TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

SEO copywriting od podstaw

Zarabiaj na pisaniu

Prowadzący:
Anna Orzechowska, Dominika Gracz

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej

Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.

To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.

Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.

Co to właściwie oznacza?

  • szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Dlaczego SEO copywriting jest ważny w każdej firmie?

  • Chcesz, aby Twoje produkty i usługi wyświetlały się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce?
  • Chcesz, żeby Twoje treści w końcu zaczęły działać na rzecz zwiększenia sprzedaży?
  • Chcesz maksymalnie usprawnić współpracę osób w zespole marketingowym Twojej firmy i uspójnić ich działania?

 

To wszystko umożliwia Ci nasze szkolenie SEO copywriting. Opierając się na szczegółowej analizie danych dostarczanych przez narzędzia, jesteś w stanie zaplanować i stworzyć treści, które z jednej strony zainteresują Twoich klientów i odpowiedzą na ich realne potrzeby, a z drugiej zadowolą algorytmy wyszukiwarek, dzięki czemu Twoja strona zacznie pojawiać się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwań.

 

Koncepcja, strategia, budowanie lejków sprzedażowych – to wszystko jest niezwykle ważne w działaniach marketingowych, ale wszystko ostatecznie sprowadza się do pisania tekstów. Czy Twój marketingowiec potrafi odpowiednio przekuć idee na słowa? Dzięki umiejętnościom z zakresu SEO copywritingu Twój przekaz przestanie funkcjonować wyłącznie w świadomości Twojej i Twojego zespołu, ale trafi też do świadomości Twojej grupy docelowej. 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu SEO copywriting od podstaw - zarabiaj na pisaniu?

Tworzenie treści jest czasochłonne. Nie ma sensu marnować go, działając na oślep. Dzięki nam dowiesz się, jak tworzyć treści krok po kroku tak, aby przynosiły Ci realne korzyści.

Naszą wiedzę podpieramy wieloletnim doświadczeniem. W MaxROY.agency planujemy i realizujemy treści dla kilkudziesięciu klientów - firm w najróżniejszych branż; liderów rynku, jak i tych mniejszych graczy.

Wiemy, jak uwrażliwiać copywriterów na specyfikę branży klienta - jego potrzeby, problemy, język komunikacji. Tego samego możemy nauczyć Twojego copywritera.

Na co dzień pracujemy z konkretnymi narzędziami - pokażemy, jak mogą one zadziałać także u Ciebie


Czego NIE znajdziesz na naszym szkoleniu:

  • motywacyjnego pustosłowia

  • przydługich rozważań o odnajdywaniu w sobie pokładów kreatywności.

  • opowieści o oczywistościach z rodzaju “pisz angażująco”.

Co oferujemy:

  • praktyczne podejście i konkretne informacje poparte naszym agencyjnym doświadczeniem 
  • przedstawienie różnych form contentu właściwych dla współczesnej komunikacji marketingowej
  • przejście przez proces tworzenia treści krok po kroku
  • przedstawienie 6 kluczowych narzędzi SEO, z których same korzystamy na co dzień 
  • wyjaśnienie, jakich kompetencji można wymagać od copywritera w swoim zespole i jakie konkretnie działania może on wspierać.

 

Skąd czerpiemy naszą wiedzę? Jesteśmy praktyczkami. Obie od kilku lat tworzymy dział Content w MaxROY.agency. Przez nasze monitory i klawiatury każdego miesiąca przechodzą setki tekstów. Zajmujemy się nimi na wszystkich możliwych etapach – od znalezienia tematu, przez opracowanie wytycznych SEO, po nadzór nad procesem ich powstawania, sprawdzenie i w końcu publikację. Współpracujemy z kilkudziesięcioma copywriterami, którzy pod naszym czujnym okiem tworzą treści dla naszych klientów. Planujemy, zlecamy, redagujemy, zarządzamy, reagujemy na problemy i szukamy jak najlepszych rozwiązań. 

Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • osoby, które zajmują się marketingiem w firmach i chcą podnieść swoje kompetencje
  • właściciele biznesów, którzy oczekują poprawy działania marketingu w firmie
  • właściciele biznesów, którzy chcą rozpocząć współpracę z freelancerami i chcą wiedzieć, jak weryfikować ich pracę
  • przedsiębiorcy, którzy chcą zacząć samodzielnie tworzyć treści dla swojej firmy
  • pracownicy firm, którzy przekwalifikowują się na nowe stanowisko
  • szkolenie obejmuje informacje od podstaw, nie musisz mieć żadnej wiedzy

Program szkolenia
SEO copywriting od podstaw - zarabiaj na pisaniu

    • Cel szkolenia: Rozpoczęcie pracy jako samodzielny copywriter
    • Zakres szkolenia: Copywriting z naciskiem na copywriting SEO
    • Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatów
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Anna Orzechowska i Dominika Gracz-Moskwa

  • 10:00-10:15 Co to jest copywriting?

    • Copywriting SEO/webwriting – co to?
    • Copywriting SEO a sprzedażowy – różnice, podobieństwa

  • 10:15-10:30 Tekst w rozbiciu na atomy

    • Webwriting, czyli jak pisać do internetu?
    • Rodzaje tekstów
    • Jak wykonać research do tekstu?
    • Jak czytać wytyczne SEO?
    • Jakimi narzędziami sprawdzić tekst przed wysłaniem go do klienta?

  • 10:30-11:30 SEO w copywritingu SEO

    • Frazy kluczowe
    • Nagłówki HX
    • Linkowanie
    • Title i metadescription

  • 11:30-11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45-12:15 Narzędzia do pracy copywritera (darmowe i płatne)

    • Narzędzia do analizy fraz: Keywordtool, Ubersuggest, Answer the Public, Ahrefs, Senuto, SurferSEO
    • Inne sposoby na odnalezienie właściwych fraz do tekstu
    • Jak zrobić najlepszą analizę fraz kluczowych?

  • 12:15-13:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 13:15-13:45 Inne formy contentu

    • Copywriting w SM. Czym wyróżniają się treści w mediach społecznościowych?
    • Jak zrobic opis filmu na YT?
    • Jak napisać reklamę AdWords?
    • Jak napisać post na FB?

  • 13:45-15:00 Zarządzanie tekstem w firmie

    • Od pomysłu po publikację – cykl życia tekstu
    • Jak współpracować z copywriterem – perspektywa zleceniodawcy
    • Weryfikacja działania tekstów
    • Co po publikacji? Redystrybucja tekstu

  • 15:00-15:15 Przerwa kawowa

  • 15:15-16:00 Jak pracuje copywriter? Freelance a współpraca z agencją - najważniejsze różnice, plusy i minusy obu rozwiązań

    • Co powinno zawierać portfolio?
    • Na co uwagę zwraca agencja?
    • Na co zwracać uwagę w umowie?
    • Prawa autorskie

  • 16:00-16:30 Codzienna praca

    • Briefy – czy są obowiązkowe i czy się ich domagać
    • Persony – jak pod nie pisać i nie tracić ich z oczu
    • Terminowość – jak nie przekraczać deadline’ów?
    • Poprawki – ile razy musisz poprawiać tekst?
    • Rozliczenie – na co uważać?

  • 16:30-17:00 Ile zarabia copywriter?

    • Jakie dokumenty możesz dostać do podpisania i czy musisz je podpisać?
    • Kiedy podpisuje się umowę?
    • Czy musisz zgadzać się na stawkę?
    • Czy warto przyjmować każde zlecenie?

  • 17:00-17:30 Kreatywność czy schematy? Jak odnaleźć złoty środek?

  • 17:30-18:00 Panel dyskusyjny

Szkolenia poprowadzą:

trener

Anna Orzechowska i Dominika Gracz-Moskwa

Z copywritingiem związane od około 8 lat. Choć pierwsze, drugie i kolejne kroki stawiały w zupełnie innych miejscach, ostatecznie ich ścieżki zeszły się w Max.ROY.agency, gdzie ściśle współpracują przy projektach z zakresu content marketingu. Kontakt z copywriterami to ich chleb powszedni. Każdego dnia decydują o kształcie zleceń dla współpracowników agencji, więc związane z nimi kwestie techniczne znają od – można by rzec – UX-owej podszewki. W końcu od tego, jak dobrze copywriter zrozumie wytyczne, zależy efekt końcowy – tekst zgodny z zasadami SEO i potrzebami docelowego klienta. Codzienna praktyka Dominiki i Ani to zatem najlepsza rekomendacja dla nich jako szkoleniowców. 


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Online 25 październik 2021

Zostało miejsc: 10

netto

Warszawa 25 październik 2021

Zostało miejsc: 9

netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć _format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia dedykowane

Karolina Antoniak

577 322 677

Karolina.Antoniak@sprawnymarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Wojciechowska

577 877 133

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

Płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl