SZKOLENIE PRO

Google Zakupy

Szkolenie Google Ads dla E-Commerce

Prowadzący:
Łukasz Chwiszczuk

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Czy wiesz, że 80% sklepów internetowych upada już na początku działalności? 

Dlaczego tak się dzieje?
Jedną z przyczyn są złe inwestycje marketingowe, zwłaszcza w obszarze online. 

Google Ads to jedno z najlepszych narzędzi marketingowych do promocji Twojego sklepu i jednocześnie narzędzie, które może pochłonąć olbrzymią część Twojego budżetu mediowego na nieefektywne media. 

Szkoląc właścicieli sklepów internetowych, prowadząc konsultacje z przedsiębiorcami i analizując ich dotychczasowe działania Google Ads zauważyłem, że najczęściej popełnianymi błędami są niewłaściwe ustawienia kampanii. Działania marketingowe, w tym kampanie Google Ads dla sklepów internetowych znacznie różnią się od standardowych działań dla stron, które nie są związane z rynkiem e-commerce.

 

Jak zacząć sprzedawać produkty online?

Na początku warto skupić się na dwóch najbardziej efektywnych narzędziach: 

  • Kampaniach Produktowych – PLA – Product Listing Ads, w których możemy reklamować produkty ze sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.
  • Remarketingu dynamicznym – poprzez to działanie możemy pokazywać produkty oglądane przez użytkowników w np. sieci Google Display Network oraz spróbować przekonać ich do ponownego odwiedzenia Twojego sklepu i  zakupu produktów.

Na szkoleniu dowiesz się jakie narzędzia w Google Ads są i będą najbardziej efektywne dla Twojego e-commerce.
Od czego zacząć prowadzenie kampanii Google Ads oraz w jaki sposób uniknąć najczęściej popełnianych błędów.


Zwiększ przychód Twojego sklepu! 

 

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Poprawisz rentowność swojego biznesu e-commerce.

Dotrzesz do swoich klientów poprzez reklamy produktowe oraz remarketing dynamiczny.

Poznasz dokładnie typy kampanii i narzędzi Google Ads, które możesz wykorzystać od razu.

Unikniesz straty pieniędzy na nieefektywne rozwiązania.


Jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie jest skierowane do właścicieli sklepów e-commerce oraz marketerów, którzy odpowiadają za budżety marketingowe sklepów internetowych.

     

  • Szkolenie na poziomie zaawansowanym, warto aby uczestnik znał już podstawy Google Ads lub zapisał się na szkolenie z podstaw reklamy w Google.

Program szkolenia Google Zakupy

    • Cele szkolenia: Umiejętność praktycznego wykorzystania narzędzia Google Ads do pozyskiwania klientów dla sklepów e-commerce
    • Zakres szkolenia: Poznanie i praktyczne wykorzystanie takich narzędzi jak: Google Merchant Center, Product Listing Ads, Remarketing dynamiczny, Kampanie DSA (Dynamic Search Ads), Youtube for Shopping
    • Formy merytoryczne: Szkolenie
    • Materiały: Prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Łukasz Chwiszczuk

     

  • 10:00 – 11:00 Google Zakupy - o co w tym wszystkim chodzi?

    • Dlaczego e-commerce w Google Ads? Czy to działa? 
    • Co jest potrzebne, aby wystartować z e-commerce w Google
    • Jak prawidłowo mierzyć efekty kampanii dla e-commerce

  • 11:00 - 11:30 Google Merchant Center

    • Zakładanie Google Merchant Center
    • Przygotowanie optymalnego feedu produktowego
    • GMC – funkcje dodatkowe

  • 11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 13:00 Tworzenie i optymalizacja kampanii PLA - Product Listing Ads

    • Uruchamianie kampanii PLA
    • Możliwości segmentacji kampanii
    • Optymalizacja kampanii PLA 
    • Inteligentne kampanie produktowe – tips&tricks

  • 13:00 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 - 15:00 Tworzenie kampanii remarketingu dynamicznego oraz wykorzystanie strategii remarketingowych:

    • Implementacja prawidłowego kodu do remarketingu dynamicznego
    • Automatyczne listy remarketingowe
    • Najpopularniejsze strategie remarketingowe dla e-commerc

  • 15:00 - 15:45 Tworzenie kampanii DSA dla E-Commerce

    • Co jest kampania DSA i dlaczego warto ją wykorzystać przy e-commerce 
    • Najefektywniejsze rodzaje kampanii DSA
    • Wykorzystanie remarketingu przy dynamicznych kampaniach w wyszukiwarce

  • 15:45 - 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 - 16:30 Dedykowane kampanie zasięgowe dla e-commerce

    • Youtube dla e-commerce? Tak! 
    • Dotarcie do użytkowników na wczesnych etapach zakupowych

  • 16:30 - 17:00 Q&A, czyli Wasze pytania i moje odpowiedzi

Trener:

trener

Łukasz Chwiszczuk

Czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na I Love Marketing,  Mail my day, SEMcamp, Akademii Google Partners i semKRK.

 

 


Rejestrując się 6 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Warszawa 25 Wrzesień 2019
do rozpoczęcia
środa
25
Wrzesień
2019
Więcej>
zostało miejsc: 10
1070 netto
25 Wrzesień Warszawa
31 Grudzień 2019
do rozpoczęcia
wtorek
31
Grudzień
2019
zostało miejsc: 388
370 netto
31 Grudzień

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Google Zakupy Warszawa

Pakiet Standard Video Facebook

Dostęp do nagrań video z VII edycji konferencji

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Zarejestruj się

Już dziś zarejestruj się na nasze szkolenie!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Oliwia Krzywdzińska

+48 519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl