Kompleksowe szkolenie, które wprowadzi Cię w świat mediów społecznościowych!
Podczas 8-godzinnego warsztatu przejdziesz szczegółowo przez wszystkie potrzebne etapy od:
- tworzenia treści na potrzeby różnych kanałów
- po moderację
- reklamę
- analitykę.
W ich ramach dowiesz się między innymi:
- Co publikować na swoich profilach?
- Jak prowadzić angażujące dyskusje, reagować na treści od fanów, itd.
- Jakie możliwości daje płatna reklama w największych portalach społecznościowych.
Szkolenie pomoże Ci zrozumieć specyfikę poszczególnych portali, poznać skuteczne typy contentu, efektywne ustawienia reklam i poznać narzędzia do spięcia całego ekosystemu.
- Szkolenie zaczniemy od omówienia podstawowej rzeczy: STRATEGII. Dzięki temu dowiesz się, jakie kanały wybrać do danej grupy docelowej, nauczysz się określać jej specyfikę i na tej podstawie dobierać odpowiednie treści. Wszystko na podstawie konkretnych danych analitycznych. 📊
- W kolejnym kroku omówimy ALGORYTMY, czyli to, co sprawia, że pewne treści zyskują niesamowitą popularność, podczas gdy inne umykają uwadze użytkowników. Dowiesz się wszystkiego o tym, jak stworzyć skuteczny CONTENT do każdego popularnego kanału social media. 📲
- Następnie przejdziemy przez MODERACJĘ. W tym segmencie omówimy jak komunikować się z odbiorcami i reagować na kryzysy. 💬 Poznasz też garść narzędzi przydatnych w codziennej pracy marketera. 🛠
- Na deser zostawiliśmy nie mniej ciekawą część social mediów — promocję i REKLAMY PŁATNE. 💸 Dowiesz się wszystkiego o ustawianiu skutecznych kampanii na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze. 🙂
Strategia marketingowa na Instagramie, Facebooku i X online i stacjonarnie
W dzisiejszym świecie marketingu internetowego, platformy takie jak Instagram, Facebook i TikTok odgrywają kluczową rolę w budowaniu wizerunku marki. Aby skutecznie promować swoje produkty, warto zainwestować w kurs online, który nauczy uczestników tworzenia copywritingu oraz content marketingu. Szkolenie social media manager online i stacjonarnie, oferuje dedykowane moduły dotyczące Facebook Ads, które pomogą w zwiększeniu sprzedaży oraz pozyskaniu klientów w social mediach. Po ukończeniu szkolenia każdy otrzyma certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności i może być atutem w zawodzie social media managera.
Wiedzę ze szkolenia możesz przełożyć między innymi na:
- Jak promować marki w mediach społecznościowych
- Jak zostać social media managerem i poszerzyć wiedzę o online marketingu
- Tajniki zwiększania zaangażowania odbiorców
- Rozbudowa marki osobistej i zwiększenie followersów na Instagramie
Jak zdobywać klientów w Social Mediach
Aby zdobywać klientów w social mediach, kluczowe jest, by stworzyć strategię opartą na storytellingu. Warto wykorzystać różnorodne formy, takie jak wideo, aby przyciągnąć uwagę odbiorców. Instagram, Facebook i X (dawny Twitter) to doskonałe platformy, na których można zwiększać zasięg swojej marki. Możesz także skontaktować się z influencerami, którzy pomogą w promocji Twojego biznesu.