SZKOLENIE PRO

Google Zakupy

Szkolenie Google Ads dla E-Commerce

Prowadzący:
Łukasz Chwiszczuk

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

44

Ocena szkoleń

4.84

Zamów telefonicznie

531 404 855

Czy wiesz, że 80% sklepów internetowych upada już na początku działalności? 

Dlaczego tak się dzieje?
Jedną z przyczyn są złe inwestycje marketingowe, zwłaszcza w obszarze online. 

Google Ads to jedno z najlepszych narzędzi marketingowych do promocji Twojego sklepu i jednocześnie narzędzie, które może pochłonąć olbrzymią część Twojego budżetu mediowego na nieefektywne media. 

Szkoląc właścicieli sklepów internetowych, prowadząc konsultacje z przedsiębiorcami i analizując ich dotychczasowe działania Google Ads zauważyłem, że najczęściej popełnianymi błędami są niewłaściwe ustawienia kampanii. Działania marketingowe, w tym kampanie Google Ads dla sklepów internetowych znacznie różnią się od standardowych działań dla stron, które nie są związane z rynkiem e-commerce.

 

Jak zacząć sprzedawać produkty online?

Na początku warto skupić się na dwóch najbardziej efektywnych narzędziach: 

  • Kampaniach Produktowych – PLA – Product Listing Ads, w których możemy reklamować produkty ze sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.
  • Remarketingu dynamicznym – poprzez to działanie możemy pokazywać produkty oglądane przez użytkowników w np. sieci Google Display Network oraz spróbować przekonać ich do ponownego odwiedzenia Twojego sklepu i  zakupu produktów.

Na szkoleniu dowiesz się jakie narzędzia w Google Ads są i będą najbardziej efektywne dla Twojego e-commerce.
Od czego zacząć prowadzenie kampanii Google Ads oraz w jaki sposób uniknąć najczęściej popełnianych błędów.


Zwiększ przychód Twojego sklepu! 

 

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Poprawisz rentowność swojego biznesu e-commerce.

Dotrzesz do swoich klientów poprzez reklamy produktowe oraz remarketing dynamiczny.

Poznasz dokładnie typy kampanii i narzędzi Google Ads, które możesz wykorzystać od razu.

Unikniesz straty pieniędzy na nieefektywne rozwiązania.


Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie jest skierowane do właścicieli sklepów e-commerce oraz marketerów, którzy odpowiadają za budżety marketingowe sklepów internetowych.

     

  • Szkolenie na poziomie zaawansowanym, warto aby uczestnik znał już podstawy Google Ads lub zapisał się na szkolenie z podstaw reklamy w Google.

Program szkolenia
Google Zakupy

    • Cele szkolenia: Umiejętność praktycznego wykorzystania narzędzia Google Ads do pozyskiwania klientów dla sklepów e-commerce
    • Zakres szkolenia: Poznanie i praktyczne wykorzystanie takich narzędzi jak: Google Merchant Center, Product Listing Ads, Remarketing dynamiczny, Kampanie DSA (Dynamic Search Ads), Youtube for Shopping
    • Formy merytoryczne: Szkolenie
    • Materiały: Prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Łukasz Chwiszczuk

     

    10:00 – 11:00 Google Zakupy - o co w tym wszystkim chodzi?

    • Dlaczego e-commerce w Google Ads? Czy to działa? 
    • Co jest potrzebne, aby wystartować z e-commerce w Google
    • Jak prawidłowo mierzyć efekty kampanii dla e-commerce

    11:00 - 11:30 Google Merchant Center

    • Zakładanie Google Merchant Center
    • Przygotowanie optymalnego feedu produktowego
    • GMC – funkcje dodatkowe

    11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 13:00 Tworzenie i optymalizacja kampanii PLA - Product Listing Ads

    • Uruchamianie kampanii PLA
    • Możliwości segmentacji kampanii
    • Optymalizacja kampanii PLA 
    • Inteligentne kampanie produktowe – tips&tricks

    13:00 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:00 - 15:00 Tworzenie kampanii remarketingu dynamicznego oraz wykorzystanie strategii remarketingowych:

    • Implementacja prawidłowego kodu do remarketingu dynamicznego
    • Automatyczne listy remarketingowe
    • Najpopularniejsze strategie remarketingowe dla e-commerc

    15:00 - 15:45 Tworzenie kampanii DSA dla E-Commerce

    • Co jest kampania DSA i dlaczego warto ją wykorzystać przy e-commerce 
    • Najefektywniejsze rodzaje kampanii DSA
    • Wykorzystanie remarketingu przy dynamicznych kampaniach w wyszukiwarce

    15:45 - 16:00 Przerwa kawowa

    16:00 - 16:30 Dedykowane kampanie zasięgowe dla e-commerce

    • Youtube dla e-commerce? Tak! 
    • Dotarcie do użytkowników na wczesnych etapach zakupowych

    16:30 - 17:00 Q&A, czyli Wasze pytania i moje odpowiedzi

Trener:

trener

Łukasz Chwiszczuk

Czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na I Love Marketing,  Mail my day, SEMcamp, Akademii Google Partners i semKRK.

 

 


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl ­

531 404 855

Karolina Wojciechowska

Organizacja szkoleń/Dedykowane szkolenia

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555