Jak skutecznie promować się na Facebooku?
Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?
- Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 16 mln osób. Jeszcze kilka lat temu marketingowcy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem reklamowym!
- Dzięki Facebook Ads możemy bardzo precyzyjnie targetować odbiorców naszej reklamy (np. po zainteresowaniach, wykształceniu czy wieku), dzięki czemu dotrzemy dokładnie do takich osób, które mogą być zainteresowane naszymi produktami. Chcesz skierować reklamę tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza nas jedynie własna wyobraźnia. To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm.
Zapraszamy Cię na nasze nowe szkolenie, które w kompleksowy sposób przygotuje Cię do prowadzenia działań marketingowych na Facebooku – szkolenie potrwa 2 dni, pierwszego dnia wprowadzimy Cię w świat marketingu na największym portalu społecznościowym świata (od efektywnych działań organicznych, po efektywne reklamy), a drugiego dnia pokażemy, jak optymalizować tworzone reklamy, by wyciągnąć jak najwięcej z prowadzonych na Facebooku działań.
Możesz wziąć udział tylko w jednym, wybranym dniu, ale zachęcamy do udziału w obu szkoleniach, by poznać pełne spektrum możliwości marketingowych na Facebooku.
Czego dowiesz się podczas I dnia?
- Jak prowadzić fanpage na Facebooku, by naprawdę angażować swoich fanów?
- Jak (legalnie) pozyskiwać fanów? Jak utrzymywać ich zainteresowanie?
- Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
- Jak skutecznie reklamować się na Facebooku, by ,,wyciągać” maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu?
- Jakie nowości wprowadził ostatnio Facebook? Dlaczego musisz je znać?
Czego dowiesz się podczas II dnia?
- Jak prowadzić zaawansowane kampanie na Facebooku, z wykorzystaniem lejków sprzedażowych;
- Jak korzystać z narzędzi analitycznych Facebooka;
- Na jakie mierniki zwrócić szczególną uwagę podczas optymalizacji swoich kampanii;
- Jak stworzyć własnego bota i jako zautomatyzować część działań;
- Z jakich narzędzi zewnętrznych warto korzystać, by osiągnąć jeszcze lepsze wyniki swoich kampanii.