Personal Branding

Odkryj i wykorzystaj potencjał swojej marki osobistej

Prowadząca:
Dagmara Pakulska

Certyfikowane przez

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Dlaczego powinieneś zainteresować się personal brandingiem?

Czy wiesz, że markę osobistą posiada każdy? Niestety nie wszyscy budują ją w świadomy sposób, a to duży błąd! Strategiczne podejście do personal brandingu pozwoli Ci realizować własne cele, zarabiać więcej i cieszyć się wolnością wyboru z kim i kiedy chcesz pracować. W dodatku marka osobista nie jest tworem zarezerwowanym tylko dla celebrytów i osób znajdujących się na świeczniku. Ty też możesz stać się osobą przychodzącą na myśl jako pierwsza innym ludziom w określonych kategoriach i już wkrótce odcinać od tego przysłowiowe kupony. Wystarczy, że weźmiesz udział w tym szkoleniu i zainwestujesz w swój personal branding. Strategicznie!

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Personal Branding?

Wybór najlepszych kanałów do promocji marki osobistej.

Zdobycie praktycznej wiedzy umożliwiającej przekucia jej w realne działania.

Case studies z polskiego rynku, a nie z amerykańskich książek.

Praktyczne ćwiczenia, które ułatwią start z własną marką i kontynuowanie jej komunikacji po zakończonym szkoleniu.


Do kogo skierowane są szkolenia i jakie są wymagania wstępne?

  • Jesteś przedsiębiorcą? Blogerem? Influencerem? Pełnisz stanowiska menadżerskie? A może po prostu stawiasz pierwsze kroki na swojej ścieżce kariery?

  • Niezależnie od tego, na jakim etapie swojego zawodowego życia się znajdujesz, warto poświęcić czas i w sposób świadomy zbudować swoją markę osobistą. Podpowiem Ci jak to zrobić!

Program szkolenia
Personal Branding

    • Cele szkolenia: Wyposażenie uczestników w wiedzę na temat świadomego budowania marki osobistej, która przyciąga – w zależności od celu – najlepszych klientów, rekruterów, czy pracowników.
    • Zakres szkolenia: Personal Branding
    • Formy merytoryczne: Szkolenie stanowić będzie efektywne połączenie warstwy wykładowej z konwersatorium oraz praktycznymi warsztatami, podczas których uczestnicy będą pracować nad zdefiniowaniem i komunikacją swoich marek osobistych.
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadząca: Dagmara Pakulska

    10:00 – 10:30 Wstęp do personal brandingu

    • Geneza personal brandingu
    • Czym tak naprawdę jest marka osobista
    • Marka osobista vs wizerunek – podobieństwa i różnice
    • Kto powinien budować markę osobistą?
    • Korzyści z posiadania marki osobistej

    10:30 - 11:30 Strategiczne podejście do personal brandingu cz. 1

    • Jak zacząć budować markę osobistą w świadomy sposób
    • Proces budowania marki osobistej krok po kroku
    • Analiza marki personalnej
    • Samopoznanie – jak odkryć swoje mocne strony i zacząć je komunikować
    • Personalna Analiza SWOT kluczem do sukcesu

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 12:30 Strategiczne podejście do personal brandingu cz. 2

    • Grupy docelowe marki osobistej
    • Jak zdefiniować własne persony
    • Konkurencja – jak ją identyfikować i analizować jej działania
    • Case studies

    12:30 - 13:15 Gdzie komunikować markę osobistą

    • Jak definiować cele dla swojej marki osobistej
    • Online vs offline – na co postawić
    • Jak wybrać właściwe kanały komunikacji dla marki osobistej
    • Case studies

    13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:00 - 15:00 VPC w praktyce

    • Czym jest Value Proposition Canvas
    • Jak opracować własne VPC krok po kroku
    • Case studies

    15:00 - 16:15 Dywersyfikacja kluczem do sukcesu

    • Dlaczego warto postawić na markę, która nie kojarzy się tylko z jednym produktem lub usługą
    • Korzyści wynikające z dywersyfikacji własnej oferty
    • Gdzie szukać pomysłów na urozmaicenie swojej oferty
    • Case studies

    16:15 - 16:30 Przerwa kawowa

    16:30 - 18:00 Marka osobista w social mediach

    • Jak przygotować profesjonalne profile osobiste
    • O czym i jak pisać, by inni chcieli czytać
    • Jak tworzyć posty zorientowane na realizację celów
    • Jak mierzyć efektywność swojej marki osobistej
    • Case studies
    • Sesja Q&A

Prowadząca:

trener

Dagmara Pakulska

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl ­

531 404 855

Karolina Wojciechowska

Organizacja szkoleń/Dedykowane szkolenia

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555