Facebook Marketing + ADS, Facebook PRO

Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku?

Prowadzący:
Katarzyna Granops-Szkoda (Poznań, Wrocław), Szymon Florczak (Warszawa, Kraków, Gdańsk)

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

284

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

577 855 277

Jak skutecznie promować się na Facebooku?

 

Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?

 

  • Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 16 mln osób. Jeszcze kilka lat temu marketingowcy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem reklamowym!
  • Dzięki Facebook Ads możemy bardzo precyzyjnie targetować odbiorców naszej reklamy (np. po zainteresowaniach, wykształceniu czy wieku), dzięki czemu dotrzemy dokładnie do takich osób, które mogą być zainteresowane naszymi produktami. Chcesz skierować reklamę tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza nas jedynie własna wyobraźnia. To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm.

 

Zapraszamy Cię na nasze nowe szkolenie, które w kompleksowy sposób przygotuje Cię do prowadzenia działań marketingowych na Facebooku – szkolenie potrwa 2 dni, pierwszego dnia wprowadzimy Cię w świat marketingu na największym portalu społecznościowym świata (od efektywnych działań organicznych, po efektywne reklamy), a drugiego dnia pokażemy, jak optymalizować tworzone reklamy, by wyciągnąć jak najwięcej z prowadzonych na Facebooku działań.

Możesz wziąć udział tylko w jednym, wybranym dniu, ale zachęcamy do udziału w obu szkoleniach, by poznać pełne spektrum możliwości marketingowych na Facebooku.

 

Czego dowiesz się podczas I dnia? 

  • Jak prowadzić fanpage na Facebooku, by naprawdę angażować swoich fanów?
  • Jak (legalnie) pozyskiwać fanów? Jak utrzymywać ich zainteresowanie?
  • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  • Jak skutecznie reklamować się na Facebooku, by ,,wyciągać” maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu?
  • Jakie nowości wprowadził ostatnio Facebook? Dlaczego musisz je znać?

 

Czego dowiesz się podczas II dnia?

  • Jak prowadzić zaawansowane kampanie na Facebooku, z wykorzystaniem lejków sprzedażowych;
  • Jak korzystać z narzędzi analitycznych Facebooka;
  • Na jakie mierniki zwrócić szczególną uwagę podczas optymalizacji swoich kampanii;
  • Jak stworzyć własnego bota i jako zautomatyzować część działań;
  • Z jakich narzędzi zewnętrznych warto korzystać, by osiągnąć jeszcze lepsze wyniki swoich kampanii.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Facebook Marketing + Facebook PRO?

Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu - wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!

Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań reklamowych na Facebooku

Poznasz najnowsze możliwości marketingu na Facebooku

Musisz prowadzić swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa


Jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest do osób początkujących oraz średniozaawansowanych.  

    Jeżeli rozpoczynasz dopiero swoją przygodę z marketingiem na Facebooku, przeprowadzę Cię przez najważniejsze kwestie dotyczące działań organicznych oraz reklamy.

    Jeżeli masz już pewne doświadczenie, poznasz sprawdzone metody promocji, które wpłyną pozytywnie na Twój biznes.

    Przed szkoleniem oraz w trakcie zachęcam do spisania pytań, które bardzo chętnie omówię z Tobą w sekcji Q&A.

     

Program szkolenia Facebook Marketing + Facebook Ads

    • Cele szkolenia: Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji na Facebooku oraz wykorzystywania jego potencjału reklamowego
    • Zakres szkolenia: Facebook Marketing + Facebook Ads
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Katarzyna Granops-Szkoda, Szymon Florczak

  • 10:00 – 11:00 Czym tak naprawdę jest dziś Facebook?

    • Facebook – kiedyś a dziś.
    • Ekosystem współczesnych social mediów – co musisz wiedzieć?
    • Omówienie ekosystemu Facebooka.
    • Era mobile – co musisz wiedzieć?
    • Facebook w strategii marketingowej Twojej firmy.

  • 11:00 – 11:30 Algorytm Facebooka

    • Najnowsza wersja algorytmu Facebooka – jak działa?
    • Mity krążące wokół Facebooka.
    • Zasięgi organiczne – jak wycisnąć z nich jak najwięcej?

  • 11:30 – 11.45 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 12.30 Spójna komunikacja fundamentem działań na Facebooku

    • Dobór odpowiedniego layout’u Fanpage.
    • Jak powinien wyglądać dobry profil na Facebooku?
    • Jak pozyskać pierwszych fanów?

  • 12:30 - 13:15 Facebook Ads - Wprowadzenie

    • Dlaczego warto reklamować się na  Facebooku
    • Ads Manager – panel reklamy Facebooka
    • Cele reklamowe – który wybrać? Szczegółowe omówienie
    • Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją

  • 13:15-14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 – 15:15 Facebook Ads – Targetowanie

    • Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii.
    • Przykłady dobrych praktyk reklamowych
    • Kreacje  reklamowe – co decyduje o tym, że reklama jest dobra?
    • Najnowsze formaty formaty reklamowe FB – jak je wykorzystać?

     

  • 15:15 - 16:00 Jak zwiększyć zaangażowanie i liczbę fanów?

    • Skuteczne copy nie jest uniwersalne – pisz tak, żeby zachęcić użytkownika do odpowiedniej reakcji.
    • Przykłady wyróżniających się kreacji reklamowych.
    • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
    • Jak wzbogacić swoje posty?
    • Rola Real Time Marketingu na Facebooku
    • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
    • Konkursy na Facebooku
    • Jak współpracować z influencerami?
    • Treści viralowe – elementy dobrego viralu

  • 16:00 – 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 – 16:35 Wydarzenia, grupy i video

    • Wydarzenie na Facebooku – jaka jest jego przewaga nad innymi rodzajami postów?
    • Grupy Facebookowe – jak stworzyć grupę, która zaangażuje tysiące osób i dlaczego warto to robić? Przykłady dobrych postów na grupach.
    • Facebook Live i video

  • 16:35 – 16:55 Zarządzanie relacjami na Facebooku

    • Obsługa klienta na Facebooku
    • Jak sobie radzić z kryzysami?
    • Jakie narzędzia przydadzą się Facebook Managerowi?

  • 16:55 – 17:15 Przyszłość Facebooka

    • Na co zwrócić uwagę w najbliższych miesiącach
    • Podsumowanie wiedzy zdobytej na szkoleniu

  • 17:15 – 18:00 Sesja Q&A + Konsultacje

    • Odpowiedzi na pytania
    • Indywidualne konsultacje aktualnych działań uczestników.

Program szkolenia Facebook Marketing PRO

    • Cele szkolenia: Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji na Facebooku oraz wykorzystywania jego potencjału reklamowego
    • Zakres szkolenia: Facebook Marketing PRO
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Katarzyna Granops-Szkoda, Szymon Florczak

  • 10:00 - 10:30 Wprowadzenie do zakupu powierzchni reklamowej - możliwości FB

    • Omówienie metody aukcyjnej oraz opcji zasięg i częstotliwość

  • 10:30 - 11:15 Przygotuj się jak należy do prowadzenia zaawansowanych kampanii

    • Zbieraj informację o klientach- Pixel Facebooka
    • Google Tag Manager – prawdziwy kombajn możliwości
    • Masz aplikację? Skorzystaj z SDK

  • 11:15 - 11:30 Przerwa kawowa

  • 11:30 - 12:45 Kreatywne pomysły na kampanie

    • Zaawansowane użycie grup niestandardowych
    • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
    • Magia remarketingu – DPA – Reklamy dynamiczne
    • Połącz sklep z Facebookiem i zacznij zarabiać! Katalog produktów dla Facebooka

  • 12:45 - 13:45 Messenger Marketing – wprowadzenie

    • Messenger jako narzędzie obsługi klienta
    • Automatyzacja na Messengerze
    • FB boty – co musisz wiedzieć?
    • Przykłady dobrego użycia botów na Facebooku

  • 13:45 - 14:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:45 - 15:30 Lejki sprzedaży i strategie remarketingowe

    • Uwzględnienie branż B2C oraz B2B

  • 15:30 - 16:00 Optymalizacja kampanii

    • Nie przepłacaj na nieefektywnych kampaniach – śledź ROAS
    • Ułatw sobie życie – reguły automatyczne
    • Testuj! – Split testy / Testy ręczne

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 17:00 Jak sprawdzać efektywność działań?

    • Jakie raporty na Facebooku warto tworzyć?
    • Na jakie wskaźniki warto zwrócić uwagę w raportach?
    • Facebook Analytics
    • Audience Insights
    • Google Analytics a Facebook

  • 17:00 - 17:15 Zewnętrzne narzędzia, które wzbogacą Twój Facebook Marketing

    • Z jakich wtyczek warto korzystać
    • Narzędzia przydatne w pracy Social Media Managera

  • 17:15 - 18:00 Sesja Q&A + Konsultacje

    • Odpowiedzi na pytania
    • Indywidualne konsultacje aktualnych działań uczestników

Trenerzy:

trener

Katarzyna Granops-Szkoda

CEO spółki MaxROY.com, odpowiada za rozwój marki sprawny.marketing. Przez 4 lata samodzielnie rozwijała fanpage sprawny.marketing na Facebooku – jeden z największych o tej tematyce w Polsce. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, publikowanych m.in. na portalu sprawnymarketing.pl, Marketer+ czy NowoczesnaFirma.

Swoją pasją do Social Media Marketingu i Content Marketingu dzieli się z uczestnikami autorskich szkoleń (szkoliła m.in. pracowników Volvo, Procter & Gamble (Oral-B), L’Oréal, Quiosque, Urzędów Miast, Decathlon, TelePizza, Aviva czy Virtualo).

Katarzyna prowadzi szkolenia Facebook Marketing + Facebook PRO w Poznaniu i Wrocławiu.

trener

Szymon Florczak

Marketer zafascynowanym światem Social Media, szybkością ich rozwoju oraz możliwościami jakie stwarzają.

Na co dzień wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych w działaniach marketingowych klientów jako Social Media Manager w MaxROY.agency.

Jeden z nielicznych szkoleniowców posiadający oficjalny certyfikat wydawany przez Facebooka (Certified Buying Professional)

Jednostka analityczna. Zafascynowany marketingiem efektywnościowym.

Uważa, że media społecznościowe nie tylko bardzo dobrze budują zasięg i świadomość marki, ale są również doskonałym kanałem sprzedażowym.

A przez to, że mieszka w Poznaniu, to każdą złotówkę z budżetu klienta wydaje jak swoją 😉

Szymon prowadzi szkolenia Facebook Marketing + Facebook PRO w Warszawie, Krakowie i Gdańsku.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Poznań 05-06 Sierpień 2019
do rozpoczęcia
poniedziałek
05
Sierpień
2019
Więcej>
zostało miejsc: 1
870 netto
wtorek
06
Sierpień
2019
Więcej>
zostało miejsc: 9
1170 netto
05 Sierpień 06 Sierpień Poznań
Wrocław 03-04 Wrzesień 2019
do rozpoczęcia
wtorek
03
Wrzesień
2019
Więcej>
zostało miejsc: 6
870 netto
środa
04
Wrzesień
2019
Więcej>
zostało miejsc: 15
1170 netto
03 Wrzesień 04 Wrzesień Wrocław
Warszawa 17-18 Wrzesień 2019
do rozpoczęcia
wtorek
17
Wrzesień
2019
Więcej>
zostało miejsc: 10
870 netto
środa
18
Wrzesień
2019
Więcej>
zostało miejsc: 15
1170 netto
17 Wrzesień 18 Wrzesień Warszawa
Kraków 07-08 Październik 2019
do rozpoczęcia
poniedziałek
07
Październik
2019
Więcej>
zostało miejsc: 10
870 netto
wtorek
08
Październik
2019
Więcej>
zostało miejsc: 10
1170 netto
07 Październik 08 Październik Kraków
31 Grudzień 2019
do rozpoczęcia
wtorek
31
Grudzień
2019
zostało miejsc: 388
370 netto
31 Grudzień

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Facebook Marketing & Ads Poznań

Facebook PRO Poznań

Facebook marketing & ads Wrocław

Facebook PRO Wrocław

Facebook Marketing & Ads Warszawa

Facebook PRO Warszawa

Facebook marketing & ads Kraków

Facebook PRO Kraków

Pakiet Standard Video Facebook

Dostęp do nagrań video z VII edycji konferencji

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Wiedza ze szkoleń Social Media MaxROY.com jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach

Z zakresu Social Media przeszkoliliśmy już 881 osób!

Opinia szkolenie Facebook

Zapraszamy na praktyczne szkolenie z Facebook Marketingu :)http://facebook.sprawny.marketingNa czym skupia się Katarzyna Granops-Szkoda podczas szkolenia?🔹 na wykorzystaniu Facebooka jako narzędzia,🔹 pokazaniu jak niewielkim nakładem finansowym promować swoją firmę."Bardzo słusznie Kasia skoncentrowała się na Facebooku jako narzędziu i pokazała dużo opcji, które możemy wykorzystać. Jak dostosować możliwości narzędzia do swoich potrzeb"

Opublikowany przez sprawny.marketing Poniedziałek, 18 września 2017

Magdalena Boguś

Opinia Facebook Marketing

Działasz na Facebooku i chcesz wiedzieć, jak skutecznie wykorzystywać ten kanał do komunikacji i promocji? Przyjdź na szkolenie Facebook Marketing & Ads :)!Wejściówki i rejestracja 👉 http://facebook.sprawny.marketingTomasz uważa, że "szkolenie jest bardzo potrzebne, cenne informacje również zdobyłem. Myślę, że jak najszybciej spróbuję je wdrożyć". Posłuchaj opinii Tomasza i przekonaj się, że warto przyjść na #szkoleniasprawny ⤵️⤵️

Opublikowany przez sprawny.marketing Piątek, 15 września 2017

Tomasz Barański

Szkolenie Facebook Marketing & Ads prowadzone prze Katarzyna Granops-Szkoda to 8 godzin merytorycznej wiedzy i praktycznych przykładów oraz nowości.📚Zobaczcie opinię jednej z uczestniczek - "Szkolenie mnie zainspirowało, na pewno będę działać na przykładzie naszej firmy, którą mamy. Szkolenie pokazało nowe trendy i co poprawić".Wejściówki i rejestracja 👉 http://facebook.sprawny.marketing

Opublikowany przez sprawny.marketing Czwartek, 14 września 2017

Daniela Brzozowska

"Szkolenie otworzyło mi oczy że gigant, którego sądziłam że nieźle znam i rozumiem, ma jeszcze drugą, bardzo rozbudowaną stronę biznesową. I choć Ameryki tym stwierdzeniem nie odkryłam, to dzięki Kasi wiem już, że ten potencjał można albo zostawić Facebook'owi do realizacji własnych celów, albo umiejętnie rozegrać swoje ruchy i zacząć czerpać odpowiednie profity. Jak to zrobić, żeby nie przedobrzyć, nie przepłacić, nie stracić czasu na złą strategię? Właśnie tego się dowiedziałam. Dziękuję i polecam- to nie jest banalne szkolenie o Facebooku, to know-how od praktyków. Warto."

Małgorzata Majerowska

Sales&Marketing Manager

"Szkolenie oceniam na 5+. Profesjonalne podejście do tematu, świetna atmosfera :) Szkolenie zmieniło moje myślenie o social media :) Uświadomiłam sobie jakie popełniałam błędy w prowadzeniu fanpage. "

Aneta Mierzwa

"Szkolenie było bardzo interesujące. Prowadząca w fajny i ciekawy sposób przekazała uczestnikom wiedzę. Dzięki temu, że w trakcie szkolenia miałam okazję od razu zobaczyć gdzie znaleźć różne narzędzia w menadżerze reklam, teraz mogę spokojnie usiąść i już zacząć działać. Jeśli tylko będę miała możliwość, to z pewnością wybiorę się na kolejne szkolenia."

Aleksandra Winiszewska

Specjalista ds. marketingu

"Genialne szkolenie - kompendium wiedzy przekazane w ciekawy i zrozumiały sposób."

Luiza Kozieł

Project Manager

"Ciekawe, merytoryczne szkolenie- bardzo dobra prowadząca- doskonale przekazywała wiedzę, a do tego była przemiła. Wprowadzała super atmosferę."

Alicja Potera

Specjalista ds. marketingu

"Zdecydowanie najciekawsze i najlepiej przeprowadzone szkolenie, na którym byłam na przestrzeni ostatnich 5 lat. Bardzo szczegółowe i bogate w treść - za co jestem wdzięczna ;-)"

Justyna Wiszniewska

Specjalista ds. promocji i współpracy

"Szkolenie bardzo konkretne i treściwe. Pani Kasia super babka. Fajnie prowadzone, bardzo zaangażowana jest w to co robi. "

Agata Bogdan

Specjalista ds.marketingu

"Szkolenie przebiegło w bardzo fajnej atmosferze. Pomimo tylu godzin - czas minął mi bardzo szybko.Najbardziej podobało mi się to, że zostały pokazane "żywe" przykłady marketingu na Facebook'u - to była mega inspirująca część spotkania ;-)"

Paula Ryłko

Pracownik Marketingu

"Bardzo fajnie poprowadzone, merytoryczne, ciekawe z interakcją uczestników. Jeśli firma będzie mnie chciała wysłać kiedykolwiek na szkolenie to do Pani Kasi jak w dym. Dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia:-)"

Agata Tekieli-Marchewka

Specjalista ds. Komunikacji i Marketingu

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Demotywatory

"Szkolenie było bardzo profesjonalne i wartościowe:) Bardzo dużo informacji, ale w bardzo jasny i poukładany sposób przekazana teoria i praktyka. :) Prelegentka świetna! Merytorycznie przygotowana na wysokim poziomie. :) "

Małgorzata de Lorm

Eco LIfe Group

"Bardzo ciekawe szkolenie, prowadząca Kasia Granops-Szkoda nawiązała dobry kontakt z uczestnikami szkolenia i przekazała konkretne informacje w przyjemny i ciekawy sposób."

Tomek Barański

Muscle Power - Social Media Manager

"Bardzo fajne, merytoryczne szkolenie. Duża dawka wiedzy."

Anna Batorowicz

RMD TECHNOLOGIES EUROPE SP.Z O.O. SPECJALISTA DS. CONTENTU

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, niezwykle merytoryczne. Prowadząca miła, komunikatywna."

Ewa Gierek

Cerrad, specjalista ds. marketingu

"Uczestniczyłam w bardzo profesjonalnym szkoleniu. Program szkolenia - bogaty, urozmaicony i bardzo wyspecjalizowany. Kasia Granops niesamowicie przygotowana - widać było , że szkolenie było szczegółowo przygotowane i przemyślane. Chętnie dłużej posłuchałabym Pani Kasi. Jestem pod ogromnym wrażeniem firmy; za jej profesjonalizm i bardzo wysoką kulturę organizacyjną. Cieszę się, że mam takich sąsiadów :)"

Anna Elmis Potocka

Potocka Expert Nieruchomości

"Szkolenie bardzo ciekawe. Poruszone zostały wszystkie najważniejsze punkty. Wiele zagadnień było omawianych szczegółowo, również w odpowiedzi na zapytania uczestników szkolenia. Kasia przekazała uczestnikom dogłębną wiedzę z zakresu Facebook Marketing i wykazała się pełnym profesjonalizmem oraz specjalistą w tej dziedzinie. Gratuluję i z pewnością do zobaczenia wkrótce. "

Joanna Białek

Makamaka E-commerce specialist

"Profesjonalne szkolenie, dobrze przeprowadzone. Dużo wiedzy podane w przystępnej formie. "

Urszula Markowska

Galapagos. Specjalista ds PR i Promocji

"Świetne. Trenerka mega konkretna. Nawet, gdy szkolenie przybierało formę dłuższego wykładu, to był on przesycony treścią i żywymi przykładami. Byłem na kilku konferencjach / szkoleniach / warsztatach, gdybym wiedział, to częściej przychodziłbym do Sprawnego na tyle "hardcorowych" godzin ;) Kasiu, super robota! Chciałbym z Tobą kiedyś zaplanować kampanię, żeby zobaczyć, jak pracuje tak doświadczony "socialmediamózg". "

Bartosz Polakiewicz

Holy-Art, Marketing & PR Specialist

"Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Zależało mi przede wszystkim na poznaniu możliwości reklamowych Facebooka, w tym pokazaniu krok po kroku jak właściwie dobrać typ reklamy do założonego celu. Reklamom na FB poświęcono sporo czasu, ale kosztem wstępnych, statystycznych danych o FB, można by jeszcze wydłużyć tę część szkolenia. Pozytywnym aspektem szkolenia była również analiza fanpage'y przez prowadzącą szkolenie (Katarzyna Granops-Szkoda). Pani Kasia analizowała dosłownie każdy zgłoszony fanpage, więc szkolenie zamiast o 18.00 zakończyło się ok. 20.00. Nikt jednak nie żałował, a za poświęcenie dodatkowego czasu należy się prowadzącej duży plus. "

Paweł Florek

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie

"Bardzo dobre szkolenie. Jestem mile zaskoczona profesjonalizmem, cierpliwością i wytrwałością Pani Katarzyny Granops, która zgodnie z obietnicą wysłuchała wszystkich zapytań i poświęciła na indywidualne konsultacje czas znacznie przekraczający planowaną długość szkolenia."

Olga Lisowska

Kierownik działu marketingu, "CAREWORK" SPÓŁKA Z O.O

Zarejestruj się

Już dziś zarejestruj się na naszej szkolenia i zostań Social Media Managerem!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Oliwia Krzywdzińska

+48 519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl