Strategia marketingowa w Twojej firmie

Stwórz skuteczny plan działania

Prowadzący:
Jacek Pogorzelski

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

26

Ocena szkoleń

4.8

Zamów telefonicznie

577 855 277

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Skuteczna strategia marketingowa?

Poznasz schemat budowania strategii rynkowych, który będziesz w stanie od razu przełożyć na swoje działania!

Podczas szkolenia pracujemy sekwencyjnie - każdej części szkolenia odpowiada jeden etap schematu opracowania strategii.

Weźmiesz udział w ćwiczeniach omawiających narzędzia dopasowane do poszczególnych etapów tworzenia strategii marketingowej.

Poznasz ciekawe case study, na których oparte jest całe szkolenie.


Ponadto:

  • Na szkoleniu weźmiesz udział w ćwiczeniach indywidualnych i grupowych oraz zadaniach wspomaganych kartami (kreatywności, innowacyjności, metody).

  • Podczas szkolenia będziesz pracować z wykorzystaniem różnych metod i narzędzi, dopasowanych do omawianego etapu tworzenia strategii.

Dlaczego strategia rynkowa jest tak istotna, a jednocześnie tak mało osób wie, jak ją stworzyć?

Mimo tego, że strategia jest jednym z najczęściej stosowanych pojęć biznesowych, wiele osób ma poczucie, że brakuje praktycznego przepisu na opracowanie dobrej strategii. Standardowe podejścia jak GSTIC lub APIC wydają się zbyt teoretyczne. Z drugiej strony wiele praktycznych strategii koncentruje się na aspektach finansowych lub procesowych ignorując lub traktując po macoszemu rynek.

Uczestnicy szkolenia poznają praktyczny, czteroetapowy proces projektowania strategii rynkowej, której celem jest metodyczna realizacja założonych celów na danym rynku. Proces ten jest efektem prawie dwudziestu lat doświadczeń w planowaniu strategicznym, które zaowocowało stworzeniem kilkuset strategii.

Naucz się na bazie jednego schematu opracować dowolną strategię rynkową!

 

Program szkolenia Skuteczna strategia marketingowa

    • Cele szkolenia: Umiejętność zbudowania skutecznej strategii rynkowej – poznanie różnych metod i narzędzi, które to ułatwią
    • Zakres szkolenia: Strategia marketingowa w Twojej firmie
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Jacek Pogorzelski

  • 10:00 – 11:00 Co to jest dobra strategia?

    • Dlaczego nie warto działać bez strategii?
    • Co jest, a co nie jest częścią strategii?
    • Kluczowe pytania strategiczne, jakie musi sobie stawiać każda organizacja
    • Czteroetapowy proces tworzenia strategii

  • 11:00 – 11:15 Przerwa kawowa

  • 11:15 - 12:45 Etap 1: Strategiczna inwentaryzacja

    • Analiza rynku
    • Analiza zasobów
    • Analiza kompetencji
    • Analiza realizowanej strategii
    • Analiza posiadanych przewag rynkowych
    • Analiza modelu biznesowego

  • 12:45 - 13:45 Etap 2: Namierzanie kluczowych okazji

    • Analiza trendów
    • Analiza benchmarkingowa
    • Analiza marek i rodzajów brandingu na rynku
    • Insight rynku
    • Insight konsumenta
    • Insight marek

  • 13:45– 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:30 – 15:30 Etap 3: Projektowanie przewagi konkurencyjnej

    • Wybór strategii i określenie jej horyzontu: strategia dnia dzisiejszego, strategia średnioterminowa i strategia długoterminowa
    • Marka jako przewaga strategiczna
    • Przewagi w modelu biznesowym
    • Przewagi w procesach wewnętrznych
    • Przewagi taktyczne / narzędziowe

  • 15:45 – 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 - 17:30 Etap 4: Plan wdrożenia strategii

    • Systemy i procesy wdrożeniowe
    • Kaskadowanie strategii w organizacji
    • Pomiar rezultatów strategii
    • Mapa drogowa wdrożenia i monitoring realizacji strategii

  • 17:30 - 18:00 Pytania i odpowiedzi

Trener

trener

Jacek Pogorzelski

Jako właściciel firmy PrimeCode pomaga klientom prowadzić marketing, który w centrum zainteresowania stawia wartość klienta. Konsultant w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Zajmuje się również skutecznością osobistą i rozwojem potencjału ludzi.
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, wykładowca programu Warsaw Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Minnesoty.  Trener szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu z wieloletnim doświadczeniem.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Warszawa 12 Listopad 2018
do rozpoczęcia
poniedziałek
12
Listopad
2018
Więcej>
zostało miejsc: 8
870 netto
12 Listopad Warszawa

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Strategia Marketingowa Warszawa

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Zarejestruj się

Zapisz się na szkolenie Skuteczna strategia marketingowa i dowiedz się, jak opracować dopasowaną do Twoich potrzeb strategię marketingową!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

Wrocław Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Kraków Q Plus Hotel Kraków ul. Wygrana 6 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Gdańsk ul. Szafarnia 9 80-755 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Organizacja i szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Administracja i płatności

Aleksandra Frala

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl