Szkolenie
LinkedIn Marketing
LinkedIn to miejsce, gdzie znajduje się ponad 720 milionów osób z różnych branż i krajów szukających usług i rozwiązań dla swoich biznesów.
Za pomocą LinkedIn jesteś w stanie:
- zbudować sieć kontaktów biznesowych,
- bezpośrednio dotrzeć do nowych klientów,
- dzielić się wartościową treścią na LinkedIn, która przyciągnie do Ciebie potencjalnych klientów i partnerów biznesowych,
- zbudować swoją pozycję jako eksperta i lidera w danej branży,
- podjąć współpracę z najlepszymi specjalistami na rynku.
LinkedIn daje Ci możliwość bezpośredniego i efektywnego kontaktu z osobami, które obejmują różne stanowiska w organizacjach: od managerów po CEO.
Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn oraz jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych).
Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.
Program szkolenia
LinkedIn Marketing od A do Z
- Cele szkolenia: Umiejętność tworzenia profesjonalnego profilu na LinkedIn, prowadzenia skutecznej komunikacji oraz wykorzystania jego możliwości reklamowych
- Zakres szkolenia: LinkedIn Marketing
- Formy merytoryczne: szkolenie
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Dagmara Pakulska
10:00 – 11:45
Wprowadzenie do skutecznego marketingu na LinkedIn
- Rekonesans wiedzy uczestników na temat LinkedIn
- Specyfikacja serwisu i jego ekosystem
- Grupa docelowa LinkedIna w Polsce i na świecie
- Statystyki, które warto znać w 2021 roku
11:45 - 12:00
Przerwa kawowa
12:00 - 13:15
Personal branding na LinkedIn
- Social Selling Index bez tajemnic
- Optymalizacja profilu osobowego krok po kroku
- Analiza efektywności profilu osobowego
- Case studies
13:15 - 14:00
Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 - 14:45
Networking na LinkedIn
- Budowa efektywnej sieci kontaktów krok po kroku
- Sztuka wysyłania pierwszych wiadomości na LinkedInie
- Case studies
14:45 - 15:45
Company Page na LinkedIn
- Tworzenie profili firmowych na LinkedIn od A do Z
- Company page vs. ShowCase Page
- Najważniejsze opcje stron firmowych na LinkedInie
- Analiza efektywności podejmowanych działań
- Case studies
15:45 - 16:00
Przerwa obiadowa
16:00-17:40
Content marketing & Copywriting na LinkedInie
- Algorytm wyświetlania treści na LinkedInie
- Dostępne formaty publikacji w serwisie
- Skuteczne techniki copywriterskie na LinkedIn
- Analiza efektywności podejmowanych działań contentowych
- Case studies
17:40 - 18:00
Sesja Q&A
Szkolenie
Twitter Marketing
Twitter w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Jest nie tylko doskonałym i jednym z najszybszych źródeł informacji, ale też platformą budowania wizerunku marek, osób publicznych oraz instytucji. Skuteczne działania na Twitterze oznaczają pozyskanie nowych klientów i cennych kontaktów biznesowych. Na tym szkoleniu dowiesz się, jak wykorzystywać tą platformę, by Twoja marka (także osobista) cieszyła się niesłabnącym zainteresowaniem grupy docelowej.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Twitter Marketing?
- Odkryjesz potencjał mediów społecznościowych
- Dowiesz się w jaki sposób zbudować markę, która zyska przychylność grupy docelowej
- Nauczysz się tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi że o Twojej marce będzie głośno
- Zyskasz wiedzę nt. tego czego oczekiwać od agencji marketingowych, które będą wspierać Cię w działaniach w tych kanałach
- Poznasz case studies, które zainspirują Cię do działania
Program szkolenia
Twitter Marketing
- Cele szkolenia: Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji na Twitterze
- Zakres szkolenia: Twitter Marketing
- Formy merytoryczne: szkolenie
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Dagmara Pakulska
10:00 – 11:30
Odkryj potencjał Twittera
- Rekonesans wiedzy uczestników szkolenia
- Geneza powstania ćwierkającego medium
- Najważniejsze pojęcia, grupy docelowe i statystyki
11:30 - 11:45
Przerwa kawowa
11:45 – 13:15
Profil osobowy i firmowy na LinkedIn
- Optymalizacja profilu osobowego na Twitterze krok po kroku
- Opracowanie strategii komunikacji na Twitterze nakierowanej na osiąganie celów
13:15 - 14:00
Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 - 15:45
Komunikacja na Twitterze
- Sztuka tworzenia postów zaklętych w 280 znakach
- Załączniki do postów – na co postawić w swojej komunikacji
- Skuteczne techniki copywriterskie
- Analiza efektywności podejmowanych działań
- Case studies
15:45 - 16:00
Przerwa kawowa
16:00 - 17:00
Najważniejsze narzędzia natywne na Twitterze
- Trendy
- Listy
- Chwile
- Newslettery
17:00 - 17:45
Narzędzia wspierające komunikację na Twitterze
- Przegląd narzędzi wspierających skuteczny marketing w ćwierkającym medium
- Możliwości reklamowe Twittera
17:45 - 18:00
Sesja Q&A