Jedyny interaktywny
magazyn o marketingu!

  • Magazyn jest interaktywny – czytelnik zyskuje więcej treści, do których jest odsyłany jednym tapnięciem na smartphonie!
  • Model grywalizacyjny gwarantuje najwyższą jakość tekstów – to czytelnicy decydują o wysokości wynagrodzenia autorów
  • Cena prenumeraty obecnie wynosi jedynie 127 zł za 4 numery w roku!
  • W każdym numerze znajdziecie przekrój najważniejszych nowości ze wszystkich działów marketingu: Social Media, SEO, PPC, a także Nowości z RUnetu oraz rynków azjatyckich.

Kup teraz >>

top
Kto? sprawny.marketing
Format? druk i online
Kiedy? co kwartał
Cena? 127 zł (4 numery)

Dlaczego interaktywny?

Magazyn uzupełnia aplikacja mobilna Tap2C, która pozwala czytelnikom przejść z artykułów do poziomu online i zapoznać się z dodatkowymi treściami – wystarczy zeskanować wybrany fragment i jednym tapnięciem na smartphonie przejść do strony WWW związanej z interesującą ich treścią.

Dlaczego zgrywalizowany?

Ten format świetnie sprawdził się podczas konferencji i-love-marketing-logo , dlatego teraz chcemy powielić go w magazynie. Wysokość wynagrodzenia autorów będzie zależała od głosów czytelników – im więcej głosów, tym wyższe wynagrodzenie. Łącznie na gaże autorów przeznaczymy aż 20 000 zł. Gwarantuje to treści najwyższej jakości.

Głosować na najlepszy artykuł będą mogli jedynie
prenumeratorzy – nie będzie to więc konkurs popularności
w mediach społecznościowych, a faktyczna ocena czytelników.

 

Zobacz, jak wygląda 1. numer magazynu:

 

Magazyn sprawny.marketing jest dostępny także w dystrybucji stacjonarnej:

1 minute relay virgininmedio

a także w Empikach, Księgarniach Akapit, Discover, Hubiz, World of Beauty&Art oraz Aelia Duty Free. Koszt pojedynczego egzemplarza w dystrybucji klasycznej, wynosi 47 zł, natomiast w rocznej prenumeracie 34 zł z VAT za numer (137 zł z VAT za 4 numery).

Magazyn w prenumeracie, zamówiony poprzez oficjalną stronę sprawnego.marketingu, jest najkorzystniejszą cenową opcją.

W drugim numerze znajdziecie m. in. teksty

Barbary

Stawarz-García

Mateusza

Paszkiewicza

Tomasza

Frontczaka

Mariusza

Łodygi

Jakuba

Biela

Marianny

Krupy

Macieja

Tesławskiego

Marka

Jankowskiego

Anny

Mościckiej

Piotra

Króla

Mateusza

Grzywnowicza

Anny

Miotk

Spis treści pierwszego wydania

3

Wstępniak

Katarzyna Granops-Szkoda

5

Nowości w PPC

Basia Czerniewicz

6

Nowości w SEO

Bartosz Berliński

8

Nowości na Facebooku

Katarzyna Granops-Szkoda

10

Nowości na LinkedInie

Mateusz Paszkiewicz

11

Nowości na Snapchacie

Mateusz Paszkiewicz

12

Nowości na Twitterze

Dagmara Pakulska

13

Nowości na Instagramie

Michał Bajorek

14

Nowości na YouTubie

Maciej Wróblewski

17

20 porad zwycięzców I love marketing & social media

Redakcja

21

Nie walcz ceną! O wygrywaniu wojny cenowej przez… unikanie walki

Paweł Tkaczyk

23

Jeśli storytelling jest odpowiedzią, co jest pytaniem?
Czyli o trzech opowieściach, które pomogą ci zwiększyć sprzedaż

dr Monika Górska

26

8 kroków do pozyskania klienta

Jakub Cyran

31

Tworzenie biznesu od 0 do 1000 klientów – 10 marketingowych porad

Michał Sadowski

33

12 zmian w Google AdWords, które mogłeś przegapić

Basia Czerniewicz

38

Analityka internetowa dla marketerów – 11 najważniejszych trendów

Szymon Słowik

43

Lejek sprzedażowy na Facebooku – 3 poziomy komunikacji

Katarzyna Granops-Szkoda

48

Odkryj niezwykły potencjał drzemiący w Twitterze

Dagmara Pakulska

52

HERO – poznaj najpopularniejszą strategię mark YouTubie

Maciej Wróblewski

55

Wideo pożera świat

Artur Kurasiński

58

PR-owcu! Czas na zmiany!

Dominik Wartecki

62

Google i Facebook – amerykańscy monopoliści remedium na „pułapkę niskiej marży” w Polsce?

Tomasz Frontczak

65

Klucz do działań małych biznesów w social media w 2017 roku

Gary Vaynerchuck

67

Narzędzia marketera

68

Warto przeczytać

70

Warto się wybrać

Spis treści drugiego wydania

Wstępniak

Katarzyna Granops-Szkoda

5

Nowości w AdWords

Basia Czerniewicz

7

Nowości w SEO

Bartosz Berliński

8

Nowości na Facebooku

Katarzyna Granops-Szkoda

10

Nowości na LinkedInie

Dagmara Pakulska

11

Nowości na Twitterze

Dagmara Pakulska

12

Nowości na Instagramie

Michał Bajorek

13

Nowości na YouTubie

Maciej Wróblewski

14

Nowości z RUnetu

Konstantin Kanin

15

Nowości z rynków azjatyckich

Maciej Biegajewski

17

Nowości na Snapchacie

Mateusz Paszkiewicz

19

Facebook Frame - jak stworzyć swoją ramkę?

Klara Giżewska

24

10 nowości w social mediach i praktyczne sposoby ich wykorzystania

Katarzyna Adamkiewicz

32

Dlaczego Instagram to już nie tylko aplikacja od zdjęć?

Mateusz Paszkiewicz

36

Webinary i live'y - jak robić to dobrze

Piotr Król

41

7 rzeczy, których klienci nienawidzą w Twojej firmie

Jakub Biel

45

5 chybień. Jak naprawiać błędy w działaniach content marketingowych

Barbara Stawarz-García

49

Content marketing - jak wychodzić poza schemat?

Anna Mościcka

53

11 błędów, które nagminnie popełniają copywriterzy

Marianna Krupa

59

#mediahacking dla Twojego biznesu - 6 sprawdzonych taktyk

Katarzyna Dworzyńska

63

Dlaczego Twój plan marketingowy powinien zawierać te 7 e-maili?

Dariusz Puzyrkiewicz

66

Marka osobista na 5 biegu, czyli po co Ci podcast

Marek Jankowski

70

Bądź firmą medialną albo płacz nad AdBlockiem

Mariusz Łodyga

74

Analiza ruchu mobilnego na sterydach

Martyna Zastrożna

80

3 sposoby na poprawę sprzedaży bez zwiększania zatrudnienia

Jakub Cyran

83

13 rzeczy, które warto wiedzieć o eBayu przed rozpoczęciem sprzedaży na zagranicznych rynkach

Mateusz Grzywnowicz

87

,,Branding, głupcze"- czyli o konieczności porzucenia ,,kultu" konwersji i kliknięcia

Tomasz Frontczak

91

Jak skutecznie personalizować markę? Wyróżniki osobiste

Maciej Tesławski

94

Jak Google Analytics zrujnowało marketing

Samuel Scott

100

,,Metoda czarnej skrzynki w marketingu" 10 inspiracji z książki Matthew Syeda

Anna Miotk

103

Warto przeczytać

105

Warto się wybrać

106

Narzędzia marketera

15 czynników wyróżniających sprawny-logo-magazyn

  • Połączenie działań online i offline, dzięki obszernemu kierowaniu do źródeł zewnętrznych oraz miejsc, w których można jeszcze głębiej wejść w dane zagadnienie
  • Angażujące historie i polskie studia przypadków opracowane przez najlepszych specjalistów-praktyków
  • Każdy artykuł jest sprawdzany pod względem wskaźnika mglistości Gunninga-Foga, dzięki czemu o skomplikowanych tematach piszemy w przystępny sposób
  • Gwarantujemy Ci treści, które znacznie podniosą Twój poziom wiedzy branżowej
  • Cały magazyn idealnie skrojony do potrzeb marketerów
  • Grupa dyskusyjna na Facebooku, gdzie można mieć kontakt z autorami tekstów i zadawać pytania
  • Jedyny magazyn, który mierzy statystyki czytelnictwa artykułów także w wersji elektronicznej
  • Każda okładka badana eyetrackingowo!
  • Gwarantujemy najlepszą wiedzę w najlepszej cenie
  • Po lekturze tej gazety będziesz mądrzejszym, lepszym marketerem
  • Jedno papierowe wydanie magazynu jest czytane średnio przez 5 osób – zamów gazetę do biura, żeby z tej wiedzy skorzystał cały dział
  • Przeczytasz od deski do deski!

Dzięki naszemu magazynowi nie przegapisz żadnego ważnego wydarzenia, narzędzia czy też nowej funkcji z zakresu wiedzy, takiej jak:

  • Google i SEO
  • Google AdWords i kampanie płatne
  • Facebook Marketing
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube i Video Marketing
  • Twitter i Periscope
  • Messenger, WhatsUp, Snapchat
  • E-mail Marketing

sprawny.marketing pomoże Ci rozwiązać problemy, z którymi na co dzień mierzysz się w pracy marketera, a także dostarczy wielu nowych pomysłów i inspiracji do działania!

 

Koszt wysyłki jest wliczony w cenę prenumeraty

Prenumerata roczna na 2017/2018 rok

Nazwa produktuCenaIlość
(2017-09-01 - 2018-04-30)

2017-09-01

201Wolnych miejsc187PLN 201,96 zł brutto

2018-03-01

4Wolnych miejsc127PLN 137,16 zł brutto

2018-03-01

570Wolnych miejsc127PLN 137,16 zł brutto

2018-04-30

1088Wolnych miejsc217PLN 234,36 zł brutto

Lista uczestników

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT













Prenumerata drukowana z wysyłką za granicę - 4 numery

Prenumerata elektroniczna - 4 numery

Prenumerata roczna - 4 numery

Prenumerata na dwa lata - 8 numerów