Szkolenie Google Analytics 4

Szybkie, sprawne i bezbolesne przejście na Google Analytics 4 jest możliwe!

Prowadzący:
Maciej Lewiński

Cena od

1270 PLN

Przeszkolone osoby

1677

Ocena szkoleń

4.92

Zamów telefonicznie

531 404 855

Chcesz tak ustawiać Google Analytics, by dane same Ci mówiły, jak szybciej zwiększać konwersję stron?

Poznaj Google Analytics (GA) – szkolenie, bez którego trudno będzie Ci nawiązać rywalizację na rynku handlu i usług. Tylko dzięki analityce internetowej utrzymasz się w tej bezlitosnej branży. To wiedza, którą powinien posiadać każdy specjalista Google Ads czy specjalista ds. marketingu.

Musisz mieć te dane, by prowadzić marketing i wdrożyć jakiekolwiek efektywne działania reklamowe. Bez odpowiedniego wsparcia analitycznego działasz na ślepo i podejmujesz przypadkowe decyzje marketingowe oraz biznesowe. Bo zostawione samo sobie „gołe” GA potrafi wprowadzić w błąd, gdy nie rozumiesz, co naprawdę pokazuje.

Banałem jest stwierdzenie, że działania reklamowe i kanały reklamowe przynoszą korzyści. Trzeba jednak poznać zasady ich działania. Znajomość preferencji użytkowników odwiedzających Twoją stronę może być kluczem do sukcesu! Dzięki temu zwiększysz efektywność działań prowadzonych w sieci.

Wszystko zależy od umiejętnego wykorzystania dostępnych narzędzi. Skorzystaj z odpowiedniego wsparcia analitycznego. Nauczysz się tego na naszym szkoleniu z analityki.

Zapraszam Cię na dwudniową wycieczkę przez panel i ustawienia Google Analytics, dzięki którym raporty GA nie będą miały dla Ciebie tajemnic i wreszcie nauczysz się patrzeć na swoją witrynę z odpowiedniej perspektywy.

Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:

Oto co robi Maciej Lewiński, gdy chce pomóc więcej zarabiać na stronie:

Będę Twoim przewodnikiem i podczas szkolenia pokażę Ci, jak odkryć prawdę, samą prawdę i tylko prawdę o Twojej stronie, czyli…

  • Kto, gdzie i dlaczego rezygnuje z zakupów?
  • Co naprawdę zatrzymuje ich na Twojej stronie?
  • Kto generuje największą sprzedaż?
  • Gdzie kierować budżet reklamowy, by wyszczuplić wydatki i podbić konwersje?

Postaw na analitykę internetową! Dzięki temu zaczniesz bardziej świadomie kierować sprzedażą – na podstawie twardych danych, a nie ryzykownych domysłów. Będziesz korygować działania, poprawiać efektywność stron i sporo oszczędzać na budżetach reklamowych, bo przestaniesz kierować środki w nieefektywne marketingowo miejsca. Do tego wszystkiego możesz kontrolować działania agencji. Jak? Dowiesz się w czasie szkolenia!

Szkolenie kierujemy zarówno dla początkujących, jak i dla osób, które korzystają już z GA, ale nie daje ono oczekiwanych rezultatów. Użytkownicy zaawansowani mogą poznać odpowiedzi na wiele trapiących ich pytań.

5 powodów, dla których Google Analytics nie pomaga Ci zwiększyć konwersji:

  • Twoja instalacja i konfiguracja GA jest… hmm… błędna?
  • Nie wiesz, jak poprawnie filtrować dane, by pozbyć się śmieci, a zostawić tylko przydatne informacje.
  • Źle segmentujesz odwiedzających lub nie robisz tego wcale.
  • Nie wyciągasz właściwych wniosków ze współczynnika odrzuceń (Bounce Rate).
  • Masz problem z celami, które nie uwzględniają wszystkich akcji odwiedzających.

Poprawnie skonfigurowane GA jest bezlitosne.

Jak na tacy masz podane wszystkie błędy marketingowe, które okradają Cię z konwersji i palą budżety reklamowe. Na szczęście dzięki temu szkoleniu dowiesz się, jak wybrnąć z tych niebezpiecznych pułapek.

Naucz się pełnej obsługi GA lub to wyłącz, bo będzie Cię wprowadzać w błąd.

Każda sekunda działania na ślepo, bez pełnego zrozumienia danych z GA, oddala Cię od klientów. Twoja strona mija się z ich oczekiwaniami i idą zaspokoić swoje potrzeby do najbliższej konkurencji. W efekcie ktoś inny przejmuje ich pieniądze.

Optymalizacja strony z wykorzystaniem Google Analytics

Na szkoleniu pojawi się także część poświęcona optymalizacji stron www na podstawie analizy raportów Google Analytics. Oczywiście dowiemy się, jak krok po kroku używać GA, ale główny nacisk stawiamy na kwestię, co testować i jak testować na stronie www, a przede wszystkim na interpretację statystyk narzędzia.

Szkolenie Google Analytics 4 - co zyskasz i czego się nauczysz?

Znajomość statystyk Google jest mile widziana w każdym CV osób związanych z marketingiem internetowym. Czy możesz powiedzieć o sobie, że masz Google Analytics w małym palcu?!

Dzięki Google Analytics poznasz profil socjologiczny swoich klientów, dowiesz się, z jakich źródeł trafiają na Twoją stronę, a także co ich szczególnie zainteresowało na Twojej witrynie

Dowiesz się, które akcje promocyjne okazały się najbardziej skuteczne i jaki zysk przyniosły

Znajomość Google Analytics stała się już branżowym standardem – w tej chwili z Google Analytics korzysta 57% z 10 000 największych stron internetowych na świecie!


Dla kogo skierowane są szkolenia i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie podstawowe jest skierowane do osób stawiających pierwsze kroki w GA i bez doświadczenia, które chcą nauczyć się interpretowania danych oraz analizować dane.

  • Szkolenie Google Analytics PRO skierowane jest do osób, które podsiadają umiejętności podstawowe i chciałyby dowiedzieć się, jak prawidłowo odczytywać zaawansowane funkcje GA.

  • Na szkolenie weź ze sobą laptopa – dzięki praktycznym ćwiczeniom na własnym sprzęcie najszybciej nauczysz się, jak działa GA.

Program szkolenia
Google Analytics

    • Cele szkolenia: Realizacja celów biznesowych na podstawie danych z wykorzystaniem Google Analytics
    • Zakres szkolenia: Universal Analytics, Google Analytics 4, Google Analytics API, Excel
    • Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatu
    • Prowadzący: Maciej Lewiński

     

    10:00 - 10:30 Co jest istota analtyki internetowej? Na czym sie skupiać?

    • Po co analityka?
    • Co jest istota analityki?
    • Konwersje – typy, rodzaje, klasyfikacje
    • Jak historycznie zmienił się Internet i dlaczego mamy rewolucję w analityce

    10:30 - 11:00 Omówienie założeń działania Google Analytics (nawiązanie do Google Analytics 4)

    • Metodologia – różnice w metodologii Google Universal a GA4
    • Model danych Google Universal Analytics
    • Niedoskonałości GUA ,o których musisz wiedzieć

    11:00 - 11:30 Wprowadzenie do modelu danych

    • Dlaczego analityka ilościowa i jakościowa często idzie z soba w parze?
    • W poszukiwaniu jakościowych danych
    • Pytanie pułapka

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 13:00 Co warto wiedzieć o użytkownikach i dlaczego pojawiło się GA4

    • Definicja użytkownika
    • Na co zwracać uwagę
    • Kim jest moja grupa docelowa?
    • Na co zwracać uwagę przy ocenie Użytkowników

    13:00 - 13:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    13:45 - 15:00 Jak mierzyć sesje? Kampanie?

    • Definicja sesji
    • Ile źródeł ruchu rozpoznaje GA i GA4?
    • Czym są UTM – omówienie specyfiki źródeł ruchu
    • Omówienie specyfiki przykładowych źródeł ruchu
    • Atrybucja konwersji w GA i GA4

    15:00 - 15:15 Przerwa kawowa

    15:15 - 16:00 Dlaczego bez zdarzeń nie będzie konwersji. Co oni robią na mojej stronie

    • Definicja odsłony – GA
    • Przegląd raportów dotyczących zachowania – GA
    • Jak analizować zachowanie na stronie – GA
    • Mityczny współczynnik odrzuceń odchodzi do lamusa poznaj współczynnik zaangażowania GA
    • Kiedy odsłony to za mało – zdarzenia w GA4

    16:00 - 16:30 Sposoby raportowania w GA i GA4. Na co zwracać uwagę.

    • Struktura GA w GA4 – czym one się różnią
    • Struktura raportów
    • Metodologia ABC i STDC
    • Na co zwracać uwagę w GA4
    • Jak interpretować dane w GA4

    16:30 - 17:00 Ustawienie celów mikro i makro

    • Administracja konta
    • Ustawienie celów
    • Pytania od uczestników

Program szkolenia
Google Analytics PRO

    • Cele szkolenia: Nabycie umiejętności zaawansowanych funkcji Google Analytics
    • Zakres szkolenia: Google Analytics PRO
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Prowadzący: Maciej Lewiński

     

    10:00 - 10:30 Wyrównanie mianowników - najważniejsze podstawy

    • Zebranie potrzeb od uczestników
    • Omówienie najważniejszych zagadnień GA
    • Na co zwracać uwagę
    • Jakie błędy popełniamy w analizie danych

    10:30 - 11:00 Dlaczego współczynnik konwersji może Cie kłamać? Poznaj inne metody mierzenia efektywności działań

    • Współczynnik konwersji
    • Błędy w interpretacji
    • Inne opcje mierzenia efektywności działań marketingowych

    11:00 - 11:30 Jak dobrze wykorzystać dane z GA do remarketingu

    • Triangulacja
    • Jak ograniczać remarketing by był jeszcze bardziej efektywny
    • Stosowanie podstawowych założeń analitycznych
    • Segment jako lista remarketingowa

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 12:30 Raportowanie standardowe z elementami segmentów zaawansowanych

    • Przegląd raportów z wykorzystaniem ich wszystkich możliwości
    • Wymiary dodatkowe, filtrowanie, sortowanie, zmiana wizualizacji
    • Segmentowanie danych

    12:30 - 13:00 Raportowanie niestandardowe

    • Kiedy raporty standardowe się kończą?
    • Sztuka zadawania pytań
    • Tworzenie raportów wedle metodologii Lewińskiego

    13:00 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:00 - 14:30 Raportowanie za pomocą Google Analytics API

    • Kiedy raporty niestandardowe to za mało
    • Narzędzia do eksportowania danych
    • Narzędzia do przetwarzania danych
    • Formy raportowania

    14:30 - 15:00 Raportowanie w Excelu

    • Jak eksportować do Excela, żeby potem nie utonąć w formatowaniu
    • Analiza raportów z wykorzystaniem Excela
    • Tworzenie własnych metryk
    • Tips and trikcs

    15:00 - 15:20 Przerwa kawowa

    15:20 - 17:00 Konfiguracja Google Analytics i GA4

    • Konfiguracja konta
    • Konfiguracja usługi
    • Konfiguracja widoku danych

Nie czekaj z zapisem na szkolenie!

To szkolenie to Twoja szansa! Nie eksperymentuj na żywym organizmie i już dziś zapisz się na kurs! Zostań prymusem analizy danych, specjalistą z zakresu Google Analytics, naucz się analizować efektowność działań prowadzonych w internecie i zostaw konkurencję daleko w tyle!

To właśnie dzięki szkoleniu Google Analytics najlepiej nauczysz się, jak analizować efektywność działań prowadzonych w internecie, a to pozwoli Ci prowadzić skuteczniejsze działania reklamowe. Zbieranie i analizowanie danych będzie łatwe jak nigdy dotąd. Już dziś postaw na nowoczesny marketing!

Trener:

trener

Maciej Lewiński

Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google Ads oraz Google Analytics, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia Google Analytics, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet materiałów video Podstawy analityki  internetowej, uzupełniający tematykę szkolenia

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

30-dniowy okres wsparcia po szkoleniu

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Dedykowane rabaty narzędziowe

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Wiedza ze szkolenia Google Analytics jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu Google Analytics przeszkoliliśmy już 1677 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Bardzo merytoryczne szkolenie. Posiadając podstawową wiedzą dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy, a przede wszystkim nauczyłem się co i jak analizować w Google Analytics, żeby poprawić efektywność strony. "

Piotr Olszewski

Marketing Manager

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie merytorycznym! Bardzo dobry kontakt prowadzącego z uczestnikami pozwalał na rozwiązanie każdego indywidualnego problemu. Szkolenie od strony organizacyjnej bez zarzutu. "

Dorota Krajniak

-

"Szkolenie pozwoliło mi na zrozumienie mechaniki działania narzędzie jakim jest Google Analytics. Zdobyta wiedza, z pewnością ułatwi tworzenie bardziej trafnych i skuteczniejszych kampanii. W końcu każda dobra strategia oparta jest na wcześniejszym badaniu preferencji naszego targetu."

Bartek

-

"Imponujące kompetencje prowadzącego (widać duże doświadczenie szkoleniowe i marketingowe). Świetna umiejętność łączenia wiedzy miękkiej i np. programistycznej. "

Barbara Urbańska

Specjalista ds. E-marketingu

"Otrzymałem to po co przyszedłem. Solidna wiedza podstawowa, idea stojąca za analitycsami, przykładami zastosowań, garsc wiedzy z zakresu zaawansowanych analityk. Polecam każdemu, komu ta machineria Googla wydaje się być straszna."

Tomasz Szczepański

-

"Szkolenie pomogło mi skierować działania w całkowicie innym kierunku. Teraz nie analizuje setek niepotrzebnych danych tracąc przy tym godziny tylko tworze te raporty, które są mi potrzebne. Dodatkowo szkolenie pobudziło we mnie świeże pomysły na śledzenie zachowań użytkowników na moich stronach, które mam nadzieję pozwolą mi spersonalizować stronę dla konkretnych odbiorców. Dziękuję za te 9 intensywnych godzin :)"

Michał Łyczko

Impuls Fitness

"Maciej Lewiński to fachowiec jakich mało na rynku. Potrafi z dużą dozą spokoju i cierpliwości wyjaśnić zagadnienia począwszy od tych prostych, a skończywszy na naprawdę skomplikowanych elementach związanych z Google Analytics. Jego sposób bycia i poczucie humoru sprawiają, że potrafi rozładować napiętą atmosferę, a także zmusić do kreatywnego myślenia przez całe szkolenie. "

Marek Głuchy

Programista

"Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Prowadzący był bardzo otwarty na słuchaczy i chętnie reagował na podnoszone kwestie i pytania. Przekazywał wiedzę w sposób interesujący i nie nużący, jak również podawał liczne przykłady, dzięki czemu łatwiej można było zrozumieć pewne zagadnienia."

Dominika Żebrowska

Account Manager

"Szkolenie bardzo konkretne, zagadnienia wyjaśnione szczegółowo. Prowadzący bardzo konkretny i pomocny w pytaniach. Szkolenie to było bardzo dobra inwestycją."

Piotr

-

"Bardzo pomocne i rzeczowe. Wszelkie zagadnienia jakie były poruszane na szkoleniu bardzo mi pomogły."

Rudolf Guzik

Bestwear

"Bardzo przydatne szkolenie, dużo informacji! Duży plus dla prowadzącego za interesujące przeprowadzenie spotkania i naturalną interakcję z uczestnikami."

Urszula Wasilewska

RB, Site Delivery Analyst

"Szkolenie dobrze zorganizowane i bardzo merytoryczne. Maciek Lewiński poprowadził je bardzo profesjonalnie, z ogromnym zaangażowaniem, za co mu bardzo dziękuję! Serdeczne dzięki za to, że spytał o nasze oczekiwania względem szkolenia na jego początku. To było dla mnie bardzo ważne, ponieważ jestem zupełnie początkująca. Treść i sposób przekazu był dostosowany do wszystkich, nie pomijał ani osób bardziej zaawansowanych, ani tych początkujących. Masa przykładów, anegdot, tłumaczeń podpieranych odniesieniami do sytuacji codziennych, prostych (piłkarze, randka, wyjście za drzwi). Jestem naprawdę pod dużym wrażeniem tego szkolenia, a zwłaszcza umiejętności przekazania swojej wiedzy przez prowadzącego."

Paulina Kurzewska

Winkler Innovation Group sp. z o.o. sp. k., Project Manager

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555