Redakcja
Redakcja

10 najlepszych prezentacji w historii I Love Marketing

Podczas dotychczasowych ośmiu edycji #ilovemkt – największej konferencji o marketingu w Polsce – odbyło się łącznie 288 prezentacji. Dzięki temu, że wydarzenie jest zgrywalizowane, możemy uszeregować wszystkie wystąpienia według średniej oceny publiczności.

Zapraszamy do zapoznania się z 10 najlepszymi prezentacjami o marketingu, analityce, współpracy z influencerami oraz o mediach społecznościowych w historii konferencji I Love Marketing℠.

10. Kamil Kozieł: Co musisz wiedzieć o skutecznych prezentacjach?

Edycja: VIII (październik 2019)
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocena: 9,47/10

Kamil rozprawia się z popularnymi mitami na temat przygotowywania prezentacji na konferencje branżowe, TED czy spotkania u klienta. Pokazuje też, o czym warto pamiętać oraz przedstawia uniwersalną strukturę, która sprawdzi się w konstruowaniu każdego wystąpienia.

9. Monika Czaplicka: Hejt i trolling – broń się przed negatywami

Edycja: I (marzec 2016)
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocena: 9,48/10

Kryzysy w mediach społecznościowych wybuchają w weekendy, ale nie tylko. Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami na profilach marki? W swojej prezentacji Monika pokazuje, jak oddzielić hejt i trolling od konstruktywnej krytyki oraz jak odpowiadać na takie komentarze, by nie narażać wizerunku firmy/organizacji.

8. Kamil Kozieł & Piotr Bucki: O narracji, którą udostępniasz. Dekonstrukcja reklamy Allegro

Edycja: III (marzec 2017)
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocena: 9,528/10

Większość dobrych reklam opartych jest o dobrze napisane historie. W swojej prezentacji Kamil Kozieł wraz z Piotrem Buckim zdradzają, jak skutecznie zastosować storytelling przy tworzeniu kreacji marketingowych. Wszystko w oparciu o viralową reklamę Allegro z dziadkiem i nauką języka angielskiego.

7. Tomasz Miler: Historia rebrandingu portfeli manumi.pl

Edycja: VI (październik 2018)
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocena: 9,53/10

Rebranding to zawsze poważne wyzwanie. Jak przekształcić markę, aby na tym zyskać, a nie stracić? Swoim case study podzielił się Tomasz Miler, który opowiedział o rebrandingu marki manumi.pl

6. Maciej Lewiński: 5 najbardziej strzeżonych sekretów w Google Analytics

Edycja: V (marzec 2018)
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocena: 9,534/10

„Świat nie jest gotowy na Polaków”. Takimi słowami Maciej Lewiński przekonywał uczestników konferencji, którzy oglądali jego prezentację, że jest kilka prostych sposobów, aby uzyskać dostęp do dodatkowych informacji w Google Analytics.

5. Łukasz Chwiszczuk: Jak podkręcić sprzedaż w Google Ads?

Edycja: VIII (październik 2019)
Dzień: I Love Ads & Analytics
Średnia ocena: 9,57/10

Bardzo konkretna prezentacja Łukasza Chwiszczuka o optymalizacji kampanii w Google Ads. Zobacz, jakie ustawienia niestandardowe warto zastosować oraz na jakie czynniki zwraca uwagę Google.

4. Maciej Lewiński: 3 płaszczyzny analizy danych

Edycja: VII (marzec 2019)
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocena: 9,62/10

Analiza danych w dzisiejszej rzeczywistości jest nie lada wyzwaniem. Informacji, które do nas docierają, jest zwyczajnie za dużo. Maciej Lewiński proponuje posegmentowanie ich na 3 płaszczyzny, które zdecydowanie ułatwią Ci pracę.

3. Jakub Biel: Jak za 1 zł dotrzeć do 1 000 000 klientów? Kampanie niestandardowe, które działają

Edycja: VIII (październik 2019)
Dzień: I Love Social Media
Średnia ocena: 9,63/10

Mały budżet stwarza wielkie możliwości. Gdy masz mniej pieniędzy, musisz mieć więcej dobrych pomysłów. Niestandardowe myślenie w tworzeniu kampanii reklamowych ma większą wartość niż milionowe budżety, a efektywność takich kampanii potrafi mocno zaskoczyć. Zobacz, jak tworzyć treści, które rozejdą się szeroko po Internecie.

2. Janina Bąk: Wszystkie błędy, które popełniasz, analizując statystyki w marketingu

Edycja: VI (październik 2018)
Dzień: I Love Social Media
Średnia ocena: 9,65/10

Błędna analiza danych prowadzi do błędnych wniosków. Te z kolei prowadzą do podejmowania błędnych decyzji. Właśnie dlatego dobrze robiona analityka jest tak istotna. Zobacz, na co zwracać szczególną uwagę, sprawdzając osiągi swoich mediów społecznościowych.

1. Janina Bąk: Co mierzyć, by się dowiedzieć? O statystykach przydatnych w influencer marketingu

Edycja: V (marzec 2019)
Dzień: I Love Social Media
Średnia ocena: 9,69/10

Influencer marketing to skuteczna forma promocji – pod warunkiem, że dobierzemy właściwego twórcę. Kluczowa w tym zakresie będzie analiza zasięgów wybranej osoby. O tym, jak przeprowadzić ją dobrze, opowiada Janina Bąk.

Więcej nagrań

Chcesz zobaczyć pozostałe prezentacje? Zajrzyj na nasz kanał na YouTube oraz platformę video.

Od niedawna umożliwiamy także opcję zdalnego oglądania na żywo konferencji I Love Marketing & Business, która odbędzie się już 20-23 października 2020. Zobacz, czym jest virtualna wejściówka na konferencję i co dzięki niej zyskasz.

Zostaw komentarz

  1. Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także czterodniowa konferencja I ♥ Marketing & Business oraz organizowanych przez nas 31 szkoleń z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *