SZKOLENIE PRO

Optymalizacja konwersji

Szkolenie, dzięki któremu dowiesz się jak zwiększyć zyski z kampanii

Prowadzący:
Witold Wrodarczyk

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

29

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej

Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.

To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.

Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.

Co to właściwie oznacza?

  • szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Jedyne na polskim rynku i unikalne na skalę światową szkolenie z optymalizacji konwersji.
Myślisz, że o optymalizacji konwersji wiesz już prawie wszystko? A może Twoje kampanie stanęły w martwym punkcie? Na tym szkoleniu poznasz nowe, często zaskakujące i nieintuicyjne metody zwiększania efektywności. Dowiesz się rzeczy, których nie przeczytasz w artykułach pomocy Google Analytics.
Optymalizacja konwersji nie będzie już miała przed tobą tajemnic, a dane – wreszcie zaczną się zgadzać i układać w logiczną całości. Zaczniesz też lepiej rozumieć, jak alokować budżety.
Po tym szkoleniu spojrzysz na swoje kampanie z zupełnie innej strony i zrozumiesz, jak maksymalizować zyski.

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
Optymalizacja konwersji

Dowiesz się, jak prowadzić kampanie, by osiągać maksymalne zyski oraz poznasz iluzje, którym ulegają marketerzy (i tracą pieniądze)

Zrozumiesz zagadnienia niedoinwestowania i przeinwestowania

Nauczysz się jak tworzyć i interpretować modele atrybucji i dowiesz się jak ona może wpłynąć na zyski

Będziesz mógł samodzielnie tworzyć nawet najbardziej zaawansowane modele, unikniesz błędnych interpretacji i pułapek modelowana atrybucji


Szkolenie
Optymalizacja konwersji

Generowanie wzrostu w marketingu online jest niełatwym zadaniem, ale prawdziwą sztuką jest generowanie zysku. Jakie mechanizmy rządzą ekonomiką kampanii reklamowych? Jak uchronić się przed przeinwestowaniem w reklamę? W jaki sposób określić idealny kompromis między wzrostem i rentownością?

To szkolenie pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania. Poznasz modele, które ułatwią podejmowanie decyzji i metody analizy, dzięki którym unikniesz popełniania błędów i które doprowadzą cię czasem do zaskakujących wyników. Program szkolenia wybiega poza szablonowe myślenie o optymalizacji i otwiera oczy na wiele nieoczywistych możliwości poprawy efektywności działań reklamowych.

Dla kogo jest to szkolenie?

Z udziału w szkoleniu mogą skorzystać zarówno marketerzy i analitycy, jak i menedżerowie odpowiedzialni za planowanie budżetów marketingowych. Dlaczego? Bo nie skupiamy się w nim na aspektach technicznych, ale bardziej na interpretacji wyników analiz i podejmowaniu właściwych decyzji.

Mimo, że szkolenie przedstawia przedmiotową tematykę od podstaw, nie jest ono polecane dla osób stawiających pierwsze kroki w marketingu online. I choć poruszane w nim zagadnienia przedstawiane są „od podstaw”, to najbardziej ze szkolenia tego skorzystają osoby, które rozumieją podstawowe zagadnienia analityki, takie jak współczynnik konwersji czy ROI i mają już pewne doświadczenie w pracy z kampaniami reklamowymi w Internecie.

Zaawansowani analitycy poznają metody optymalizacji, które pomogą im inaczej spojrzeć na swoje dotychczasowe działania.

Szkolenie operuje w dużej mierze na przykładach liczbowych i obliczeniach, ale wykorzystywana w nich jest matematyka nie wykraczająca poza podstawowe operacje arytmetyczne.

Jest przeznaczone dla osób, które chcą poszerzyć wiedzę i poznać nieszablonowe metody optymalizacji wydatków marketingowych.

Wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu jest wynikiem wieloletnich badań i prac autora szkolenia przy rozwiązywaniu problemów reklamodawców poszukujących metod maksymalizowania zysku.

Badanie zysku krańcowego, portfolio bidding i maksymalizacja wartości kliknięcia przez politykę cenową stosowane konsekwentnie wynoszą optymalizację kampanii na zupełnie inny poziom.

Poznaj unikalne koncepcje, często zaskakujące na pierwszy rzut oka, które pozwolą Ci niemal od razu uzyskać lepsze wyniki kampanii!

Program szkolenia
Optymalizacja konwersji

    • Cele szkolenia: Optymalizacja konwersji i zwiększanie zysków z kampanii online
    • Zakres szkolenia: Optymalizacja profit-driven
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Witold Wrodarczyk

  • 10:00 - 10:30 Wprowadzenie do szkolenia

    • KPI (ROI, ROAS, ERS)
    • Miary jakości i rentowności ruchu
    • Przychód, marża a zysk

  • 10:30 - 11:45 Analiza kosztów krańcowych

    • Dlaczego w pewnym momencie przestajemy zarabiać?
    • Jak długo podnoszenie stawek się opłaca?
    • Model ROI > 1/E
    • Znaczenie elastyczności cenowej
    • Zyskowność vs. Wzrost

  • 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 13:15 Pomiary efektywności działań

    • Czy dobrze mierzysz ROI?
    • Czym jest Lifetime Value?
    • Ukryta wartość konwersji
    • Segmentacja danych
    • Znaczenie atrybucji konwersji
    • Metody szacowania elastyczności

  • 13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 - 15:30 Portfolio bidding

    • Błąd jednolitego ROI
    • Paradoks droższego źródła
    • Koszt krańcowy a elastyczność
    • Elastyczność w podziale na urządzenia
    • Unikaj ograniczenia budżetu

  • 15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

  • 15:45 - 17:00 Polityka cenowa a marketing

    • Dlaczego koszt pozyskania klienta jest za wysoki?
    • Znaczenie optymalizacji cen
    • Marketingowy fenomen optymalnej ceny
    • Magiczna „jedynka” w elastyczności

  • 17:00 - 17:30 Panel dyskusyjny

Prowadzący:

trener

Witold Wrodarczyk

Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka. Doradca Inwestycyjny, ekspert w zakresie ekonomiki kampanii reklamowych i modelowania atrybucji. Prelegent m.in. I <3 Marketing oraz Forum IAB, Google Partners, autor artykułów w magazynach sprawny.marketing, Marketer+ i Online Marketing.

Jego prace są publikowane i cytowane za granicą, m.in. w Search Engine Journal i Search Engine Land. Witold jest założycielem agencji Adequate Interactive Boutique i praktykiem performance marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Online 28 październik 2021

Zostało miejsc: 9

netto

Warszawa 28 październik 2021

Zostało miejsc: 6

netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć _format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Wiedza ze szkoleń jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu Modelowania atrybucji i Optymalizacji konwersji przeszkoliliśmy 29 osób!

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia dedykowane

Karolina Antoniak

577 322 677

Karolina.Antoniak@sprawnymarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Wojciechowska

577 877 133

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

Płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl