Dlaczego właśnie to szkolenie?
Szkolenie „Zarządzanie procesem sprzedaży i relacją z klientem” oparte jest o tzw. IV Rewolucję w Sprzedaży zbudowaną na bazie badań przeprowadzonych przez organizację na grupie ponad 5000 handlowców reprezentujących różne branże. Podczas warsztatu wyniki badań zostaną skonfrontowane z licznymi case study’s oraz konkretnie odniesione do doświadczeń zawodowych uczestników i trenera.
Czego dowiesz się na szkoleniu?
1. Poznasz źródła i fundamenty budowania relacji z klientem.
2. Odkryjesz rolę i sposoby edukowania klientów oraz budowania lojalności klientów
3. Dowiesz się, jak dostosować się do klienta pod kątem merytorycznym i dostarczyć klientowi realną wartość
4. Dowiesz się, jak dostosować się do klienta pod kątem komunikacyjnym i dobierania odpowiednich pod danego klienta technik sprzedażowych i negocjacyjnych
5. Nauczysz się kontrolować proces sprzedaży na poszczególnych jego etapach, ze szczególnym uwzględnieniem obrony ceny (wartości produktu lub usługi) i finalizacji sprzedaży