TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

E-commerce manager

Jak skutecznie zarządzać marketingiem sklepu internetowego?

Prowadzący:
Piotr Jurgielewicz

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

9

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej

Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.

To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.

Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.

Co to właściwie oznacza?

  • szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Jak zwiększać sprzedaż w sklepie internetowym?

Na samym początku musisz wiedzieć, co robisz.

  • Który kanał przynosi największy zwrot z inwestycji?
  • Które narzędzie pomoże Ci to określić?
  • W jaki sposób działać skutecznie w internecie, zwiększając sprzedaż i nie obniżając marży?

 

Każdy e-commerce manager zadaje sobie wciąż niemal te same pytania. I bardzo słusznie, bo nie ma tutaj Świętego Graala, musisz być czujny i przebiegły, ale musisz też wiedzieć na czym się skoncentrować i iść w tę stronę.

Będziemy mówili o wielu tematach, koncentrując się jednak na marketingu internetowym w e-commerce.

 

NARZĘDZIA

Narzędzia ciągle się zmieniają. Dochodzą nowe. Mamy niepohamowaną chęć sprawdzenia nowego, najlepszego, rewolucyjnego narzędzia. A one zazwyczaj nie działają. Bo zacząć trzeba od podstaw!

PRZYGOTOWANIE SKLEPU

Musimy zacząć od początku. Zbyt wiele razy widziałem ściąganie ruchu na niedziałającą prawidłowo stronę. Sklep powinien być dobrze przygotowany na ruch i sprzedaż, a główne procesy być dobrze ułożone.

MIERZENIE EFEKTÓW

Dopiero wtedy można i warto szukać dodatkowych rozwiązań. Jeśli ktoś obiecuje setki klientów, którzy walą do Ciebie drzwiami i oknami, to najpewniej kłamie. 

BUDOWANIE SILNEJ MARKI

 

Twoim zadaniem jest budowanie silnej marki i ciągła praca nad działaniem sklepu.

SPOKOJNIE – Oczywiście nowości są ważne. Musisz być na bieżąco. Ale nie bądź niewolnikiem wszystkiego co nowe. Pokażę Ci jak to zrobić.

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
E-commerce manager?

Dowiesz się jak analizować skuteczność obecnych działań (czy to agencji, czy to wewnętrznego zespołu)

Dowiesz się jak planować kampanie reklamowe (w tym jak zbudować lejek sprzedażowy)

Dowiesz się jak podnosić konwersję w sklepie internetowym

Dowiesz się jak wykorzystać najbardziej skuteczne kanały dotarcia do klienta


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które są “one man army” w małych sklepach internetowych jak i e-commerce managerów, zarządzających dużymi sklepami

  • Nie musisz posiadać żadnej wiedzy, wystarczy, że chcesz poznać sposoby na lepsze planowanie i działanie w e-commerce
  • Zapraszam wszystkich product managerów, ecommerce managerów

  • Szkolenie również przyda się właścicielom sklepów, którzy chcą ocenić skuteczność obecnej agencji lub swoich zespołów

Program szkolenia

    • Cel szkolenia: Zwiększenie skuteczności działań w sklepie internetowym
    • Zakres szkolenia: Marketing Internetowy dla ecommerce (B2C oraz B2B)
    • Formy merytoryczne: szkolenie + warsztaty
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa + 30 minutowe konsultacje
    • Prowadzący: Piotr Jurgielewicz

  • 10:00 – 10:45 Podstawowe wskaźniki

    • Główne KPI w e-commerce
    • Marżowość
    • Czy warto bić się na cenę?
    • Dodatkowe wskaźniki ułatwiające życie i analizę

  • 10:45 - 11:30 Budowanie lejka sprzedażowego

    • Czym jest lejek sprzedażowy?
    • Jak stworzyć lejek sprzedażowy?
    • Jak stworzyć personę?
    • Jakie mogę wykorzystać kanały?

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 12:30 Analityka i podstawowe narzędzia

    • Podstawowe wskaźniki w Google Analytics
    • Inne narzędzia: Google Ads, Google Tag Manager, Google Moja Firma, Google Search Console
    • Podstawowe metryki

  • 12:30 - 13:30 SEO

    • 3 filary SEO
    • Najważniejsze metryki
    • Najważniejsze elementy strony do monitorowania

  • 13:30 - 14:30 Przerwa obiadowa

  • 14:30 - 15:30 Social Media

    • Podstawowe narzędzia analityczne
    • Metryki

  • 15:30 - 16:00 Google Ads

    • Główne metryki
    • Rodzaje narzędzi w kontekście lejka sprzedażowego

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 16:45 Mailing

  • 16:45 - 17:15 Modyfikacje sklepu

    • Możliwości różnych platform
    • Rozmawianie z programistami

  • 17:15 - 17:45 Analiza konkurencji

    • Jak możemy analizować konkurencję
    • Co warto analizować
    • Narzędzia do analizy konkurencji

  • 17:45 - 18:15 Warsztat + Sesja Q&A

Trener:

trener

Piotr Jurgielewicz

Gdy zaczynałem ponad 14 lat temu w branży internetowej, a później zostałem kierownikiem sklepu internetowego – teraz byśmy to nazwali e-commerce managerem – uczyłem się sam i na swoich błędach.

Teraz pomagam e-commercom z różnych branż od największych biur podróży, do producenta AGD, nauki surfingu czy sklepu z 40 tysiącami produktów. Wspólnie z zespołem budujemy skuteczne działania, które zwiększają sprzedaż.

Dzięki współpracy z setkami sklepów i stron internetowych, wiem, które działania przyniosą najlepsze rezultaty w najkrótszym czasie. 


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Online 28 październik 2021

Zostało miejsc: 6

netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć _format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia dedykowane

Karolina Antoniak

577 322 677

Karolina.Antoniak@sprawnymarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Wojciechowska

577 877 133

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

Płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl