SOCIAL MEDIA
MANAGER

Poznaj autorskie szkolenie Artura Jabłońskiego

Prowadzący:
Artur Jabłoński

Cena od

770 PLN

Przeszkolone osoby

262

Ocena szkolenia

4.8

Zamów telefonicznie

531 404 855

Kompleksowe szkolenie, które wprowadzi Cię w świat mediów społecznościowych!

Podczas 8-godzinnego warsztatu przejdziesz szczegółowo przez wszystkie potrzebne etapy od:

  • tworzenia treści na potrzeby różnych kanałów
  • po moderację
  • reklamę
  • analitykę.

W ich ramach dowiesz się między innymi:

  • Co publikować na swoich profilach?
  • Jak prowadzić angażujące dyskusje, reagować na treści od fanów, itd.
  • Jakie możliwości daje płatna reklama w największych portalach społecznościowych.

Szkolenie pomoże Ci zrozumieć specyfikę poszczególnych portali, poznać skuteczne typy contentu, efektywne ustawienia reklam i poznać narzędzia do spięcia całego ekosystemu.

  1.  Szkolenie zaczniemy od omówienia podstawowej rzeczy: STRATEGII. Dzięki temu dowiesz się, jakie kanały wybrać do danej grupy docelowej, nauczysz się określać jej specyfikę i na tej podstawie dobierać odpowiednie treści. Wszystko na podstawie konkretnych danych analitycznych. 📊
  2.  W kolejnym kroku omówimy ALGORYTMY, czyli to, co sprawia, że pewne treści zyskują niesamowitą popularność, podczas gdy inne umykają uwadze użytkowników. Dowiesz się wszystkiego o tym, jak stworzyć skuteczny CONTENT do każdego popularnego kanału social media. 📲
  3. Następnie przejdziemy przez MODERACJĘ. W tym segmencie omówimy jak komunikować się z odbiorcami i reagować na kryzysy. 💬 Poznasz też garść narzędzi przydatnych w codziennej pracy marketera. 🛠
  4. Na deser zostawiliśmy nie mniej ciekawą część social mediów — promocję i REKLAMY PŁATNE. 💸 Dowiesz się wszystkiego o ustawianiu skutecznych kampanii na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze. 🙂

Szkolenie Social Media Manager - co zyskasz i czego się nauczysz?

Czym różnią się od siebie, a w czym są do siebie podobne najpopularniejsze portale społecznościowe

Co publikować, by generować wysokie zasięgi organiczne

Jak zacząć działania reklamowe na Facebooku, Instagramie, Linkedinie czy Twitterze

Jak spiąć działania w social media z innymi kanałami marketingowymi firmy


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Pracowników agencji reklamowych lub marketerów

  • Osób, które mają zamiar pracować w social media marketingu

  • Przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć świat social media, by lepiej kontrolować działania pracowników lub wykonawców

Program szkolenia
Social Media Manager

  • Cele szkolenia: szkolenie kompleksowo wprowadzające w świat social mediów
  • Zakres szkolenia: social media
  • Formy merytoryczne: szkolenie
  • Materiały: prezentacja szkoleniowa
  • Prowadzący: Artur Jabłoński

    10:00-11:30 STRATEGIA

    • Social media przyszłości – co nas czeka? Od Tik Toka po WeChata.
    • Czy moja grupa docelowa jest na ____? Jak wybrać kanały, w których warto być obecnym
    • Polacy w social media – garść danych o demografii i zachowaniach.
    • Media własne, cudze, zdobyte – sposoby funkcjonowania w różnych kanałach jednocześnie
    • Od akcji jednorazowych po egobaity – sprawdzone taktyki działań w social media
    • Analityka mediów społecznościowych

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 13:15 KOMUNIKACJA

    • Zasady działania algorytmu Facebooka i Instagrama,
    • Treści, które przyciągają uwagę – niezależnie od kanału,
    • Co łączy, a co dzieli najpopularniejsze media społecznościowe
    • Angażujące grafiki i animacje – jak powinny wyglądać i jakimi narzędziami je stworzyć,
    • Interesujący post, czyli jaki? Tekstowa strona postów i reklam. Jak pisać, żeby chcieli czytać i klikać.

    13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:00 - 15:15 MODERACJA

    • Przydatne narzędzia social media managera – od tworzenia grafik przez proste animacje po zarządzanie profilami.
    • Stymulowanie dyskusji i reagowanie na komentarze
    • Sytuacje kryzysowe – jak sobie z nimi poradzić

    15:15 - 15:30 Przerwa kawowa

    15:30 - 17:00 PROMOCJA

    • Jak działają reklamy płatne w social media – struktura kampanii, typy targetowania, modele aukcyjne
    • Podobieństwa i różnice między systemami reklamowymi na Facebooku, Instagramie, Linkedinie i Twitterze
    • Sprawdzone sposoby dobierania grup docelowych,
    • Kluczowe statystyki kampanii reklamowych – jak analizować wyniki i zarządzać raportami

    17:00 - 18:00 Q&A

Trener:

trener

Artur Jabłoński

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Książka Artura Jabłońskiego “Skuteczna reklama na Facebooku”

Materiały video z VII i VIII edycji I Love Social Media

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny #ilovemkt

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555