SZKOLENIE PRO

Google Zakupy

Szkolenie Google Ads dla E-Commerce

Prowadzący:
Łukasz Chwiszczuk

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

19

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej

Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.

To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.

Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.

Co to właściwie oznacza?

  • szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Czy wiesz, że 80% sklepów internetowych upada już na początku działalności? 

Dlaczego tak się dzieje?
Jedną z przyczyn są złe inwestycje marketingowe, zwłaszcza w obszarze online. 

Google Ads to jedno z najlepszych narzędzi marketingowych do promocji Twojego sklepu i jednocześnie narzędzie, które może pochłonąć olbrzymią część Twojego budżetu mediowego na nieefektywne media. 

Szkoląc właścicieli sklepów internetowych, prowadząc konsultacje z przedsiębiorcami i analizując ich dotychczasowe działania Google Ads zauważyłem, że najczęściej popełnianymi błędami są niewłaściwe ustawienia kampanii. Działania marketingowe, w tym kampanie Google Ads dla sklepów internetowych znacznie różnią się od standardowych działań dla stron, które nie są związane z rynkiem e-commerce.

 

Jak zacząć sprzedawać produkty online?

Na początku warto skupić się na dwóch najbardziej efektywnych narzędziach: 

  • Kampaniach Produktowych – PLA – Product Listing Ads, w których możemy reklamować produkty ze sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.
  • Remarketingu dynamicznym – poprzez to działanie możemy pokazywać produkty oglądane przez użytkowników w np. sieci Google Display Network oraz spróbować przekonać ich do ponownego odwiedzenia Twojego sklepu i  zakupu produktów.

Na szkoleniu dowiesz się jakie narzędzia w Google Ads są i będą najbardziej efektywne dla Twojego e-commerce.
Od czego zacząć prowadzenie kampanii Google Ads oraz w jaki sposób uniknąć najczęściej popełnianych błędów.


Zwiększ przychód Twojego sklepu! 

 

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Poprawisz rentowność swojego biznesu e-commerce.

Dotrzesz do swoich klientów poprzez reklamy produktowe oraz remarketing dynamiczny.

Poznasz dokładnie typy kampanii i narzędzi Google Ads, które możesz wykorzystać od razu.

Unikniesz straty pieniędzy na nieefektywne rozwiązania.


Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie jest skierowane do właścicieli sklepów e-commerce oraz marketerów, którzy odpowiadają za budżety marketingowe sklepów internetowych.

     

  • Szkolenie na poziomie zaawansowanym, warto aby uczestnik znał już podstawy Google Ads lub zapisał się na szkolenie z podstaw reklamy w Google.

Program szkolenia
Google Zakupy

    • Cele szkolenia: Umiejętność praktycznego wykorzystania narzędzia Google Ads do pozyskiwania klientów dla sklepów e-commerce
    • Zakres szkolenia: Poznanie i praktyczne wykorzystanie takich narzędzi jak: Google Merchant Center, Product Listing Ads, Remarketing dynamiczny, Kampanie DSA (Dynamic Search Ads), Youtube for Shopping
    • Formy merytoryczne: Szkolenie
    • Materiały: Prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Łukasz Chwiszczuk

     

  • 10:00 – 11:00 Google Zakupy - o co w tym wszystkim chodzi?

    • Dlaczego e-commerce w Google Ads? Czy to działa? 
    • Co jest potrzebne, aby wystartować z e-commerce w Google
    • Jak prawidłowo mierzyć efekty kampanii dla e-commerce

  • 11:00 - 11:30 Google Merchant Center

    • Zakładanie Google Merchant Center
    • Przygotowanie optymalnego feedu produktowego
    • GMC – funkcje dodatkowe

  • 11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 13:00 Tworzenie i optymalizacja kampanii PLA - Product Listing Ads

    • Uruchamianie kampanii PLA
    • Możliwości segmentacji kampanii
    • Optymalizacja kampanii PLA 
    • Inteligentne kampanie produktowe – tips&tricks

  • 13:00 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 - 15:00 Tworzenie kampanii remarketingu dynamicznego oraz wykorzystanie strategii remarketingowych:

    • Implementacja prawidłowego kodu do remarketingu dynamicznego
    • Automatyczne listy remarketingowe
    • Najpopularniejsze strategie remarketingowe dla e-commerc

  • 15:00 - 15:45 Tworzenie kampanii DSA dla E-Commerce

    • Co jest kampania DSA i dlaczego warto ją wykorzystać przy e-commerce 
    • Najefektywniejsze rodzaje kampanii DSA
    • Wykorzystanie remarketingu przy dynamicznych kampaniach w wyszukiwarce

  • 15:45 - 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 - 16:30 Dedykowane kampanie zasięgowe dla e-commerce

    • Youtube dla e-commerce? Tak! 
    • Dotarcie do użytkowników na wczesnych etapach zakupowych

  • 16:30 - 17:00 Q&A, czyli Wasze pytania i moje odpowiedzi

Trener:

trener

Łukasz Chwiszczuk

Czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na I Love Marketing,  Mail my day, SEMcamp, Akademii Google Partners i semKRK.

 

 


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Online 29 Październik 2021

Zostało miejsc: 5

netto

Warszawa 29 Październik 2021

Zostało miejsc: 5

netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć _format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Budynek Warsaw Spire - Plac Europejski 1, Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia dedykowane

Karolina Antoniak

577 322 677

Karolina.Antoniak@sprawnymarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Wojciechowska

577 877 133

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

Płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl