Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej
Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.
To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.
Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.
Co to właściwie oznacza?
- szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
- pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
- w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
- prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
- praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
- po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.


Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej
Gwarancja satysfakcji
Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓
Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.
Dlaczego SEO copywriting jest ważny w każdej firmie?
- Chcesz, aby Twoje produkty i usługi wyświetlały się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce?
- Chcesz, żeby Twoje treści w końcu zaczęły działać na rzecz zwiększenia sprzedaży?
- Chcesz maksymalnie usprawnić współpracę osób w zespole marketingowym Twojej firmy i uspójnić ich działania?
To wszystko umożliwia Ci nasze szkolenie SEO copywriting. Opierając się na szczegółowej analizie danych dostarczanych przez narzędzia, jesteś w stanie zaplanować i stworzyć treści, które z jednej strony zainteresują Twoich klientów i odpowiedzą na ich realne potrzeby, a z drugiej zadowolą algorytmy wyszukiwarek, dzięki czemu Twoja strona zacznie pojawiać się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwań.
Koncepcja, strategia, budowanie lejków sprzedażowych – to wszystko jest niezwykle ważne w działaniach marketingowych, ale wszystko ostatecznie sprowadza się do pisania tekstów. Czy Twój marketingowiec potrafi odpowiednio przekuć idee na słowa? Dzięki umiejętnościom z zakresu SEO copywritingu Twój przekaz przestanie funkcjonować wyłącznie w świadomości Twojej i Twojego zespołu, ale trafi też do świadomości Twojej grupy docelowej.