LinkedIn + Twitter

LinkedIn Marketing & Slideshare+Twitter Marketing -2 dni praktycznej wiedzy

Prowadzący:
Dagmara Pakulska

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1067

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

577 855 277

Zdobądź kompleksową wiedzę z zakresu marketingu i reklamy na LilnkedIn oraz Twiterze!

Liczba użytkowników mediów społecznościowych w Polsce ciągle rośnie. Obecnie wygląda to tak:

social media

Nie możesz ignorować miejsc, w których Twoi klienci codziennie spędzają dużo czasu! Dodaj koniecznie LinkedIn oraz Twitter do swojej strategii marketingowej!

 

Pragniesz zostać Social Media Managerem? Nie mogłeś/aś lepiej trafić!

Żeby prowadzić skuteczne działania w mediach społecznościowych, musisz posiadać wiele różnych umiejętności. Musisz:

  • Rozumieć zasady komunikacyjne, jakie panują w danej platformie społecznościowej, znać jej ,,język” i specyfikę;
  • Wiedzieć, gdzie jest Twoja grupa docelowa i potrafić rozmawiać z nią jej własnym językiem;
  • Radzić sobie z kryzysami i błyskawicznie reagować na komentarze Twoich fanów;
  • Wiedzieć, jakie są możliwości reklamowania się na każdej z platform i jak skutecznie ustawiać i targetować reklamy, by osiągnąć najlepsze efekty.

Zapraszamy Cię na dwa kompleksowe szkolenia, dzięki którym zdobędziesz wiedzę niezbędną do codziennej pracy w social media!

 

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach LinkedIn Marketing & Slideshare i Twitter Marketing?

Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu - wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!

Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań marketingowych w tych serwisach

Będąc jednym z pierwszych na danym serwisie, masz dużo niższe koszty wejścia i reklamy niż w późniejszym czasie

Musisz prowadzić swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa


Jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenia są dla osób początkujących, więc nie musisz się do nich specjalnie przygotowywać, ale jeśli chcesz wyciągnąć z nich jak najwięcej, zajrzyj przed szkoleniem na SprawnyMarketing.pl do zakładki Social Media  i przeczytaj artykuły z portalu dotyczące tematów szkoleń.

    Zastanów się też, jak chcesz wykorzystywać LinkedIn oraz Twitter w swoich działaniach marketingowych – prowadząca szkolenie odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Dzień 1 - Szkolenie LinkedIn Marketing & SlideShare


LinkedIn to miejsce, gdzie znajduje się ponad 400 milionów osób z różnych branż i krajów szukających usług i rozwiązań dla swoich biznesów.

Za pomocą LinkedIn i Slide Share jesteś w stanie: 

  • zbudować sieć kontaktów biznesowych,
  • bezpośrednio dotrzeć do nowych klientów,
  • dzielić się wartościową treścią na LinkedIn i Slide Share, która przyciągnie do Ciebie potencjalnych klientów i partnerów biznesowych,
  • zbudować swoją pozycję jako eksperta i lidera w danej branży,
  • podjąć współpracę z najlepszymi specjalistami na rynku.

LinkedIn daje Ci możliwość bezpośredniego i efektywnego kontaktu z osobami, które obejmują różne stanowiska w organizacjach: od managerów po CEO. 

Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn, jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych) oraz jak wykorzystać możliwości reklamowe LinkedIn.

Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika SprawnyMarketing.pl (@sprawnymarketing)

 

Program szkolenia LinkedIn Marketing & SlideShare

    • Cele szkolenia: Umiejętność tworzenia profesjonalnego profilu na LinkedIn, prowadzenia skutecznej komunikacji oraz wykorzystania jego możliwości reklamowych
    • Zakres szkolenia: LinkedIn Marketing & SlideShare
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dagmara Pakulska

  • 10:00 – 11:45 Wprowadzenie do skutecznego marketingu na LinkedIn

    • Rekonesans wiedzy uczestników na temat LinkedIn
    • Social media w biznesie
    • LinkedIn na tle innych kanałów social media
    • Specyfikacja serwisu, najważniejsze pojęcia, statystyki, grupy docelowe

  • 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 13:15 Personal branding na LinkedIn

    • Cel budowania marki osobistej
    • Charakterystyka marki osobistej
    • Personal branding na LinkedIn krok po kroku
    • Networking na LinkedIn
    • Sales Navigator
    • Case studies

  • 13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 - 14:45 Profil firmowy na Linkedin

    • Cel i strategia budowania profilu firmowego na LinkedIn
    • Company Profile na Linkedin krok po kroku
    • Showcase Page – charakterystyka i możliwości wykorzystania
    • Mierzenie efektywności działań na LinkedIn
    • Case studies

  • 14:45 - 15:15 Profil firmowy na SlideShare

  • 15:15 - 15:45 Potencjał grup na LinkedIn

    • Grupy na LinkedIn
    • Wady i zalety własnej grupy na LinkedIn
    • Zasady aktywności w grupach
    • Networking za pośrednictwem grup na LinkedIn

  • 15:45 - 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 - 16:45 Content marketing na LinkedIn

    • Tworzenie treści, które będą efektywnie docierać do grupy docelowej
    • LinkedIn Pulse – specyfika i możliwości wykorzystania
    • Case studies

  • 16:45 - 18:00 Growth Hacking i reklama na LinkedIn

    • Najbardziej efektywne sposoby wykorzystania LinkedIn
    • Formaty reklamowe na LinkedIn
    • Optymalizacja reklam na LinkedIn
    • Case studies

Dzień 2 - Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments


Co wyróżnia to szkolenie?

Twitter w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Jest nie tylko doskonałym i jednym z najszybszych źródeł informacji, ale też platformą budowania wizerunku marek, osób publicznych oraz instytucji. Skuteczne działania na Twitterze oznaczają pozyskanie nowych klientów i cennych kontaktów biznesowych. Moments i Periscope to z kolei aplikacje należące do Twittera, które opierają się na contencie video. Powodzenie w tych kanałach uzależnione jest w dużej mierze od kreatywności i umiejętności łapania ulotnych chwil. Na tym szkoleniu dowiesz się, jak wykorzystywać tę wyjątkową social mediową trójcę, by Twoja marka (także osobista) cieszyła się niesłabnącym zainteresowaniem grupy docelowej.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Twitter, Moments, Periscope?

  • Odkryjesz potencjał trzech wyjątkowych mediów społecznościowych
  • Dowiesz się w jaki sposób zbudować markę, kóra zyska przychylność grupy docelowej
  • Nauczysz się tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi że o Twojej marce będzie głośno
  • Zyskasz wiedzę nt. tego czego oczekiwać od agencji marketingowych, które będą wspierać Cię w działaniach w tych kanałach
  • Poznasz case studies, które zainspirują Cię do działania

Jakie są wymagania wstępne?

  • Głowa otwarta na nową wiedzę i chęć do przyjęcia dużej dawki wiedzy 🙂

Program szkolenia Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments

    • Cele szkolenia: Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji na Twitterze
    • Zakres szkolenia: Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dagmara Pakulska

  • 10:00 – 11:30 Twitter – dlaczego warto ćwierkać?

    • Wprowadzenie do szkolenia i rekonesans wiedzy uczestników na temat Twittera
    • Specyfikacja serwisu, najważniejsze pojęcia, statystyki, grupy docelowe
    • O czym mówi się na Twitterze – czyli Twitter jako najszybsze źródło informacji
    • Tworzenie profesjonalnego profilu na Twitterze krok po kroku
    • Dobre i złe praktyki komunikacji na Twitterze

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 13:00 Narzędziownia Twittera

    • Wykorzystywanie funkcji natywnych Twittera (wyszukiwarka, trendy, listy, ankiety, hashtagi, momenty)
    • Strategia obecności marki (w tym marki osobistej) na Twitterze
    • Przydatne aplikacje związane z Twitterem

  • 13:00 - 13:45 Reklama na Twitterze

    • Dlaczego warto reklamować się na Twitterze
    • Rodzaje reklam na Twitterze
    • Targetowanie reklam
    • Koszty reklamy
    • Dobre i złe praktyki reklam na Twitterze

  • 13:45 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:30 - 15:45 HOT or NOT działań na Twitterze

    • Case studies najlepszego i najmniej efektywnego wykorzystania tego portalu w kontekście marek

  • 15:45 - 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 - 16:45 Twitter Moments – rozbudź w sobie kreatywność

    • Specyfika narzędzia
    • Geneza Moments
    • Podstawowe funkcje
    • Jak to ustawić?
    • Jak tworzyć własne Momenty?
    • Możliwości zastosowania

  • 16:45 - 17:30 Periscope – Twoja marka bliżej niż kiedykolwiek

    • Wprowadzenie do tematyki live streamingu
    • Specyfikacja serwisu, najważniejsze pojęcia i statystyki

  • 17:30 - 18:00 Jak efektywnie złapać ulotne chwile

    • Pierwsze kroki na Periscope
    • Milion kreatywnych sposobów na wykorzystanie Periscope na użytek marki
    • Case studies najlepszych praktyk

Trener:

trener

Dagmara Pakulska

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

31-12 Grudzień-Marzec 2018-2019
do rozpoczęcia
poniedziałek
31
Grudzień
2018
zostało miejsc: 390
370 netto
piątek
01
Marzec
2019
wtorek
12
Marzec
2019
zostało miejsc: 500
570 netto
31 Grudzień 01 Marzec 12 Marzec

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Pakiet Premium Video Facebook

Pakiet Standard Video Facebook

Prenumerata roczna drukowana - 4 numery od piątego numeru magazynu sprawny.marketing

Dostęp do nagrań video z V edycji konferencji

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

 Jakie szkolenie wybrać

Pierwszy dzień  poświęcimy social media w biznesie. Omówimy szczegółowo platformy LinkedIn i SlideShare. Przekonamy Cię na tym szkoleniu, że LinkedIn to nie tylko Twoje internetowe CV! Serwis ma dużo więcej możliwości, także reklamowych. Jeśli interesujesz się tematem budowania marki osobistej, albo działasz w sektorze B2B, nie może Cię zabraknąć na tym szkoleniu!

Drugiego dnia 
skupimy się na Twitterze i na tym, dlaczego warto ćwierkać i jakie narzędzia można użyć w tym kanale. Porozmawiamy również o kreatywności uwalnianej za pomocą Moments, a także wprowadzimy Was w zagadnienie live streamingu na Periscope’ie.


Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z wybranego zakresu. Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie oba te serwisy, zapraszamy na 2 dni szkoleń.

Wiedza ze szkoleń z zakresu Social Media - w tym LinkedIn i Twitter - jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach

Z zakresu LinkedIn i Twitter Marketingu przeszkoliliśmy już 1055 osób!

"Bardzo dobre szkolenie, świetnie zaplanowane i bardzo dobrze poprowadzone. Same potrzebne informacje podane w przystępny sposób. Brawo dla trenera!"

Edward Szewczak

Rzecznik Prasowy

"Bardzo przydatne i dobrze zorganizowane. "

Anna Kiryjow

SGGW Biuro Prasowe

"Bardzo rzetelne szkolenie wyjaśniające zasady działania Linkedin. Dużo szczegółów, precyzyjne obrazowanie zagadnień, specyfika tego portalu została bardzo dobrze nakreślona - również w kontekście innych social media. Wiedza ustrukturyzowana i zestawiona w logiczną całość. Bardzo wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne prowadzącej."

Aleksandra Stachowska

"Szkolenie bardzo rzeczowe, praktyczne, miało być utrwaleniem a okazało się w wielu przypadkach nowością "

Kasia Rogowicz

Asystent prezesa

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Zarejestruj się

Już dziś zarejestruj się na nasze szkolenia i zostań Social Media Managerem!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

Wrocław Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Kraków Aparthotel ul. Lwowska 1 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Gdańsk ul. Szafarnia 9 80-755 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Aleksandra Frala

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl