Strategia Employer Branding

Prowadzący:
Adrian Martinez

Cena od

970 PLN

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

531 404 855

O szkoleniu

To szkolenie zaprojektowałem na podstawie licznych moich doświadczeń z projektowania i wdrażania strategii employer branding. W ostatnich latach realizowałem lub współrealizowałem jak również wdrażałem kilkanaście strategii employer branding. Strategii zarówno skierowanych do pojedynczych grup odbiorców, jak i strategii globalnych dla dużych marek. Pracowałem nad strategiami takich marek jak eOn, Pizza Hut czy Bank Citi Handlowy. Około półtora roku temu postanowiłem zebrać swoje doświadczenia w formie szkolenia, które przeprowadzi Cię przez cały proces projektowania strategii, pozwalając uniknąć błędów, które sam popełniłem. Wchodzimy również w temat kampanii reklamowych i działań płatnych tak by nie tylko robić strategię, ale również ją wdrażać.

 

Dla kogo jest to szkolenie?

● Dla osób odpowiedzialnych za employer branding, które obecnie projektują lub planują projektować strategię employer branding.

● Dla osób zajmujących się rekrutacją, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu employer brandingu.

● Dla tych co już projektowali strategię ale wiedzą, że można lepiej.

Dlaczego warto wziąć udział?

To szkolenie jest wynikiem wielu błędów, prób i doświadczeń – nauczysz się rzeczy, które pomogą Ci w pracy.

Przechodzimy przez cały proces projektowania krok po kroku – możesz symultanicznie stworzyć plan działania dla Twojej firmy.

Praktycznie – będziemy pracować w grupach, będziemy dyskutować, będzie przyjemnie.

Wsparcie – biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz ode mnie 30 min konsultacji online po szkoleniu.


Program szkolenia
Strategia Employer Branding

    10:00 - 11:30 Wprowadzenie / Czym jest ta strategia employer branding?

    ● Jaka jest różnica między strategią, taktyką, a kampanią?
    ● Kiedy powinniśmy myśleć o strategii, a kiedy o kampanii employer branding?
    ● Czym jest strategia employer branding? – cele, etapy, narzędzia.
    ● Kto powinien projektować strategię EB? – zespół projektowy, współpraca, plan działania.
    ● Jakie cele może spełniać strategia employer branding i jak je definiować?

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 12:45 Etap zbierania i analizowania danych

    ● Jak zbierać dane z wewnątrz organizacji, potrzebne do stworzenia strategii? – wywiady,
    badania ilościowe, jakościowe, dane zastane.
    ● Analiza konkurencji, analiza marki własnej – na co zwrócić uwagę i jak wyciągać
    wnioski?
    ● Grupy docelowe, persony i ich preferencje.
    ● Macierz trendów rynkowych na bazie przeprowadzonej analizy.
    12:45 – 13:45 / EVP – fundamentem każdej strategii.
    ● Dwa podejścia do struktury EVP.
    ● Jak przekładać wnioski z analiz na konkretną propozycję EVP.
    ● Employee Value Proposition i wartości pracodawcy – tworzymy macierz EVP.
    ● EVP a grupy docelowe naszych działań.
    ● Charakter, ton, pozycjonowanie i main claim – czyli strategia nabiera życia.

    13:45 - 14:30 Przerwa obiadowa

    14:30 - 15:20 Zacznijmy działać, czyli komunikacja i jej podstawy.

    ● Candidate Journey – czym jest i jak może nam pomóc w zdefiniowaniu działań.
    ● Koncepcja zacznij od Dlaczego? – Czym jest i jak ją wykorzystać w komunikacji marki
    pracodawcy?
    ● Filary komunikacji – klucz do spójnej długofalowej komunikacji.

    15:20 - 16:00 Kampania employer branding

    ● Kiedy i jak myśleć o kampanii reklamowej w employer brandingu.
    ● Działania reklamowe a candidate journey.
    ● Jaki rodziaj działań wybrać? Jakie kanały i jakie formaty sprawdzą się najlepiej.
    ● Let’s talk about money, czyli ile to wszystko kosztuje?
    ● Kilka słów o miernikach w employer brandingu i rekrutacji.

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 - 17:00 Panel dyskusyjny

Trener:

trener

Adrian Martinez

Na co dzień stoi na czele działu Employer branding w firmie AmRest, gdzie odpowiada za employer branding globalny marek KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King.
Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR. Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu employer brandingu, komunikacji na LinkedIn oraz komunikacji marki pracodawcy. Projektuje i konsultuje strategie Employer Branding oraz procesy rekrutacyjne od strony komunikacji. Wśród
klientów, z którymi współpracuje znajdują się firmy takie jak: Citi Handlowy, Coca-Cola HBC, Innogy Polska, Grupa Żywiec, Budimex, Cushman & Wakefield, eSky.pl i wiele innych.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTlettera (jeśli wyrazisz zgodę)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555