciu. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom – Cotygodniowy Przegląd Internetu oraz twórca video-kursu o Twitterze: Twitter bez Tajemnic. Od 2022 roku rozpoczął współpracę z Komisją Europejską jako Ambasador Cyfrowy UE w Polsce. Twórca bloga o social mediach i marketingu – Netomania. Zdobywca wielu nagród branżowych (min: Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS, Siłą Przyciągania, nominacja do Kampani Społecznej Roku 2017) oraz mówca na Ted Talks. Pracuje z takimi klientami jak Biedronka, JYSK Polska, Grupa Raben, Grupa Żywiec, Komisja Europejska, Coca-Cola HBC, Provident Polska i wiele innych.

O prelegencie

Radca prawny, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność w przedsiębiorców w internecie – prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły i prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi bloga tomaszpalak.pl.

O Prelegentce

Założycielka MaxTractor.agency. Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Tworzy bloga magdaurbaniak.com o marketingu i tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Autorka artykułów dla takich magazynów jak Social Media Manager, Sprawny Marketing czy PR Manager. Występowała m.in. na TedX czy InfoShare. Wykładowca na takich uczelniach jak DSW, WSB i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie.

O prelegencie

Piąty rok współtworzy i zarządza kreatywną agencją social media influencerską Tears of Joy. Wcześniej zarządzał działem social media w K2, rozwijał startup w Estonii. Kocha polskie plaże, męczy się oglądając Legię i gra na flipperach. Organizuje największe cykliczne wydarzenie dla Twórców – Środa #DzieńBloga.

Opis prelekcji

Polaryzacja – pogłębianie się różnic między jakimiś pojęciami, poglądami czy portfelami, rozmontowuje dzisiejszą rzeczywistość i ustala reguły gry rynkowej. Analizując strategie firm widzę „uzbrojonym okiem”, że jednym z najsensowniejszych zabiegów dla wielu firm, jest podejście premium – pomaga bronić marży i daje satysfakcję nie tylko klientowi, ale także producentowi czy usługodawcy. Gdzie są granice polskiego premium i czy marketing ma je przekraczać – m.in. o tym dowiesz się z mojej prezentacji.

O prelegencie

Od dwudziestu lat realizuje projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Pracuje z korporacjami, firmami właścicielskimi i instytucjami jako doświadczony moderator procesów innowacyjnych i projektant usług. Jeden z pionierów service design thinking w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services – agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.

Opis prelekcji

Co drugi specjalista i prawie każda menedżerka kilka razy w tygodniu muszą bronić swoich pomysłów lub raportować postępy prac projektowych. Często robią to przed klientem, którego opisują słowami, jakich nie wpisują do CRMa. Spotkania idą… różnie i są ku temu powody. Mało kto wie, jak przygotować dobrą prezentację i jeszcze mniej osób potrafi zrobić to szybko. Ja akurat potrafię, dlatego chętnie podzielę się przepisem na to, jak w 15 minut przygotować się do niemal dowolnego spotkania.

O prelegencie

Kamil to trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart.

Opis prelekcji

Persony, avatar klienta, analiza grupy docelowej – wszyscy nam mówią, że mamy nad tym pracować, ale nikt za bardzo nie wie co z tym później zrobić. Dlatego pokażę Ci sposób na zrozumienie klientów, który jest dużo bardziej… zrozumiały. Tę praktyczną metodę wykorzystasz później przy dziesiątkach zadań związanych z marketingiem.

O prelegencie

Pomaga w marketingu wg własnej metody „Marketing w 7 godzin” – marketingw7h.pl Szkolił m.in. IKEA, Orange, ING, Santander, Play. Sprzedał prawie 8000 kursów online. Napisał książkę, wystąpił na TEDx, ma syna i zasadził drzewo.

O Prelegentce

Od lat związana z branżą kreatywną. Prelegentka, trenerka, wykładowczyni. Prowadzi zajęcia ze studentami oraz szkolenia z efektywnej komunikacji. Jako entuzjastka Content i Growth Marketingu stawia przede wszystkim na nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowanie strategii kreatywnych. Ekspertka Behavior-Led Marketingu, który łączy kreatywność z analityką behawioralną i pracą z danymi. Mówi o sobie Creative MacGyver.

O prelegentach

Niestandardowe kampanie robił już w kosmosie, Telegazecie, TikToku, Tinderze, a nawet na Pornhubie. O tym wszystkim opowiada na konferencjach, uczelniach i w kreatywnym newsletterze. Od 2020 roku pracuje zdalnie i mieszka w różnych szalonych miejscach, ostatnie dwa to Azerbejdżan i Kazachstan.

Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.

Szkolenie pomoże Ci zrozumieć specyfikę poszczególnych portali, poznać skuteczne typy contentu, efektywne ustawienia reklam i poznać narzędzia do spięcia całego ekosystemu.

  1.  Szkolenie zaczniemy od omówienia podstawowej rzeczy: STRATEGII. Dzięki temu dowiesz się, jakie kanały wybrać do danej grupy docelowej, nauczysz się określać jej specyfikę i na tej podstawie dobierać odpowiednie treści. Wszystko na podstawie konkretnych danych analitycznych. 📊
  2.  W kolejnym kroku omówimy ALGORYTMY, czyli to, co sprawia, że pewne treści zyskują niesamowitą popularność, podczas gdy inne umykają uwadze użytkowników. Dowiesz się wszystkiego o tym, jak stworzyć skuteczny CONTENT do każdego popularnego kanału social media. 📲
  3. Następnie przejdziemy przez MODERACJĘ. W tym segmencie omówimy jak komunikować się z odbiorcami i reagować na kryzysy. 💬 Poznasz też garść narzędzi przydatnych w codziennej pracy marketera. 🛠
  4. Na deser zostawiliśmy nie mniej ciekawą część social mediów — promocję i REKLAMY PŁATNE. Dowiesz się wszystkiego o ustawianiu skutecznych kampanii na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze.

 

Szkolenie prowadzi Artur Jabłoński

Niekwestionowany ekspert mediów społecznościowych, właściciel agencji digitalk, autor jednego z najpopularniejszych blogów o tematyce marketingowej, a także newslettera i podcastu “Konkretnie o marketingu”.

Program szkolenia
Social Media Manager

  • Cele szkolenia: szkolenie kompleksowo wprowadzające w świat social mediów
  • Zakres szkolenia: social media
  • Formy merytoryczne: szkolenie
  • Materiały: prezentacja szkoleniowa
  • Prowadzący: Artur Jabłoński

10:00 – 11:30 STRATEGIA

  • Social media przyszłości – co nas czeka? Od Tik Toka po WeChata.
  • Czy moja grupa docelowa jest na ____? Jak wybrać kanały, w których warto być obecnym
  • Polacy w social media – garść danych o demografii i zachowaniach.
  • Media własne, cudze, zdobyte – sposoby funkcjonowania w różnych kanałach jednocześnie
  • Od akcji jednorazowych po egobaity – sprawdzone taktyki działań w social media
  • Analityka mediów społecznościowych

11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

11:45 – 13:15 KOMUNIKACJA

  • Zasady działania algorytmu Facebooka i Instagrama,
  • Treści, które przyciągają uwagę – niezależnie od kanału,
  • Co łączy, a co dzieli najpopularniejsze media społecznościowe
  • Angażujące grafiki i animacje – jak powinny wyglądać i jakimi narzędziami je stworzyć,
  • Interesujący post, czyli jaki? Tekstowa strona postów i reklam. Jak pisać, żeby chcieli czytać i klikać.

13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

14:00 – 15:15 MODERACJA

  • Przydatne narzędzia social media managera – od tworzenia grafik przez proste animacje po zarządzanie profilami.
  • Stymulowanie dyskusji i reagowanie na komentarze
  • Sytuacje kryzysowe – jak sobie z nimi poradzić

15:15 – 15:30 Przerwa kawowa

15:30 – 17:00 PROMOCJA

  • Jak działają reklamy płatne w social media – struktura kampanii, typy targetowania, modele aukcyjne
  • Podobieństwa i różnice między systemami reklamowymi na Facebooku, Instagramie, Linkedinie i Twitterze
  • Sprawdzone sposoby dobierania grup docelowych,
  • Kluczowe statystyki kampanii reklamowych – jak analizować wyniki i zarządzać raportami

17:00 – 18:00 Q&A

Więcej szczegółów o szkoleniu oraz trenerze na stronie szkolenia

Prelegentki i prelegenci

Wszystkie wystąpienia będą tłumaczone symultanicznie na język polski.

Opis prelekcji

Content is the new clutter. So storytelling has become the way to cut through the clutter. But here’s the new reality: A mediocre story won’t cut through anymore. It won’t drive your audiences to engage in your sales process. It’s vital to make your pitch a thriller. The most compelling pitches today have the same building blocks that blockbuster films have. When done the right way and at the right time, they open the door to robust sales conversations that invite your prospects, your target audience, to tell their stories, which is right where you want to be early in a sale.

O prelegencie

Zack Deris is the Founder & CEO of ZDTS, a top rated growth, marketing, and sales training Agency reputable on the LinkedIn Platform.

Zack has been working in Sales since 2009. After discovering the secrets and power of LinkedIn in 2014, Zack has spent the past 9 years building and developing business development teams within organisations of all sizes that had a focus on LinkedIn & Social Selling.

Due to the rapid growth of Consultants, Strategists and Agencies in Web3, Zack is now dedicating a huge portion of his time to helping these individuals and businesses perfect their techniques, scale and provide the best services to their clients.

Opis prelekcji

How your customers perceive time and how to use the power of moments in your marekting.

O prelegencie

Piotr has been helping people improve their communication skills for 16 years. He is the author of the book „Let’s Talk About Communication” and „Life’s a Pitch and Then You Die.” He is a co-author and content editor of the Startup Manual and the author and supervisor of the BuckiAcademi series.

O prelegencie

With a powerhouse background in journalism, creative writing, teaching, and editing, Christian works with content writing teams at international companies like LiveChat to ensure they are telling stories that effectively communicate and provide results.

But here’s the twist—Christian doesn’t just stop at editing corporate content! As a stand-up comedian and writer with seven books under his belt, his work has been featured in TimeRolling StoneHuffington Post, Comedy Central, and MTVNPR said, „People get paid a LOT of money to write comedy who are not one-tenth as funny as [Christian].”

Whether he’s polishing sales journeys for global businesses or weaving his own narratives, one thing remains constant—Christian’s passion for storytelling. At the end of the day, it’s all about telling great stories. And how you tell your story is how you do everything.

O prelegencie

Syed has been working in B2B SaaS for over a decade now. Building and scaling the sales teams for various different SaaS companies over the years, which led to an exit and an acquisition. Currently working as a VP Sales and Success for Hubstaff where he built the sales and the success team from ground up.

Syed also runs his own blog and a podcast, which he is looking to scale (if and when he has time leftover).

O prelegencie

Robert works with top European Agencies and Google Partners as their go-to expert on growing digital agencies.

Known for his no-nonsense approach to business growth, he has worked with agencies and platforms from London to Dublin, from Warsaw to Kiev, from Singapore to New York.

He is author of ‘Grow Your Digital Agency’ and the ‘Agency Strategy Workbook’.

Robert is an advisor/NED to some of the top independent agencies in the UK.

O prelegencie

Katie Stoddart, founder of ‘The Focus Bee’ is an-award-winning, transformative & conscious leadership coach. Katie supports entrepreneurs & companies to reach & sustain peak performance in their business. She is dedicated to enabling people to lead with greater joy, alignment, and purpose.

Passionate about: leadership, performance and mindfulness, Katie is frequently invited to speak & host conferences – she has amongst others spoken at Mindvalley, Women in Tech, 15 Seconds and hosted a TEDx event. For her weekly podcast ‘The Focus Bee Show’, Katie interviews international high performers and leaders.

O prelegencie

Ranked #7 in lifetime sales out of 250,000+ people who have sold with Southwestern Advantage for the entire history of the company.

Recruited and trained multiple top teams.

Platinum Certification in Sales and Recruiting (the highest level awarded for selling and recruiting).

First European who was promoted to be Partner at Southwestern Coaching.

Over 16 years of experience in sales, sales management, recruiting, and leadership.

O prelegencie

Guy Lvovski has more than a decade of experience in Search Engine Marketing (SEM) to his role as the current Director of Marketing at iCanvas, a leading art e-commerce brand in the United States. He has a profound interest in the analytical aspects of marketing and business. By merging his knowledge in analytics, e-commerce, marketing, and customer acquisition, he formulates effective marketing strategies and spearheads growth initiatives at iCanvas.

O prelegencie

I have been part of the Polish tech ecosystem for 15 years after relocating to Gdynia from Manchester, UK. After originally starting my professional career as a Professional Rugby Player, I started at the bottom of the sales career ladder and enjoyed multiple roles from selling ice creams, alarm systems, and even recycling bins. I came to Poland at the moment when the tech scene was exploding and the demand for international sales experience was obvious to see. Since then i’ve been part of GetResponse, Brand24, and now TRAFFITs growth stories, and been lucky enough to consult for over 40 different Polish businesses.

Wyprzedź swoją konkurencję dzięki wykorzystaniu AI w marketingu!

Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na 2023 rok.

Jedno jest pewne: sztuczna inteligencja to technologia, której nie możesz zignorować, jeśli nie chcesz, aby Twoja konkurencja zostawiła Cię w tyle!

Dlatego właśnie stworzyliśmy pierwsze w Polsce szkolenie z AI marketingu, dzięki któremu to Ty wyprzedzisz swoich rywali!

Szkolenie z wykorzystania AI w marketingu – wiedza, którą musisz zdobyć

Szkolenie AI dla marketingu  jest intensywnym jednodniowym programem dla pracowników branży marketingowej, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności i poznać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej pracy. Szkolenie skupia się na czterech głównych obszarach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jest to:

 

 

Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.

Czego dokładnie Cię nauczymy?

  1. Jak wykorzystywać narzędzia do wyboru słów kluczowych, optymalizacji treści i monitorowania wyników.
  2. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do analizy danych i dostosowywania treści do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
  3. Jak za pomocą AI tworzyć i edytować obrazy, muzykę i materiały wideo.

W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania uczestników – dzięki temu będziesz mieć okazję, aby omówić problem na przykładzie konkretnego zagadnienia czy problemu pojawiającego się w trakcie Twojej codziennej pracy.

Program szkolenia
AI dla marketingu

  • Cele szkolenia: spełnienie marzenia marketera! – umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji pracy
  • Zakres szkolenia: narzędzia AI dla marketingu
  • Forma merytoryczna: szkolenie z elementami warsztatu
  • Materiały: prezentacja szkoleniowa
  • Prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak

10:00 – 10:30 Wprowadzenie do AI w marketingu

  • Definicja AI i jej zastosowań w marketingu
  • Omówienie potencjalnych korzyści i wyzwań związanych z wykorzystaniem AI w marketingu
  • Rzeczywistość prawna

10:30 – 11:45 Content i SEO

  • Pomysły i wytyczne na treść
  • Pisanie artykułu na podstawie ramy/szkieletu
  • Jak uatrakcyjnić artykuł, czyli o sile podsumowań i FAQ
  • Jakie treści wychodzą najlepiej z AI writerów?
  • O jakości contentu AI słów kilka
  • Czy Google wie, która treść została napisana przez AI?
  • Optymalizacja w wyszukiwarce z wykorzystaniem AI
  • Granica AI – gdzie powinien włączyć się człowiek i w jakim stopniu możemy zawierzyć botom?

11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

12:00 – 13:00 Sprzedaż/komunikacja na sterydach

  • Personalizacja maili i komunikacji
  • Coldmailing, czyli jak zaangażować przyszłego klienta
  • Chatboty, czyli jak odpowiadać klientom nawet nie będąc online
  • Możliwości na usprawnienie procesów sprzedażowych

13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

14:00 – 15:30 Wykorzystanie AI w tworzeniu i edycji obrazów

  • Poznanie narzędzi i technologii umożliwiającej tworzenie i edycję obrazów z wykorzystaniem AI (m in. Midjourney, DALL·E 2)
  • Zapoznanie się z funkcjonalnościami poszczególnych narzędzi, przykłady ich zastosowania oraz poznanie ich możliwości
  • Tworzenie oraz edycja obrazów za pomocą poznanych narzędzi

15:30 – 16:15 Tworzenie i edycja muzyki z wykorzystaniem AI

  • Poznanie różnych możliwości, jakie daje wykorzystanie AI w tej dziedzinie, takie jak np. automatyczne generowanie kompozycji, korekcja dźwięku, tworzenie nowych brzmień
  • Omówienie konkretnych przykładów zastosowania AI w tworzeniu i edycji muzyki

16:15 – 16:30 Przerwa kawowa

16:30 – 17:15 Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem AI

  • Pokazanie, jak AI może ułatwić i usprawnić proces tworzenia i edycji materiałów wideo
  • Omówienie różnych możliwości: tworzenie wideo na podstawie tekstu, automatyczne tworzenie napisów, automatyczna korekcja koloru

17:15 – 18:00 Pytania i odpowiedzi

Więcej szczegółów o szkoleniu na stronie szkolenia.

Prelegentki i prelegenci

Wszystkie wystąpienia będą tłumaczone symultanicznie na język polski.

O prelegencie

Maria is a Content Team Lead at Depositphotos—the world’s leading stock content marketplace with 270+ million royalty-free images, videos, and music files. She works on creative projects, curates content production, and manages the copywriting department. Maria explores the topics of visual trends, human creativity, and AI, sharing her knowledge at Europe-wide events. In the last few years, she has been a speaker at B2B Marketing London, Social Media Week Kyiv, Technology for Marketing London, Digital Enterprise Show Malaga, RemaDays Warsaw, Marketing Business Summit Milan, and many others.

Having a publishing background, Maria is a visionary and creative copywriter on projects that won the Red Dot Award two years in a row. She also considers herself an ambassador for Ukraine, having written 250+ articles about the country for international media, such as Culture Trip, Wizzair Magazine, and Artsy.

O prelegencie

I’ve been an online marketing professional for over 20 years.

During the early days of digital marketing I worked mainly in online gaming, which back then mainly entailed finding and developing innovative solutions to scalable link building.

OK, search engine quality raters would probably have defined it as spam, but we’re talking pre 2006, and those were different times..

In the past fifteen years since 2007, I’ve been lucky enough to build a career working for top brands around the world, developing both SEO and Content Marketing strategies for companies such as Expedia, Orbitz, and Seatwave, and worked as an advisor or agency retained, to companies like Virgin, Monster, Renault, Internet Brands & many more.

I currently run a private digital marketing consulting practice, specializing in solutions to complex issues faced by Fortune 500’s and early stage startups with aggressive growth targets.

O prelegencie

Bohumil studied Operations and Innovation Management in Copenhagen. Later, he continued his studies and eventually worked as a marketing consultant for the Innovation Center at West Virginia University.

Since 2016, he built Kontentino, a Slovak tech startup that achieved the title of the fastest-growing startup two times in a row with more than 7000 agencies and brands using Kontentino.

After 7 years with Kontentino, he left the company and is currently focused on consulting and launching other AI Martech projects.

Bohumil has been featured in Forbes 30 under 30 list and was awarded Founder of the Year in 2019.

O prelegencie

Abby is the Director of Product Marketing at GetResponse – specializing in product positioning, value-driven messaging, and go-to-market strategy. With a decade of experience in SaaS marketing, she’s on a mission to empower marketers and business owners with the tools and insights they need to grow, engage, and convert their audience.

O prelegencie

Judith is a renowned international speaker, writer, trainer, blogger and digital media consultant specialising in applying strategic understanding of digital technologies to help businesses innovate and optimise their effectiveness within the new, networked communications environment.

She has over 25 years of experience, predating Google in her entry into the market, and now runs her own consultancy. She has worked both in-house and agency-side. Judith has contributed to a book on web development and wrote the Econsultancy Best Practice Guide to SEO. She is an expert judge of the Search Awards all over the globe, sits on a think tank in Zurich, is on the BoD for a charity, and judges wine.

O prelegencie

Założyciel i prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista i grafik. Komentator zjawisk związanych z Internetem.

Dlaczego powinieneś zainteresować się Storytellingiem?

Na nasyconych rynkach coraz trudniej odróżnić się od konkurencji. W przypadku samochodów, piwa, komputerów czy telefonów – ale także w przypadku codziennych usług, takich, jak nauka języka – przestajemy kupować produkty dla ich cech funkcjonalnych. Każdy samochód dowiezie nas do celu, każdy komputer pozwoli na sprawdzenie maila i podłączenie się do Internetu. Każda szkoła angielskiego nauczy angielskiego.

Jak zatem podejmujemy decyzję, gdy wszystkie produkty zaczynają oferować nam to samo? Przestajemy kupować produkt, a kupujemy opowieść o nim. Opowieść o tym, że mleko pochodzi od szczęśliwych krów, że kawa jest zbierana o wschodzie słońca i parzona przez wykwalifikowanych baristów… Opowieści są motorem napędowym dzisiejszego marketingu.

Szkolenie prowadzi Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

 

Program szkolenia
Storytelling

  • Cele szkolenia: Umiejętność tworzenia dobrych opowieści – poznanie struktur, narzędzi oraz technik
  • Zakres szkolenia: Storytelling
  • Formy merytoryczne: szkolenie
  • Materiały: prezentacja szkoleniowa
  • Prowadzący: Paweł Tkaczyk

10:00 – 11:00 Skąd wiesz, że doszedłeś? Mierzenie skuteczności opowieści

  • Do czego służą opowieści?
  • Po czym poznać dobrą opowieść? Jednostki mierzenia skuteczności.
  • Jakie opowieści sprzedają?

11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

12:00 – 13:00 Wybuduj, a przyjdą. Struktura i narzędzia opowieści

  • Trójkąt opowieści – w storytellingu wcale nie chodzi o „story”.
  • Monomit – podobają mi się melodie, które już raz słyszałem.
  • Archetypy – klocki do układania opowieści.

13:00 – 13:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

13:45 – 15:00 Konkurowanie z Bogiem. Jakich technik potrzebujesz?

  •  Zacznij od trzęsienia ziemi – o sztuce rozpoczynania opowieści.
  •  Gdzie jest Nemo? Konflikt w opowieści i sztuka budowania postaci.
  •  Storyboarding mentalny – dobre opowieści są seriami obrazów.
  •  Czy okłamywanie nazistów jest złe? O budowaniu wiarygodności.
  •  Zoom i inne techniki „pożyczania” emocji.

15:00 – 16:00 Formaty opowieści. Jakie historie pasują do różnych okazji?

  • Mit założycielski w firmie.
  •  Spójna narracja w social media.
  •  Opowieści, które sprzedają.

16:00 – 16:15 Przerwa kawowa

16:15 – 17:00 Zostań lepszym opowiadaczem historii. Co dalej?

  • Gdzie szukać inspiracji?
  • Jak ćwiczyć storytelling?
  • O kolekcjonowaniu markerów na… przystanku autobusowym.

Więcej szczegółów o szkoleniu na stronie szkolenia.

Sprawdź bonusy
i wybierz bilet

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Premium

Standard

Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w konfortowych warunkach

Materiały video z XV edycji konferencji (poprzednia edycja) WARTOŚĆ: 2170 zł

Streszczenia prelekcji przygotowane przez AI

Roczna drukowana prenumerata magazynu sprawny.marketing

Materiały video z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Wydzielone najlepsze miejsca na widowni

Dostęp do Akademia.sprawny.marketing oraz archiwalnych materiałów z konferencji

Udział w afterparty, 25.10.2023 Open bar dla uczestników WARTOŚĆ: 350 zł

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny I <3 marketing

Duża paczka konferencyjna

Mała paczka konferencyjna

Dostęp do kursów online

Kalendarz Marketera 2024

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl

Bilety jednodniowe Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

1797 netto

1397 netto

1197 netto

1597 netto

1197 netto

997 netto

1597 netto

1197 netto

997 netto

2237 netto

1787 netto

1557 netto

2237 netto

1787 netto

1557 netto

Pakiety Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

3667 netto

2957 netto

2597 netto

4197 netto

3197 netto

2697 netto

7547 netto

5947 netto

4947 netto

Szkolenia Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

1070 netto

1270 netto

770 netto

970 netto

1170 netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Chcę otrzymać paczkę konferencyjną:

Dane do wysyłki

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć format XX-XXX.
Wpisz miasto
Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Po rejestracji

1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.

3

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.

4

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.

5

Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.

6

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.

Dlaczego warto?

1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja

Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉

2
18-minutowe prezentacje

Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.

3
ZERO sprzedażowych prezentacji

Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.

4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji

Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu

5
Epickie Afterparty #ilovemkt

Impreza odbywa się po trzecim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Marketing) – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

6
Edutainment w najlepszej formie

Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂

7
I Love Marketing loves eco!

Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku – dajemy Ci wybór, czy chcesz otrzymać paczkę pocztą, wprowadzamy papierowe taśmy do pakowania, nasze identyfikatory będą w 100% recyklingowane, butelki na napoje również! Do tego razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ilu uczestników pojawi się na konferencji 🙂

8
Paczka konferencyjna

Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

9
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!

Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera,Macieja Kautza, który już 13 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

10
Wybierasz zwycięzcę #ilovemkt i gwiazdę okładki magazynu!

Uczestnicy wybierają nie tylko zwycięzców #ilovemkt, ale również gwiazdę okładki magazynu sprawny.marketing! Prelegent z najwyższą średnią ze wszystkich dni znajdzie się w kolejnym numerze naszego magazynu.

11
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów

Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce? 
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.

12
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku

Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂

13
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji

Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.

14
Dostęp do subskrypcji premium.sprawny.marketing

W ramach zamówionej wejściówki na konferencję #ilovemkt otrzymasz 3-miesięczny specjalny dostęp testowy m.in. do wszystkich edukacyjnych treści sprawny.marketing za paywallem oraz innowacyjnej platformy społecznościowej dla marketerów i marketerek. W zależności od wybranego biletu na konferencję w ramach subskrypcji otrzymasz m.in: streszczenia najlepszych, nowych książek marketingowych, polskiej prasy branżowej, a także sprawozdania z największych eventów marketingowych z całego świata!

FAQ

Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.

Paczkę otrzymasz tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.

Niestety nie, tylko bilety premium i vip są uprawnione do uczestnictwa w afterparty. Jeśli chcesz z nami być na afterze zachęcamy do zakupu biletu uprawnionego 🙂

Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.

Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.

 

Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.

 

Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂