57 nowości z reklamy i marketingu na Twitterze

Nowości z reklamy na Twitterze za okres październik–grudzień 2019 1. Łatwiejsze wyszukiwanie wiadomości prywatnych Użytkownicy iOS mogą od teraz cieszyć się łatwiejszym wyszukiwaniem wiadomości w swojej prywatnej skrzynce. Niestety, użytkownicy Androida muszą na tę funkcję

Więcej

46 nowości z reklamy i marketingu na YouTubie

Nowości z reklamy na YouTube za okres październik–grudzień 2019 1. Reklamy masthead na telewizorze YouTube zaczyna zastępować widzom telewizję także na telewizorach. Jest to najszybciej rosnąca kategoria urządzeń, na których odtwarzamy wideo online. W związku

Więcej

40 nowości z RUnetu

Nowości z RUnetu za okres kwiecień-czerwiec 2019 1. Yandex chce mieć własne social media Yandex uruchomił w trybie testowym własną platformę społecznościową „Aura”, działającą wewnątrz aplikacji mobilnej Yandex’a. Serwis automatycznie tworzy news feed i dobiera

Więcej

20 nowości z Messengera

Nowości z reklamy na Messengerze za okres październik–grudzień 2019 1. Reklamy na Stories prowadzące do Messengera Od października możliwe jest tworzenie reklam na Stories w obrębie Facebooka, Instagrama oraz Messengera, które przeniosą użytkownika bezpośrednio do

Więcej

78 nowości z reklamy na Instagramie

Nowości z reklamy na Instagramie za okres październik-grudzień 2019 1. Threads = safety first Nowa aplikacja powiązana z Instagramem nie jest po prostu kolejnym komunikatorem – ma być przede wszystkim miejscem do udostępniania bliskim znajomym

Więcej

49 nowości z reklamy na LinkedInie

Nowości z reklamy na LinkedInie za okres październik-grudzień 2019 1. Znamy Top Company Pages na LinkedInie LinkedIn opublikował listę „Top 10 Company Pages 2019”. Na wyróżnienie zasłużyły: Teleperformance, Hays, Deloitte, Cvent, Hotmart, Jabil, Cognixia, Aurecon,

Więcej

Krzysztof Siciński

Nowe lepsze social media

Film na YouTubie, zdjęcie na Instagramie czy post na Facebooku mają wartość. Marketerzy powinni zdawać sobie z tego sprawę najlepiej. A co by było, gdyby nasze posty od razu były wyceniane przez użytkowników danej platformy

Więcej

Jak promować firmę na LinkedInie

Jak promować firmę na LinkedInie?

Jeszcze nie tak dawno temu LinkedIn był socialmediową Śpiącą Królewną, która czekała na pocałunek prawdziwej miłości. Na szczęście pojawił się zacny książę w postaci Microsoftu, który wyłożył ponad 26 miliardów dolarów na bajkowy stół, obudził

Więcej

5 faktów o robieniu filmów telefonem

Koniec wymówek! 5 faktów o robieniu filmów telefonem

Przygodę z wideomarketingiem można zacząć w każdej chwili. Nie są potrzebne do tego duży budżet, drogi sprzęt i zastępy specjalistów. Na początek wystarczą zapał i urządzenie, które każdy ma przy sobie – telefon. Poniedziałki wcale

Więcej

LinkedIn to nie tylko wirtualne CV

SocialNet – tak nazywał się pierwowzór dzisiejszego Facebooka. Reid Hoffman stworzył go jednak za wcześnie, bo w 1997 roku. Gdy chciał reaktywować swój pomysł, było już za późno. Portal Marka Zuckerberga odnosił sukcesy w kolejnych

Więcej

8 elementów identyfikacji wizualnej na Facebooku

8 elementów identyfikacji wizualnej na Facebooku

Co zrobić, aby grafiki na Facebooku były spójne ze sobą i z Twoją marką? Opracować identyfikację wizualną! Sprawdź listę 8 elementów, których wygląd powinieneś dobrze przemyśleć, zanim zabierzesz się do tworzenia jakiejkolwiek grafiki. Zacznij od

Więcej

Od czego zacząć kampanię na VKontakte

VKontakte to największy serwis społecznościowy w rosyjskim internecie, piąta na świecie strona internetowa według liczby odwiedzin. Teoretycznie na VK można znaleźć odbiorców w każdym wieku, o dowolnych zawodach i zainteresowaniach. Jednak aby przygotować się do

Więcej