Kto?
sprawny.marketing
Format?
druk i online
Kiedy?
co kwartał
Cena?
97 zł (4 numery)
Magazyn o skutecznym i ekonomicznym
marketingu!
- Obniżyliśmy cenę prenumeraty – teraz zapłacisz tylko 97 zł za 4 numery magazynu!
- Zwiększyliśmy objętość magazynu – w tym numerze czeka na Ciebie aż 176 stron marketingowej wiedzy!
- W trosce o środowisko sprawny.marketing został wydrukowany na papierze pozyskanym z odpowiedzialnych źródeł.
- Tylko świeże niepublikowane wcześniej teksty! Artykuły zamieszczone w magazynie sprawny.marketing nie były nigdy wcześniej publikowane – nie znajdziesz ich też na prywatnych stronach czy blogach autorów.
- Poradnikowy charakter magazynu. W każdym numerze co najmniej jeden tekst warsztatowy w dziale “Praktyczny poradnik”, pokazujący, jak krok po kroku samodzielnie przejść przez najbardziej skomplikowane zagadnienia.

Co wyróżnia sprawny.marketing?
- Zawsze darmowa wysyłka – koszt wysyłki wliczony jest w cenę prenumeraty!
- Magazyn w prenumeracie, zamówiony poprzez oficjalną stronę sprawnego.marketingu, jest najkorzystniejszą cenową opcją.
- Artykuły zamieszczone w magazynie sprawny.marketing nie były nigdy wcześniej publikowane – nie znajdziesz ich też na prywatnych stronach czy blogach Autorów
- Wyjątkiem są tłumaczenia artykułów najlepszych zagranicznych ekspertów: w każdym numerze publikujemy przynajmniej jedno tłumaczenie
- Brak treści sprzedażowych w artykułach – stawiamy wyłącznie na merytoryczne artykuły o wysokiej dla Czytelników wartości
- Poradnikowy charakter magazynu – Autorzy pokażą krok po kroku jak samodzielnie przejść przez najbardziej skomplikowane zagadnienia
- Sprawny.marketing jako jedyny magazyn o marketingu internetowym zawiera stały dział Nowości – w każdym numerze znajdziesz kilkadziesiąt nowości z zakresu social mediów, SEO, PPC oraz rynków azjatyckich i RUnetu.
Magazyn sprawny.marketing jest dostępny także w dystrybucji stacjonarnej:
a także w Empikach, Księgarniach Akapit, Discover, Hubiz, World of Beauty&Art oraz Aelia Duty Free.
Kliknij tutaj, by zobaczyć pełną listę Empików, w których znajdziesz magazyn sprawny.marketing.
Kliknij w okładkę, żeby zobaczyć spis treści:
Spis treści pierwszego wydania
Nowości w PPC
Nowości w SEO
Nowości na Facebooku
Nowości na LinkedInie
Nowości na Snapchacie
Nowości na Twitterze
Nowości na Instagramie
Nowości na YouTubie
20 porad zwycięzców I love marketing & social media
Nie walcz ceną! O wygrywaniu wojny cenowej przez… unikanie walki
Jeśli storytelling jest odpowiedzią, co jest pytaniem?
Czyli o trzech opowieściach, które pomogą ci zwiększyć sprzedaż
8 kroków do pozyskania klienta
Tworzenie biznesu od 0 do 1000 klientów – 10 marketingowych porad
12 zmian w Google AdWords, które mogłeś przegapić
Analityka internetowa dla marketerów – 11 najważniejszych trendów
Lejek sprzedażowy na Facebooku – 3 poziomy komunikacji
Odkryj niezwykły potencjał drzemiący w Twitterze
HERO – poznaj najpopularniejszą strategię mark YouTubie
Wideo pożera świat
PR-owcu! Czas na zmiany!
Google i Facebook – amerykańscy monopoliści remedium na „pułapkę niskiej marży” w Polsce?
Klucz do działań małych biznesów w social media w 2017 roku
Narzędzia marketera
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Spis treści drugiego wydania
Wstępniak
Nowości w AdWords
Nowości w SEO
Nowości na Facebooku
Nowości na LinkedInie
Nowości na Twitterze
Nowości na Instagramie
Nowości na YouTubie
Nowości z RUnetu
Nowości z rynków azjatyckich
Nowości na Snapchacie
Facebook Frame - jak stworzyć swoją ramkę?
10 nowości w social mediach i praktyczne sposoby ich wykorzystania
Dlaczego Instagram to już nie tylko aplikacja od zdjęć?
Webinary i live'y - jak robić to dobrze
7 rzeczy, których klienci nienawidzą w Twojej firmie
5 chybień. Jak naprawiać błędy w działaniach content marketingowych
Content marketing - jak wychodzić poza schemat?
11 błędów, które nagminnie popełniają copywriterzy
#mediahacking dla Twojego biznesu - 6 sprawdzonych taktyk
Dlaczego Twój plan marketingowy powinien zawierać te 7 e-maili?
Marka osobista na 5 biegu, czyli po co Ci podcast
Bądź firmą medialną albo płacz nad AdBlockiem
Analiza ruchu mobilnego na sterydach
3 sposoby na poprawę sprzedaży bez zwiększania zatrudnienia
13 rzeczy, które warto wiedzieć o eBayu przed rozpoczęciem sprzedaży na zagranicznych rynkach
,,Branding, głupcze"- czyli o konieczności porzucenia ,,kultu" konwersji i kliknięcia
Jak skutecznie personalizować markę? Wyróżniki osobiste
Jak Google Analytics zrujnowało marketing
,,Metoda czarnej skrzynki w marketingu" 10 inspiracji z książki Matthew Syeda
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści trzeciego wydania
Wstępniak
Nowości w AdWords
Nowości w SEO
Nowości na Facebooku
Nowości na LinkedInie
Nowości na Twitterze
Nowości na Instagramie
Nowości na YouTubie
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim 12
Nowości na Snapchacie
Nowości w Allegro
Reklama w Messengerze nowości i uporządkowanie tematu
5 elementów marketingu lokalnego w Google, o których warto pamiętać
Fragmenty z odpowiedzią, czyli jak zdobyć pozycję zero w Google
Influencer marketing 30 Jak za 300 złotych dotrzeć…
Testy na Facebooku dlaczego warto je wykonywać i co na tym zyskasz
8 elementów identyfikacji wizualnej na Facebooku
Projekty graficzne na smartfonie? Tak! 10 praktycznych zastosowań
MESSENGER MARKETING 53 5 pomysłów na bota w biznesie…
Od czego zacząć kampanię na VKontakte
10 sposobów na skuteczną infografikę
O narracji, którą udostępniasz
Jak przygotować dobre wystąpienie publiczne? 10 porad
7 zasad projektowania kreacji mailingu skoncentrowanego na konwersji
Pułapki czyhające na marketera w świecie online
Programmatic, czyli kampanie wizerunkowosprzedażowe z opcją na kliki
Jak osiągać zyski dzięki modelowaniu atrybucji
Budowanie marki na rynku globalnym 12 kroków, które musisz przejść
Antykruchy marketing
Monetyzacja pasji, czyli 10 zasad tworzenia rynku
Sztuka zwyciężania i odpuszczania w biznesie 10 inspiracji ze „Sztuki zwycięstwa” Phila Knighta
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści czwartego wydania
Wstępniak
Nowości w SEO
Nowości w PPC
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na LinkedInie
Nowości na Twitterze
Nowości na Instagramie
Nowości na YouTubie
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości na Allegro
Nowości na Snapchacie
Google Smart Display Campaigns - Czym są "inteligentne" kampanie i jak je ustawić?
Relacja z IV edycji #ilovemkt
Prawny.marketing - 12 paragrafów dla branży marketingowej
Facebook dopiero się zaczyna!
Nowy rok w branży AdWords
Mobile: 3 nowości, które mogą być przyszłością branży
10 mitów o RODO
SEO checklista po wdrożeniu SSL
Zadowolenie - czynnik rankingowy #1 w SEO?
To, że kogoś nie obrazisz, nie oznacza jeszcze, że zostanie Twoim przyjacielem. Czyli o podstawach w UX
Optymalizacja cen produktu i jej wpływ na kampanie AdWords i Facebook Ads
3 sposoby na optymalizację treści pod SEO w WordPressie
Cel na rok 2018: zadbaj o opisy produktów w Twoim sklepie
Jak zachować równowagę przy prowadzeniu sprzedaży w sklepie i na Allegro?
31 aspektów zmian w algorytmie Facebooka
Jak zaprojektować kurs online oceniany na 4,85/5?
Twoja marka już pięknie wygląda, ale jak ona... brzmi? Poznaj audiobranding
Jak zdobyć dofinansowanie na szkolenie w 5 krokach?
Monetyzacja pasji, czyli 5 zasad rozwoju rynku
10 kluczowych wskazówek dla każdego marketera
Focus. Sztuka koncentracji jako ukryte narzędzie... - Inspiracje z lektur
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści piątego wydania
Wstępniak
Nowości w AdWords
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na YouTubie
Nowości na Allegro
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
5 ukrytych funkcji w Google Adwords
Co mierzyć, by się dowiedzieć?
Dlaczego mój serwis firmowy nie sprzedaje?
Mapa podróży klienta
Audyt postów na Facebooku krok po kroku
Facebook Live - twój ratunek na spadające zasięgi organiczne
5 powodów, aby zainteresować się Messengerem
LinkedIn to nie tylko wirtualne CV
Musical.ly podbija sieć!
Koniec wymówek! 5 faktów o robieniu filmów telefonem komórkowym
4 pytania, które należy sobie zadać, otwierając sklep internetowy
Performance marketingu - jak chronić się przed oszustwami?
Strategie RLSA - inna strona remarketingu
Kryptowaluty - dlaczego marketer powinien zainteresować się tym tematem?
Renesans produktu
Rozwijaj pasję, czyli 3 zasady wzrostu rynku
Jak sprzedawać w 2018 roku
Jak dobrze połączyć marketing tradycyjny z cyfrowym
Gdy klient jest płochą jaszczurką
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści szóstego wydania
Wstępniak
Nowości z Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na YouTubie
Nowości na Allegro
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
Elastyczniej i szybciej – sposób na reklamy elastyczne w sieci reklamowej Google'a
Jak na blogu zarobiłem miliony - wywiad z Michałem Szafrańskim
Psychologia ustalania cen
4 ważne pytania, na które znajdziesz odpowiedź w Facebook Analytics
Szerokość targetowania
Jak zostać influencerem? 10 kroków, które pomogą Ci pozyskać internetową społeczność
A może Company Page? Czyli jak promować firmę na LinkedInie
Nowe, lepsze social media
Jak wykorzystywać marketing momentów do budowania relacji z konsumentem
Grupy na Facebooku – dlaczego każda firma powinna założyć własną?
21 narzędzi niezbędnych w każdym dziale PR
Idealna premiera, czyli jak skutecznie pokazać światu, że masz nowy produkt
5 praktyk Agile marketingu, które zwiększą skuteczność Twoich działań
Dlaczego Google Analytics nie mówi prawdy o źródłach odwiedzin i jak to naprawić
Czy przez Twoją stronę wyciekają dane osobowe?
Budowanie skomplikowanych lejków konwersji w Google Ads
My, propagandyści
18 złotych zasad reklamy według zasad branży
"How Brands Grow...", czyli 7 zasad marketingu według Byrona Sharpa
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści siódmego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości z Messengera
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na YouTubie
Nowości z Allegro
Nowości z Ebay
Nowości na Amazon
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
Custom Intent for YouTube - Praktyczny poradnik
Wywiad z Krzysztofem Gonciarzem
O czym pomyśleć w umowie z influencerem? 10 podpowiedzi
Liczby (nie) kłamią. O statystykach przydatnych w influencer marketingu.
HOT and NOT, czyli rzecz o dobrych i złych praktykach na LinkedInie
Wpływ czy zasięg – jak nie wpaść w pułapkę fałszywych influencerów?
Odmień swój Instagram! 10 porad, które pomogą wznieść Twój profil na wyższy poziom
Jak w dobie RODO i zmian API znaleźć informację o działaniach marketingowych konkurencji?
Zasięg czy zaangażowanie – o co walczyć w mediach społecznościowych?
Instagram Stories – kochaj i... sprawdzaj! Czyli 7 wskazówek w temacie kreacji na Instagramie
I love naming. Jak wybrać idealną nazwę marki w 9 krokach?
Brave – przeglądarka, która Ci zapłaci
Google Anlytics dla blogów i serwisów contentowych
Liczy się wynik - 5 porad, jak efektywnie zaoszczędzić czas w procesie sprzedaży
Czy można usunąć wszystkie negatywne opinie z wizytówki Google'a?
Google, Amazon, Apple i Facebook - jaka przyszłość może czekać największe firmy tego świata w zdecentralizowanym Internecie?
Influencer marketing 3.0 - powrót do twardych umiejętności
Virality isn't born. It's made! O tym, jak powstał viralowy majstersztyk, na którym zarobiono 248 milionów dolarów
Czego marketer może nauczyć się od sprzedawcy? - Inspiracje z książki "Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji"
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści ósmego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości z Messengera
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na YouTubie
Nowości na Allegro
Nowości na eBay
Nowości na Amazon
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
Zarządzanie sklepem internetowym
Inteligentne kampanie produktowe – czyli kampanie, które same się uczą
Jak sprzedać jeden z najtrudniejszych towarów świata? Wywiad z Radkiem Kotarskim.
SEO w 2019 roku – bądź na bieżąco dzięki wiedzy ekspertów
Nowy rok, nowy LinkedIn!
Chatboty, czyli innowacyjne jutro już dzisiaj
DialogFlow – sztuczna inteligencja, która zrozumie Twoich klientów
Dołącz do top 1% specjalistów ds. social mediów!
5 podstawowych narzędzi do stworzenia firmowej opowieści
Teksty reklam na Facebooku – sześć przydatnych wskazówek
Kto zabije influencer marketing?
FaceCoin – co już dziś wiemy o pracach Facebooka nad własną kryptowalutą?
5 sposobów na lepsze wykorzystanie najważniejszego narzędzia pracy
W jaki sposób promować produkty, aby zwiększyć sprzedaż
9 porad jak nagrywać wideo telefonem (bez akcesoriów)
2018 rok w pigułce – kluczowe spostrzeżenia dotyczące Facebook Ads i marketingu ogólnie
Dlaczego biznes nie lubi marketingu?
Dlaczego warto zaczynać od "dlaczego"?
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści dziewiątego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości z Messengera
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na TikTok
Nowości na YouTubie
Nowości na Allegro
Nowości na eBay
Nowości na Amazon
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
Wywiad z Maciejem Lewińskim
Jak stworzyć własnego GIFa – Praktyczny Poradnik
6 praktycznych wskazówek, które pomogą Ci zoptymalizować działania reklamowe na YouTube
3 proste kroki do zwiększenia liczby wizyt w sklepie internetowym
Jak napisać artykuł do internetu? 8 mięsistych rad
Wirtualni influencerzy podbijają Instagram
10 grzechów głównych w działaniach marek na Instagramie
Co grozi za naruszenie RODO? Analiza kar
Conversion lift, czyli twarde dowody
Jak stworzyć najlepszą reklamę w Google Ads?
Regularne postowanie na Facebooku? To się zwyczajnie nie opłaca
Jak w prosty sposób refinansować skuteczne i stabilne zwiększanie swojej listy mailingowej?
Przełom w branży marketingowej, czyli personalizacja
Skuteczna personalizacja offline – odkryj druk na nowo
Chmura pomoże rozwinąć biznes online
Co po Facebooku?
Rosling uczy pokory
Sprzedajesz progres a nie produkt – teoria „job to be done”
Nowa Era Pieniądza – Facebook Coin
Social media marketing jest zupełnie bezużyteczny, ale mógłby być znacznie lepszy
Miej wpływ! Czyli lekcja marketingu od profesora Cialdiniego
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści dziesiątego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości z Messengera
Nowości z Twittera
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości Snapchacie
Nowości TikTok
Nowości na Allegro
Nowości na YouTubie
10 najważniejszych fragmentów dotyczących projektu Libra – zeznania Davida Marcusa w pigułce
Bank Centralny Facebook - 10 powodów, dlaczego warto zwrócić uwagę na Librę
Albo wolność, albo Libra
Jak ma działać superaplikacja Facebooka? Messenger + Instagram + WhatsApp
Wszystko, co dobry marketer musi wiedzieć o grupach na Facebooku
4 kroki do udanych kampanii e-commerce w Google Ads
7 ważnych elementów tworzenia reklamy dynamicznej na Facebooku
Najwięksi producenci treści na YouTubie w Polsce inwestują w podcasty
Jak przyspieszyć proces budowania marki? Lekcje od projektantów... wirusów
Jak wywołać buzz w sieci? 8 wirali ze świata offline, które podbiły internet
Dlaczego nie sprzedajesz więcej? 5 najczęściej popełnianych błędów wśród sprzedawców
Algorytmiczne modelowanie atrybucji
Ulepszone śledzenie e-commerce nie tylko dla sklepów – jak je wdrożyć w 3 krokach?
10 rzeczy, na które musisz uważać, by nie stracić budżetu reklamowego
Agile dla marketerów i zarządzających, czyli jak zwinnie łapać okazje w zmieniającym się świecie
„Jak będąc Małą firmą możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie?” 8 inspiracji z książki Paula Jarvisa
Identyfikacja wizualna w social mediach. 8 błędów, które pogrąża Twój branding
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści jedenastego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości z Messengera
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na YouTubie
Nowości na Allegro
Nowości na TikTok
Nowości na Amazon
Nowości na eBay
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości z Libry
9 kampanii z ostatniego półrocza, na które warto zwrócić uwagę
Regularna komunikacja na Facebooku vs. sezonowe kampanie reklamowe - co wygrywa?
Jak wykorzystać potencjał filtrów w e-commerce i poprawić widoczność Twojej strony
Jak prawidłowo zaprojektować sklep internetowy? 4 rzeczy, które musisz wiedzieć o testach A/B
Trendy marketingowe na 2020 rok
8 elementów, które sprawią, że Twoje treści staną się viralem
Jak przygotować kampanię kreatywną, która za złotówkę dotrze do miliona osób?
Content marketing w 2020 roku to ulepszanie istniejącej treści
Content Marketing - 8 najważniejszych trendów na każdy sezon 2020 roku
8 porad, które pomogą Ci rozwinąć Twój profil na Instagramie w 2020 roku
Gratulacje! Robisz to źle. Czyli 6 sposobów na to, by zrujnować swoją markę osobistą na LinkedInie
3 powody, dla których Likee może wkrótce zająć miejsce TikToka
Jak bronić się przed fałszywymi kliknięciami? 10 mechanizmów zaawansowanych systemów anty-ad fraudowych
Jak przygotować sklep na Allegro do zakupowej gorączki
Jak stworzyć podcast, którego Twoi odbiorcy będą chcieli słuchać?
Spersonalizowana komunikacja zrobiona z głową, czyli w jaki sposób, kiedy i do kogo wysyłać automatyczną komunikację
8 wskazówek, jak zaoszczędzić budżet w Google Ads
Wartość Shapleya w modelowaniu atrybucji
Nie daj się oszukać swojemu zdrowemu rozsądkowi, czyli 5 inspiracji z książki "Mała wielka zmiana"
Jak zrobić smartfonem zdjęcia produktowe, które sprzedają?
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści dwunastego wydania
Wstępniak
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na Allegro
Nowości na TikToku
Nowości na Amazonie
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości z Libry
Praktyczne wykorzystanie Edytora Google Ads w tworzeniu i optymalizacji kampanii
Jak stworzyć skuteczną kampanię w Ads Allegro?
5 sposobów na poprawienie jakości danych w analityce internetowej
Wykorzystaj ruchomy obraz do promocji swojej marki na Facebooku
Przegląd 9 outdoorowych kampanii reklamowych, które zainspirują Cię do działania
5 sposobów na dotarcie do generacji Z
7 wartych uwagi narzędzi dla social media managera
TOP 10 trendów dla branży e-commerce w 2020 roku
10 trendów w projektowaniu graficznym na 2020 rok
TOP 4 gorących trendów 2020 roku w branży beauty
Ona zna Cię najlepiej - nowa technologia w reklamie
Service design, czyli dlaczego projektowanie procesów i doświadczeń jest tak ważne?
Wiadomość powitalna jako istotny element komunikacji e-mail
5 narzędzi content marketera, które pozwolą Ci sprawdzić, czy Twój copy nie robi Cię w konia
Zrozumieć performance marketing
Nazwa ma moc! Pięć sprawdzonych sposobów wykorzystania nazwy w budowie silnej marki
O czym powinieneś pamiętać, podpisując umowę z fotografem?
Realni wirtualni - korzyści i zagrożenia współpracy z wirtualnymi influencerami
Czy TikTok zastąpi Instagrama?
Jak znaleźć wartościowych influencerów, których nie ma w rankingach?
Dlaczego postępująca digitalizacja nie zabije targów i konferencji?
Nauczcie się widzieć, czyli „To jest marketing!” Setha Godina
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści trzynastego wydania
Wstępniak
Nowości z Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości z Messengera
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na Allegro
Nowości na TikToku
Nowości na Amazonie
Nowości na eBay
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości z Libry
Wielki powrót Brand24 na Facebooka (i nie tylko)
Raporty social media - jak przestać marnować swój czas?
Mały krok dla użytkownika, wielki dla analityka. Jak analizować mikrokonwersje na stronie internetowej?
Jak optymalizować smart shopping?
Analityka aplikacji mobilnych z wykorzystaniem Google Analytics dla Firebase
Jak przeanalizować bloga przed rozpoczęciem współpracy z influencerem?
Kampania samplingowa dla biznesów e-commerce: 12 porad w 3 krokach
9 kreatywnych kampanii w dobie pandemii koronawirusa
Wszystko, co musisz wiedzieć, jeśli chcesz stworzyć własny kurs online
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o ostatniej aktualizacji algorytmów Google'a
14 psychologicznych strategii ustalania ceny
Jak wdrożyć social selling w firmie?
Brand Health Check - dlaczego powinieneś zbadać swoją markę?
Marketing w nowej rzeczywistości. 14 strategicznych porad
8 porad, jak zoptymalizować swój budżet reklamowy w czasach kryzysu
(Nie)pewna przyszłość, czyli co rok 2020 oznacza dla influencer marketingu
Gaming marketing - szansa dla każdej marki
Skrypty Google Ads - sprawdzone metody automatyzacji reklam
5 sposobów na kampanię SEO w duchu zero waste - pomysły nie tylko na gorsze czasy
Jak powinien wyglądać raport SEO dla sklepów internetowych? Sprawdź, czego oczekiwać od agencji SEO
Strategia wejścia na Allegro przy obecnej konkurencji
Top 10 trendów dla branży e-commerce
Jak nie zniechęcić do siebie klienta jeszcze przed nawiązaniem współpracy?
E-mail marketing w służbie konwersji dla e-commerce
Targi hybrydowe - skuteczne rozwiązanie na obecne czasy
Warto przeczytać
Narzędzia marketera
Oferty pracy
Spis treści czternastego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na TikToku
Nowości na Allegro
Nowości na Amazonie
Nowości na eBay
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości na YouTubie
Współpraca marketingu i sprzedaży bez hejtu - 6 porad, jak połączyć oba działy
Jak prowadzić skuteczne działania marketingowe przy ograniczonym budżecie? Praktyczne porady 9 ekspertów z branży
Jakie zmiany szykuje Google w 2021 roku?
Uwaga, promocja! Wszystko, co musisz wiedzieć o promocji w Google Ads
Jak wykorzystać sezonowość i święta, aby wycisnąć maksimum z reklamy Google Ads?
Historie opowiedziane danymi - jak w trzech krokach stworzyć pierwszy raport w Google Data Studio?
Jak wykorzystać system marketing automation do stworzenia jednego źródła danych o użytkownikach?
Jak NIE optymalizować reklam na Facebooku i Instagramie - antyporadnik performance marketera
Grupy na LinkedInie - dowiedz się, jak wyprzedzić swoją konkurencję!
Bezpieczeństwo w social mediach - jak uchronić swoje konto przed włamaniem?
Jak przygotować e-commerce na święta w mniej niż miesiąc?
W czasie społecznych niepokojów - jaką rolę odgrywała grafika w 2020 roku?
Modele atrybucji na Facebooku
Ważny głos marketingowców - 10 kampanii poruszających istotne społecznie kwestie
Projektowy survival - jak zarządzać projektami, żeby przetrwać w biznesie?
Podcast - brzydszy brat blogów i wideo?
Komunikacja, pożądanie, WOW-owanie, czyli jak wypromować i sprzedać kurs online?
Ważne czynniki rankingowe - co wpływa na pozycję w Google'u?
Content marketing w e-commerce. Jak tworzyć treści dla różnych etapów lejka sprzedażowego?
4 praktyczne wskazówki, jak wybrać agencję dla Twojej firmy
Jak odpowiadać na recenzje klientów? 5 zasad dobrego sprzedawcy
Czego HR może nauczyć się od marketingu, a marketing od HR-u?
10 obserwacji na dziesiąte urodziny Instagrama
Czy poprawność językowa ma sens? I dlaczego nie ma sensu... to pytanie
Twój sklep zbiera bardzo dużo danych. Wykorzystaj je, by zwiększyć sprzedaż
SEO bez tajemnic - jak przeanalizować i dobrać słowa kluczowe?
Warto przeczytać
Narzędzia marketera
Oferty pracy
Koszt wysyłki jest wliczony w cenę prenumeraty