Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej
Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.
To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.
Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.
Co to właściwie oznacza?
- szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
- pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
- w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
- prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
- praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
- po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.


Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej
Gwarancja satysfakcji
Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓
Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.
Dlaczego warto wiedzieć, jak zautomatyzować marketing?
W 2019 roku aż 3 na 4 ankietowanych marketerów udzieliło odpowiedzi, że korzysta z chociażby jednego narzędzia do automatyzacji marketingu (Social Media Today, “State of Marketing Automation Survey Report”, 2019).
Nic dziwnego. Dzięki automatyzacji oszczędzasz czas, a także zwiększasz takie wskaźniki, jak stopień zaangażowania odbiorców czy współczynniki konwersji. Firmy korzystające z automatyzacji osiągają lepsze wyniki i zapewniają klientom spersonalizowane doświadczenie, które jest kluczem do większego zadowolenia, a w efekcie retencji klientów.
Każdy biznes jest na swój sposób wyjątkowy, różne modele biznesowe i strategie marketingowe, oraz różne zasoby którymi dysponujemy powinny definiować jakie narzędzia marketingowe oraz które kanały komunikacji wybierzemy do kontaktu z naszymi klientami.
Jedno jest jednak niezmienne, spersonalizowana wiadomość docierająca do odpowiedniej osoby, odpowiednim kanałem w odpowiednim momencie zawsze jest w stanie zrealizować nasz cel biznesowy, a dzięki technologiom marketing automation jest to w tym momencie możliwe.
Jeśli Twoim celem jest:
- generowanie leadów,
- zaprojektowanie procesu podgrzewającego te leady (lead nurturing),
- automatyzacja powtarzalnych działań swojego działu sprzedaży (wdrożenie sales automation),
- zaprojektowanie on-boarding (komunikat, który wyślesz do klienta przy jego pierwszym obcowaniu z Twoim produktem lub usługą),
- automatyczny upselling albo crossseling Twoich klientów,
- badanie satysfakcji klientów badaniami NPS lub post contact survey,
- ratowanie porzuconych koszyków lub nie uzupełnionych formularzy,
- aktywowanie uśpionych klientów,
Koniecznie zainteresuj się tematem marketing automation.
Niezależenie od tego jakie są Twoje najważniejsze obecnie cele biznesowe, na pewno chcesz wiedzieć:
- jak szybko zorganizować ten proces,
- efektywnie wdrożyć technologie,
- na jakie techniczne aspekty zwrócić uwagę, aby nie popełnić najczęstszych błędów i wykorzystać najlepsze praktyki.
I mogę Cię zapewnić, że tego na szkoleniu nie zabraknie.
Czego dowiesz się na szkoleniu?
W ciągu jednego dnia przejdziemy przez wszystko co należy wiedzieć, aby efektywnie rozpocząć pracę z automatyzacją. Dowiesz się krok po kroku jak wdrożyć i wykorzystać automatyzację marketingu do realizacji konkretnych celów biznesowych, aby przy najbliższej okazji móc zastosować ją do rozwoju swojej firmy.
Szkolenie ma charakter warsztatu, podczas którego każdy z uczestników ma szansę samodzielnej pracy z systemem do automatyzacji. Części teoretyczne szkolenia zapewnią Ci lepsze zrozumienie całego procesu wdrożenia, roli danych, oraz możliwości jakie daje automatyzacja.
Podczas części praktycznej zobaczysz natomiast:
-
jak w rzeczywistości wygląda tworzenie automatyzacji na przykładzie konkretnego narzędzia,
-
co i jak możesz zautomatyzować (stworzymy automatyzacje do generowania, wygrzewania i kwalifikacji leadów, odzyskiwania klientów, a także przyspieszenia pracy wewnątrz firmy),
-
o czym należy pamiętać i na co uważać w trakcie pracy z automatyzacją,
-
czemu nie należy bać się strony technicznej – w przyjazny sposób przedstawione zostaną narzędzia, takie jak Google Tag Manager, czy Zapier, które wykorzystamy do implementacji poszczególnych procesów.