Zarządzanie procesem sprzedaży i relacją z klientem

Świadomie i skutecznie prowadź swoją sprzedaż i relacje z klientem

Prowadzący:
Rafał Błachowski

Cena od

970 PLN

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Dlaczego właśnie to szkolenie?

Szkolenie „Zarządzanie procesem sprzedaży i relacją z klientem” oparte jest o tzw. IV Rewolucję w Sprzedaży zbudowaną na bazie badań przeprowadzonych przez organizację na grupie ponad 5000 handlowców reprezentujących różne branże. Podczas warsztatu wyniki badań zostaną skonfrontowane z licznymi case study’s oraz konkretnie odniesione do doświadczeń zawodowych uczestników i trenera.

Czego dowiesz się na szkoleniu?

1. Poznasz źródła i fundamenty budowania relacji z klientem.
2. Odkryjesz rolę i sposoby edukowania klientów oraz budowania lojalności klientów
3. Dowiesz się, jak dostosować się do klienta pod kątem merytorycznym i dostarczyć klientowi realną wartość
4. Dowiesz się, jak dostosować się do klienta pod kątem komunikacyjnym i dobierania odpowiednich pod danego klienta technik sprzedażowych i negocjacyjnych
5. Nauczysz się kontrolować proces sprzedaży na poszczególnych jego etapach, ze szczególnym uwzględnieniem obrony ceny (wartości produktu lub usługi) i finalizacji sprzedaży

Szkolenie Zarządzanie procesem sprzedaży i relacją z klientem - co zyskasz i czego się nauczysz?

Zrozumiesz i nauczysz się jakimi sposobami budować lojalność klientów

Poznasz poszczególne elementy całego procesu sprzedaży i dowiesz się jak sprawnie go prowadzić

Będziesz potrafić swobodnie i skutecznie rozmawiać o cenie i bronić wartości swoich produktów i usług

Zrozumiesz z czego wynikają i nauczysz się jak budować trwałe relacje z klientami


Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • Do pracowników i kierowników działu sprzedaży, pracowników Biura Obsługi Klienta, przedstawicieli handlowych oraz doradców klienta.

  • Do osób zajmujących się sprzedażą pragnących poszerzyć obecne i zdobyć nowe kompetencje związane ze skutecznym prowadzeniem całego procesu sprzedażowego.

Program szkolenia
Zarządzanie procesem sprzedaży i relacją z klientem

    • Cele szkolenia: umiejętność prowadzenia świadomej i skutecznej sprzedaży
      oraz komunikacji z klientami
    • Zakres szkolenia: techniki sprzedażowe i negocjacyjne, proces sprzedaży, mechanizmy budowania relacji z klientami
    • Formy merytoryczne: szkolenie 
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa, materiały wideo, zadania i ćwiczenia
    • Prowadzący: Rafał Błachowski

    10:00 - 10:20 Wprowadzenie

    10:20 - 12:00 Budowania relacji z klientami

    • Źródła i fundamenty budowania relacji z klientami.
    • Fundament budowania lojalności klientów.
    • Analiza własnych zachowań w procesie sprzedaży.

    12:00 - 12:15 Przerwa kawowa

    12:15 - 14:15 Dostosowanie się do klienta

    • Na poziomie merytorycznym
    • Na poziomie komunikacyjnym
    • Zasada PCK w praktyce

    14:15 - 15:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    15:15 - 17:00 Kontrolowanie kluczowych procesów sprzedaży

    • Obrona ceny i formy jej uzasadniania klientowi (na poziomie emocjonalnym i racjonalnym)
    • Niwelowanie obiekcji klienta
    • Znaczenie i forma „jazdy testowej” jako kluczowego elementu finalizacji sprzedaży

    17:00 - 17:15 Przerwa kawowa

    17:15 - 18:00 Sesja Q&A

Szkolenie prowadzi:

trener

Rafał Błachowski

Trener, przedsiębiorca, konsultant, autor książki „Porozmawiajmy o Sprzedaży”, właściciel w Błachowski i Partnerzy Centrum Szkoleń i Doradztwa Biznesowego. Przeprowadził warsztaty szkoleniowe dla ponad 5200 osób.

Były handlowiec, dyrektor sprzedaży, dyrektor projektów i członek Zarządu Expo Mazury odpowiedzialny za Działy Marketingu, Eventów i Konferencji. Przez 4 lata dyrektor targów Poznań Motor Show oraz, także przez 4 lata, dyrektor targów Poznań Game Arena. Były dziennikarz radiowy i prasowy. Sprzedaży i negocjacji uczył się m.in. podczas prowadzonej współpracy największymi w Polsce koncernami branży motoryzacyjnej i nowych technologii.

Twórca autorskich narzędzi sprzedażowych i negocjacyjnych, które wdrażał podczas projektów szkoleniowych realizowanych m.in. dla: Volkswagen Group Polska, PZU Życie, Przelewy 24. Pasjonat mechanizmów sprzedaży, komunikacji i aspektów związanych z zarządzaniem zespołem. Prywatnie miłośnik tenisa stołowego i jazdy na rowerze, w wolnych chwilach dużo czyta lub relaksuje się przy konsoli.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTlettera
(jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555