Mateusz Paszkiewicz

Jak wykorzystać Snapchata w marketingu?

Na czym polega fenomen Snapchata? Jak zacząć na nim działać jako marka? W jaki sposób budować społeczność oraz relacje ze społecznością?

Snapchat to platforma innowacji, która serwuje treści na mobile – dzięki tej platformie możesz dotrzeć do Millenialsów, czyli najbardziej atrakcyjnej grupy docelowej dla marketerów. Oglądają oni mniej telewizji, używają AdBlocka, a ich uwaga jest skupiona przede wszystkim na treściach, których dystrybucja odbywa się poprzez social media i platformy „uciekających treści” – właśnie takie, jak Snapchat. Zobaczcie webinar, podczas którego Mat Paszkiewicz opowie właśnie o Snapie i o tym, jak w dobry sposób go wykorzystać.

 

 

czytaj także

Facebook Analytics – 12 sposobów na to, jak lepiej poznać Twojego klienta

Mateusz Paszkiewicz

O autorze

Mateusz Paszkiewicz

Pomaga firmom tworząc lub współtworząc strategie działania w zakresie digital oraz osiągać strategiczne cele w zakresie sprzedaży. Wyznaje z...

zobacz więcej artykułów >>

Zostaw komentarz

  1. Redakcja

    Przypominamy, że wielkimi krokami zbliża się konferencja I ♥ Marketing & Technology, która odbędzie się już 29 listopada – 2 grudnia 2022 roku oraz organizowanych przez nas 38 szkoleń z zakresu marketingu.

    Jeśli chcesz być zawsze na bieżąco, zamów prenumeratę magazynu sprawny.marketing!

    A może szukasz pracy lub pracownika? Sprawdź jobboard.sprawny.marketing – nowy portal z ofertami pracy w marketingu, e-commerce i sprzedaży!

    Z kolei jeśli chcesz mieć dostęp do całej wiedzy sprawny.marketing w jednym miejscu, subskrybuj platformę premium.sprawny.marketing.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wpisz imię
Napisz komentarz