Anna Kołodziej
Anna Kołodziej

Zestawienie 107 przydatnych narzędzi marketingowych

Narzędzia marketingowe… Chyba nie ma marketera, który by z nich nie korzystał. Ułatwiają pracę, przyspieszają wiele procesów, wspierają sprzedaż, pomagają analizować wzmianki na temat marki w Internecie, a dzięki temu zapobiegać wielu kryzysom, organizować webinary, analizować zachowania użytkowników na stronie czy też zarządzać projektami. Zobacz zestawienie 107 przydatnych narzędzi i sprawdź, jaki obszar swoich codziennych działań możesz ulepszyć!

SEO, content marketing i copywriting

1. SEMSTORM

SEMSTORM to kompleksowe narzędzie do promocji sklepu internetowego w wyszukiwarkach. System zawiera kilka modułów, które pomogą zoptymalizować kartę produktu, przeanalizować strategię SEO konkurencji, a także sprawdzić skuteczność własnych działań. Jak za pomocą SEMSTORM zwiększyć widoczność swojego sklepu? W module słów kluczowych znajdziesz frazy wyszukiwane w największych platformach e-commerce, takich jak Allegro, Amazon, OLX czy Ceneo. System pokaże Ci popularność i konkurencyjność wyrazów. Zamieszczając słowa kluczowe z e-commerce w opisach produktów, możesz przyciągnąć do sklepu internautów już zdecydowanych na zakup.

SEMSTORM pozwala także podejrzeć działania promocyjne konkurentów. Łatwo się dowiesz, na jakie słowa kluczowe rywal pojawia się w wynikach wyszukiwania, a także jakie strony jego sklepu przyciągają największy ruch. Możesz także zobaczyć teksty reklam Google Ads, na które wyświetla się konkurencja.

Edytor treści pomoże Ci dostosować dowolny tekst do wyszukiwarki. Wystarczy, że dodasz opis produktu, a system podpowie Ci słowa kluczowe, wskaże błędy i trudne fragmenty tekstu. Już podczas pracy nad tekstem dostaniesz także podpowiedzi popularnych wśród internautów pytań związanych z Twoim produktem. Możesz sprawdzać treści dla rynków zagranicznych – edytor SEMSTORM przeanalizuje tekst w dowolnym z 17 języków.

Nie zapominaj o kontroli. Dzięki monitoringu pozycji SEMSTORM dostaniesz świeże dane o widoczności swojego sklepu każdego dnia. System automatycznie sprawdzi także pozycje wszystkich Twoich konkurentów. Jeżeli prowadzisz biznes w kilku miastach, łatwo podejrzysz wyniki wyszukiwania dla każdej z wybranych lokalizacji.

2. GoodContent

GoodContent to platforma dla osób, które potrzebują szybkiego wykonania treści, tekstów SEO, opisów produktów lub artykułów w niewygórowanej cenie. Od września 2019 roku serwisem zarządza WhitePress, stale rozwijając i udoskonalając usługi.

W ramach jednego zamówienia klient może zlecić opracowanie nawet kilkuset treści, które mogą być zrealizowane w krótkim czasie przez wielu copywriterów. Nad jednym zamówieniem może pracować jednocześnie nawet kilkaset wykonawców. Codziennie na nowe zlecenia czeka ponad 20 000 zarejestrowanych copywriterów, którzy realizują zamówienia średnio w ciągu kilku godzin.

Miesięcznie twórcy platformy przygotowują powyżej 10 000 treści w ramach ponad 4000 zamówień (dane z lutego 2020). Większość zleceń jest wykonywana do 6 godzin. Jest to standardowy czas do napisania treści przez autora po jego rezerwacji zlecenia.

Niewątpliwą zaletą GoodContent są elastyczne ceny – to zamawiający decyduje, jaki budżet chce przeznaczyć na treści. Nad jakością i unikalnością tekstów czuwa zautomatyzowany system antyplagiatowy – teksty są zawsze w 100% unikalne i dopasowane do wymagań klienta. W przypadku, gdy otrzymany tekst nie spełnia oczekiwań, można poprosić o jego poprawę lub go odrzucić. Formalności zostały ograniczone do minimum, ponieważ to GoodContent zajmuje się obsługą całego procesu oraz wszystkimi dokumentami i umowami. Za zamówienia klient otrzymuje fakturę raz w tygodniu i nie musi się przejmować żadnymi dodatkowymi formalnościami.

3. Seostation

SeoStation to narzędzie SEO, które w pełni automatyzuje codzienne monitorowanie efektów pozycjonowania stron www. Umożliwia m.in. sprawdzanie pozycji w Google z uwzględnieniem różnych wersji językowych, zarządzanie klientami i ich rozliczeniami, pobranie przejrzystych raportów.

4. Senuto

Narzędzie SEO i planowania treści, które ułatwi Ci życie. Dzięki Senuto stworzysz rozbudowane listy fraz w Bazie słów kluczowych, dzięki którym przeprowadzisz efektywne kampanie SEO i zoptymalizujesz treści na swojej stronie. Narzędzie pozwoli Ci również na bieżąco śledzić zmiany w widoczności wybranej witryny na konkretne słowa kluczowe, a także przeanalizować działania konkurencji.

5. Answer The Public

Answer The Public to darmowe narzędzie online, które przyda się SEO-wcom, copywriterom i content menadżerom. Dzięki niemu znajdziesz najodpowiedniejsze słowa kluczowe dla dowolnego zapytania i dowiesz się, w jaki sposób internauci wyszukują treści w wyszukiwarkach. Raporty są przedstawiane w formie przejrzystej, przyjemnej dla oka wizualizacji. Możesz je pobrać na dysk w formacie .csv. Wykaz wszystkich zapytań jest dodatkowo przedstawiany w kolejności alfabetycznej. Narzędzie to możesz wykorzystać m.in. do optymalizacji treści na swojej stronie www lub jako inspirację do stworzenia nowych tekstów.

6. What My Serp

What My Serp to narzędzie, które wyświetla 100 najlepszych wyników wyszukiwania Google dla dowolnego słowa kluczowego i pozwala na wprowadzenie wielu słów na raz. Zawiera również kilka fajnych funkcji, takich jak:

  • urządzenie mobilne lub stacjonarne wyszukujące dokładniejsze wyniki,
  • możliwość wyszukiwania z różnych adresów IP (lokalnych i krajowych).

Zapisz się teraz bez ograniczeń i bez wymaganej karty. Zdobądź darmowy program sprawdzający SERP.

7. Smabbler

Smabbler to pełen zestaw zautomatyzowanej technologii językowej, która zapewnia maszynową szybkość i umiejętności człowieka, by bezproblemowo współpracować z informacjami tekstowymi. Pierwszy tego rodzaju inteligentny silnik usprawnia dostęp do informacji, przyspieszając ich przetwarzanie o 99%, optymalizując koszty i poprawiając jakość operacji biznesowych.

Influencer marketing

8. Influtool

InfluTool to rozwiązanie dedykowane agencjom, markom i wydawcom prowadzącym profesjonalne działania marketingowe z influencerami na szeroką skalę. Jest to w pełni zautomatyzowana platforma, która w czasie rzeczywistym analizuje stale powiększającą się bazę ponad 40 000 polskich influencerów. W panelu prezentowane są zarówno dane ilościowe w postaci wszelkich dostępnych statystyk i wskaźników mediowych, takich jak liczba obserwujących, zasięg, zaangażowanie, popularity czy ekwiwalent mediowy (w ujęciu zbiorczym i podziale na poszczególne kanały), jak i wpisy czy posty konkretnego influencera, a także insighty dotyczące demografii osób obserwujących konkretne profile.

Korzystając z narzędzia możesz:

  • lokalizować twórców, którzy wypowiadali się na zadany temat, używali #, @, frazy czy po prostu wypowiadali się już kiedyś na temat konkretnej marki
  • zweryfikować wiarygodność twórców
  • przeanalizować i podsumować działania konkurencji
  • sprawnie i precyzyjnie prowadzić monitoring i raportowanie kampanii

Do klientów Influtool należy czołówka polskich domów mediowych, agencji, marek i wydawców.

9. SocialAuditor

SocialAuditor to narzędzie dedykowane analizie wiarygodności i specyfiki influencerów działających na Instagramie. Umożliwia generowanie prostych i czytelnych raportów zawierających kluczowe informacje na temat konkretnego konta. W raportach SocialAuditor znajdziesz takie dane jak:

  • love factor – liczba obserwujących regularnie wchodzących w interakcje z treściami publikowanymi na profilu;
  • engagement rate vs. true engagement rate – zaangażowanie z pominięciem botów, mass followers, like’ów i komentarzy pozostawianych przez wątpliwej jakości profile;
  • występowanie i ewentualne udziały mass followers, shadow accounts i real users wśród obserwujących dany profil;
  • udziały like’ów i komentarzy pozostawiane przez realnych obserwujących, z wykluczeniem botów i mass followers;
  • analiza demografii i zainteresowań obserwujących.

Dane przedstawione w prostej i czytelnej formie pozwalają na weryfikację konta przed podjęciem współpracy. Na każdym z wymienionych poziomów znajdziesz odniesienie do średnich wartości rynkowych w formie przypisania konta do poziomu: Excelent, Very Good, Good i Bad, a w przypadku zaangażowania – odniesienia do średnich wartości dla kont o podobnej wielkości. Wykonanie pełnego audytu konta trwa do 24 godzin, a same audyty można zamawiać pojedynczo lub w pakietach umożliwiających analizę większej liczby profili.

10. WhitePress

Platforma WhitePress wspiera firmy oraz agencje interaktywne w realizacji działań content marketingowych i influencer marketingowych oraz oferuje automatyzację komunikacji pomiędzy reklamodawcami a wydawcami, blogerami i vlogerami. Umożliwia również szybką i wygodną publikację artykułów w ponad 15 000 polskich portalach, a także na zagranicznych rynkach takich jak: Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Ukraina, Bułgaria i Wielka Brytania.

Dzięki zebranym szczegółowym informacjom o każdym wydawcy, można łatwo wyszukać miejsce do publikacji, a integracja z narzędziami Senuto, Semstorm oraz Ahrefs pozwala klientom lepiej ocenić popularność serwisów. Dodatkowo darmowe statystyki oparte o autorski kod śledzenia umożliwiają dokładną weryfikację jakości ruchu i działań promocyjnych wydawców.

Platforma skupia ponad 12 000 influencerów, których można w prosty i szybki sposób dopasować do swoich oczekiwań. Możliwe jest filtrowanie po kategoriach, kanałach, zaangażowaniu i wielu innych czynnikach, a znalezienie właściwego twórcy zajmuje tylko kilka minut. Wyczerpujące raporty dla blogów oraz kont na Instagramie, Facebooku czy YouTube dostarczają informacji pozwalających zweryfikować wiarygodność influencerów i ich statystyki. Dodatkowo platforma WhitePress oferuje największy bezpłatny marketplace w Polsce, na którym pojawia się kilkanaście nowych ofert dziennie.

11. Reach a Blogger

Reach a Blogger to platforma umożliwiająca influencerom i reklamodawcom bezpośrednią współpracę reklamową. Przez Reach a Blogger zostało zrealizowanych już ponad 14 000 współprac. Platforma jest liderem rynku. Dzięki niskiej, transparentnej marży (15%) pobieranej od influencerów za zrealizowane współprace, stale przyciąga nowych klientów. Już ponad 1000 firm skorzystało z usług platformy.

Na platformie jest dostępnych około 6000 ofert influencerów z podanymi cenami i zasięgami. Blogerzy mogą kupić publikacje sponsorowane, korzystając z katalogu ofert lub mogą zamieścić zlecenie. W tym drugim wypadku to influencerzy zgłaszają się do współpracy. W ofercie Reach a Blogger są: blogi webowe, konta Instagramowe, Facebookowe, Youtube’owe, TikToki, Twittery, LinkedIny i inne social media. Łączna liczba followersów oferowanych do współpracy influencerów wynosi około 80 milionów, a łączna ilość użytkowników webowych to około 70 milionów. Ceny publikacji sponsorowanych wahają się pomiędzy 50 zł a 45000 zł.

12. BrandBuddies

BrandBuddies to platforma i agencja influencer marketingu funkcjonująca na rynku od pięciu lat. Zrzesza w Polsce ponad 50 000 twórców oraz 2000 marek. Pozwala na realizację kampanii z influencerami w kraju oraz na 15 europejskich rynkach. Umożliwia wyszukanie twórców z Instagrama, YouTube’a, blogów, TikToka, zawarcie z nim elektronicznych umów oraz nadzór kampanii. Oferuje szereg produktów specjalnych, takich jak BuddyScore (autorski system oceny wiarygodności influencerów), TrueInfluencers (programy lojalnościowe dla influencerów), InfluencerBox (kampanie barterowe) czy ContentCreators (tworzenie contentu).

Partnerem BrandBuddies jest ViacomCBS, we współpracy z którym powstaje format Follovers, emitowany na antenie MTV Polska. W ramach tej kooperacji realizowane są także kampanie influencerskie łączące zasięgi Internetu oraz telewizji. W ramach platformy funkcjonuje redakcja publikująca najlepsze case’y/inspiracje czy wywiady z twórcami, dzięki którym marketerzy mogą lepiej zrozumieć specyfikę rynku influencer marketingu.

13. indaHash

W aplikacji indaHash możesz na bieżąco monitorować wskaźniki dotyczące zasięgu, zaangażowania, aktywności odbiorców czy popularności treści na danym kanale.

14. LTTM

LTTM to największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu – obsługuje ok. 62% rynku profesjonalnych youtuberów w Polsce.

W jej skład wchodzą wyspecjalizowane firmy:

  • LifeTube – największa sieć partnerska YouTube w Europie,
  • TalentMedia – agencja profesjonalnego influencer marketingu,
  • Mellon Media – producent formatów wideo na YouTube,
  • oraz 850 kanałów YouTube mających w sumie 197 milionów subskrypcji i prawie miliard wyświetleń miesięcznie, generujących 9616 lat łącznego oglądania.

Wśród głównych usług dla marek są:

  • lokowania produktów i odcinki dedykowane u youtuberów,
  • akcje hero z udziałem influencerów,
  • program ambasadorski z odpowiednio dobranym mixem influencerów,
  • subformat sponsorowany na kanale youtubera,
  • kampanie wideo-marketingowe, reklamy YouTube optymalnie dopasowane do algorytmu, platformy i grupy docelowej,
  • kanał własny YouTube – akcyjny lub kanał własny marki,
  • e-sport i gaming marketing.

LTTM dysponuje największym doświadczeniem w pracy z influencerami, wykorzystaniu YouTube, wideo i gaming marketingu na potrzeby marek w Polsce. Kampanie zrealizowane z influencerami osiągają nawet 223% ROI, 600% ROAS, istotnie wpływają na postrzegany wizerunek marki (+23 pkt. proc.) i są nagradzane na festiwalach branżowych.

E-mail i SMS marketing

15. GetResponse

GetResponse to polskie narzędzie do e-mail marketingu i zarządzania kampaniami online. Wyposażone jest w szereg funkcji umożliwiających pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Za jego pomocą zbudujesz bazę adresową, wyślesz newslettery, przeprowadzisz webinary, stworzysz profesjonalnie wyglądające landing pages i formularze zapisu, a ponadto dzięki marketing automation zautomatyzujesz komunikację marketingową w oparciu o zachowanie i preferencję klientów. Dodatkowo wypromujesz i sprzedasz produkty w Internecie za pomocą intuicyjnych i skutecznych lejków konwersji. Z platformy korzysta obecnie ponad 350 tysięcy klientów w 183 krajach świata.

GetResponse szczyci się najwyższym w branży współczynnikiem dostarczalności – powyżej 99% wysłanych wiadomości e-mail trafia do skrzynek odbiorczych adresatów. W razie jakichkolwiek pytań pomocą służy polskojęzyczny dział obsługi klienta (dostępny za pośrednictwem czatu lub przez e-mail), a dodatkowym wsparciem jest rozbudowane Centrum pomocy. Elastyczne plany cenowe pozwalają na dopasowanie narzędzia do swoich potrzeb. GetResponse oferuje bezpłatny 30-dniowy okres próbny.

16. FreshMail

FreshMail to wszystko, czego potrzebujesz, aby skutecznie komunikować się ze swoimi klientami online. Narzędzie to pozwala na wysyłanie efektywnych kampanii mailingowych oraz SMS. Odgrywa istotną rolę w budowaniu lojalności, podtrzymywaniu relacji, co znacząco przekłada się na wzrost dochodowości e-biznesów. W systemie znajdziesz funkcjonalności, które pozwolą na zbudowanie własnej listy odbiorców, bibliotekę responsywnych szablonów maili oraz rozbudowane raporty wysyłek. Intuicyjny interfejs pozwala wysłać pierwszą kampanię mailingową w zaledwie 5 minut.

System FreshMail umożliwia docieranie do klientów omnichannelowo. Skutecznie wiąże ze sobą kanały wysyłek e-mail marketingowych, maili transakcyjnych, kampanii SMS, webinarów czy landing page’y. Dzięki licznym integracjom oraz API istnieje możliwość połączenia FreshMaila z innymi platformami e-commerce’owymi. Do efektywnej prezentacji produktów warto wykorzystać funkcję webinarów. To świetna szansa na pozyskiwanie nowych leadów, nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, organizowanie spotkań i szkoleń.

FreshMail jako jedna z nielicznych firm posiada w swojej ofercie możliwość wysyłki maili transakcyjnych. Są to wiadomości dotyczące m.in. rejestracji konta, porzuconego koszyka czy statusów transakcji, które docierają błyskawicznie na skrzynki klientów. Charakteryzują się bardzo wysoka dostarczalnością i bezpieczeństwem. FreshMail to także zespół profesjonalistów specjalizujących się w kompleksowej obsłudze klientów i prowadzący dla nich skuteczne działania z zakresu strategii email marketingowej.

17. EmailLabs

EmailLabs to pierwsze polskie Cloud SMTP i Email Restful API; usługa dostępna w modelu SaaS, na którą składa się infrastruktura autoryzowana wśród polskich i zagranicznych providerów oraz wsparcie ekspertów, gwarantujące wzrost dostarczalności e-maili zarówno transakcyjnych, jak i marketingowych.

„Inni wysyłają e-maile, EmailLabs najlepiej je dostarcza” – to hasło przyświeca firmie od 2015 r., kiedy startowała z usługą na polskim rynku. Dziś dostarcza niezawodne narzędzie pozwalające osiągać jak najlepsze wyniki z kanału e-mail i analitykę, która wspiera optymalizację działań działów e-commerce, marketingu oraz BOK wielu firm. Szyfruje i zabezpiecza wysyłki e-mail tysięcy podmiotów w Polsce i zagranicą. EmailLabs obsługuje najbardziej świadomych klientów – od startupów po enterprise.

Wysyłasz do polskich providerów, myślisz o rozpoczęciu ekspansji za granicą, a może działasz tam z powodzeniem od lat? EmailLabs wesprze Twoje działania e-mailowe gdziekolwiek jesteś ze swoim biznesem. Wsparcie ekspertów sprawia, że nie musisz martwić się o swoją reputację wysyłkową, techniczne aspekty projektowania e-maili czy bieżącą komunikację z providerami. EmailLabs sprawnie połączysz z dowolnym systemem marketing automation (Edrone, User, Synerise, Exponea, iPresso), CRM, CMS czy platformą sklepową.

18. Bouncer

Manualne usuwanie nieaktywnych czy nieprawdziwych e-maili jest czasochłonne i mozolne, a do tego często nieefektywne, jednak czysta lista adresów e-mail jest kluczowym składnikiem dostarczalności Twoich kampanii mailowych. Bouncer to narzędzie, które poprzez weryfikację adresów mailowych, redukuje współczynnik odbić, pomaga klientom w utrzymaniu wysokiej dostarczalności i chroni reputację nadawcy.

19. SMSAPI

SMSAPI to narzędzie do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS i VMS poprzez panel klienta lub prosty i łatwy w integracji interfejs SMS API umożliwiający integrację z własnymi systemami informatycznymi (m.in. e-commerce lub CRM).

Obecnie z serwisu SMSAPI korzystają zarówno największe koncerny o zasięgu globalnym, jak i mniejsze, lokalne biznesy oraz instytucje publiczne i urzędy. Najczęstszą aktywnością prowadzoną w ramach platformy jest targetowana wysyłka spersonalizowanych wiadomości reklamowych i promocyjnych w Polsce i zagranicą, czy też wsparcie działań sprzedażowych oraz rozbudowa baz danych dzięki dodatkowym narzędziom. Jednocześnie dużą popularnością cieszą się automatyczne powiadomienia SMS oraz możliwość integracji serwisu dzięki rozbudowanemu API. Platforma oferuje również wysyłki wiadomości MMS, wiadomości głosowych VMS oraz wiele narzędzi wspomagających tworzenie, przeprowadzanie oraz analizę kampanii.

Platforma SMSAPI jest również zintegrowana z wieloma narzędziami marketingowymi oraz popularnymi serwisami, m.in.: Zapier, Shoper, PrestaShop, Magento, Shoplo, IAI-Shop, WordPress, Fasttony.es, SALESmanago, edrone, SalesForce, WFirma, narzędzia Google.

Redlink to w 100% polska firma, która dostarcza technologię wspierającą komunikację w biznesie. Platforma umożliwia wysyłkę zautomatyzowanych oraz w pełni spersonalizowanych wiadomości e-mail, SMS i PUSH, z której korzysta już ponad 2000  klientów.

Redlink obsługuje m.in.: IKEA, Rossmann, Ole Ole, Sizeer, Wittchen, Super-Pharm, Polomarket. Specjalizuje się w dużych kampaniach mailingowych, gwarantując najwyższą dostarczalność i wysoką przepustowość ponad 2 tys. wiadomości na sekundę. Umożliwia tworzenie mailingów opartych o wiadomości triggerowe, komunikaty systemowe czy wysyłkę wiadomości po API. Intuicyjny kreator drag&drop, gotowe szablony oraz pełna analityka sprawiają, że klienci chętnie korzystają z rozwiązania. 

W ramach komunikacji wielokanałowej z platformy Redlink można wysyłać również kampanie SMS na Polskę i zagranicę. Dostępne są wszystkie funkcje związane z personalizacją, skróconymi linkami, jak i dedykowanymi nazwami nadawców. Redlink zwiększa również interakcję użytkowników z markami dzięki powiadomieniom mobile push, które w pełni można zintegrować z kanałem e-mail i SMS. Powiadomienia mogą zawierać zdjęcia, video, animacje i kierować użytkownika do wskazanego miejsca w aplikacji, budując sprzedaż i zaangażowanie użytkowników. Redlink łączy różne kanały dotarcia do klientów, optymalizując jednocześnie koszty komunikacji.

21. SAREhub

SAREhub to narzędzie umożliwiające automatyczną komunikację z klientem poprzez wiadomości e-mail, SMS, push i dynamiczną, dostosowaną do odbiorcy stronę www. Komunikacja ta jest realizowana poprzez ustawione wcześniej scenariusze, które można w trakcie komunikacji dowolnie modyfikować.

SAREhub podnosi sprzedaż i maksymalizuje przychody dzięki skutecznej komunikacji zarówno z obecnymi, jak i anonimowymi użytkownikami. Narzędzie to wykonuje zadania z zakresu e-marketingu za pomocą specjalnego oprogramowania, które usprawnia procesy sprzedażowe. Wśród licznych zalet SAREhuba warto zauważyć:

  • gotowe do wykorzystania scenariusze,
  • gotowe kampanie dla konkretnych branż: e-commerce, fashion, turystyka, finanse i wiele innych,
  • e-mail marketing do anonimowych użytkowników dzięki dostępowi systemu do wielu baz zewnętrznych.

Funkcje SAREhub:

  • Wiadomości web push
  • E-mail marketing
  • Pop-up/exit pop-up
  • Banery na stronie
  • Ratowanie porzuconych koszyków Twoich klientów
  • Ratowanie porzuconych koszyków użytkowników anonimowych
  • Personalizacja porzuconych koszyków
  • Ratowanie porzuconych formularzy
  • Rekomendacje produktowe
  • Alerty dla marketerów
  • Formularze i ankiety
  • Kampanie w cyklu życia klienta
  • Funkcje e-commerce
  • Monitorowanie czasu spędzonego na stronie (kampanie real time)
  • Client service – pomoc przy wdrożeniu
  • Raporty i analityka
  • Profilowanie anonimowych użytkowników
  • SMS marketing
  • Omnichannel

22. SAREsystem

Narzędzie do e-mail marketingu SAREsystem pozwala na realizację szeroko rozumianych kampanii marketingowych. W jego skład wchodzą narzędzia do realizacji zaawansowanych wysyłek e-mail i SMS, prowadzenie badań ankietowych, integracji z portalami społecznościowymi oraz realizacji działań remarketingowych. SAREsystem to również wsparcie na każdym etapie działania, szkolenia oraz własne Call Center.

Funkcje SAREsystem:

  • Edytor wiadomości (Drag&Drop)
  • Łatwy import/eksport bazy
  • Zaawansowana segmentacja bazy adresowej
  • Planowanie wysyłek (SPAM test, tester linków, podglądy)
  • Raporty w czasie rzeczywistym
  • Ankiety
  • Generator formularzy zapisu do bazy
  • Możliwość integracji przez protokół API oraz SOAP
  • Targetowanie demograficzne, geolokalizacyjne i behawioralne
  • Zaawansowane wysyłki (warunkowe, cykliczne, follow-up, autorespondery, filtrowanie wysyłek)
  • Personalizacja zaawansowana (dynamiczne: treść, nadawca, załączniki, odmiana imienia)
  • Wielowymiarowe testy A/B/X
  • Optymalizacja wysyłek wg zachowania odbiorcy
  • Rozbudowany moduł raportów
  • Dynamiczne liczniki
  • Kampania kodów rabatowych

Korzyści biznesowe:

  • Skuteczne narzędzie sprzedażowe – aż 59% firm deklaruje wzrost sprzedaży dzięki email marketingowi;
  • Oszczędność pieniędzy – nieszablonowy mailing bez konieczności kodowania w HTML’u;
  • Oszczędność czasu – szybki i nowoczesny edytor drag&drop oraz segmentacja metodą flowchart;
  • Utrzymanie trwałych relacji z klientami – automatyzacja i personalizacja e-mail marketingu
  • Łączenie działań online z offline (omnichannel) – wielokanałowość w komunikacji z klientami, 100% satysfakcji z korzystania dzięki bardzo intuicyjnej obsłudze systemu;
  • Najwyższa dostarczalność dzięki niezawodności systemu;
  • Szybka reakcja dzięki raportom w czasie rzeczywistym i dedykowanemu konsultantowi;
  • Gwarancja bezpieczeństwa baz danych – system zgodny z RODO;
  • Wysoki CTR – w pełni responsywny system mailingowy.

23. ConversionLabs

ConversionLabs to narzędzie, które rozwinie Twój e-mail marketing. Identyfikuj i docieraj do anonimowych użytkowników Twojej strony, konwertując ich w swoich klientów. Narzędzie umożliwia również tworzenie grup użytkowników podobnych do Twoich klientów. Integracja narzędzia jest prosta i szybka, co pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż swoich produktów i usług już od momentu podłączenia się do ConversionLabs.

Reklama (Ads)

24. Taboola

Reklama natywna jest odpowiedzią na powszechne zjawisko ślepoty banerowej (ang. banner blindness), czyli tendencji do podświadomego ignorowania banerów reklamowych i wszelkich treści graficznych o „banerowym” wyglądzie.  Dzięki dopasowaniu reklamy do formatu treści organicznych wydawców, sama reklama natywna jest bardziej angażująca.

Taboola pomaga marketerom dotrzeć do zaangażowanych odbiorców na najpopularniejszych stronach wydawców na świecie. Rekomendacje pojawiają się w momencie, w którym użytkownicy kończą czytać artykuł, a więc wtedy, gdy są najbardziej otwarci na konsumpcję nowych treści – w tym reklamowych. Badanie Nielsen i Taboola potwierdziło, iż uwaga użytkowników wzrasta w tym momencie o 20%, a reakcja emocjonalna jest o 17% wyższa.

Zaawansowane opcje targetowania, pełna kontrola nad kampaniami, kompleksowe raportowanie to tylko niektóre z wielu zalet Taboola. Dzięki rozbudowanemu algorytmowi predykcyjnemu Taboola analizuje setki sygnałów w czasie rzeczywistym (w tym lokalizację, kontekst, typ urządzenia, trendy w mediach społecznościowych) w celu dopasowania treści do odbiorców. Korzystanie z Taboola umożliwia skuteczną natywną strategię reklamową, niezależnie od tego, czy celem jest zwiększenie świadomości marki, pozyskanie leadów, czy zwiększenie sprzedaży.

25. PushAd

PushAd to polski Software House i firma MarTech, której autorski system klasy marketing automation pozwala zaplanować i zrealizować spersonalizowaną komunikację opartą o zautomatyzowane reguły real time. Oferuje m.in. moduł testów A/B, scoring użytkowników czy dostępne na życzenie API pogodowe.

PushAd realizuje cele performance w przeglądarkach na desktop i mobile. Realizowane cele to konwersja na sprzedaż online lub leady. Wykorzystuje się także formaty offsite (powiadomienia web push) oraz onsite (website layer, pop-up, powiadomienia web push).

Firma ta obsługuje duże podmioty e-commerce, m.in. z branży: fashion, telecom, grocery, automotive czy finance. Tygodniowo wysyła ponad 5,5 mln powiadomień web push. Pracuje w modelu SaaS.

PsuhAd oferuje:

  • dedykowaną strategię komunikacji i rozbudowane scenariusze automatyzacji,
  • wsparcie developerów i realizację wielu prac bez angażowania klienta,
  • rozwój systemu i nowe moduły i funkcjonalności,
  • kompleksową obsługę kampanii,
  • konsulting – partnerzy wskazują konsulting jako bardzo dużą wartość dodana we współpracy z firmą,
  • wykonanie prac graficznych.

PushAd realizuje działania prospectingowe. Sieć reklamowa Freemium aktualnie zrzesza ponad 200 wydawców kontentowych. Pozyskuje ona wysokiej jakości ruch i subskrybentów – baza ponad 1,3 mln subskrybentów, średni CTR 9%, rozliczenia w modelu CPC.

Kampanie zasięgowe w sieci Freemium to:

  • łatwy sposób, by pozyskać subskrybentów własnej domeny,
  • wysokiej jakości ruch (zainteresowania i geolokalizacja z dokładnością do kodów pocztowych),
  • wykorzystanie w kampanii innowacyjnych formatów offsite oraz onsite, w tym wideo,
  • kierowanie ruchu na stronę www lub AppStore, promując pobrania aplikacji.  

26. Smart AdServer

Smart AdServer to francuska firma zajmująca się technologią reklamową, która udostępnia aplikacje do zarządzania reklamami na stronach internetowych. Oferuje ona potężny serwer reklamowy wraz z wewnętrznie zintegrowanym SSP.

RocketLink to narzędzie umożliwiające dodawanie kodów retargetingowych (jak np. Pixel Facebooka, Google Ads, Twitter itp.) do dowolnych linków. Pozwala to na kierowanie kampanii do osób, które kliknęły w dany link, bez względu na to, do jakiej strony prowadził. Targetowanie reklam do osób, które klikając w link wykazały zainteresowanie daną tematyką pozwala na uzyskanie wyższej klikalności (wzrost CTR) oraz znaczne obniżenie CPC kampanii. Jest to również skuteczny sposób na dotarcie do członków konkretnych społeczności, takich jak grupy w mediach społecznościowych, fora internetowe itp.

RocketLink pozwala na używanie własnych domen/subdomen do tworzenia linków, co pozytywnie wpływa na branding oraz klikalność w udostępniane linki. Dodatkowym atutem jest możliwość umieszczenia własnego Call-To-Action oraz różnych skryptów – jak np. widgety live chat, formularze opt-in w tworzonym linku – dzięki czemu możemy utrzymać interakcję z odwiedzającym zewnętrzną witrynę i zachęcić go do odwiedzenia naszej strony.

Innymi ciekawymi funkcjonalnościami są między innymi:

  • możliwość dowolnej edycji obrazka, tytułu i opisu znajdującego się w miniaturce po udostępnieniu linku w mediach społecznościowych;
  • generowanie kodów QR, które podobnie jak linki pozwalają na retargeting osób, które je zeskanowały;
  • wgląd w statystyki kliknięć oraz eksport dokładnych raportów w formacie CSV.

28. Tri-table

Tri-table to technologia, która integruje automatyczny i tradycyjny kanał sprzedaży reklamy internetowej w celu maksymalizacji przychodu i wykorzystania powierzchni reklamowej wydawców.

29. Ibillboard

Ibillboard zapewnia zarówno infrastrukturę na potrzeby zaawansowanego zarządzania i generowania przychodów z przestrzeni reklamowej, jak i środowisko umożliwiające zarządzanie reklamą i zakup z jednego miejsca przy użyciu RTB (zakup w czasie rzeczywistym)

30. ADOCEAN

Formaty wideo to przyszłość Internetu, który zmienia się na naszych oczach: przechodząc z formy tekstowo obrazkowej do multimedialnej. ADOCEAN to zaawansowany moduł do emisji reklam wideo, który jest w stanie sprostać praktycznie wszelkim wymaganiom w tym obszarze.

31. Hybrid.ai

Hybrid.ai jest globalnym dostawcą rozwiązań AdTech, który wykorzystuje algorytmy AI na każdym etapie pracy. Jednym z produktów firmy jest kompletny ekosystem programmatic.

32. Netsprint

Netsprint to rozwijana od niemal dekady autorska technologia gromadzenia i segmentacji danych o użytkownikach (Audience DMP), pomagająca w precyzyjnym kierowaniu przekazu reklamowego do zdefiniowanych grup.

33. RTB House

RTB House pozwala na wyświetlanie reklam, które są precyzyjnie targetowane i personalizowane w czasie rzeczywistym. Zmieniaj odwiedzających w kupujących, optymalizuj wydatki reklamowe i buduj świadomość swojej marki!

34. YIELDBIRD

YIELDBIRD pomaga wydawcom internetowym w budowaniu bardziej dochodowego biznesu reklamowego, zapewniając im efektywne wsparcie cenowe, własne produkty i głębokie doświadczenie rynkowe w zakresie automatyzacji.

35. BusinessClick

BusinessClick to sieć reklamy wyspecjalizowana w emisjach opartych o precyzyjny audience targeting. Emitowane przez sieć kampanie wyróżnia wysoki poziom dopasowania do odbiorców, skutkujący dużą skutecznością przekazu oraz wygenerowaniem wartościowego ruchu na stronie docelowej klienta. BusinessClick współpracuje z najważniejszymi wydawcami na polskim rynku, serwującymi odbiorcom treści wysokiej jakości. Oferta sieci obejmuje około trzysta jakościowych witryn, m.in. Money.pl, Wyborcza.biz, Forbes.pl, BizTok.pl, Finanse.WP.pl, GazetaDom.pl, Tech.WP.pl itp. Celem BusinessClick jest stałe wzmacnianie swojego potencjału i siły sieci, co umożliwia jeszcze precyzyjniejsze dopasowanie reklam do właściwych grup odbiorców.

36. Voluum DSP

Voluum DSP to natywna platforma DSP do kupowania, śledzenia i skalowania globalnej reklamy.

37. Teads

Teads to pojedynczy punkt dostępu do najlepszych wydawców na świecie. Na większości głównych rynków Teads oferuje podobną skalę jak YouTube i Facebook.

38. AdBlock Detector

AdBlock Detector bada istotność reklam w określonych segmentach reklamowych. Szczegółowa analiza Twojej grupy docelowej to punkt zwrotny w planowaniu kampanii. To narzędzie, które pomoże Ci doważyć grupę docelową i zaplanować widoczne działania reklamowe w Twojej strategii marketingowej.

39. OAN

OAN oferuje sprawdzone działania programmatic wspierane analizą big data.

40. Tradedoubler

Tradedoubler pomaga reklamodawcom i wydawcom rozwijać działalność dzięki światowej klasy rozwiązaniom w zakresie marketingu efektywnościowego i nowoczesnej technologii. Jest to globalna sieć marketingu afiliacyjnego, od 20 lat tworząca innowacyjne rozwiązania na potrzeby marketingu cyfrowego. Platforma technologiczna pozwala oferować klientom rozwiązania dostosowane do ich potrzeb – w każdym detalu i na całym świecie!

41. Crimtan

Crimtan stworzył koncepcję długofalowego marketingu dla wyświetlaczy, aby zapewnić klientom maksymalną wartość. Skoncentrowane na wynikach reklamy, bazujące na danych, są oparte na własnej technologii i doświadczeniu handlowym, co pozwala na inteligentne docieranie do użytkowników przez cały cykl życia klienta – i zwiększać jego wartość w czasie.

42. AstraOne

Reklamy w obrazie, będąc nowym miejscem docelowym reklamy, mają duży potencjał i wiele unikalnych funkcji. Aby jak najlepiej je wykorzystać, sprawdź AstraOne – strategiczne, kreatywne laboratorium, które pozwoli Ci wykorzystać nowe możliwości!

43. Xandr

Xandr narodził się z wielkiej spuścizny stojącej za jeszcze większym celem: uczynić reklamę lepszą zarówno dla marek, jak i konsumentów. Wykorzystując ducha innowacji, który rozpoczął się ponad 143 lata temu i jest kontynuowany jako część dziedzictwa AT&T, mamy wyjątkową możliwość zmiany branży i dobrego wykorzystania naszych zasobów.

Dzięki jednej z największych na świecie kolekcji usług cyfrowych, filmowych i telewizyjnych, Xandr zapewnia opcję premium dla reklamodawców i wydawców, którzy chcą dotrzeć do określonych odbiorców na dużą skalę w środowiskach bezpiecznych dla marki – a wszystko to za pośrednictwem wydajnej, ujednoliconej platformy, która oferuje połączone zasoby, w tym analizy danych, treści premium, zaawansowana technologia i skalowana dystrybucja bezpośrednia do konsumentów.

44. Exponea

Exponea pozwala zrozumieć zachowania klientów, wzbogacać dane klientów za pomocą sztucznej inteligencji i natychmiast uruchamiać spersonalizowane kampanie dla każdego klienta za pośrednictwem preferowanych kanałów, na dużą skalę.

45. OnAudience

OnAudience to globalny dostawca wysokiej jakości niestandardowych segmentów odbiorców dla reklamodawców cyfrowych i rozwiązań do wzbogacania danych.

Social media

46. Sotrender

Sotrender to narzędzie do analizy danych z mediów społecznościowych: Facebooka, Instagrama, Twittera oraz YouTube’a. Narzędzie umożliwia przede wszystkim tworzenie raportów podsumowujących efektywność działań w social mediach. Poza generowaniem raportów jednorazowych oraz porównawczych, istnieje również możliwość zautomatyzowania comiesięcznego raportowania. Gotowe raporty otrzymujemy na maila wybranego dnia, co pozwala zaoszczędzić czas i usprawnić pracę. W samej aplikacji na bieżąco można monitorować wskaźniki dotyczące zasięgów, zaangażowania, aktywności odbiorców czy popularności treści na danym kanale.

Najnowsza funkcja w Sotrenderze daje możliwość odpowiadania na wiadomości i komentarze na Facebooku. To znaczne usprawnienie dla moderatorów, którzy mogą zarządzać swoją pracą z jednego miejsca oraz monitorować historię zmian. Automatyczny sentyment wypowiedzi ułatwia priorytetyzację zadań, co pozwala zapobiegać kryzysom na prowadzonych profilach. Możliwe jest także generowanie raportów moderacyjnych. Znajdują się w nich wskaźniki dotyczące średniego czasu odpowiedzi, czasu odpowiedzi per moderator, łącznej liczby dodanych komentarzy czy liczby komentarzy z odpowiedzią.

Analitycy Sotrendera przygotowują także analizy dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Do przykładowych raportów należą m.in. analiza wydatków na reklamy online, badanie zainteresowań grupy docelowej, analiza Google Maps, jak również bardziej zaawansowane analizy wykorzystujące uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję.

47. Napoleon Cat

NapoleonCat to jedno z najbardziej kompleksowych narzędzi do zarządzania obsługą klienta w social mediach na rynku. Daje ono firmom możliwość zarządzania własnymi kanałami social mediowymi w jednym miejscu dzięki funkcji Social Inbox. Oferuje również narzędzia analityczne do raportowania własnych działań i monitorowania konkurencji oraz planowania i publikacji treści.

Dzięki Social Inbox zarówno marki konsumenckie, agencje, jak i sklepy online mogą szybko odpowiadać na pytania klientów na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Google My Business i innych platformach społecznościowych w czasie rzeczywistym z jednego prostego w obsłudze panelu. Hitem wśród funkcjonalności Social Inbox, zwłaszcza wśród e-commerce’ów jest automoderacja, w tym automatyczne odpowiadanie na najczęściej powtarzające się pytania użytkowników. Automoderacja doskonale sprawdza się jako wsparcie obsługi zapytań klientów pod postami i reklamami poza godzinami pracy firmy. Jest to też doskonały sposób na radzenie sobie z negatywnymi opiniami, hejtem i spamem, które pojawiają się pod postami i reklamami na Facebooku czy Instagramie – poprzez zautomatyzowane odpowiadanie, ukrywanie, usuwanie, oznaczanie i przesyłanie dalej wiadomości na podstawie ich zawartości. Używając automoderacji, unikamy płacenia za dystrybucję niechcianych komentarzy pod postami reklamowymi.

NapoleonCat oferuje też szereg rozwiązań wspierających zespołową współpracę online. Narzędzie dostępne jest w polskiej, angielskiej i japońskiej wersji językowej. Firma jest oficjalnym partnerem marketingowym Facebooka.

48. Hootsuite

Dzięki Hootsuite będziesz mógł zarządzać profilami w social mediach, planować posty oraz mierzyć aktywność swoich odbiorców. Narzędzie to możesz zastosować zarówno na Facebooku i Instagramie, jak i Twitterze, LinkedInie, YouTubie, Google+ oraz WordPressie.

49. Clipomatic

Clipomatic to bardzo przydatna aplikacja dla każdego social media managera czy po prostu amatora Insta Stories, która doda napisy do Twojego wideo w czasie rzeczywistym. Wystarczy przytrzymać opcję nagrywania podczas mówienia do kamerki, a na ekranie pojawi się transkrypcja Twojej
wypowiedzi.

50. Kontentino

Kontentino to przyjazne dla człowieka narzędzie do obsługi mediów społecznościowych dla agencji i marek. Stworzony w cyfrowej agencji reklamowej jest dostosowany do efektywnej współpracy na linii agencja-klient.

51. Topsy

Narzędzie służące do monitorowania i analizowania trendów na Twitterze. Dzięki niemu wyszukasz najpopularniejsze tematy oraz znajdziesz użytkowników, którzy są aktywni w konkretnych branżach. Topsy można wykorzystać także do monitorowania fraz spoza tego medium.

Monitoring Internetu i social mediów

52. Brand24

Brand24 to narzędzie służące do monitoringu Internetu i mediów społecznościowych. Pozwala na poznanie i zrozumienie opinii internautów na temat firm, marek czy produktów. Narzędzie jest dostępne również globalnie. Stale rosnące portfolio klientów to firmy i organizacje z ponad 100 krajów. Brand24 to nie tylko produkt dla dużych marek – to także wartościowe narzędzie dla małych i średnich przedsiębiorstw, które wykorzystują monitoring do budowania relacji z klientami.

53. SentiOne

SentiOne to narzędzie do monitoringu Internetu oraz automatyzacji obsługi klienta. Aplikacja w jednym miejscu zbiera wypowiedzi internautów z serwisów społecznościowych, forów internetowych, blogów, portali, serwisów wideo, serwisów informacyjnych czy porównywarek opinii na wybrany temat. Dodatkowo pozwala na moderowanie wypowiedzi w różnych kanałach oraz mierzenie efektywności obsługi klienta.

54. Unamo

Unamo Monitoring Social Media i Internetu jest rozwiązaniem służącym do bieżącego monitorowania działań firmy, jej klientów oraz konkurencji. Narzędzie umożliwia bycie na bieżąco z opiniami internautów o firmie, jej produktach lub usługach. Unamo pozwala na monitorowanie współpracy z influencerami – zarówno dla własnej marki, jak i konkurencji. Narzędzie dedykowane jest wszystkim marketerom, którzy chcą zrozumieć i efektywnie analizować sytuację w obszarze social mediów i w Internecie.

Analityka

55. CUX

CUX to narzędzie pozwalające na poznanie, zrozumienie i przewidywanie zachowania użytkowników na stronach internetowych i w aplikacjach webowych. Narzędzie zdecydowanie zmienia oblicze analityki produktowej, proponując bardzo dokładne podejście do analizy danych.

Po pierwsze: daje Ci możliwość nagrywania całych wizyt użytkowników (a nie tylko pojedynczych sesji!), nawet jeżeli otwierają oni liczne zakładki lub wykazują brak aktywności na stronie. Tylko dzięki CUX jesteś w stanie w jednym nagraniu zobaczyć pełną ścieżkę użytkownika.

Po drugie: dzięki narzędziu masz możliwość analizy zaawansowanego lejka konwersji, bazującego na dowolnym zdarzeniu (kliknięciu, scrollowaniu, wypełnieniu formularza, a nie tylko na URLu!), ale bez konieczności angażowania developera. CUX sam wykrywa i podpowiada zdarzenia, które Cię interesują. Każdy lejek konwersji w CUX to kombinacja danych jakościowych i ilościowych. Dla każdego kroku dostaniesz odfiltrowaną listę nagranych wizyt użytkowników, którzy zrezygnowali ze zrobienia kolejnego kroku. Dzięki temu nawet w kilka minut znajdziesz rozwiązania problemów w punkt dopasowane do Twoich odbiorców.

I na koniec, jako wisienka na torcie – CUX pozwala na mierzenie doświadczeń klientów w świecie cyfrowym: narzędzie wykrywa te miejsca w procesie zakupowym, które frustrują i denerwują Twojego klienta. Na podstawie rage click’ów, zoomowania contentu czy kompulsywnego odświeżania, odkrywamy wąskie gardła wstrzymujące użytkownika przed dokonaniem zakupu. Dzięki temu wszystkiemu szukanie rozwiązań i analizowanie całości ścieżki zakupowej nigdy nie było jeszcze tak łatwe, a zarazem precyzyjne!

56. Piwik PRO Analytics Suite

Piwik PRO Analytics Suite to oprogramowanie alternatywne do Google Analytics, które umożliwia analizę zachowań użytkowników stron internetowych, aplikacji i intranetu, jednocześnie kładąc duży nacisk na prywatność i bezpieczeństwo gromadzonych danych.

Zebrane dzięki Piwik PRO informacje pozwalają podejmować lepsze decyzje w zakresie dalszego rozwoju stron i produktów internetowych, optymalizować internetowe procesy sprzedaży, działania komunikacyjne czy marketingowe. Oprogramowanie daje użytkownikom pełną kontrolę nad pozyskanymi danymi, nie przekazując ich żadnej stronie trzeciej. Dzięki przywiązaniu do bezpieczeństwa Piwik PRO może być wykorzystywany tam, gdzie konkurencja nie jest w stanie spełnić wszystkich wymagań – w branżach finansowej, rządowej czy ochrony zdrowia, gdzie bezpieczeństwo zbieranych danych i ochrona prywatności są krytyczne.

Na rynku polskim Piwik PRO jest m.in. dostępny w Chmurze Krajowej, spełniając tym samym wymagania prawne dotyczące lokalizacji przechowywanych danych i ich suwerenności. Dzięki temu platforma działa w zgodzie z wytycznymi Europejskiego Urzędu Nadzoru Bankowego i krajowej Komisji Nadzoru Finansowego.

Podstawowym dowodem skuteczności i wartości tego rozwiązania jest nieustannie rosnące grono klientów – obecnie to ponad 200 podmiotów z całego świata. Piwik PRO Analytics Suite wybrały rządy, banki, firmy technologiczne i organizacje ochrony zdrowia na całym świecie, m.in.: Komisja Europejska, HP, Accenture i Crédit Agricole.

57. Senaryo

Największym wyzwaniem każdego market plannera jest taka alokacja budżetu, która zapewni najwyższy ROI. Analiza podstawowych metod atrybucji i dostępne w standardowych narzędziach raportowanie nie zapewnia już wystarczającej wiedzy do podjęcia właściwych decyzji co do inwestycji środków na kampanie marketingowe. Rosnąca liczba interakcji z marką na ścieżce zakupowej i niska lojalność tzw. klienta 3.0 wymagają zastosowania bardziej innowacyjnych technik analizy źródeł konwersji dla optymalnych inwestycji środków.

Senaryo pozwala na zaawansowaną analizę efektywności kampanii i optymalną alokację budżetu. Narzędzie zostało stworzone przez Grupę Lingaro, bazując na długoletnim doświadczeniu w Data Science oraz w obszarze e-commerce. Senaryo integruje wszelkie dane sprzedażowe i marketingowe, łącząc się przez API kanałów klienta. Po fazie integracji, już na podstawie danych historycznych przedstawiane są rekomendacje optymalnej alokacji budżetu. Następnie każdego dnia dane są automatycznie odświeżane i – dzięki nauczaniu maszynowemu – rekomendacje są coraz dokładniejsze. Senaryo to najlepszy model atrybucji, który śledzi ścieżkę klienta oraz przypisuje wagowość poszczególnym kanałom. Użytkownik może przeprowadzić szybką ewaluację poprzednich kampanii, jak i sprawdzić rekomendacje alokacji budżetu aktywnych kampanii w poszczególnych kanałach.

W jednym narzędziu zintegrowane są wszystkie źródła danych, dzięki czemu użytkownik ma holistyczny wgląd w wydajność swoich kampanii. Skomplikowana analityka danych oraz brak wspólnego mianownika pomiędzy kanałami przestają być problemem. Nawet mniej doświadczony użytkownik w pełni wykorzysta funkcjonalność Senaryo.

Aplikacja oraz dane użytkownika utrzymywane są w Google Cloud, a dzięki partnerstwu z firmą Google mamy pewność, że dane są bezpieczne. Senaryo jest rozwiązaniem SaaS’owym, a integracja przeprowadzana jest przez specjalistów firmy.

58. Data Exchanger

Data Management Platform jest mózgiem cyfrowego marketingu. Pozwala na zbieranie, analizę, rozszerzanie oraz używanie danych z zachowaniem 100% kontroli. Data Exchanger wykorzystuje własną technologię DMP oraz ogromną ilość danych, wykorzystywanych w kampaniach reklamowych.

59. CloudTechnologies

CloudTechnologies zbiera i analizuje za pomocą autorskiej technologii Data Management Platform dane z 200 rynków świata.

60. Selectivv Viewer

Selectivv Viewer to narzędzie służące do pomiaru liczby osób w określonym czasie w wybranej lokalizacji, a także do analizy profilu osób odwiedzających, lokalizacji oraz struktury ruchu oraz do określania i porównywania lokalizacji własnych z innymi lokalizacjami – w tym konkurencji.

61. SimilarWeb

SimilarWeb to narzędzie dostarczające dane analityczne o stronach internetowych. Przedstawia estymowane statystyki witryn internetowych oraz aplikacji mobilnych.

62. Annalect

Dla dzisiejszych marketerów dane są jedną z największych inwestycji, jednak trudno jest uzyskać przydatne informacje. Jako eksperci ds. danych i technologii firmy Omnicom oraz twórcy Omni, produkty Annalect zwiększają łatwość analizy danych. Teraz każdy może wykorzystać dane do tworzenia skutecznych, wydajnych i zróżnicowanych kampanii marketingowych.

Sprzedaż i obsługa klienta

63. Sellizer

Sellizer to kompleksowe narzędzie do predykcji, analityki i automatyzacji sprzedaży, które wspiera działy handlowe i marketingowe. W skrócie: Sellizer umożliwia szybką wysyłkę spersonalizowanych ofert do nawet 500 osób na raz. Gdy klient otworzy Twoją ofertę, otrzymasz powiadomienie SMS, dzięki któremu możesz skontaktować się z nim w najlepszym momencie i pomóc w podjęciu decyzji, gdy jest w trakcie zapoznawania się z ofertą. Najbardziej szczegółowe na rynku statystyki przeglądania oferty (które strony przeglądał, jak długo, czy przekazał ją dalej itp.) pozwolą Ci zrozumieć potrzeby klienta, więc w rozmowie od razu skupisz się na najważniejszych kwestiach. Możesz omawiać ofertę z klientem i widzieć na żywo, na której stronie się znajduje, jakbyś był obok. Sellizer działa samodzielnie, ale też integruje się z systemami CRM oraz systemami pocztowymi.

Narzędzie posiada także moduły wspierające codzienną pracę na następujących płaszczyznach – m.in.:

  • eliminacja konieczności follow-upów – dzięki scenariuszom follow-up, które pilnują, aby klient otwarł ofertę;
  • wiedza, kto chce kupić, a kto nie – dzięki autorskiemu algorytmowi oceny, wspomaganemu uczeniem maszynowym;
  • „podgrzewanie” leadów – dzięki modułowi kodów remarketingowych pozwalających na wyświetlanie spersonalizowanych reklam przez remarketing na Facebooku, GDN itp. osobom, które otrzymały lub czytają oferty;
  • zarządzanie plikami biznesowymi i danymi klientów – dzięki repozytorium dokumentów oraz modułowi książki kontaktowej i bazy firm.

Sellizer oferuje 14-dniowy bezpłatny okres testowy.

64. Livespace

Livespace to platforma CRM nowej generacji, która usprawnia proces pozyskiwania klientów. Aplikacja pomaga zarządzać relacjami z klientami, monitorować ​aktywności sprzedażowe ​oraz zarządzać pracą zespołu handlowego.

Dzięki gotowemu do wdrożenia procesowi sprzedaży wiadomo co zrobić krok po kroku, żeby sfinalizować sprzedaż. Narzędzie umożliwia korzystanie z szablonów wiadomości, planowanie zadań oraz integrację z wieloma popularnymi narzędziami, w tym do marketing automation, obsługi telefonicznej czy posprzedażowej klienta – co pozwala zautomatyzować działania sprzedażowe​. ​Livespace daje szybki wgląd w dane o klientach i prowadzone tematy sprzedażowe – umożliwia monitorowanie historii kontaktu z klientami oraz statystyki i raporty przydatne dla osób zaangażowanych na każdym etapie pozyskania klienta.

Livespace CRM pomaga prowadzić działania sprzedażowe, ​przejąć kontrolę nad ​pracą zespołu handlowego i uszczelnić lejki sprzedażowe. Dzięki temu firmy mogą zacząć sprzedawać skuteczniej, w końcu zarządzając sprzedażą w sposób powtarzalny, mierzalny i skalowalny. Obecnie z Livespace korzystają firmy w Polsce i zagranicą, m.in. z branży reklamowej, mediowej, szkoleniowej, finansowej, motoryzacyjnej, produkcyjnej oraz technologicznej.

65. beTiMES

beTiMES pomaga sprzedawać szybciej, dzięki ofertom jednorazowym One Time Offer i ofertom ograniczonym czasowo. W kilka minut można wygenerować licznik, ustawić czas na podjęcie decyzji zakupowej i adres strony, którą zobaczy klient, gdy oferta przepadnie. Licznik można wykorzystać również w treści maila, w kampaniach i sklepach internetowych.

66. YetiForce CRM

YetiForce CRM to kompleksowe narzędzie do zarządzania relacjami z klientami oraz wspierania realizacji najważniejszych procesów w firmie lub sklepie www. Oprogramowanie jest udostępniane na licencji open source, co oznacza, że jest ono w pełni darmowe. Nie trzeba też ponosić żadnych opłat za dodawanie kolejnych użytkowników do systemu czy za ilość wprowadzanych do niego danych. Największą zaletą oprogramowania są jego nieograniczone możliwości rozbudowy. Dzięki otwartemu kodowi źródłowemu, a także panelom, które pozwalają na konfigurację dowolnego elementu systemu, YetiForce CRM jest jednym z najbardziej elastycznych systemów CRM na świecie.

Oprogramowanie posiada wiele przydatnych rozwiązań w kontekście działań marketingowych w firmie lub sklepie www. Do najważniejszych z nich należą:

  • Integracja systemu z serwisami społecznościowymi, dzięki której na bieżąco można śledzić aktywność swoich klientów.
  • Tworzenie szablonów wiadomości oraz masowa wysyłka newsletterów/mailingów do wybranych grup odbiorców.
  • Projektowanie automatyzacji wielopoziomowych procesów marketingowych i sprzedażowych za pomocą workflow.
  • Rozbudowany moduł zarządzania projektami, w ramach którego można tworzyć etapy i zadania projektu oraz przydzielać do nich odpowiednie osoby. Dodatkowo wykres Gantta w czytelny sposób przedstawia, na jakim etapie znajduje się realizacja projektu.
  • Nowoczesne API wbudowane w system, które umożliwia dwukierunkową wymianę danych z dowolnym narzędziem zewnętrznym lub platformą e-commerce.

A to tylko niewielki zakres możliwości YetiForce CRM, który jest dostępny w 22 językach i korzysta z niego już ponad 35 000 firm ze 100 krajów.

67. Salesbook

Salesbook jest kompletną platformą, która łączy w sobie zalety narzędzi Sales Tech. Dzięki temu firmy mają szansę na wdrożenie jednego systemu sprzedażowego, który pokryje wszystkie zapotrzebowanie na różnych etapach procesu handlowego i podniesie wartość sprzedaży średnio o 27%.

Aplikacja udostępnia funkcjonalność Sales Enablement, która pozwala na zaprezentowanie klientowi dowolnych treści marketingowo-sprzedażowych w atrakcyjny wizualnie sposób oraz ustawienie ich w najbardziej skuteczny proces sprzedażowy. W dalszym kroku doradca może korzystać z modułów Configure Price Quote, które pozwalają na konfigurację oferty z wykorzystaniem kalkulatorów, konfiguratorów i porównywarek, a następnie wysłanie jej na e-mail klienta jeszcze w trakcie rozmowy handlowej oraz na monitoring aktywności klienta po jej otrzymaniu.

Salesbook to również moduł Sales Force Automation, który pozwala na zarządzanie klientami, organizacjami, spotkaniami, zadaniami i lejkiem sprzedażowym w sposób zautomatyzowany z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Ułatwia także monitoring pracy handlowca, szybkie składanie zamówień czy też planowanie tygodnia pracy.

Nad całością procesu czuwa system CRM, który pozwala na zarządzanie lejkiem sprzedażowym, bazą klientów, tworzenie ofert, wysyłanie ich do klientów, planowanie i nadzorowanie działań handlowych. Finalnie osoby zarządzające sprzedażą mają dostęp do narzędzi Sales Intelligence, które zbierają twarde dane na temat sprzedaży. Menadżerowie dostają więc raporty na temat jakości rozmów handlowych, np. jak sprzedają najlepsi handlowcy lub jaka ścieżka sprzedaży jest najbardziej skuteczna.

68. Salelifter

Salelifter (DIGITREE S.A.) specjalizuje się w budowaniu, zarządzaniu oraz monetyzacji baz danych. Firma ta stworzyła pierwszy na rynku system do walidacji baz danych Expectus oraz projekt Monetyzuj.pl, który pozwala właścicielom baz mailingowych zarabiać, nic nie robiąc.

69. Samito

Samito to wszystko czego potrzebujesz, żeby angażować, inspirować i zachęcać do zakupów klientów e-commerce w jednym, wygodnym systemie.

70. Marketizer

Jesteś przedsiębiorcą, oferujesz wysokiej jakości produkty i usługi, które zaspakajają potrzeby wymagających klientów biznesowych? Wiesz, że skuteczny rozwój wiąże się z pozyskiwaniem nowych, wartościowych klientów, jednak nie zawsze idzie to szybko i skutecznie? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Teraz możesz sprawdzić, kim są Twoi potencjalni klienci, czego szukają, jakie mają potrzeby i co najważniejsze – dostaniesz ich pełne dane teleadresowe łącznie z telefonem, e-mailem, a nawet profilem na Facebooku. Wszystkich wartościowych odpowiedzi na temat Twoich potencjalnych klientów dostarczy Ci Marketizer.

71. Pipedrive

Pipedrive jest pierwszą platformą CRM stworzoną przez sprzedawców, dla sprzedawców.

72. RightHello

RightHello to narzędzie, dzięki któremu określisz grupę swoich potencjalnych klientów za pomocą różnych filtrów, które możesz sam zdefiniować. Pozwala ono na personalizację CTA, a także przeprowadzanie testów A/B w kampaniach.

73. Callpage

Inicjuj rozmowy sprzedażowe z odwiedzającymi Twoją stronę za pomocą Callpage, proponując im natychmiastowe połączenie poprzez callback. Domykaj więcej transakcji. Szybciej niż dotychczas.

74. Nanovo

W Nanovo projektują i wdrażą cyfrowe kanały komunikacji dedykowane do przestrzeni handlowo-usługowych.

75. YouLead

YouLead automatycznie buduje historię wszystkich odwiedzających: anonimowych, zidentyfikowanych i obecnych klientów z potencjałem na ponowny zakup, automatycznie wyświetla komunikaty sprzedażowe i formularze kontaktowe, personalizując je produktami, którymi interesuje się Twój klient, skraca drogę klienta do pożądanego produktu z Twojej oferty, dopasowując treści wyświetlane na stronie do zainteresowań klienta oraz przypomina sprzedawcom o wartościowych klientach, a klientom o produktach dopasowanych do ich potrzeb, uzupełniających dokonany już zakup albo pozostawionych w koszyku.

76. One2tribe

Chcesz szybko wprowadzić nowy produkt na rynek? Szukasz rozwiązania do zmiany zachowań Twojego zespołu sprzedażowego? Czy może chcesz wdrożyć nowe procedury w Contact Center? One2tribe dostarcza gotowe rozwiązania motywacyjne, które łączą naukę o psychologii behawioralnej z innowacyjnymi technologiami. Rozwiązania te wspierają zarówno zmiany w biznesie, jak i zmiany behawioralne związane z terapiami medycznymi.

77. Bitrix24 CRM

Bitrix24 CRM to darmowy system do automatyzacji procesu sprzedaży, zarządzania zespołem sprzedażowym oraz relacjami z klientami.

Livechaty, platformy webinarowe

78. ClickMeeting

ClickMeeting pomaga działać online. To platforma webinarowa do prezentacji produktów, szkoleń, kursów, zajęć lekcyjnych i wykładów online, spotkań biznesowych oraz wideokonferencji. Jest w 100% oparta o przeglądarkę internetową. Nie wymaga instalacji ani konfiguracji oprogramowania – działa na wszystkich systemach operacyjnych i urządzeniach.

ClickMeeting bazuje na modelu subskrypcyjnym, co oznacza, że każdy może wybrać, w jaki sposób będzie opłacać usługę: w rozliczeniu miesięcznym lub rocznym. Platforma oferuje swoim użytkownikom wsparcie techniczne w języku polskim.

Najważniejsze funkcje platformy ClickMeeting – te narzędzia pomogą przed, w trakcie i po webinarze:

  • Webinary na żywo – są idealną okazją do interakcji z uczestnikami. Cenna opcja do demonstracji produktu, szkoleń online oraz pracowników.
  • Płatne webinary – dzięki integracji z PayPal użytkownik może sprzedawać dostęp do webinarów i łatwo monetyzować swoją wiedzę.
  • Automatyczne webinary – nagrania webinarów, filmy, ankiety oraz przycisk Call-To-Action mogą być udostępniane jako webinary automatyczne.
  • Webinary na żądanie – uczestnicy mają możliwość obejrzenia webinaru w dowolnym momencie.
  • Transmisje na żywo na Facebooku lub YouTube – opcja transmitowania swoich webinarów i zdobycia jeszcze szerszej publiczności.
  • Udostępnianie pulpitu – zwiększa zaangażowanie i kreatywność uczestników, dając im większy wpływ na przebieg spotkania.

79. LiveChat

LiveChat to aplikacja do czatowania z użytkownikami strony i obsługi ich zapytań w czasie rzeczywistym. Dzięki wbudowanemu konfiguratorowi można ją łatwo dostosować do designu własnej strony internetowej. Narzędzie umożliwia prowadzenie kilku rozmów jednocześnie przez jedną osobę z zespołu obsługi, a niemal natychmiastowa dostępność wsparcia znacznie zwiększa satysfakcję klientów. Jeśli kontakt z odbiorcami odbywa się przez kilka kanałów, LiveChat umożliwia prowadzenie niemal wszystkich konwersacji w jednym miejscu. Dostępna jest też integracja produktu z systemem ticketowym HelpDesk, usprawniającym zarządzanie wiadomościami.

Funkcjonalność LiveChata wykracza poza sam kontakt z użytkownikami, ponieważ marketerzy otrzymują narzędzie e-commerce wspierające konwersję. LiveChat zbiera informacje o odwiedzających stronę, dzięki czemu łatwo jest zidentyfikować, czy należą oni do grupy docelowej. Aplikacja pozwala wyświetlać targetowane komunikaty, np. o trwającej promocji, a dzięki integracji z ChatBotem można zautomatyzować rozmowy lub przeprowadzić klienta przez proces zakupowy. Agenci mogą także ułatwić ten proces dzięki możliwości wysyłania konkretnych kart produktów na czacie – w ten sposób użytkownicy nie muszą przełączać się pomiędzy stronami produktów. Co więcej, wbudowana funkcja Sales tracker pozwala na obliczenie ROI oraz określenie celów, które pomagają monitorować, ile czatów kończy się pożądanym działaniem podjętym przez klienta (np. liczba czatów skutkująca zakupem).

80. LiveWebinar

LiveWebinar to rozwiązanie do komunikacji zdalnej w czasie rzeczywistym. Dzięki niemu z łatwością przeprowadzisz wideokonferencję, webinar oraz zorganizujesz naukę i pracę zespołową. Usługa działa z wykorzystaniem każdego systemu operacyjnego i urządzenia oraz nie wymaga pobierania ani instalowania dodatkowych aplikacji. Wystarczy kliknąć w link i cieszyć się uczestnictwem w webinarze czy szkoleniu online. Takie możliwości powodują, że użytkownikiem rozwiązania może zostać każdy – bez ograniczeń, w dowolnej chwili, bez żadnego przygotowania. Poza standardowymi funkcjonalnościami, takimi jak whiteboard, nagrywarka, ankiety czy udostępnianie ekranu, platforma posiada możliwość streamowania do Facebooka, YouTube’a oraz Vimeo. Dodatkowo pokój spotkania można dostosować do brandingu firmy, umieszczając w nim logo i kolory marki.

Do dyspozycji użytkownika są dwie oddzielne przestrzenie dyskowe. Jedna z przeznaczeniem na nagrania oraz druga z przeznaczeniem na przechowywanie plików (np. prezentacji, dokumentów czy zdjęć). Za pomocą platformy można planować jednorazowe wydarzenia online, pokoje stałe oraz wydarzenia typu evergreen. Te ostatnie bazują na udostępnianiu nagrania z webinaru, który już się odbył. LiveWebinar posiada również zaawansowany moduł raportowania, dzięki czemu dowiemy się, kto, skąd i w jakim stopniu uczestniczył w organizowanym przez nas webinarze/spotkaniu. Warta uwagi jest również możliwość integracji z narzędziami do automatyzacji marketingu (Mailchimp, GetResponse, MailerLite, Hubspot) oraz platformami typu HeySummit czy Zapier/Integromat.

81. Smartsupp

Smartsupp jest najpopularniejszym live czatem na polskim rynku e-commerce i wśród małych i średnich firm czy spółek. Z czatu korzysta 5000 polskich stron internetowych. Pozwala on rozpocząć osobistą rozmowę z odwiedzającymi i zamienić ich w zadowolonych klientów.

Pulpit nawigacyjny (Dashboard) jest bardzo prosty w użyciu i można w nim znaleźć wszystkie szczegółowe informacje o odwiedzających. Dzięki aplikacjom mobilnym na iOS i Androida możesz rozmawiać z odwiedzającymi, gdziekolwiek jesteś.

Smartsupp pomaga lepiej angażować klientów. Korzystaj z wiadomości automatycznych, aby przywitać powracającego klienta lub zaoferuj pomoc w wyborze odpowiedniego produktu. Z pewnością pokochasz też szczegółowe statystyki, takie jak ocena zadowolenia klienta lub czas do pierwszej odpowiedzi. Jeśli chcesz przenieść komunikację z klientem na wyższy poziom, Smartsupp statystyki na pewno Ci w tym pomogą.

Tym, co tak naprawdę wyróżnia Smartsupp, są nagrania odwiedzających! Możesz odtworzyć każdą sesję wizyty i zobaczyć, jak zachowują się Twoi klienci, gdzie klikają, gdzie spędzają najwięcej czasu itp. Wtedy możesz wszystko lepiej przeanalizować i odpowiednio dostosować swoją stronę internetową.

Obecnie Smartsupp pracuje nad nową integracją z e-mailem i Facebook Messengerem, która pozwoli Ci zarządzać całą Twoją komunikacją biznesową z jednego miejsca, a także nad nowym chatbotem, który na pewno sprawi, że komunikacja z klientem będzie jeszcze bardziej wydajna, więc warto być na bieżąco!

Główne funkcje Smartsupp:

  • dostosowywalne okno czatu
  • aplikacje mobilne
  • wiadomości automatyczne
  • skróty (szybkie odpowiedzi)
  • szczegółowe statystyki
  • informacje o odwiedzających
  • nagrania wideo
  • integracje z platformami e-commerce

E-commerce

82. ORBAStore

Autorskie rozwiązanie ORBAStore umożliwia uruchomienie sprzedaży online w ciągu 5 dni roboczych: gotowy do obsługi zamówień sklep internetowy, który jest wypełniony produktami, spersonalizowany pod markę sprzedawcy, ma podpięte płatności i skonfigurowane ustawienia (podatki, wymagania prawne, itd.).

ORBAStore bazuje na sprawdzonym silniku e-commerce – Magento, który rocznie obsługuje transakcje o wielkości 60 mld dolarów.  Firma ORBA, korzystając ze swojego doświadczenia i na podstawie najlepszych praktyk rynkowych, oferuje świetne rozwiązanie dla e-handlu, ekspresowo gotowe do generowania zysków. Rdzeń, na którym bazuje, pozwala uruchomić e-sklep w rekordowym tempie, bez kompromisów jakościowych oraz z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa, które są możliwe do osiągnięcia dzięki hostingowi chmurowemu (ORBA to partner Microsoftu i ekspert w zakresie chmury Azure). Warto podkreślić, że niska cena (12.000 PLN) samego wdrożenia wynika z chęci niesienia pomocy w trudnym okresie – firma nie zarabia na nim, nastawiając się na długoletnią współpracę. 

ORBA to polski software house wyspecjalizowany w e-commerce i mogący pochwalić się 10-letnią obecnością na rynku, podczas której wdrożył ponad 90 projektów, na ponad 30 rynkach.

83. Surgecloud

Sprzedaż stacjonarna wciąż dominuje nad e-commerce, ale czy innowacje w handlu  wdrażane są w wystarczającym tempie, by nadążyć za zmianami pokoleniowymi? Inteligentna Półka Surgecloud praktycznie zrównuje szanse, przenosząc do sieci handlowych pełną funkcjonalność sklepów internetowych. Jeśli chodzi o zwiększanie rentowności, żadne innowacje w handlu nie dawały wcześniej takich możliwości. To największe dokonanie w retail automation.

Marketing automation

84. Chatbots

Chatbots zajmuje się automatyzacją procesów biznesowych. Wszystkie projekty realizowane są w oparciu o autorski framework do tworzenia i zarządzania botami. Rozwiązanie to jest całkowicie bezpieczne, bardzo intuicyjne i pozwala szybko wdrożyć dane rozwiązanie. W oparciu o swoją technologię zrealizowaliśmy ponad 50 projektów, które skutecznie wspierają obsługę, sprzedaż, marketing oraz procesy wewnętrzne.

85. Senetic Portal

Coraz większa liczba subskrybentów O365 oraz charakter świata, w którym żyjemy, gdzie liczy się czas i efektywność, skłoniły Senetic do stworzenia nowoczesnego rozwiązania ułatwiającego obsługę subskrypcji. Ten globalny dostawca rozwiązań IT zbudował portal do automatyzacji w zarządzaniu subskrypcjami Microsoft i Azure.

Senetic Portal to darmowe zarządzanie usługami CSP. W Portalu Senetic można wygodnie zamawiać subskrypcje, dodawać nowe i korzystać z dodatkowego wsparcia technicznego. Portal pozwala też na śledzenie statusu zamówień i odnawianie subskrypcji. Gdy dokonuje się ich zakupu np. w połowie miesiąca, płaci się dokładnie za tyle dni, ile pozostało do jego końca. Od kolejnego miesiąca, jeśli klient zdecyduje się na przedłużenie, opłaty będą naliczane z góry.  Portal Sentic pozwala również w łatwy sposób zarządzać dodatkami do subskrypcji. W każdej chwili można uruchomić jeden z kilkudziesięciu dostępnych dodatków i cieszyć się jego możliwościami.

86. Social WiFi

Jak dotrzeć do klienta? Odpowiedź jest stosunkowo prosta, jeżeli firma działa wyłącznie w Internecie. Co jednak, jeżeli Twoim zadaniem jest promowanie stacjonarnego biznesu, np. restauracji czy centrum handlowego? Dla takich obiektów poznanie odbiorców to spore wyzwanie. Klient pojawia się, dokonuje zakupu i znika. Nie ma szeroko przyjętych mechanizmów, które pozwalają na kontakt z odbiorcą offline’owym już po jego wizycie.

Social WiFi zapełnia tę lukę, zbierając dane klientów i w oparciu o nie umożliwiając prowadzenie komunikacji marketingowej. Koncentruje się na czterech pytaniach:

  1. Kim są Twoi klienci?
  2. Czy są zadowoleni?
  3. Wracają do Ciebie?
  4. Czy polecają Twoje usługi?

Po zidentyfikowaniu klienta, wbudowany zestaw narzędzi marketing automation pozwala na targetowanie poszczególnych grup odbiorców. System pozwala np. automatycznie przywitać osobę odwiedzającą po raz pierwszy, zapytać o jakość obsługi po opuszczeniu obiektu, czy zaprosić do wizyty z okazji zbliżających się urodzin. Poznanie odpowiedzi na powyższe pytania zapewnia offline’owym biznesom taką samą przewagę, jaką mają firmy z sektora e-commerce. Jeżeli chcesz promować stacjonarną działalność, Social WiFi to strzał w dziesiątkę.

87. E-com 360

E-com 360 to zbiór technologii marketingowych, które połączone razem, uzupełniają się i generują ciągły przypływ nowych klientów.

88. Datarino

Datarino zbiera dane generowane przez użytkowników, tworzy profile behawioralne za pomocą sztucznej inteligencji i wysyła precyzyjne reklamy do osób, które wykazują określone wzorce zachowań w realnym świecie.

89. iPresso

iPresso to zintegrowana platforma marketing automation dla profesjonalnych marketerów. Szeroki zakres funkcjonalności pozwala na projektowanie ścieżek klientów oraz wprowadzanie zautomatyzowanej komunikacji dzięki rozbudowanym scenariuszom. iPresso to zaawansowane narzędzie, ale proste w obsłudze. Posiada specjalne wersje branżowe: FMCG, Finanse, Media&Entertainment, e-Commerce, Travel oraz Education. Wygodny oraz przejrzysty interfejs pozwala marketerom w szybszym i efektywniejszym realizowaniu celów marketingowych marki.

90. Zeropark

Zeropark to platforma reklamowa do kampanii performance marketingowych. Oferuje cztery formaty reklam: In-App Native, Pop, Push Notifications oraz Domain Redirect.

91. Adform

Adform to oprogramowanie dla przedsiębiorstw, reklamodawców i agencji. Pełny zestaw uzupełniających się narzędzi, które umożliwiają identyfikowanie, śledzenie i angażowanie odbiorców w wielu różnych kanałach.

92. User.com

User.com to workspace zapewniający łatwe w użyciu, ale bardzo solidne narzędzia dla zespołów marketingu, sprzedaży, zarządzania i wsparcia.

93. SALESmango

SALESmango dostarcza zespołom marketingowym zaawansowane technologie i rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji.

94. ExpertSender

Rozwijaj swój e-commerce z marketing automation opartym na danych! ExpertSender to platforma do marketing automation, dzięki której będziesz mógł utrzymywać klientów, dostarczać treści oraz sprzedawać bezpośrednio (D2C).

95. PushPushGo

PushPushGo to platforma do wysyłki i automatyzacji powiadomień push i web push. Wygodny panel pozwoli Ci już w 5 minut zacząć zbierać zapisy na powiadomienia.

96. Chatbotize

Wykorzystaj technologię AI Chatbotize, by zwiększać zaangażowanie swoich klientów, pozyskiwać nowych, a także podnosić satysfakcję pracowników.

97. Chatfuel

Zwiększ sprzedaż, obniż koszty i zautomatyzuj wsparcie na Facebooku. Chatfuel to wiodąca na świecie platforma chatbotów dla Facebook Messenger.

98. AudienceNetwork

Pionier Data Consultingu w Polsce. AudienceNetwork wykorzystuje analizę big data oraz algorytmy sztucznej inteligencji w kampaniach online, aby tworzyć kreatywne kampanie dostosowane do preferencji odbiorców.

99. iine

iine to rozwiązanie typu plug-and-play dla wydawców, które przekształca media drukowane w dynamiczne platformy handlowe. Otwiera bezpośredni mobilny dostęp do zakupów online i sklepów detalicznych oraz wykorzystuje siłę nabywczą Twoich czytelników. Za pomocą kilku kliknięć w swoich telefonach komórkowych czytelnicy mogą uzyskać dostęp do wszystkich pożądanych marek, usług i produktów.

Tworzenie stron internetowych

100. Landingi

Landingi to prosty w obsłudze kreator stron internetowych typu landing page. Narzędzie umożliwia projektowanie, uruchamianie, integrowanie oraz optymalizację stron internetowych, które skutecznie konwertują odwiedzającego Twoją witrynę w klienta.

101. Drupal

Drupal to darmowy i rozpowszechniany na licencji open source (GNU GPL) system CMF (content management framework) napisany w PHP. Jest zbudowany w oparciu o komponenty frameworka Symfony. Drupal jest używany przez 2,3 % wszystkich stron na świecie.

Zarządzanie czasem i projektami

102. Taagly

Taagly to kompleksowe narzędzie polskiego pochodzenia służące do zarządzania projektami. Program pozwala kontrolować wszystkie procesy, które toczą się w firmie, z poziomu jednego pulpitu. Podstawą do zarządzania projektami jest panel tagów – za ich pomocą kategoryzowane są zadania i definiowane priorytety.

System jest elastyczny, można go dostosować do każdego rodzaju działalności i wdrożyć we wszystkich działach w firmie. Taagly otwiera drogę komunikacji poprzez wbudowane chaty oraz pomaga zachować porządek w dokumentach. Rozbudowane raporty, statystyki, oraz prognozy AI pozwalają szybko sprawdzić stan wykonywanych zadań oraz obciążenie zespołów projektowych. Dzięki nim możemy zidentyfikować ryzyko niepowodzenia w realizacji planów. Na bazie AI prognozowany jest czas wraz z ostatecznym terminem zakończenia pracy nad projektem.

Intuicyjne narzędzie z przyjaznym interfejsem zaskakuje wyglądem, który pozbawiony został surowości charakterystycznej dla tego typu oprogramowania. Prowadzenie projektów nigdy nie było tak proste i przyjemne. Wystarczy kilka kliknięć, żeby sprawdzić status, priorytet, oraz typ wykonywanych zadań. Akcja toczy się w czasie rzeczywistym. Korzystając z osi czasu można obserwować aktualne, zakończone oraz zaplanowane projekty.

Obecnie Taagly przechodzi etap skalowania. W związku z tym ustalono promocyjny cennik. Dla pierwszych 250 kont cena pakietu do 30 użytkowników wynosi 500 zł rocznie. Producenci deklarują bezterminową gwarancję ceny.

103. Nozbe Teams

Nozbe Teams to proste narzędzie do współpracy w zespole. Pomaga zarządzać projektami i sprawnie je realizować w sytuacji, gdy wiele osób musi pracować zdalnie. Z Nozbe Teams możesz korzystać na komputerze i na urządzeniach mobilnych.

104. Autenti

Dzięki Autenti podpiszesz dowolny dokument przez Internet – na smartfonie, tablecie lub laptopie.

Public Relations

105. Prowly

Prowly to kompleksowe narzędzie do zarządzania działaniami public relations. Dzięki bazie mediów znajdziesz kontakty do dziennikarzy oraz publikacje z całego świata. Intuicyjny kreator umożliwi Ci stworzenie interaktywnej i angażującej informacji prasowej, którą następnie wyślesz do dziennikarzy i sprawdzisz, którzy z nich otworzyli Twojego maila. Wszystkie materiały prasowe na temat Twojej marki przechowasz w nowoczesnym biurze prasowym, które zbudujesz bez pomocy działu IT nawet w 20 minut. Z Prowly korzystają m.in. zespoły PR takich marek jak IKEA, Danone, Spotify, Vimeo czy Decathlon.

106. infoWire

infoWire to multimedialna agencja informacyjna. Oferuje wideo w komunikacji z mediami i klientami, newsroomy, biura prasowe, serwisy marek, witryny produktowe, projektowe i korporacyjne, system do zarządzania kontaktami i mailingu zgodny z RODO, oprogramowanie wspierające public relations i content marketing.

Współpraca z freelancerami

107. Useme

Useme to platforma obsługująca freelancerów i ich zleceniodawców. Umożliwia wystawianie faktur VAT za pracę zdalną także tym wykonawcom, którzy nie prowadzą własnej firmy. Na portalu zarejestrowanych jest ponad 50 tysięcy aktywnych użytkowników-freelancerów z Polski i zagranicy.

Oprócz rozliczania pracy zdalnej, portal oferuje także możliwość zlecenia zadań freelancerom. Ta forma outsourcingu może być szczególnie interesująca dla osób zajmujących się marketingiem czy firm działających w sektorze e-commerce. Dziedziny te łączą w sobie umiejętności i kompetencje przynajmniej kilku specjalizacji – i nie zawsze ich przedstawiciele wchodzą w skład Twojego zespołu.

Na portalu znajdziesz freelancerów działających w obszarach grafiki komputerowej, programowania i obsługi IT, fotografii, wideo, tłumaczeń, SEO czy social mediów. Outsourcing sprawia, że nie musisz już uruchamiać czasochłonnej rekrutacji na określone stanowisko lub inwestować w kosztowne szkolenia. Delegowanie zleceń freelancerom pozwala Ci też na większą elastyczność w wyborze współpracowników oraz optymalizację kosztów zatrudnienia. Nie musisz wiązać się długoterminowymi kontraktami ani ponosić kosztów pracodawcy. Useme zadba o formalności i wszystkie dokumenty bez dodatkowych opłat z Twojej strony. Serwis dysponuje bazą wykonawców, ale do rozliczenia możesz zaprosić również swoich współpracowników, bez względu na ich status prawny i miejsce zamieszkania.

Jesteś specjalistą ds. content marketingu lub social media managerem? Zobacz, jakie darmowe narzędzia do tworzenia „ładnych treści” mogą pomóc Ci w codziennej pracy!

O autorze

Anna Kołodziej

Anna Kołodziej

zobacz więcej artykułów >>

Zostaw komentarz

  1. Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także czterodniowa konferencja I ♥ Marketing & Business oraz organizowanych przez nas 31 szkoleń z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing

  2. Karolina

    Super zestawienie!
    Wiele z nazw jest dla mnie nowa, na pewno się z nimi zapoznam :)

    PS – może w następnym zestawieniu znajdzie się też GetLead.page ? Pozdrawiam!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wpisz imię
Napisz komentarz