SZKOLENIE PRO

Modelowanie atrybucji + Optymalizacja konwersji

2 szkolenia, dzięki którym dowiesz się jak zwiększyć zyski z kampanii

Prowadzący:
Witold Wrodarczyk

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

19

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Jedyne na polskim rynku i unikalne na skalę światową szkolenia z modelowania atrybucji i analizy kosztów krańcowych w marketingu.
Myślisz, że o optymalizacji i atrybucji wiesz już prawie wszystko? A może Twoje kampanie stanęły w martwym punkcie? Na tych szkoleniach poznasz nowe, często zaskakujące i nieintuicyjne metody zwiększania efektywności. Dowiesz się rzeczy, których nie przeczytasz w artykułach pomocy Google Analytics.
Ścieżki wielokanałowe i modele atrybucji nie będą już miały przed tobą tajemnic, a dane – wreszcie zaczną się zgadzać i układać w logiczną całości. Zaczniesz też lepiej rozumieć, jak alokować budżety.
Po tym szkoleniu spojrzysz na swoje kampanie z zupełnie innej strony i zrozumiesz, jak maksymalizować zyski.

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach
Modelowanie atrybucji i Optymalizacja konwersji?

Dowiesz się, jak prowadzić kampanie, by osiągać maksymalne zyski oraz poznasz iluzje, którym ulegają marketerzy (i tracą pieniądze)

Zrozumiesz zagadnienia niedoinwestowania i przeinwestowania

Nauczysz się jak tworzyć i interpretować modele atrybucji i dowiesz się jak ona może wpłynąć na zyski

Będziesz mógł samodzielnie tworzyć nawet najbardziej zaawansowane modele, unikniesz błędnych interpretacji i pułapek modelowana atrybucji


Na który dzień szkolenia się wybrać? 

  • Zdecydowanie warto skorzystać z obydwu szkoleń – choć dotyczą różnych zagadnień analityki, to tak naprawdę dopiero połączenie wiedzy z modelowania atrybucji i optymalizacji profit-driven pozwala na świadome i poparte danymi podejmowanie decyzji o inwestycji w reklamę i odpowiedź na pytanie, czy opłaca się inwestować więcej w reklamy, czy może ograniczyć budżet.

  • Szkolenie o optymalizacji profit-driven operuje głównie na zagadnieniach koncepcyjnych związanych z opłacalnością reklamy i alokacji budżetu. Operuje na najwyższym poziomie ogólności. Szkolenie z modelowania atrybucji obejmuje znacznie więcej aspektów praktycznych i technicznych związanych z analizą ścieżek wielokanałowych.

  • Jeśli interesuje Cię tylko jedno z tych szkoleń, to nie problem. Ich programy są oddzielne i żadne z nich nie wymaga uprzedniego udziału w drugim szkoleniu.

Szkolenie
Modelowanie atrybucji i ścieżki wielokanałowe

Czasy, kiedy źródła ruchu i konwersji były rozpatrywane w kontekście ostatniego kliknięcia, należą do odległej przeszłości. W dobie wszechobecnych mediów cyfrowych, przekaz marketingowy dociera do użytkowników wieloma przeplatającymi się kanałami. Mamy do dyspozycji szereg narzędzi pozwalających śledzenie kolejnych interakcji, które przeprowadziły klienta przez ścieżkę konwersji.

Zadaniem analityków jest badanie roli, jaką grają poszczególne kanały w procesie konwersji. Które z nich są ważniejsze, a które tak naprawdę niewiele wnoszą? Które z nich odpowiadają za pozyskiwanie użytkowników, a które pomagają w konwertowaniu ich na klientów? Ile warto inwestować w poszczególne kanały i jak między nie podzielić dostępny budżet reklamowy?

Szkolenie “Modelowanie atrybucji i ścieżki wielokanałowe” w usystematyzowany sposób przeprowadzi Cię przez tematykę ścieżek wielokanałowych, konwersji wspomaganych i modelowania atrybucji. Dowiesz się, jak wykorzystać Google Analytics do właściwej oceny roli poszczególnych kanałów marketingowych w generowaniu sprzedaży, ale także poznasz inne narzędzia i metody modelowania atrybucji.

Modelowanie atrybucji przy pierwszym zetknięciu może wydawać się skomplikowane. To szkolenie ułatwi Ci zrozumienie zasad przypisywania udziału w konwersjach i pokaże sposoby, w jakie możesz je wykorzystać w swoich kampaniach.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla analityków, marketerów i tych wszystkich, którzy w swojej pracy analizują skuteczność reklamy i podejmują decyzje o alokacji budżetu. Mimo, że tematyka atrybucji jest w tym szkoleniu przedstawiana jest w trybie „od zera do bohatera”, jest ono polecane dla osób, które posiadają już określoną wiedzę na temat analityki, Google Analytics i pewne doświadczenie praktyczne. Bardziej zaawansowani analitycy będą mogli usystematyzować i poszerzyć swoją wiedzę. Osobom, które po raz pierwszy stykają się z modelowaniem atrybucji, przed szkoleniem polecamy zapoznanie się z informacjami na temat modelowania atrybucji w Google Analytics https://support.google.com/analytics/answer/1662518, by oswoić się z tematyką i terminologią. Nie jest to niezbędne, ale dzięki temu prawdopodobnie wyniesiesz więcej z tego szkolenia.

Tak więc jeśli korzystasz (lub próbujesz korzystać) z modelowania atrybucji, ale wiele kwestii wydaje się nie do końca jasnych – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Na szkoleniu zdobędziesz wiedzę, o której nie przeczytasz w artykułach pomocy. Poznasz nieszablonowe rozwiązania. Dowiesz, się jak działa wartość Shapleya i jak wykonać modelowanie atrybucji w oparciu o łańcuchy Markowa bez konieczności znajomości wyższej matematyki i umiejętności programowania. A przede wszystkim – wyniesiesz swoją wiedzę z modelowania atrybucji na wyższy poziom.

Program szkolenia
Modelowanie atrybucji i ścieżki wielokanałowe

    • Cele szkolenia: wiedza na temat modelowania atrybucji i umiejętność samodzielnego tworzenia modeli atrybucji
    • Zakres szkolenia: Modelowanie atrybucji oraz ścieżki wielokanałowe
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Witold Wrodarczyk

  • 10:00 - 11:00 Atrybucja - wprowadzenie

    • Czym jest modelowanie atrybucji?
    • Cel modelowania atrybucji
    • Dlaczego to jest ważne?

  • 11:00 - 12:30 Fundamenty atrybucji

    • Zasady raportowania konwersji w Google Analytics
    • Konwersje wspomagane
    • Grupowanie kanałów
    • Ścieżki wielokanałowe
    • Segmenty konwersji

  • 12:30 - 12:45 Przerwa kawowa

  • 12:45 - 13:30 Modele Atrybucji w Google Analytics

    • Modele single touch (ostatnia interakcja, ostatnie kliknięcie niebezpośrednie, pierwsza interakcja, modele niestandardowe)
    • Narzędzie porównywania modeli i modele awaryjne
    • Modele multi touch (liniowy, uwzględnienia pozycji, modele niestandardowe

  • 13:30 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:30 - 15:15 Niuanse modelowania atrybucji

    • Znaczenie okna konwersji
    • Konwersje między urządzeniami
    • Konwersje offline
    • Problem kompletności danych

  • 15:15 - 16:30 W poszukiwaniu idealnego modelu

    • Który model atrybucji jest najlepszy?
    • Modele algorytmiczne
    • Wartość Shapleya
    • Łańcuchy Markowa

  • 16:30 - 16:45 Przerwa kawowa

  • 16:45 - 17:45 "Smaczki" modelowania atrybucji

    • Dlaczego bociany przynoszą dzieci?
    • Conversion Lift
    • Facebook Attribution
    • Oszustwa atrybucyjne
    • Inne zastosowania narzędzi modelowania atrybucji

Szkolenie Optymalizacja profit-driven - czyli jak zwiększać zyski z kampanii online

Generowanie wzrostu w marketingu online jest niełatwym zadaniem, ale prawdziwą sztuką jest generowanie zysku. Jakie mechanizmy rządzą ekonomiką kampanii reklamowych? Jak uchronić się przed przeinwestowaniem w reklamę? W jaki sposób określić idealny kompromis między wzrostem i rentownością?

To szkolenie pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania. Poznasz modele, które ułatwią podejmowanie decyzji i metody analizy, dzięki którym unikniesz popełniania błędów i które doprowadzą cię czasem do zaskakujących wyników. Program szkolenia wybiega poza szablonowe myślenie o optymalizacji i otwiera oczy na wiele nieoczywistych możliwości poprawy efektywności działań reklamowych.

Dla kogo jest to szkolenie?

Z udziału w szkoleniu mogą skorzystać zarówno marketerzy i analitycy, jak i menedżerowie odpowiedzialni za planowanie budżetów marketingowych. Dlaczego? Bo nie skupiamy się w nim na aspektach technicznych, ale bardziej na interpretacji wyników analiz i podejmowaniu właściwych decyzji.

Mimo, że szkolenie przedstawia przedmiotową tematykę od podstaw, nie jest ono polecane dla osób stawiających pierwsze kroki w marketingu online. I choć poruszane w nim zagadnienia przedstawiane są „od podstaw”, to najbardziej ze szkolenia tego skorzystają osoby, które rozumieją podstawowe zagadnienia analityki, takie jak współczynnik konwersji czy ROI i mają już pewne doświadczenie w pracy z kampaniami reklamowymi w Internecie.

Zaawansowani analitycy poznają metody optymalizacji, które pomogą im inaczej spojrzeć na swoje dotychczasowe działania.

Szkolenie operuje w dużej mierze na przykładach liczbowych i obliczeniach, ale wykorzystywana w nich jest matematyka nie wykraczająca poza podstawowe operacje arytmetyczne.

Jest przeznaczone dla osób, które chcą poszerzyć wiedzę i poznać nieszablonowe metody optymalizacji wydatków marketingowych.

Wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu jest wynikiem wieloletnich badań i prac autora szkolenia przy rozwiązywaniu problemów reklamodawców poszukujących metod maksymalizowania zysku.

Badanie zysku krańcowego, portfolio bidding i maksymalizacja wartości kliknięcia przez politykę cenową stosowane konsekwentnie wynoszą optymalizację kampanii na zupełnie inny poziom.

Poznaj unikalne koncepcje, często zaskakujące na pierwszy rzut oka, które pozwolą Ci niemal od razu uzyskać lepsze wyniki kampanii!

Program szkolenia
Optymalizacja konwersji

    • Cele szkolenia: optymalizacja konwersji i zwiększanie zysków z kampanii online
    • Zakres szkolenia: Optymalizacja profit-driven
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Witold Wrodarczyk

  • 10:00 - 10:30 Wprowadzenie do szkolenia

    • KPI (ROI, ROAS, ERS)
    • Miary jakości i rentowności ruchu
    • Przychód, marża a zysk

  • 10:30 - 11:45 Analiza kosztów krańcowych

    • Dlaczego w pewnym momencie przestajemy zarabiać?
    • Jak długo podnoszenie stawek się opłaca?
    • Model ROI > 1/E
    • Znaczenie elastyczności cenowej
    • Zyskowność vs. Wzrost

  • 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 13:15 Pomiary efektywności działań

    • Czy dobrze mierzysz ROI?
    • Czym jest Lifetime Value?
    • Ukryta wartość konwersji
    • Segmentacja danych
    • Znaczenie atrybucji konwersji
    • Metody szacowania elastyczności

  • 13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 - 15:30 Portfolio bidding

    • Błąd jednolitego ROI
    • Paradoks droższego źródła
    • Koszt krańcowy a elastyczność
    • Elastyczność w podziale na urządzenia
    • Unikaj ograniczenia budżetu

  • 15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

  • 15:45 - 17:00 Polityka cenowa a marketing

    • Dlaczego koszt pozyskania klienta jest za wysoki?
    • Znaczenie optymalizacji cen
    • Marketingowy fenomen optymalnej ceny
    • Magiczna „jedynka” w elastyczności

  • 17:00 - 17:30 Panel dyskusyjny

Prowadzący:

trener

Witold Wrodarczyk

Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka. Doradca Inwestycyjny, ekspert w zakresie ekonomiki kampanii reklamowych i modelowania atrybucji. Prelegent m.in. I <3 Marketing oraz Forum IAB, Google Partners, autor artykułów w magazynach sprawny.marketing, Marketer+ i Online Marketing.

Jego prace są publikowane i cytowane za granicą, m.in. w Search Engine Journal i Search Engine Land. Witold jest założycielem agencji Adequate Interactive Boutique i praktykiem performance marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem.


Rejestrując się 6 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Warszawa 18-19 Listopad 2019
do rozpoczęcia
poniedziałek
18
Listopad
2019
Więcej>
zostało miejsc: 6
1970 netto
wtorek
19
Listopad
2019
Więcej>
zostało miejsc: 10
1470 netto
18 Listopad 19 Listopad Warszawa
31 Grudzień 2019
do rozpoczęcia
wtorek
31
Grudzień
2019
zostało miejsc: 387
370 netto
31 Grudzień

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Modelowanie atrybucji Warszawa

Optymalizacja konwersji Warszawa

Pakiet Standard Video Facebook

Dostęp do nagrań video z VII edycji konferencji

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Wiedza ze szkoleń jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu Modelowania atrybucji i Optymalizacji konwersji przeszkoliliśmy 19 osób!

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Adgar Ochota, al. Jerozlimskie 181B, 02-222 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Oliwia Krzywdzińska

+48 519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl