Już w dniach 20-23 kwietnia 2021 zaprezentujemy Wam nie tylko nowość w portfolio konferencji pod szyldem #ilovemkt, ale i na rynku eventów marketingowych.
Spotkamy się online, ale bynajmniej nie zabraknie interakcji.
Czym ta edycja będzie się odróżniać od poprzednich, oprócz zaproszenia jedynie top of the top polskich prelegentów z branży marketingowej?
Widywać się będziemy przez 4 kolejne dni, po 4 godziny.
Spotkania będą odbywać się w naszym studiu – każdego dnia będziemy odtwarzać 5 prelekcji (nagranych wcześniej, przygotowanych w wysokiej jakości montażu, z dodatkowymi elementami wizualnymi, dzięki czemu w pełni wykorzystamy możliwości formatu online).
Wystąpienia będą przeplatane żywymi, merytorycznymi i dynamicznymi rozmowami prelegentów występujących w naszym studiu danego dnia. W trakcie ich trwania możecie liczyć na trafne uwagi, celne riposty i pełne emocji dyskusje o prezentacjach… i nie tylko 😉
Ponadto, każdy uczestnik będzie miał możliwość dołączenia do tej dyskusji poprzez zadanie pytania, a nawet… połączenie telefoniczne.
Tym samym zaprezentujemy Wam nowoczesny, dynamiczny i interaktywny marketingowy program na żywo 🙂
Chcielibyście zobaczyć starcie tytanów polskiego marketingu, którzy walczą o tytuł najlepszego z najlepszych?
Podczas tego wydarzenia każda osoba związana z marketingiem na pewno znajdzie interesujące treści – niezależnie, czy reprezentuje małą firmę, czy współtworzy dział marketingu w dużej korporacji.
Tego nie można przegapić!
Aby przybliżyć Ci formułę nowego wymiaru I ️ Marketing Special, Edition obejrzyj wideo, na którym Paweł Tkaczyk opowiada, jak ważne jest zaangażowanie i interakcje w przypadku wydarzeń online.
Create Marketing People Love
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?
1
TOP 20 prelegentów w historii #mkt
Na naszej scenie pojawi się 18 prelegentów z najlepszymi średnimi z dotychczasowych edycji konferencji. Dwóch brakujących wybierzecie Wy – głosując na nich. Starcie tytanów polskiego marketingu – brzmi ciekawie, prawda? 😉
2
Panele dyskusyjne prelegentów
W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać pytanie występującym, a nawet zadzwonić do naszego studia.
3
Studyjna jakość prezentacji
Stawiamy na merytorykę, ale równie ważna jest dla nas jakość materiałów, które Wam zaprezentujemy. Dlatego – prezentacje występujących będą przygotowywane wcześniej, nagrane w studio i zmontowane przez profesjonalistów.
4
4 dni po 4 godziny
Wydłużamy I Love Marketing special edition do 4 dni – tylko po to, aby lepiej skupić uwagę, a dzięki temu dajemy Wam możliwość wydobyć jeszcze więcej wartości z prelekcji. Każdego dnia wystąpi 5 prelegentów, a ich wystąpienia razem z panelami dyskusyjnymi potrwają około 4 godziny.
5
Licencja na grupowe oglądanie
Jeden login umożliwia dostęp z jednego urządzenia, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby oglądać prezentacje całym zespołem!
6
18-minutowe prezentacje
Znasz konferencje TED? Wiesz, że prezentacje wygłaszane na TED mają ograniczenie długości do max. 18 minut? Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt – każda prelekcja trwa 18 minut.
7
Brak dodatkowych kosztów!
Oszczędzasz czas i – co ważne dla Twojego portfela -nie generujesz dodatkowych kosztów dojazdu i noclegu.
8
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Każde wystąpienie jest oceniane pod kątem merytoryki oraz wartości scenicznej prezentacji. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
9
Paczka konferencyjna
Wiemy, jak bardzo lubicie otrzymywać nasze paczki przed konferencją, dlatego pomimo że I Love Marketing special edition odbędzie się wyłącznie w formie online, kurier dostarczy ją do Ciebie około tydzień przed rozpoczęciem konferencji.
10
Dodatkowe materiały dostępne od razu po zakupie!
Kupując wejściówkę w pakiecie VIP, od razu po zakupie dostaniesz dostęp do bonusowych materiałów o wartości 5847 zł!
11
Slajdy wyświetlane na żywo na ekranie Twojego urządzenia
Dzięki aplikacji konferencyjnej możesz robić notatki na konkretnych slajdach wszystkich prezentacji.
12
Użyteczne
i inspirujące
Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉
13
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!
Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera,Macieja Kautza, który już kolejną edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.
14
Wybierasz zwycięzcę #ilovemkt i gwiazdę okładki magazynu!
Uczestnicy wybierają nie tylko zwycięzców #ilovemkt, ale również gwiazdę okładki magazynu sprawny.marketing! Prelegent z najwyższą średnią ze wszystkich dni znajdzie się w kolejnym numerze naszego magazynu.
Dołącz do wydarzenia na Facebook
Sprawdź tematy wystąpień
Harmonogram
I * marketing
Janina Bąk
Analitycy i ryby głosu nie mają?
Jak podejmować decyzje marketingowe w oparciu o dane.
Współcześnie mamy dostęp do większej ilości danych niż kiedykolwiek wcześniej, niemniej nie zawsze wiemy, jak w pełni wykorzystać ich potencjał. W tej prezentacji opowiem o tym, w jaki sposób mądrze zarządzać swoimi danych i przekładać je na trafne decyzje biznesowe.
O prelegencie
Komendant komedii w Janinadaily.com. Panga biznesu. Wirtuoz dobrej matematycznej zabawy. Przez ostatnie pięć lat uczyła metodologii badań i statystyki na TCD w Irlandii. Od zawsze jest psychofanką badań ankietowych, już niedługo także doktorem nauk społecznych. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Lubi przekonywać ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić, a jej supermocą jest umiejętność wytłumaczenia absolutnie każdego zagadnienia statystycznego na przykładzie zwierzątek.
3
0
1
7/10
9,0
Maciej Lewiński
Cyfrowy atrament nigdy nie wysycha
Gdy Twoja strona www działa, zaczynają napływać stale nowe dane. Wykorzystaj ten potencjał. Olej dobre praktyki, które są świetne tylko jako stawianie hipotezy – jako punkt wyjścia, gdy startujesz od zera. Zostań digitalowym Jamesem Bondem marketingu.
3
2
0
9/10
9,15/8
Łukasz Chwiszczuk
50 twarzy remarektingu
Wymyślne sposoby na kampanie remarketingowe w Google Ads.
O prelegencie
Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.
1
1
0
4/10
8,61
Tomasz Palak
Prawnik i marketer – współpraca idealna. Jak?
Prawo dla marketerów, marketing dla prawników – starcie dwóch światów. Briefy na asapy spotykają stonowane i rozwlekłe „co do zasady to zależy”. Jak się dogadać? Dlaczego to taki trudne? Wierzę, że po wysłuchaniu mnie oszczędzisz sobie wielu afer i nieprzyjemności.
O prelegencie
Radca prawny, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność w przedsiębiorców w internecie – prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły i prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi bloga tomaszpalak.pl.
1
2
2
7/10
9,05
Artur Jabłoński
Reklama na Facebooku to nie wszystko. Jak łączyć działania Fb Ads z innymi kanałami
Inwestowanie całego budżetu w jeden kanał nigdy nie jest dobre. Nie w każdej branży też reklama na Facebooku będzie idealnym rozwiązaniem. Z tej prezentacji dowiesz się, jak łączyć wobec tego płatne kampanie na FB z innymi kanałami marketingowymi – i kiedy to robić.
O prelegencie
CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.
7/10
8,44
Harmonogram
I * marketing
Jakub Biel
Kreatywne reklamy, które sprzedają.
Poznaj tajniki niestandardowych kampanii, które nie tylko przynoszą serduszka na instagramie, ale i realnie wpływają na sprzedaż. Kreatywności da się nauczyć, a kolejne akcje promocyjne powinny przynosić radość zarówno tobie, jak i klientom. Choć z trochę różnych powodów.
O prelegencie
Znany z niestandardowego podejścia do marketingu, co udowodnił m. in. pierwszą głośną polską kampanią na Pornhubie. Dla reklamy zrzucił iPhona ze stratosfery, wskrzesił Tadeusza Drozdę i sprzedawał nawet przez Telegazetę czy TikToka. Wygrywał już I Love Marketing, a z prezentacjami pojawia się na największych konferencjach w Polsce i za granicą. Regularny wykładowca akademicki. Współpracował z takimi markami jak Onet, x-kom, Decathlon, Allegro czy Universal Music.
3
0
1
9/10
8,90
Kamil Kozieł
Jak sprzedać pomysł?
Od marca ubiegłego roku siedzimy w domach i zarabiamy na życie z małego pokoju. Oznacza to, że Webex, Teams i Zoom to teraz nasi bliscy przyjaciele, z pomocą których przyszło nam przekonywać klientów. Jak zdalna komunikacja wpłynęła na efekty naszych rozmów? Jak budować wartość produktu? O czym trzeba wiedzieć, chcąc dotrzeć do klienta? Co do tego mają startupy? Odpowiem na te pytania podczas najbliższej edycji I Love Marketing.
O prelegencie
Kamil to trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart.
1
3
0
9/10
9,0
Tomasz Manikowski
Nikt Ci nie da tyle, ile marketer obieca.
Firmy prześcigają się w składaniu kolejnych, często trudnych do zrealizowania, obietnic. Tymczasem przykład CD Projekt RED i ich najnowszego dziecka – gry Cyberpunk – dobitnie pokazał, że to ślepa uliczka. Opowiem o tym dlaczego lepiej więcej dowieźć, niż obiecać.
O prelegencie
Menedżer i przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem, rekordzista świata w pływaniu długodystansowym i kierowca wyścigowym. Od najmłodszych lat przesiąknięty biznesem. Jako coach pomaga stawać się lepszą wersją siebie.
0
1
0
4/10
8,95
Marcin Radziwoń
E-nauczyciel XXI Wieku
Dziś wszystko błyskawicznie się zmienia – także edukacja. Jak wyglądają belfrzy XXI wieku i czy edutainment może z powodzeniem konkurować z treściami rozrywkowymi?
O prelegencie
Swoją popularność zawdzięcza dobrej gadce, nieszablonowemu poczuciu humoru i muzykalnym zdolnościom. Od ponad 10 lat angażuje internetową społeczność, doradza i inspiruje. Znany i ceniony przez miliony Polaków jako szef ekipy „5 Sposobów na…”, która od 5 lat z powodzeniem rozwija swój kanał w serwisie YouTube . Na swoim koncie posiada ponad 80 kampanii zrealizowanych dla Klientów z całego świata – oczywiście z ogromnym sukcesem. Z pewnością nie raz zaskoczy świat swoimi szalonymi pomysłami i ogromną dawką pozytywnego podejścia do życia.
0
0
1
3/10
8,65
Magdalena Urbaniak
Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie. Jak być dziś efektywnym marketerem i nie oszaleć?
Stare polskie przysłowie mówi, że kto w marketingu pracuje, ten się w cyrku nie śmieje. Jest w tym sporo prawdy! Codziennie musimy stawać przed wyzwaniami pracy koncepcyjnej, strategicznej i analitycznej. Dostarczać świeże pomysły, które z największym prawdopodobieństwem zostaną przekute w wymierne korzyści. W trakcie tego wystąpienia podsunę kilka wskazówek, jak w tym pędzącym świecie nie tylko nie oszaleć, ale – nawet bez skutków ubocznych – podnieść swoją efektywność.
O prelegencie
Założycielka MaxTractor.agency. Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Tworzy bloga magdaurbaniak.com o marketingu i tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Autorka artykułów dla takich magazynów jak Social Media Manager, Sprawny Marketing czy PR Manager. Występowała m.in. na TedX czy InfoShare. Wykładowca na takich uczelniach jak DSW, WSB i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie.
8/10
8,39
Harmonogram
I * marketing
Michał Matysiak
Uwolnij twórczy potencjał smartfona.
Tips & Trics in video marketing – jak nagrać efektowne video in house? One Click Studio, czyli proste sposoby na pro look podczas video online (światło, kompozycja, tło). Sceniczne show edukacyjne.
O prelegencie
Właściciel InvestStudio.pl – firmy zajmującej się produkcją filmową i zdjęciową oraz marketingiem sprzedaży. Absolwent Politechniki Gdańskiej, pasjonat fotografii, technologii, żagli, racjonalnego gospodarowania dobrami i cyfrowego nomadyzmu. Sponsor reprezentacji Polski w Kabaddi.
0
0
1
5/10
8,43
Dagmara Pakulska
Kciuk w górę czy…kciuk w dół? Poznaj sekret najlepszych postów w social mediach.
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre posty cieszą się uznaniem swoich odbiorców, a inne szybko przepadają w odmętach Internetu? Jak to jest, że dwoisz się i troisz, a Twoje działania nie przynoszą pożądanych efektów? Możesz dalej obwiniać algorytmy mediów społecznościowych, ale uwierz mi, że wina leży również po stronie twórców treści. Na szczęście masz mnie, a ja już wkrótce zdradzę Ci sekret najlepszych postów w social mediach. Kto wie, może wkrótce to o Twoich działaniach będą robić case studies na konferencjach? 😉
O prelegencie
Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.
7/10
7,96
Kamil Bolek
Influencerowy multiplatform – kto, gdzie, kiedy, do czego i jak się w tym odnaleźć?
Czy tiktokerzy są skuteczniejsi od youtuberów? Czym blogerki różnią się od instagramerek? Ilu mikroinfluencerów potrzeba, żeby zastąpić jedną gwiazdę? A może i tak lepiej współpracować ze streamerami na Twitchu? Serdecznie zapraszam na prezentację o tym, jak buduje się skuteczny „influencer mix” i profesjonalne strategie influencer marketingowe. Całość na bazie doświadczeń z 2600 współprac realizowanych każdego roku na linii marka-influencer.
O prelegencie
Dyrektor marketingu i członek zarządu LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media) – największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: „Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)”
0
2
1
7/10
Anna Ledwoń-Blacha
Marketing w erze po piśmia, czyli w świecie nowych mediów (społecznościowych).
Clubhouse, TikTok, ale i Messenger, Instagram czy YouTube. „Nowe” media, stare nawyki. Stare nawyki, nowe formy wyrażania siebie i marek. Które prowadzą do jednego: przeżyć. Bycia blisko na odległość. Bycia blisko nie z człowiekiem, a uczłowieczonym produktem, usługą czy marką. Co dalej? I jak to wykorzystać? Zapraszam!
O prelegencie
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
Wybór fanów – grywalizacja
Krzysztof Siciński
Temat zostanie podany wkrótce.
Wybór fanów – grywalizacja
Harmonogram
I * marketing
Paweł Tkaczyk
Firma jako wydawca, czyli content marketing na sterydach
Dla wielu firm marketing treści był uzupełnieniem „zwykłego” kontaktu z klientem – Facebook czy Instagram były traktowane jak dodatek do wizyty w sklepie, salonie czy restauracji. Dziś tego „zwykłego” kontaktu jest mniej, a to oznacza, że trzeba podnieść content marketing na wyższy poziom. Redaktor naczelny, ramówka, przewodnik stylu czy design system to tylko niektóre rzeczy, które pojawią się w tym wykładzie.
O prelegencie
Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google.
0
0
2
6/10
8,09
Maciej Budzich
Storytelling czy marka osobista? Co jest bardziej istotne w działaniach marketingowych małej firmy.
Marka osobista oraz skuteczne opowiadanie historii – te dwa elementy często pojawiają się podczas szkoleń i branżowych prezentacji. Skupić się na jednym z nich, czy je kreatywnie wymieszać? Kiedy sobie przeszkadzają, a kiedy się idealnie uzupełniają? O tym opowiem podczas naszego spotkania.
O prelegencie
Pasjonat mediów i komentator branży internetowej. Maciej Budzich od kilkunastu lat inspiruje i szkoli właścicieli firm oraz pracowników z branży marketingowej.
1
2
0
9/10
8,45
Piotr Bucki
Rzeczywistość nie ma znaczenia. Liczy się tylko percepcja. O tym dlaczego Niemcy polubili ziemniaka a ty walczysz o darmową wysyłkę.
Co wspólnego mają ziemniaki i czarne perły? Jak dwa słowa ocaliły 50 tysięcy istnień ludzkich? I dlaczego w IKEA (prawie) zawsze coś kupisz? Na te pytania odpowiem, żebyście mogli lepiej projektować komunikację, konstruować wybory konsumenckie i motywować konsumentów. Przy okazji dowiesz się, dlaczego w plemieniu Nimba nikt nie zobaczy niebieskiego i dlaczego ludzie myślą, że Subway ma mniej kalorii niż w rzeczywistości. To będzie lot rakietą napędzaną paliwem ekonomii behawioralnej i psycholingwistyki. Na Marsie nie wylądujemy, ale z destynacji będziecie zadowoleni. Obiecuję!
O prelegencie
Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.
2
0
2
8/10
8,99
Michał Sadowski
9 skutecznych technik komunikacji z klientem w Internecie
O prelegencie
Założyciel i prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista i grafik. Komentator zjawisk związanych z Internetem.
1
2
1
9/10
8,77
Basia Stawarz-Garcia
Polaryzacja społeczna, a marketing. Jak daleko przesuwać granicę komunikacji?
Teorie spiskowe. Antyszczepionkowcy, foliarze, płaskoziemcy. Trump, aborcja i ***** ***. Czy to w ogóle powinno interesować markę? Gdzie zaczyna się odpowiedzialność społeczna, a gdzie kończy dobra komunikacja? Zapnij pasy, bo żyjemy w ciekawych czasach, także dla marketera… i contentu oczywiście!
O prelegencie
Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” wydanej przez PWN i dziś to właśnie treści w internecie są jej specjalnością. W 2016 roku trafiła do rankingu najbardziej kreatywnych osób w biznesie magazynu BRIEF. Dziś buduje #HappyContent, agencję specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami. Prowadzi szkolenia i wykłada na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS).
0
2
0
7/10
8,30
Formularz rejestracyjny
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard
Materiały video z X edycji konferencji
Dostęp do 14 kursów Akademii
Roczna drukowana prenumerata magazynu sprawny.marketing
Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing
Materiały video po konferencji
Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny
I <3 marketing
Duża paczka konferencyjna
Mała paczka konferencyjna
Slajdy z prezentacji przesłane na żywo na Twój telefon
Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
Egzemplarz magazynu sprawny.marketing
FAQ
Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. Do uczestników konferencji wysyłane są przed wydarzeniem informacje organizacyjne (mailowo).
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl.