Kilka dni temu świętowaliśmy walentynki. To święto jest okazją, którą wiele marek chętnie wykorzystuje do swoich działań marketingowych, planując akcje promocyjne i reklamowe z dużym wyprzedzeniem. Poniżej przedstawiamy najciekawsze kampanie walentynkowe w 2021 roku!
1. Google i randka z… dinozaurem
Chcesz świętować walentynki, ale nie masz z kim? Google przedstawia ciekawego kandydata w postaci… tyranozaura. 😉 Teraz możesz zjeść romantyczną kolację z dinozaurem!
2. Wykorzystaj możliwość wielu kont na Netflixie
Netflix słynie z niestandardowych kreacji i taka też jest jego propozycja na kampanię walentynkową. Marka pokazuje, jak kreatywnie wykorzystać konto w serwisie, aby wyznać miłość osobie, z którą je współdzielisz. To jak, zostaniesz naszą walentynką? ❤️

3. Zalando – Wymień ubrania po ex
W tym roku Zalando postanowiło wypuścić nietypową kampanię walentynkową, przekonując, że to święto to idealna okazja, aby uporządkować swoje życie i… szafę – pozbywając się rzeczy po ex. Zamiast wyrzucić je przez okno – w iście filmowym stylu – możesz wymienić je na Zalando Pre-owned.
4. A może list do ex?
A jeśli pozbycie się rzeczy po byłym partnerze/partnerce Ci nie wystarcza, Burger King proponuje inny sposób rozliczenia się z przeszłością. 14 lutego w wybranych restauracjach sieci przy kasach postawiono specjalne skrzynki, do których można było wrzucić list do ex. Każdy, kto postanowił wziąć udział w akcji, otrzymał darmowego Whoppera. W końcu jak to mówią: przez żołądek do serca. 😉
5. Wyznaj miłość na mieście
Możesz pójść do sklepu i zapłacić ok. 7 zł za pierwsze lepsze praliny, a możesz… wyznać miłość w zupełnie inny sposób. 😉 AMS postanowiło przekazać do tego swoją miejską przestrzeń – w walentynki marka wyświetlała na swoich nośnikach wyznania zgłoszone przez internautów przez specjalnie stworzony w tym celu formularz.

6. Walentynkowa playlista na Spotify
W tym roku Spotify przekonuje, że: playlista to „niezawodny wyraz miłości w stylu „zrób to sam” od czasu wynalezienia kaset magnetofonowych.” Nie możemy się z tym nie zgodzić – w końcu niech pierwszy rzuci kamieniem, kto nigdy nie wypalał na płycie miłosnych składanek! 😀

7. Warner Music Poland
A jeśli właśnie leczysz złamane serce, a tegoroczne walentynki przyprawiały Cię o mdłości, zawsze możesz odpalić stosowną playlistę!

8. Walentynkowa kawa od HAYB Speciality Coffee
Wszystkim, którym bliska jest estetyka zwana Grazynacore (dla niewtajemniczonych – chodzi o popularne grafiki typu „Życzę miłego dzionka i smacznej kawusi”, okraszone stosowną dawką serduszek, brokatu i innych kwiatuszków), powinna spodobać się kawa walentynkowa stworzona przez markę HAYB Speciality Coffee. Na szczególną uwagę zasługuje opakowanie kawusi i napis na etykiecie zapisany – jakże by inaczej – fontem Comic Sans! ❤️

9. Douglas – A może się spotkamy?
Jak wspomina marka, jej celem jest dotarcie do generacji Z. Nie dziwi więc, że w spocie walentynkowym wzięły udział gwiazdy ostatniej edycji „Top Model” – Patrycja Sobolewska i Mariusz Jakubowski. Hasło „A może się spotkamy” wydaje się bardzo trafione w obecnych czasach. Całość jest estetyczna i przyjemna dla oka. 😊
10. RELAX KEBAB Radzymin
Na koniec post walentynkowy oparty na memie, który robi już któreś okrążenie Internetu. 😉 Niemniej spotkał się on z dużą aprobatą odbiorców i bez wątpienia wpisuje się w dotychczasową komunikację restauracji, która choć znajduje się w małym mieście, to święci triumfy na Facebooku (w dniu pisania tego artykułu profil ma 90 076 polubień!).

Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.
Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video
Wielkimi krokami zbliża się także czterodniowa konferencja I ♥ Marketing Special Edition oraz organizowanych przez nas 31 szkoleń z zakresu marketingu.
Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing