SEO copywriting od podstaw

Zarabiaj na pisaniu

Prowadząca:
Anna Orzechowska, Dominika Gracz-Moskwa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

23

Ocena szkoleń

4.3

Zamów telefonicznie

577 855 277

Dlaczego SEO copywriting jest ważny w każdej firmie?

  • Chcesz, aby Twoje produkty i usługi wyświetlały się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce?
  • Chcesz, żeby Twoje treści w końcu zaczęły działać na rzecz zwiększenia sprzedaży?
  • Chcesz maksymalnie usprawnić współpracę osób w zespole marketingowym Twojej firmy i uspójnić ich działania?

 

To wszystko umożliwia Ci nasze szkolenie SEO copywriting. Opierając się na szczegółowej analizie danych dostarczanych przez narzędzia, jesteś w stanie zaplanować i stworzyć treści, które z jednej strony zainteresują Twoich klientów i odpowiedzą na ich realne potrzeby, a z drugiej zadowolą algorytmy wyszukiwarek, dzięki czemu Twoja strona zacznie pojawiać się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwań.

 

Koncepcja, strategia, budowanie lejków sprzedażowych – to wszystko jest niezwykle ważne w działaniach marketingowych, ale wszystko ostatecznie sprowadza się do pisania tekstów. Czy Twój marketingowiec potrafi odpowiednio przekuć idee na słowa? Dzięki umiejętnościom z zakresu SEO copywritingu Twój przekaz przestanie funkcjonować wyłącznie w świadomości Twojej i Twojego zespołu, ale trafi też do świadomości Twojej grupy docelowej.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu SEO copywriting od podstaw - zarabiaj na pisaniu?

Tworzenie treści jest czasochłonne. Nie ma sensu marnować go, działając na oślep. Dzięki nam dowiesz się, jak tworzyć treści krok po kroku tak, aby przynosiły Ci realne korzyści.

Naszą wiedzę podpieramy wieloletnim doświadczeniem. W MaxROY.agency planujemy i realizujemy treści dla kilkudziesięciu klientów - firm w najróżniejszych branż; liderów rynku, jak i tych mniejszych graczy.

Wiemy, jak uwrażliwiać copywriterów na specyfikę branży klienta - jego potrzeby, problemy, język komunikacji. Tego samego możemy nauczyć Twojego copywritera.

Na co dzień pracujemy z konkretnymi narzędziami - pokażemy, jak mogą one zadziałać także u Ciebie


Czego NIE znajdziesz na naszym szkoleniu:

  • motywacyjnego pustosłowia

  • przydługich rozważań o odnajdywaniu w sobie pokładów kreatywności

  • opowieści o oczywistościach z rodzaju “pisz angażująco”

Co oferujemy:

  • praktyczne podejście i konkretne informacje poparte naszym agencyjnym doświadczeniem 
  • przedstawienie różnych form contentu właściwych dla współczesnej komunikacji marketingowej
  • przejście przez proces tworzenia treści SEO krok po kroku
  • przedstawienie 6 kluczowych narzędzi SEO, z których same korzystamy na co dzień

 

Skąd czerpiemy naszą wiedzę? Jesteśmy praktyczkami. Obie od kilku lat tworzymy dział Content w MaxROY.agency. Przez nasze monitory i klawiatury każdego miesiąca przechodzą setki tekstów. Zajmujemy się nimi na wszystkich możliwych etapach – od znalezienia tematu, przez opracowanie wytycznych SEO, po nadzór nad procesem ich powstawania, sprawdzenie i w końcu publikację. Współpracujemy z kilkudziesięcioma copywriterami, którzy pod naszym czujnym okiem tworzą treści dla naszych klientów. Planujemy, zlecamy, redagujemy, zarządzamy, reagujemy na problemy i szukamy jak najlepszych rozwiązań.

 

Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • osoby, które zajmują się marketingiem w firmach i chcą podnieść swoje kompetencje
  • właściciele biznesów, którzy oczekują poprawy działania marketingu w firmie
  • przedsiębiorcy, którzy chcą zacząć samodzielnie tworzyć treści dla swojej firmy
  • pracownicy firm, którzy przekwalifikowują się na nowe stanowisko
  • szkolenie obejmuje informacje od podstaw, nie musisz mieć żadnej wiedzy

 

Program szkolenia
SEO copywriting od podstaw - zarabiaj na pisaniu

    • Cel szkolenia: Rozpoczęcie pracy jako samodzielny copywriter
    • Zakres szkolenia: Copywriting z naciskiem na copywriting SEO
    • Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatów
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzące: Anna Orzechowska i Dominika Gracz-Moskwa

    10:00-10:25 Co to jest copywriting?

    • Copywriting SEO/webwriting – co to?
    • Copywriting SEO a sprzedażowy – różnice, podobieństwa

    10:25-10:50 SEO w copywritingu SEO – podstawowe terminy

    • Frazy kluczowe
    • Nagłówki HX
    • Linkowanie
    • Title i metadescription

    10:50-11:35 Warsztat SEO – narzędzia do pracy copywritera

    • Narzędzia do analizy fraz: Keywordtool, Ubersuggest, Answer the Public, Ahrefs, Senuto, SurferSEO
    • Inne sposoby na odnalezienie właściwych fraz do tekstu

    11:35-11:50 Przerwa kawowa

    11:50-12:50 Warsztat SEO – jak zrobić najlepszą analizę fraz kluczowych?

    • Co to jest duplikacja i jak jej uniknąć?
    • Co to jest kanibalizacja? Jak wpływa na skuteczność tekstu?
    • Co to jest search intent i dlaczego jest taka ważna?
    • Jak zrobić najlepszą analizę fraz kluczowych?

    12:50-13:35 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    13:45-14:20 Warsztat SEO - ćwiczenia

    • Dobieranie/segregowanie fraz kluczowych
    • Tworzenie analizy fraz do opisu kategorii
    • Budowanie nagłówków

    14:20-15:20 Warsztat językowy

    • Jak czytamy w internecie?
    • Zasady webwritingu
    • Jak formatować tekst?
    • Jak konstruować lead?
    • Hierarchia informacji w tekście
    • Informacje tekstowe a obraz
    • Perswazja w tekście SEO

    15:20-15:35 Przerwa kawowa

    15:35-16:05 Warsztat językowy - ćwiczenia

    16:05-16:50 Nie tylko SEO – co jeszcze jest ważne w pracy z tekstem?

    • Briefy – czy są obowiązkowe? Jak z nich korzystać?
    • Persony – jak pod nie pisać i nie tracić ich z oczu
    • Jak się robi research?
    • Jak zweryfikować poprawność tekstu?

    16:50-17:30 Organizacja pracy copywritera

    • Freelance a praca w agencji – plusy i minusy obu rozwiązań
    • Gdzie szukać zleceń?
    • Terminowość – jak nie przekraczać deadline’ów?
    • Poprawki – ile razy musisz poprawiać tekst?
    • Rozliczenie – ile możesz zarobić i na co uważać?

    17:30-18:00 Panel dyskusyjny

Szkolenia poprowadzą:

trener

Anna Orzechowska i Dominika Gracz-Moskwa

Z copywritingiem związane od około 8 lat. Choć pierwsze, drugie i kolejne kroki stawiały w zupełnie innych miejscach, ostatecznie ich ścieżki zeszły się w Max.ROY.agency, gdzie ściśle współpracują przy projektach z zakresu content marketingu. Kontakt z copywriterami to ich chleb powszedni. Każdego dnia decydują o kształcie zleceń dla współpracowników agencji, więc związane z nimi kwestie techniczne znają od – można by rzec – UX-owej podszewki. W końcu od tego, jak dobrze copywriter zrozumie wytyczne, zależy efekt końcowy – tekst zgodny z zasadami SEO i potrzebami docelowego klienta. Codzienna praktyka Dominiki i Ani to zatem najlepsza rekomendacja dla nich jako szkoleniowców. 


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet materiałów video Marketing w wyszukiwarkach, uzupełniający tematykę szkolenia

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketingna na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTlettera (jeśli wyrazisz zgodę)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl ­

531 404 855

Karolina Wojciechowska

Organizacja szkoleń/Dedykowane szkolenia

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555