Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Personal Branding?
Wybór najlepszych kanałów do promocji marki osobistej.
Zdobycie praktycznej wiedzy umożliwiającej przekucia jej w realne działania.
Case studies z polskiego rynku, a nie z amerykańskich książek.
Praktyczne ćwiczenia, które ułatwią start z własną marką i kontynuowanie jej komunikacji po zakończonym szkoleniu.
Do kogo skierowane są szkolenia i jakie są wymagania wstępne?
-
Jesteś przedsiębiorcą? Blogerem? Influencerem? Pełnisz stanowiska menadżerskie? A może po prostu stawiasz pierwsze kroki na swojej ścieżce kariery?
-
Niezależnie od tego, na jakim etapie swojego zawodowego życia się znajdujesz, warto poświęcić czas i w sposób świadomy zbudować swoją markę osobistą. Podpowiem Ci jak to zrobić!
Program szkolenia
Personal Branding
- Cele szkolenia: Wyposażenie uczestników w wiedzę na temat świadomego budowania marki osobistej, która przyciąga – w zależności od celu – najlepszych klientów, rekruterów, czy pracowników.
- Zakres szkolenia: Personal Branding
- Formy merytoryczne: Szkolenie stanowić będzie efektywne połączenie warstwy wykładowej z konwersatorium oraz praktycznymi warsztatami, podczas których uczestnicy będą pracować nad zdefiniowaniem i komunikacją swoich marek osobistych.
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadząca: Dagmara Pakulska
- Geneza personal brandingu
- Czym tak naprawdę jest marka osobista
- Marka osobista vs wizerunek – podobieństwa i różnice
- Kto powinien budować markę osobistą?
- Korzyści z posiadania marki osobistej
- Jak zacząć budować markę osobistą w świadomy sposób
- Proces budowania marki osobistej krok po kroku
- Analiza marki personalnej
- Samopoznanie – jak odkryć swoje mocne strony i zacząć je komunikować
- Personalna Analiza SWOT kluczem do sukcesu
- Grupy docelowe marki osobistej
- Jak zdefiniować własne persony
- Konkurencja – jak ją identyfikować i analizować jej działania
- Case studies
- Jak definiować cele dla swojej marki osobistej
- Online vs offline – na co postawić
- Jak wybrać właściwe kanały komunikacji dla marki osobistej
- Case studies
- Czym jest Value Proposition Canvas
- Jak opracować własne VPC krok po kroku
- Case studies
- Dlaczego warto postawić na markę, która nie kojarzy się tylko z jednym produktem lub usługą
- Korzyści wynikające z dywersyfikacji własnej oferty
- Gdzie szukać pomysłów na urozmaicenie swojej oferty
- Case studies
- Jak przygotować profesjonalne profile osobiste
- O czym i jak pisać, by inni chcieli czytać
- Jak tworzyć posty zorientowane na realizację celów
- Jak mierzyć efektywność swojej marki osobistej
- Case studies
- Sesja Q&A
10:00 – 10:30 Wstęp do personal brandingu
10:30 - 11:30 Strategiczne podejście do personal brandingu cz. 1
11:30 - 11:45 Przerwa kawowa
11:45 - 12:30 Strategiczne podejście do personal brandingu cz. 2
12:30 - 13:15 Gdzie komunikować markę osobistą
13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 - 15:00 VPC w praktyce
15:00 - 16:15 Dywersyfikacja kluczem do sukcesu
16:15 - 16:30 Przerwa kawowa
16:30 - 18:00 Marka osobista w social mediach
Lokalizacja szkoleń
Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań
Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa
Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław
Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków
Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.
Najczęściej zadawane pytania
GDAŃSK
Hotel Sadova
Łąkowa 60,
80-769 Gdańsk
POZNAŃ
Novotel
plac Andersa 1
61-898 Poznań
WARSZAWA
ADN Centrum Konferencyjne
ul. Grzybowska 56
Warszawa
WROCŁAW
Ibis Styles
plac Konstytucji 3 Maja 3
50-083 Wrocław
Mimo że nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji, ponieważ limit miejsc może skończyć się nawet na tydzień przed szkoleniem. W przypadku wpłaty na 1 do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia, prosimy przynieść dowód wpłaty za udział w danym szkoleniu.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na szkolenia to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawny.marketing oraz pod numerem 519 183 555.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu PayU oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. W mailu znajdziesz również fakturę proformę.
Należy zapisać się przez formularz na stronie sprawnymarketing.pl/szkolenia wpisując dane osobowe oraz, w przypadku rejestracji pracowników, dane do faktury.
Na fakturze widnieje nazwa szkolenia, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.
Mail informacyjny otrzymasz tydzień przed szkoleniem.