TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

Sprzedaż na: Amazon.com oraz Kaufland.de, Allegro

2 dni szkoleń, podczas których dowiesz się, jak sprzedawać w łatwy sposób

Prowadzący:
Paweł Mielczarek, Mateusz Grzywnowicz

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

443

Ocena szkoleń

4.82

Zamów telefonicznie

577 855 277

Szkolenia Sprzedaż w Internecie: Amazon.com oraz Kaufland.de + Allegro

Prowadzenie skutecznej sprzedaży w internecie to nie tylko sklep internetowy.

Warto docierać do jak najszerszego grona klientów poprzez bardzo znane portale aukcyjne: dowiesz się jak sprzedawać na Amazon.com oraz Kaufland.de oraz Allegro .

Dzięki takiemu połączeniu trafisz do  milionów klientów w Polsce, całej Europie oraz Świecie.

Mimo rosnącego zainteresowania zagranicznymi rynkami sprzedaż poza granicami kraju, w ujęciu wartościowym, jest w polskim handlu elektronicznym wciąż zjawiskiem marginalnym.

Zdecydowana większość sklepów (57,9%) sklepów NIE generuje żadnego obrotu ze sprzedaży zagranicznej. Nie musi tak być!

Wyprzedź konkurencję zdobądź nowe rynki oraz z dnia na dzień w łatwy sposób rozpocznij międzynarodową sprzedaż!

Portale aukcyjne to jeden z podstawowych kanałów sprzedaży na rynku e-commerce. Warto aby Twój sklep też tam się znalazł. Zwiększ swoją sprzedaż.

 

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Sprzedaż w Internecie: Amazon.com oraz Kaufland.de oraz Allegro?

Dowiesz się, jak prowadzić i promować swój sklep na tych popularnych serwisach

Uświadomisz sobie, jakie musisz podjąć działania, by sprzedawać na całym świecie

Dowiesz się, jakich błędów uniknąć na starcie, co pozwoli Ci w dużo krótszym czasie osiągnąć zamierzony wzrost sprzedaży

Przestanie ograniczać Cię zapotrzebowanie jednego kraju - zaczniesz sprzedawać na cały świat


Dla kogo skierowane są szkolenia i jakie są wymagania wstępne?

  • Dla właścicieli małych i średnich firm, handlowców oraz pracowników marketingu

  • Osób chcących uruchomić kolejne kanały sprzedaży oraz rozszerzyć swoją sprzedaż na inne rynki

  • Pracujemy na konkretnych przykładach, na szkoleniach zdobędziesz 100 % praktycznej wiedzy, dzięki czemu unikniesz błędów i zaoszczędzisz dużo pieniędzy.

Szkolenie
Sprzedaż w Internecie: Amazon.com oraz Kaufland.de

Ecommerce niezwykle przyspieszył na przestrzeni ostatnich lat. Amazon jest obecnie prawdziwy lider tego wyścigu. Stosunkowo niedawna dostępny w pełni dla Polskich przedawców dalej ogromne możliwości skalowania sprzedaży zarówno na Polskim rynku ecoomerce ale też na wyjściu na zagraniczne rynki. 

Amazon to gigant e-commerce, obecny w 180 krajach w tym również w Polsce. 310 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie i rocznie sprzedaje się tam 323 miliony towarów

Natomiast na platformie Kaufland.de klienci znajdą ponad 25 mln artykułów z ponad 5 tys. kategorii, obecnie jest ponad ponad 5 tys. firm. Kaufland.de to także około 32 miliony odwiedzających miesięcznie i 1300 sklepów w 8 krajach.

Jest to najszybciej i najdynamiczniej rozwijający się portal ecommerce w Niemczech. Ponad to start sprzedaży dla Polskich firm na tej platformie jest najłatwiejszy i najszybszy z obecnie dostępnych portali. Dzięki czemu ciągu paru dni możemy zaoferować swoje produkty klientom niemieckim. 

Na co dzień pracuj z Polski i Europejskim markami, którym pomaga sprzedawać na tych portalach. Jako jedna z nielicznych osób w Polsce jestem zarówno certyfikowany partnerem Amazon w sieci partnerskiej SPN Amazon oraz Partner Agentur dla Kaufland.de

Połączenie tych dwóch platform pozwoli Ci skutecznie otworzyć się na nowych Klientów, zarówno w polski jak i europejskich. 

Podczas szkolenie skupimy się w 100% na dotarciu do międzynarodowego klienta na dwóch obecnie największych portalach marketpace. Dowiesz się dlaczego warto wybrać te portale sprzedażowe i jak Twoja firma może wykorzystać ich potencjał do rozwoju twojej firmy. 

Pokaże Ci w jak prosty sposób praktycznie z dnia na dzień rozpoczęć sprzedaż na tych serwisach. W tym roku Amazon.com oraz Kaufland.de to jedne z podstawowych kanałów sprzedaży na globalnym rynku e-commerce. Warto aby Twój sklep też tam się znalazł już teraz!

Program szkolenia
Sprzedaż w Internecie: Amazon.com oraz Kaufland.de

    • Cele szkolenia: Umiejętność skutecznej sprzedaży na Amazon.com  oraz Kaufland.de
    • Zakres szkolenia: Sprzedaż w Internecie: Amazon.com oraz Kaufland.de
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Mateusz Grzywnowicz

  • 10:00-11:30 Od początku

    • Dlaczego warto być na Amazon oraz Kaufland.de
    •  Jak wykorzystać portale Kaufland.de oraz Amazon do rozwoju sprzedaży międzynarodowej
    • Jaki asortyment sprzedawać na Kaufland.de a jaki na Amazon.com
    •  Możliwości Amazon.com nie dostępne na innych portalach;
    •  Kaufland.de oraz Amazon oczami Niemieckiego klienta – na co zwracają uwagę kupujący
    •  Jak wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć sprzedaż̇

  • 11:30-11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45-13:30 Amazon pierwsze kroki

    • Jak się przygotować do wystawiania produktów na Amazon
    • Wybór niszy czyli co sprzedawać i jak na Amazon.com
    • Czym są kody EAN? Co to jest UPC, ISBN, GTIN czy ASIN?
    • Czym jest Buybox?
    • Fulfillment by Amazon vs. Fulfillment by Merchant vs. PAN FBA vs. Vendor –  zalety i wady tych modeli
    • Koszty i prowizje od sprzedaży na Amazon
    • Jak sprawnie poruszać się po Amazon Seller Central

  • 13:30-14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15-15:15 Kaufland pierwsze kroki

    • Przewagi Kaufland.de na innymi portalami
    • Jak zacząć sprzedaż z Polski
    • Tworzenie kart produktu na Kauflad.de krok po kroku
    • Sprawne poruszanie się po Seller Portal
    • Obsługa zamówień
    • Koszty i prowizje sprzedaży na Kaufland.de

  • 15:!5- 15:30 Przerwa kawowa

  • 15:30-17:45 Rozwój sprzedaży na tych portalach

    • Kluczowe elementy karty produktu na Amazon oraz Kaufland.de
    • Helium 10 – niezbędnie narzędzie do optymalizacji swoich ofert
    • Analiza feedback’u i jego wykorzystanie w ofercie
    • Kampanie Amazon PPC oraz Kaufland PPC
    • Jak zoptymalizować kampanie PPC na obydwu portalach
    • Blokady kont i jak się przed tym bronić
    • Narzędzia do automatyzacji i wspierania sprzedaży

Szkolenie
Allegro

Dowiedz się jak wykorzystać potencjał sprzedażowy Allegro w swoich działaniach.

224 mln wizyt w miesiącu, 3,5 mld odsłon, 14 mln transakcji – który serwis sprzedażowy w Polsce może pochwalić się takimi wynikami? Jest ponad 14 mln powodów, dla których powinieneś prowadzić sprzedaż właśnie na Allegro.pl.

Obecnie można zauważyć trend poszukiwania klientów na zagranicznych serwisach, a przecież na lokalnym rynku zaniedbujemy największe narzędzie do generowania zakupów. Portal, który kiedyś był straganem – aktualnie zmienia kierunek i zmierza w stronę galerii handlowej. Jeszcze kilka miesięcy temu wystarczyło wystawić ofertę i sprzedaż się kręciła praktycznie sama. Niskie koszty uruchomienia biznesu, łatwy proces dodania oferty, gotowe narzędzia wspomagające obsługę sprzedaży skusiły setki tysięcy firm. Dziś pozostawienie tego kanału sprzedaży bez fachowej opieki daje niskie wyniki, a nawet generuje stratę.

Szkolenia to świetny moment, by dowiedzieć się czegoś nowego. Poznać schematy i możliwości, które będziesz w stanie od razu przełożyć na działania! Nikt nie wyjdzie ze szkolenia, bez informacji jak wystartować kolejnego dnia.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Sprzedawców z kilkuletnim doświadczeniem na platformie, chcących poznać nowe techniki promocji i sprzedaży w największym serwisie e-commerce w Polsce. Poprzez świadome i efektywne planowanie procesów prosprzedażowych, dotrą do większej ilości klientów, zwiększając zasięg swojej działalności.
  • Pracowników ds. zarządzania ofertą na allegro, którym najbardziej zależy na podniesieniu swoich kompetencji w tym kanale sprzedaży. Dzięki poznanym narzędziom będą umieli optymalizować wydatki na promocję oraz tworzyć oferty z wysoką popularnością.
  • Marketerów prowadzących sprzedaż wyłącznie w sklepie internetowym i szukających dodatkowych źródeł przychodu. Pomimo że szkolenie nie zawiera podstaw związanych z zarządzeniem ofertą na allegro, to jest świetnym źródłem inspiracji, a z drugiej strony przyśpieszy osiągnięcie wysokich wyników.

 Zdobądź kompleksową wiedzę w 4 krokach

Szkolenie zostało podzielone na cztery sekcje: biznes, inspiracja, wiedza oraz praktyka. Trzy pierwsze części pozwolą uporządkować informację, rozpoznać najczęściej popełniane błędy i poznać sposoby wyróżnienia się w gąszczu aukcji. Ostatni blok to zbiór sprawdzonych rozwiązań od najlepszych sprzedawców w serwisie. Podsumowaniem zajęć będzie case firmy, pokazujący jakich wyników można się spodziewać realizując, wypracowane schematy działania.
Szkolenie organizowane jest przy współpracy z Allegro.
Jeśli zapisałeś się na szkolenie i chcesz abyśmy zrealizowali Audyt Twojej aukcji i rozłożyli ofertę na czynniki pierwsze podeślij trenerowi na adres poczta@vsprint.pl nazwę swojego konta.

Program szkolenia
Allegro

    • Cele szkolenia: Umiejętność wykorzystania potencjału Allegro w sprzedaży 
    • Zakres szkolenia: Sprzedaż na Allegro
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Paweł Mielczarek

  • 10:00 – 11:45 Biznes: Jak to zrobić by zarobić?

    • Czy warto jeszcze sprzedawać na allegro?
    • Tytuł jest kluczowy – zwiększenie ruchu na aukcjach.
    • Nowy opis oferty vs stary opis – jak się odnaleźć w nowym szablonie?
    • Zdjęcia, które sprzedają.
    • Za wszelką cenę – skuteczne wypozycjonowanie wartości produktu.
    • Właściwe mierniki sukcesu – dostępne statystyki i raporty, optymalizacja oferty.

  • 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 13:45 Inspiracja: Co mogę jeszcze zrobić, aby zwiększyć sprzedaż na Allegro?

    • Czym mogę wyróżnić się na aukcji/ofercie?
    • Który model promocji jest korzystniejszy – Ads Allegro czy promowanie ofert?
    • Sortowanie po trafności – bądź na szczycie listingu.
    • Cross-selling i up-selling w nowej odsłonie.
    • Allegro jako miejsce promocji Twojej marki.
    • Dodatkowe obszary wzrostu: Oficjalny Sklep Allegro, Strefa Marek i Strefa Okazji.
    • Pozostałe formaty reklamowe na portalu.

  • 13:45 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:30 - 15:15 Rozwój Allegro dla sprzedających - co rynek czeka w przyszłości?

  • 15:15 - 16:00 Wiedza: 4xK - Konkurencja, Klient, Kurier, Komentarz

    • Jak to robi konkurencja, że sprzedaje więcej od Nas?
    • Trudny klient czy trudna sytuacja?
    • Alternatywne portale sprzedażowe, które jeszcze istnieją i mają klientów.
    • Jak się bronić przed kradzieżą zdjęć, opisów?

  • 16:00-16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 17:00 Allegro jako największa wyszukiwarka produktowa

    • Podstawowe informacje o działaniu wyszukiwarki.
    • Jakie cechy bierze pod uwagę trafność.
    • Jak działa sortowanie po trafności na listingach.
    • O co zadbać, aby oferty były oceniane dobrze.

  • 17:00 - 18:00 Praktyka: Bo wiele złych kroków uczyniono, stojąc w miejscu.

    • Allegrowy mistrz perswazji – gotowe techniki sprzedażowe.
    • Puste dni sprzedażowe ? – najczęstsze syndromy i błędy.
    • Harmonogram pracy zespołu sprzedażowego – poznaj grafik optymalny.
    • Case Study – 8 kroków, aby zdobyć VIP i być w TOP 3 branży.

Trenerzy

trener

Mateusz Grzywnowicz

CEO & founder Selium marketplace agency, firmy specjalizującej się w kompleksowej obsłudze sprzedaży na światowych marketplace’ach eBay, Amazon, Kaufland, Cdiscount, Aliexpress oraz 30 innych portali, dla polskich jak i europejskich marek. Selium jest w elitarnym gronie “Amazon Seller Central Partner Network” certyfikowanych agencji przez Amazon oraz jako pierwsza firma w Polsce uzyskała Partner Agentur w stopniu Advance od portalu Kaufland.de. Twórca pierwszego w Polsce kompleksowego kursy online o sprzedaży na eBay.com oraz podcastu: Marketplace’y bez tajemnic.

trener

Paweł Mielczarek

Swoją przygodę ze sprzedażą internetową zaczął w start-up lekkikoszyk.pl, gdzie już od samego początku tworzył portal, który mógł dorównać allegro.pl. Próbując zwiększyć przychody we własnym biznesie, dostrzegł brak miejsca, z którego sprzedawcy mogliby czerpać porady i wskazówki zwiększające ich zyski. Postanowił zagospodarować tę niszę i stworzył bloga o sprzedaży na allegro.

Od 3 lat z powodzeniem prowadzi firmę, wspierając marki i budując strategię pod największy marketplace w Polsce.Wiedzę zdobywa na szkoleniach prowadzonych przez Grupę Allegro oraz w codziennej praktyce, współpracując z największymi markami na rynku. Wykonał już blisko 100 audytów, pomagając rozwinąć skrzydła sprzedawcom na krajowym portalu handlowym.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Online 05 październik - 06 październik 2022

Zostało miejsc: 13

netto

Zostało miejsc: 14

netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć _format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Z zakresu Amazon.com oraz Kaufland.de i Allegro przeszkoliliśmy już 443 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Ogrom wiedzy, wyczerpujące odpowiedzi na pytania, wiele ciekawych wskazówek odnośnie prowadzenia działalności na allegro - tak mogłabym podsumować całe szkolenie. Teraz pora by nabytą wiedzę wykorzystać w praktyce :) Dodatkowy plus - bardzo sympatyczny trener, który poświęca swój czas nawet w przerwach! Zaangażowanie 110%! ;) "

Renata Ościak

Specjalista ds. sprzedaży internetowej

"Rewelacyjne szkolenie, prowadzący z doświadczeniem i dużą wiedzą "

Jakub Gramsa

Współwłaściciel XMI Sp. zo.o.

"Szkolenie na wysokim poziomie, bardzo przydatne, ważne aspekty były podkreślone. Dodatkowo pomocne materiały szkoleniowe. Szkolenie godne polecenia. "

Joanna Szewczyk

Project Manager

"Szkolenie było bardzo interesujące. Prowadzący potrafił odpowiedzieć na pytania zadawane przez uczestników. W odpowiedni sposób skupiał na sobie uwagę, nie nudził i ciekawie przedstawiał wiedzę. Jestem bardzo zadowolony ze szkolenia i jestem przekonany, że wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli mi wdrożyć nowe rozwiązania w Grupie Lubawa, dzięki którym będziemy mogli jeszcze bardziej zaistnieć na rynkach europejskich jak i światowych."

Mateusz Karasiński

Specjalista Online Marketingu i Social Media, Lubawa Group

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Sprzedaż

Jarosław Seredyński

577 855 277

Jaroslaw.Seredynski@sprawnymarketing.pl

Organizacja szkoleń/Dedykowane szkolenia

Karolina Wojciechowska

577 877 133

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

Płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl