4 fundamenty modelu sprzedaży partnerskiej

Stań się dla swojego klienta rzetelnym i odpowiedzialnym partnerem w biznesie

Prowadzący:
Rafał Błachowski

Cena od

970 PLN

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Dlaczego właśnie to szkolenie?

Szkolenie „4 fundamenty modelu sprzedaży partnerskiej” zbudowany jest na autorskich rozwiązaniach bazujących na 25-letnim doświadczeniu sprzedażowym Rafała Błachowskiego – przedsiębiorcy, trenera, handlowca, autora książki „Porozmawiajmy o Sprzedaży” oraz m.in. dyrektora czterech edycji Poznań Motor Show. Uczestnicy zostaną poprowadzeni, bardzo skrupulatnie, krok po kroku, po czterech kluczowych elementach procesu sprzedaży.

Szkolenie charakteryzuje się stricte warsztatowym charakterem prowadzenia zajęć i skupieniem na konkretnych sytuacjach i doświadczeniach biznesowych.

Na szkoleniu zostaną poruszone kluczowe aspekty, takie jak:

1. Strategiczna gra negocjacyjna
2. Zimny lead, czyli pierwszy kontakt z klientem
3. Rozpoznanie motywów zakupowych klienta
4. Style zachowań klienta a odpowiedni sposób komunikacji i negocjacji

Szkolenie 4 fundamenty modelu sprzedaży partnerskiej - co zyskasz i czego się nauczysz?

Zrozumiesz na czym polega sprzedaż partnerska i nauczysz się stosować narzędzia i techniki budujących taką formę prowadzenia sprzedaży

Nauczysz się skutecznie nawiązywać pierwszy kontakt z klientem, tak by podsycać jego zainteresowanie swoimi produktami i usługami

Będziesz wiedzieć jak diagnozować i skutecznie odpowiadać na motywy zakupowe klienta

Nauczysz się rozpoznawać sposób dominujący styl zachowania i komunikacji klienta i będziesz potrafić odpowiednio na niego zareagować


Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • Do pracowników i kierowników działu sprzedaży, pracowników Biura Obsługi Klienta, przedstawicieli handlowych oraz doradców klienta

  • Do osób zajmujących się sprzedażą pragnących poszerzyć obecne i zdobyć nowe kompetencje związane ze skutecznym prowadzeniem całego procesu sprzedażowego.

Program szkolenia
4 fundamenty modelu sprzedaży partnerskiej

    • Cele szkolenia: umiejętność prowadzenia świadomej i skutecznej sprzedaży
      oraz komunikacji z klientami
    • Zakres szkolenia: techniki sprzedażowe i negocjacyjne, proces sprzedaży, mechanizmy budowania relacji z klientami
    • Formy merytoryczne: szkolenie 
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa, materiały wideo, zadania i ćwiczenia
    • Prowadzący: Rafał Błachowski

    10:00 - 10:20 Wprowadzenie

    10:20 - 12:00 Strategiczna gra negocjacyjna

    W oparciu o autorski scenariusz gry negocjacyjnej zmierzysz się z wyzwaniem przeprowadzenia negocjacji. Dzięki wnikliwej analizie całego procesu doświadczysz i zrozumiesz kluczowe zasady oraz mechanizmy prowadzenia negocjacji i sprzedaży, w tym m.in.:

    • umiejętnego przedstawiania własnego stanowiska;
    • skutecznego rozpoznania drugiej strony, jej oczekiwań i potrzeb;
    • odpowiedniego przedstawiania swoich oczekiwań;
    • rzeczowego i zrozumiałego argumentowania swojej perspektywy pod kątem współpracy z drugą stroną.

    12:00 - 12:15 Przerwa kawowa

    12:15 - 13:40 Zimny lead, czyli pierwszy kontakt z klientem

    • Poznasz opracowaną przez Rafała Błachowskiego metodę nawiązywania pierwszego kontaktu z klientem.
    • Nauczysz się sposobu prowadzenia pierwszej rozmowy, by realnie wzbudzać zainteresowanie i zaangażowanie nowego klienta.
    • Ta metoda pozwoli Ci faktycznie znacząco podnieść konwersję umawianych spotkań z klientami już podczas pierwszej z nim rozmowy.

    13:40 - 14:40 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:40- 16:00 Rozpoznanie motywów zakupowych klienta

    • Poznasz skuteczne techniki rozpoznawania potrzeb zakupowych klienta i równoczesnego angażowania klienta w proces współpracy.
    • Zdobędziesz wiedzę jak rozmawiać i przede wszystkim w jaki sposób zadawać pytania, by klient był bardziej skłonny mówić o swoich oczekiwaniach wobec Ciebie i Twoich produktów i usług.

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 - 17:25 Style zachowań klienta, a odpowiedni sposób komunikacji i negocjacji

    • Nauczysz się skutecznie rozpoznawać dominujący styl zachowania klienta i dopasowywać się do niego.
    • Do każdego z czterech wiodących typów dostaniesz bardzo dokładne wskazówki:
      – jak prowadzić komunikację sprzedażową z danym typem klienta,
      – czego unikać,
      – w jaki sposób skuteczniej budować relacje,
      – które techniki negocjacyjne będą skuteczniejsze przy danym typie klienta.
    • Autorską metodologię Rafała Błachowskiego zweryfikujesz już na samych warsztatach.

    17:25 - 18:00 Sesja Q&A

Szkolenie prowadzi:

trener

Rafał Błachowski

Trener, przedsiębiorca, konsultant, autor książki „Porozmawiajmy o Sprzedaży”, właściciel w Błachowski i Partnerzy Centrum Szkoleń i Doradztwa Biznesowego. Przeprowadził warsztaty szkoleniowe dla ponad 5200 osób.

Były handlowiec, dyrektor sprzedaży, dyrektor projektów i członek Zarządu Expo Mazury odpowiedzialny za Działy Marketingu, Eventów i Konferencji. Przez 4 lata dyrektor targów Poznań Motor Show oraz, także przez 4 lata, dyrektor targów Poznań Game Arena. Były dziennikarz radiowy i prasowy. Sprzedaży i negocjacji uczył się m.in. podczas prowadzonej współpracy największymi w Polsce koncernami branży motoryzacyjnej i nowych technologii.

Twórca autorskich narzędzi sprzedażowych i negocjacyjnych, które wdrażał podczas projektów szkoleniowych realizowanych m.in. dla: Volkswagen Group Polska, PZU Życie, Przelewy 24. Pasjonat mechanizmów sprzedaży, komunikacji i aspektów związanych z zarządzaniem zespołem. Prywatnie miłośnik tenisa stołowego i jazdy na rowerze, w wolnych chwilach dużo czyta lub relaksuje się przy konsoli.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTlettera
(jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555