Szkolenie Google Analytics

Poprawiaj skuteczność działań marketingowych bez zwiększania budżetu!

Prowadzący
Maciej Lewiński

19 Czerwca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Szkolenie Google Analytics 

Poprawiaj skuteczność działań marketingowych bez zwiększania budżetu!

06 Września Wrocław
Zaolziańska 2, Wrocław

Szkolenie Google Analytics 

Poprawiaj skuteczność działań marketingowych bez zwiększania budżetu!

04 Października Kraków
Wygrana 6, Kraków

Szkolenie Google Analytics 

Poprawiaj skuteczność działań marketingowych bez zwiększania budżetu!

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

481

Ocena szkoleń

4.67

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
Szkolenie Google Analytics. Maciej Lewinski.

Poznaj szczegóły szkolenia - http://searchmarketingweek.com/szkolenie-google-analytics/

Opublikowany przez Sprawny.Marketing na 10 marzec 2015

Chcesz tak ustawiać Google Analytics, by dane same Ci mówiły, jak szybciej zwiększać konwersję stron?

Musisz mieć te dane. Bez nich działasz na ślepo i podejmujesz przypadkowe decyzje marketingowe i biznesowe.  Bo „gołe” GA, zostawione samo sobie, potrafi wprowadzić w błąd, gdy nie rozumiesz, co naprawdę pokazuje.

Zapraszam Cię do jednodniowej wycieczki przez panel i ustawienia Google Analytics, dzięki którym wreszcie nauczysz się patrzeć na swoje strony z odpowiedniej perspektywy.

 

Oto, co robi Maciej Lewiński, gdy chce pomóc więcej zarabiać na stronie

Będę Twoim przewodnikiem i pokażę jak odkryć prawdę, samą prawdę i tylko prawdę o Twojej stronie, czyli:

  • Kto, gdzie i dlaczego rezygnuje z zakupów?
  • Co naprawdę zatrzymuje ich na Twojej stronie?
  • Kto generuje największą sprzedaż?
  • Gdzie kierować budżet reklamowy, by wyszczuplić wydatki i podbić konwersje?

Dzięki temu zaczniesz bardziej świadomie kierować sprzedażą na stronie, na podstawie twardych danych, a nie głupich domysłów. Korygować działania, poprawiać efektywność stron i sporo oszczędzać na budżetach reklamowych, bo przestaniesz puszczać w nieefektywne marketingowo miejsca. I kontrolować działania agencji.

 

 

5 powodów, dla których Google Analytics nie pomaga Ci zwiększyć konwersji:

  • Twoja instalacja i konfiguracja GA jest… hmm… błędna?
  • Nie wiesz, jak poprawie filtrować dane, by pozbyć się śmieci, a zostawić tylko przydatne dane?
  • Źle segmentujesz odwiedzających – lub nie robisz tego wcale?
  • Nie wyciągasz właściwych wniosków ze współczynnika odrzuceń (Bounce Rate)?
  • Masz problem z celami, które nie uwzględniają wszystkich akcji odwiedzających?

 

Poprawnie skonfigurowane GA jest bezlitosne.

Jak na tacy masz podane wszystkie błędy marketingowe, które okradają Cię z konwersji i palą budżety reklamowe. Na szczęście, dzięki temu szkoleniu dowiesz się jak wybrnąć z tych głupich pułapek.

Naucz się pełnej obsługi GA lub to wyłącz, bo będzie cię wprowadzać w błąd.

Każda sekunda działania na ślepo, bez pełnego zrozumienia danych z GA, oddala Cię od klientów. Twoja strona mija się z ich oczekiwaniami i idą zaspokoić swoje potrzeby do najbliższej konkurencji. W efekcie ktoś inny przejmuje ich pieniądze.

 

Optymalizacja strony z wykorzystaniem Google Analytics

Na szkoleniu pojawi się także część poświęcona optymalizacji stron WWW na podstawie analizy raportów Google Analytics. Na szkoleniu oczywiście dowiemy się jak, krok po kroku, używać Google Analytics, ale główny nacisk stawiamy na kwestię, co testować i jak testować na stronie WWW, a przede wszystkim na jak interpretować statystyki narzędzia.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Google Analytics?

Znajomość statystyk Google jest mile widziana w każdym CV osób związanych z marketingiem internetowym. Czy możesz powiedzieć o sobie, że masz Google Analytics w mały palcu ?!

Dzięki Google Analytics poznasz profil socjologiczny swoich klientów, dowiesz się, z jakich źródeł trafiają na Twoją stronę, a także co ich szczególnie zainteresowało na Twojej witrynie

Dowiesz się, które akcje promocyjne okazały się najbardziej skuteczne i jaki zysk przyniosły

Znajomość Google Analytics stała się już branżowym standardem – w tej chwili z Google Analytics korzysta 57% z 10 000 największych stron internetowych na świecie!


Program szkolenia Google Analytics

  • 10:00-10:30 Wprowadzenie do analityki w Internecie

    • Po co mierzyć moją działalność w Internecie?
    • Cel witryny i wskaźniki
    • Jak skutecznie mierzyć moją działalność w Internecie?
    • Dlaczego warto skorzystać z Google Analytics?

  • 10:30-11:45 Rozpoczęcie pracy z Google Analytics

    • Założenie konta i profilu dla strony
    • Dodawanie nowych użytkowników
    • Przegląd interfejsu użytkownika: pulpit nawigacyjny, użytkownicy witryny, źródła odwiedzin, zawartość i cele
    • Eksport danych

  • 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 12:30 Najważniejsze raporty w Google Analytics

    • Źródła odwiedzin
    • Słowa kluczowe
    • Najlepsza treść
    • Nakładka na mapę
    • Strony docelowe
    • Lojalność

  • 12:30 - 13:00 Cele

    • Czym jest cel w znaczeniu Google Analytics?
    • Definiowanie celu
    • Interpretacja lejka transakcyjnego

  • 13:00 - 13:30 Przerwa obiadowa

  • 13.30 - 14:20 Wykorzystanie Google Analytics w pracy z AdWords

    • Najczęstsze problemy z integracją
    • Optymalizacja kampanii, grup reklamowych i tekstów reklamowych
    • Optymalizacja tekstów reklamowych

  • 14.20-15:00 Śledzenie kampanii reklamowych

    • Zastosowanie
    • Tworzenie, url builder

  • 15:00-16:00 Zaawansowane wykorzystanie raportów Google Analytics

    • Raporty niestandardowe
    • Zaawansowane segmenty

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 17:00 Niestandardowe implementacje Google Analytics

    • Śledzenie wyszukiwarki wewnętrznej
    • Śledzenie linków wychodzących
    • Śledzenie pobrań plików

  • 17:00 - 17:30 Moduł Ecommerce

    • Zastosowanie
    • Implementacja

  • 17:30-18:00 Panel dyskusyjny

O trenerze

trener

Maciej Lewiński

Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analitycs, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.

 


Terminy i lokalizacje szkoleń Google Analytics:

Zarejestruj się na szkolenie
do rozpoczęcia
Warszawa ( 19.06.2017 )

19.06.2017

Prowadzący
Maciej Lewiński

19 - 19 Czerwca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

481

Ocena szkoleń

4.67

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
670
Warszawa
Wrocław ( 06.09.2017 )

06.09.2017

Prowadzący
Maciej Lewiński

06 - 06 Września Wrocław
Zaolziańska 2, Wrocław

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

481

Ocena szkoleń

4.67

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
670
Wrocław
Kraków ( 04.10.2017 )

04.10.2017

Prowadzący
Maciej Lewiński

04 - 04 Października Kraków
Wygrana 6, Kraków

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

481

Ocena szkoleń

4.67

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
670
Kraków
Zobacz inne tematy szkoleń >


Jeśli chcesz zapisać więcej niż jedną osobę, skorzystaj z Formularza Zamówień Grupowych - przygotowaliśmy specjalne rabaty dla zamówień mnogich!

Jeśli rejestrują Państwo na szkolenie inną osobę, prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz adres e-mail uczestnika, a nie osoby rejestrującej.



Formularz zgłoszeniowy

Kwota na fakturze: 0 PLN z VAT



Imię uczestnika

Nazwisko uczestnika


E-mail uczestnika




Wiedza ze szkolenia Google Analytics jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu Google Analytics przeszkoliliśmy już 439 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie merytorycznym! Bardzo dobry kontakt prowadzącego z uczestnikami pozwalał na rozwiązanie każdego indywidualnego problemu. Szkolenie od strony organizacyjnej bez zarzutu. "

Dorota Krajniak

-

"Imponujące kompetencje prowadzącego (widać duże doświadczenie szkoleniowe i marketingowe). Świetna umiejętność łączenia wiedzy miękkiej i np. programistycznej. "

Barbara Urbańska

Specjalista ds. E-marketingu

"Szkolenie pozwoliło mi na zrozumienie mechaniki działania narzędzie jakim jest Google Analytics. Zdobyta wiedza, z pewnością ułatwi tworzenie bardziej trafnych i skuteczniejszych kampanii. W końcu każda dobra strategia oparta jest na wcześniejszym badaniu preferencji naszego targetu."

Bartek

-

"Otrzymałem to po co przyszedłem. Solidna wiedza podstawowa, idea stojąca za analitycsami, przykładami zastosowań, garsc wiedzy z zakresu zaawansowanych analityk. Polecam każdemu, komu ta machineria Googla wydaje się być straszna."

Tomasz Szczepański

-

"Szkolenie pomogło mi skierować działania w całkowicie innym kierunku. Teraz nie analizuje setek niepotrzebnych danych tracąc przy tym godziny tylko tworze te raporty, które są mi potrzebne. Dodatkowo szkolenie pobudziło we mnie świeże pomysły na śledzenie zachowań użytkowników na moich stronach, które mam nadzieję pozwolą mi spersonalizować stronę dla konkretnych odbiorców. Dziękuję za te 9 intensywnych godzin :)"

Michał Łyczko

Impuls Fitness

"Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Prowadzący był bardzo otwarty na słuchaczy i chętnie reagował na podnoszone kwestie i pytania. Przekazywał wiedzę w sposób interesujący i nie nużący, jak również podawał liczne przykłady, dzięki czemu łatwiej można było zrozumieć pewne zagadnienia."

Dominika Żebrowska

Account Manager

"Szkolenie bardzo konkretne, zagadnienia wyjaśnione szczegółowo. Prowadzący bardzo konkretny i pomocny w pytaniach. Szkolenie to było bardzo dobra inwestycją."

Piotr

-

"Bardzo pomocne i rzeczowe. Wszelkie zagadnienia jakie były poruszane na szkoleniu bardzo mi pomogły."

Rudolf Guzik

Bestwear

"Bardzo przydatne szkolenie, dużo informacji! Duży plus dla prowadzącego za interesujące przeprowadzenie spotkania i naturalną interakcję z uczestnikami."

Urszula Wasilewska

RB, Site Delivery Analyst

"Szkolenie dobrze zorganizowane i bardzo merytoryczne. Maciek Lewiński poprowadził je bardzo profesjonalnie, z ogromnym zaangażowaniem, za co mu bardzo dziękuję! Serdeczne dzięki za to, że spytał o nasze oczekiwania względem szkolenia na jego początku. To było dla mnie bardzo ważne, ponieważ jestem zupełnie początkująca. Treść i sposób przekazu był dostosowany do wszystkich, nie pomijał ani osób bardziej zaawansowanych, ani tych początkujących. Masa przykładów, anegdot, tłumaczeń podpieranych odniesieniami do sytuacji codziennych, prostych (piłkarze, randka, wyjście za drzwi). Jestem naprawdę pod dużym wrażeniem tego szkolenia, a zwłaszcza umiejętności przekazania swojej wiedzy przez prowadzącego."

Paulina Kurzewska

Winkler Innovation Group sp. z o.o. sp. k., Project Manager

"Maciej Lewiński to fachowiec jakich mało na rynku. Potrafi z dużą dozą spokoju i cierpliwości wyjaśnić zagadnienia począwszy od tych prostych, a skończywszy na naprawdę skomplikowanych elementach związanych z Google Analytics. Jego sposób bycia i poczucie humoru sprawiają, że potrafi rozładować napiętą atmosferę, a także zmusić do kreatywnego myślenia przez całe szkolenie. "

Marek Głuchy

Programista

Remigiusz Jagusiak

Mariusz Bacic

Zarejestruj się

Zapisz się na szkolenie Google Analytics już dziś i zacznij mierzyć efekty swoich działań marketingowych!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań MaxROY.com, Chełmońskiego 8/4

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówQ Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6 30-311 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Uniwersytecka 13, 40-007

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Wrocław Best Western Plus Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

PR

Katarzyna Granops

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops@SprawnyMarketing.pl

Szkolenia

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Płatności

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl