Strategia marketingowa

Rośnij na rynku szybciej, ukierunkuj mądrze swoje działania

Prowadzący:
Paweł Tkaczyk

Cena od

1270 PLN

Przeszkolone osoby

175

Ocena szkoleń

4.93

Zamów telefonicznie

732 083 545

Chaos w marketingu dopadnie Cię szybciej, niż myślisz.

Mając do wyboru dziesiątki  kanałów marketingowych, setki narzędzi – jak wybrać to, czym trzeba się zająć w pierwszej  kolejności? 

Strategia przypomina planowanie podróży – zabierasz swoją firmę lub markę z punktu A (w  którym jest dzisiaj) do punktu B (w którym chcesz się znaleźć). Istnieją gotowe i  sprawdzone metody, dzięki którym powstrzymasz chaos. 

Skuteczne wdrożenie strategii to kluczowy proces, który odpowiada za 99% sukcesu. Nauczysz się nie tylko jak przejść go sprawnie, ale również jak mierzyć jego skuteczność.

Szkolenie Strategia marketingowa - co zyskasz i czego się nauczysz?

Nauczysz się mierzyć marketing. Bez tego żadna strategia nie ma racji bytu. Poznasz sposoby na priorytetyzowanie (przeczytaj to słowo trzy razy głośno!) działań, by nie marnować zasobów.

Dostaniesz gotowe narzędzia i metody oraz dowiesz się, kiedy którą z nich warto stosować.

Opowiem o dobrych praktykach, bo w strategii za 99% sukcesu odpowiada jej wdrożenie.

Szkolenie ma charakter interaktywnego wykładu, obejmujące case studies firm z Polski i zagranicy


Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Właściciele firm i freelancerzy, którzy chcą uporządkować swoje działania marketingowe zarządzający marketingiem, którzy chcą poznać sprawdzone sposoby na osiągnięcie  lepszych wyników.

Program szkolenia
Strategia marketingowa

    • Cel szkolenia: opanowanie narzędzi i metod analizy strategicznej oraz sposobów jej  wdrażania. 
    • Zakres szkolenia: strategia marketingowa. 
    • Forma merytoryczna: interaktywny wykład, case studies. 
    • Materiały: prezentacja po zajęciach. 
    • Prowadzący: Paweł Tkaczyk 

    10:00 – 11:00 Strategia marketingowa, strategia komunikacji, strategia sprzedaży i inne – co wchodzi w ich skład? Kiedy i której potrzebujesz?

    • Ustalanie celów strategicznych 
    • Ustalanie metod pomiaru 
    • Co nie powinno wchodzić w skład strategii? 

    11:00 - 11:30 Analizy wstępne na przykładzie analizy SWOT.

    11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 12:45 Macierz BCG i podstawowe sposoby mierzenia sukcesu rynkowego.

    • Strategia znaku zapytania i relacje z konkurencją. 
    • Strategia gwiazdy i budowanie wyróżnienia na rynku 
    • Dojna krowa i metody zwiększania przychodu 
    • Pies i wstęp do analizy portfelowej 

    12:45 - 13:30 Cykl życia produktu i dostosowanie strategii do poszczególnych faz cyklu życia.

    13:30 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:30 - 15:30 Segmentacja, targetowanie, pozycjonowanie, czyli trzy centralne filary strategii marketingowej.

    • Jak segmentować rynek? Dobre i złe przykłady. Macierz segmentacyjna.
    • Wybór strategii targetowania. Analiza portfelowa marek.
    • Pozycjonowanie – strategie znajdowania przewagi konkurencyjnej.

    15:30 - 16:30 Dobór kanałów marketingowych i persony

    16:30 - 16:45 Przerwa kawowa

    16:45 - 17:30 Dobre i złe przykłady

    17:30 - 18:00 Pytania i odpowiedzi

Trener:

trener

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google. Współtworzył lub konsultował marki pracodawcy dla Capgemini, Objectivity czy Orange.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet nagrań wszystkich prelekcji Pawła Tkaczyka podczas konferencji I ❤️ Marketing, które uzupełniają tematykę szkolenia

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy.

Premium to platforma pełna eksperckiej wiedzy oraz aktualnych informacji z marketingowego świata.

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing
(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555