Czy na Instagramie jest moja grupa docelowa?
W czerwcu 2024 roku Instagram mógł pochwalić się już ponad 12,3 mln polskich użytkowników. Dokładnie tylu potencjalnych klientów tam znajdziesz!
Jeszcze całkiem niedawno Instagram traktowany był jedynie jako dodatek do Facebooka. Dziś jednak dzięki bardzo dynamicznemu rozwojowi, wychodzi on naprzeciw biznesowym oczekiwaniom użytkowników. Możesz tam codziennie opowiadać mikrohistorie o swojej marce, a, jak wiadomo, to właśnie storytelling sprzedaje w socialach najlepiej. Dowiedz się, jak zaprezentować swoją ofertę, pokazać backstage swojej pracy z marką czy też przeprowadzić wywiad z ekspertem na żywo.
Know-how przekazywane w trakcie szkolenia jest uniwersalne i użyteczne zarówno po stronie marki, jak i agencji. Pokażemy, jak prowadzić ciekawy profil na Instagramie nawet gdy wydaje się, że dana branża jest zupełnie “nieinstagramowa”. Poruszać się będziemy zarówno w działaniach organicznych, jak i płatnych.
Szkolenie prowadzone jest przez praktyka – specjalistkę z 10-letnim doświadczeniem, która na co dzień prowadzi Instagramowe profile klientów i świetnie zna specyfikę tego medium. Daje to gwarancję, że wszystkie przekazywane informacje będą najbardziej aktualne i mające praktyczne zastosowanie.
Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:
Czego dowiesz się podczas szkolenia Instagram marketing?
- Jak prowadzić profil na Instagramie, by naprawdę zaangażować aktualnych followersów i pozyskać nowych?
- Jakie rodzaje treści można dystrybuować na Instagramie i w które obecnie najlepiej inwestować swój czas i zasoby?
- Jak poprawnie używać hashtagów?
- Jakie są przydatne narzędzia przy codziennym tworzeniu postów. Insta Stories i Reels?
- Jak skutecznie używać reklamy na Instagramie (Meta Ads), by zainwestowany budżet zwrócił się jak najlepiej?