Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej
Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.
To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.
Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.
Co to właściwie oznacza?
- szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
- pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
- w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
- prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
- praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
- po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.


Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej
Gwarancja satysfakcji
Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓
Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.
Czy wiesz, że 80% sklepów internetowych upada już na początku działalności?
Dlaczego tak się dzieje?
Jedną z przyczyn są złe inwestycje marketingowe, zwłaszcza w obszarze online.
Google Ads to jedno z najlepszych narzędzi marketingowych do promocji Twojego sklepu i jednocześnie narzędzie, które może pochłonąć olbrzymią część Twojego budżetu mediowego na nieefektywne media.
Szkoląc właścicieli sklepów internetowych, prowadząc konsultacje z przedsiębiorcami i analizując ich dotychczasowe działania Google Ads zauważyłem, że najczęściej popełnianymi błędami są niewłaściwe ustawienia kampanii. Działania marketingowe, w tym kampanie Google Ads dla sklepów internetowych znacznie różnią się od standardowych działań dla stron, które nie są związane z rynkiem e-commerce.
Jak zacząć sprzedawać produkty online?
Na początku warto skupić się na dwóch najbardziej efektywnych narzędziach:
- Kampaniach Produktowych – PLA – Product Listing Ads, w których możemy reklamować produkty ze sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.
- Remarketingu dynamicznym – poprzez to działanie możemy pokazywać produkty oglądane przez użytkowników w np. sieci Google Display Network oraz spróbować przekonać ich do ponownego odwiedzenia Twojego sklepu i zakupu produktów.
Na szkoleniu dowiesz się jakie narzędzia w Google Ads są i będą najbardziej efektywne dla Twojego e-commerce.
Od czego zacząć prowadzenie kampanii Google Ads oraz w jaki sposób uniknąć najczęściej popełnianych błędów.
Zwiększ przychód Twojego sklepu!