Onboarding pracowników

Co zrobić, aby początek w organizacji nie był końcem?

Prowadząca:
Maja Gojtowska

Cena od

1070 PLN

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

732 083 545

Dlaczego to szkolenie?

Czy wiesz, że aż jeden na trzech pracowników rozpoczyna poszukiwanie nowej pracy w ciągu pierwszych 6 miesięcy od zatrudnienia?

To zjawisko może prowadzić do ogromnych strat czasowych i finansowych dla organizacji. Ale uwaga! Nie musi tak być!
Dlatego zapraszamy Cię na szkolenie, które zmieni Twój sposób patrzenia na proces onboardingu. Podczas szkolenia przyjrzymy się każdemu etapowi onboardingu, od momentu przyjęcia pracownika aż po jego pełne wdrożenie w struktury firmy. Dowiesz się, jak zaangażować kluczowych pracowników w ten proces oraz jakie są najskuteczniejsze metody monitorowania, aby zachować wysoką efektywność i zminimalizować ryzyko przedwczesnego odejścia pracowników.
Ale to nie wszystko! Szkolenie bazuje na realnych przykładach wdrożeń z różnych organizacji, co pozwoli Ci zdobyć wgląd w praktyki stosowane przez najbardziej renomowane firmy na rynku.

Dlaczego warto wziąć udział?

Dowiesz się, dlaczego onboarding tak często jest początkiem końca pracownika w organizacji

Nauczysz się pracować z mapą onboardingowej podróży pracowników

Dowiesz się jak oceniać skuteczność procesu onboardingu

Poznasz proste matryce pomagające określać potrzeby uczestników procesu


  • Do kogo skierowane jest szkolenie: do osób odpowiedzialnych za wdrożenia nowych pracowników zarówno z zespołów HR jak i po stronie biznesu.
  • Cele szkolenia:
    – wprowadzenie pojęcia onboardingu
    – omówienie założeń przeprowadzenia audytu onboarding
    – omówienie głównych etapów onboardingu i określenie puntków styku na linii pracodawca – pracownik
    – określenie interesariuszy procesu onboardingu, ich wyzwań i stojących przed nimi zadań
    – zapoznanie uczestników z założeniami wspierającymi monitoring onboardingu

Program szkolenia
Onboarding pracowników

    10:00 - 10:45 Wprowadzenie

    • Pojęcie
    • Podstawowe wyzwania związane z onboardingiem
    • Model 4c vs 6c

    10:45 - 11:30 Audyt onboarding

    • Wspólne przeprowadzenie audytu i stworzenie checklisty elementów, które należy przeanalizować przed wprowadzeniem zmian
    • Analiza potrzeb nowych pracowników w organizacji. Wykorzystanie badań jakościowych vs ilościowych

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 13:15 Określenie etapów onboardingu

    • Stworzenie zarysu mapy procesu w organizacji
      • preboarding
      • powitanie
      • wdrożenie do organizacji
      • wdrożenie stanowiskowe
    • Określenie mocny i słabych stron

    13:15 - 14:00 Przerwa lunchowa

    14:00 - 15:30 Interesariusze procesu onboardingu

    • Określenie ról jakie w procesie onboardingu mają
      • Koordynator w zespole HR
      • Buddy
      • Przełożony
      • osoby z zespołów wspierających w tym zarząd
    • Nałożenie perspektywy w.w. osób na stworzoną wcześniej mapę

    15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

    15:45 - 16:30 Monitoring onboardingu

    16:30 - 17:00 Przegląd dobrych praktyk z rynku

    17:00 - 18:00 Sesja Q&A

Trenerka:

trener

Maja Gojtowska

Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Obserwatorka trendów HR, konsultantka, facylitatorka, trenerka, prowadząca szkolenia i webinary. Autorka dwóch HR-owych bestsellerów książkowych  “Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?” oraz “Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem”.  Jej HR-owy blog Gojtowska.com każdego miesiąca odwiedza ponad 10 000 czytelników. Mistrzyni LinkedIn według redakcji Forbes Women. Prywatnie żona, mama, fanka kawy oraz Bałtyku.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Książka Maji Gojtowskiej “Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem”

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Dostęp do MKTlettera (jeśli wyrazisz zgodę)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555