Google Tag Manager dla marketerów

Jak z niego korzystać?

Prowadzący:
Maciej Lewiński

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Czy warto korzystać z
Google Tag Managera?

Po wdrożeniu kodu Analytics na stronie myślisz, że to wszystko, by zmierzyć efektywność swoich działań?

 Błąd! 

Zaimplementowanie kodu Analytics jest pierwszym krokiem do korzystania z narzędzia, jakim jest  Google Tag Manager.

Znajomość Google Tag Managera pozwoli Ci zarządzać wszystkimi tagami marketingowymi witryny bez edytowania kodu strony i angażowania działu IT. GTM zapewnia proste, łatwo zintegrowane rozwiązania do zarządzania tagami i to za darmo!

Na szkoleniu przejdziemy przez 6 modułów, podczas których dowiesz się, dlaczego musisz korzystać z GTM zamiast używać starych, uciążliwych rozwiązań implementacji tagów Analytics oraz Facebook na stronie internetowej.
Zobaczysz, jak poprawnie zainstalować GTM na stronie, jak dobrze ustawić kontenery, żeby nie narobić sobie kłopotów już na samym początku konfiguracji. Zainstalujesz GA, pixel Facebooka, kody konwersji Google Ads. Dowiesz się co to jest Data Layer, Custom HTML – nazwy przerażają?

 

Nie ma czego się bać, Maciek na szkoleniu wyjaśni wszystko krok po kroku 😉

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Dowiesz się, dlaczego warto korzystać z GTM zamiast używać starych, uciążliwych rozwiązań implementacji tagów Analytics oraz Facebook

Znacznie poprawisz efektywność swoich działań w Internecie

Usłyszysz, czym są, jak działają i jak łączyć trzy filary GTM używane do śledzenia interakcji użytkownika ze stroną

Nauczysz się, jak dodać parę sprytnych chwytów, które urozmaicą i wzbogacą zbierane dane


Dla kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest do marketerów

  • Koniecznie weź ze sobą laptopa 🙂

Program szkolenia
Google Tag Manager

    • Cele szkolenia: Umiejętność świadomego korzystania z Google Tag Manager
    • Zakres szkolenia: Google Tag Manager
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Maciej Lewiński

  • 10:00 - 10:30 Po co potrzebujemy GTM?

    • Benefity korzystania z GTM
    • Ograniczenia GTM

  • 10:30 - 11:45 Omówienie struktury konta GTM

    • Jak zainstalować GTM
    • Co to jest kontener i jak powinien być ustawiony?
    • Czym jest wersja robocza
    • Tagi, Reguły, Zmienne

  • 11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 13:00 Wprowadzenie do GA

    • Struktura danych w GA
    • Co mierzyć?
    • Jak wdrożyć GA?

  • 13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 - 15:30 Instalacja GA (odsłony, zdarzenia, własne zmienne)

    • Uruchamiamy kod odsłonowy wraz z niestandardowymi ustawieniami
    • Zbieranie i implementowanie zdarzeń GA za pomocą GTM
    • Uruchomienie modułu e-commerce
    • Własne zmienne w oparciu o dataLayer

  • 15:30 - 16:15 Instalacja Pixel Facebooka

    • Zło konieczne, ale warto je mieć. Niestandardowe podejście do pixela FB

  • 16:15 – 16:30 Przerwa kawowa

  • 16:30 - 17:00 Instalacja kodów konwersji Google Ads

    • Kod konwersji
    • Website call metrics
    • Kody remarketingowe

  • 17:00 - 18:00 Q&A

Trener:

trener

Maciej Lewiński

Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google Ads oraz Google Analitycs, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.


Rejestrując się 6 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Warszawa 06 Kwiecień 2020
do rozpoczęcia
poniedziałek
06
Kwiecień
2020
Więcej>
zostało miejsc: 8
970 netto
06 Kwiecień Warszawa

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Google Tag Manager dla marketerów Warszawa

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Oliwia Krzywdzińska

+48 519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl