Dlaczego Twoja firma MUSI organizować webinary?
- Nic nie buduje relacji z klientem tak dobrze, jak wideo na żywo i transmisje poprzez webinary.
- Dzięki webinarom zbudujesz zaangażowaną społeczność wokół Twojej marki i pokażesz się jako ekspert w branży.
- Webinary to nie tylko przekazywanie wiedzy. To przede wszystkim skuteczna metoda na generowanie leadów (zarówno B2B jak i B2C), a co za tym idzie, większa sprzedaż.
Warsztaty z webinar marketingu dla osób, które zaczynają przygodę z generowaniem leadów poprzez webinary. Pierwszego dnia skupimy się webinarowych KPI’s, skutecznym landing page i reklamie. Natomiast drugiego dnia Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie utrzymywać uwagę odbiorców online i profesjonalnie występować przed kamerą.
Czego dowiesz się podczas I dnia?
Dzień 1. przeznaczony jest dla wszystkich, którzy chcą organizować webinary w celu skutecznego generowania leadów.
W tym warsztacie będą przekazane podstawy organizacji webinarów. Poznasz sprawdzoną metodę organizacji webinarów metodą Webinar PRO™, która jest oparta o 3 filary:
- P jak Prezentacja.
- R jak Reklama webinaru
- O jak Osprzęt, czyli Oprogramowanie i sprzęt do webinarów.
Pamiętaj, że w ciągu jednego dnia poznasz podstawowe metody promocji webinaru. W przypadku zainteresowania zaawansowanymi metodami promocji i reklamy, zachęcamy do udziału w warsztacie dla średniozaawansowanych w czerwcu 2022.
Czego dowiesz się podczas II dnia?
- Dowiesz się, jak pokonać tremę i stres przed kamerą, jak mówić, aby nas słuchano i jak opowiadać ciekawe historie.
- Poznasz metody angażowania słuchaczy podczas transmisji online.
- Dowiesz się, w jaki sposób używać narzędzi online będąc na żywo, jak ogarnąć czat, prezentację, wszystkie kwestie techniczne i jednocześnie nie zwariować 🙂
- Dowiesz się, czego wystrzegać się przed kamerą i jakich błędów uniknąć?