O nas

Właścicielem serwisu SprawnyMarketing.pl jest MaxROY.com sp. z o.o.

W serwisie SprawnyMarketing.pl piszemy o marketingu, przede wszystkim o marketingu internetowym. Czytają nas właściciele firm, pozycjonerzy, pracownicy agencji interaktywnych, działy marketingu, studenci oraz osoby zainteresowane marketingiem internetowym.

Redaktor naczelną serwisu jest Katarzyna Granops-Szkoda.

Kontakt

W sprawach:

  • patronatów medialnych,
  • bloggingu gościnnego,
  • ofert współpracy,
  • sugestii i komentarzy

prosimy kontaktować się pod adresem: redakcja@sprawnymarketing.pl

Uwaga: ze względu na dbałość o dostarczanie naszym czytelnikom unikalnych treści o wysokiej wartości merytorycznej, nie publikujemy na stronie notek prasowych – prosimy więc nie pisać w tej sprawie i nie dodawać naszego emaila kontaktowego do list wysyłkowych.

Jeśli masz wątpliwość, czy Twoja treść jest wysokiej jakości, przed wysyłką polecamy zadać sobie pytania omówione w tym artykule

Dla Partnerów

Nasze logotypy:

Co robimy

  • Edukujemy, testujemy, radzimy, komentujemy
  • Dostarczamy aktualne i praktyczne informacje z zakresu nowoczesnego marketingu internetowego;
  • Przybliżamy polskim firmom możliwości, jakie oferuje marketing internetowy w wyszukiwarkach;
  • Udowadniamy, że skuteczność reklamy można mierzyć;
  • Dajemy odpowiedź na pytanie: Co ja mam z pieniędzy wydanych na reklamę?;
  • Obserwujemy i wyciągamy wnioski ze zmian na międzynarodowym rynku reklamy;
  • Konfrontujemy zagadnienia marketingu z projektowaniem przyjaznym użytkownikowi (użyteczność);
  • Zbieramy opracowania naukowe o marketingu internetowym i projektowaniu;
  • Analizujemy nowoczesne modele biznesowe takich firm jak Google.

Reklama

Miesięcznie nas serwis odwiedza  ok. 60 000 unikalnych użytkowników i mamy ponad 100 000 odsłon.

Przykładowo: w okresie 1.05.2019-31.05.2019 (1 miesiąc) serwis SprawnyMarketing.pl zanotował (wg Google Analytics):

  • Sesje 85 302
  • Użytkownicy 65 369
  • Odsłony 113 873
  • Strony / sesja 1,33

Ponadto posiadamy (stan na grudzień 2019):

  • ok. 8 500 subskrybentów newslettera
  • 88 000 fanów na Facebooku
  • 21 700 obserwujących na Linkedin
  • 14 600 obserwujących na Instagramie
  • 5 400 followersów na Twitterze

Możliwe formy reklamy:

  • Artykuł sponsorowany (traktowany na analogicznych zasadach do artykułów redakcyjnych, ale oznaczony jako ,,sponsorowany”)
  • Mailing na bazie czytelników naszego newslettera
  • Wpis na naszych profilach w mediach społecznościowych
  • Artykuł sponsorowany w magazynie drukowanym
  • Reklama w magazynie drukowanym

Zapraszamy do współpracy!

Skontaktuj się z nami: redakcja@sprawnymarketing.pl