Redakcja

20 najlepszych prezentacji w historii I Love Marketing

Podczas dotychczasowych XVI edycji I Love Marketing & Technology – największej konferencji o marketingu w Polsce – odbyły się łącznie 664 prezentacje. Dzięki temu, że nasza konferencja jest zgrywalizowana, a uczestnicy mają możliwość ocenienia wystąpień, każdy z prelegentów i prelegentek miesiącami zbiera najlepsze case’y i dokłada wszelkich starań, aby przygotować naprawdę dobrą prezentację!

Obejrzyj 20 najlepszych prezentacji w historii konferencji I Love Marketing & Technology, które są dostępne na naszym kanale na YouTube! Każda z nich otrzymała średnią co najmniej 5,617/6 – co oznacza, że zobaczysz najlepszych z najlepszych!

A kolejna edycja #ilovemkt odbędzie się już 16-18 kwietnia 2024 roku! Dołącz do nas, aby nie przegapić inspirujących wystąpień! ❤️

20. Cezary Stacewicz: Jak będąc małym, tworzyć duże treści czyli virality od kuchni

Edycja: VIII

Dzień: I Love Influencer Marketing

Średnia: 5,617

Wcale nie trzeba mieć dużego profilu w social mediach, aby tworzyć treści, które staną się viralem. Wystarczy wiedzieć, jak wykorzystać virality, czyli wirusowość treści. Cezary Stacewicz w swojej prezentacji przedstawia kilka elementów, których obecność wpływa na odbiorców, zachęcając ich do udostępniania treści.

19. Kamil Kozieł: Pozornie nieistotne czynniki, o które warto zadbać w marketingu

Edycja: XIII

Dzień: I Love Marketing

Średnia: 5,619/6

Kamil Kozieł podzielił się pozornie nieistotnymi czynnikami w marketingu, które jednak odgrywają bardzo dużą rolę. Dlaczego? Ponieważ ludzie są nieracjonalni. Nie tylko podejmują nieracjonalne decyzje (również te zakupowe), ale także „mylą się” w podobny sposób. O co więc musisz zadbać? Tego dowiesz się z prezentacji! 😉

18. Jakub Biel: Kreatywne reklamy, które sprzedają

Edycja: I Love Marketing℠ TOP 20 #ILOVEMKT (XI)

Dzień: Special Edition

Średnia ocen: 5,62/6

Jak tworzyć niestandardowe kampanie, które nie tylko przynoszą polubienia i zasięgi, ale także realnie wpływają na sprzedaż? Swoje sposoby na kreatywne reklamy zdradzi Ci Jakub Biel! 😊

17. Tomasz Palak: Na czym złapie Cię prawnik?

Edycja: VIII

Dzień: I Love Social Media

Średnia ocen: 5,642/6

Tomasz Palak wciela się we wrednego prawnika i pokazuje, jak można na różne sposoby zrozumieć słowa lub całe zdania zawarte w umowach. Jak uniknąć takich nieporozumień, które mogą doprowadzić do sporych rozczarowań (a może nawet i rozpraw sądowych)? O co zadbać w umowach? Tego dowiesz się z prezentacji „Na czym złapie Cię prawnik?”! 👇

16. Tomasz Miler: Jak za pomocą marketingu online zbudowałem bazę odbiorców sprzedaży fizycznej?

Edycja: I Love Commerce

Średnia ocen: 5,65/6

Zobacz zwycięską prezentację Tomasza Milera z pierwszej edycji I Love Commerce, dzięki której dowiesz się, jak możesz wykorzystać marketing online, aby robić biznes offline. 😊

15. Łukasz Chwiszczuk: Wszystko co chcieliście wiedzieć o Google Ads, ale wstydziliście się zapytać

Edycja: XII

Dzień: I Love Ads & Analytics

Średnia ocen: 5,657/6

Poznaj 7 przydatnych wskazówek prosto od Łukasza Chwiszczuka, dzięki którym będziesz tworzyć naprawdę skuteczne kampanie w Google Ads!

14. Kamil Kozieł: Co musisz wiedzieć o skutecznych prezentacjach?

Edycja: VIII

Dzień: I Love Marketing

Średnia ocen: 5,683/6

Kamil rozprawia się z popularnymi mitami na temat przygotowywania prezentacji na konferencje branżowe, TED czy spotkania u klienta. Pokazuje też, o czym warto pamiętać oraz przedstawia uniwersalną strukturę, która sprawdzi się w konstruowaniu każdego wystąpienia.

13. Monika Czaplicka: Hejt i trolling – broń się przed negatywami

Edycja: I

Dzień: I Love Marketing

Średnia ocen: 5,688/10

Kryzysy w mediach społecznościowych wybuchają w weekendy, ale nie tylko. Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami na profilach marki? W swojej prezentacji Monika pokazuje, jak oddzielić hejt i trolling od konstruktywnej krytyki oraz jak odpowiadać na takie komentarze, by nie narażać wizerunku firmy/organizacji.

12. Kamil Kozieł: Jak decyduje Twój klient?

Edycja: XII

Dzień: I Love Marketing

Średnia ocen: 5,689/6

Ekonomia behawioralna to dziedzina nauki, która wyjaśnia, w jaki sposób decydują Twoi klienci – a wiedza ta pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż bez zwiększania budżetu. Brzmi kusząco? 😉 Więcej na temat tego, jak to zrobić, dowiesz się z prezentacji Kamila Kozieła!

11. Kamil Kozieł & Piotr Bucki: O narracji, którą udostępniasz. Dekonstrukcja reklamy Allegro

Edycja: III

Dzień: I Love Marketing

Średnia ocen: 5,717

Większość dobrych reklam opartych jest na dobrze napisanych historiach. W swojej prezentacji Kamil Kozieł wraz z Piotrem Buckim zdradzają, jak skutecznie zastosować storytelling przy tworzeniu kreacji marketingowych. Wszystko w oparciu o viralową reklamę Allegro z dziadkiem i nauką języka angielskiego.

10. Tomasz Miler: Historia rebrandingu portfeli manumi.pl

Edycja: VI

Dzień: I Love Marketing

Średnia ocen: 5,718/6

Rebranding to zawsze poważne wyzwanie. Jak przekształcić markę, aby na tym zyskać, a nie stracić? Swoim case study podzielił się Tomasz Miler, który opowiedział o rebrandingu marki manumi.pl.

9. Maciej Lewiński: 5 najbardziej strzeżonych sekretów w Google Analytics

Edycja: V

Dzień: I Love Marketing

Średnia ocen: 5,72/6

„Świat nie jest gotowy na Polaków”. Takimi słowami Maciej Lewiński przekonywał uczestników konferencji, którzy oglądali jego prezentację, że jest kilka prostych sposobów, aby uzyskać dostęp do dodatkowych informacji w Google Analytics.

8. Tomek Graszewicz: Sztuka konwersacji z AI

Edycja: XV

Dzień: I Love Marketing

Średnia ocen: 5,74/6

Umiejętność rozmawiania ze sztuczną inteligencją stanie się nową kompetencją XXI w. Jak robić to skutecznie, aby otrzymywać zadowalające odpowiedzi na wpisane prompty? Tomek Graszewicz w swoim wystąpieniu podzielił się siedmioma sprawdzonymi wskazówkami w zakresie sztuki konwersacji z AI.

7. Łukasz Chwiszczuk: Jak podkręcić sprzedaż w Google Ads?

Edycja: VIII

Dzień: I Love Ads & Analytics

Średnia ocen: 5,744/6

Bardzo konkretna prezentacja Łukasza Chwiszczuka o optymalizacji kampanii w Google Ads. Zobacz, jakie ustawienia niestandardowe warto zastosować oraz na jakie czynniki zwraca uwagę Google.

6. Piotr Bucki: Rzeczywistość nie ma znaczenia. Liczy się tylko percepcja

Edycja: I Love Marketing℠ TOP 20 #ILOVEMKT (XI)

Dzień: Special Edition

Średnia ocen: 5,77/6

Wiedza o tym, jak kontekst wpływa na ocenę wartości produktów i usług, pozwoli Ci projektować decyzje konsumenckie. Jak to działa w praktyce, dowiesz się z prezentacji Piotra Buckiego, który tłumaczy to na przykładach. 😊

5. Maciej Lewiński: 3 płaszczyzny analizy danych

Edycja: VII

Dzień: I Love Marketing

Średnia ocen: 5,77/6

Analiza danych w dzisiejszej rzeczywistości jest nie lada wyzwaniem. Informacji, które do nas docierają, jest zwyczajnie za dużo. Maciej Lewiński proponuje posegmentowanie ich na trzy płaszczyzny, które zdecydowanie ułatwią Ci pracę.

4. Jakub Biel: Jak za 1 zł dotrzeć do 1 000 000 klientów? Kampanie niestandardowe, które działają

Edycja: VIII

Dzień: I Love Social Media

Średnia ocen: 5,779/6

Mały budżet stwarza wielkie możliwości. Gdy masz mniej pieniędzy, musisz mieć więcej dobrych pomysłów. Niestandardowe myślenie w tworzeniu kampanii reklamowych ma większą wartość niż milionowe budżety, a efektywność takich kampanii potrafi mocno zaskoczyć. Zobacz, jak tworzyć treści, które rozejdą się szeroko po internecie. 👇

3. Janina Bąk: Wszystkie błędy, które popełniasz, analizując statystyki w marketingu

Edycja: VI

Dzień: I Love Social Media

Średnia ocen: 5,791/6

Błędna analiza danych prowadzi do błędnych wniosków. Te z kolei prowadzą do podejmowania błędnych decyzji. Właśnie dlatego dobrze robiona analityka jest tak istotna. Zobacz, na co zwracać szczególną uwagę, sprawdzając osiągi swoich mediów społecznościowych.

2. Wojtek Ławniczak: Bitwa na gary, czyli nikt nie prosił, wszyscy potrzebowali

Edycja: XV

Dzień: I Love Marketing

Średnia ocen: 5,81/6

Podejście jobs to be done jasno, prosto i konkretnie wyjaśnia mechanizm, który stoi za wszystkimi decyzjami konsumenckimi. A ludzie nie kupują produktów albo usług, tylko je zatrudniają do wykonania określonej pracy. Tak, to nie pomyłka – zatrudniają produkt, a kiedy pojawi się lepszy, to zwalniają ten zatrudniony. A jak projektuje się coś, co łatwo zatrudnić i trudno zwolnić? Wojtek tłumaczy to na przykładzie Thermomixa. 😊

1. Janina Bąk: Co mierzyć, by się dowiedzieć? O statystykach przydatnych w influencer marketingu

Edycja: V

Dzień: I Love Social Media

Średnia ocen: 5,815/6

Influencer marketing to skuteczna forma promocji – pod warunkiem, że dobierzemy właściwego twórcę. Kluczowa w tym zakresie będzie analiza zasięgów wybranej osoby. O tym, jak przeprowadzić ją dobrze, opowiada Janina Bąk.

czytaj także

Rebranding miasta na przykładzie marki Poznań – jak się za to zabrać? Poradnik krok po kroku

Redakcja

O autorze

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu intern...

zobacz więcej artykułów >>

Zostaw komentarz

  1. Redakcja

    Przypominamy, że wielkimi krokami zbliża się konferencja I ♥ Marketing & Technology, która odbędzie się już 22–24 października 2024 roku oraz organizowane przez nas 33 szkolenia z zakresu marketingu.

    Jeśli chcesz być zawsze na bieżąco, zamów prenumeratę magazynu sprawny.marketing!

     

  2. EPaJgrLbcdDG

    GFpVrlPcK

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wpisz imię
Napisz komentarz