E-commerce manager

Jak skutecznie zarządzać marketingiem sklepu internetowego?

Prowadzący:
Piotr Jurgielewicz

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

24

Ocena szkoleń

4.54

Zamów telefonicznie

531 404 855

Jak zwiększać sprzedaż w sklepie internetowym?

Na samym początku musisz wiedzieć, co robisz.

  • Który kanał przynosi największy zwrot z inwestycji?
  • Które narzędzie pomoże Ci to określić?
  • W jaki sposób działać skutecznie w internecie, zwiększając sprzedaż i nie obniżając marży?

 

Każdy e-commerce manager zadaje sobie wciąż niemal te same pytania. I bardzo słusznie, bo nie ma tutaj Świętego Graala, musisz być czujny i przebiegły, ale musisz też wiedzieć na czym się skoncentrować i iść w tę stronę.

Będziemy mówili o wielu tematach, koncentrując się jednak na marketingu internetowym w e-commerce.

 

NARZĘDZIA

Narzędzia ciągle się zmieniają. Dochodzą nowe. Mamy niepohamowaną chęć sprawdzenia nowego, najlepszego, rewolucyjnego narzędzia. A one zazwyczaj nie działają. Bo zacząć trzeba od podstaw!

PRZYGOTOWANIE SKLEPU

Musimy zacząć od początku. Zbyt wiele razy widziałem ściąganie ruchu na niedziałającą prawidłowo stronę. Sklep powinien być dobrze przygotowany na ruch i sprzedaż, a główne procesy być dobrze ułożone.

MIERZENIE EFEKTÓW

Dopiero wtedy można i warto szukać dodatkowych rozwiązań. Jeśli ktoś obiecuje setki klientów, którzy walą do Ciebie drzwiami i oknami, to najpewniej kłamie. 

BUDOWANIE SILNEJ MARKI

 

Twoim zadaniem jest budowanie silnej marki i ciągła praca nad działaniem sklepu.

SPOKOJNIE – Oczywiście nowości są ważne. Musisz być na bieżąco. Ale nie bądź niewolnikiem wszystkiego co nowe. Pokażę Ci jak to zrobić.

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
E-commerce manager?

Dowiesz się jak analizować skuteczność obecnych działań (czy to agencji, czy to wewnętrznego zespołu)

Dowiesz się jak planować kampanie reklamowe (w tym jak zbudować lejek sprzedażowy)

Dowiesz się jak podnosić konwersję w sklepie internetowym

Dowiesz się jak wykorzystać najbardziej skuteczne kanały dotarcia do klienta


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które są “one man army” w małych sklepach internetowych jak i e-commerce managerów, zarządzających dużymi sklepami

  • Nie musisz posiadać żadnej wiedzy, wystarczy, że chcesz poznać sposoby na lepsze planowanie i działanie w e-commerce
  • Zapraszam wszystkich product managerów, ecommerce managerów

  • Szkolenie również przyda się właścicielom sklepów, którzy chcą ocenić skuteczność obecnej agencji lub swoich zespołów

Program szkolenia

    • Cel szkolenia: Zwiększenie skuteczności działań w sklepie internetowym
    • Zakres szkolenia: Marketing Internetowy dla ecommerce (B2C oraz B2B)
    • Formy merytoryczne: szkolenie + warsztaty
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa + 30 minutowe konsultacje
    • Prowadzący: Piotr Jurgielewicz

    10:00 – 10:45 Podstawowe wskaźniki

    • Główne KPI w e-commerce
    • Marżowość
    • Czy warto bić się na cenę?
    • Dodatkowe wskaźniki ułatwiające życie i analizę

    10:45 - 11:30 Budowanie lejka sprzedażowego

    • Czym jest lejek sprzedażowy?
    • Jak stworzyć lejek sprzedażowy?
    • Jak stworzyć personę?
    • Jakie mogę wykorzystać kanały?

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 12:30 Analityka i podstawowe narzędzia

    • Podstawowe wskaźniki w Google Analytics
    • Inne narzędzia: Google Ads, Google Tag Manager, Google Moja Firma, Google Search Console
    • Podstawowe metryki

    12:30 - 13:30 SEO

    • 3 filary SEO
    • Najważniejsze metryki
    • Najważniejsze elementy strony do monitorowania

    13:30 - 14:30 Przerwa obiadowa

    14:30 - 15:30 Social Media

    • Podstawowe narzędzia analityczne
    • Metryki

    15:30 - 16:00 Google Ads

    • Główne metryki
    • Rodzaje narzędzi w kontekście lejka sprzedażowego

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 - 16:45 Mailing

    16:45 - 17:15 Modyfikacje sklepu

    • Możliwości różnych platform
    • Rozmawianie z programistami

    17:15 - 17:45 Analiza konkurencji

    • Jak możemy analizować konkurencję
    • Co warto analizować
    • Narzędzia do analizy konkurencji

    17:45 - 18:15 Warsztat + Sesja Q&A

Trener:

trener

Piotr Jurgielewicz

Gdy zaczynałem ponad 14 lat temu w branży internetowej, a później zostałem kierownikiem sklepu internetowego – teraz byśmy to nazwali e-commerce managerem – uczyłem się sam i na swoich błędach.

Teraz pomagam e-commercom z różnych branż od największych biur podróży, do producenta AGD, nauki surfingu czy sklepu z 40 tysiącami produktów. Wspólnie z zespołem budujemy skuteczne działania, które zwiększają sprzedaż.

Dzięki współpracy z setkami sklepów i stron internetowych, wiem, które działania przyniosą najlepsze rezultaty w najkrótszym czasie. 


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet materiałów video Marketing w wyszukiwarkach, uzupełniający tematykę szkolenia

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketingna na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTlettera (jeśli wyrazisz zgodę)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl ­

531 404 855

Karolina Wojciechowska

Organizacja szkoleń/Dedykowane szkolenia

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555