Anna Kołodziej, Kamil Joachimiak

Kampanie walentynkowe 2021 – dziesięć najciekawszych kreacji

Kilka dni temu świętowaliśmy walentynki. To święto jest okazją, którą wiele marek chętnie wykorzystuje do swoich działań marketingowych, planując akcje promocyjne i reklamowe z dużym wyprzedzeniem. Poniżej przedstawiamy najciekawsze kampanie walentynkowe w 2021 roku!

1. Google i randka z… dinozaurem

Chcesz świętować walentynki, ale nie masz z kim? Google przedstawia ciekawego kandydata w postaci… tyranozaura. 😉 Teraz możesz zjeść romantyczną kolację z dinozaurem!

2. Wykorzystaj możliwość wielu kont na Netflixie

Netflix słynie z niestandardowych kreacji i taka też jest jego propozycja na kampanię walentynkową. Marka pokazuje, jak kreatywnie wykorzystać konto w serwisie, aby wyznać miłość osobie, z którą je współdzielisz. To jak, zostaniesz naszą walentynką? ❤️

kampanie walentynkowe 2021

3. Zalando – Wymień ubrania po ex

W tym roku Zalando postanowiło wypuścić nietypową kampanię walentynkową, przekonując, że to święto to idealna okazja, aby uporządkować swoje życie i… szafę – pozbywając się rzeczy po ex. Zamiast wyrzucić je przez okno – w iście filmowym stylu – możesz wymienić je na Zalando Pre-owned.

4. A może list do ex?

A jeśli pozbycie się rzeczy po byłym partnerze/partnerce Ci nie wystarcza, Burger King proponuje inny sposób rozliczenia się z przeszłością. 14 lutego w wybranych restauracjach sieci przy kasach postawiono specjalne skrzynki, do których można było wrzucić list do ex. Każdy, kto postanowił wziąć udział w akcji, otrzymał darmowego Whoppera. W końcu jak to mówią: przez żołądek do serca. 😉

5. Wyznaj miłość na mieście

Możesz pójść do sklepu i zapłacić ok. 7 zł za pierwsze lepsze praliny, a możesz… wyznać miłość w zupełnie inny sposób. 😉 AMS postanowiło przekazać do tego swoją miejską przestrzeń – w walentynki marka wyświetlała na swoich nośnikach wyznania zgłoszone przez internautów przez specjalnie stworzony w tym celu formularz.

AMS kampania walentynkowa 2021

6. Walentynkowa playlista na Spotify

W tym roku Spotify przekonuje, że: playlista to „niezawodny wyraz miłości w stylu „zrób to sam” od czasu wynalezienia kaset magnetofonowych.” Nie możemy się z tym nie zgodzić – w końcu niech pierwszy rzuci kamieniem, kto nigdy nie wypalał na płycie miłosnych składanek! 😀

kampanie walentynkowe

7. Warner Music Poland

A jeśli właśnie leczysz złamane serce, a tegoroczne walentynki przyprawiały Cię o mdłości, zawsze możesz odpalić stosowną playlistę!

klub złamanych serc spotify

8. Walentynkowa kawa od HAYB Speciality Coffee

Wszystkim, którym bliska jest estetyka zwana Grazynacore (dla niewtajemniczonych – chodzi o popularne grafiki typu „Życzę miłego dzionka i smacznej kawusi”, okraszone stosowną dawką serduszek, brokatu i innych kwiatuszków), powinna spodobać się kawa walentynkowa stworzona przez markę HAYB Speciality Coffee. Na szczególną uwagę zasługuje opakowanie kawusi i napis na etykiecie zapisany – jakże by inaczej – fontem Comic Sans! ❤️

kampanie walentynkowe

9. Douglas – A może się spotkamy?

Jak wspomina marka, jej celem jest dotarcie do generacji Z. Nie dziwi więc, że w spocie walentynkowym wzięły udział gwiazdy ostatniej edycji „Top Model” – Patrycja Sobolewska i Mariusz Jakubowski. Hasło „A może się spotkamy” wydaje się bardzo trafione w obecnych czasach. Całość jest estetyczna i przyjemna dla oka. 😊

10. RELAX KEBAB Radzymin

Na koniec post walentynkowy oparty na memie, który robi już któreś okrążenie Internetu. 😉 Niemniej spotkał się on z dużą aprobatą odbiorców i bez wątpienia wpisuje się w dotychczasową komunikację restauracji, która choć znajduje się w małym mieście, to święci triumfy na Facebooku (w dniu pisania tego artykułu profil ma 90 076 polubień!).

reklamy walentynkowe

Potrzebujesz więcej inspiracji? W takim razie zobacz zestawienie 10 najbardziej kreatywnych reklam na walentynki 2017!

O autorze

Anna Kołodziej, Kamil Joachimiak

zobacz więcej artykułów >>

Zostaw komentarz

  1. Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także czterodniowa konferencja I ♥ Marketing oraz organizowane przez nas 33 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing

  2. Dziękuje za wspólny tekst!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wpisz imię
Napisz komentarz