Projektowanie treści

Jak tworzyć proste i użyteczne teksty

Prowadząca:
Klara Chomczuk

Cena od

1170 PLN

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Czy Twoi klienci rozumieją, o czym piszesz? 

Poświęcasz dużo czasu na pisanie treści na stronę internetową, mejlingów, opisów swoich usług, a klienci wciąż dzwonią? Klikają nie tam, gdzie powinni? Zazwyczaj dzieje się tak dlatego, że większość treści jest o wiele za długa i zbyt skomplikowana.

Wyrafinowany, trudny język nie zbuduje wizerunku eksperta. Może natomiast sprawić, że Twoi klienci zamiast uznania będą czuć obawy. 

Prosty język sprawia, że marki mówią ludzkim głosem, procesy stają się łatwiejsze, a komunikaty nie uprzykrzają życia klientom. 

Dobry komunikat to taki, który zostanie bezbłędnie zrozumiany przez odbiorcę.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Projektowanie treści?

Nauczysz się, jak pisać proste i efektywne teksty.

Zrozumiesz, jak projektować treści spójne z wizerunkiem marki.

Poznasz praktyczne sposoby na uproszczenie swoich treści w kilka chwil.

Dowiesz się, jak z wykorzystaniem komunikatów budować pozytywne doświadczenie klientów.


To szkolenie jest szczególnie dla Ciebie, jeśli:

  • tworzysz:

    • opisy usług na strony internetowe,
    • opisy produktów i kategorii do sklepów internetowych,
    • artykuły poradnikowe,
    • mejlingi,
    • komunikaty błędów, sukcesu i inne dłuższe elementy interfejsu.
  • chcesz poprawić jakość komunikacji w Twojej firmie.

  • chcesz, by Twoja marka mówiła ludzkim głosem.

Program szkolenia
Projektowanie treści

    • Cele szkolenia: umiejętność tworzenia prostych, użytecznych tekstów
    • Zakres szkolenia: prosty język i projektowanie treści
    • Formy merytoryczne: szkolenie połączone z warsztatami
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadząca: Klara Chomczuk

    10:00 - 11:30 Najważniejsze na początek

    • Prosty język – o co w tym chodzi
    • Dlaczego komplikujemy
    • Inkluzywny język – czy Twoje treści są przystępne dla wszystkich?

    11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

    12:00 - 13:00 Jak tworzyć proste treści

    • Struktura tekstu – jak poukładać treści
    • Jak dobrać słowa, które są powszechne i zrozumiałe
    • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć

    13:00 - 13:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    13:45 - 15:00 Część warsztatowa cz.1

    • Przykłady trudnych komunikatów
    • Zabieramy się do pracy
      • upraszczamy treści
      • piszemy tekst od podstaw

    15:00 - 16:00 Część warsztatowa cz.2

    • Analiza treści – co możesz poprawić
    • Praktyczne wskazówki, dzięki którym Twoje teksty będą jeszcze bardziej zrozumiałe
    • Narzędzia, których warto używać podczas pisania

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 - 17:00 Podsumowanie

    • Skąd czerpać inspiracje?
    • Czas na pytania

Szkolenia prowadzi:

trener

Klara Chomczuk

Pracowałam jako copywriterka, a następnie content marketing managerka i redaktor prowadząca dla marki sprawny.marketing. Kierowałam działem wydawniczym – dbałam o to, by treści w magazynie drukowanym były podane czytelnikowi w przejrzysty i estetyczny sposób.

Dla banku Santander pracowałam w charakterze specjalistki komunikacji i UX writerki. Opracowałam standard komunikacyjny dla serwisu i aplikacji mobilnej banku.

Obecnie jako specjalistka komunikacji w Allegro zajmuję się tworzeniem treści informacyjnych i edukacyjnych dla użytkowników. Współpracuję także z agencją Brand To Do, tworząc treści na profile w mediach społecznościowych marek.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555