Psychologia sprzedaży

Dlaczego tak ważne jest zrozumienie swojego klienta oraz praca nad tym, aby zaufał nam i skorzystał z naszej oferty?

Prowadząca:
Dagmara Kokoszka-Lassota

Cena od

970 PLN

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Marketing i sprzedaż to dwie dziedziny, które – wspierane wiedzą z zakresu psychologii – są w stanie pomóc nam zrozumieć naszego klienta, a co za tym idzie – przygotować oferty odpowiadające w pełni jego potrzebom. Jako ludzie i oczywiście potencjalni klienci jesteśmy osobami, które poprzez swoje zmysły odbierają w ciągu sekundy około miliona informacji. Co więc zrobić, żeby to właśnie nasz komunikat został zapamiętany przez klienta? Podczas szkolenia porozmawiamy o tym, jakie są typy klientów, jak wygląda proces podejmowania decyzji oraz jakich słów oczekuje od nas klient, aby mógł nam zaufać. 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Psychologia sprzedaży?

Skuteczna sprzedaż bez oparcia się o wiedzę psychologiczną może być mało efektywna i zwyczajnie nie przynosić oczekiwanych rezultatów. Czas to zmienić!

Podczas szkolenia połączymy zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne case study, podczas którego wspólnie będziemy szukać rozwiązań w trudnych sytuacjach występujących w procesie sprzedażowym

Zrozumienie klienta to klucz do przygotowania skutecznej oferty. Naucz się, jakich słów używać, aby zdobyć zaufanie odbiorcy

W procesie sprzedaży niezwykle istotna jest również motywacja! Zarówno zmotywowanie klienta do skorzystania z Twojej oferty, jak i Twoja motywacja do tego, aby mu coś skutecznie sprzedać. Dowiedz się więc, jak pracować nad motywacją oraz poznaj tajniki psychologii emocji.


Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest do osób, które pracują w dziale marketingu i sprzedaży lub po prostu chcą w świadomy sposób, w oparciu o wiedzę z zakresu psychologii, podszkolić swoje umiejętności sprzedażowe.

  • Ważne: jest to szkolenie w formie warsztatowej, gdzie wiedza będzie przeplatana z licznymi ćwiczeniami oraz dyskusją –- każdy uczestnik zobowiązany jest do aktywnego uczestnictwa.

  • Na szkolenie koniecznie musisz przyjść wyspanym i po lekkim śniadaniu  – potrzebna będzie energia.

Program szkolenia
Psychologia sprzedaży

    • Cele szkolenia: umiejętność zrozumienia swojego klienta oraz skutecznego prezentowania swojej oferty sprzedażowej w oparciu o wiedzę z zakresu psychologii
    • Zakres szkolenia: psychologia marketingu i sprzedaży, psychologia komunikacji, psychologia motywacji i psychologia emocji
    • Formy merytoryczne: szkolenie w formie warsztatu
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dagmara Kokoszka-Lassota

    10:00 - 10:30 Wprowadzenie: czym dla Ciebie jest sprzedaż i na czym polega proces sprzedaży z punktu widzenia psychologii? - dyskusja

    10:30 - 11:30 Kim jest Twój klient?

    • Typy osobowości klientów; 
    • Podejście do klientów o różnej osobowości;
    • Zrozumienie potrzeb klienta

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 13:15 Emocje i motywacja

    • Co to są emocje i jaką rolę odgrywają w procesie sprzedaży? 
    • Jak motywować klienta? 
    • Jak motywować siebie, jako sprzedawcę?

    13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:15 - 15:45 Psychologia komunikacji

    • Jakie są style komunikacji? 
    • Bariery komunikacyjne
    • Język jako narzędzie komunikacji w procesie sprzedaży

    15:45 - 16:00 Sesja pytań i odpowiedzi – zakończenie bloku teoretycznego

    15:45 - 16:00 Przerwa kawowa

    16:15 - 18:00 Trudne sytuacje w procesie sprzedaży – jak w kreatywny sposób sobie z nimi radzić? Case study + warsztaty

Szkolenia prowadzi:

trener

Dagmara Kokoszka-Lassota

Dyplomowana specjalistka ds psychologii marketingu i sprzedaży oraz cyberbezpieczeństwa. Trenerka technik pamięciowych oraz ekspertka ds digital marketingu z ponad 11-letnim doświadczeniem. Pasjonatka Facebook Ads i psychologii mediów społecznościowych. Jako członek międzynarodowej organizacji The Neuromarketing Science and Business Association (NMSBA) rozwija się w zakresie neuromarketingu i badań dotyczących mózgu człowieka.

Od lat prowadzi szkolenia, warsztaty i prelekcje na ogólnopolskich wydarzeniach. Jest właścicielką szkoły pamięci i koncentracji uwagi SPW Zielona Góra. Prywatnie mama trójki dzieci, żona i miłośniczka książek.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555