Facebook Marketing + ADS, Facebook PRO

Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku?

Prowadząca:
Katarzyna Granops-Szkoda (Poznań, Wrocław), Szymon Florczak (Warszawa, Gdańsk)

Cena od

1070 PLN

Przeszkolone osoby

1062

Ocena szkoleń

4.85

Zamów telefonicznie

531 404 855

Jak skutecznie promować się na Facebooku?

 

Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?

 

  • Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 16 mln osób. Jeszcze kilka lat temu marketingowcy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem reklamowym!
  • Dzięki Facebook Ads możemy bardzo precyzyjnie targetować odbiorców naszej reklamy (np. po zainteresowaniach, wykształceniu czy wieku), dzięki czemu dotrzemy dokładnie do takich osób, które mogą być zainteresowane naszymi produktami. Chcesz skierować reklamę tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza nas jedynie własna wyobraźnia. To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm.

 

Zapraszamy Cię na nasze nowe szkolenie, które w kompleksowy sposób przygotuje Cię do prowadzenia działań marketingowych na Facebooku – szkolenie potrwa 2 dni, pierwszego dnia wprowadzimy Cię w świat marketingu na największym portalu społecznościowym świata (od efektywnych działań organicznych, po efektywne reklamy), a drugiego dnia pokażemy, jak optymalizować tworzone reklamy, by wyciągnąć jak najwięcej z prowadzonych na Facebooku działań.

Możesz wziąć udział tylko w jednym, wybranym dniu, ale zachęcamy do udziału w obu szkoleniach, by poznać pełne spektrum możliwości marketingowych na Facebooku.

 

Czego dowiesz się podczas I dnia? 

  • Jak prowadzić fanpage na Facebooku, by naprawdę angażować swoich fanów?
  • Jak (legalnie) pozyskiwać fanów? Jak utrzymywać ich zainteresowanie?
  • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  • Jak skutecznie reklamować się na Facebooku, by ,,wyciągać” maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu?
  • Jakie nowości wprowadził ostatnio Facebook? Dlaczego musisz je znać?

 

Czego dowiesz się podczas II dnia?

  • Jak prowadzić zaawansowane kampanie na Facebooku, z wykorzystaniem lejków sprzedażowych;
  • Jak korzystać z narzędzi analitycznych Facebooka;
  • Na jakie mierniki zwrócić szczególną uwagę podczas optymalizacji swoich kampanii;
  • Jak stworzyć własnego bota i jako zautomatyzować część działań;
  • Z jakich narzędzi zewnętrznych warto korzystać, by osiągnąć jeszcze lepsze wyniki swoich kampanii.

Szkolenia Facebook Marketing&Ads + Facebook PRO - co zyskasz i czego się nauczysz?

Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu - wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!

Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań reklamowych na Facebooku

Poznasz najnowsze możliwości marketingu na Facebooku

Musisz prowadzić swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest do osób początkujących oraz średniozaawansowanych. 

  • Jeżeli rozpoczynasz dopiero swoją przygodę z marketingiem na Facebooku, przeprowadzę Cię przez najważniejsze kwestie dotyczące działań organicznych oraz reklamy.

  • Jeżeli masz już pewne doświadczenie, poznasz sprawdzone metody promocji, które wpłyną pozytywnie na Twój biznes.

     

     

Program szkolenia Facebook Marketing&Ads

    • Cele szkolenia: Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji na Facebooku oraz wykorzystywania jego potencjału reklamowego
    • Zakres szkolenia: Facebook Marketing + Facebook Ads
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Katarzyna Granops-Szkoda, Szymon Florczak

    10:00 – 11:00 Czym tak naprawdę jest dziś Facebook?

    • Facebook – kiedyś a dziś.
    • Ekosystem współczesnych social mediów – co musisz wiedzieć?
    • Omówienie ekosystemu Facebooka.
    • Era mobile – co musisz wiedzieć?
    • Facebook w strategii marketingowej Twojej firmy.

    11:00 – 11:30 Algorytm Facebooka

    • Najnowsza wersja algorytmu Facebooka – jak działa?
    • Mity krążące wokół Facebooka.
    • Zasięgi organiczne – jak wycisnąć z nich jak najwięcej?

    11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 12:30 Spójna komunikacja fundamentem działań na Facebooku

    • Dobór odpowiedniego layout’u Fanpage.
    • Jak powinien wyglądać dobry profil na Facebooku?
    • Jak pozyskać pierwszych fanów?

    12:30 - 13:15 Facebook Ads - Wprowadzenie

    • Dlaczego warto reklamować się na  Facebooku
    • Ads Manager – panel reklamy Facebooka
    • Cele reklamowe – który wybrać? Szczegółowe omówienie
    • Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją

    13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:15 – 15:15 Facebook Ads – Targetowanie

    • Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii.
    • Przykłady dobrych praktyk reklamowych
    • Kreacje  reklamowe – co decyduje o tym, że reklama jest dobra?
    • Najnowsze formaty formaty reklamowe FB – jak je wykorzystać?

     

    15:15 - 16:00 Jak zwiększyć zaangażowanie i liczbę fanów?

    • Skuteczne copy nie jest uniwersalne – pisz tak, żeby zachęcić użytkownika do odpowiedniej reakcji.
    • Przykłady wyróżniających się kreacji reklamowych.
    • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
    • Jak wzbogacić swoje posty?
    • Rola Real Time Marketingu na Facebooku
    • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
    • Konkursy na Facebooku
    • Jak współpracować z influencerami?
    • Treści viralowe – elementy dobrego viralu

    16:00 – 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 – 16:35 Wydarzenia, grupy i video

    • Wydarzenie na Facebooku – jaka jest jego przewaga nad innymi rodzajami postów?
    • Grupy Facebookowe – jak stworzyć grupę, która zaangażuje tysiące osób i dlaczego warto to robić? Przykłady dobrych postów na grupach.
    • Facebook Live i video

    16:35 – 16:55 Zarządzanie relacjami na Facebooku

    • Obsługa klienta na Facebooku
    • Jak sobie radzić z kryzysami?
    • Jakie narzędzia przydadzą się Facebook Managerowi?

    16:55 – 17:15 Przyszłość Facebooka

    • Na co zwrócić uwagę w najbliższych miesiącach
    • Podsumowanie wiedzy zdobytej na szkoleniu

    17:15 – 18:00 Sesja Q&A + Konsultacje

    • Odpowiedzi na pytania
    • Indywidualne konsultacje aktualnych działań uczestników.

Program szkolenia Facebook Marketing PRO

    • Cele szkolenia: Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji na Facebooku oraz wykorzystywania jego potencjału reklamowego
    • Zakres szkolenia: Facebook Marketing PRO
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Katarzyna Granops-Szkoda, Szymon Florczak

    10:00 - 10:30 Wprowadzenie do zakupu powierzchni reklamowej - możliwości FB

    • Omówienie metody aukcyjnej oraz opcji zasięg i częstotliwość
    • Zmiany spowodowane aktualizacją IOS 14 i 15 – co musisz wiedzieć?

    10:30 - 11:15 Pixel, Google Tag Manager, SDK, API konwersji - przygotuj się jak należy do prowadzenia zaawansowanych kampanii

    • Zbieraj informację o klientach- Pixel Facebooka
    • Zbieraj  jeszcze więcej informacji – API Konwersji
    • Google Tag Manager – prawdziwy kombajn możliwości
    • Masz aplikację? Skorzystaj z SDK

    11:15 - 11:30 Przerwa kawowa

    11:30 - 12:15 Rozwiązania dla sklepu na Facebooku

    • Sklep na Facebooku – jak skonfigurować, jakie elementy powinien zawierać
    • Katalog produktów na Facebooku – konfiguracja
    • Magia remarketingu – DPA – Reklamy dynamiczne

    12:15 - 12:45 Kreatywne pomysły na kampanie

    • Kreatywne pomysły na posty reklamowe
    • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
    • Pomysły na oryginalne grupy odbiorców
    • Posty organiczne z opcjami jak reklamy
    • Wykorzystanie Centrum reklam w tworzeniu kreacji reklamowych

    12:45 - 13:45 Messenger Marketing, Grupy FB, Marketplace – wykorzystanie potencjału

    • Messenger jako narzędzie obsługi klienta
    • Automatyzacja na Messengerze
    • FB boty – co musisz wiedzieć?
    • Przykłady dobrego użycia botów na Facebooku
    • Grupy FB – narzędzia dla administratorów i metody budowania społeczności
    • Marketplace – czy warto z niego korzystać biznesowo?

    13:45 - 14:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:45 - 15:30 Lejki sprzedaży i strategie remarketingowe

    • Uwzględnienie branż B2C oraz B2B
    • Wykorzystanie grup niestandardowych w lejkach sprzedażowych
    • Zaawansowane działania z grupami niestandardowymi
    • Facebook a Google Analytics

    15:30 - 16:00 Optymalizacja kampanii

    • Nie przepłacaj na nieefektywnych kampaniach – śledź ROAS
    • Ułatw sobie życie – reguły automatyczne
    • Testuj! – Split testy / Testy ręczne

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 - 17:00 Jak sprawdzać efektywność działań?

    • Jakie raporty na Facebooku warto tworzyć?
    • Na jakie wskaźniki warto zwrócić uwagę w raportach?
    • Analiza konta – działania organiczne, skuteczność contentu
    • Analiza konta reklamowego – istotne współczynniki
    • Audience Insights

    17:00 - 17:15 Zewnętrzne narzędzia, które wzbogacą Twój Facebook Marketing

    • Z jakich wtyczek warto korzystać
    • Narzędzia przydatne w pracy Social Media Managera

    17:15 - 18:00 Sesja Q&A + Konsultacje

    • Odpowiedzi na pytania
    • Indywidualne konsultacje aktualnych działań uczestników

Trenerzy:

trener

Katarzyna Granops-Szkoda

CEO&Prezes Zarządu spółki sprawny.marketing, organizującej największe w Polsce szkolenia i konferencje marketingowe, w tym I <3 Marketing. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, publikowanych m.in. na portalu sprawnymarketing.pl, Marketer+ czy NowoczesnaFirma.

Swoją pasją do Social Media Marketingu i Content Marketingu dzieli się z uczestnikami autorskich szkoleń (szkoliła m.in. pracowników Volvo, Procter & Gamble (Oral-B), L’Oréal, Quiosque, Urzędów Miast, Decathlon, TelePizza, Aviva, Virtualo, Aldi czy mBank).

Katarzyna prowadzi szkolenia Facebook Marketing + Facebook PRO w Poznaniu i Wrocławiu.

trener

Szymon Florczak

Marketer zafascynowanym światem Social Media, szybkością ich rozwoju oraz możliwościami jakie stwarzają.

Na co dzień wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych w działaniach marketingowych klientów jako Social Media Manager w MaxROY.agency.

Jeden z nielicznych szkoleniowców posiadający oficjalny certyfikat wydawany przez Facebooka (Certified Buying Professional)

Jednostka analityczna. Zafascynowany marketingiem efektywnościowym.

Uważa, że media społecznościowe nie tylko bardzo dobrze budują zasięg i świadomość marki, ale są również doskonałym kanałem sprzedażowym.

A przez to, że mieszka w Poznaniu, to każdą złotówkę z budżetu klienta wydaje jak swoją 😉

Szymon prowadzi szkolenia Facebook Marketing + Facebook PRO w Warszawie i Gdańsku.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet materiałów video Social Media Marketing, uzupełniający tematykę szkolenia

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Dedykowane rabaty narzędziowe

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Wiedza ze szkoleń Facebook marketing wykorzystywana jest m.in. w następujących firmach

Z zakresu Facebook Marketingu przeszkoliliśmy już 1062 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Szkolenie otworzyło mi oczy że gigant, którego sądziłam że nieźle znam i rozumiem, ma jeszcze drugą, bardzo rozbudowaną stronę biznesową. I choć Ameryki tym stwierdzeniem nie odkryłam, to dzięki Kasi wiem już, że ten potencjał można albo zostawić Facebook'owi do realizacji własnych celów, albo umiejętnie rozegrać swoje ruchy i zacząć czerpać odpowiednie profity. Jak to zrobić, żeby nie przedobrzyć, nie przepłacić, nie stracić czasu na złą strategię? Właśnie tego się dowiedziałam. Dziękuję i polecam- to nie jest banalne szkolenie o Facebooku, to know-how od praktyków. Warto."

Małgorzata Majerowska

Sales&Marketing Manager

"Szkolenie oceniam na 5+. Profesjonalne podejście do tematu, świetna atmosfera :) Szkolenie zmieniło moje myślenie o social media :) Uświadomiłam sobie jakie popełniałam błędy w prowadzeniu fanpage. "

Aneta Mierzwa

"Szkolenie było bardzo interesujące. Prowadząca w fajny i ciekawy sposób przekazała uczestnikom wiedzę. Dzięki temu, że w trakcie szkolenia miałam okazję od razu zobaczyć gdzie znaleźć różne narzędzia w menadżerze reklam, teraz mogę spokojnie usiąść i już zacząć działać. Jeśli tylko będę miała możliwość, to z pewnością wybiorę się na kolejne szkolenia."

Aleksandra Winiszewska

Specjalista ds. marketingu

"Genialne szkolenie - kompendium wiedzy przekazane w ciekawy i zrozumiały sposób."

Luiza Kozieł

Project Manager

"Ciekawe, merytoryczne szkolenie- bardzo dobra prowadząca- doskonale przekazywała wiedzę, a do tego była przemiła. Wprowadzała super atmosferę."

Alicja Potera

Specjalista ds. marketingu

"Zdecydowanie najciekawsze i najlepiej przeprowadzone szkolenie, na którym byłam na przestrzeni ostatnich 5 lat. Bardzo szczegółowe i bogate w treść - za co jestem wdzięczna ;-)"

Justyna Wiszniewska

Specjalista ds. promocji i współpracy

"Szkolenie bardzo konkretne i treściwe. Pani Kasia super babka. Fajnie prowadzone, bardzo zaangażowana jest w to co robi. "

Agata Bogdan

Specjalista ds.marketingu

"Szkolenie przebiegło w bardzo fajnej atmosferze. Pomimo tylu godzin - czas minął mi bardzo szybko.Najbardziej podobało mi się to, że zostały pokazane "żywe" przykłady marketingu na Facebook'u - to była mega inspirująca część spotkania ;-)"

Paula Ryłko

Pracownik Marketingu

"Bardzo fajnie poprowadzone, merytoryczne, ciekawe z interakcją uczestników. Jeśli firma będzie mnie chciała wysłać kiedykolwiek na szkolenie to do Pani Kasi jak w dym. Dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia:-)"

Agata Tekieli-Marchewka

Specjalista ds. Komunikacji i Marketingu

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Demotywatory

"Szkolenie było bardzo profesjonalne i wartościowe:) Bardzo dużo informacji, ale w bardzo jasny i poukładany sposób przekazana teoria i praktyka. :) Prelegentka świetna! Merytorycznie przygotowana na wysokim poziomie. :) "

Małgorzata de Lorm

Eco LIfe Group

"Bardzo ciekawe szkolenie, prowadząca Kasia Granops-Szkoda nawiązała dobry kontakt z uczestnikami szkolenia i przekazała konkretne informacje w przyjemny i ciekawy sposób."

Tomek Barański

Muscle Power - Social Media Manager

"Bardzo fajne, merytoryczne szkolenie. Duża dawka wiedzy."

Anna Batorowicz

RMD TECHNOLOGIES EUROPE SP.Z O.O. SPECJALISTA DS. CONTENTU

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, niezwykle merytoryczne. Prowadząca miła, komunikatywna."

Ewa Gierek

Cerrad, specjalista ds. marketingu

"Uczestniczyłam w bardzo profesjonalnym szkoleniu. Program szkolenia - bogaty, urozmaicony i bardzo wyspecjalizowany. Kasia Granops niesamowicie przygotowana - widać było , że szkolenie było szczegółowo przygotowane i przemyślane. Chętnie dłużej posłuchałabym Pani Kasi. Jestem pod ogromnym wrażeniem firmy; za jej profesjonalizm i bardzo wysoką kulturę organizacyjną. Cieszę się, że mam takich sąsiadów :)"

Anna Elmis Potocka

Potocka Expert Nieruchomości

"Szkolenie bardzo ciekawe. Poruszone zostały wszystkie najważniejsze punkty. Wiele zagadnień było omawianych szczegółowo, również w odpowiedzi na zapytania uczestników szkolenia. Kasia przekazała uczestnikom dogłębną wiedzę z zakresu Facebook Marketing i wykazała się pełnym profesjonalizmem oraz specjalistą w tej dziedzinie. Gratuluję i z pewnością do zobaczenia wkrótce. "

Joanna Białek

Makamaka E-commerce specialist

"Profesjonalne szkolenie, dobrze przeprowadzone. Dużo wiedzy podane w przystępnej formie. "

Urszula Markowska

Galapagos. Specjalista ds PR i Promocji

"Świetne. Trenerka mega konkretna. Nawet, gdy szkolenie przybierało formę dłuższego wykładu, to był on przesycony treścią i żywymi przykładami. Byłem na kilku konferencjach / szkoleniach / warsztatach, gdybym wiedział, to częściej przychodziłbym do Sprawnego na tyle "hardcorowych" godzin ;) Kasiu, super robota! Chciałbym z Tobą kiedyś zaplanować kampanię, żeby zobaczyć, jak pracuje tak doświadczony "socialmediamózg". "

Bartosz Polakiewicz

Holy-Art, Marketing & PR Specialist

"Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Zależało mi przede wszystkim na poznaniu możliwości reklamowych Facebooka, w tym pokazaniu krok po kroku jak właściwie dobrać typ reklamy do założonego celu. Reklamom na FB poświęcono sporo czasu, ale kosztem wstępnych, statystycznych danych o FB, można by jeszcze wydłużyć tę część szkolenia. Pozytywnym aspektem szkolenia była również analiza fanpage'y przez prowadzącą szkolenie (Katarzyna Granops-Szkoda). Pani Kasia analizowała dosłownie każdy zgłoszony fanpage, więc szkolenie zamiast o 18.00 zakończyło się ok. 20.00. Nikt jednak nie żałował, a za poświęcenie dodatkowego czasu należy się prowadzącej duży plus. "

Paweł Florek

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie

"Bardzo dobre szkolenie. Jestem mile zaskoczona profesjonalizmem, cierpliwością i wytrwałością Pani Katarzyny Granops, która zgodnie z obietnicą wysłuchała wszystkich zapytań i poświęciła na indywidualne konsultacje czas znacznie przekraczający planowaną długość szkolenia."

Olga Lisowska

Kierownik działu marketingu, "CAREWORK" SPÓŁKA Z O.O

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl ­

531 404 855

Karolina Wojciechowska

Organizacja szkoleń/Dedykowane szkolenia

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555