Szkolenie Email Marketing

Twórz mailingi, które naprawdę sprzedają!

Prowadzący
Dariusz Puzyrkiewicz

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

204

Ocena szkoleń

4.54

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Dlaczego e-mail marketing w biznesie?

O czym będzie to szkolenie?

Jestem copywriterem, więc skupimy się na jednym: co PISAĆ w e-mailach, by przekonywały do zakupu. Tylko tyle i aż tyle. Bez względu na to, czy wysyłasz przepiękne kreacje czy proste wiadomości, w których dominuje tekst – ostatecznie to użyte w nich słowa decydują o tym, czy klient otworzy wiadomość, kliknie i kupi.

 

Co Ci to da?

Jeśli zlecasz pisanie e-maili – pokażę Ci, jak sprawdzać, czy to, co dostajesz i wysyłasz ma sens sprzedażowy, czy tylko ładnie wygląda.

A jeśli to Ty piszesz treść e-maili – dam Ci cały praktyczny warsztat copywriterski. Co więcej, pokażę Ci, jak stworzyć sobie bazę w formie notatek, która potem pomoże Ci pisać “od ręki” każdy rodzaj e-maili. Dodam, że skutecznych e-maili.

 

Co w tym niezwykłego?

Zauważyłem prostą zasadę – im więcej e-maili wysyłam, tym moja sprzedaż jest większa. Nawet pomimo tego, że działam w specyficznej niszy, wysyłam często bardzo długie e-maile tekstowe i ciągle eksperymentuję na moich subskrybentach.

 

Ale nie tylko o mnie chodzi, bo napisałem wiele e-maili dla tak zwanych dużych klientów, gdzie stosując tylko część moich zasad, zwiększyliśmy sprzedaż, nawet czterokrotnie, w stosunku do aktualnych mailingów.

 

Bardzo często słyszę zastrzeżenie – nikt nie czyta długich e-maili, dlatego trzeba pisać krótko i zwięźle. Zgadzam się z tym, pod jednym warunkiem – tak, nikt nie czyta długich e-maili, gdy są nudne i mijają się z oczekiwaniami klientów. Zupełnie odwrotnie jest, gdy trafiasz dokładnie w moment i punkt, oraz odnosisz się do tego, co w tej chwili jest bardzo ważne dla klienta. Na tym opieram mailingi i tego właśnie chętnie Cię nauczę.

 

 

 

 

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Email Marketing?

Lepiej dopasujesz się do oczekiwań klientów, dzięki czemu zminimalizujesz ryzyko traktowania Twoich wiadomości, jak niechciany spam

Zamiast nachalnej sprzedaży, zaczniesz tworzyć bardzo interesujące wiadomości, które nie odstraszają od zakupu

Otrzymasz strategię długofalowej sprzedaży, zwiększającą Life Time Value każdego subskrybenta

Do tego dam Ci zestaw narzędzi copywriterskich, zwiększających otwieralność i klikalność wiadomości e-mail


O czym będzie to szkolenie?

  • Jestem copywriterem, więc skupimy się na jednym: co PISAĆ w e-mailach, by przekonywały do zakupu. Tylko tyle i aż tyle. Bez względu na to, czy wysyłasz przepiękne kreacje czy proste wiadomości, w których dominuje tekst – ostatecznie to użyte w nich słowa decydują o tym, czy klient otworzy wiadomość, kliknie i kupi.

Program szkolenia E-mail Marketing

  • 10:00 – 11:30 Jak to działa?

    Zasady tworzenia e-maili sprzedażowych na przykładzie mailingu do ‘zimnej” bazy.

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 12:30 Kim jest i czego chce Twój klient?

    Tworzymy nietypowy Avatar klienta, który naprawdę pomaga sprzedawać.

  • 12:30 – 13:15 Co pisać w e-mailach, by więcej sprzedawać?

    Gdy skupisz się na tych 5 tematach, z każdym e-mailem będziesz zdobywać coraz większą uwagę klientów, będzie też rósł poziom zaufania i sprzedaż.

     

    Przykład dłuższego e-maila sprzedażowego z serii, która zwiększyła sprzedaż produktu o 30%, bez żadnej dodatkowej promocji.

  • 13.15 - 13.45 Przerwa obiadowa

  • 13:45 – 14:30 Proste zasady pisania e-maili

    • Skąd brać i jak tworzyć tematy?
    • 13 rodzajów e-maili
    • Co powinno się znaleźć w treści wiadomości?
    • Czym zwiększać prawdopodobieństwo zakupu?

  • 14:30 – 15:00 Jak napisać wiadomość pierwszego kontaktu?

    Pokażę Ci ciekawy sposób tworzenia spersonalizowanych wiadomości do osób i firm, które mają swoje strony internetowe.

  • 15:00 – 16:30 Technikalia

    • Jak wybrać najlepszą platformę do e-mailmarketingu
    • Jak sprawdzać i czytać statystyki, by pomagały zwiększać sprzedaż?
    • Targetowanie, segmentacja baz danych.

  • 16:30 - 16:45 Przerwa kawowa

  • 16:45 – 17:30 10 trików copywriterskich

    Pokażę Ci wybrane przeze mnie triki, które pomagają tworzyć bardziej angażujące wiadomości – za każdym razem.

  • 17:30 – 18:00 Panel Dyskusyjny

Szkolenie prowadzi:

trener

Dariusz Puzyrkiewicz

To certyfikowany trener biznesowy i copywriter, który od 10 lat pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, które narażają tylko firmy na odrzucenie ze strony klientów. Szkolił pracowników takich firm, jak Mercedes-Benz Vans, Home.pl, Tauron i wielu mniejszych.  Ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, dzięki czemu jego szkolenia są bardzo praktyczne i nastawione za wzrost zysków, zgodnie z jego sloganem: Słowo daję, zyski rosną!

 


Warszawa 27 Wrzesień 2017
do rozpoczęcia
27
Wrzesień
2017
Więcej>
zostało miejsc: 10
770 Netto

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT










ImięNazwiskoEmailTelefon
E-mail Marketing Warszawa



Wiedza ze szkolenia "E-mail Marketing" jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Opinie uczestników szkolenia "E-Mail Marketing":

"Darek przekazuje wiedzę w sposób niezwykle interesujący, jest bardzo dobrym mówcą. Całodniowe spotkanie upłynęło mi błyskawicznie. Jest to bardzo miła odmiana w porównaniu do innych szkoleń."

Wojciech Topolewski

Specjalista ds. E-commerce OPONEO.PL

"Jestem zadowolona ze szkolenia. Podobał mi się przystępny sposób prezentacji, wiele przykładów i wskazówek, które można zastosować w pracy. "

Magdalena Wocior

iStore.pl

"Tak naprawdę przychodząc na szkolenie nie wiedziałem do końca co tam robię i czy to w jakiś sposób przyda się w branży, w której pracuję. Teraz jestem już po i wiem, że wyniosłem sporo wiedzy, którą wykorzystam - dziękuję :)"

Kamil Poskart

Inoxa Specjalista ds. Sprzedaży

Zarejestruj się

Zarejestruj się już dziś i dowiedz się wszystkiego o skutecznym E-Mail Marketingu!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań MaxROY.com, Chełmońskiego 8/4

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówQ Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6 30-311 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Uniwersytecka 13, 40-007

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Wrocław Best Western Plus Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

PR

Katarzyna Granops-Szkoda

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops.Szkoda@SprawnyMarketing.pl

Szkolenia

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Płatności

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl