Content Marketing + Szkolenie SEO

Optimized Content Marketing + Pozycjonowanie i Link Building – 2 dni pełne praktycznej wiedzy

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

01 - 02 Grudnia Wrocław
20 - 22 Czerwca Warszawa
Postępu 15, Warszawa
20 - 22 Czerwca Warszawa
Postępu 15, Warszawa
09 - 10 Sierpnia Poznań
Chełmońskiego 8/4, Poznań
07 - 08 Września Wrocław
Zaolziańska 2, Wrocław
05 - 06 Października Kraków
Wygrana 6, Kraków

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
Szkolenie SEO+Content Marketing

▶ Zastanawiasz się, czy wziąć udział w naszym szkoleniu SEO + Content Marketing?▶ Zobacz, jak wygląda to szkolenie, a także, co o nim mówią uczestnicy!▶ Program i więcej informacji: http://bit.ly/seo-content-eventhttps://www.facebook.com/events/1652224805030554/

Posted by SprawnyMarketing on 16 luty 2016

Nowe, skuteczniejsze SEO, Content Marketing i Social Media dla biznesu

 

Dziś SEO nie istnieje bez Content Marketingu, a Content Marketing bez SEO i Social Media. Zależności między nimi są tak silne, że zdecydowaliśmy się przygotować zupełnie nowe, kompletne szkolenie. 

Łączymy siły tych trzech obszarów działania w Internecie. Przygotujemy Cię do pozycjonowania stron w nowych warunkach, jakie narzuca Google i do roli świadomego Content Marketera, który swoją pracą wywiera wpływ na pozycje stron i decyzje zakupowe klientów.

Daj nam tylko 2 dni, a wyposażymy Cię w aktualną wiedzę i narzędzia niezbędne do prowadzenia marketingu w Internecie

Dzień pierwszy – wszystko, co musisz wiedzieć o aktualnych metodach pozycjonowania stron i strategii pozyskiwania linków.

Dzień drugi – najskuteczniejsze strategie Content Marketingu w bardzo praktycznym ujęciu – powiązane z SEO i działaniami w Social Mediach.

Każdego dnia otrzymasz kompletną wiedzę i narzędzia, więc jeśli interesuje Cię tylko konkretny temat, zapraszamy na wybrane szkolenie. Zrobiliśmy jednak wszystko, by zapewnić maksimum efektywności Twoich działań, dlatego sugerujemy dwa dni, pełne praktycznej wiedzy z omówieniem konkretnych narzędzi.

Google może Ci pomagać w biznesie lub uczynić go niewidocznym – co wybierasz?

Jeśli marzą Ci się stałe, wysokie pozycje w Google, najlepiej w TOP3, to musisz coś wiedzieć. One są osiągalne tylko dla tych, którzy grają zgodnie z zasadami Google. A nie są proste, bo istnieje około 200 czynników, wpływających na pozycje stron w wynikach wyszukiwania.

Okazuje się jednak, że w praktyce wszystkie czynniki możemy sprowadzić do dwóch kategorii:

Content, czyli treść strony. Google ocenia trafność jej zawartości w odniesieniu do słów i fraz, kojarzonych z wyszukiwaniami internautów. Kiedyś wystarczyło upakować w treści słowa i frazy kluczowe – dziś te praktyki kojarzone są ze spamem i narażają stronę na filtry wielkiego G, które duży nacisk kładzie na LSI (Latent Semantic Indexing).

Linki, czyli miara ważności strony. Tu obowiązuje prosta zasada – im więcej stron linkuje do Twojej witryny, tym „musi” być ona ważniejsza, bo miliony internautów nie mogą się mylić. Tu także zachodzą zmiany. Kiedyś wygrywało się liczbą linków, dziś, Google dzieli je na lepsze i gorsze. I niestety – te drugie depozycjonują stronę.

 

strona www audyt content a link building

Egzekucja

Wykonawcami wyroków Google są obecnie dwa bezwzględne algorytmy. Tylko dla niepoznaki zostały nazwane Pingwin i Panda. Nie są to miłe zwierzątka, lecz skomplikowane programy analityczne. Pingwin karze za słabe linki, zaś Panda zaś usuwa z wyników wyszukiwania strony ze słabą treścią – według niej oczywiście.

Jak się bronić? Musisz się nauczyć żyć w zgodzie z maskotkami Google!

Na szkoleniu pokażemy Ci dokładnie, jak nie drażnić Google i zamiast tego zdobywać wyższe pozycje. Poznasz aktualne wytyczne G i nasze „magiczne” sposoby na dopasowanie się do nowych i ciągle zmieniających się realiów pozycjonowania.

Po tym szkoleniu dojdziesz do jednego wniosku – to jest proste, wystarczy pilnować się i działać zgodnie ze wskazówkami. Bardzo pomagają w tym specyficzne narzędzia, które Ci nie szczędzimy – sami z nich korzystamy, oszczędzając czas i notując coraz lepsze wyniki.

Wchodzisz w to, czy wolisz ryzykować?

Czego możesz się spodziewać na tym rozbudowanym szkoleniu?

  • Zaczniemy od podstaw seo i linkowania. Poznasz to, co działa dziś, nie wczoraj. Pokażemy Ci kompletny zestaw narzędzi, dzięki któremu łatwo zastosujesz tę wiedzę.
  • Dowiesz się jak pisać atrakcyjne treści – dla ludzi i robotów Google.
  • Poznasz wszystkie aktualne wytyczne i schematy, które podniosą jakość twoich treści.
  • Potem nauczymy Cię prostych sposobów znajdowania pomysłów na wartościowe treści – niczego nie musisz wymyślać!
  • Podamy Ci nawet najlepsze miejsca do umieszczania linków, a także listę tych, których lepiej unikać – a niektórzy ciągle w nie wierzą.
  • I potem już same konkrety – co pisać i nagrywać, gdzie się z tym pokazać, co zrobić, by zdobywać niesamowite zasięgi całkiem małym kosztem.
  • Będzie mnóstwo różnorodnych przykładów, więc każdy znajdzie strategię dla siebie!

 Nigdzie indziej nie znajdziesz tak dojrzałego szkolenia, które uczy pełnego wykorzystania siły Content Marketingu.

Decyzję zostawiamy Tobie.

 

 

UWAGA! W Warszawie zapraszamy Was też na 3 dzień szkolenia – Infografiki, Visual Marketing i Outreach. Poznacie na nim narzędzia i techniki niezbędne w pracy Content Managera. Jego program znajdziecie na tej stronie.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Optimized Content Marketing + SEO: Pozycjonowanie i Link Building ?

Na szkoleniu nie dajemy Ci ryby, tylko przekazujemy know-how, w jaki sposób posługiwać się wędką ;) Na szkoleniu zostanie przekazana Ci tylko praktyczna wiedza!

Chcesz wypozycjonować swoją stronę, znaleźć się wysoko na istotne dla Ciebie frazy? ZRÓB TO SAM!

Jeśli chcesz odnosić sukcesy w SEO i oczekujesz policzalnych efektów, musisz nastawić się na praktykę.

Po przeprowadzeniu badań z udziałem sześciuset uczestników poprzednich szkoleń SEO, wprowadzamy zupełnie nowy program szkolenia SEO.


W praktyce szkoleniowej odkryto zjawisko nazwane paraliżem nowicjusza. Najtrudniej zrobić pierwszy krok. Przełam paraliż nowicjusza i zrób pierwszy krok z nami.

  • Kładziemy nacisk na pracę u podstaw

  • Dokładnie pokazujemy proces pozycjonowania

  • Pokazujemy, w jaki sposób dobrać słowa kluczowe

  • Mówimy prosto nt. optymalizacji z pokazaniem case’ów

  • Działamy na przykładzie TWOJEJ strony

  • Szeroko omawiamy narzędzia do linkowania

  • Radzimy w sprawie co lepiej wykonać samodzielnie, a co zlecić na zewnątrz…

  • …i komu można zaufać.

Dzień z SEO: Pozycjonowanie + Link Building

Plan szkolenia “SEO: Pozycjonowania i Link Building” jest  podzielony na dwie części. Część przedpołudniowa skupia się na optymalizacji strony, copywritingu SEO, a także na aspektach technicznych zoptymalizowanych stron www. Część popołudniowa to wszystko, co musisz wiedzieć o nowym SEO i zdobywaniu odnośników zgodnych z wytycznymi Google.

Program szkolenia SEO: : Pozycjonowanie + Link Building

  • 10:00 – 10:30 Wprowadzenie: Przyszłość i Strategia SEO na rok 2017

  • 10:30-11:30 Optymalizacja strony

    • Mobile/RWD (Responsive Web Design)
    • Czas Ładowania strony i wpływ na SEO
    • Optymalizacja HTML
    • Podstawy SEO

  • 11:30-13:30 Audyt SEO

    • Analiza słów kluczowych
    • Long tail dla małych i dużych stron
    • Analiza konkurencji (SEO)
    • Architektura Informacji
    • Copywriting SEO
    • Optymalizacja SEO
    • Optymalizacja i analiza CTR w SEO
    • Meta dane (Meta tagi społecznościowe)
    • SEO w Youtube
    • SEO dla zdjęć i obrazów
    • Linkowanie wewnętrzne
    • Przyjazne adresy URL
    • Indeksacja serwisu (Analiza, Problemy, Rozwiązania)
    • Duplicate Content
    • Przekierowania 301
    • Social Media a SEO
    • Narzędzia do analizy SEO (Screaming Frog/Deepcrawl)
    • Search Console (aka Narzędzia dla Webmasterów)

  • 13:30 – 14:15 Przerwa obiadowa

  • 14:15 – 17:30 Pozycjonowanie i Link Building

    • Link Building w 2017
    • Trust Rank
    • Content Marketing a SEO
    • Analiza linków (Ahrefs, MajesticSEO, Search Console)
    • Dywersyfikacja działań SEO
    • SERM (Search Engine Reputation Management)
    • Monitorowanie Efektów SEO & Raportowanie
    • Negatywne SEO
    • Google Update (Panda & Pingwin)
    • Kary Google
    • Klasyfikacja linków
    • Disavow Tool – Zrzekanie się linków

  • 17:30-18:00 Panel Dyskusyjny

Dzień z Optimized Content Marketing

 

OCM

Skąd pomysł na nowe szkolenie? Wynika on z tego, że na rynku jest wiele szkoleń, które skupiają się na związkach content marketingu i copywritingu. Tymczasem w naszym przekonaniu na zoptymalizowany content marketing składają się 3 czynniki – działania content marketingowe, SEO i social media.
O tym właśnie będziemy opowiadać na nowym szkoleniu.

A dlaczego w ogóle powinieneś/aś zainteresować się Content Marketingiem?

Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.

Program Szkolenia Optimized Content Marketing

  • 9:30 Otwarcie rejestracji uczestników

  • 10:00 – 11:30 Wprowadzenie do Content Marketingu

    • Content Marketing (Marketing Treści) czy Native Advertising (Reklama Natywna)?
    • Inbound Marketing a Content Marketing i SEO
    • Czym się różnią od siebie i kiedy stosować?
    • Content Marketing, Social Media i SEO – jak to połączyć?
    • Jak działa content marketing?
    • Jak określić cel istnienia i sens tworzenia treści?
    • Jakie jest ROI content marketingu?

  • 11:30 – 12:30 Strategia Content Marketingowa

    • Content Marketing On-site i Off-Site
    • Content długi czy krótki?
    • Jak często publikować treści?
    • Jak znaleźć tematy na treści?
    • Jakie narzędzia wykorzystywać do researchu rynku?

  • 12:30 – 13:30 Rodzaje treści

    • Artykuły sponsorowane
    • Artykuły, E-booki, White paper, Opracowania
    • Reklama na blogach, kontakt z blogerami
    • Visual Marketing i Content wizualny
    • Video Marketing
    • Infografiki
    • Zdjęcia
    • Dlaczego UGC lepiej konwertuje?

  • 13:30 – 14:15 Przerwa obiadowa

  • 14:15 – 16:00 Jak tworzyć dobry content?

    • Jak stworzyć najlepszą jakościowo treść na dany temat?
    • Jak tworzyć atrakcyjne treści w trudnych branżach?
    • Jak znaleźć dobrego copywritera?
    • Jak tworzyć dobre treści kiedy nie lubisz/nie potrafisz pisać?
    • Evergreen content
    • Content curation
    • Content recycling
    • Checklista contentowa
    • Narzędzia contentowe
    • Update contentu, data publikacji a SEO?

  • 16:00 – 18:00 Marketing i Promocja Treści czyli Contnet Marketing

    • Jak promować treści?
    • Ile czasu na ten proces poświecić?
    • Jak prowadzić outreach i dotrzeć do blogerow, redakcji i dziennikarzy?
    • Moc guestbloggingu…
    • Jakie narzędzia wykorzystać do promocji?
    • Jak budować linki do swoich treści?
    • „Twórz wspaniały content, a linki pojawią się same?”
    • Content viralowy czy może link bait?
    • Social Media: Facebook/Google+/Twitter/YouTube/Instagram/Pinterest/LinkediIn
    • Monitoring internetu (Google Alerts, Sentione, Brand24 itp.)

  • 18:00 Panel Dyskusyjny

OUTREACH MARKETING I VISUAL MARKETING (tylko WARSZAWA)

Outreach marketing to nic innego, jak docieranie do odpowiednich osób w odpowiednim czasie z właściwym przekazem. W trakcie szkolenia pokażemy zatem, do kogo i za czyim pośrednictwem warto mówić, jak wybrać odpowiedni moment i miejsce naszej komunikacji oraz jak dostosowywać przekaz do potrzeb naszej grupy docelowej.

Sporą część poświęcimy visual marketingowi, bowiem content graficzny pozostaje najważniejszym trendem marketingu online. Pokażemy konkretne przykłady i rzeczy, które działają

Program Szkolenia Outreach i Visual Marketing

  • 10:00 – 10:30
 Zachowania ludzi w Internecie – czego w nim szukają i skąd czerpią informacje?

  • 10:30 – 11:30 Jak zdefiniować i gdzie znaleźć właściwą grupę docelową i nawiązać z nią relacje?

    •  media społecznościowe
    • brand advocates i blogerzy
    • media i eksperci
    • WOM

  • 11:30 – 12:15 Kluczowe aspekty outreach marketingu, które trzeba mieć na uwadze

    • kreatywność
    • wielokanałowość
    • testy
    • eksperymenty

  • 12:15 – 13:00 Narzędzia outreach marketing, których nie można przeoczyć

    • content
    • wideo
    • infografiki
    • webinaria
    • podcasty
    • social

  • 13:00 – 14:00
 Przerwa obiadowa


  • 14:00 – 15:00 Visual marketing jako część strategii content & outreach marketingowej

    • trendy
    • wiralowość contentu wizualnego
    • skuteczność contentu wizualnego

  • 15:00 – 16:00 Czy można stworzyć idealną infografikę?

    • zasady tworzenia contentu wizualnego
    • narzędzia do tworzenia infografik
    • źródła danych i zdjęć
    • best practices i inspiracje

  • 16:00 – 17:00 Jak mierzyć efekty naszych działań?

  • 17:00 - 17:30 Panel Dyskusyjny

Szkolenia poprowadzą:

trener

Cezary Lech

Redaktor SprawnyMarketing.pl, autor wielu artykułów oraz prezentacji z zakresu pozycjonowania, pozycjonowania long tail a także innych aspektów marketingu w wyszukiwarkach. Współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się obsługą dużych podmiotów e-commerce, a także doradztwem w zakresie strategii obecności w internecie firm notowanych na warszawskiej giełdzie. Dyrektor marketingu MaxROY.com i GoldPosition.pl.

trener

Bartosz Berliński

Specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach), z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. Grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.


Terminy i lokalizacje szkoleń SEO: Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing

Zarejestruj się na szkolenie
do rozpoczęcia
Warszawa ( 20.06 - 22.06.2017 )

20.06 - 22.06.2017

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

20 - 22 Czerwca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1970 https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/seo-pozycjonowanie/
Warszawa

22.06.2017

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

20 - 22 Czerwca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1270
Warszawa

20.06.2017

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

20 - 22 Czerwca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
970
Warszawa
Warszawa ( 20.06 - 22.06.2017 )

20.06 - 22.06.2017

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

20 - 22 Czerwca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
2840 https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/seo-pozycjonowanie/
Warszawa

22.06.2017

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

20 - 22 Czerwca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1270
Warszawa

20.06.2017

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

20 - 22 Czerwca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
970
Warszawa
Poznań ( 09.08 - 10.08.2017 )

09.08 - 10.08.2017

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

09 - 10 Sierpnia Poznań
Chełmońskiego 8/4, Poznań

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1970 https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/seo-pozycjonowanie/
Poznań

09.08.2017

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

09 - 10 Sierpnia Poznań
Chełmońskiego 8/4, Poznań

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1270
Poznań

10.08.2017

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

09 - 10 Sierpnia Poznań
Chełmońskiego 8/4, Poznań

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
970
Poznań
Wrocław ( 07.09 - 08.09.2017 )

07.09 - 08.09.2017

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

07 - 08 Września Wrocław
Zaolziańska 2, Wrocław

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1970 https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/seo-pozycjonowanie/
Wrocław

07.09.2017

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

07 - 08 Września Wrocław
Zaolziańska 2, Wrocław

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
970
Wrocław

08.09.2017

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

07 - 08 Września Wrocław
Zaolziańska 2, Wrocław

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1270
Wrocław
Kraków ( 05.10 - 06.10.2017 )

05.10 - 06.10.2017

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

05 - 06 Października Kraków
Wygrana 6, Kraków

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1970 https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/seo-pozycjonowanie/
Kraków

05.10.2017

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

05 - 06 Października Kraków
Wygrana 6, Kraków

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
970
Kraków

06.10.2017

Prowadzący
Cezary Lech, Bartosz Berliński

05 - 06 Października Kraków
Wygrana 6, Kraków

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
1270
Kraków
Zobacz inne tematy szkoleń >


Jeśli chcesz zapisać więcej niż jedną osobę, skorzystaj z Formularza Zamówień Grupowych - przygotowaliśmy specjalne rabaty dla zamówień mnogich!

Jeśli rejestrują Państwo na szkolenie inną osobę, prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz adres e-mail uczestnika, a nie osoby rejestrującej.



Formularz zgłoszeniowy

Kwota na fakturze: 0 PLN z VAT



Imię uczestnika

Nazwisko uczestnika


E-mail uczestnika




Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

 Jakie szkolenie wybrać

Pierwszego dnia skupimy się stricte na metodach pozycjonowania stron, które są skuteczne w dzisiejszych czasach, a także na Link Builidingu.
Drugi dzień
poświęcimy omawianiu strategii Content Marketingowych, a także związkowi Content Marketing z SEO i Social Media.
Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z zakresu SEO lub z Content Marketingu.

Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie oba te tematy, zapraszamy na oba dni szkolenia.

UWAGA! W Warszawie zapraszamy Was też na 3 dzień szkolenia – Infografiki, Visual Marketing i Outreach. Poznacie na nim narzędzia i techniki niezbędne w pracy Content Managera. Jego program znajdziecie na tej stronie.

Wiedza ze szkolenia SEO: Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu SEO i Content Marketingu przeszkoliliśmy już 1169 osób! Mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce. Zobacz opinie uczestników:

Bartłomiej Nowak

Project Manager

Aleksandra Klimek

Marketing Manager

Robert Ciesielski

Marketing Manager

Remigiusz Klimurczyk

Anna Ziółkowska

Freelancer

"Szkolenie było bardzo merytoryczne. Oparte na aktualnych przykładach i doświadczeniu prowadzących. Program szkolenia był bardzo napięty, ale trenerzy znaleźli czas, aby wyczerpująco udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania uczestników. Do każdego podchodzili z ogromnym szacunkiem.Jestem zadowolona, że wybrałam akurat to szkolenie. Polecam."

Dominika Janecka

Specjalista ds. Marketingu Internetowego

"Jako osoba zupełnie początkująca w temacie, miałam pewne obawy. Całość jednak bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Zarówno język używany przez prowadzącego jak i sposób przedstawienia zagadnień sprawiły, że zdobyłam wiele praktycznej wiedzy i poznałam wiele narzędzi ułatwiających radzenie sobie w tej trudnej początkowej fazie wdrażania się w zagadnienia content marketingu."

Aleksandra Kubiak

Content Marketing Manager

"Szkolenie było nieco chaotyczne, ale szczęśliwie sytuacja, w której prowadzący omawia wszystkie tematy czerpiąc z własnych doświadczeń, dopuszcza w tej sprawie pewien margines swobody, który jest do przyjęcia. Bogata wiedza teoretyczna poparta przykładami z konkretnych wdrożeń to niezaprzeczalny atut Czarka, dzięki któremu mogę zaliczyć szkolenie do w pełni udanych."

Grzegorz Jagielski

Dyrektor ds. marketingu

"Bardzo dobre, intensywne szkolenie. Poruszane dużo ciekawych tematów z przykładami i objaśnieniami do narzędzi, które mogą pomóc w optymalizacji."

Dawid Pietrzak

Koordynator Działu Sprzedaży

"Bardzo ciekawe szkolenie. Prowadzący bardzo kontaktowy, kompetentny i chętnie dzielący się wiedzą. Praktyczne wskazówki, przykłady, narzędzia. Super. "

Katarzyna Raiter

PR & Marketing Manager

"Szkolenie dobrze przygotowane, prowadzący dobrze znający temat, słuchający pytań uczestników i przeskakujący tematy, które były oczywiste. W związku z tymi elementami szkolenie było bardzo dobrze przystosowane do poziomu grupy."

Karolina Kochmańska

Marketing Manager

"Jestem bardzo zadowolny. Szkolenie było niezwykle wartościowe merytorycznie, zawierało dużo praktycznych informacji, które wydają mi się szczególnie cenne. Dużą wartość stanowiło również wielopłaszczyznowe ukazanie problematyki, jak i ogólny sposób myślenia o marketingu w sieci. Na pewno będę polecał MaxRoy i skorzystam z kolejnych szkoleń."

Michał Tyrakowski

-

"Szkolenie oceniam bardzo dobrze. widać było że ludzie którzy je prowadzą wiedzą o co chodzi i są wyspecjalizowani w tematach które próbowali nam przybliżyć.muszę przyznać, że te parę godzin minęło bardzo szybko. "

Krzysztof Klecha

Menedżer ds. rozwoju oferty

"Wiedza dla mnie bardzo przydatna we współpracy z agencjami mediowymi Sama nie zajmuje sie tego typu działanimai ale po szkoleniu jestem bardziej świadoma czego moge wymagać i na jakie aspekty zwracać uwagę w planowaniu strategii komunikcyjnej i w optymalizacji wydatków na digital."

Ewa Kłosińska

Dyr. Marketingu i Komunikacji

"Content Marketing - jestem bardzo zadowolony i już chyba wiem z czego wynika przewaga uczestników płci pięknej - seowcy (w większości faceci) nie przywiązują tak dużej wagi do contentu. Trochę otworzyły mi się oczy i przynajmniej teraz będę wiedział jak formułować wytyczne dla copy, nie wspominając o niewyczerpalnych źródłach tematów."

Paweł Pędzik

freelancer

"Szkolenie interesujące. Poruszony został bardzo szeroki temat, więc nie dało się wszystkiego omówić szczegółowo, ale dyskusja dała dobry punkt wyjścia do dalszych indywidualnych poszukiwań. Kameralna atmosfera bardzo sprzyjała integracji i dyskusji na konkretnych case'ach uczestników, więc za to duży plus!"

Karolina Cieślińska

Specjalista ds. marketingu

"Szkolenie stanowi dobry punkt wyjściowy do stworzenia lub zweryfikowania strategii content marketingowej firmy. Pokazuje jak połączyć tworzenie wartościowych treści z ich wielokanałową promocją i ile czasu poświęcić na jedno i drugie. Uświadamia także jak wiele jest narzędzi internetowych, z których można czerpać wiedzę i inspiracje."

Kinga Morawska

Asystent ds. Projektów

"Szkolenie absolutnie spełniło moje oczekiwania. Tematyka została omówiona wyczerpująco, w sposób zrozumiały. Trenerzy mieli ogromną wiedzę teoretyczną oraz cenną wiedzę praktyczną, którą bez ograniczeń dzielili się z uczestnikami. Polecam to szkolenie. "

Agata Dzik

Kierownik ds. projektu

"Szkolenie było udane, wykładowca przygotowany i kompetentny, chętnie odpowiadał na pytania grupy. Cenne było to, że pokazywał konkretne przykłady z ciekawej branży, zamiast tylko prezentować case'y z firmy organizującej szkolenie."

Magdalena Urbanowicz

Kotrak Bis, Specjalista w Zespole ds. marketingu i HR

"Bardzo dobrze dobrany zakres szkolenia - idealnie wpasowało się w moje potrzeby. Bardzo dobre połączenie teorii i praktyki i wielki plus za podanie mnóstwa narzędzi ułatwiających pracę w praktyce. Prowadzących oceniam bardzo pozytywnie - duża wiedza, fajny kontakt i szczera chęć do przekazania wiedzy. Duży plus też za sposób przekazywania wiedzy - widać, że Panowie lubią to co robią, a nie klepią kolejne szkolenie z listy. Moje pierwsze szkolenie z Wami, ale na pewno nie ostatnie :)"

Tomasz Dziedzic

NORMA Group - Marketing Coordinator EMEA

"Wiele ciekawych tematów. Świetne przedstawienie dodatkowych narzędzi umożliwiających optymalizację działań marketingowych."

Maciej Grzebieniowski

Nutrifarm Sp z o.o.

"Świetne! Bardzo dużo informacji w błyskawicznym tempie i wskazanie wielu użytecznych narzędzi."

Beata Cupriak

BC - Beata Cupriak, właścicielka firmy

"Szkolenie poruszające wiele tematów, zahaczające o ciekawe narzędzia, ocena z pewnością pozytywna."

Michał Jaworski

Pneumat System / Specjalista SEO/SEM

"Szkolenie było bardzo udane, przeprowadzone w przemyślany i uporządkowany sposób. Wiedza dotycząca pozycjonowania została wsparta informacjami o przydatnych narzędziach, dlatego wiem, że na pewno będę mogła pozyskane umiejętności wdrożyć w życie. Dobra atmosfera sprzyjała wymianie doświadczeń. Dziękuję!"

Anna Laskowska

Agora S.A. Kierownik Projektów

"Szkolenie w bardzo atrakcyjny sposób przedstawiło tematykę, której dotyczyło. Prowadzący pokazał wiele przydatnych narzędzi i omówił skuteczne techniki. Rzeczowo odpowiadał na pytania uczestników. Polecam."

Piotr Mróz

Learnetic SA - Przewodniczący Rady Nadzorczej

"Ciekawe, interesujące, spełniające moje oczekiwania, przeprowadzone w bardzo miłej atmosferze, inspirujące."

Ewa Wojarska-Kwiatek

Polkomtel sp. z o.o., Starszy specjalista ds. Promocji i PR

"Spora dawka użytecznej wiedzy i przykłady na ciekawych case'ach plus realne wykorzystanie wielu narzędzi o istnieniu których nie miałam pojęcia:)"

Urszula Wasilewska

Reckitt Benckiser, Site Delivery Analyst

"Szkolenie bardzo przydatne i szeroko ujmujące temat. Jestem zadowolony, że brałem w nim udział."

Sebastian Seweryński

Orange Brand Manager

"Szkolenia były na bardzo wysokim poziomie. Otrzymałam sporo wiedzy, poznałam kilka bardzo ciekawych narzędzi. Szkolenia otwierają oczy. Zdecydowanie będę polecać swoim znajomym. "

Joanna Kujawska

Marketing Coordinator

Zarejestruj się

Zarejestruj się i już następnego dnia po szkoleniu rozpocznij samodzielne działania SEO i Content Marketingowe

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań MaxROY.com, Chełmońskiego 8/4

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówQ Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6 30-311 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Uniwersytecka 13, 40-007

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Wrocław Best Western Plus Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

PR

Katarzyna Granops

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops@SprawnyMarketing.pl

Szkolenia

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Płatności

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl