Dlaczego to szkolenie?
Po covidzie dopadła nas inna epidemia – tzw. ads fatigue, czyli zmęczenie reklamami, sprawia, że użytkownicy coraz niechętniej wchodzą w interakcję z reklamami – widzimy to w spadających CTRach i rosnących kosztach CPM. Podobnie jest z organicznym contentem w social media, tworzonym przez marki – nasze posty mają coraz mniejsze zasięgi, coraz częściej musimy sięgać po płatną promocję, żeby dotrzeć do właściwych osób.
Z jednej strony AI znacznie ułatwia pracę marketerów, z innej, zastosowany w algorytmach Meta, Google i Tiktoka – znacznie utrudnia. Zamiast precyzyjnego trafiania do odbiorców, na których nam zależy, mamy dziś bardzo szerokie kierowanie algorytmów, i poza kreacją mamy dużo mniej możliwości wpływu na to, komu się pokażą nasze reklamy.
Naszym zadaniem jednak jest mieć świadomość zmian, jakie zachodzą w marketingu online, i reagować na nie tak, żeby dalej tworzyć reklamy przyciągające konsumentów.
Nauczę Cię, że kreatywność = dobra strategia. Z pomocą przyjdą nam sprawdzone frameworki z tworzenia person, budowania USP i projektowania odpowiedniego dla nich przekazu reklamowego.
Dzięki temu będziesz w stanie wymyślić:
- Reklamy video (do Meta, TikTok, Youtube czy nawet TV)
- Reklamy tekstowe
- Reklamy graficzne
- Content organiczny do social media
- Czy nawet stworzyć dobrą prezentację na konferencję
Na tym szkoleniu nie będzie teorii – poznacie praktyczne narzędzia i frameworki, najważniejsze typy dobrze działających reklam, schemat budowy dobrego video i wszystkie najważniejsze współczesne trendy.
Będziemy pracować na rzeczywistych przykładach, więc gwarantuję, że wyjdziesz z tego szkolenia pełny(a) wiedzy i inspiracji do działania we własnym zakresie.
Jeśli myślisz, że wyjątkowe kreacje mogą mieć wyłącznie marki z milionowymi budżetami, pozwól przekonać Cię, że jest inaczej!