Marketing i Social Media Małej Firmy

Marketing Małej Firmy w Internecie + Dzień Social Media – 2 dni pełne praktycznej wiedzy

Prowadzący:
Mariusz Łodyga, Dagmara Pakulska

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

238

Ocena szkoleń

4.40

Zamów telefonicznie

577 855 277

Potrzebujesz tylko dwóch dni, aby wejść na ścieżkę szybkiego rozwoju twojego biznesu.

Potrafisz sobie wyobrazić, jak ludzie prowadzili swoje małe sklepiki w przedwojennym miasteczku? Bez reklamy, Internetu, biznes był przede wszystkim lokalny. Sprzedawali jabłka czy buty ludziom, których doskonale znali. Ba, czasem znali nawet ich rodziców i dzieci. Najlepszą rekomendacją było dobre słowo przy kolacji o tym, jak rzeźnik Henryk zważył więcej szynki lub dorzucił gratis odrobinę kaszanki dla Azorka… Biznes oznaczał troszczenie się o klientów, bo klientami byli np. Twój lekarz czy nauczycielka Twojego dziecka.

Gary Vaynerchuk

 

Czasy się zmieniają, ale jedno pozostaje wciąż takie samo: by zyskać prawdziwą lojalność klienta, musisz sprawić, żeby Cię zapamiętał. Musisz wyróżnić się na tle konkurencji, wykonać jakiś gest, dzięki któremu to właśnie Twoja firma zapadnie ludziom w pamięć. Tak jak w dawnych czasach – musisz wzbudzić ich sympatię.

O tym, jak to osiągnąć i jakie narzędzia przydadzą Ci się do tego, dowiesz się właśnie podczas tych szkoleń.

Bez względu na to czy jesteś małą firmą lokalną z trzema pracownikami, czy też firmą średniej wielkości z kilkudziesięcioma osobami na pokładzie, stoisz przed szansą radykalnego powiększenia Twojego biznesu!

 

Celem tych szkoleń jest wygenerowanie wzrostu w Twojej firmie nieo 10-20%! Jesteśmy przekonani, że dzięki wiedzy i narzędziom, które otrzymasz w ich trakcie, Twój biznes urośnie dwu-trzykrotnie w ciągu najbliższych tygodni.

Wykorzystanie marketingu internetowego daje tak ogromne możliwości, że nawet maleńka firma może nagle zacząć rosnąć, jak na drożdżach. Jest to możliwe tylko dzięki Internetowi – gigantycznej sieci, łączącej miliony użytkowników na raz.

Tak, tam są klienci, teraz trzeba tylko się z nimi połączyć! Dlatego jesteśmy przekonani, że poznanie omawianych technik i narzędzi pomoże Ci radykalnie zwiększyć liczbę klientów – nie o 10-20%, lecz o 100-200% – taka to siła.

My nie wchodzimy do Internetu, my żyjemy w Internecie.

Prezentujemy tylko praktyczne techniki zdobywania klientów! Są tak łatwe, że zastosujesz je od razu na drugi dzień! Podczas szkoleń zobaczysz konkretne przykłady ich zastosowania, dzięki czemu od razu zrozumiesz, jak je u siebie zastosować.

To będą też dziesiątki inspiracji, łatwych do zastosowania w każdej, nawet najmniejszej firmie, bez dużego budżetu reklamowego! 

 

Kto pierwszy ten lepszy – zacznij z tego korzystać, zanim zobaczy to Twoja konkurencja. Na pewno będzie to coś nowego na Twoim rynku, dlatego tak ważne jest, by być pierwszą firmą, która to robi – reszta będzie to tylko mniej lub bardziej nieudolnie naśladować.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Marketing Małej Firmy w Internecie + Dzień Social Media?

Dowiesz się, jak wygenerować nawet trzykrotnie wyższe zyski!

Pokażemy na przykładach, jak zyskać lojalność klientów.

Poznasz nowoczesne techniki i najlepsze strategie dotarcia do klientów.

Pokażemy, jak zrobić to w sposób najmniej angażujący czasowo!


Podczas szkoleń dowiesz się, jak biznesowo korzystać z:

  • Facebooka i jego systemu reklamowego,

  • Instagrama i liderów opinii,

  • YouTuba i potęgi video w marketingu,

  • LinkedIn,

  • dotarcia do użytkowników Snapchata,

  • potencjału komunikacyjnego Twittera.

Dla kogo są te szkolenia?

Dla wszystkich małych i średnich lokalnych firm, które nie wiedzą jak w pełni wykorzystać nowoczesne techniki zdobywania klientów i bezpłatnej reklamy.

Marketing internetowy doskonale sprawdza się w:

  • restauracjach i kawiarniach
  • lokalnych sklepach
  • gabinetach lekarskich
  • salonach piękności
  • warsztatach samochodowych
  • hotelach i hostelach
  • wszystkich firmach usługowych

 

Podczas szkoleń poruszone zostaną zagadnienia z zakresu:

 

 

Program szkolenia Marketing Małej Firmy w Internecie

  • 10:00 - 10:30 Marketingowy punkt wyjścia

    W tym module dowiesz się jak wygląda spójny marketingowy ekosystem, który prowadzi potencjalnego klienta od pierwszego kontaktu z lokalną firmą do realizacji celu, jakim jest sprzedaż.

     

    • Od marki do konwersji – marketingowe tryby, które muszą ze sobą współistnieć.
    • Czynniki marketingowego oporu.
    • Dlaczego ludzie od Ciebie kupują – lub nie kupują?
    • Marketingowa piramida sukcesu i porażki.

     

     

  • 10:30 - 11:30 Strona www Twojej firmy

    • Czy musisz mieć stronę www jako mały lub lokalny biznes?
    • Jeśli tworzysz stronę, to jak stworzyć ją po kosztach?
    • Jak stworzyć stronę www na podstawie strony na Facebooku?
    • Jakie są trendy w zakresie domen www?
    • Jakie są nowe rozszerzenia domen?
    • Jak zarejestrować domenę?
    • Jak wybrać hosting?
    • Co to jest pixel konwersji?
    • Dlaczego jest to kluczowe narzędzie w nowoczesnym marketingu?
    • Jak zainstalować najważniejsze narzędzia Google i Facebooka na swojej stronie?

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 12:30 Content Marketing i Video Marketing

    • Jak znaleźć i dobrać do współpracy lokalne blogi internetowe?
    • Jak znaleźć i zaprosić do współpracy lokalnych influencerów?
    • Jak przeprowadzić lokalną kampanię content marketingową z wykorzystaniem lokalnych mediów i lokalnych gazet?
    • Jak tworzyć tanie treści video przy pomocy prostych narzędzi?
    • Jak wykorzystać YouTube do promocji swojego biznesu?
    • Gdzie jeszcze wykorzystać te materiały do promocji?

  • 12:30 - 13:45 Jak pisać, żeby sprzedawać?

    W tym module otrzymasz niezbędną wiedzę, o tym w jaki sposób wykorzystywać efektywne formuły copywriterskie aby Twoje kampanie marketingowe sprzedawały więcej.

    • Triggery społeczne i triggery mózgowe.
    • W jaki sposób barwy wpływają na przykuwanie uwagi i postrzeganie produktu.
    • USP i ESP jako skuteczne narzędzie perswazyjne.
    • Skuteczne formuły copywriterskie.
    • Techniki lingwistycznej perswazji.
    • Metody tworzenia skutecznego CTA (call to action).
    • Język korzyści i moc pytań – jak ich używać?
    • Teoria luki informacyjnej – sposób na generowanie zainteresowania.
    • Efekt czystej ekspozycji.
    • Zasady formatowania tekstów, aby były czytane.

     

     

     

  • 13:45 - 14:30 Przerwa obiadowa

  • 14:30 - 15:00 Jak prawidłowo używać Google - największej wyszukiwarki na świecie?

    Z tego modułu dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać narzędzia Google do optymalizacji Twoich działań marketingowych.

    • Wspólnie określimy jaki cel ma Twoja aktywność w Internecie?
    • Kto jest Twoim idealnym klientem?
    • Google Tag Manager – dlaczego jest to ważny pierwszy krok?
    • Google Search Console – jakie dane zbiera, do czego możemy to wykorzystać?
    • Google Analytics – Co nam powie o naszych klientach? Co warto mierzyć i na co zwrócić uwagę?
    • Krok po kroku założenie zoptymalizowanej wizytówki w Google Maps.

  • 15:00 - 15:45 Reklamy w Google i Sieci Stron Google

    • Jak stworzyć lokalną kampanię AdWords?
    • Jakie rozszerzenia reklam Google AdWords są dostępne dla biznesów lokalnych?
    • Które z nich są najskuteczniejsze?
    • Jak zaprojektować skuteczną kampanię remarketingową?
    • Jak stworzyć bannerową kampanię reklamową w promieniu np. jednego kilometra od Twojego lokalu usługowego?

  • 15:45 - 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 - 17:00 Facebook Marketing dla firm lokalnych

    • Jakie elementy musi zawierać Twój profil na Facebooku?
    • Jak pozyskiwać pierwszych klientów?
    • Jak zachęcić osoby odwiedzające Twoją firmę, żeby polubiły Twój fanpage?
    • Jakie typy reklam będą najbardziej skuteczne do promocji Twojego biznesu?
    • Jak sprawić, żeby klienci kontaktowali się z Tobą za pomocą Facebooka i jak ich do tego nakłonić?
    • Jak dzięki Facebookowi pozyskiwać numery telefonów i maile do klientów?
    • Jak kierować reklamę tylko na osoby przebywające w pobliżu Twojej lokalizacji (np. na 1-10 km od Twojej siedziby)
    • Reklama Twojej firmy – jak dodać przyciski ,,zadzwoń” czy ,,jak dojechać”

Program szkolenia Dzień Social Media

  • 10:00 - 11:00 5 typów reklam na Facebooku, które musisz przetestować

    Pomysły na ciekawe reklamy, które pomogą Ci:

    • pozyskać nowych klientów
    • odzyskać utraconych
    • namówić obecnych na kolejny zakup

    Ponadto:

    • Facebook Marketing 2017 – o czym musisz pamiętać?
    • Czym są grupy niestandardowych odbiorców i dlaczego koniecznie musisz z nich korzystać?
    • 5 rodzajów reklam, które każda firma powinna przetestować

  • 11:15 - 13:15 Zasięgi Organiczne Social Media Marketingu

    Zasięgi organiczne social media marketingu istnieją i mają się bardzo dobrze. Jeżeli chcesz dostać darmowy zasięg, musisz dawać społeczności wartość!

    Z prezentacji dowiesz :

    • Jaką wartość możesz dawać fanom?
    • Jakie formaty postów generują największe zasięgi organiczne? 
    • Jak tworzyć posty, które angażują społeczność?
    • Jak wykorzystać potencjał profili osobowych w oparciu o relacje?

    Social Media to ludzie i content, który oni tworzą. Bez Was nie było by serwisów społecznościowych, dlatego zasięgi organiczne istnieją i mają się bardzo dobrze:)

  • 14:00 - 15:00 Twitter Marketing

    Dowiesz się:

    • Jak ogromny potencjał marketingowy drzemie w Twitterze
    • W jaki sposób stworzyć i zoptymalizować swój profil
    • Jak budować swoją społeczność na Twitterze
    • Z jakich natywnych narzędzi Twittera warto korzystać
    • W jaki sposób korzystać z narzędzi reklamowych Twittera
    • Jak tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi, że o Twojej marce będzie głośno
    • A ponadto poznasz case studies, które zainspirują Cię do działania!

  • 15:00 - 16:00 Video marketing

    Co wyróżnia tę prelekcję?

    • skupimy się na praktycznych aspektach video marketingu – tak, abyś już następnego dnia wdrażał zdobytą wiedzę w komunikacji Twojej marki
    • wszystkie zagadnienia są prezentowane na przykładach małych i średnich firm – dość oklepanych, wielomilionowych case studies z korporacji

  • 16:15 - 17:00 LinkedIn

    Za pomocą LinkedIn jesteś w stanie: 

    • zbudować sieć kontaktów biznesowych,
    • bezpośrednio dotrzeć do nowych klientów,
    • dzielić się wartościową treścią na LinkedIn, która przyciągnie do Ciebie potencjalnych klientów i partnerów biznesowych,
    • zbudować swoją pozycję jako eksperta i lidera w danej branży,
    • podjąć współpracę z najlepszymi specjalistami na rynku

    Pokażę Ci, jak to zrobić!

Szkolenia poprowadzą:

trener

Mariusz Łodyga

Praktyk marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Prowadzący posiada praktyczną znajomość public relations oraz technik budowy wizerunku. Mariusz jest właścicielem marki Premium Consulting, w ramach której zrealizował niemal 200 projektów szkoleniowych i doradczych zarówno dla dużych instytucji publicznych i prywatnych,  jak i firm sektora MŚP. O umiejętnościach i kompetencji Mariusza świadczy bogate portfolio klientów obejmujące m.in. UAM, Orange i PKO BP.

trener

Dagmara Pakulska

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Warszawa 13-14 Czerwiec 2018
do rozpoczęcia
środa
13
Czerwiec
2018
Więcej>
zostało miejsc: 13
670 netto
Więcej>
zostało miejsc: 15
970 netto
czwartek
14
Czerwiec
2018
Więcej>
zostało miejsc: 12
670 netto
13 Czerwiec 14 Czerwiec Warszawa
25-12 Październik-Marzec 2018-2019
do rozpoczęcia
czwartek
25
Październik
2018
poniedziałek
31
Grudzień
2018
zostało miejsc: 391
370 netto
niedziela
27
Styczeń
2019
wtorek
12
Marzec
2019
zostało miejsc: 500
570 netto
25 Październik 31 Grudzień 27 Styczeń 12 Marzec

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Dzień Social Media Warszawa

Pakiet Marketing Lokalny + Social Media Warszawa

Marketing Małej Firmy w Internecie Warszawa

Pakiet Standard 2 dni (Marketing + Social Media)

Pakiet Standard Video Facebook

Pakiet Premium Video Facebook

Prenumerata roczna drukowana - 4 numery od czwartego numeru

Dostęp do nagrań video z V edycji konferencji

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Zobacz opinie uczestników poprzednich edycji szkoleń:

Ola Rybińska - opinia o Twoja firma w Internecie & social media

Aleksandra uczestniczyła w warszawskiej edycji Konferencji Lokalnych i podzieliła się z nami swoją opinią 💛 Rahim Blak zaczarował Olę swoją wiedzą 💥 - następna okazja, żeby zobaczyć Rahima już 2-3.10 Kraków - Twoja firma w Internecie & Social Media ➡ to ostatnie 11 dni, by kupić wejściówkę 100 zł taniej‼ ⏰ 📢Tymczasem do końca tygodnia macie czas, by zarejestrować się na wrocławskie #localmkt, na którym widzimy się z m.in. z Michal Sadowski. Wejściówki ➡ http://bit.ly/konferencje-lokalne

Opublikowany przez sprawny.marketing 29 marca 2017

Aleksandra Rybińska

Dorota Daroszewska - opinia video

Pani Dorota Daroszewska o naszej Konferencji Lokalnej ➡ http://bit.ly/konferencje-lokalne ↪ najbliższa konferencja już w przyszłym tygodniu we Wrocławiu 3-4.04 Wrocław - Twoja firma w Internecie & Social Media razem z Michal Sadowski ‼🔥🔥 ➡ 2-3.10 Kraków - Twoja firma w Internecie & Social Media z Rahim Blak 🌟 jeszcze tylko przez 11 dni 100 zł taniej 💯 📢 rejestracja 🔜 http://bit.ly/konferencje-lokalne

Opublikowany przez sprawny.marketing 28 marca 2017

Dorota Daroszewska

Telepizza Włocławek - Menadżer

"Merytoryczna, bardzo dobra konferencja z fachowcami, którzy potrafią przedstawić zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczną, której jest... dużo, dużo więcej! Jeśli liczyć na czyjąś wiedzę, to z pewnością na tych, którzy opowiadają pod szyldem: "Sprawny marketing". Polecam tego Allegrowicza! ;)"

Michał Bartnicki

Media Officer Akademii Piłkarskiej Pogoni Szczecin

"Według mnie konferencja była bardzo merytoryczna i dała mi bardzo dużą dawkę wiedzy w krótkim czasie, a tego właśnie potrzebowałam. Samo szkolenie było bardzo intensywne, ale sposób prowadzenia przez wykładowców - z lekkością oraz poczuciem humoru od razu inspirował do działania. Pojawiały się myśli jak dane zagadnienie mogę wykorzystać wykorzystać zarówno w pracy jak i na polu prywatnym. "

Karolina Barańczak

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, Starszy Specjalista

"Bardzo przydatne i inspirujące treści, dobra organizacja, dużo ciekawych, gotowych rozwiązań, które można wdrożyć od zaraz w swojej działalności."

Krzysztof Sobiecki

Specjalista ds. marketingu i reklamy

"Według mnie konferencja była bardzo merytoryczna i dała mi bardzo dużą dawkę wiedzy w krótkim czasie, a tego właśnie potrzebowałam. Samo szkolenie było bardzo intensywne, ale sposób prowadzenia przez wykładowców - z lekkością oraz poczuciem humoru od razu inspirował do działania. Pojawiały się myśli jak dane zagadnienie mogę wykorzystać wykorzystać zarówno w pracy jak i na polu prywatnym. "

Karolina Barańczak

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, Starszy Specjalista

"Brałam udział tylko w pierwszym dniu (niestety). Moja opinia to: Zwięźle i bardzo treściwie. Załoga sprawna, bez ściemy i owijania porusza się w temacie. Świetny przekaz okraszony na koniec humorem. Życzę pozytywnych efektów w prowadzeniu tego typu szkoleń. "

Anna Dybowska

specjalista ds. reklamy

""Kapitalnie! Duża dawka wiedzy w pigułce, inspirujące wystąpienia prelegentów dające motywację do działania!""

Emilia Brzóska

Właścicielka TennisLove

Zarejestruj się

Zarejestruj się i stań przed szansą radykalnego powiększenia Twojego biznesu!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

Wrocław Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Kraków Q Plus Hotel Kraków ul. Wygrana 6 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Gdańsk ul. Szafarnia 9 80-755 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Organizacja

Kinga Łuczak

+48 577 322 677

Kinga.Luczak@SprawnyMarketing.pl

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Administracja i płatności

Aleksandra Frala

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl