Michał
Bajorek

Mateusz
Czech

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1010

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Zdobądź kompleksową wiedzę z zakresu marketingu i reklamy w systemie Facebook!

Nie możesz ignorować miejsc, w których Twoi klienci codziennie spędzają dużo czasu! Zdobądź wiedzę niezbędną do prowadzenia skutecznej i efektywnej komunikacji w serwisach należących do Facebooka!

Zapraszamy Cię na kompleksowe szkolenie, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę niezbędną do codziennej pracy w najpopularniejszym na świecie medium społecznościowym.

 

Co wyróżnia nasze szkolenie?:

  • Szkolenie prowadzą sami praktycy – osoby, które na co dzień i z sukcesem prowadzą profile w mediach społecznościowych
  • Każdej kanałowi w obrębie Facebooka poświęcimy cały osobny dzień – dzięki temu każde medium zostanie omówione szczegółowo. Tak, byś po wyjściu ze szkolenia naprawdę mógł/mogła rozpocząć działanie na Facebooku, Messengerze i Instagramie . To duża przewaga nad innymi szkoleniami, na których często jednego dnia omawia się wiele portali społecznościowych, przez co żaden tak naprawdę nie zostaje omówiony w pełni.
  • Każdy trener przedstawi szereg praktycznych case studies – z rynku polskiego, przykłady będą dotyczyć zarówno dużych, jak i małych i średnich firm.

 

Na nasz cykl szkoleń Facebook Marketing składa się 5 tematów:

  • Facebook Marketing + Facebook Ads
  • Facebook Marketing PRO
  • Messenger Marketing i Boty
  • Instagram Marketing
  • Webinary i transmisje Live

 

Możesz wziąć udział w 1 wybranym szkoleniu, lub przyjść na pełen 5-dniowy kurs, dzięki czemu zdobędziesz kompleksową wiedzę o social media!

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach z obszaru Facebook Marketing?

Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu - wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!

Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań marketingowych w eko-systemie Facebook

Wykorzystuj nowe możliwości, jakie daje środowisko Facebooka

Prowadź swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa


Dzień 1 - Szkolenie Facebook Marketing od podstaw

Czego dowiesz się na szkoleniu? Posłuchaj video zapowiedzi!:

Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?
  • Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 14 mln osób. Jeszcze kilka lat temu marketingowcy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem reklamowym!
  • Dzięki Facebook Ads możemy bardzo precyzyjnie stargetować odbiorców naszej reklamy (np. po zainteresowaniach, wykształceniu czy wieku), dzięki czemu dotrzemy dokładnie do takich osób, które mogą być zainteresowane naszymi produktami. Chcesz skierować reklamę tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza nas jedynie własna wyobraźnia.To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm.
Czego dowiesz się na naszym szkoleniu?
  • Jak prowadzić fanpage na Facebooku, by naprawdę angażować swoich fanów?
  • Jak (legalnie) pozyskiwać fanów? Jak utrzymywać ich zainteresowanie?
  • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  • Jak skutecznie reklamować się na Facebooku, by ,,wyciągać” maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu?
  • Jakie nowości wprowadził ostatnio Facebook? Dlaczego musisz je znać?

 

Prowadzi: Katarzyna Granops-Szkoda

Program szkolenia Facebook Marketing + Facebook Ads

    • Cele szkolenia: Umiejętność prowadzenia komunikacji na Facebooku oraz wykorzystywania jego potencjału reklamowego
    • Zakres szkolenia: Facebook Marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Katarzyna Granops-Szkoda

  • 10:00 – 10:30 Facebook w dobie ,,snapchatyzacji"

    • Ekosystem współczesnych social mediów – co musisz wiedzieć?
    • Jak Facebook konkuruje z innymi social mediami? I dlaczego korzystając z jego NOWOŚCI, łatwiej wypromujesz swoją firmę?
    • Era mobile – co musisz wiedzieć?

     

  • 10:30 – 11:30 Twój profil firmowy - co musi zawierać?

    • Jak zacząć, co musisz wiedzieć?
      Jakie informacje zamieszczać?
      Jak określić grupę docelową? Jak do niej dotrzeć?
    • Jak pozyskać pierwszych fanów?
    • 3 najważniejsze narzędzia analityczne Facebooka
    • Skąd czerpać informacje o Twoich fanach? Jak interpretować statystyki?

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 13:30 Reklamy dla Facebooku - cz. 1

    • Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?
    • Podstawy Menadżera reklam FB
    • Rodzaje reklam
    • Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją

  • 13:30 - 14:15 Przerwa obiadowa

  • 14:15 - 14:45 Reklamy na Facebooku - cz. 2

    • Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii
    • Przykłady dobrych praktyk reklamowych
    • Kreacje reklamowe – co decyduje o tym, że reklama jest dobra?
    • Najnowsze formaty reklamowe FB – jak je wykorzystać?

  • 14:45 - 16:00 Jak zwiększyć zaangażowanie i liczbę fanów?

    • Jak pisać, żeby zwiększać zaangażowanie?
    • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
    • Co publikować na Facebooku?
    • Rola Real Time Marketingu i Influencerów na Facebooku
    • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
    • Jak wzbogacać swoje posty?
    • Treści viralowe – elementy dobrego viralu
    • Przykłady świetnych treści na Facebooku
    • Jak współpracować z influencerami?
    • Konkursy

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 16:35 Wydarzenia, grupy i video

    • Wydarzenie na Facebooku – jaka jest jego przewaga nad innymi rodzajami postów?
    • Grupy facebookowe – jak stworzyć grupę, która zaangażuje tysiące osób i dlaczego warto to robić? Przykłady dobrych postów na grupach.
    • Facebook Live i video – poznaj przyszłość Facebooka!

  • 16:35 - 17:00 Zarządzanie relacjami na Facebooku

    • Obsługa klienta na Facebooku
    • Jak sobie radzić z kryzysami?
    • Jakie narzędzia przydadzą się Facebook Managerowi?

  • 17:00 - 17.15 Jakie nowości Facebooka musisz znać i jak je wdrożyć?

    • Facebook Notes vs LinkedIn Pulse
    • Facebook Instant Articles
    • Reklamy Canvas

  • 17:15 - 17:30 Jak zwiększyć zasięgi na Facebooku za darmo lub niskim kosztem?

    Podsumowanie wiedzy zdobytej na szkoleniu i pokazanie, jak połączyć poszczególne elementy, by naprawdę skutecznie reklamować się na Facebooku

  • 17:30 - 18:00 Panel dyskusyjny

Dzień 2 - Facebook Marketing PRO

Program szkolenia Facebook Marketing PRO

  • 10:00 – 10:30 Reklamy na Facebooku – start do działań PRO

    • Promocja posta z fanpage’a vs post reklamowy
    • Dark Posty – jak je tworzyć? Dlaczego warto z nich korzystać?
    • Do czego wykorzystywać narzędzie Posty Strony? Jak bezpłatnie publikować… posty reklamowe na fanpage’u?
    • UTMy i mierzenie skuteczności z Facebooka w Google Analytics

  • 10:30 - 11:10 Zaawansowana kampania na Facebooku krok po kroku

    • Co testować w kampaniach FB?
    • Dlaczego warto tworzyć wiele zestawów reklam i wiele kreacji reklamowych?
    • Tworzenie kampanii reklamowej w Power Editorze

  • 11:10 – 11:30 Raporty na Facebooku

    • Jak sprawdzać efektywność działań?
    • Jakie raporty na Facebooku warto tworzyć?
    • Na jakie wskaźniki warto zwrócić uwagę w raportach?

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 13:00 Co poza Facebookiem?

    • Powiązanie profilu na Facebooku ze stroną firmową
    • Jakie wtyczki z Facebooka warto wgrać na stronę?
    • Aplikacje na Facebooku – co warto dodać do profilu?
    • Narzędzia przydatne w pracy Social Media Managera

  • 13:00 - 13:30 Messenger Marketing – wprowadzenie

    • Messenger jako narzędzie obsługi klienta
    • Automatyzacja na Messengerze
    • Facebook boty – co musisz wiedzieć?

  • 13:30 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 - 14:45 Zaawansowane tworzenie grup docelowych

    • Metody skutecznego dobierania grupy docelowej i kreacji
    • Wykorzystaj remarketing bez pixela remarketingowego
    • Grupy zainteresowań, do których warto targetować reklamy
    • Wzór na kampanię z budżetem do 1000 zł

  • 14:45 – 16:00 Proces tworzenia kampanii z wykorzystaniem pixeli FB

    • Budowa ścieżki customer journey z pixelem FB
    • Jak oskryptować stronę by robić lepsze reklamy?
    • Selekcja zainteresowań i klientów oparta na interakcji na stronie
    • Growth Hacking z pixelem FB

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 16:45 Realizacja kampanii z celem na konwersję i pozyskanie leadów w B2B i B2C

    • Zakupy intencyjne vs zakupy impulsywne
    • Sprzedaż przez budowanie zapotrzebowania
    • Rola optymalizacji i wykluczania w kampaniach
    • Powiązanie profilu na Facebooku ze stroną firmową

  • 16:45 - 17:00 Jakie nowości Facebooka musisz znać i jak je wdrożyć?

  • 17:00 - 17:15 Gdy stać Cię na więcej, a Facebook to za mało

    • Facebook API jako źródło nieograniczonej wiedzy.

  • 17:15 - 18:00 Panel dyskusyjny

Dzień 3 - Messenger Boty

Czego dowiesz się na szkoleniu? Posłuchaj video zapowiedzi!:

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z Messenger Marketingu?

W Polsce z Messengera korzysta już 11 milionów użytkowników. Czy tego chcemy czy nie, Facebook umożliwiając firmom korzystanie z botów otworzył nowy rozdział w marketingu social mediów. Po co tworzyć kolejną „apkę”, skoro możesz przenieść komunikację z klientami do aplikacji, którą mają (prawie) wszyscy?

Na szkoleniu z Messenger Marketing dowiesz się między innymi:

  • Jak działa Messsenger?
  • Jak wielkie możliwości daje wykorzystanie botów w komunikacji z użytkownikami aplikacji?
  • Jak wykorzystać biznesowo naturalną siłę „dzielenia się” na Messengerze?
  • A także przekonasz się, że bota możesz stworzyć sam!

Prowadzi: Mateusz Czech

Program szkolenia Messenger Marketing i Boty

    • Cele szkolenia: Umiejętność wykorzystania Messengera do działań marketingowych
    • Zakres szkolenia: Messenger Marketing i Boty
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Mateusz Czech

  • 10:00 – 10:30 Start: Messenger w pigułce

    • Facebook Messenger – co musisz o nim wiedzieć?
    • Messenger w Polsce i na świecie
    • Dlaczego boty to nowe, lepsze aplikacje?

  • 10:30 - 11:00 Marki obecne na Messenger: case studies

    • Rogers Communications
    •  Hyatt Corporation
    •  Qatar Airways

  • 11:00 - 11:45 Anatomia bota i jego funkcje cz. 1

    • Jak działa bot, gdzie go znaleźć i po czym rozpoznać?
    • Jakie rodzaje treści możesz znaleźć w bocie?
    • Przyciski akcji i szybkie odpowiedzi
    • Interaktywne szablony
    • Przeglądarka, czyli okno na świat

  • 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 12:45 Anatomia bota i jego funkcje cz. 2

    • Wiadomości – jak je personalizować?
    •  Lokalizacja i płatności
    •  Szybkie menu
    •  Account Linking
    •  Integracje zewnętrzne

  • 12:45 - 13:15 Boty Messenger - inspirujące przykłady

    •  Multikino Bot
    •  Prasówka z Sieci
    •  Milionerzy TVN

  • 13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 - 14:30 Jak stworzyć bota dla swojego biznesu?

    • Dlaczego nie trzeba być programistą, aby mieć własnego bota?
    • Czym różni się development bota od tworzenia aplikacji mobilnej?
    • Co musi przygotować firma, która chce wdrożyć bota na Messengera?

  • 14:30 - 16:00 "Mój pierwszy bot" - warsztat

    • Jak wybrać najlepszą platformę do tworzenia bota?
    • Jak zacząć i co musisz wiedzieć?
    • Jak opracować skuteczną logikę bota?
    • Jak tworzyć flow, aby zwiększać zaangażowanie?
    • Jak poznać swoich rozmówców dzięki Facebook Analytics?

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 16:35 Bot: reklama i komunikacja

    • Zasięgi firmowego bota – jak je zwiększyć?
    • Bot na stronie internetowej – jak go przedstawić użytkownikom?

  • 16:35 - 17:00 Dlaczego przyszłość należy do komunikatorów?

    • Przyszłość Messengera przez pryzmat WeChata
    • Messenger Bots – podsumowanie wiedzy

  • 17:00 - 17:30 Panel dyskusyjny

Dzień 4 - Instagram Marketing

Czego dowiesz się na szkoleniu? Posłuchaj video zapowiedzi!:

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z Instagram Marketingu?

Instagram jako coraz bardziej popularne medium społecznościowe jest niesłychanie pomocne w budowaniu biznesu. Jednak jeszcze niewielu przedsiębiorców potrafi z niego korzystać w prawidłowy sposób. Na szkoleniu z Instagram Marketing dowiesz się między innymi:

  • Jak reklamować się na Instagramie?
  • Jak zdobyć followersów?
  • Jak utrzymać ich zainteresowanie?
  • Jak zarabiać dzięki Instagramowi?
  • Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako marka?
  • A także poznasz wiele inspirujących case studies!

Film zamieszczony przez użytkownika SprawnyMarketing.pl (@sprawnymarketing)

 

Prowadzi: Michał Bajorek

Program szkolenia Instagram Marketing

  •  

    • Cele szkolenia: Umiejętność prowadzenia komunikacji na Instagramie
    • Zakres szkolenia: Instagram Marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Michał Bajorek

  • 10:00-11:00 Instagram - dlaczego Twoja firma powinna być obecna na tej platformie?

    • Czym jest Instagram i w jaki sposób Twoja firma skorzysta na używaniu go?
    • Liczby Instagrama: dane demograficzne i statystyki
    • Instagram a Facebook
    • Rozwój @24hoursuccess od czerwca 2015 do teraz

  • 11:00 - 11:30 Marki na Instagramie - case studies

    • Daniel Wellington
    • GoPro
    • Polskie firmy

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 12:30 Reklama na Instagramie

    • Rodzaje
    • Koszty
    • Rezultaty
    • Na co powinieneś zwrócić uwagę zanim się na nią zdecydujesz

  • 12:30 - 13:30 Budowanie przyciągającego uwagę profilu

    • Jak znajdziesz odpowiednią nazwę?
    • Zdjęcie profilowe – które powinieneś wybrać?
    • Życiorys to Twoja wirtualna wizytówka – o tym pamiętaj, a tego unikaj…
    • Aktywny link – musisz z niego korzystać

  • 13:30 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 – 16:00 Tworzenie wartościowych treści

  • 16:00 - 16:45 Sposoby pozyskiwania followersów

    • W 2 tygodnie od 0 do tysiąca followersów
    • Engagement i shoutout groups

  • 16:45 - 17:30 Analityka na Instagramie

    • Iconosquare i Insights
    • Jak korzystać z danych

  • 17:30 - 18:00 Sesja Pytań i Odpowiedzi

Dzień 5 - Webinary i transmisje Live

Czego dowiesz się na szkoleniu? Posłuchaj video zapowiedzi!:

Wykorzystaj potęgę video, aby wzmocnić swój przekaz!

Dowiedz się jak prowadzić angażujące spotkania online. Na szkoleniu przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia webinaru od strony technicznej i marketingowej. Dowiesz się, jak przygotować, poprowadzić webinar i transmisję live oraz opracować plan działań marketingowych dla Twoich materiałów wideo. Podczas szkolenia prowadzący podpowie, jak zwiększyć potencjał swoich Live-ów czy Webinarów oraz budować silne relacje z klientami.

Już pierwszego dnia po szkoleniu będziesz wiedzieć, jak poprowadzić własny webinar i live-a – w 100% samodzielnie! 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Webinary i transmisje Live?

  • Na szkoleniu otrzymasz wiedzę na temat kwestii technicznych prowadzenia transmisji oraz potrzebnych sprzętów.
  • Dowiesz się, jak skutecznie wypromować webinary i transmisje Live.
  • Poznasz narzędzia, które pomogą Ci pozyskiwać uczestników na webinar.
  • Poznasz sprawdzone sposoby, aby Twoje webinary i transmisje “kosztowały” Cię mniej pracy.

Prowadzi: Piotr Król

Program szkolenia Webinary i transmisje Live

    • Cele szkolenia: Umiejętność przygotowania i poprowadzenia webinaru oraz transmisji live
    • Zakres szkolenia: Webinary i transmisje Live
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Piotr Król

  • 10:00-11:15 Wstęp do transmisji Live

    • Możliwości i ograniczenia transmisji na żywo
    • Webinar czy Live?
    • Wady i zalety różnych kanałów komunikacji

  • 11:15 – 11:30 Przerwa kawowa

  • 11:30 – 13:00 Jak się przygotować?

    • Tematy i scenariusz „na żywo”
    • Kadr – czyli to co zobaczą odbiorcy
    • W jaki sposób i gdzie promować transmisje na żywo?

  • 13:00-13:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 13:30 – 14:45 Webinary i transmisje Live "od kuchni" - technikalia

    • Wybór urządzeń dopasowanych do kanału komunikacji
    • Transmisje w terenie vs. transmisje z komputera
    • Kilku prowadzących w jednym miejscu lub z różnych miejsc
    • Sprzęt audio – video: jak wygląda minimalna inwestycja w sprzęt? Gdzie jest górna granica?
    • Oświetlenie
    • Oprogramowanie: wady i zalety płatnych i bezpłatnych systemów

  • 14:45 - 15:45 Technikalia - zrób to sam

    • Ćwiczenia praktyczne z poprowadzenia

  • 15:45 – 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 – 16:45 Marketing związany z transmisjami na żywo

    • Bezpłatne możliwości promocji
    • Wykorzystanie płatnych kanałów Google Adwords, FB Ads

  • 16:45 – 18:00 Pytania i odpowiedzi

    • Fundamenty czytania danych dostępnych po transmisji na żywo
    • Analiza zebranych danych
    • Kolejne działania po „transmisji na żywo”
    • Sesja Q&A

Trenerzy:

trener

Katarzyna Granops-Szkoda

Narratorka firmowych historii w SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com. Odpowiada za strategię content marketingową marki SprawnyMarketing.pl, prowadzi także konta portalu we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku – jeden z największych o tej tematyce w Polsce. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, publikowanych m.in. na portalu SprawnyMarketing.pl, Marketer+ czy NowoczesnaFirma. Od kilku lat doradza małym i średnim firmom, jak skutecznie promować się w social media. Swoją pasją do Social Media Marketingu i Content Marketingu dzieli się z uczestnikami autorskich szkoleń (szkoliła m.in.pracowników firm L’Oréal, TelePizza, Quiosque, Volvo, Procter and Gamble (Oral-B), Urzędów Miast czy Demotywatory).

trener

Daniel Kędzierski

CEO projektu FastTony.es. Przedsiębiorca z 12-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Tworzenie reklam lokalnych i niestandardowe formy rozliczeń na Facebook nie mają przed nim tajemnic, a w szczególności: Local Awareness, Custom Location Ads, Local Video Ads, Content manager, CPA, CPL, CPC, CPM, oCPM i inne.

Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.

trener

Mateusz Czech

Zawodowo związany z Brand24. Autor bloga mateuszczech.pl, gdzie dzieli się swoją wiedzą z zakresu social media. Praktyk, który pracował w e-commerce, startupach technologicznych.
Obecnie współpracuje z klientami z różnego segmentu wspierając ich działania marketingowe. Od ponad 5 miesięcy rozwija kanał komunikacji z wykorzystaniem chatbota – Prasówkę zSieci, która dostarcza codzienne wiadomości z zakresu marketingu.
Tworzy cykl o chatbotach dla Marketer+. Prywatnie zagorzały fan marki Apple..

trener

Michał Bajorek

Internetowy influencer, który zawodowo zajmuje się Instagramem. Jest pomysłodawcą i założycielem popularnego profilu @24hoursuccess, obserwowanego przez 500 tysięcy followersów z całego świata, w tym znanych celebrytów. Dzięki olbrzymiemu zasięgowi profil stanowi doskonałą powierzchnię reklamową dla sektora B2C, co na co dzień Michał umiejętnie wykorzystuje reklamując różne marki. Współpracuje z wieloma Klientami – firmami oraz osobami fizycznymi. Rozwija oraz promuje ich profile (Instagram management), a także uczy jak skutecznie mogą robić to sami (Instagram consulting). Sam o sobie mówi, że jest przede wszystkim praktykiem, a nie teoretykiem Instagrama. Uważa też, że nikt, kto poważnie traktuje swój biznes, nie może sobie pozwolić na nieobecność na tej platformie. Michał jest autorem artykułów poświęconych marketingowi w social mediach, a jego publikacje ukazały się m.in. w magazynie Marketer+, Marketingu w Praktyce oraz na Sprawnym Marketingu.

trener

Piotr Król

Informatyk, przedsiębiorca, wykładowca. Twórca pierwszego pogotowia komputerowego na Pomorzu.

Od 3 lat pasjonat Marketingu Internetowego z nastawieniem na połączenie działań offline oraz online. Do końca czerwca 2017 roku zorganizował ponad 550 Webinariów dla 18 000 osób w 11 branżach oraz ponad 600 Live’ów. Łącznie ponad 1500 h video na żywo w internecie jako organizator, producent, reżyser, wsparcie techniczne, wsparcie marketingowe i czasami, chociaż najrzadziej, prowadzący.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu. Przygotujemy i prześlemy go do Ciebie pocztą.

Gdańsk 24 Listopad 2017
do rozpoczęcia
piątek
24
Listopad
2017
Więcej>
zostało miejsc: 3
870 netto
Poznań 27 Listopad 2017
do rozpoczęcia
poniedziałek
27
Listopad
2017
Więcej>
zostało miejsc: 3
870 netto
Warszawa 21 Marzec 2018
do rozpoczęcia
środa
21
Marzec
2018
Więcej>
zostało miejsc: 8
870 netto

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT










ImięNazwiskoEmailTelefon
Facebook Marketing + Facebook Ads Gdańsk
Facebook Marketing + Facebook Ads Poznań
Messenger Marketing i Boty Warszawa



Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

 Jakie szkolenie wybrać

Pierwszego dnia skupimy się na omówieniu komunikacji na Facebooku – powiemy o tym, jak używać tej platformy, by zdobyć jak najwięcej zaangażowanych fanów. Omówimy specyfikę tego serwisu, a więc to, w jaki sposób prowadzić na nim komunikację, jakie posty są najbardziej skuteczne, a także jakie ,,sztuczki” publikacyjne powinien znać każdy Social Media Manager. Skupimy się też na tym, co jest jeszcze szczególnie istotne dla każdej firmy, a więc na budowaniu relacji z klientami i na radzeniu sobie z kryzysami wizerunkowymi. Omówimy również reklamy na Facebooku – pokażemy, jak je optymalizować i jak tworzyć skuteczne kreacje.

Drugi dzień szkolenia poświęcony jest zaawansowanym możliwościom prowadzenia kampanii reklamowych w serwisie Facebook. Szkolenie dedykowane jest osobom, które opanowały podstawy prowadzenia komunikacji i działań reklamowych na Facebooku. Przejdziemy, krok po kroku,  przez proces tworzenia i prowadzenia zaawansowanej kampanii na Facebooku.

Trzeci dzień
 poświęcimy tematyce Messenger Marketingu oraz Botów. W Polsce z Messengera korzysta już 11 milionów użytkowników. Wiadomości od bota otwiera 40-70% użytkowników, z których średnio od 50 do 90% angażuje się w interakcje z botem, co daje niemal nieograniczone możliwości docierania do Twojej grupy docelowej. Przekonaj się także, że bota możesz stworzyć sam!

Czwarty dzień zaś poświęcimy całościowo platformie Instagram. Wielokrotnie pisaliśmy już, że to Instagram będzie największą platformą social. Jego forma ,,obrazkowa” idealnie odpowiada zapotrzebowaniom dzisiejszych użytkowników social media, zatem cały czas rośnie grono odbiorców tej aplikacji. Chcesz się dowiedzieć, jak reklamować się na Instagramie? Jakie treści tworzyć, by angażowały odbiorców? Koniecznie weź udział w tym szkoleniu!

Piątego dnia skupimy się prowadzeniu Webinarów i transmisji Live na Facebooku. Podczas szkolenia skupimy się na tym, jak wykorzystać potęgę video do wzmacniania swojego przekazu. Podczas szkolenia prowadzący podpowie, jak zwiększyć potencjał swoich Live-ów czy Webinarów oraz budować silne relacje z klientami. Na szkoleniu dowiesz się również, jak przygotować, poprowadzić webinar i transmisję live oraz opracować plan działań marketingowych dla Twoich materiałów wideo.


Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z wybranego zakresu. Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie wszystkie te tematy, zapraszamy na 5 dni szkoleń.

Wiedza ze szkoleń Social Media jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach

Z zakresu Social Media przeszkoliliśmy już 1010 osób!

"Bardzo dobre szkolenie, świetnie zaplanowane i bardzo dobrze poprowadzone. Same potrzebne informacje podane w przystępny sposób. Brawo dla trenera!"

Edward Szewczak

Rzecznik Prasowy

"Bardzo ciekawe szkolenie, prowadząca Kasia Granops-Szkoda nawiązała dobry kontakt z uczestnikami szkolenia i przekazała konkretne informacje w przyjemny i ciekawy sposób. (Opinia dotyczy szkolenia Facebook Marketing.)"

Tomek Barański

Muscle Power - Social Media Manager

"Szkolenie było bardzo profesjonalne i wartościowe:) Bardzo dużo informacji, ale w bardzo jasny i poukładany sposób przekazana teoria i praktyka. :) Prelegentka świetna! Merytorycznie przygotowana na wysokim poziomie. :) (Opinia dotyczy szkolenia Facebook Marketing.)"

Małgorzata de Lorm

Eco LIfe Group

"Bardzo przydatne i dobrze zorganizowane. "

Anna Kiryjow

SGGW Biuro Prasowe

"Bardzo rzetelne szkolenie wyjaśniające zasady działania Linkedin. Dużo szczegółów, precyzyjne obrazowanie zagadnień, specyfika tego portalu została bardzo dobrze nakreślona - również w kontekście innych social media. Wiedza ustrukturyzowana i zestawiona w logiczną całość. Bardzo wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne prowadzącej."

Aleksandra Stachowska

"Dużo wiedzy technicznej - sposoby dodawania video, zdjęć, edytowanie, zasady wymieniania wiadomości itp. oraz wiedzy na temat wykorzystania snapchata do reklam i akcji różnego rodzaju firm. Ogólnie bardzo przydatne szkolenie dla osób, które chcą prowadzić profile marek na snapie. Szkolenie przeprowadzone bardzo dobrze dowiedziałem się wszystkiego co chciałem. "

Jakub Bednarczyk

Vitalinv Junior Content Designer

"Szkolenie bardzo rzeczowe, praktyczne, miało być utrwaleniem a okazało się w wielu przypadkach nowością "

Kasia Rogowicz

Asystent prezesa

"Szkolenie było bardzo ciekawe. Uzyskałam wiele wartościowych informacji. Pan prowadzący odpowiadał na każde nasze pytanie. O wielu rzeczach nie wiedziałam, więc moja wiedza w temacie Instagrama znacznie się wzbogaciła. "

Eliza Nowakowska

ZnamLek Junior Content Designer

"Szkolenie Instagram Marketing było bardzo pomocne jeśli chodzi o wskazanie narzędzi oraz wskazówek potrzebnych do rozpoczęcia skutecznego pozyskiwania zasięgów na Instagramie. Szkolenie zostało przeprowadzone z wielkim zaangażowaniem i pasją oraz bardzo komunikatywne. Krok po kroku omówiliśmy każde z ważnych zagadnień, obawiałam się, że może mi nie starczyć notatnika, żeby zapisać wszystkie informacje. Po tym szkoleniu czuję, że wiem, w jakich kwestiach muszę podnieść poziom swojej wiedzy, tak aby skutecznie móc pozyskiwać zasięgi na Instagramie i są to informacje ustrukturyzowane i uporządkowane. Było to dla mnie szkolenie dające mi realną perspektywę, jak wiele jeszcze muszę zrobić, co pozwoli mi przyjąć odpowiednią strategię związaną z tym narzędziem. Lepiej również rozumiem specyfikę Instagrama. (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing.)"

Aleksandra Stachowska

"Świetna organizacja, genialny prelegent, porządna dawka wiedzy i mega wygodna sala szkoleniowa;) Kawa, soki i ciacho też pyszne:) (Opinia dotyczy szkolenia Snapchat Marketing.)"

Małgorzata de Lorm

Eco LIfe Group

"WARTO! Mega wiedza, fajny sposób przekazania jej i informacji niezbędnych do zbudowania potężnego konta. (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing.)"

Tomasz Barański

Muscle Power

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Demotywatory

"Bardzo fajne, merytoryczne szkolenie. Duża dawka wiedzy. (Opinia dotycząca szkolenia Facebook Marketing)"

Anna Batorowicz

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, niezwykle merytoryczne. Prowadząca miła, komunikatywna. (Opinia dotycząca szkolenia Facebook Marketing)"

Ewa Gierek

Cerrad, specjalista ds. marketingu

"Świetne, merytoryczne, super kopania wiedzy :) (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing)"

Aneta Famulska

Creative Flow - właściciel

"Bardzo owocne szkolenie podane w bardzo przystępny sposób. Klimat świetny. (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing)"

Piotr Kurda

Servaq, Marketer Internetowy

"Fajna, zabawna atmosfera, mnóstwo informacji, kompetentny prowadzący. (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing)"

Natalia Kondraciuk

"Szkolenie super merytoryczne i super poprowadzone. Praktyka i przede wszystkim praktyka ze wszystkimi elementami niezbędnymi do uruchomienia konta i zbudowania jego silnej pozycji. Michał Bajorek - mega profesjonalny. Dzięki. (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing)"

Paula Wąsiewicz

Bank Ochrony Środowiska S.A. Ekspert ds. marketingu produktowego

Zarejestruj się

Już dziś zarejestruj się na naszej szkolenia i poznaj wszystkie serwisy Facebooka!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówHotel Park Inn by Radisson, ul. Monte Cassino 2 30-337 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Monte Cassino 2, 30-377

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

WrocławQ Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

Płatności

Kinga Łuczack

+48 616 616 068

Kinga.Luczak@SprawnyMarketing.pl

Organizacja

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Administracja

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl