Podczas dotychczasowych XIV edycji #ilovemkt – największej konferencji o marketingu w Polsce – odbyło się łącznie 555 prezentacji. Dzięki temu, że nasza konferencja jest zgrywalizowana, a uczestnicy mają możliwość ocenienia wystąpień, każdy z prelegentów i prelegentek miesiącami zbiera najlepsze case’y i dokłada wszelkich starań, aby przygotować naprawdę dobrą prezentację!
Obejrzyj 15 najlepszych prezentacji w historii konferencji I Love Marketing & Technology! Każda z nich otrzymała średnią co najmniej 5,64/6 – co oznacza, że zobaczysz najlepszych z najlepszych!
A kolejna edycja #ilovemkt odbędzie się już 15-19 maja 2023 roku! Dołącz do nas, aby nie przegapić inspirujących wystąpień! ❤️
15. Tomasz Palak: Na czym złapie Cię prawnik?
Edycja: VIII
Dzień: I Love Social Media
Średnia ocen: 5,642/6
Tomasz Palak wciela się we wrednego prawnika i pokazuje, jak można na różne sposoby zrozumieć słowa lub całe zdania zawarte w umowach. Jak uniknąć takich nieporozumień, które mogą doprowadzić do sporych rozczarowań (a może nawet i rozpraw sądowych)? O co zadbać w umowach? Tego dowiesz się z prezentacji „Na czym złapie Cię prawnik?”! 👇
14. Tomasz Miler: Jak za pomocą marketingu online zbudowałem bazę odbiorców sprzedaży fizycznej?
Edycja: I Love Commerce
Średnia ocen: 5,65/6
Zobacz zwycięską prezentację Tomasza Milera z pierwszej edycji I Love Commerce, dzięki której dowiesz się, jak możesz wykorzystać marketing online, aby robić biznes offline. 😊
13. Łukasz Chwiszczuk: Wszystko co chcieliście wiedzieć o Google Ads, ale wstydziliście się zapytać
Edycja: XII
Dzień: I Love Ads & Analytics
Średnia ocen: 5,657/6
Poznaj 7 przydatnych wskazówek prosto od Łukasza Chwiszczuka, dzięki którym będziesz tworzyć naprawdę skuteczne kampanie w Google Ads!
12. Kamil Kozieł: Co musisz wiedzieć o skutecznych prezentacjach?
Edycja: VIII
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,683/6
Kamil rozprawia się z popularnymi mitami na temat przygotowywania prezentacji na konferencje branżowe, TED czy spotkania u klienta. Pokazuje też, o czym warto pamiętać oraz przedstawia uniwersalną strukturę, która sprawdzi się w konstruowaniu każdego wystąpienia.
11. Monika Czaplicka: Hejt i trolling – broń się przed negatywami
Edycja: I
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,688/10
Kryzysy w mediach społecznościowych wybuchają w weekendy, ale nie tylko. Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami na profilach marki? W swojej prezentacji Monika pokazuje, jak oddzielić hejt i trolling od konstruktywnej krytyki oraz jak odpowiadać na takie komentarze, by nie narażać wizerunku firmy/organizacji.
10. Kamil Kozieł: Jak decyduje Twój klient?
Edycja: XII
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,689/6
Ekonomia behawioralna to dziedzina nauki, która wyjaśnia, w jaki sposób decydują Twoi klienci – a wiedza ta pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż bez zwiększania budżetu. Brzmi kusząco? 😉 Więcej na temat tego, jak to zrobić, dowiesz się z prezentacji Kamila Kozieła!
9. Kamil Kozieł & Piotr Bucki: O narracji, którą udostępniasz. Dekonstrukcja reklamy Allegro
Edycja: III
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,717
Większość dobrych reklam opartych jest na dobrze napisanych historiach. W swojej prezentacji Kamil Kozieł wraz z Piotrem Buckim zdradzają, jak skutecznie zastosować storytelling przy tworzeniu kreacji marketingowych. Wszystko w oparciu o viralową reklamę Allegro z dziadkiem i nauką języka angielskiego.
8. Tomasz Miler: Historia rebrandingu portfeli manumi.pl
Edycja: VI
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,718/6
Rebranding to zawsze poważne wyzwanie. Jak przekształcić markę, aby na tym zyskać, a nie stracić? Swoim case study podzielił się Tomasz Miler, który opowiedział o rebrandingu marki manumi.pl.
7. Maciej Lewiński: 5 najbardziej strzeżonych sekretów w Google Analytics
Edycja: V
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,72/6
„Świat nie jest gotowy na Polaków”. Takimi słowami Maciej Lewiński przekonywał uczestników konferencji, którzy oglądali jego prezentację, że jest kilka prostych sposobów, aby uzyskać dostęp do dodatkowych informacji w Google Analytics.
6. Łukasz Chwiszczuk: Jak podkręcić sprzedaż w Google Ads?
Edycja: VIII
Dzień: I Love Ads & Analytics
Średnia ocen: 5,744/6
Bardzo konkretna prezentacja Łukasza Chwiszczuka o optymalizacji kampanii w Google Ads. Zobacz, jakie ustawienia niestandardowe warto zastosować oraz na jakie czynniki zwraca uwagę Google.
5. Piotr Bucki: Rzeczywistość nie ma znaczenia. Liczy się tylko percepcja
Edycja: I Love Marketing℠ TOP 20 #ILOVEMKT (XI)
Dzień: Special Edition
Średnia ocen: 5,77/6
Wiedza o tym, jak kontekst wpływa na ocenę wartości produktów i usług, pozwoli Ci projektować decyzje konsumenckie. Jak to działa w praktyce, dowiesz się z prezentacji Piotra Buckiego, który tłumaczy to na przykładach. 😊
4. Maciej Lewiński: 3 płaszczyzny analizy danych
Edycja: VII
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,77/6
Analiza danych w dzisiejszej rzeczywistości jest nie lada wyzwaniem. Informacji, które do nas docierają, jest zwyczajnie za dużo. Maciej Lewiński proponuje posegmentowanie ich na 3 płaszczyzny, które zdecydowanie ułatwią Ci pracę.
3. Jakub Biel: Jak za 1 zł dotrzeć do 1 000 000 klientów? Kampanie niestandardowe, które działają
Edycja: VIII
Dzień: I Love Social Media
Średnia ocen: 5,779/6
Mały budżet stwarza wielkie możliwości. Gdy masz mniej pieniędzy, musisz mieć więcej dobrych pomysłów. Niestandardowe myślenie w tworzeniu kampanii reklamowych ma większą wartość niż milionowe budżety, a efektywność takich kampanii potrafi mocno zaskoczyć. Zobacz, jak tworzyć treści, które rozejdą się szeroko po internecie. 👇
2. Janina Bąk: Wszystkie błędy, które popełniasz, analizując statystyki w marketingu
Edycja: VI
Dzień: I Love Social Media
Średnia ocen: 5,791/6
Błędna analiza danych prowadzi do błędnych wniosków. Te z kolei prowadzą do podejmowania błędnych decyzji. Właśnie dlatego dobrze robiona analityka jest tak istotna. Zobacz, na co zwracać szczególną uwagę, sprawdzając osiągi swoich mediów społecznościowych.
1. Janina Bąk: Co mierzyć, by się dowiedzieć? O statystykach przydatnych w influencer marketingu
Edycja: V
Dzień: I Love Social Media
Średnia ocen: 5,815/6
Influencer marketing to skuteczna forma promocji – pod warunkiem, że dobierzemy właściwego twórcę. Kluczowa w tym zakresie będzie analiza zasięgów wybranej osoby. O tym, jak przeprowadzić ją dobrze, opowiada Janina Bąk.
Przypominamy, że wielkimi krokami zbliża się konferencja I ♥ Marketing & Technology, która odbędzie się już 23– 27 października 2023 roku oraz organizowanych przez nas 38 szkoleń z zakresu marketingu.
Jeśli chcesz być zawsze na bieżąco, zamów prenumeratę magazynu sprawny.marketing!
A może szukasz pracy lub pracownika? Sprawdź jobboard.sprawny.marketing – nowy portal z ofertami pracy w marketingu, e-commerce i sprzedaży!
Z kolei jeśli chcesz mieć dostęp do całej wiedzy sprawny.marketing w jednym miejscu, subskrybuj platformę premium.sprawny.marketing.