Strategia kreatywna

Zostań kreatywnym strategiem i naucz się zwiększać sprzedaż dzięki dobrej kreacji

Prowadząca:
Mariya Kallagova

Cena od

970 PLN

NOWOŚĆ!

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zapisz się telefonicznie

732 083 545

Dlaczego to szkolenie?

Po covidzie dopadła nas inna epidemia – tzw.  ads fatigue, czyli zmęczenie reklamami, sprawia, że użytkownicy coraz niechętniej wchodzą w interakcję z reklamami – widzimy to w spadających CTRach i rosnących kosztach CPM.  Podobnie jest z organicznym contentem w social media, tworzonym przez marki – nasze posty mają coraz mniejsze zasięgi, coraz częściej musimy sięgać po płatną promocję, żeby dotrzeć do właściwych osób.

Z jednej strony AI znacznie ułatwia pracę marketerów, z innej, zastosowany w algorytmach Meta, Google i Tiktoka – znacznie utrudnia.  Zamiast precyzyjnego trafiania do odbiorców, na których nam zależy, mamy dziś bardzo szerokie kierowanie algorytmów, i poza kreacją mamy dużo mniej możliwości wpływu na to, komu się pokażą nasze reklamy.

Naszym zadaniem jednak  jest mieć świadomość zmian, jakie zachodzą w marketingu online, i reagować na nie tak, żeby dalej tworzyć reklamy przyciągające konsumentów. 

Nauczę Cię, że kreatywność = dobra strategia. Z pomocą przyjdą nam sprawdzone frameworki z tworzenia person, budowania USP i projektowania odpowiedniego dla nich przekazu reklamowego.

Dzięki temu będziesz w stanie wymyślić:

  • Reklamy video (do Meta, TikTok, Youtube czy nawet TV)
  • Reklamy tekstowe
  • Reklamy graficzne 
  • Content organiczny do social media 
  • Czy nawet stworzyć dobrą prezentację na konferencję

Na tym szkoleniu nie będzie teorii – poznacie praktyczne narzędzia i frameworki, najważniejsze typy dobrze działających reklam, schemat budowy dobrego video i wszystkie najważniejsze współczesne trendy.

Będziemy pracować na rzeczywistych przykładach, więc gwarantuję, że wyjdziesz z tego szkolenia pełny(a) wiedzy i inspiracji do działania we własnym zakresie.

Jeśli myślisz, że wyjątkowe kreacje mogą mieć wyłącznie marki z milionowymi budżetami, pozwól przekonać Cię, że jest inaczej!

Co zyskasz i czego się nauczysz?

Dowiesz się, jak tworzyć wiele wersji przekazu reklamowego dla jednej persony

Nauczysz się kilkunastu frameworków do pracy kreatywnej

Poznasz, jak działają haczyki i jak z nich korzystać

Dużo praktyki, mało gadania


To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Nie wiesz, jak stworzyć atrakcyjne dla odbiorcy treści

  • Czujesz, że Ty lub Twój zespół nie wiecie, skąd czerpać inspiracje do swoich reklam lub contentu organicznego
  • Wasz ROI lub zasięgi spadają i chcesz skutecznie temu zaradzić

  • Chcesz zdobyć lub rozwinąć swoje kompetencje w zakresie strategii marketingowej

  • Nie wiesz, jak zmierzyć, czy wasza kreacja jest skuteczna

  • Jesteś content- performance- marketing – lub social media managerem, który chce mieć realny wpływ na kreację i wyniki biznesu

Program szkolenia
Strategia kreatywna

    • Cel szkolenia: Nabycie umiejętności związanych ze strategią kreatywną i nauka związanych z tym frameworków
    • Zakres szkolenia: Strategia kreatywna / Strategia PPC/ Strategia marketingowa
    • Formy merytoryczne: szkolenie/warsztat
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadząca: Mariya Kallagova

    10:00 – 10:15 Poznajemy się, czyli krótki lodołamacz na początek!

    10:15 – 11:00 Wstęp do strategii marketingowej

    • Jeszcze przed strategią…
    • Tworzenie Person
    • Czym jest USP i jak je stworzyć
    • Wyjdziemy od benefitów
    • Ćwiczenie

    11:00 – 11.45 Produkcja treści

    • Linie kreatywne
    • Haczyki i jak ich poprawnie używać
    • Ćwiczenie

    11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

    12:00 - 13:30 Użyteczne frameworki

    • Typy kreacji statycznych
    • Typy kreacji video
    • Schemat dobrego video (DIY i nie tylko)
    • Narzędzia do pracy kreatywnej
    • Ćwiczenie

    13:30 - 14:15 Kreatywna organizacja

    • Jak briefować, żeby Cię rozumiano
    • Jak organizować kreację i pracę kreatywną
    • Praktyczne narzędzia do organizacji pracy

    14:15 - 15:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    15:15 - 16:00 Mierzenie efektywności

    • Czy kreacja może mieć KPI, a jeśli tak, to jakie
    • Jak tworzyć dla Persony, a nie dla siebie

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15-16:45 Dobre praktyki

    • Dobre kreacje i dlaczego są dobre
    • Złe kreacje i dlaczego są złe
    • Do’s and don’ts w roku 2024

    16:45 - 17:00 Ćwiczenie

    17:00 - 18:00 Sesja Q&A

Prowadząca:

trener

Mariya Kallagova

Strateżka, dyrektorka kreatywna i CMO. Partnerka w agencji tribe47. Od ponad 10 lat tworzy strategie dla polskich i zagranicznych marek, szkoli i konsultuje. Jej misją jest nauczyć każdego, jak tworzyć reklamy, które są kreatywne, a przede wszystkim – przynoszą super wyniki. Tworzyła kampanie kreatywne m.in. dla Wolt i Maczfit, teraz tworzy reklamy z pieskami dla Piesotto.

 Zdobywczyni 🥉🥇🥇 na scenie I ❤️ Marketing&Technology


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555