Jak skutecznie promować się na Facebooku?
Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?
- Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 25 mln osób. To prawie 70% ludności tego kraju! Jeszcze kilka lat temu marketerzy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem organicznym, jak i reklamowym! Co ważne, z miesiąca na miesiąc ta liczba rośnie! Facebook nie umiera!
- Globalnie Facebook przekroczył 3 mld użytkowników, zostawiając tym samym konkurencję daleko w tyle.
- Szkolenie Facebook pozwoli Ci poznać tę platformę od podszewki oraz pomoże Ci w prowadzeniu kampanii. Dzięki niemu będziesz tworzyć skuteczne reklamy i precyzyjnie targetować odbiorców.
- Nie bez powodu mówi się, że META (Facebook & Instagram & WhatsApp) ma najdokładniejszy system reklamowy na świecie! (np. po zainteresowaniach, wieku, płci, wykształceniu, zainteresowaniach).
- To pozwoli na dokładnie docieranie do osób, które mogą być zainteresowane Twoimi produktami bądź usługami.
- Chcesz skierować swoje kampanie reklamowe tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza Cię jedynie własna wyobraźnia.
- To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm, które nie boją się inwestować w skuteczny marketing. Tutaj próg wejścia zaczyna się już od kilku złotych dziennie. Jest to na pewno niższy koszt niż np. w przypadku TikTok Ads, gdzie na start potrzebujemy o wiele więcej.
Inwestycja w wiedzę na temat Facebooka i Mety na pewno Ci zwróci! Niech nie zmylą Cię błędne informacje, że Facebook umiera czy jest to przestarzały kanał społecznościowy. Ma się bardzo dobrze i ciągle rośnie w siłę!
Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:
Dla kogo jest szkolenie Facebook?
Chcesz czuć się w social mediach jak ryba w wodzie? Zapraszamy Cię na nasze profesjonalne szkolenie, które w kompleksowy sposób przygotuje Cię do prowadzenia działań marketingowych na Facebooku oraz całym ekosystemie META.
Pierwszego dnia wprowadzimy Cię w świat marketingu na największym portalu społecznościowym świata (od historii i roli METY, jako spółki giełdowej, po mity jakie krążą wokół platformy, algorytmu Facebooka, efektywnych działań organicznych, grup, na AI, analityce i trendach skończywszy). Dowiesz się także, jak działa obecnie newsfeed użytkownika i jak tworzyć treści by zdobyć zasięg organiczny.
Drugiego dnia pokażemy Ci tworzenie reklam od podszewki. Dowiesz się, jak wykorzystywać wszystkie:
- cele reklamowe
- opcje targetowania i docierania do Twoich grup odbiorców
- sprawdzone, dedykowane kreacje
- oraz szereg innych, zaawansowanych funkcji, jakie skrywa Meta Business Suite.
Możesz wziąć udział zarówno w jednym, wybranym dniu, ale także w obu z nich, by kompleksowo poznać spektrum możliwości marketingowych na Facebooku.
Liczysz na merytoryczne szkolenie?
Jesteś w dobrym miejscu!
Czego dowiesz się podczas szkolenia Facebook marketing?
- Rola i historia Facebooka.
- Jak social media wpływają na marketing online?
- Jak prowadzić fanpage na Facebooku, by naprawdę angażować swoich fanów?
- W jaki sposób użytkownicy konsumują treść w social mediach?
- Co wpływa na zasięg organiczny?
- Jak (legalnie) pozyskiwać fanów? Jak utrzymywać ich zainteresowanie?
- Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
- W jaki sposób Facebook zbiera o nas informacje?
- Jak wykorzystywać AI do tworzenia contentu.
- Jakie nowości wprowadził ostatnio Facebook? Dlaczego musisz je znać?
Czego dowiesz się podczas szkolenia Facebook (META) Ads?
-
Jak prowadzić zaawansowane kampanie na Facebooku w menedżerze reklam z wykorzystaniem lejków sprzedażowych?
- Konfiguracja kampanii reklamowej nie będzie miała przed Tobą tajemnic.
- Poznasz wszystkie formaty reklam płatnych oraz kreacji na Facebooku.
- Zdradzimy Ci nasze pro tipy, które przydadzą Ci się w efektywnym prowadzeniu kampanii.
- Poznasz najczęstsze błędy, które popełnia gro marketerów
- Grupy docelowe nie będą miały przed Tobą tajemnic
- Dowiesz się, jak korzystać z narzędzi analitycznych Facebooka.
- Czy na Twojej stronie www są zainstalowane poprawne kody śledzące? Sprawdzimy to! Pomoże nam w tym menedżer zdarzeń.
- Na jakie wskaźniki zwrócić szczególną uwagę podczas optymalizacji swoich kampanii facebook ads?
- Jakie zmiany zastosować w Twoim koncie reklamowym, by momentalnie poprawić wyniki?
- Poznasz garść praktycznych informacji, jak wykorzystać AI w optymalizacji czasu pracy.
- Dowiesz się jak zautomatyzować część działań.
-
Zdradzimy, z jakich narzędzi zewnętrznych warto korzystać, by osiągnąć jeszcze lepsze wyniki swoich kampanii!
NOWOŚĆ – AI i Metaverse
Świat najpierw oszalał na punkcie pojęcia Metaverse (zmiana nazwy firmy przez Facebooka na Meta była tego najgłośniejszym przejawem :D), a potem nagle to pojęcie przycichło i pojawił się nowy dominator publicznej i marketingowej debaty o ,,nowej wizji świata” – AI.
Czy metaverse ma znaczenie tylko w gamingu? Czy Facebook porzucił plany jego rozwoju?
Pomożemy Ci poukładać wiedzę o obecnej sytuacji metaverse, a także pokażemy, jak social media manager może wykorzystywać sztuczną inteligencję w swojej codziennej pracy.
Wskażemy narzędzia, które warto wykorzystać oraz opowiemy, jakie zadania już warto powierzyć AI, a z jakimi lepiej jeszcze poczekać.
Szkolenie kładzie duży nacisk na nowości związane ze sztuczną inteligencją, którą można zastosować w ekosystemie meta np. udoskonalenia advantage + oraz rozwiana Llama 3.