TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

Strategia marketingowa

Rośnij na rynku szybciej, ukierunkuj mądrze swoje działania

Prowadzący:
Paweł Tkaczyk

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej

Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.

To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.

Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.

Co to właściwie oznacza?

  • szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Chaos w marketingu dopadnie Cię szybciej, niż myślisz.

Mając do wyboru dziesiątki  kanałów marketingowych, setki narzędzi – jak wybrać to, czym trzeba się zająć w pierwszej  kolejności? 

Strategia przypomina planowanie podróży – zabierasz swoją firmę lub markę z punktu A (w  którym jest dzisiaj) do punktu B (w którym chcesz się znaleźć). Istnieją gotowe i  sprawdzone metody, dzięki którym powstrzymasz chaos. 

Skuteczne wdrożenie strategii to kluczowy proces, który odpowiada za 99% sukcesu. Nauczysz się nie tylko jak przejść go sprawnie, ale również jak mierzyć jego skuteczność.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Strategia marketingowa?

Nauczysz się mierzyć marketing. Bez tego żadna strategia nie ma racji bytu. Poznasz sposoby na priorytetyzowanie (przeczytaj to słowo trzy razy głośno!) działań, by nie marnować zasobów.

Dostaniesz gotowe narzędzia i metody oraz dowiesz się, kiedy którą z nich warto stosować.

Opowiem o dobrych praktykach, bo w strategii za 99% sukcesu odpowiada jej wdrożenie.

Szkolenie ma charakter interaktywnego wykładu, obejmujące case studies firm z Polski i zagranicy


Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Właściciele firm i freelancerzy, którzy chcą uporządkować swoje działania marketingowe zarządzający marketingiem, którzy chcą poznać sprawdzone sposoby na osiągnięcie  lepszych wyników.

Program szkolenia
Strategia marketingowa

    • Cel szkolenia: opanowanie narzędzi i metod analizy strategicznej oraz sposobów jej  wdrażania. 
    • Zakres szkolenia: strategia marketingowa. 
    • Forma merytoryczna: interaktywny wykład, case studies. 
    • Materiały: prezentacja po zajęciach. 
    • Prowadzący: Paweł Tkaczyk 

  • 10:00 – 11:00 Strategia marketingowa, strategia komunikacji, strategia sprzedaży i inne – co wchodzi w ich skład? Kiedy i której potrzebujesz?

    • Ustalanie celów strategicznych 
    • Ustalanie metod pomiaru 
    • Co nie powinno wchodzić w skład strategii? 

  • 11:00 - 11:30 Analizy wstępne na przykładzie analizy SWOT.

  • 11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 12:45 Macierz BCG i podstawowe sposoby mierzenia sukcesu rynkowego.

    • Strategia znaku zapytania i relacje z konkurencją. 
    • Strategia gwiazdy i budowanie wyróżnienia na rynku 
    • Dojna krowa i metody zwiększania przychodu 
    • Pies i wstęp do analizy portfelowej 

  • 12:45 - 13:30 Cykl życia produktu i dostosowanie strategii do poszczególnych faz cyklu życia.

  • 13:30 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:30 - 15:30 Segmentacja, targetowanie, pozycjonowanie, czyli trzy centralne filary strategii marketingowej.

    • Jak segmentować rynek? Dobre i złe przykłady. Macierz segmentacyjna.
    • Wybór strategii targetowania. Analiza portfelowa marek.
    • Pozycjonowanie – strategie znajdowania przewagi konkurencyjnej.

  • 15:30 - 16:30 Dobór kanałów marketingowych i persony

  • 16:30 - 16:45 Przerwa kawowa

  • 16:45 - 17:30 Dobre i złe przykłady

  • 17:30 - 18:00 Pytania i odpowiedzi

Szkolenie prowadzi:

trener

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google. Współtworzył lub konsultował marki pracodawcy dla Capgemini, Objectivity czy Orange.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet nagrań wszystkich prelekcji Pawła Tkaczyka podczas konferencji I ❤️ Marketing, które uzupełniają tematykę szkolenia

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy.

Premium to platforma pełna eksperckiej wiedzy oraz aktualnych informacji z marketingowego świata.

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Dedykowane rabaty narzędziowe takich firm jak Brand24, brief4U.com, REDLINK, NapoleonCat, Sotrender oraz wiele innych

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Marcelina Felerska

531 404 855

marcelina.felerska@sprawnymarketing.pl ­

Organizacja szkoleń/Dedykowane szkolenia

Karolina Wojciechowska

577 877 133

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

Płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl