SEO copywriting od podstaw

Zarabiaj na pisaniu

Prowadząca:
Anna Orzechowska

Cena od

1170 PLN

Przeszkolone osoby

58

Ocena szkoleń

4.3

Zamów telefonicznie

531 404 855

Powodów, dlaczego tu jesteś, może być wiele.

Może masz dość swojej obecnej pracy – albo jej braku! – i myślisz o zostaniu copywriterem. Pisanie tekstów zawsze Ci wychodziło, błędy językowe są Ci obce i uważasz, że masz tak potrzebne w tej profesji lekkie pióro. Praca w przypadku copywritera freelancera jest elastyczna i bardzo Ci to odpowiada. Masz jednak problem – nie wiesz, jak zacząć! Jak stworzyć portfolio, jak zdobyć pierwsze zlecenia? Dodatkowo wszyscy wspominają o pisaniu pod kątem SEO i pozycjonowaniu. Nie umiesz szukać słów kluczowych (i nie do końca wiesz, czym one są), nie znasz zasad SEO i zaczynasz wątpić w swój pomysł.

Może chcesz pomóc swojej stronie? Prowadzisz biznes, jesteś człowiekiem od wszystkiego i wiesz, że musisz skupić się na procesie pozycjonowania swojej witryny. O tym, jak zwiększyć widoczność strony, trochę słyszałeś. Znasz podstawy SEO, ale czujesz, że to wciąż za mało. Wiesz, że pozycjonowanie to także dobre teksty – myślisz o blogu firmowym, o lepszej stronie głównej. Twój warsztat pisarski nie jest jednak najlepszy. Nie wiesz też, czy dobrze dobierasz słowa kluczowe. Jak zrobić ich analizę, gdzie szukać pomysłów na teksty i jak pisać je skutecznie?

Może myślisz o rozwijaniu swoich kompetencji? Interesuje Cię content marketing, SEO copywriting albo po prostu – marketing. Chcesz podjąć się w obecnej pracy nowych obowiązków albo już takie masz, ale brakuje Ci wiedzy. Może właśnie rozwijacie dział marketingu w waszej firmie i widzisz w nim właśnie siebie? Może już jesteś jego częścią, ale czujesz wiedzowy niedosyt?

Może właśnie podpisaliście umowę z agencją marketingową i jesteś jedną z osób odpowiedzialnych za waszą współpracę, ale nie czujesz się w tej relacji pewnie. Nie rozumiesz pozycjonowania, nie wiesz, co jest ważne pod kątem SEO, nie wiesz, jak feedbackować otrzymywane od agencji artykuły blogowe, opisy produktów czy inne teksty reklamowe. Chcesz od podszewki poznać temat copywritingu, przyjrzeć się analizie słów kluczowych i umieć włączyć te działania do waszych firmowych strategii marketingowych.

Nasz kurs copywritingu z naciskiem na aspekt SEO jest rozwiązaniem dla każdego z tych scenariuszy – i wielu innych!

W jeden dzień kursu z SEO copywritingu:

  • Dowiesz się, czym dokładnie są: SEO copywriting, SEO copywriter i teksty SEO.
  • Poznasz podstawy SEO. Wyjaśnimy takie terminy jak: słowa kluczowe, nagłówki Hx, linkowanie w tekstach SEO, title i metadescirpiton.
  • Zobaczysz, jak powinien wyglądać dobór słów kluczowych i jak przeprowadzić najlepszą analizę. Dowiesz się, czym są: duplikacja, kanibalizacja, intencja wyszukiwania i jak wziąć wszystkie te czynniki pod uwagę przy pracy.
  • Poznasz najważniejsze dla SEO copywritingu narzędzia do analizy fraz. Pokażemy Ci bezpłatne i płatne sposoby szukania fraz.
  • Przejdziesz przez warsztat copywritera. Pod lupę weźmiemy teksty SEO i proces pisania krok po kroku.
  • Nauczysz się korzystać z pomocy sztucznej inteligencji przy analizie słów kluczowych i samym pisaniu tekstów.
  • Rozwiniesz swoje umiejętności pisania. Zobaczysz, jak skutecznie tworzyć teksty reklamowe i jak je redagować.
  • Poznasz tajniki zawodu copywritera. Dowiesz się, jak stworzyć portfolio, jak zdobywać zlecenia, ile zarabia copywriter, jak powinna wyglądać współpraca z klientem i jak być dobrym copywriterem.

Nasz kurs copywritingu odbywa się zarówno online, jak i stacjonarnie – wybierz, jaka forma odbycia kursu jest dla Ciebie wygodniejsza. Po jego odbyciu otrzymasz certyfikat, potwierdzający uczestnictwo w kursie.

Dlaczego pisanie tekstów uwzględniających SEO jest tak ważne?

  • Strony internetowe nie istnieją bez treści. Aby produkty i usługi wyświetlały się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, niezbędne jest skupienie się na tworzeniu skutecznych tekstów i innych form treści.
  • Pisanie tekstu musi czemuś służyć – a konkretnie musi przekładać się na zwiększenie sprzedaży. Ścieżek i sposobów jest wiele, a każda z treści wymaga innego podejścia.
  • Twojej konkurencji też zależy na wysokich wynikach wyszukiwania Google. Oni już teraz zajmują się tworzeniem tekstów zoptymalizowanych pod SEO.

Sztuka pisania w procesie pozycjonowania jest kluczowa. Raz dobrze przemyślane, zaplanowane i stworzone teksty na stronę internetową mogą zapewniać stały ruch przez wiele lat.

W SEO copywritingu chodzi o coś więcej, niż tylko frazy!

Jak być wysoko w wynikach wyszukiwania Google? Jak pisać teksty w dobie masowego contentu produkowanego przez AI? Praca copywritera to dzisiaj prawdziwe wyzwanie – na szczęście takie, któremu z naszą pomocą jesteś w stanie podołać!

Fakt, frazy kluczowe są… może nie kluczowe, ale z pewnością ważne. Ale to tylko wycinek tego, co składa się na content tworzony z myślą o SEO. Google mówi wyraźnie – EEAT it! Poprzez teksty:

  • przekazuj swoje doświadczenie,
  • pokaż swoją eksperckość,
  • zaprezentuj się jako autorytet,
  • zdobądź zaufanie odbiorcy.

Ten kurs copywritingu kładzie nacisk na wszechstronne, holistyczne podejście do pracy z tekstem, który służy nie tylko do pozycjonowania, ale który przede wszystkim ma służyć jego odbiorcom. A taki content lubią wszystkie wyszukiwarki!

Naucz się tworzyć treści, którym nie straszne będą kolejne update’y Google!

Jakościowe, pomocne, skrojone pod odbiorcę – każdy powinien pisać teksty, które nie są bezmyślnym podążaniem za garścią fraz wyplutych przez narzędzia SEO. Dobrze rozwinięty warsztat copywritera pomoże Ci przeistoczyć się z kogoś, kto podąża za cudzymi wskazówkami, w osobę, która sama dzieli się swoimi eksperckimi opiniami. Naucz się tworzyć treści w głową – takie, które przetrwają próbę czasu i utrzymają się na topowych pozycjach mimo kolejnych update’ów algorytmów. I których nie wyprą treści tworzone przez AI!

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu SEO copywriting od podstaw - zarabiaj na pisaniu?

Tworzenie treści jest czasochłonne. Nie ma sensu marnować go, działając na oślep. Dzięki nam dowiesz się, jak tworzyć teksty krok po kroku tak, aby przynosiły Ci realne korzyści. Content, który zadowoli zarówno roboty wyszukiwarki, jak i użytkowników.

Naszą wiedzę podpieramy wieloletnim doświadczeniem. W MaxROY.agency planujemy i realizujemy treści dla kilkudziesięciu klientów – firm w najróżniejszych branż; liderów rynku, jak i tych mniejszych graczy.

Wiemy, jak uwrażliwiać copywriterów na specyfikę branży klienta – jego potrzeby, problemy, język komunikacji. Tego samego możemy nauczyć Ciebie lub Twojego copywritera.

Na co dzień pracujemy z konkretnymi narzędziami – pokażemy, jak mogą one zadziałać także u Ciebie. Zobaczysz, jak tworzyć treści w przemyślany, podparty danymi sposób i jak sprawdzić, czy Twoje teksty SEO działają!


Czego NIE znajdziesz na naszym szkoleniu:

  • motywacyjnego pustosłowia,

  • przydługich rozważań o odnajdywaniu w sobie pokładów kreatywności,

  • opowieści o oczywistościach z rodzaju “pisz angażująco”.

Co oferujemy:

  • praktyczne podejście i konkretne informacje dotyczące SEO, tekstów i tego, jak zostać copywriterem poparte naszym agencyjnym doświadczeniem,
  • przedstawienie różnych form contentu właściwych dla współczesnej komunikacji marketingowej,
  • przejście przez proces pisania tekstów krok po kroku – od zrozumienia zasad SEO i pozycjonowania, przez analizę słów kluczowych aż po po samo tworzenie tekstów i ich redakcję,
  • przedstawienie kluczowych narzędzi SEO, z których same korzystamy na co dzień,
  • wiedzę, jak pozyskiwać klientów jako freelancer,
  • wiedzę, jak z współpracować z copywriterami z punktu widzenia klienta,
  • przedstawienie rynkowych realiów – praca copywritera od kuchni,
  • nasze wsparcie – odpowiemy na wszelkie pytania i wątpliwości,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie copywritingu.

Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

Z jednej strony zapraszamy:

  • osoby, które dopiero chcą zacząć pracę jako copywriter,
  • osoby, które są początkującymi copywriterami i mają trudność ze znalezieniem zleceń,
  • osoby, które szukają możliwości przebranżowienia się,
  • osoby, które zainteresowane są zarówno pracą copywritera na pełen etat, jak i w formie zajęcia dodatkowego,
  • osoby, które potrafią nieźle pisać, ale brakuje im wiedzy technicznej.

To szkolenie z SEO copywritingu jest dla Ciebie, jeśli jesteś:

  • osobą, która zajmuje się marketingiem w firmie i chce podnieść swoje kompetencje,
  • właścicielem biznesu, którzy oczekuje poprawy działania marketingu w firmie,
  • przedsiębiorcą, który chce zacząć samodzielnie tworzyć treści dla swojej firmy,
  • pracownikiem firmy, który przekwalifikowuje się na nowe stanowisko.

Szkolenie obejmuje informacje od podstaw, nie musisz mieć żadnej wiedzy.

Co będziesz umieć po naszym szkoleniu?

Poznasz wszystkie najważniejsze kwestie, jakimi rządzi się SEO copywriting. Z drugiej strony będziesz umieć odnaleźć się w zawodzie copywritera.

  • Będziesz wiedzieć, czym jest pozycjonowanie i jak realizować je poprzez treści.
  • Wiedząc, jak szukać zleceń, znajdziesz pierwszych klientów i stworzysz swoje portfolio. Wiedząc, jak rozpoznać dobrego copywritera, zatudnisz go do swojego projektu – lub też samodzielnie zajmiesz się pisaniem tekstów dla swojego biznesu!
  • Będziesz umieć odpowiednio dobierać słowa kluczowe i tworzyć jak najlepsze wytyczne SEO dla siebie i swoich klientów.
  • Obsłużysz różne strony internetowe – inne treści znajdą się na stronach firmowych, inne w sklepach internetowych.
  • Tworzenie tekstów będzie dla Ciebie jasne i zrozumiałe.

Czy zawód copywritera jest dla Ciebie?

  • Zdarzyło już Ci się pisać teksty i chcesz dalej rozwijać swój warsztat pisarski.
  • Szukasz pracy, którą można wykonywać zdalnie, w elastycznych godzinach.
  • Masz w sobie ciekawość świata i kochasz uczyć się nowych rzeczy.

Tyle wystarczy – pisania tekstów z uwzględnieniem wymagań robotów Google nauczysz się na szkoleniu.

Program szkolenia
SEO copywriting od podstaw - zarabiaj na pisaniu

    • Cel szkolenia: Rozpoczęcie pracy jako samodzielny copywriter
    • Zakres szkolenia: Copywriting z naciskiem na copywriting SEO
    • Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatów
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Anna Orzechowska

    10:00-10:15 Co to jest copywriting?

    • Co to jest copywriting?
    • SEO copywriting/webwriting – co to?
    • SEO Copywriting a copywriting sprzedażowy – różnice, podobieństwa

    10:15-10:45 SEO w copywritingu SEO – podstawowe terminy

    • SEO w copywritingu SEO – podstawowe terminy
    • Frazy kluczowe
    • Nagłówki HX
    • Linkowanie
    • Title i metadescription

    10:45-11:30 Warsztat SEO – narzędzia do pracy copywritera

    • Narzędzia do analizy fraz: Keywordtool, Ubersuggest, Answer the Public, Ahrefs, Senuto, SurferSEO
    • Inne sposoby na odnalezienie właściwych fraz do tekstu

    11:30-11:45 Przerwa kawowa

    11:45-13:00 Warsztat SEO – jak zrobić najlepszą analizę fraz kluczowych?

    • Jak dobrać frazy do tekstu?
    • Co to jest duplikacja i jak jej uniknąć?
    • Co to jest kanibalizacja? Jak wpływa na skuteczność tekstu?
    • Co to jest search intent i dlaczego jest taka ważna?
    • Czym jest EEAT i jak je zjeść?
    • Jak zrobić najlepszą analizę fraz kluczowych?

    13:00-13:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    13:45-14:30 Warsztat SEO - ćwiczenia

    • Dobieranie/segregowanie fraz kluczowych
    • Tworzenie analizy fraz do opisu kategorii
    • Budowanie nagłówków
    • Dobieranie linkowania

    14:30-15:15 SEO copywriting a AI – na czym polega praca z wykorzystaniem sztucznej inteligencji?

    • Przydatne narzędzia
    • Przykłady zastosowań AI w copywritingu SEO
    • Czy sztuczna inteligencja zastąpi copywritera?

    15:15-15:30 Przerwa kawowa

    15:30-16:15 Warsztat językowy - ćwiczenia

    • Jak czytamy w internecie?
    • Zasady webwritingu
    • Jak formatować tekst?
    • Jak konstruować lead?
    • Hierarchia informacji w tekście
    • Informacje tekstowe a obraz
    • SEO copywriting a perswazja

    16:15-16:45 Warsztat językowy – ćwiczenia

    16:45-17:15 Nie tylko SEO – co jeszcze jest ważne w pracy z tekstem?

    • Briefy – czy są obowiązkowe? Jak z nich korzystać?
    • Persony – jak pod nie pisać i nie tracić ich z oczu
    • Jak się robi research?
    • Jak zweryfikować poprawność tekstu?

    17:15-17:30 Organizacja pracy copywritera

    • Freelance a praca w agencji – plusy i minusy obu rozwiązań
    • Gdzie szukać zleceń?
    • Terminowość – jak nie przekraczać deadline’ów?
    • Poprawki – ile razy musisz poprawiać tekst?
    • Rozliczenie – ile możesz zarobić i na co uważać?

    17:30-18:00 Panel dyskusyjny

Szkolenia poprowadzi:

trener

Anna Orzechowska

Z copywritingiem związana od około 8 lat. Obecnie związana z agencją Max.ROY.agency, gdzie ściśle współpracuje przy projektach z zakresu content marketingu. Kontakt z copywriterami to ich chleb powszedni. Każdego dnia decyduje o kształcie zleceń dla współpracowników agencji, więc związane z nimi kwestie techniczne zna od – można by rzec – UX-owej podszewki. W końcu od tego, jak dobrze copywriter zrozumie wytyczne, zależy efekt końcowy – tekst zgodny z zasadami SEO i potrzebami docelowego klienta. Codzienna praktyka Ani to zatem najlepsza rekomendacja dla niej jako szkoleniowca.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet materiałów video Marketing w wyszukiwarkach, uzupełniający tematykę szkolenia

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555