RTB i Marketing Automation

od podstaw po praktykę

Prowadzący
Mateusz Sobieraj, Jakub Cyran

13 Marca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

RTB i Marketing Automation 

od podstaw po praktykę

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

78

Ocena szkoleń

4.51

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
RTB i Marketing Automation

▶ Słyszysz często o RTB i Marketing Automation, ale jeszcze nie wiesz, jak zastosować te technologie w swojej firmie? Na naszym szkoleniu pomożemy Ci rozwiać wątpliwości! ▶ Zobacz na poniższym video, czego dowiesz się na tym szkoleniu i co mówią o nim jego uczestnicy ▶ Program i więcej informacji ➜ http://bit.ly/rtb-szkolenie

Opublikowany przez Sprawny.Marketing na 5 kwietnia 2016

Personalizuj każdą reklamę i zwiększaj zyski!

 

Czym jest RTB i dlaczego powinieneś się nim zainteresować?

Coraz więcej reklamodawców zaczyna doceniać jednak walory modelu Real-Time Bidding.

Czym w ogóle jest RTB? Platformy RTB umożliwiają emitowanie reklam retargetowanych, emisji opartej na danych, profilu zachowań użytkowników czy wyświetlanie reklam na wybranych stronach www.

Miejsca reklamowe na stronach skupionych w platformach RTB są udostępniane temu reklamodawcy, który zaproponuje najlepszą stawkę, a jego reklama jest precyzyjnie targetowana i trafia stricte do osób potencjalnie zainteresowanych produktem (możemy bardzo precyzyjnie określać kryteria targetowania).

Dlaczego warto korzystać z RTB, skoro kampanie banerowe można emitować również dzięki Google AdWords, sieciom reklamowym i portalom horyzontalnym? Dzięki RTB poszerzysz zasięg docierania do Twoich Użytkowników, może znacznie obniżyć stawki za jakie kupujesz powierzchnię reklamową czy precyzyjniej dotrzeć do Twojej Grupy Docelowej w zależności od tego jakie dane oraz targetowanie wykorzystasz.

O czym jest szkolenie?

Podczas szkolenia dowiesz się jak działa model zakupu powierzchni reklamowej  – RTB, który rozwija się w błyskawicznym tempie.

Na praktycznych przykładach nauczymy Cię, jak kupować powierzchnię skutecznie i tanio oraz jak używać systemów Marketing Automation, aby zwiększyć ROI i wskaźniki konwersji.

Zdobędziesz obszerną wiedzę oraz szereg praktycznych wskazówek i umiejętności. Prowadzący przekażą Ci esencje swojej wiedzy z kilkuset przeprowadzonych kampanii.

Podczas szkolenia omawiane będą najlepsze praktyki, case study z różnych branż. Ćwiczenia pozwolą Ci wypracować gotowe rozwiązania dla Twojej firmy, a nawet samodzielnie założyć kampanie w wybranych panelach RTB.

Dzięki kompleksowości od razu po wyjściu ze szkolenia będziesz mógł zastosować zbytą wiedzę w praktyce do rozwoju Twojego biznesu.

Platformy RTB umożliwiają m.in. kierowanie reklamy do każdego pojedynczego użytkownika, retargeting, emisję opartą o dane na temat użytkownika, czy wyświetlanie reklam na największych portalach ogólnotematycznych i specjalistycznych stronach branżowych. Kupując reklamę w modelu RTB nie przepłacasz!

Poznanie technik Marketing Automation i metod personalizacji, pozwoli Ci podnieść ROI kampanii i zarabiać jeszcze więcej z tego samego budżetu i ruchu na stronie!

Na szkoleniu opowiemy także, jak nie dać się nabrać na pozornie atrakcyjne modele rozliczenia i rodzaje emisji online. Na co zwrócić uwagę prowadząc kampanię reklamową online.

Szkolenie prowadzone jest przez praktyków, którzy przeprowadzili setki kampanii reklamowych online dla różnych branż. Otrzymasz więc mnóstwo sprawdzonych porad wynikających z  ich doświadczenia.   


A może słyszałeś już sporo o RTB?

Informacje się powtarzają, czytasz czwarty raz o SSP, DSP, ATD, działaniu automatyzacji, ale nadal nie jest to dla Ciebie do końca jasne i uporządkowane?

Pozornie CPA wydaje się atrakcyjne, ale jednak płatność za efekt nie przynosi oczekiwanych rezultatów?

Zastanawiasz się, jak w praktyce wykorzystać siłę Real Time Bidding?

Jak w sektorze MSP uzyskiwać takie same warunki zakupowe, jak najwięksi reklamodawcy i duże domy mediowe?

Podczas szkolenia znajdziesz odpowiedzi na wszystkie z powyższych pytań!

Dodatkowo otrzymasz od nas praktyczne rady i wskazówki – jak kupować powierzchnię nowymi metodami, jak realizować kampanię i na co zwrócić uwagę w trakcje jej trwania.  

Nie ma drugiego tak szczegółowego szkolenia o tej tematyce w Polsce.

Jakie są wymagania wstępne i dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla marketerów z sektora MSP, którzy w swoich firmach chcą poprawić skuteczność prowadzenia kampanii marketingowych, obniżyć ich koszty i wykorzystać wszystkie możliwości, jakie daje RTB, Retargeting i Marketing Automation.  
Osoby, które przyjdą na szkolenie nie muszą mieć dużej wiedzy na temat poruszanych zagadnień, ponieważ program szkolenia przewiduje wdrożenie od podstaw, aż po praktyczne zastosowanie poszczególnych technologii, więc każdy uczestnik wyjdzie z solidną dawką wiedzy i nowych umiejętności.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu RTB - od teorii do praktyki ?

Zdobędzie nową wiedzę i praktyczne umiejętności na temat najnowszych trendów reklamy online (RTB, Marketing Automation). Dowiesz się zarówno „jak to wszystko działa”, jakie daje możliwości i jak wykorzystać w swoim biznesie jedne z najszybciej rozwijających się trendów reklamy online na świecie!

Dzięki znajomości zagadnień omawianych podczas szkolenia, oszczędzisz w przyszłości zarówno czas, jak i pieniądze wydawane na kampanie bannerowe.

Poznasz metody optymalizacji budżetu reklamowego i personalizacji Dzięki szkoleniu zdobędziesz przydatną wiedzę i praktyczne wskazówki - jak poprawić wskaźniki Twoich kampanii i zwiększać ROI.

Poznasz w praktyce 2 samoobsługowe giełdy RTB – od razu po szkoleniu możesz więc startować i wykorzystać potencjał, jaki drzemie w tym modelu zakupowym!


Dodatkowe korzyści

  • Dowiesz się także, jak zacząć działać w praktyce, jacy gracze są kluczowi na rynku zagranicznym i polskim oraz jak realizować kampanie zarówno ogólnopolskie jak i lokalne!

  • Dowiesz się jak budować skuteczne scenariusze retargetingowe i marketing automation zwiększając efekty prowadzonych kampanii dzięki personalizacji!

  • Dowiesz się jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe, mailingi.

  • Zdobędziesz również konkretne umiejętności – nauczysz się planować skuteczne kampanie, układać scenariusze marketing automation i retargetingowe.  Poznasz techniki optymalizacji budżetu reklamowego i precyzyjnego dotarcia do Twojego odbiorcy.

  • Po szkoleniu otrzymasz certyfikat potwierdzający uczestnictwo, a także komplet materiałów dodatkowych – kompendium wiedzy, które pomoże Ci poruszać się w tematyce RTB, Marketing Automation.

Program szkolenia RTB

  • 10:00 – 11:00 RTB – nowy sposób na optymalizowanie budżetów reklamowych

    • Nowe sposoby kupowania powierzchni reklamowej (RTB, Programmatic buiyng)
    • Jak działa RTB?
    • Modele rozliczenia reklamy display
    • Możliwości wykorzystania technologii w Twoim biznesie – Jak nie przepłacać za powierzchnię reklamową?

  • 11:00 – 11:45 Audience targeting – docieraj do pojedynczego konsumenta

    • Ewolucja w zakresie reklamy behawioralnej
    • Rodzaje danych i ich praktyczne wykorzystanie
    • Jak tworzone są profile?
    • Skuteczność Audience (case study)

  • 11:45 – 12:30 Retargeting – dotrzyj z właściwym przekazem we właściwym momencie do Użytkownika.

    • Jak działa retargeting i jakie są jego rodzaje?
    • Przykłady scenariuszy retargetingowych (case study)
    • Jak dobrać technologię odpowiednią do potrzeb?
    • Ćwiczenie

  • 12:30 – 13:30 Marketing Automation – w służbie RTB. Jak wykorzystać jego potencjał

    • Jak działa Marketing Automation
    • Opracowywanie skutecznych scenariuszy MA
    • Przykłady i efekty zastosowania w praktyce (case study)
    • Ćwiczenie

  • 13:30 - 14:30 Przerwa Obiadowa

  • 14:30 - 15:00 Start – od czego zacząć przygodę z RTB, na co zwrócić uwagę przy doborze technologii

  • 15:00 – 16:15 RTB w praktyce!

    • Zakładanie kampanii w iBillboard
    • Zakładanie kampanii profilowanej w Adform

  • 16:15 – 16:45 Stereotypy performance (jak nie wpaść w pułapkę CPA)

  • 16:45 – 17:15 Monitoring, optymalizacja kampanii i dobór odpowiednich KPI

  • 17:15 – 18:00 Panel dyskusyjny

Trenerzy

trener

Mateusz Sobieraj

CEO & Media Planning Director agencji AdCookie.pl, specjalizującej się w technologicznej stronie marketingu. Opracowuje i wdraża strategie mediowe w oparciu o najnowsze, światowe trendy reklamy online. Od 4 lat zajmuje się tematyką RTB i jako jeden z pierwszych w Polsce, realizował kampanie kupując powierzchnię w tym modelu. Pracował przy projektach m.in. dla takich marek jak: Gatta, ASUS, Komputronik, Agito.pl, Marwit, MyPhone, Mastercook, Militaria.pl, LC Corp, Lokum, Mobile Vikings i wiele innych. Odpowiadając za całość działań mediowych ma okazje na bieżąco porównywać skuteczność nowych vs tradycyjnych modeli emisji oraz skuteczność poszczególnych narzędzi. Chętnie dzieli się wiedzą i dyskutuje na temat jeszcze efektywniejszych sposobów mierzenia i optymalizowania kampanii internetowych.

trener

Jakub Cyran

W branży od 2003 roku. Wykładowca na Politechnice Białostockiej oraz prelegent na licznych konferencjach. Certyfikowany specjalista AdWords, osoba wyróżniona w kategorii Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku ecommerce (II miejsce, Ekomersy 2014). Organizator 50 barcampów. Obecnie Head of Business / Partner w GO.PL – firmie nagrodzonej Ekomersem 2014 w kategorii Innowacja roku oraz Prezes zarządu DataLeezer sp. z o.o. – dane behawioralne do programmatic.

trener

Jan Piskorski

Technical Account Manager w Adform. Tematyką Real-Time Bidding zajmuje się od 2012 roku. Pracując dla Agory odpowiadał za sprzedaż powierzchni w modelach automatycznych na witrynach grupy Gazeta.pl oraz rozwój projektu IQad – sieci reklamowej zorientowanej na RTB. Obecnie pracuje dla Adform – duńskiej firmy technologicznej będącej liderem w obszarze rozwiązań dla reklamy graficznej. Współpracuje bezpośrednio z kluczowymi domami mediowymi i agencjami służąc wsparciem przy definiowaniu i właściwej realizacji kampanii reklamowych w ramach DSP. Wspiera również Klientów przy wykorzystywaniu innych produktów Adform takich jak adserwer dla reklamodawców, technologia SSP dla wydawców oraz Data Management Platform. Współautor pierwszego w Polsce oficjalnego poradnika RTB wydanego przez IAB Polska. Absowent podyplomowego studium marketingu internetowego prowadzonego przez Szkołę Główną Handlową.


Terminy i lokalizacje szkoleń RTB

Zarejestruj się na szkolenie
do rozpoczęcia
Warszawa ( 13.03.2017 )

13.03.2017

Prowadzący
Mateusz Sobieraj, Jakub Cyran

13 - 13 Marca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

78

Ocena szkoleń

4.51

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
770
Warszawa
Zobacz inne tematy szkoleń >


Jeśli chcesz zapisać więcej niż jedną osobę, skorzystaj z Formularza Zamówień Grupowych - przygotowaliśmy specjalne rabaty dla zamówień mnogich!


Formularz zgłoszeniowy

Kwota na fakturze: 0 PLN z VAT







Wiedza ze szkolenia RTB jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu RTB przeszkoliliśmy 78 osób!
Zobacz opinie uczestników:

Renata Wasylów

Certyfikowany Coach

"Szkolenie u Mateusza i Kuby to jedno z najlepszych na jakich byłem. Bardzo rzeczowe, treściwe i bogate merytorycznie. Dzięki szkoleniu zweryfikowałem swoją wiedzę o RTB oraz uzupełniłem braki. Polecam to szkolenie zarówno osobom zaczynającym z RTB jak i tym, które miały już nim styczność."

Mateusz Rydlewski

Managing Partner

"Szkolenie zakładało zarówno teorię jak i praktykę, więc myślę, że sprawdziło się zarówno dla osób, które techniczne zajmują się RTB oraz dla osób, które ( tak jak w moim przypadku ) oferują je swoim klientom. "

Patrycja Idzińska

New Business Specialist

"Szkolenie jak najbardziej OK! To czego dla mnie było za mało to dokładne omówienie podstaw na przykładach. Kto jest kim w układance RTB."

Ryszard Kozłowski

Senior SEM Specialist

"Szkolenie bardzo ciekawe, zagadnienia omówione w przystępny sposób, prowadzący opisywali wszystko na ciekawych przykładach. ogólnie na plus. "

Patrycja Głowińska

Graphic Designer

Zarejestruj się

Zarejestruj się już dziś i zacznij zaraz po szkoleniu swojej działania w RTB!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań MaxROY.com, Chełmońskiego 8/4

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Kraków Best Western Kraków Old Town Świętej Gertrudy 6, 31-046 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Uniwersytecka 13, 40-007

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Gdańsk Best Western Plus Arkon Park ul. Śląska 10,80-384 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Wrocław Best Western Plus Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

PR

Katarzyna Granops

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops@SprawnyMarketing.pl

Szkolenia

Patrycja Haremska

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Płatności

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl