Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej
Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.
To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.
Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.
Co to właściwie oznacza?
- szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
- pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
- w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
- prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
- praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
- po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.


Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej
Gwarancja satysfakcji
Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓
Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.
Jak zwiększać sprzedaż w sklepie internetowym?
Na samym początku musisz wiedzieć, co robisz.
- Który kanał przynosi największy zwrot z inwestycji?
- Które narzędzie pomoże Ci to określić?
- W jaki sposób działać skutecznie w internecie, zwiększając sprzedaż i nie obniżając marży?
Każdy e-commerce manager zadaje sobie wciąż niemal te same pytania. I bardzo słusznie, bo nie ma tutaj Świętego Graala, musisz być czujny i przebiegły, ale musisz też wiedzieć na czym się skoncentrować i iść w tę stronę.
Będziemy mówili o wielu tematach, koncentrując się jednak na marketingu internetowym w e-commerce.
NARZĘDZIA
Narzędzia ciągle się zmieniają. Dochodzą nowe. Mamy niepohamowaną chęć sprawdzenia nowego, najlepszego, rewolucyjnego narzędzia. A one zazwyczaj nie działają. Bo zacząć trzeba od podstaw!
PRZYGOTOWANIE SKLEPU
Musimy zacząć od początku. Zbyt wiele razy widziałem ściąganie ruchu na niedziałającą prawidłowo stronę. Sklep powinien być dobrze przygotowany na ruch i sprzedaż, a główne procesy być dobrze ułożone.
MIERZENIE EFEKTÓW
Dopiero wtedy można i warto szukać dodatkowych rozwiązań. Jeśli ktoś obiecuje setki klientów, którzy walą do Ciebie drzwiami i oknami, to najpewniej kłamie.
BUDOWANIE SILNEJ MARKI
Twoim zadaniem jest budowanie silnej marki i ciągła praca nad działaniem sklepu.
SPOKOJNIE – Oczywiście nowości są ważne. Musisz być na bieżąco. Ale nie bądź niewolnikiem wszystkiego co nowe. Pokażę Ci jak to zrobić.