TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

LinkedIn Marketing + Twitter Marketing

Dwa kompleksowe szkolenia, dzięki którym zdobędziesz wiedzę niezbędną do codziennej pracy w social media!

Prowadzący:
Dagmara Pakulska

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1111

Ocena szkoleń

4.7

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej

Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.

To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.

Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.

Co to właściwie oznacza?

  • szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Zdobądź kompleksową wiedzę z zakresu marketingu i reklamy na LinkedIn oraz Twiterze!

Liczba użytkowników mediów społecznościowych w Polsce ciągle rośnie. Obecnie wygląda to tak:

social media

Nie możesz ignorować miejsc, w których Twoi klienci codziennie spędzają dużo czasu! Dodaj koniecznie LinkedIn oraz Twitter do swojej strategii marketingowej!

Pragniesz zostać Social Media Managerem? Nie mogłeś/aś lepiej trafić!

Żeby prowadzić skuteczne działania w mediach społecznościowych, musisz posiadać wiele różnych umiejętności. Musisz:

  • Rozumieć zasady komunikacyjne, jakie panują w danej platformie społecznościowej, znać jej ,,język” i specyfikę;
  • Wiedzieć, gdzie jest Twoja grupa docelowa i potrafić rozmawiać z nią jej własnym językiem;
  • Radzić sobie z kryzysami i błyskawicznie reagować na komentarze Twoich fanów;
  • Wiedzieć, jakie są możliwości reklamowania się na każdej z platform i jak skutecznie ustawiać i targetować reklamy, by osiągnąć najlepsze efekty.

Zapraszamy Cię na dwa kompleksowe szkolenia, dzięki którym zdobędziesz wiedzę niezbędną do codziennej pracy w social media!

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach LinkedIn Marketing od A do Z i Twitter Marketing?

Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu - wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!

Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań marketingowych w tych serwisach

Będąc jednym z pierwszych na danym serwisie, masz dużo niższe koszty wejścia i reklamy niż w późniejszym czasie

Musisz prowadzić swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa


Do kogo skierowane są szkolenia i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenia są dla osób początkujących, więc nie musisz się do nich specjalnie przygotowywać, ale jeśli chcesz wyciągnąć z nich jak najwięcej, zajrzyj przed szkoleniem na SprawnyMarketing.pl do zakładki Social Media  i przeczytaj artykuły z portalu dotyczące tematów szkoleń.

  • Zastanów się też, jak chcesz wykorzystywać LinkedIn oraz Twitter w swoich działaniach marketingowych – prowadząca szkolenie odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Szkolenie
LinkedIn Marketing


LinkedIn to miejsce, gdzie znajduje się ponad 720 milionów osób z różnych branż i krajów szukających usług i rozwiązań dla swoich biznesów.

Za pomocą LinkedIn jesteś w stanie: 

  • zbudować sieć kontaktów biznesowych,
  • bezpośrednio dotrzeć do nowych klientów,
  • dzielić się wartościową treścią na LinkedIn, która przyciągnie do Ciebie potencjalnych klientów i partnerów biznesowych,
  • zbudować swoją pozycję jako eksperta i lidera w danej branży,
  • podjąć współpracę z najlepszymi specjalistami na rynku.

LinkedIn daje Ci możliwość bezpośredniego i efektywnego kontaktu z osobami, które obejmują różne stanowiska w organizacjach: od managerów po CEO. 

Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn oraz jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych).

Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.

Program szkolenia
LinkedIn Marketing od A do Z

    • Cele szkolenia: Umiejętność tworzenia profesjonalnego profilu na LinkedIn, prowadzenia skutecznej komunikacji oraz wykorzystania jego możliwości reklamowych
    • Zakres szkolenia: LinkedIn Marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dagmara Pakulska

  • 10:00 – 11:45 Wprowadzenie do skutecznego marketingu na LinkedIn

    • Rekonesans wiedzy uczestników na temat LinkedIn
    • Specyfikacja serwisu i jego ekosystem
    • Grupa docelowa LinkedIna w Polsce i na świecie
    • Statystyki, które warto znać w 2021 roku

  • 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 13:15 Personal branding na LinkedIn

    • Social Selling Index bez tajemnic
    • Optymalizacja profilu osobowego krok po kroku
    • Analiza efektywności profilu osobowego
    • Case studies

  • 13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 - 14:45 Networking na LinkedIn

    • Budowa efektywnej sieci kontaktów krok po kroku
    • Sztuka wysyłania pierwszych wiadomości na LinkedInie
    • Case studies

  • 14:45 - 15:45 Company Page na LinkedIn

    • Tworzenie profili firmowych na LinkedIn od A do Z
    • Company page vs. ShowCase Page
    • Najważniejsze opcje stron firmowych na LinkedInie
    • Analiza efektywności podejmowanych działań
    • Case studies

  • 15:45 - 16:00 Przerwa obiadowa

  • 16:00-17:40 Content marketing & Copywriting na LinkedInie

    • Algorytm wyświetlania treści na LinkedInie
    • Dostępne formaty publikacji w serwisie
    • Skuteczne techniki copywriterskie na LinkedIn
    • Analiza efektywności podejmowanych działań contentowych
    • Case studies

  • 17:40 - 18:00 Sesja Q&A

Szkolenie
Twitter Marketing

Co wyróżnia to szkolenie?

Twitter w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Jest nie tylko doskonałym i jednym z najszybszych źródeł informacji, ale też platformą budowania wizerunku marek, osób publicznych oraz instytucji. Skuteczne działania na Twitterze oznaczają pozyskanie nowych klientów i cennych kontaktów biznesowych. Na tym szkoleniu dowiesz się, jak wykorzystywać tą platformę, by Twoja marka (także osobista) cieszyła się niesłabnącym zainteresowaniem grupy docelowej.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Twitter Marketing?

  • Odkryjesz potencjał mediów społecznościowych
  • Dowiesz się w jaki sposób zbudować markę, która zyska przychylność grupy docelowej
  • Nauczysz się tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi że o Twojej marce będzie głośno
  • Zyskasz wiedzę nt. tego czego oczekiwać od agencji marketingowych, które będą wspierać Cię w działaniach w tych kanałach
  • Poznasz case studies, które zainspirują Cię do działania

Program szkolenia
Twitter Marketing

    • Cele szkolenia: Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji na Twitterze
    • Zakres szkolenia: Twitter Marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dagmara Pakulska

  • 10:00 – 11:30 Odkryj potencjał Twittera

    • Rekonesans wiedzy uczestników szkolenia
    • Geneza powstania ćwierkającego medium
    • Najważniejsze pojęcia, grupy docelowe i statystyki

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 13:15 Profil osobowy i firmowy na LinkedIn

    • Optymalizacja profilu osobowego na Twitterze krok po kroku
    • Opracowanie strategii komunikacji na Twitterze nakierowanej na osiąganie celów

  • 13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 - 15:45 Komunikacja na Twitterze

    • Sztuka tworzenia postów zaklętych w 280 znakach
    • Załączniki do postów – na co postawić w swojej komunikacji
    • Skuteczne techniki copywriterskie
    • Analiza efektywności podejmowanych działań
    • Case studies

  • 15:45 - 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 - 17:00 Najważniejsze narzędzia natywne na Twitterze

    • Trendy
    • Listy
    • Chwile
    • Newslettery

  • 17:00 - 17:45 Narzędzia wspierające komunikację na Twitterze

    • Przegląd narzędzi wspierających skuteczny marketing w ćwierkającym medium
    • Możliwości reklamowe Twittera

  • 17:45 - 18:00 Sesja Q&A

Prowadząca:

trener

Dagmara Pakulska

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Online 18 październik - 26 październik 2021

Zostało miejsc: 8

netto

Zostało miejsc: 8

netto

Warszawa 18 październik - 26 październik 2021

Zostało miejsc: 7

netto

Zostało miejsc: 7

netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć _format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

 Jakie szkolenie wybrać

Pierwszy dzień  poświęcimy social media w biznesie. Omówimy szczegółowo platformę LinkedIn od A do Z  Przekonamy Cię na tym szkoleniu, że LinkedIn to nie tylko Twoje internetowe CV! Serwis ma dużo więcej możliwości, także reklamowych. Jeśli interesujesz się tematem budowania marki osobistej, albo działasz w sektorze B2B, nie może Cię zabraknąć na tym szkoleniu!

Drugiego dnia 
skupimy się na Twitterze i na tym, dlaczego warto ćwierkać i jakie narzędzia można użyć w tym kanale. Porozmawiamy również o kreatywności uwalnianej za pomocą Moments, a także wprowadzimy Was w zagadnienie live streamingu na Periscope’ie.


Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z wybranego zakresu. Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie oba te serwisy, zapraszamy na 2 dni szkoleń.

Wiedza ze szkoleń LinkedIn i Twitter - jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach

Z zakresu LinkedIn i Twitter Marketingu przeszkoliliśmy 1111 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Bardzo konkretne, poparte mnóstwem przykładów, ciekawe :) "

Anna Goliszek

Specjalista ds. Marketingu

"Bardzo dobre szkolenie, świetnie zaplanowane i bardzo dobrze poprowadzone. Same potrzebne informacje podane w przystępny sposób. Brawo dla trenera!"

Edward Szewczak

Rzecznik Prasowy

"Bardzo przydatne i dobrze zorganizowane. "

Anna Kiryjow

SGGW Biuro Prasowe

"Bardzo rzetelne szkolenie wyjaśniające zasady działania Linkedin. Dużo szczegółów, precyzyjne obrazowanie zagadnień, specyfika tego portalu została bardzo dobrze nakreślona - również w kontekście innych social media. Wiedza ustrukturyzowana i zestawiona w logiczną całość. Bardzo wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne prowadzącej."

Aleksandra Stachowska

"Szkolenie bardzo rzeczowe, praktyczne, miało być utrwaleniem a okazało się w wielu przypadkach nowością "

Kasia Rogowicz

Asystent prezesa

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia dedykowane

Karolina Antoniak

577 322 677

Karolina.Antoniak@sprawnymarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Wojciechowska

577 877 133

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

Płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl