Poznaj unikalne koncepcje, które pozwolą Ci niemal od razu uzyskać lepsze wyniki kampanii!
Myślisz, że o optymalizacji konwersji wiesz już prawie wszystko? A może Twoje kampanie stanęły w martwym punkcie?
Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
Optymalizacja konwersji

Dowiesz się, jak prowadzić kampanie, by osiągać maksymalne zyski oraz poznasz iluzje, którym ulegają marketerzy (i tracą pieniądze)

Zrozumiesz zagadnienia niedoinwestowania i przeinwestowania

Nauczysz się jak tworzyć i interpretować modele atrybucji i dowiesz się jak ona może wpłynąć na zyski

Będziesz mógł samodzielnie tworzyć nawet najbardziej zaawansowane modele, unikniesz błędnych interpretacji i pułapek modelowana atrybucji
Szkolenie
Optymalizacja konwersji
Generowanie wzrostu w marketingu online jest niełatwym zadaniem, ale prawdziwą sztuką jest generowanie zysku. Jakie mechanizmy rządzą ekonomiką kampanii reklamowych? Jak uchronić się przed przeinwestowaniem w reklamę? W jaki sposób określić idealny kompromis między wzrostem i rentownością?
To szkolenie pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania. Poznasz modele, które ułatwią podejmowanie decyzji i metody analizy, dzięki którym unikniesz popełniania błędów i które doprowadzą cię czasem do zaskakujących wyników. Program szkolenia wybiega poza szablonowe myślenie o optymalizacji i otwiera oczy na wiele nieoczywistych możliwości poprawy efektywności działań reklamowych.
Dla kogo jest to szkolenie?
Z udziału w szkoleniu mogą skorzystać zarówno marketerzy i analitycy, jak i menedżerowie odpowiedzialni za planowanie budżetów marketingowych. Dlaczego? Bo nie skupiamy się w nim na aspektach technicznych, ale bardziej na interpretacji wyników analiz i podejmowaniu właściwych decyzji.
Mimo, że szkolenie przedstawia przedmiotową tematykę od podstaw, nie jest ono polecane dla osób stawiających pierwsze kroki w marketingu online. I choć poruszane w nim zagadnienia przedstawiane są „od podstaw”, to najbardziej ze szkolenia tego skorzystają osoby, które rozumieją podstawowe zagadnienia analityki, takie jak współczynnik konwersji czy ROI i mają już pewne doświadczenie w pracy z kampaniami reklamowymi w Internecie.
Zaawansowani analitycy poznają metody optymalizacji, które pomogą im inaczej spojrzeć na swoje dotychczasowe działania.
Szkolenie operuje w dużej mierze na przykładach liczbowych i obliczeniach, ale wykorzystywana w nich jest matematyka nie wykraczająca poza podstawowe operacje arytmetyczne.
Jest przeznaczone dla osób, które chcą poszerzyć wiedzę i poznać nieszablonowe metody optymalizacji wydatków marketingowych.
Wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu jest wynikiem wieloletnich badań i prac autora szkolenia przy rozwiązywaniu problemów reklamodawców poszukujących metod maksymalizowania zysku.
Badanie zysku krańcowego, portfolio bidding i maksymalizacja wartości kliknięcia przez politykę cenową stosowane konsekwentnie wynoszą optymalizację kampanii na zupełnie inny poziom.
Poznaj unikalne koncepcje, często zaskakujące na pierwszy rzut oka, które pozwolą Ci niemal od razu uzyskać lepsze wyniki kampanii!
Program szkolenia
Optymalizacja konwersji
- Cele szkolenia: Optymalizacja konwersji i zwiększanie zysków z kampanii online
- Zakres szkolenia: Optymalizacja profit-driven
- Formy merytoryczne: szkolenie
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Witold Wrodarczyk
- KPI (ROI, ROAS, ERS)
- Miary jakości i rentowności ruchu
- Przychód, marża a zysk
- Dlaczego w pewnym momencie przestajemy zarabiać?
- Jak długo podnoszenie stawek się opłaca?
- Model ROI > 1/E
- Znaczenie elastyczności cenowej
- Zyskowność vs. Wzrost
- Czy dobrze mierzysz ROI?
- Czym jest Lifetime Value?
- Ukryta wartość konwersji
- Segmentacja danych
- Znaczenie atrybucji konwersji
- Metody szacowania elastyczności
- Błąd jednolitego ROI
- Paradoks droższego źródła
- Koszt krańcowy a elastyczność
- Elastyczność w podziale na urządzenia
- Unikaj ograniczenia budżetu
- Dlaczego koszt pozyskania klienta jest za wysoki?
- Znaczenie optymalizacji cen
- Marketingowy fenomen optymalnej ceny
- Magiczna „jedynka” w elastyczności
10:00 - 10:30 Wprowadzenie do szkolenia
10:30 - 11:45 Analiza kosztów krańcowych
11:45 - 12:00 Przerwa kawowa
12:00 - 13:15 Pomiary efektywności działań
13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:15 - 15:30 Portfolio bidding
15:30 - 15:45 Przerwa kawowa
15:45 - 17:00 Polityka cenowa a marketing
17:00 - 17:30 Panel dyskusyjny
Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów
VIP
Standard
Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing
Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy
Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
Prezentacja trenera w formacie PDF
Egzemplarz magazynu sprawny.marketing
Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing
Dedykowane rabaty narzędziowe
Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)
Wiedza ze szkoleń jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:
Z zakresu Modelowania atrybucji i Optymalizacji konwersji przeszkoliliśmy 67 osób!
Tak było na poprzednich szkoleniach:
Lokalizacja szkoleń
Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań
Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa
Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław
Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków
Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.