Szkolenie SEO + Content Marketing

Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing – 2 dni pełne praktycznej wiedzy

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

10 - 11 Sierpnia Poznań
Chełmońskiego 8/4, Poznań
21 - 23 Września Warszawa
Postępu 15, Warszawa
04 - 05 Października Kraków
Świętej Gertrudy 6, Kraków
08 - 09 Listopada Gdańsk
ul. Śląska 10, Gdańsk
06 - 07 Grudnia Wrocław
Zaolziańska 2, Wrocław

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
Szkolenie SEO+Content Marketing

▶ Zastanawiasz się, czy wziąć udział w naszym szkoleniu SEO + Content Marketing?▶ Zobacz, jak wygląda to szkolenie, a także, co o nim mówią uczestnicy!▶ Program i więcej informacji: http://bit.ly/seo-content-eventhttps://www.facebook.com/events/1652224805030554/

Posted by SprawnyMarketing on 16 luty 2016

Dlaczego KAŻDA firma powinna inwestować w SEO i Content Marketing?

Content Marketing i SEO to dwa kawałki tego samego tortu, które wzajemnie na siebie wpływają. W tym ,,związku” jest też ,,ten trzeci” – social media. Dlatego opracowaliśmy zupełnie nowe szkolenie, na którym przygotujemy Cię zarówno do pozycjonowania stron internetowych w nowych warunkach (po licznych aktualizacjach algorytmów Google), jak i do roli Content Marketera świadomego wpływu swoich działań na SEO.

Pierwszego dnia skupimy się stricte na metodach pozycjonowania stron, które są skuteczne w dzisiejszych czasach, a także na Link Builidingu.
Drugi dzień poświęcimy omawianiu strategii content marketingowych, a także związkowi content marketingu z SEO i Social Media.
Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z zakresu SEO lub z Content Marketingu. Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie oba te tematy, zapraszamy na oba dni szkolenia.

Dlaczego warto wziąć udział w obu szkoleniach?

Warto żebyś zdawał sobie sprawę z kilku podstaw działania wyszukiwarki Google.

Google bierze pod uwagę ponad 200 czynników do określenia pozycji witryny. W praktyce jednak wszystkie te czynniki możemy podzielić na dwie grupy algorytmów:

Content – Grupa czynników określająca Trafność, czyli, czy i w jakiej formie słowo występuje w treści strony. Około 100 czynników oceniających trafność dokumentu na podstawie analizy tekstowej oraz zawartości słów kluczowych w treści witryny.

Linki – Grupa czynników określająca Ważność, kiedy wyszukiwarka już wie na podstawie analizy treści, że dana strona może wyskoczyć w Google na dane zapytanie, w drugim kroku stara się określić ważność danej strony przy pomocy algorytmu PageRank, który analizuje ilość i jakość linków prowadzących do strony.

strona www audyt content a link building

Dokładnie na tych samych w/w grupach czynników skupiają się dwa największe i najbardziej odczuwalne przez pozycjonerów aktualizacje algorytmów kryjące się pod nazwami Pingwin i Panda. Panda usuwa z wyników wyszukiwania słabej jakości treści, pingwin karze natomiast witryny do których prowadzą niskiej jakości odnośniki:

Na naszych szkoleniach dowiesz się, jak radzić sobie w nowych okolicznościach i jak odnaleźć się w nowych realiach pozycjonowania stron. Jak pozycjonować zgodnie z wytycznymi? Warto też pamiętać, że ostatnie aktualizacje algorytmów powodują, że skuteczne SEO i pozycjonowanie jest dostępne absolutnie dla każdego marketera… wystarczy być świadomym kilku czynników, znać kilka narzędzi i nic nie stoi na przeszkodzie, aby zająć się tym procesem samodzielnie.

SEO to Content Marketing,
Content Marketing to nowe SEO…

Dlatego warto wziąć udział w obu dniach naszego szkolenia. Przyjdź i dowiedz się więcej…

UWAGA! W Warszawie zapraszamy Was też na 3 dzień szkolenia – Infografiki, Visual Marketing i Outreach. Poznacie na nim narzędzia i techniki niezbędne w pracy Content Managera. Jego program znajdziecie na tej stronie.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach SEO: Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing?

Na szkoleniu nie dajemy Ci ryby, tylko przekazujemy know-how, w jaki sposób posługiwać się wędką ;) Na szkoleniu zostanie przekazana Ci tylko praktyczna wiedza!

Chcesz wypozycjonować swoją stronę, znaleźć się wysoko na istotne dla Ciebie frazy? ZRÓB TO SAM!

Jeśli chcesz odnosić sukcesy w SEO i oczekujesz policzalnych efektów, musisz nastawić się na praktykę.

Po przeprowadzeniu badań z udziałem sześciuset uczestników poprzednich szkoleń SEO, wprowadzamy zupełnie nowy program szkolenia SEO.


W praktyce szkoleniowej odkryto zjawisko nazwane paraliżem nowicjusza. Najtrudniej zrobić pierwszy krok. Przełam paraliż nowicjusza i zrób pierwszy krok z nami.

  • Kładziemy nacisk na pracę u podstaw

  • Dokładnie pokazujemy proces pozycjonowania

  • Pokazujemy, w jaki sposób dobrać słowa kluczowe

  • Mówimy prosto nt. optymalizacji z pokazaniem case’ów

  • Działamy na przykładzie TWOJEJ strony

  • Szeroko omawiamy narzędzia do linkowania

  • Radzimy w sprawie co lepiej wykonać samodzielnie, a co zlecić na zewnątrz…

  • …i komu można zaufać.

Dzień z SEO: Pozycjonowanie + Link Building

Plan szkolenia “SEO: Pozycjonowania i Link Building” jest  podzielony na dwie części. Część przedpołudniowa skupia się na optymalizacji strony, copywritingu SEO, a także na aspektach technicznych zoptymalizowanych stron www. Część popołudniowa to wszystko, co musisz wiedzieć o nowym SEO i zdobywaniu odnośników zgodnych z wytycznymi Google.

Program szkolenia SEO: : Pozycjonowanie + Link Building

  • 10:00 – 10:30 Wprowadzenie: Przyszłość i Strategia SEO na rok 2016

  • 10:30-11:30 Optymalizacja strony

    • Mobile/RWD (Responsive Web Design)
    • Czas Ładowania strony i wpływ na SEO
    • Optymalizacja HTML
    • Podstawy SEO

  • 11:30-13:30 Audyt SEO

    • Analiza słów kluczowych
    • Long tail dla małych i dużych stron
    • Analiza konkurencji (SEO)
    • Architektura Informacji
    • Copywriting SEO
    • Optymalizacja SEO
    • Optymalizacja i analiza CTR w SEO
    • Meta dane (Meta tagi społecznościowe)
    • SEO w Youtube
    • SEO dla zdjęć i obrazów
    • Linkowanie wewnętrzne
    • Przyjazne adresy URL
    • Indeksacja serwisu (Analiza, Problemy, Rozwiązania)
    • Duplicate Content
    • Przekierowania 301
    • Social Media a SEO
    • Narzędzia do analizy SEO (Screaming Frog/Deepcrawl)
    • Search Console (aka Narzędzia dla Webmasterów)

  • 13:30 – 14:15 Przerwa obiadowa

  • 14:15 – 17:30 Pozycjonowanie i Link Building

    • Link Building w 2015
    • Trust Rank
    • Content Marketing a SEO
    • Analiza linków (Ahrefs, MajesticSEO, Search Console)
    • Dywersyfikacja działań SEO
    • SERM (Search Engine Reputation Management)
    • Monitorowanie Efektów SEO & Raportowanie
    • Negatywne SEO
    • Google Update (Panda & Pingwin)
    • Kary Google
    • Klasyfikacja linków
    • Disavow Tool – Zrzekanie się linków

  • 17:30-18:00 Panel Dyskusyjny

Dzień z Optimized Content Marketing

 

OCM

Skąd pomysł na nowe szkolenie? Wynika on z tego, że na rynku jest wiele szkoleń, które skupiają się na związkach content marketingu i copywritingu. Tymczasem w naszym przekonaniu na zoptymalizowany content marketing składają się 3 czynniki – działania content marketingowe, SEO i social media.
O tym właśnie będziemy opowiadać na nowym szkoleniu.

A dlaczego w ogóle powinieneś/aś zainteresować się Content Marketingiem?

Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak interesujących informacji, aby klienci, interesując się nim, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.

Program Szkolenia Optimized Content Marketing

  • 9:30 Otwarcie rejestracji uczestników

  • 10:00 – 11:30 Wprowadzenie do Content Marketingu

    • Content Marketing (Marketing Treści) czy Native Advertising (Reklama Natywna)?
    • Inbound Marketing a Content Marketing i SEO
    • Czym się różnią od siebie i kiedy stosować?
    • Content Marketing, Social Media i SEO – jak to połączyć?
    • Jak działa content marketing?
    • Jak określić cel istnienia i sens tworzenia treści?
    • Jakie jest ROI content marketingu?

  • 11:30 – 12:30 Strategia Content Marketingowa

    • Content Marketing On-site i Off-Site
    • Content długi czy krótki?
    • Jak często publikować treści?
    • Jak znaleźć tematy na treści?
    • Jakie narzędzia wykorzystywać do researchu rynku?

  • 12:30 – 13:30 Rodzaje treści

    • Artykuły sponsorowane
    • Artykuły, E-booki, White paper, Opracowania
    • Reklama na blogach, kontakt z blogerami
    • Visual Marketing i Content wizualny
    • Video Marketing
    • Infografiki
    • Zdjęcia
    • Dlaczego UGC lepiej konwertuje?

  • 13:30 – 14:15 Przerwa obiadowa

  • 14:15 – 16:00 Jak tworzyć dobry content?

    • Jak stworzyć najlepszą jakościowo treść na dany temat?
    • Jak tworzyć atrakcyjne treści w trudnych branżach?
    • Jak znaleźć dobrego copywritera?
    • Jak tworzyć dobre treści kiedy nie lubisz/nie potrafisz pisać?
    • Evergreen content
    • Content curation
    • Content recycling
    • Checklista contentowa
    • Narzędzia contentowe
    • Update contentu, data publikacji a SEO?

  • 16:00 – 18:00 Marketing i Promocja Treści czyli Contnet Marketing

    • Jak promować treści?
    • Ile czasu na ten proces poświecić?
    • Jak prowadzić outreach i dotrzeć do blogerow, redakcji i dziennikarzy?
    • Moc guestbloggingu…
    • Jakie narzędzia wykorzystać do promocji?
    • Jak budować linki do swoich treści?
    • „Twórz wspaniały content, a linki pojawią się same?”
    • Content viralowy czy może link bait?
    • Social Media: Facebook/Google+/Twitter/YouTube/Instagram/Pinterest/LinkediIn
    • Monitoring internetu (Google Alerts, Sentione, Brand24 itp.)

  • 18:00 Panel Dyskusyjny

OUTREACH MARKETING I VISUAL MARKETING (tylko WARSZAWA)

Outreach marketing to nic innego, jak docieranie do odpowiednich osób w odpowiednim czasie z właściwym przekazem. W trakcie szkolenia pokażemy zatem, do kogo i za czyim pośrednictwem warto mówić, jak wybrać odpowiedni moment i miejsce naszej komunikacji oraz jak dostosowywać przekaz do potrzeb naszej grupy docelowej.

Sporą część poświęcimy visual marketingowi, bowiem content graficzny pozostaje najważniejszym trendem marketingu online. Pokażemy konkretne przykłady i rzeczy, które działają

Program Szkolenia Outreach i Visual Marketing

  • 10:00 – 10:30
 Zachowania ludzi w Internecie – czego w nim szukają i skąd czerpią informacje?

  • 10:30 – 11:30 Jak zdefiniować i gdzie znaleźć właściwą grupę docelową i nawiązać z nią relacje?

    •  media społecznościowe
    • brand advocates i blogerzy
    • media i eksperci
    • WOM

  • 11:30 – 12:15 Kluczowe aspekty outreach marketingu, które trzeba mieć na uwadze

    • kreatywność
    • wielokanałowość
    • testy
    • eksperymenty

  • 12:15 – 13:00 Narzędzia outreach marketing, których nie można przeoczyć

    • content
    • wideo
    • infografiki
    • webinaria
    • podcasty
    • social

  • 13:00 – 14:00
 Przerwa obiadowa


  • 14:00 – 15:00 Visual marketing jako część strategii content & outreach marketingowej

    • trendy
    • wiralowość contentu wizualnego
    • skuteczność contentu wizualnego

  • 15:00 – 16:00 Czy można stworzyć idealną infografikę?

    • zasady tworzenia contentu wizualnego
    • narzędzia do tworzenia infografik
    • źródła danych i zdjęć
    • best practices i inspiracje

  • 16:00 – 17:00 Jak mierzyć efekty naszych działań?

  • 17:00 - 17:30 Panel Dyskusyjny

Szkolenia poprowadzą:

trener

Cezary Lech

Redaktor SprawnyMarketing.pl, autor wielu artykułów oraz prezentacji z zakresu pozycjonowania, pozycjonowania long tail a także innych aspektów marketingu w wyszukiwarkach. Współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się obsługą dużych podmiotów e-commerce, a także doradztwem w zakresie strategii obecności w internecie firm notowanych na warszawskiej giełdzie. Dyrektor marketingu MaxROY.com i GoldPosition.pl.

trener

Bartosz Berliński

Specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach), z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. Grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.


Terminy i lokalizacje szkoleń SEO: Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing

Zarejestruj się na szkolenie
do rozpoczęcia
Poznań ( 10.08 - 11.08.2016 )

10.08 - 11.08.2016

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

10 - 11 Sierpnia Poznań
Chełmońskiego 8/4, Poznań

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1970 https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/seo-pozycjonowanie/
Poznań

11.08.2016

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

10 - 11 Sierpnia Poznań
Chełmońskiego 8/4, Poznań

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
970
Poznań

10.08.2016

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

10 - 11 Sierpnia Poznań
Chełmońskiego 8/4, Poznań

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1270
Poznań
Warszawa ( 21.09 - 23.09.2016 )

21.09 - 23.09.2016

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

21 - 23 Września Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
2840 https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/seo-pozycjonowanie/
Warszawa

22.09.2016

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

21 - 23 Września Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1270
Warszawa

23.09.2016

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

21 - 23 Września Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
970
Warszawa
Kraków ( 04.10 - 05.10.2016 )

04.10 - 05.10.2016

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

04 - 05 Października Kraków
Świętej Gertrudy 6, Kraków

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1970 https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/seo-pozycjonowanie/
Kraków

04.10.2016

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

04 - 05 Października Kraków
Świętej Gertrudy 6, Kraków

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
970
Kraków

05.10.2016

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

04 - 05 Października Kraków
Świętej Gertrudy 6, Kraków

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1270
Kraków
Gdańsk ( 08.11 - 09.11.2016 )

08.11 - 09.11.2016

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

08 - 09 Listopada Gdańsk
ul. Śląska 10, Gdańsk

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1970 https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/seo-pozycjonowanie/
Gdańsk

08.11.2016

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

08 - 09 Listopada Gdańsk
ul. Śląska 10, Gdańsk

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
970
Gdańsk

09.11.2016

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

08 - 09 Listopada Gdańsk
ul. Śląska 10, Gdańsk

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1270
Gdańsk
Wrocław ( 06.12 - 07.12.2016 )

06.12 - 07.12.2016

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

06 - 07 Grudnia Wrocław
Zaolziańska 2, Wrocław

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1970 https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/seo-pozycjonowanie/
Wrocław

06.12.2016

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

06 - 07 Grudnia Wrocław
Zaolziańska 2, Wrocław

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
970
Wrocław

07.12.2016

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

06 - 07 Grudnia Wrocław
Zaolziańska 2, Wrocław

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

994

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1270
Wrocław
Zobacz inne tematy szkoleń >


Jeśli chcesz zapisać więcej niż jedną osobę, skorzystaj z Formularza Zamówień Grupowych - przygotowaliśmy specjalne rabaty dla zamówień mnogich!


Formularz zgłoszeniowy

Kwota na fakturze: 0 PLN z VAT







Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

 Jakie szkolenie wybrać

Pierwszego dnia skupimy się stricte na metodach pozycjonowania stron, które są skuteczne w dzisiejszych czasach, a także na Link Builidingu.
Drugi dzień
poświęcimy omawianiu strategii Content Marketingowych, a także związkowi Content Marketing z SEO i Social Media.
Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z zakresu SEO lub z Content Marketingu.

Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie oba te tematy, zapraszamy na oba dni szkolenia.

UWAGA! W Warszawie zapraszamy Was też na 3 dzień szkolenia – Infografiki, Visual Marketing i Outreach. Poznacie na nim narzędzia i techniki niezbędne w pracy Content Managera. Jego program znajdziecie na tej stronie.

Wiedza ze szkolenia SEO: Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu SEO i Content Marketingu przeszkoliliśmy już 994 osoby! Mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce. Zobacz opinie uczestników:

Bartłomiej Nowak

Project Manager

Aleksandra Klimek

Marketing Manager

Robert Ciesielski

Marketing Manager

Remigiusz Klimurczyk

Anna Ziółkowska

Freelancer

"Szkolenie było bardzo merytoryczne. Oparte na aktualnych przykładach i doświadczeniu prowadzących. Program szkolenia był bardzo napięty, ale trenerzy znaleźli czas, aby wyczerpująco udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania uczestników. Do każdego podchodzili z ogromnym szacunkiem.Jestem zadowolona, że wybrałam akurat to szkolenie. Polecam."

Dominika Janecka

Specjalista ds. Marketingu Internetowego

"Jako osoba zupełnie początkująca w temacie, miałam pewne obawy. Całość jednak bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Zarówno język używany przez prowadzącego jak i sposób przedstawienia zagadnień sprawiły, że zdobyłam wiele praktycznej wiedzy i poznałam wiele narzędzi ułatwiających radzenie sobie w tej trudnej początkowej fazie wdrażania się w zagadnienia content marketingu."

Aleksandra Kubiak

Content Marketing Manager

"Szkolenie było nieco chaotyczne, ale szczęśliwie sytuacja, w której prowadzący omawia wszystkie tematy czerpiąc z własnych doświadczeń, dopuszcza w tej sprawie pewien margines swobody, który jest do przyjęcia. Bogata wiedza teoretyczna poparta przykładami z konkretnych wdrożeń to niezaprzeczalny atut Czarka, dzięki któremu mogę zaliczyć szkolenie do w pełni udanych."

Grzegorz Jagielski

Dyrektor ds. marketingu

"Bardzo dobre, intensywne szkolenie. Poruszane dużo ciekawych tematów z przykładami i objaśnieniami do narzędzi, które mogą pomóc w optymalizacji."

Dawid Pietrzak

Koordynator Działu Sprzedaży

"Bardzo ciekawe szkolenie. Prowadzący bardzo kontaktowy, kompetentny i chętnie dzielący się wiedzą. Praktyczne wskazówki, przykłady, narzędzia. Super. "

Katarzyna Raiter

PR & Marketing Manager

"Szkolenie dobrze przygotowane, prowadzący dobrze znający temat, słuchający pytań uczestników i przeskakujący tematy, które były oczywiste. W związku z tymi elementami szkolenie było bardzo dobrze przystosowane do poziomu grupy."

Karolina Kochmańska

Marketing Manager

"Jestem bardzo zadowolny. Szkolenie było niezwykle wartościowe merytorycznie, zawierało dużo praktycznych informacji, które wydają mi się szczególnie cenne. Dużą wartość stanowiło również wielopłaszczyznowe ukazanie problematyki, jak i ogólny sposób myślenia o marketingu w sieci. Na pewno będę polecał MaxRoy i skorzystam z kolejnych szkoleń."

Michał Tyrakowski

-

"Szkolenie oceniam bardzo dobrze. widać było że ludzie którzy je prowadzą wiedzą o co chodzi i są wyspecjalizowani w tematach które próbowali nam przybliżyć.muszę przyznać, że te parę godzin minęło bardzo szybko. "

Krzysztof Klecha

Menedżer ds. rozwoju oferty

"Wiedza dla mnie bardzo przydatna we współpracy z agencjami mediowymi Sama nie zajmuje sie tego typu działanimai ale po szkoleniu jestem bardziej świadoma czego moge wymagać i na jakie aspekty zwracać uwagę w planowaniu strategii komunikcyjnej i w optymalizacji wydatków na digital."

Ewa Kłosińska

Dyr. Marketingu i Komunikacji

"Content Marketing - jestem bardzo zadowolony i już chyba wiem z czego wynika przewaga uczestników płci pięknej - seowcy (w większości faceci) nie przywiązują tak dużej wagi do contentu. Trochę otworzyły mi się oczy i przynajmniej teraz będę wiedział jak formułować wytyczne dla copy, nie wspominając o niewyczerpalnych źródłach tematów."

Paweł Pędzik

freelancer

"Szkolenie interesujące. Poruszony został bardzo szeroki temat, więc nie dało się wszystkiego omówić szczegółowo, ale dyskusja dała dobry punkt wyjścia do dalszych indywidualnych poszukiwań. Kameralna atmosfera bardzo sprzyjała integracji i dyskusji na konkretnych case'ach uczestników, więc za to duży plus!"

Karolina Cieślińska

Specjalista ds. marketingu

"Szkolenie stanowi dobry punkt wyjściowy do stworzenia lub zweryfikowania strategii content marketingowej firmy. Pokazuje jak połączyć tworzenie wartościowych treści z ich wielokanałową promocją i ile czasu poświęcić na jedno i drugie. Uświadamia także jak wiele jest narzędzi internetowych, z których można czerpać wiedzę i inspiracje."

Kinga Morawska

Asystent ds. Projektów

"Szkolenie absolutnie spełniło moje oczekiwania. Tematyka została omówiona wyczerpująco, w sposób zrozumiały. Trenerzy mieli ogromną wiedzę teoretyczną oraz cenną wiedzę praktyczną, którą bez ograniczeń dzielili się z uczestnikami. Polecam to szkolenie. "

Agata Dzik

Kierownik ds. projektu

Zarejestruj się

Zarejestruj się i już następnego dnia po szkoleniu rozpocznij samodzielne działania SEO i Content Marketingowe

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań MaxROY.com, Chełmońskiego 8/4

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Kraków Best Western Kraków Old Town Świętej Gertrudy 6, 31-046 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Uniwersytecka 13, 40-007

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Gdańsk Best Western Plus Arkon Park ul. Śląska 10,80-384 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Wrocław Best Western Plus Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

PR

Katarzyna Granops

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops@SprawnyMarketing.pl

Szkolenia

Monika Pachciarz

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Płatności

Karolina Krysztofek

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Karolina.Krysztofek@SprawnyMarketing.pl