SZKOLENIE PRO

Optymalizacja konwersji

Szkolenie, dzięki któremu dowiesz się jak zwiększyć zyski z kampanii

Prowadzący:
Witold Wrodarczyk

Cena od

1670 PLN

Przeszkolone osoby

82

Ocena szkoleń

4.95

Zamów telefonicznie

732 083 545

Poznaj unikalne koncepcje, które pozwolą Ci niemal od razu uzyskać lepsze wyniki kampanii!

Myślisz, że o optymalizacji konwersji wiesz już prawie wszystko? A może Twoje kampanie stanęły w martwym punkcie?

Na tym szkoleniu poznasz nowe, często zaskakujące i nieintuicyjne metody zwiększania efektywności. Dowiesz się rzeczy, których nie przeczytasz w artykułach pomocy Google Analytics.
Optymalizacja konwersji nie będzie już miała przed tobą tajemnic, a dane – wreszcie zaczną się zgadzać i układać w logiczną całości. Zaczniesz też lepiej rozumieć, jak alokować budżety.
Po tym szkoleniu spojrzysz na swoje kampanie z zupełnie innej strony i zrozumiesz, jak maksymalizować zyski.

Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
Optymalizacja konwersji

Dowiesz się, jak prowadzić kampanie, by osiągać maksymalne zyski oraz poznasz iluzje, którym ulegają marketerzy (i tracą pieniądze)

Zrozumiesz zagadnienia niedoinwestowania i przeinwestowania

Nauczysz się jak tworzyć i interpretować modele atrybucji i dowiesz się jak ona może wpłynąć na zyski

Będziesz mógł samodzielnie tworzyć nawet najbardziej zaawansowane modele, unikniesz błędnych interpretacji i pułapek modelowana atrybucji


Szkolenie
Optymalizacja konwersji

Generowanie wzrostu w marketingu online jest niełatwym zadaniem, ale prawdziwą sztuką jest generowanie zysku. Jakie mechanizmy rządzą ekonomiką kampanii reklamowych? Jak uchronić się przed przeinwestowaniem w reklamę? W jaki sposób określić idealny kompromis między wzrostem i rentownością?

To szkolenie pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania. Poznasz modele, które ułatwią podejmowanie decyzji i metody analizy, dzięki którym unikniesz popełniania błędów i które doprowadzą cię czasem do zaskakujących wyników. Program szkolenia wybiega poza szablonowe myślenie o optymalizacji i otwiera oczy na wiele nieoczywistych możliwości poprawy efektywności działań reklamowych.

Dla kogo jest to szkolenie?

Z udziału w szkoleniu mogą skorzystać zarówno marketerzy i analitycy, jak i menedżerowie odpowiedzialni za planowanie budżetów marketingowych. Dlaczego? Bo nie skupiamy się w nim na aspektach technicznych, ale bardziej na interpretacji wyników analiz i podejmowaniu właściwych decyzji.

Mimo, że szkolenie przedstawia przedmiotową tematykę od podstaw, nie jest ono polecane dla osób stawiających pierwsze kroki w marketingu online. I choć poruszane w nim zagadnienia przedstawiane są „od podstaw”, to najbardziej ze szkolenia tego skorzystają osoby, które rozumieją podstawowe zagadnienia analityki, takie jak współczynnik konwersji czy ROI i mają już pewne doświadczenie w pracy z kampaniami reklamowymi w Internecie.

Zaawansowani analitycy poznają metody optymalizacji, które pomogą im inaczej spojrzeć na swoje dotychczasowe działania.

Szkolenie operuje w dużej mierze na przykładach liczbowych i obliczeniach, ale wykorzystywana w nich jest matematyka nie wykraczająca poza podstawowe operacje arytmetyczne.

Jest przeznaczone dla osób, które chcą poszerzyć wiedzę i poznać nieszablonowe metody optymalizacji wydatków marketingowych.

Wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu jest wynikiem wieloletnich badań i prac autora szkolenia przy rozwiązywaniu problemów reklamodawców poszukujących metod maksymalizowania zysku.

Badanie zysku krańcowego, portfolio bidding i maksymalizacja wartości kliknięcia przez politykę cenową stosowane konsekwentnie wynoszą optymalizację kampanii na zupełnie inny poziom.

Poznaj unikalne koncepcje, często zaskakujące na pierwszy rzut oka, które pozwolą Ci niemal od razu uzyskać lepsze wyniki kampanii!

Program szkolenia
Optymalizacja konwersji

    • Cele szkolenia: Optymalizacja konwersji i zwiększanie zysków z kampanii online
    • Zakres szkolenia: Optymalizacja profit-driven
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Witold Wrodarczyk

    10:00 - 10:30 Wprowadzenie do szkolenia

    • KPI (ROI, ROAS, ERS)
    • Miary jakości i rentowności ruchu
    • Przychód, marża a zysk

    10:30 - 11:45 Analiza kosztów krańcowych

    • Dlaczego w pewnym momencie przestajemy zarabiać?
    • Jak długo podnoszenie stawek się opłaca?
    • Model ROI > 1/E
    • Znaczenie elastyczności cenowej
    • Zyskowność vs. Wzrost

    11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

    12:00 - 13:15 Pomiary efektywności działań

    • Czy dobrze mierzysz ROI?
    • Czym jest Lifetime Value?
    • Ukryta wartość konwersji
    • Segmentacja danych
    • Znaczenie atrybucji konwersji
    • Metody szacowania elastyczności

    13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:15 - 15:30 Portfolio bidding

    • Błąd jednolitego ROI
    • Paradoks droższego źródła
    • Koszt krańcowy a elastyczność
    • Elastyczność w podziale na urządzenia
    • Unikaj ograniczenia budżetu

    15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

    15:45 - 17:00 Polityka cenowa a marketing

    • Dlaczego koszt pozyskania klienta jest za wysoki?
    • Znaczenie optymalizacji cen
    • Marketingowy fenomen optymalnej ceny
    • Magiczna „jedynka” w elastyczności

    17:00 - 17:30 Panel dyskusyjny

Prowadzący:

trener

Witold Wrodarczyk

Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka. Doradca Inwestycyjny, ekspert w zakresie ekonomiki kampanii reklamowych i modelowania atrybucji. Prelegent m.in. I <3 Marketing oraz Forum IAB, Google Partners, autor artykułów w magazynach sprawny.marketing, Marketer+ i Online Marketing.

Jego prace są publikowane i cytowane za granicą, m.in. w Search Engine Journal i Search Engine Land. Witold jest założycielem agencji Adequate Interactive Boutique i praktykiem performance marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Wiedza ze szkoleń jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu Modelowania atrybucji i Optymalizacji konwersji przeszkoliliśmy 82 osób!

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555