TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

Optymalizacja i projektowanie UX

Dowiesz się jak zwiększyć jakość doświadczeń użytkowników oraz konwersję metodami badawczymi.

Prowadzący:
Wojciech Popiela

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej

Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.

To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.

Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.

Co to właściwie oznacza?

  • szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Optymalizacja konwersji metodami jakościowymi

Praca projektowa i optymalizacja konwersji, to sposób myślenia. Dowiesz się jak zdobywać nową perspektywę. Myśleć w sposób klientocentryczny i działać na podstawie zweryfikowanych potrzeb użytkowników. Wzrost konwersji w Twoich produktach będzie naturalną konsekwencją stosowania wiedzy, którą Ci przekażę. 

Zaczniemy od teorii, ale obiecuję, że będzie krótko i treściwie. Uporządkujemy główne pojęcia, ich genezę i wyjaśnimy całą tę branżową nowomowę. Poukładamy pojęcia i przejdziemy do części warsztatowej. 

A na niej dokonamy ewaluacji heurystycznej, zmapujemy customer journey, napiszemy scenariusze użycia oraz user stories, wypełnimy macierz Red Routes, a nawet zaplanujemy badanie UX, dobierając pytania badawcze, narzędzia i scenariusze. 

Będziemy pracować na rzeczywistych przykładach, nie na hipotetycznych rozwiązaniach. Poznasz wagę podejścia zorientowanego na doświadczeniach użytkownikach i rolę badań w optymalizacji konwersji. 

Praca projektowa, to sposób myślenia. Dowiesz się jak zdobywać nową perspektywę. Myśleć w sposób klientocentryczny i działać na podstawie zweryfikowanych potrzeb użytkowników. 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Optymalizacja i projektowanie UX?

Poznasz zalety projektowania zorientowanego na użytkownika.

Dowiesz się jak dokonywać ewaluacji rozwiązań projektowych, jak i kreacji produktów cyfrowych.

Nauczysz się pracy z narzędziami optymalizacji konwersji.

Uczyć będziesz się przy minimum gadania, metodami warsztatowymi.


To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Tworzysz rozwiązania cyfrowe dla swoich klientów,

  • Chcesz poznać sposoby zwiększania szeroko pojętej konwersji metodami badawczymi,

  • Chcesz opierać swoją pracę na danych, a nie na przeczuciach,

  • Chcesz dostarczać lepszych doświadczeń swoim klientom i projektować w myśl klientocentryczności,

  • Rozwijasz swoje kompetencje i świadomość UX,

  • Jeśli jesteś właścicielem firmy, managerem, projektantem lub marketerem tworzącym, a pozytywne doświadczenia użytkownika są miarą sukcesu Twoich działań, to szkolenie jest dla Ciebie.

Program szkolenia
Optymalizacja i projektowanie UX

    • Cel szkolenia: Wzrost świadomości i rozwój kompetencji w zakresie projektowania i optymalizacji User Experience
    • Zakres szkolenia: UX/CRO
    • Formy merytoryczne: szkolenie/warsztaty
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Wojciech Popiela

  • 10:00 – 10:15 Poznajemy się, czyli krótki lodołamacz na początek!

  • 10:15 – 11:00 Niezbędna teoria: Porządkujemy pojęcia i ich genezę

    • UX/CX/UI/Usability – tłumaczymy akronimy
    • Kluczowe definicje w świecie UX
    • Geneza myślenia o UX
    • Uniwersalna użyteczność
    • Fizjologiczne uwarunkowania człowieka
    • Składniki użyteczności wg Jakoba Nielsena
    • Aspekty użyteczności wg Petera Mortville’a
    • Rola kontekstu

  • 11:00 11:45 Poznajemy eksperckie metody ewaluacji

    • Audytowanie UX
    • 10 Heurystyk użyteczności na przykładach praktycznych
    • Wędrówka poznawcza
    • Pułapki podejścia eksperckiego

  • 11.45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00-12:30 Dokonujemy eksperckiej ewaluacji

    • Heurystyki i spacer poznawczy w praktyce
    • Checklisty użyteczności

  • 12:30 - 12:45 Łączymy ze sobą dwa brzegi rzeki!

  • 12:45 - 14:00 Poznajemy badawcze podejście do UX!

    • Analityka jakościowa vs ilościowa 
    • User Centered Design
    • 4 fazy Double Diamond
    • Warsztaty w projektowaniu
    • Poznawanie potrzeb metodami badawczymi
    • Narzędzia badawcze – od mapy podróży poprzez job stories, diagramy i testy użyteczności
    • Prototypownie i makietowanie
    • Dobór grupy

  • 14:00 - 15:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 15:00 - 16:00 Ćwiczymy podejście badawcze do UX

    • Budujemy architekturę informacji dla e-commerce
    • Łączymy sprzeczne grupy użytkowników

  • 16:15 - 16:30 Przerwa kawowa

  • 16:30 - 17:00 Ćwiczenie

    • Arkusz planowania badań
    • Trafne zadawanie pytań
    • Dobór metod do pytań badawczych

  • 17:00 - 18:00 Pytania i odpowiedzi

Szkolenie prowadzi:

trener

Wojciech Popiela

Specjalista UX i optymalizacji konwersji metodami badawczymi. Co-Founder agencji CRO/UX Webmetric. Ze swoim zespołem dostarcza wartość dla biznesu, zwiększając użyteczność i współczynnik konwersji stron www, sklepów oraz aplikacji. Prowadzi również kanał UX On the Way, gdzie w prosty sposób mówi o doświadczeniach użytkowników w biznesie oraz roli badań w procesie projektowym. W swoim ponad 10-letnim doświadczeniu współpracował z markami takimi jak Bauer Media, Komputronik, Neonail i Eurocash.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Marcelina Felerska

531 404 855

marcelina.felerska@sprawnymarketing.pl ­

Organizacja szkoleń/Dedykowane szkolenia

Karolina Wojciechowska

577 877 133

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

Płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl