Storytelling

Zdobywaj klientów za pomocą angażujących opowieści

Prowadzący:
Paweł Tkaczyk

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

35

Ocena szkoleń

4.52

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Dlaczego powinieneś zainteresować się Storytellingiem

Na nasyconych rynkach coraz trudniej odróżnić się od konkurencji. W przypadku samochodów, piwa, komputerów czy telefonów – ale także w przypadku codziennych usług, takich, jak nauka języka – przestajemy kupować produkty dla ich cech funkcjonalnych. Każdy samochód dowiezie nas do celu, każdy komputer pozwoli na sprawdzenie maila i podłączenie się do Internetu. Każda szkoła angielskiego nauczy angielskiego.

Jak zatem podejmujemy decyzję, gdy wszystkie produkty zaczynają oferować nam to samo? Przestajemy kupować produkt, a kupujemy opowieść o nim. Opowieść o tym, że mleko pochodzi od szczęśliwych krów, że kawa jest zbierana o wschodzie słońca i parzona przez wykwalifikowanych baristów… Opowieści są motorem napędowym dzisiejszego marketingu.

Storytelling jest elementem planowania sprzedaży produktu już na bardzo wczesnym etapie!

 

Forma szkolenia: 1-dniowe seminarium (interaktywny wykład), zawierające omówienie case studies, pokazanie najlepszych praktyk, pytania i odpowiedzi.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Storytelling ?

Nauczysz się tworzyć inspirujące opowieści, dzięki którym klienci pokochają Twoją markę

Poznasz elementy, które składają się na dobrą opowieść

Dowiesz się, jak mierzyć skuteczność opowieści

Nauczysz się tworzyć spójną narrację o swojej marce w social media


Dla kogo?

  • Specjaliści ds. Marketingu i PR;

  • Przedstawiciele agencji marketingowych i reklamowych;

  • Copywriterzy

  • Kadra zarządzająca

Zobacz, co Paweł Tkaczyk mówi o Storytellingu i jego znaczeniu dla marketingu:

Program szkolenia Storytelling

  • 10:00 – 11:45 Skąd wiesz, że doszedłeś? Mierzenie skuteczności opowieści

    • Do czego służą opowieści?
    • Po czym poznać dobrą opowieść? Jednostki mierzenia skuteczności.
    • Jakie opowieści sprzedają?

  • 11:45 – 13:00 Wybuduj, a przyjdą. Struktura i narzędzia opowieści.

    •  Trójkąt opowieści – w storytellingu wcale nie chodzi o „story”.
    •  Monomit – podobają mi się melodie, które już raz słyszałem.
    •  Archetypy – klocki do układania opowieści.

  • 13:00 – 14:00 Konkurowanie z Bogiem. Jakich technik potrzebujesz?

    •  Zacznij od trzęsienia ziemi – o sztuce rozpoczynania opowieści.
    •  Gdzie jest Nemo? Konflikt w opowieści i sztuka budowania postaci.
    •  Storyboarding mentalny – dobre opowieści są seriami obrazów.
    •  Czy okłamywanie nazistów jest złe? O budowaniu wiarygodności.
    •  Zoom i inne techniki „pożyczania” emocji.

  • 14:00 – 16:00 Formaty opowieści. Jakie historie pasują do różnych okazji?

    • Mit założycielski w firmie.
    •  Spójna narracja w social media.
    •  Opowieści, które sprzedają.

  • 16:00 – 17:30 Zostań lepszym opowiadaczem historii. Co dalej?

    • Gdzie szukać inspiracji?
    • Jak ćwiczyć storytelling?
    • O kolekcjonowaniu markerów na… przystanku autobusowym.

  • 17:30 – 18:00 Pytania i odpowiedzi

Trener

trener

Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi, „zarabia na życie opowiadaniem historii”. Dlaczego? Bo wierzy, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia. Jego firma, MIDEA, specjalizuje się w budowaniu silnych marek.


Wiedza ze szkolenia Storytelling jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Opinie uczestników szkolenia "Storytelling":

"To jedno z tych szkoleń, po których, jak się wychodzi, człowiek chce góry przenosić i wierzy, że wszystko jest możliwe. Za sprawą Pawła Tkaczyka, który jest mega pozytywną postacią, udało mi się oderwać swoje myślenie od marketingu i miałam możliwość spojrzenia na narzędzie jakim jest storytelling z dużo szerszej perspektywy. Mam nadzieję, że mój udział w szkoleniach Pawła Tkaczyka właśnie się rozpoczął."

Marta Gilbas

Storytelling Director

"Szkolenie było szalenie interesujące, tym bardziej ubolewam, że nie zdążyliśmy omówić wszystkich modułów zaproponowanych w planie (ze strony www). Sam Paweł Tkaczyk jest bardzo angażującym mówcą. Co rusz sypie anegdotami i przykładami, co pozwala zrozumieć temat jeszcze lepiej. Duży plus za ciągłą interakcję z nami (uczestnikami). Tkaczyk ma naturalną swobodę mówienia i potrafi dobrze opowiadać historie."

Judyta Borowiec

Copywriter

"Szkolenie merytoryczne, dobrze przygotowane i na wysokim poziomie."

Joanna Sańpruch

Project Manager

"Inspirujące. Porywający prowadzący. Wróciłam i chciałam zmieniać/storytellingować wszędzie."

Agnieszka Majewska

Dyrektor Marketingu

"Inspiruje, otwiera głowę, motywuje do samodzielnego myślenia."

Alicja Lesiakowska

Główny Specjalista

"Ciekawe, inspirujące, dobrze porządkuje wiedzę. Prowadzący potrafi utrzymać uwagę uczestników."

Monika Stopczyk

Project Manager

"Paweł jest profesjonalistą i przede wszystkim wydaje się być bardzo fajnym człowiekiem. Nie wiem czy to pod jego wpływem, ale po szkoleniu zapragnąłem zagłębić się w zagadnienie storytellingu zarówno teoretycznie jak i empirycznie. Dziękuję!"

Piotr Wiecha

Właściciel

"Po przemysleniu notatek ze szkolenia I przeniesieniu wniosków w realia działalności firmy, w której pracuję, na pewno znajdę nowe narzędzia I pomysły na “opowiadanie” klientom fantastycznych bajek o produktach, których nawet nie wiedzą, że jeszcze potrzebują"

Ewa Czyńska

Project Coordinator

"Bardzo dobre szkolenie. W zasadzie wykład. Pierwszy raz w życiu z żalem opuszczałam salę po zakończeniu szkolenia. "

Katarzyna Fulek-Szajkowska

Główny specjalista ds. komunikacji

"Bardzo przydatne szkolenie. Dające ogólny pogląd na to jak pisać aby skutecznie pisać I trafiac do grupy docelowej."

Sylwia Zimna

specjalista ds.marketingu

Zarejestruj się

Zapisz się na szkolenie Storytelling i naucz się tworzyć inspirujące opowieści, które pokochają Twoi klienci!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówQ Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6 30-311 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Uniwersytecka 13, 40-007

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

WrocławQ Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

PR

Katarzyna Granops-Szkoda

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops.Szkoda@SprawnyMarketing.pl

Organizacja

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Płatności

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl