Projektowanie UX, a optymalizacja sprzedaży

Dowiesz się jak zwiększyć jakość doświadczeń użytkowników oraz konwersję metodami badawczymi.

Prowadzący:
Wojciech Popiela

Cena od

970 PLN

Przeszkolone osoby

16

Ocena szkoleń

4.75

Zamów telefonicznie

531 404 855

Optymalizacja konwersji metodami jakościowymi

Praca projektowa i optymalizacja konwersji, to sposób myślenia. Dowiesz się jak zdobywać nową perspektywę. Myśleć w sposób klientocentryczny i działać na podstawie zweryfikowanych potrzeb użytkowników. Wzrost konwersji w Twoich produktach będzie naturalną konsekwencją stosowania wiedzy, którą Ci przekażę. 

Zaczniemy od teorii, ale obiecuję, że będzie krótko i treściwie. Uporządkujemy główne pojęcia, ich genezę i wyjaśnimy całą tę branżową nowomowę. Poukładamy pojęcia i przejdziemy do części warsztatowej. 

A na niej dokonamy ewaluacji heurystycznej, zmapujemy customer journey, napiszemy scenariusze użycia oraz user stories, wypełnimy macierz Red Routes, a nawet zaplanujemy badanie UX, dobierając pytania badawcze, narzędzia i scenariusze. 

Będziemy pracować na rzeczywistych przykładach, nie na hipotetycznych rozwiązaniach. Poznasz wagę podejścia zorientowanego na doświadczeniach użytkownikach i rolę badań w optymalizacji konwersji. 

Praca projektowa, to sposób myślenia. Dowiesz się jak zdobywać nową perspektywę. Myśleć w sposób klientocentryczny i działać na podstawie zweryfikowanych potrzeb użytkowników. 

Zwiększenie sprzedaży to cel niemal każdego właściciela biznesu, marketera lub specjalisty CRO. Kupując ruch poprzez kampanie reklamowe i inne działania marketingowe chcemy wycisnąć z niego jak najwięcej. Z pomocą przychodzą techniki zbudowane na wiedzy o ludzkiej psychice i neurologii. Poznamy realne przykłady, gdzie wiedza o człowieku i jego zachowaniu pozwala zarabiać więcej. Przykłady zbudowane na mechanizmach wdrukowanych w człowieka na przestrzeni setek tysięcy lat ewolucji. Poznamy odpowiedź jak dotrzeć z przesłaniem reklamowym do nieracjonalnego umysłu homo sapiens oraz jaka siła tkwi w ekonomii behawioralnej i neuromarketingu. Dowiemy się także, jaki wpływ na sprzedaż mogą mieć wyniki rezonansu magnetycznego lub EEG.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Projektowanie UX, a optymalizacja sprzedaży?

Poznasz zalety projektowania zorientowanego na użytkownika.

Dowiesz się jak dokonywać ewaluacji rozwiązań projektowych, jak i kreacji produktów cyfrowych.

Nauczysz się pracy z narzędziami optymalizacji konwersji.

Uczyć będziesz się przy minimum gadania, metodami warsztatowymi.


To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Tworzysz rozwiązania cyfrowe dla swoich klientów,

  • Chcesz poznać sposoby zwiększania szeroko pojętej konwersji metodami badawczymi,

  • Chcesz opierać swoją pracę na danych, a nie na przeczuciach,

  • Chcesz dostarczać lepszych doświadczeń swoim klientom i projektować w myśl klientocentryczności,

  • Rozwijasz swoje kompetencje i świadomość UX,

  • Jeśli jesteś właścicielem firmy, managerem, projektantem lub marketerem tworzącym, a pozytywne doświadczenia użytkownika są miarą sukcesu Twoich działań, to szkolenie jest dla Ciebie.

Program szkolenia
Projektowanie UX, a optymalizacja sprzedaży

    • Cel szkolenia: Wzrost świadomości i rozwój kompetencji w zakresie projektowania i optymalizacji User Experience
    • Zakres szkolenia: UX/CRO
    • Formy merytoryczne: szkolenie/warsztaty
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Wojciech Popiela

    10:00 – 10:15 Poznajemy się, czyli krótki lodołamacz na początek!

    10:15 – 11:00 Niezbędna teoria: Porządkujemy pojęcia i ich genezę

    • UX/CX/UI/Usability – tłumaczymy akronimy
    • Kluczowe definicje w świecie UX
    • Geneza myślenia o UX
    • Uniwersalna użyteczność
    • Fizjologiczne uwarunkowania człowieka
    • Składniki użyteczności wg Jakoba Nielsena
    • Aspekty użyteczności wg Petera Mortville’a
    • Rola kontekstu

    11:00 11:45 Poznajemy eksperckie metody ewaluacji

    • Audytowanie UX
    • 10 Heurystyk użyteczności na przykładach praktycznych
    • Wędrówka poznawcza
    • Pułapki podejścia eksperckiego

    11.45 - 12:00 Przerwa kawowa

    12:00-12:30 Dokonujemy eksperckiej ewaluacji

    • Heurystyki i spacer poznawczy w praktyce

    12:30 - 12:45 Łączymy ze sobą dwa brzegi rzeki!

    12:45 - 14:00 Poznajemy badawcze podejście do UX!

    • Analityka jakościowa vs ilościowa 
    • User Centered Design
    • 4 fazy Double Diamond
    • Warsztaty w projektowaniu
    • Poznawanie potrzeb metodami badawczymi
    • Narzędzia badawcze – od mapy podróży poprzez job stories, diagramy i testy użyteczności
    • Prototypownie i makietowanie
    • Dobór grupy

    14:00 - 15:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    15:00 - 16:00 Ćwiczymy podejście badawcze do UX

    • Podstawy ekonomii behawioralnej w optymalizacji konwersji
    • Neuromarketing w praktyce
    • Dark patterns w biznesie – (nie)etyczne sposoby optymalizacji konwersji

    16:15 - 16:30 Przerwa kawowa

    16:30 - 17:00 Ćwiczenie

    • Arkusz planowania badań
    • Trafne zadawanie pytań
    • Dobór metod do pytań badawczych

    17:00 - 18:00 Pytania i odpowiedzi

Szkolenie prowadzi:

trener

Wojciech Popiela

Specjalista UX i optymalizacji konwersji metodami badawczymi. Co-Founder agencji CRO/UX Webmetric. Ze swoim zespołem dostarcza wartość dla biznesu, zwiększając użyteczność i współczynnik konwersji stron www, sklepów oraz aplikacji. Prowadzi również kanał UX On the Way, gdzie w prosty sposób mówi o doświadczeniach użytkowników w biznesie oraz roli badań w procesie projektowym. W swoim ponad 10-letnim doświadczeniu współpracował z markami takimi jak Bauer Media, Komputronik, Neonail i Eurocash.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555