Warszawa,8 – 10 kwietnia 2025

8.04

9.04

10. 04

  • Cena od 697 PLN
  • 3 dni, 9 konferencji
  • Multikino Złote Tarasy, Warszawa

Ceny wzrosną za

dni
godzin
minut
sekund

Zarezerwuj swoje miejsce w najlepszej cenie!

Prawdopodobnie jedyna zgrywalizowana
konferencja na świecie

Już 8–10 kwietnia 2025 roku spotykamy się w Multikinie Złote Tarasy na XIX edycji konferencji I * Marketing & Technology! 🥳

To będzie największa edycja w historii #ilovemkt! Przez trzy dni zorganizujemy aż 9 konferencji z 3 ścieżkami tematycznymi każdego dnia. Wśród nich takie klasyki, jak: I * marketing, I * social media oraz I * AI na największej sali kinowej w Polsce. Powraca też XSUMMIT – konferencja o Customer i Employee Experience. Ponadto wprowadzamy 5 zupełnie nowych ścieżek, które odbędą się w mniejszych salach. Wśród nich:

– wejdź w świat najnowszych trendów i sprawdzonych strategii public relations, które możesz wdrożyć od razu w swoich działaniach! 🚀 Praktyczne case studies od największych agencji PR w Polsce, inspirujące prezentacje oraz networking z najlepszymi ekspertami z branży. A to wszystko w duchu #ilovemkt. ❤️‍🔥

– ścieżka współtworzona we współpracy z biohaker.pl stworzona z myślą o osobach rozpoczynających swoją przygodę z tym tematem.

Agenda konferencji krok po kroku wprowadzi uczestników w świat optymalizacji zdrowia i produktywności, dostarczając solidnych podstaw i praktycznych wskazówek. Prelekcje obejmą kluczowe zagadnienia, takie jak poprawa jakości snu, zarządzanie stresem, techniki wspierające koncentrację oraz sposoby na zwiększenie poziomu energii. Dzięki temu każdy będzie mógł odkryć biohacking w przystępny i inspirujący sposób. 

– ścieżka I ❤️ PRO powstała z myślą o doświadczonych marketerach oraz osobach, które chcą osiągnąć poziom ekspercki. Stawiamy na pogłębione, 40-minutowe prezentacje, które w kompleksowy sposób analizują zarówno problem, jak i jego rozwiązanie. W ich ramach poruszymy 3 tematy:

  • I ♥️ PRO: ads&analytics: zaawansowane techniki planowania i mierzenia efektywności kampanii 📊.
  • I ♥️ PRO: seo&content: taktyki na zwiększenie widoczności i skuteczności contentu 🕵️.
  • I ♥️ PRO: e-mail marketing: nowe sposoby na maksymalizację zaangażowania odbiorców 🎯.

Bądź częścią tej historycznej edycji #ilovemkt! ❤️

Kliknij i sprawdź agendę każdego z dni

Prelegentki i Prelegenci

Piotr Olszewski

Agnieszka Mikołajczyk-Bareła

Franciszek Georgiew

Anna Prończuk-Omiotek

Jacek Szyndler

Kamil Porembiński

Zuzanna Kwiatkowska

Marcin Kamiński

W tej ścieżce wystąpi 12 prelegentek i prelegentów, którzy przedstawią swoje 18-minutowe wystąpienia uzupełnione angażującymi panelami dyskusyjnymi. Format pozostaje taki sam jak na konferencji I ♥️ Marketing & Technology.

Z uwagi na charakter ścieżki I ♥️ PR, liczba miejsc jest ograniczona.

Prelegentki i Prelegenci

Katarzyna Dworzyńska

Krystian Cieślak

Barbara Krysztofczyk

Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce.

Prelegentki i Prelegenci

Paweł Tkaczyk

Paweł Sala

Maciek Sznitowski

Tomasz Palak

Maciej Budzich

Kamil Kozieł

Barbara Stawarz-Garcia

Piotr Bucki

Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce.

W tej ścieżce wystąpi jedynie 6 prelegentów i prelegentek, zapewniając wysoki poziom merytoryczny i przestrzeń na szczegółowe omówienie tematów.

Ze względu na kameralny charakter tej ścieżki liczba miejsc jest ograniczona.

Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce.

Prelegentki i Prelegenci

James Behr

Artur Jabłoński

Kamil Bolek

Magdalena Urbaniak

Michał Wrzosek

Sylwia Dąbrowska

Anna Ledwoń-Blacha

Wojtek-Kardyś

Wojciech Kardyś

Łukasz Kępiński

Z uwagi na multidyscyplinarny charakter biohackingu wybraliśmy jego najważniejsze obszary. W tej ścieżce wystąpi 13 prelegentek i prelegentów, którzy zaprezentują 18-minutowe wystąpienia w formule #ilovemkt, uzupełnione panelami dyskusyjnymi.

Z uwagi na charakter ścieżki I 🧡 Biohacking, liczba miejsc jest ograniczona.

Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce.

W tej ścieżce wystąpi jedynie 6 prelegentów i prelegentek, zapewniając wysoki poziom merytoryczny i przestrzeń na szczegółowe omówienie tematów.

Ze względu na kameralny charakter tej ścieżki liczba miejsc jest ograniczona.

Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce.

Sprawdź bonusy
i wybierz bilet

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Premium

Standard

Dedykowana strefa VIP z posiłkiem, możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach

Materiały video z poprzedniej edycji konferencji WARTOŚĆ: 2100 zł

Materiały video z zakupionych dni z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Paczka konferencyjna

Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny I <3 marketing

Wydzielone najlepsze miejsca na widowni

Udział w afterparty, 9.04.2025 Open bar dla uczestników WARTOŚĆ: 350 zł

Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu

Streszczenia prelekcji przygotowane przez AI

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl

Bilety jednodniowe Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

Liczba biletów: 25

1897 netto

Liczba biletów: 26

1497 netto

Liczba biletów: 32

1297 netto

Wyprzedane

Wyprzedane

Wyprzedane

Liczba biletów: 23

1897 netto

Liczba biletów: 28

1497 netto

Liczba biletów: 40

1297 netto

Pakiety Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

Liczba biletów: 1

4897 netto

Wyprzedane

Wyprzedane

Transmisja live
Jeśli kupisz pakiet standardowy lub VIP streaming, otrzymasz wszystkie bonusy związane z tym biletem. Pakiet VIP streaming nie obejmuje wstępu na afterparty.
Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

4897 netto

3397 netto

1897 netto

1297 netto

Szkolenia towarzyszące konferencji Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

970 netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Chcę otrzymać paczkę konferencyjną:

Dane do wysyłki paczki konferencyjnej:

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć format XX-XXX.
Wpisz miasto
Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Wolsztyńskiej 5 60-361 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności i Cookies oraz w Regulaminie.

Po rejestracji

1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.

3

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.

4

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.

5

Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.

6

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.

Dlaczego warto?

1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja

Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉

2
18-minutowe prezentacje

Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.

3
ZERO sprzedażowych prezentacji

Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.

4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji

Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu

5
Epickie Afterparty #ilovemkt

Impreza odbywa się po drugim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Marketing) – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

6
Edutainment w najlepszej formie

Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂

7
I Love Marketing loves eco!

Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ile osób pojawi się na konferencji!

8
Paczka konferencyjna

Osoby, które zakupiły bilet VIP otrzymają paczkę konferencyjną pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

9
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!

Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera, Macieja Kautza, który już 19 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

10
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów

Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce? 
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.

11
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku

Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂

12
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji

Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.

13
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy

Dla uczestników, którzy zakupili bilet premium i VIP przygotowaliśmy coś wyjątkowego: dostęp do zamkniętej platformy. Znajdziecie tam między innymi: kursy online, streszczenia książek, webinary z ekspertami, archiwalne wydania magazynu i wiele więcej.

We our Partners – Partnerzy poprzedniej edycji

Partner główny

Partner strategiczny

Partner strefy VIP

Partner przerwy kawowej

Partnerzy ECO

FAQ

Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.

Osoby, które zakupiły bilet VIP – otrzymają paczkę tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.

Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.

Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.

 

Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.

 

Na fakturze widnieje nazwa biletu, rodzaj pakietu, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.

Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂