Google Tag Manager dla marketerów

Jak z niego korzystać?

Prowadzący:
Karol Dziedzic

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

31

Ocena szkoleń

4.7

Zamów telefonicznie

577 855 277

Czy warto korzystać z
Google Tag Managera?

Po wdrożeniu kodu Analytics na stronie myślisz, że to wszystko, by zmierzyć efektywność swoich działań?

 Błąd! 

Zaimplementowanie kodu Analytics jest pierwszym krokiem do korzystania z narzędzia, jakim jest  Google Tag Manager.

Znajomość Google Tag Managera pozwoli Ci zarządzać wszystkimi tagami marketingowymi witryny bez edytowania kodu strony i angażowania działu IT. GTM zapewnia proste, łatwo zintegrowane rozwiązania do zarządzania tagami i to za darmo!

Na szkoleniu przejdziemy przez 6 modułów, podczas których dowiesz się, dlaczego musisz korzystać z GTM zamiast używać starych, uciążliwych rozwiązań implementacji tagów Analytics oraz Facebook na stronie internetowej.
Zobaczysz, jak poprawnie zainstalować GTM na stronie, jak dobrze ustawić kontenery, żeby nie narobić sobie kłopotów już na samym początku konfiguracji. Zainstalujesz GA, pixel Facebooka, kody konwersji Google Ads. Dowiesz się co to jest Data Layer, Custom HTML – nazwy przerażają?

 

Nie ma czego się bać, Karol na szkoleniu wyjaśni wszystko krok po kroku 😉

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Dowiesz się, dlaczego warto korzystać z GTM zamiast używać starych, uciążliwych rozwiązań implementacji tagów Analytics oraz Facebook

Znacznie poprawisz efektywność swoich działań w Internecie

Usłyszysz, czym są, jak działają i jak łączyć trzy filary GTM używane do śledzenia interakcji użytkownika ze stroną

Nauczysz się, jak dodać parę sprytnych chwytów, które urozmaicą i wzbogacą zbierane dane


Dla kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest do marketerów

  • Koniecznie weź ze sobą laptopa 🙂

Program szkolenia
Google Tag Manager

    • Cele szkolenia: Umiejętność świadomego korzystania z Google Tag Manager
    • Zakres szkolenia: Google Tag Manager
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Prowadzący: Karol Dziedzic

    10:00 - 10:30 Po co potrzebujemy GTM?

    • Benefity korzystania z GTM
    • Ograniczenia GTM

    10:30 - 11:45 Omówienie struktury konta GTM

    • Jak zainstalować GTM
    • Co to jest kontener i jak powinien być ustawiony?
    • Czym jest wersja robocza
    • Tagi, Reguły, Zmienne

    11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

    12:00 - 13:00 Wprowadzenie do GA

    • Struktura danych w GA
    • Co mierzyć?
    • Jak wdrożyć GA?

    13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:00 - 15:30 Instalacja GA (odsłony, zdarzenia, własne zmienne)

    • Uruchamiamy kod odsłonowy wraz z niestandardowymi ustawieniami
    • Zbieranie i implementowanie zdarzeń GA za pomocą GTM
    • Uruchomienie modułu e-commerce
    • Własne zmienne w oparciu o dataLayer

    15:30 - 16:15 Instalacja Pixel Facebooka

    • Zło konieczne, ale warto je mieć. Niestandardowe podejście do pixela FB

    16:15 – 16:30 Przerwa kawowa

    16:30 - 17:00 Instalacja kodów konwersji Google Ads

    • Kod konwersji
    • Website call metrics
    • Kody remarketingowe

    17:00 - 18:00 Q&A

Trener:

trener

Karol Dziedzic

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl ­

531 404 855

Karolina Wojciechowska

Organizacja szkoleń/Dedykowane szkolenia

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555