Psychologia sprzedaży

Dlaczego tak ważne jest zrozumienie swojego klienta oraz praca nad tym, aby zaufał nam i skorzystał z naszej oferty?

Prowadząca:
Dagmara Kokoszka-Lassota

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Marketing i sprzedaż to dwie dziedziny, które – wspierane wiedzą z zakresu psychologii – są w stanie pomóc nam zrozumieć naszego klienta, a co za tym idzie – przygotować oferty odpowiadające w pełni jego potrzebom. Jako ludzie i oczywiście potencjalni klienci jesteśmy osobami, które poprzez swoje zmysły odbierają w ciągu sekundy około miliona informacji. Co więc zrobić, żeby to właśnie nasz komunikat został zapamiętany przez klienta? Podczas szkolenia porozmawiamy o tym, jakie są typy klientów, jak wygląda proces podejmowania decyzji oraz jakich słów oczekuje od nas klient, aby mógł nam zaufać. 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Psychologia sprzedaży?

Skuteczna sprzedaż bez oparcia się o wiedzę psychologiczną może być mało efektywna i zwyczajnie nie przynosić oczekiwanych rezultatów. Czas to zmienić!

Podczas szkolenia połączymy zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne case study, podczas którego wspólnie będziemy szukać rozwiązań w trudnych sytuacjach występujących w procesie sprzedażowym

Zrozumienie klienta to klucz do przygotowania skutecznej oferty. Naucz się, jakich słów używać, aby zdobyć zaufanie odbiorcy

W procesie sprzedaży niezwykle istotna jest również motywacja! Zarówno zmotywowanie klienta do skorzystania z Twojej oferty, jak i Twoja motywacja do tego, aby mu coś skutecznie sprzedać. Dowiedz się więc, jak pracować nad motywacją oraz poznaj tajniki psychologii emocji.


Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest do osób, które pracują w dziale marketingu i sprzedaży lub po prostu chcą w świadomy sposób, w oparciu o wiedzę z zakresu psychologii, podszkolić swoje umiejętności sprzedażowe.

  • Ważne: jest to szkolenie w formie warsztatowej, gdzie wiedza będzie przeplatana z licznymi ćwiczeniami oraz dyskusją –- każdy uczestnik zobowiązany jest do aktywnego uczestnictwa.

  • Na szkolenie koniecznie musisz przyjść wyspanym i po lekkim śniadaniu  – potrzebna będzie energia.

Program szkolenia
Psychologia sprzedaży

    • Cele szkolenia: umiejętność efektywnego planowania i realizacji swojej pracy, poprawa koncentracji uwagi i pamięci
    • Zakres szkolenia: koncentracja, uważność, pamięć, efektywna nauka
    • Formy merytoryczne: szkolenie w formie warsztatu
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa 
    • Prowadząca: Dagmara Kokoszka-Lassota 

    10:00 - 10:39 Wprowadzenie: czym dla Ciebie jest efektywna praca vs. co naprawdę można uznać za efektywną pracę? Dyskusja

    10:30 - 11:30 Co to jest koncentracja uwagi? Kilka słów teorii

    • Co wpływa na koncentrację? 
    • Jak pracować nad swoją koncentracją? 
    • Koncentracja a uważność
    • Dobowy rytm intelektualny – jak skutecznie planować swoją pracę? 

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 13:15 Koncentracja uwagi – ćwiczenia praktyczne

    13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:15 - 15:45 Co lubi nasz mózg? Kilka słów teorii w odniesieniu do praktyki

    • Efekt początku i końca
    • Planowanie w blokach czasowych  – – nie zadaniowych!
    • Miejsce do pracy
    • Co w rzeczywistości wpływa na Twoją efektywność? 

    15:45 - 16:00 Sesja pytań i odpowiedzi – zakończenie bloku teoretycznego

    15:45 - 16:00 Przerwa kawowa

    16:15 - 18:00 Efektywny plan pracy

    • Warsztaty (w efekcie każdy przygotowuje swój plan pracy w oparciu o zebrane w ciągu całego dnia informacje).

Szkolenia prowadzi:

trener

Dagmara Kokoszka-Lassota

Dyplomowana specjalistka ds psychologii marketingu i sprzedaży oraz cyberbezpieczeństwa. Trenerka technik pamięciowych oraz ekspertka ds digital marketingu z ponad 11-letnim doświadczeniem. Pasjonatka Facebook Ads i psychologii mediów społecznościowych. Jako członek międzynarodowej organizacji The Neuromarketing Science and Business Association (NMSBA) rozwija się w zakresie neuromarketingu i badań dotyczących mózgu człowieka.

Od lat prowadzi szkolenia, warsztaty i prelekcje na ogólnopolskich wydarzeniach. Jest właścicielką szkoły pamięci i koncentracji uwagi SPW Zielona Góra. Prywatnie mama trójki dzieci, żona i miłośniczka książek.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketingna na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTlettera (jeśli wyrazisz zgodę)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl ­

531 404 855

Karolina Wojciechowska

Organizacja szkoleń/Dedykowane szkolenia

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555