Facebook marketing + Facebook (META) Ads

Jak prowadzić marketing na Facebooku i tworzyć skuteczne reklamy

Prowadzący:
Szymon Florczak

Cena od

1170 PLN

Przeszkolone osoby

1287

Ocena szkoleń

4.85

Zamów telefonicznie

732 083 545

Jak skutecznie promować się na Facebooku?

Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?

  • Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 25 mln osób. To prawie 70% ludności tego kraju! Jeszcze kilka lat temu marketerzy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem organicznym, jak i reklamowym! Co ważne, z miesiąca na miesiąc ta liczba rośnie! Facebook nie umiera!
  • Globalnie Facebook przekroczył 3 mld użytkowników, zostawiając tym samym konkurencję daleko w tyle.
  • Szkolenie Facebook pozwoli Ci poznać tę platformę od podszewki oraz pomoże Ci w prowadzeniu kampanii. Dzięki niemu będziesz tworzyć skuteczne reklamy i precyzyjnie targetować odbiorców.
  • Nie bez powodu mówi się, że META (Facebook & Instagram & WhatsApp) ma najdokładniejszy system reklamowy na świecie! (np. po zainteresowaniach, wieku, płci, wykształceniu, zainteresowaniach).
  • To pozwoli na dokładnie docieranie do osób, które mogą być zainteresowane Twoimi produktami bądź usługami.
  • Chcesz skierować swoje kampanie reklamowe tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza Cię jedynie własna wyobraźnia.
  • To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm, które nie boją się inwestować w skuteczny marketing. Tutaj próg wejścia zaczyna się już od kilku złotych dziennie. Jest to na pewno niższy koszt niż np. w przypadku TikTok Ads, gdzie na start potrzebujemy o wiele więcej.

 

Inwestycja w wiedzę na temat Facebooka i Mety na pewno Ci zwróci! Niech nie zmylą Cię błędne informacje, że Facebook umiera czy jest to przestarzały kanał społecznościowy. Ma się bardzo dobrze i ciągle rośnie w siłę!

 

Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:

Dla kogo jest szkolenie Facebook?

Chcesz czuć się w social mediach jak ryba w wodzie? Zapraszamy Cię na nasze profesjonalne szkolenie, które w kompleksowy sposób przygotuje Cię do prowadzenia działań marketingowych na Facebooku oraz całym ekosystemie META.

Pierwszego dnia wprowadzimy Cię w świat marketingu na największym portalu społecznościowym świata (od historii i roli METY, jako spółki giełdowej, po mity jakie krążą wokół platformy, algorytmu Facebooka, efektywnych działań organicznych, grup, na AI, analityce i trendach skończywszy). Dowiesz się także, jak działa obecnie newsfeed użytkownika i jak tworzyć treści by zdobyć zasięg organiczny.

Drugiego dnia pokażemy Ci tworzenie reklam od podszewki. Dowiesz się, jak wykorzystywać wszystkie:

  • cele reklamowe
  • opcje targetowania i docierania do Twoich grup odbiorców
  • sprawdzone, dedykowane kreacje
  • oraz szereg innych, zaawansowanych funkcji, jakie skrywa Meta Business Suite.

Możesz wziąć udział zarówno w jednym, wybranym dniu, ale także w obu z nich, by kompleksowo poznać spektrum możliwości marketingowych na Facebooku.

 

Liczysz na merytoryczne szkolenie?
Jesteś w dobrym miejscu!

Czego dowiesz się podczas szkolenia Facebook marketing? 

  • Rola i historia Facebooka.
  • Jak social media wpływają na marketing online?
  • Jak prowadzić fanpage na Facebooku, by naprawdę angażować swoich fanów?
  • W jaki sposób użytkownicy konsumują treść w social mediach?
  • Co wpływa na zasięg organiczny?
  • Jak (legalnie) pozyskiwać fanów? Jak utrzymywać ich zainteresowanie?
  • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  • W jaki sposób Facebook zbiera o nas informacje?
  • Jak wykorzystywać AI do tworzenia contentu.
  • Jakie nowości wprowadził ostatnio Facebook? Dlaczego musisz je znać?

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia Facebook (META) Ads?

  • Jak prowadzić zaawansowane kampanie na Facebooku w menedżerze reklam z wykorzystaniem lejków sprzedażowych?

  • Konfiguracja kampanii reklamowej nie będzie miała przed Tobą tajemnic.
  • Poznasz wszystkie formaty reklam płatnych oraz kreacji na Facebooku.
  • Zdradzimy Ci nasze pro tipy, które przydadzą Ci się w efektywnym prowadzeniu kampanii.
  • Poznasz najczęstsze błędy, które popełnia gro marketerów
  • Grupy docelowe nie będą miały przed Tobą tajemnic
  • Dowiesz się, jak korzystać z narzędzi analitycznych Facebooka.
  • Czy na Twojej stronie www są zainstalowane poprawne kody śledzące? Sprawdzimy to! Pomoże nam w tym menedżer zdarzeń.
  • Na jakie wskaźniki zwrócić szczególną uwagę podczas optymalizacji swoich kampanii facebook ads?
  • Jakie zmiany zastosować w Twoim koncie reklamowym, by momentalnie poprawić wyniki?
  • Poznasz garść praktycznych informacji, jak wykorzystać AI w optymalizacji czasu pracy.
  • Dowiesz się jak zautomatyzować część działań.
  • Zdradzimy, z jakich narzędzi zewnętrznych warto korzystać, by osiągnąć jeszcze lepsze wyniki swoich kampanii!

NOWOŚĆ – AI i Metaverse

Świat najpierw oszalał na punkcie pojęcia Metaverse (zmiana nazwy firmy przez Facebooka na Meta była tego najgłośniejszym przejawem :D), a potem nagle to pojęcie przycichło i pojawił się nowy dominator publicznej i marketingowej debaty o ,,nowej wizji świata” – AI.

Czy metaverse ma znaczenie tylko w gamingu? Czy Facebook porzucił plany jego rozwoju?

Pomożemy Ci poukładać wiedzę o obecnej sytuacji metaverse, a także pokażemy, jak social media manager może wykorzystywać sztuczną inteligencję  w swojej codziennej pracy.

Wskażemy narzędzia, które warto wykorzystać oraz opowiemy, jakie zadania już warto powierzyć AI, a z jakimi lepiej jeszcze poczekać.

Szkolenie kładzie duży nacisk na nowości związane ze sztuczną inteligencją, którą można zastosować w ekosystemie meta np. udoskonalenia advantage + oraz rozwiana Llama 3.

 

Co zyskasz i czego się nauczysz?

Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu – wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!

Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań reklamowych na Facebooku

Poznasz najnowsze możliwości marketingu na Facebooku. Z łatwością zaczniesz tworzyć reklamy w menadżerze reklam.

Musisz prowadzić swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest do osób początkujących oraz średniozaawansowanych.

  • Jeżeli rozpoczynasz dopiero swoją przygodę z marketingiem na Facebooku, przeprowadzimy Cię przez najważniejsze kwestie dotyczące działań organicznych oraz reklamy.

  • Jeżeli masz już pewne doświadczenie, poznasz sprawdzone metody promocji, które wpłyną pozytywnie na Twój biznes.

  • Jeżeli marketing online to Twoja pasja i chcesz zgłębić wiedzę z zakresu social media.

  • Zmieniłeś stanowisko pracy? Musisz nadzorować pracę agencji? Poznasz pytania, które pomogą Ci lepiej ją kontrolować.

Program szkolenia
Facebook marketing

    • Cel szkolenia: umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji na Facebooku oraz tworzenia contentu.
    • Zakres szkolenia: Facebook marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Szymon Florczak

    10:00 – 11:00 Czym tak naprawdę jest dziś Facebook?

    • Facebook – kiedyś a dziś.
    • Ekosystem współczesnych social mediów – co musisz wiedzieć, żeby dotrzeć do swoich klientów?
    • Ciężkie czasy Facebooka? Mit czy prawda?
    • Jak zabezpieczyć swoje konto na Facebooku.
    • Szereg statystyk przydatnych w pracy.
    • Facebook w strategii marketingowej Twojej firmy

    11:00 – 11:30 Algorytm Facebooka

    • Najnowsza wersja algorytmu Facebooka – jak działa?
    • Mity krążące wokół Facebooka.
    • Co użytkownicy najchętniej oglądają w Social Mediach?
    • Zasięgi organiczne – jak wycisnąć z nich jak najwięcej?

    11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 12:30 Spójna komunikacja fundamentem działań na Facebooku

    • Dobór odpowiedniego layout’u Fanpage.
    • Jak powinien wyglądać dobry profil na Facebooku?
    • Jak pozyskać pierwszych fanów?

    12:30 - 13:15 W jaki sposób konsumujemy content na Facebooku?

    • Monitoring sieci
    • Części składowe posta
    • Jak stać się liderem w branży?
    • Obraz – rodzaje postów, które przykują uwagę od strony wizulanej
    • Obraz to nie wszystko, generuj treści wideo
    • Potęga rolek na Facebooku (odpowiednik TikTok, YouTube Shorts, Reels)

    13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:15 – 15:15 Content jest kluczem?

    • Narzędziownik do tworzenia treści
    • Warsztat copywriterski
    • Wykorzystanie AI w tworzeniu treści

    15:15 - 16:00 Nakłoń użytkowników do działania!

    • Przykłady wyróżniających się kreacji reklamowych
    • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
    • Jak wzbogacić swoje posty?
    • W jako sposób konsumujemy treść w Social mediach
    • Narzędzia do automatyzacji publikacji
    • Omówienie wszyskich dostępnych formatów postów
    • Rola Real Time Marketingu na Facebooku
    • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
    • Konkursy na Facebooku do and dont’s
    • Jak współpracować z influencerami?
    • Treści viralowe – elementy dobrego viralu

    16:00 – 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 – 16:35 Wydarzenia, grupy, video, AI

    • Wydarzenie na Facebooku – jaka jest jego przewaga nad innymi rodzajami postów?
    • Grupy Facebookowe – jak stworzyć grupę i zwiększyć zaangażowanie, dzięki którym dotrzesz do tysięcy osób. Dlaczego warto to robić? Przykłady dobrych postów na grupach
    • Facebook Live i video
    • Narzędzia sztucznej inteligencji, które pomogą Ci w codziennej pracy
    • Global Page – co to i czy warto?

    16:35 – 17:20 Zarządzanie relacjami na Facebooku

    • Obsługa klienta na Facebooku
    • Jak sobie radzić z kryzysami?
    • Jakie narzędzia przydadzą się Facebook Managerowi?

    17:20 – 17:40 Przyszłość Facebooka

    • Analiza działań organicznych
    • Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do pogłębionej analizy

    17:40 – 18:00 Sesja Q&A

    • Odpowiedzi na pytania
    • Indywidualne konsultacje aktualnych działań uczestników.

Program szkolenia
Facebook (META) Ads

    • Cele szkolenia: zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu META Ads oraz wykorzystywania jej potencjału kampaniach reklamowych
    • Zakres szkolenia: Facebook (META) Ads
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Szymon Florczak

    10:00 - 10:30 Wprowadzenie do zakupu powierzchni reklamowej - możliwości Facebooka

    • Skąd Facebook o nas tyle wie? Dokładne informacje o profilowaniu odbiorców
    • Omówienie metody aukcyjnej oraz opcji rezerwacji (dawniej: zasięg i częstotliwość).
    • Tajemnice, które skrywa panel reklamowy.
    • Wytłumaczenie jak działają poszczególne cele reklamowe. Konto reklamowe od A do Z.

    10:30 - 11:15 Pixel, Google Tag Manager, SDK, API konwersji – prowadzenie zaawansowanych kampanii

    • Zbieraj informację o klientach- Pixel Facebooka
    • Zbieraj  jeszcze więcej informacji – API Konwersji
    • Google Tag Manager – prawdziwy kombajn możliwości
    • Masz aplikację? Skorzystaj z SDK
    • Zmierz to wszystko przy pomocy Meta Pixel Helper

    11:15 - 11:30 Przerwa kawowa

    11:30 - 12:15 Rozwiązania dla e-commerce na Facebooku

    • Katalog produktów na Facebooku – konfiguracja krok po kroku
    • Magia remarketingu – DPA – Reklamy dynamiczne oraz prospectingowe

    12:15 - 12:45 Kreatywne pomysły na kampanie

    • Kreatywne pomysły na posty reklamowe
    • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych (formularze kontaktowe, messenger, whatsapp)
    • Pomysły na oryginalne grupy odbiorców
    • Posty organiczne z opcjami jak reklamy
    • Wykorzystanie Centrum reklam w tworzeniu kreacji reklamowych

    12:45 - 13:00 Messenger Marketing + boty

    • Messenger jako narzędzie obsługi klienta
    • Automatyzacja na Messengerze
    • FB boty – co musisz wiedzieć

    13:00 - 13:45 AI i Metaverse

    • Narzędzia AI do wykorzystania w pracy social media managera
    • Jak przyspieszyć swoją pracę dzięki AI?
    • Co warto już automatyzować, co jeszcze robić ,,ręcznie”?
    • Co z tym Metaverse – kierunki rozwojowe i obecne możliwości
    • Wykorzystanie pakietu adv+ Mety do zarządzania kampaniami

    13:45 - 14:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:45 - 15:30 Lejki sprzedaży i strategie remarketingowe

    • Uwzględnienie branż B2C oraz B2B
    • Wykorzystanie grup niestandardowych w lejkach sprzedażowych
    • Zaawansowane działania z grupami niestandardowymi
    • Facebook a Google Analytics

    15:30 - 16:00 Optymalizacja kampanii

    • Nie przepłacaj na nieefektywnych kampaniach – śledź ROAS
    • Ułatw sobie życie – reguły automatyczne
    • Testuj! – Split testy / Testy ręczne

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 - 17:00 Jak sprawdzać efektywność działań?

    • Jakie raporty na Facebooku warto tworzyć?
    • Na jakie wskaźniki warto zwrócić uwagę w raportach?
    • Analiza konta – działania organiczne, skuteczność contentu
    • Analiza konta reklamowego – istotne współczynniki
    • Audience Insights
    • Wykorzystanie Chat GPT, Claude oraz innych narzędzi do optymalizowania kampanii

    17:00 - 17:15 Zewnętrzne narzędzia, które wzbogacą Twój Facebook marketing

    • Z jakich wtyczek warto korzystać
    • Narzędzia przydatne w pracy Social Media Managera (AI i nie tylko)

    17:15 - 18:00 Sesja Q&A

    • Odpowiedzi na pytania.
    • Indywidualne konsultacje aktualnych działań uczestników.
    • Podczas szkolenia chciałbyś omówić case study z Twojej branży? Nie ma problemu!

Prowadzący

trener

Szymon Florczak

Marketer zafascynowanym światem social media, szybkością ich rozwoju oraz możliwościami jakie stwarzają.

Na co dzień wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych w działaniach marketingowych klientów jako Head of Social Media w MaxROY.agency.

Żadne kanały społecznościowe nie są mu starsze. Porusza się pewnie w ekosystemach reklamowych Facebook Ads, Instagram Ads (Meta Ads), Pinterest Ads, TikTok Ads, Snapchat Ads, LinkedIn Ads.

Jeden z nielicznych szkoleniowców posiadający oficjalny certyfikat potwierdzający jego wiedzę, wydawany przez Facebooka (Certified Buying Professional).

Jednostka analityczna. Zafascynowany marketingiem efektywnościowym.

Uważa, że media społecznościowe nie tylko bardzo dobrze budują zasięg i świadomość marki, ale są również doskonałym kanałem sprzedażowym.

A przez to, że mieszka w Poznaniu, to każdą złotówkę z budżetu klienta wydaje jak swoją.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet nagrań prelekcji z XVIII edycji konferencji I ❤️ Social Media

Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Wiedza ze szkoleń Facebook marketing wykorzystywana jest m.in. w następujących firmach

Z zakresu Facebook Marketingu przeszkoliliśmy już 1287 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Szkolenie otworzyło mi oczy że gigant, którego sądziłam że nieźle znam i rozumiem, ma jeszcze drugą, bardzo rozbudowaną stronę biznesową. I choć Ameryki tym stwierdzeniem nie odkryłam, to dzięki Kasi wiem już, że ten potencjał można albo zostawić Facebook'owi do realizacji własnych celów, albo umiejętnie rozegrać swoje ruchy i zacząć czerpać odpowiednie profity. Jak to zrobić, żeby nie przedobrzyć, nie przepłacić, nie stracić czasu na złą strategię? Właśnie tego się dowiedziałam. Dziękuję i polecam- to nie jest banalne szkolenie o Facebooku, to know-how od praktyków. Warto."

Małgorzata Majerowska

Sales&Marketing Manager

"Szkolenie oceniam na 5+. Profesjonalne podejście do tematu, świetna atmosfera :) Szkolenie zmieniło moje myślenie o social media :) Uświadomiłam sobie jakie popełniałam błędy w prowadzeniu fanpage. "

Aneta Mierzwa

"Szkolenie było bardzo interesujące. Prowadząca w fajny i ciekawy sposób przekazała uczestnikom wiedzę. Dzięki temu, że w trakcie szkolenia miałam okazję od razu zobaczyć gdzie znaleźć różne narzędzia w menadżerze reklam, teraz mogę spokojnie usiąść i już zacząć działać. Jeśli tylko będę miała możliwość, to z pewnością wybiorę się na kolejne szkolenia."

Aleksandra Winiszewska

Specjalista ds. marketingu

"Genialne szkolenie - kompendium wiedzy przekazane w ciekawy i zrozumiały sposób."

Luiza Kozieł

Project Manager

"Ciekawe, merytoryczne szkolenie- bardzo dobra prowadząca- doskonale przekazywała wiedzę, a do tego była przemiła. Wprowadzała super atmosferę."

Alicja Potera

Specjalista ds. marketingu

"Zdecydowanie najciekawsze i najlepiej przeprowadzone szkolenie, na którym byłam na przestrzeni ostatnich 5 lat. Bardzo szczegółowe i bogate w treść - za co jestem wdzięczna ;-)"

Justyna Wiszniewska

Specjalista ds. promocji i współpracy

"Szkolenie bardzo konkretne i treściwe. Pani Kasia super babka. Fajnie prowadzone, bardzo zaangażowana jest w to co robi. "

Agata Bogdan

Specjalista ds.marketingu

"Szkolenie przebiegło w bardzo fajnej atmosferze. Pomimo tylu godzin - czas minął mi bardzo szybko.Najbardziej podobało mi się to, że zostały pokazane "żywe" przykłady marketingu na Facebook'u - to była mega inspirująca część spotkania ;-)"

Paula Ryłko

Pracownik Marketingu

"Bardzo fajnie poprowadzone, merytoryczne, ciekawe z interakcją uczestników. Jeśli firma będzie mnie chciała wysłać kiedykolwiek na szkolenie to do Pani Kasi jak w dym. Dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia:-)"

Agata Tekieli-Marchewka

Specjalista ds. Komunikacji i Marketingu

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Demotywatory

"Szkolenie było bardzo profesjonalne i wartościowe:) Bardzo dużo informacji, ale w bardzo jasny i poukładany sposób przekazana teoria i praktyka. :) Prelegentka świetna! Merytorycznie przygotowana na wysokim poziomie. :) "

Małgorzata de Lorm

Eco LIfe Group

"Bardzo ciekawe szkolenie, prowadząca Kasia Granops-Szkoda nawiązała dobry kontakt z uczestnikami szkolenia i przekazała konkretne informacje w przyjemny i ciekawy sposób."

Tomek Barański

Muscle Power - Social Media Manager

"Bardzo fajne, merytoryczne szkolenie. Duża dawka wiedzy."

Anna Batorowicz

RMD TECHNOLOGIES EUROPE SP.Z O.O. SPECJALISTA DS. CONTENTU

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, niezwykle merytoryczne. Prowadząca miła, komunikatywna."

Ewa Gierek

Cerrad, specjalista ds. marketingu

"Uczestniczyłam w bardzo profesjonalnym szkoleniu. Program szkolenia - bogaty, urozmaicony i bardzo wyspecjalizowany. Kasia Granops niesamowicie przygotowana - widać było , że szkolenie było szczegółowo przygotowane i przemyślane. Chętnie dłużej posłuchałabym Pani Kasi. Jestem pod ogromnym wrażeniem firmy; za jej profesjonalizm i bardzo wysoką kulturę organizacyjną. Cieszę się, że mam takich sąsiadów :)"

Anna Elmis Potocka

Potocka Expert Nieruchomości

"Szkolenie bardzo ciekawe. Poruszone zostały wszystkie najważniejsze punkty. Wiele zagadnień było omawianych szczegółowo, również w odpowiedzi na zapytania uczestników szkolenia. Kasia przekazała uczestnikom dogłębną wiedzę z zakresu Facebook Marketing i wykazała się pełnym profesjonalizmem oraz specjalistą w tej dziedzinie. Gratuluję i z pewnością do zobaczenia wkrótce. "

Joanna Białek

Makamaka E-commerce specialist

"Profesjonalne szkolenie, dobrze przeprowadzone. Dużo wiedzy podane w przystępnej formie. "

Urszula Markowska

Galapagos. Specjalista ds PR i Promocji

"Świetne. Trenerka mega konkretna. Nawet, gdy szkolenie przybierało formę dłuższego wykładu, to był on przesycony treścią i żywymi przykładami. Byłem na kilku konferencjach / szkoleniach / warsztatach, gdybym wiedział, to częściej przychodziłbym do Sprawnego na tyle "hardcorowych" godzin ;) Kasiu, super robota! Chciałbym z Tobą kiedyś zaplanować kampanię, żeby zobaczyć, jak pracuje tak doświadczony "socialmediamózg". "

Bartosz Polakiewicz

Holy-Art, Marketing & PR Specialist

"Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Zależało mi przede wszystkim na poznaniu możliwości reklamowych Facebooka, w tym pokazaniu krok po kroku jak właściwie dobrać typ reklamy do założonego celu. Reklamom na FB poświęcono sporo czasu, ale kosztem wstępnych, statystycznych danych o FB, można by jeszcze wydłużyć tę część szkolenia. Pozytywnym aspektem szkolenia była również analiza fanpage'y przez prowadzącą szkolenie (Katarzyna Granops-Szkoda). Pani Kasia analizowała dosłownie każdy zgłoszony fanpage, więc szkolenie zamiast o 18.00 zakończyło się ok. 20.00. Nikt jednak nie żałował, a za poświęcenie dodatkowego czasu należy się prowadzącej duży plus. "

Paweł Florek

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie

"Bardzo dobre szkolenie. Jestem mile zaskoczona profesjonalizmem, cierpliwością i wytrwałością Pani Katarzyny Granops, która zgodnie z obietnicą wysłuchała wszystkich zapytań i poświęciła na indywidualne konsultacje czas znacznie przekraczający planowaną długość szkolenia."

Olga Lisowska

Kierownik działu marketingu, "CAREWORK" SPÓŁKA Z O.O

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555