TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

Google Tag Manager dla marketerów

Jak z niego korzystać?

Prowadzący:
Karol Dziedzic

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

15

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji online

Szkolenia online kojarzą Ci się z “suchym wykładem”?

Mamy dla Ciebie coś, co nie tylko zaspokoi potrzebę zdobywania nowej wiedzy, ale także zmieni Twoją opinie o szkoleniach online  ⤵

 

Co to właściwie oznacza?

  • szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Czy warto korzystać z
Google Tag Managera?

Po wdrożeniu kodu Analytics na stronie myślisz, że to wszystko, by zmierzyć efektywność swoich działań?

 Błąd! 

Zaimplementowanie kodu Analytics jest pierwszym krokiem do korzystania z narzędzia, jakim jest  Google Tag Manager.

Znajomość Google Tag Managera pozwoli Ci zarządzać wszystkimi tagami marketingowymi witryny bez edytowania kodu strony i angażowania działu IT. GTM zapewnia proste, łatwo zintegrowane rozwiązania do zarządzania tagami i to za darmo!

Na szkoleniu przejdziemy przez 6 modułów, podczas których dowiesz się, dlaczego musisz korzystać z GTM zamiast używać starych, uciążliwych rozwiązań implementacji tagów Analytics oraz Facebook na stronie internetowej.
Zobaczysz, jak poprawnie zainstalować GTM na stronie, jak dobrze ustawić kontenery, żeby nie narobić sobie kłopotów już na samym początku konfiguracji. Zainstalujesz GA, pixel Facebooka, kody konwersji Google Ads. Dowiesz się co to jest Data Layer, Custom HTML – nazwy przerażają?

 

Nie ma czego się bać, Karol na szkoleniu wyjaśni wszystko krok po kroku 😉

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Dowiesz się, dlaczego warto korzystać z GTM zamiast używać starych, uciążliwych rozwiązań implementacji tagów Analytics oraz Facebook

Znacznie poprawisz efektywność swoich działań w Internecie

Usłyszysz, czym są, jak działają i jak łączyć trzy filary GTM używane do śledzenia interakcji użytkownika ze stroną

Nauczysz się, jak dodać parę sprytnych chwytów, które urozmaicą i wzbogacą zbierane dane


Dla kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest do marketerów

  • Koniecznie weź ze sobą laptopa 🙂

Program szkolenia
Google Tag Manager

    • Cele szkolenia: Umiejętność świadomego korzystania z Google Tag Manager
    • Zakres szkolenia: Google Tag Manager
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Karol Dziedzic

  • 10:00 - 10:30 Po co potrzebujemy GTM?

    • Benefity korzystania z GTM
    • Ograniczenia GTM

  • 10:30 - 11:45 Omówienie struktury konta GTM

    • Jak zainstalować GTM
    • Co to jest kontener i jak powinien być ustawiony?
    • Czym jest wersja robocza
    • Tagi, Reguły, Zmienne

  • 11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 13:00 Wprowadzenie do GA

    • Struktura danych w GA
    • Co mierzyć?
    • Jak wdrożyć GA?

  • 13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 - 15:30 Instalacja GA (odsłony, zdarzenia, własne zmienne)

    • Uruchamiamy kod odsłonowy wraz z niestandardowymi ustawieniami
    • Zbieranie i implementowanie zdarzeń GA za pomocą GTM
    • Uruchomienie modułu e-commerce
    • Własne zmienne w oparciu o dataLayer

  • 15:30 - 16:15 Instalacja Pixel Facebooka

    • Zło konieczne, ale warto je mieć. Niestandardowe podejście do pixela FB

  • 16:15 – 16:30 Przerwa kawowa

  • 16:30 - 17:00 Instalacja kodów konwersji Google Ads

    • Kod konwersji
    • Website call metrics
    • Kody remarketingowe

  • 17:00 - 18:00 Q&A

Trener:

trener

Karol Dziedzic


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Online 25 Październik 2021

Zostało miejsc: 5

netto

Warszawa 25 Październik 2021

Zostało miejsc: 5

netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć _format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Budynek Warsaw Spire - Plac Europejski 1, Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia dedykowane

Karolina Antoniak

577 322 677

Karolina.Antoniak@sprawnymarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Wojciechowska

577 877 133

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

Płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl