Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

IV Kongres Online Marketing Master Class pod patronatem SprawnyMarketing.pl

25 października 2012r. w warszawskim Multikinie Ursynów odbędzie się czwarta edycja popularnego wśród marketerów Kongresu Online Marketing. Tematem przewodnim jesiennej konferencji będzie pozyskiwanie nowych klientów z kanału internetowego.

Celem nadrzędnym Kongresów Online Marketing jest przekazanie uczestnikom takich narzędzi i sposobów promocji w sieci, aby zawsze byli o krok przed konkurencją. Pokażemy także metody, które nie są jeszcze wykorzystywane masowo, co poprzez efekt świeżości przełoży się na pozyskanie nowych, wartościowych klientów z internetu – mówi Arkadiusz Widawski, organizator oraz redaktor naczelny magazynu drukowanego Online Marketing Polska.

Kongres podzielony zostanie na 8 bloków tematycznych, wśród których nie zabrakło tematyki związanej z SEO, e-commerce, e-mail marketingiem, czy mediami społecznościowymi. Nowością jest nowy blok poświęcony marketingowi mobilnemu, którego rola gwałtownie rośnie, a nie jest jeszcze szeroko stosowany. Nie zabraknie także cenionej części poświęconej ocenie „na żywo” serwisów internetowych Uczestników Kongresu. Organizatorzy szykują także niespodziankę, która zostanie ujawniona w pierwszych dniach września.

Dla wszystkich Czytelników SprawnyMarketing.pl organizatorzy przygotowali dodatkową zniżkę oraz dłuższy termin trwania oferty “first minute” – do 22.08.2012, dzięki czemu wejściówkę można otrzymać z rabatem do -170zł. Aby z niego skorzystać, należy zarejestrować się na stronie internetowej http://www.kongres-online.pl, a następnie przesłać e-mail na adres arkadiusz.widawski@o-m.pl z numerem zgłoszenia w temacie, wpisując w treści wiadomości “sprawnymarketing.pl”. Wówczas zostanie naliczony rabat -170zł.

Rezerwację można odwołać bez żadnych kosztów do końca września 2012, a obecnie są jeszcze dostępne atrakcyjne miejsca na sali kinowej.

Sprawnymarketing.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Więcej informacji: www.kongres-online.pl.

sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.


  • Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Wszedłem na stronę, zerkam na program i gdy widzę następujące punkty:Dokładne omówienie najnowszych algorytmów wyszukiwawczych Panda, Pingwin oraz ich uaktualnień – jak się do nich właściwie przygotować,
      Jak rozpoznać, że nasza strona internetowa jest zagrożona spadkiem lub usunięciem z wyników wyszukiwania? – praktyczne ćwiczenia
      Jak kontrolować pracę agencji SEM/SEO, czy są Państwo pozycjonowani w sposób niezagrażający obniżeniem pozycji w wynikach organicznych,
      Prawidłowe pozycjonowanie strony internetowej zgodnie z nowymi obostrzeniami od Google
      to się zastanawiam, kto go pisał, do kogo jest on skierowany oraz kto będzie prowadził ten materiał. Odpowiedzi na te pytania, każdy seowiec znać powinien, a jeśli nie zna to nim nie jest, natomiast znajomość tych tematów raczej nie pomoże nam wyprzedzić konkurencji tylko się ewentualnie z nią zrównać. Nie mówię, że mnie nie będzie, bo z innego źródła wiem, że będzie tam Mariusz Gąsiewski i jego warto posłuchać, tylko że dzień wcześniej można wybrać się na jego semcamp i zasilić kasę fundacji pomagającym chorym dzieciom a nie prywatnej firmy.

    • Arkadiusz Widawski

      @Artur, ja pisałem ten materiał. Nie chcę się zbytnio wdawać w dyskusję, tylko pozwolę sobie krótko odpowiedzieć na Twoje pytania. Otóż Kongres skierowany jest głównie dla marketerów oraz szefów małych i średnich przedsiębiorstw, którzy “nie siedzą” codziennie w SEO, a chcieliby się dowiedzieć, w jaki sposób obecnie się pozycjonuje, choćby po to, by łatwiej móc rozmawiać z pozycjonerami. Z kolei dla pozycjonerów to doskonała okazja, aby poznać drugą stronę rynku – klientów, którzy często mają inne spojrzenie na te rzeczy niż pozycjonerzy. Tak więc SEMcamp jest trochę dla innego odbiorcy oraz Kongres jest dla innego odbiorcy. Przedstawicielom rynku SEO warto się pojawić na obu wydarzeniach trochę z innych powodów.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *