Strategia Employer Branding

Prowadzący:
Mateusz Jabłonowski

Cena od

1070 PLN

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Dlaczego to szkolenie?

Rynek pracownika to nie mit, ale miażdżąca nas rzeczywistość. Co zrobić, aby w Twojej organizacji zapewnić stały spływ jakościowych aplikacji i zbudować rozpoznawalność na rynku pracy? Jak poukładać działania oraz dotrzeć do tego, co wyróżnia nas na tle konkurencji?

Odpowiedź jest jedna: przygotować kompleksową strategię employer brandingową!

Podczas szkolenia przejdziemy przez kompleksowy proces planowania i wdrażania w organizacji strategii employer branding.

Omówimy:

  • zarówno część badawczą i przeprowadzanie zewnętrznego i wewnętrznego audytu,
  • przejdziemy przez proces kreatywnych metod na mapowanie firmowych wyróżników (EVP),
  • archetypy marki,
  • tone of voice,
  • grupy docelowe i persony
  • aspekt planowania roadmapy działań employer brandingowych – aby wiedzieć, jak strategię wdrożyć w życie.

Zapewniamy kompleksowe szkolenie, które skupia się na gruntownej wiedzy i doświadczeniu w projektowaniu oraz wdrażaniu strategii employer branding – zarówno w polskich jak i międzynarodowych organizacjach. Mateusz ma dobre zrozumienie rynku pracy, ale także potrzeb i bolączek organizacji. Podczas szkolenia podzieli się wiedza oraz sprawdzonymi rozwiązaniami, jak odpowiednio przygotować i zrealizować proces implementacji strategii employer branding w Twojej organizacji.

Dlaczego warto wziąć udział?

Poznasz skuteczne metody przeprowadzania badań w organizacji oraz mapowania employee value proposition

Przejdziesz przez cały proces projektowania strategii employer branding

Będziesz pracować na realnych case - możesz w trakcie przygotowywać już podwaliny pod strategię Twojej firmy

Warsztatowa formuła i nacisk na dzielenie się doświadczeniami


  • Do kogo skierowane jest szkolenie: do przedstawicieli zespołów HR i marketing, którzy są zainteresowani implementacją działań employer brandingowych w swoich organizacjach. 
  • Cele szkolenia: zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do zaprojektowania strategii employer branding
  • Zakres szkolenia: employer branding, strategia, employee value proposition, archetypy marki, tone of voice, persony, grupy docelowe
  • Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatowymi, case-study
  • Materiały: prezentacja szkoleniowa, materiały dodatkowe (layout persony, lista wyróżników EVP)

Program szkolenia
Strategia Employer Branding

    10:00 - 10:30 Wprowadzenie

    10:30 - 11:15 Moduł I

    • Zanim zabierzesz się do projektowania strategii – jak się przygotować oraz zyskać pewność, że to dobry moment na strategię EB w mojej organizacji?

    11:15 - 11:30 Przerwa kawowa

    11:30 - 13:00 Moduł II - Strategiczna część badawcza

    • Określenie celu i założeń 
    • Przeprowadzenie badań wewnętrznych i zewnętrznych
    • Audyt marki pracodawcy
    • Audyt konkurencji 
    • Grupy docelowe i persony

    13:00 - 14:00 Przerwa lunchowa

    14:00 - 15:30 Moduł III - EVP oraz komunikacja marki pracodawcy

    • Proces mapowania odpowiednich wyróżników
    • Piramida EVP
    • EVP a grupy docelowe
    • Archetyp marki pracodawcy
    • Tone of voice

    15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

    15:45 - 17:00 Moduł IV

    • Talent journey – punkty styku talentów z organizacją
    • Jak odpowiednio planować wdrażanie rekomendacji ze strategii EB

    17:00 - 18:00 Sesja Q&A

Trener:

trener

Mateusz Jabłonowski

Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji. Autor książki „Employer Branding. Praktyczny podręcznik”. Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi był związany przez ponad sześć ostatnich lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS, ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych. Obecnie doradza firmom w roli konsultanta i trenera, realizując swoją pasję do dzielenia się wiedzą i promocji dobrych praktyk na rynku pracy w Polsce.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Książka Maji Gojtowskiej “Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem”

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Dostęp do MKTlettera (jeśli wyrazisz zgodę)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555