TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

Strategia marketingowa

Stwórz skuteczny plan działania

Prowadzący:
Jacek Pogorzelski

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

102

Ocena szkoleń

4.8

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej

Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.

To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.

Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.

Co to właściwie oznacza?

  • szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Dlaczego strategia rynkowa jest tak istotna, a jednocześnie tak mało osób wie, jak ją stworzyć?

Mimo tego, że strategia jest jednym z najczęściej stosowanych pojęć biznesowych, wiele osób ma poczucie, że brakuje praktycznego przepisu na opracowanie dobrej strategii. Standardowe podejścia jak GSTIC lub APIC wydają się zbyt teoretyczne. Z drugiej strony wiele praktycznych strategii koncentruje się na aspektach finansowych lub procesowych ignorując lub traktując po macoszemu rynek.

Uczestnicy szkolenia poznają praktyczny, czteroetapowy proces projektowania strategii rynkowej, której celem jest metodyczna realizacja założonych celów na danym rynku. Proces ten jest efektem prawie dwudziestu lat doświadczeń w planowaniu strategicznym, które zaowocowało stworzeniem kilkuset strategii.

Naucz się na bazie jednego schematu opracować dowolną strategię rynkową!

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Skuteczna strategia marketingowa?

Poznasz schemat budowania strategii rynkowych, który będziesz w stanie od razu przełożyć na swoje działania!

Podczas szkolenia pracujemy sekwencyjnie - każdej części szkolenia odpowiada jeden etap schematu opracowania strategii.

Weźmiesz udział w ćwiczeniach omawiających narzędzia dopasowane do poszczególnych etapów tworzenia strategii marketingowej.

Poznasz ciekawe case study, na których oparte jest całe szkolenie.


Dla kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstepne?

  • Na szkoleniu weźmiesz udział w ćwiczeniach indywidualnych i grupowych oraz zadaniach wspomaganych kartami (kreatywności, innowacyjności, metody).

  • Będziesz pracować z wykorzystaniem różnych metod i narzędzi, dopasowanych do omawianego etapu tworzenia strategii.

  • Szkolenie skierowane jest do osób, które chciałyby poprawnie konstruować dowolną strategie marketingową.

Program szkolenia
Strategia marketingowa

    • Cele szkolenia: Umiejętność zbudowania skutecznej strategii rynkowej – poznanie różnych metod i narzędzi, które to ułatwią
    • Zakres szkolenia: Strategia marketingowa
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Jacek Pogorzelski

  • 10:00 – 11:00 Co to jest dobra strategia?

    • Dlaczego nie warto działać bez strategii?
    • Co jest, a co nie jest częścią strategii?
    • Kluczowe pytania strategiczne, jakie musi sobie stawiać każda organizacja
    • Czteroetapowy proces tworzenia strategii

  • 11:00 – 11:15 Przerwa kawowa

  • 11:15 - 12:45 Etap 1: Strategiczna inwentaryzacja

    • Analiza rynku
    • Analiza zasobów
    • Analiza kompetencji
    • Analiza realizowanej strategii
    • Analiza posiadanych przewag rynkowych
    • Analiza modelu biznesowego

  • 12:45 - 13:45 Etap 2: Namierzanie kluczowych okazji

    • Analiza trendów
    • Analiza benchmarkingowa
    • Analiza marek i rodzajów brandingu na rynku
    • Insight rynku
    • Insight konsumenta
    • Insight marek

  • 13:45– 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:30 – 15:30 Etap 3: Projektowanie przewagi konkurencyjnej

    • Wybór strategii i określenie jej horyzontu: strategia dnia dzisiejszego, strategia średnioterminowa i strategia długoterminowa
    • Marka jako przewaga strategiczna
    • Przewagi w modelu biznesowym
    • Przewagi w procesach wewnętrznych
    • Przewagi taktyczne / narzędziowe

  • 15:45 – 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 - 17:30 Etap 4: Plan wdrożenia strategii

    • Systemy i procesy wdrożeniowe
    • Kaskadowanie strategii w organizacji
    • Pomiar rezultatów strategii
    • Mapa drogowa wdrożenia i monitoring realizacji strategii

  • 17:30 - 18:00 Pytania i odpowiedzi

Trener:

trener

Jacek Pogorzelski

Jako właściciel firmy PrimeCode pomaga klientom prowadzić marketing, który w centrum zainteresowania stawia wartość klienta. Konsultant w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Zajmuje się również skutecznością osobistą i rozwojem potencjału ludzi.
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, wykładowca programu Warsaw Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Minnesoty.  Trener szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu z wieloletnim doświadczeniem.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć _format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Wiedza ze szkolenia jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu Strategii Marketingowej przeszkoliliśmy już 102 osób!

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia dedykowane

Karolina Antoniak

577 322 677

Karolina.Antoniak@sprawnymarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Wojciechowska

577 877 133

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

Płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl