Google wstrzymał w zeszłym roku 130 milionów reklam

W 2011 roku Google nie dopuścił do emisji w Sieci reklamowej Google 130 milionów reklam niezgodnych z wytycznymi zgłoszonych przez reklamodawców i zablokował konta 800 tys. reklamodawców. Google chwali się rosnącą skutecznością swoich algorytmów wymierzonych

Więcej

AdWords dynamicznie dopasuje reklamy do zmian w treści witryny

Google wprowadza dynamicznie generowane reklamy AdWords odpowiadające na zapytania, których reklamodawca nie zdążył jeszcze uwzględnić na liście słów kluczowych. Reklamy będą wyświetlane na zapytania dobierane dynamicznie na podstawie zmieniającej się treści witryny, automatycznie będą generowane

Więcej

eMarketer: reklama w wyszukiwarkach będzie rządzić w mobile

Z prognoz opublikowanych przez amerykańską firmę analityczną eMarketer wynika, że w 2013 roku spośród wszystkich rodzajów reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych, amerykańscy reklamodawcy najwięcej zainwestują w reklamę w wyszukiwarkach. Wydźwięk tej prognozy jest tym mocniejszy,

Więcej

Reklamy na NK.pl jak Facebook Ads – szczegóły

Tydzień temu NK.pl wraz z siecią reklamową AdKontekst.pl ogłosili uruchomienie systemu samoobsługowych reklam kontekstowych, które wyświetlane są w serwisie NK.pl (dawna naszaklasa.pl). System nie jest jeszcze całkiem wdrożony, przyjrzyjmy mu się zatem: co już działa,

Więcej

AdWords: klikalne będą wszystkie numery telefonów

Numery telefonów umieszczone w treści reklam AdWords będą wreszcie klikalne. Do tej pory klikalny numer telefonu w AdWords uzyskać można było wyłącznie za pomocą rozszerzenia numeru telefonu, teraz klikalny będzie każdy numer telefoniczny umieszczony w

Więcej

Dojne krowy Google: 20 najzyskowniejszych słów kluczowych

Skąd biorą się kosmiczne zyski Google, takie jak ogłoszone w zeszłym tygodniu 2,37 mld dolarów w samym tylko pierwszym kwartale 2011? Wiadomo, ok. 2/3 wszystkich zysków Google pozyskuje ze sprzedaży reklam we własnej wyszukiwarce, dalsze

Więcej

Już 12% reklam AdWords wyświetla się w komórkach i tabletach

Z danych amerykańskiej agencji performance marketingu Performics wynika, że już 12% wszystkich wyświetleń reklam AdWords w Stanach Zjednoczonych to wyświetlenia na urządzeniach mobilnych. Niewiele mniejszy jest udział komórek w kliknięciach w AdWordsy. Takie wnioski płyną

Więcej

Targetowanie behawioralne w AdWords

W zeszłym tygodniu Google ostatecznie udostępnił wszystkim reklamodawcom AdWords targetowanie behawioralne, a więc możliwość kierowania reklam do użytkowników zainteresowanych określoną tematyką. Zainteresowania internautów są określane na podstawie przeglądanych przez nich wcześniej witryn, a reklamy kierowane

Więcej

AdWords: linki witryny osadzane w opisie reklamy

Google wdraża właśnie kolejną nowość w reklamach AdWords. Jeśli korzystasz z rozszerzenia “linki witryny” (sitelinks), linki mogą wyświetlić się bezpośrednio w opisie reklamy, a nie pod nią. Warunek: fragment opisu musi pokrywać się z anchorem

Więcej

Kliki we “wskazówki dojazdu” w AdWords teraz płatne

Rozszerzenia lokalne Google AdWords to m.in. możliwość uzupełnienia reklamy o fizyczny adres i numer telefonu. Dla internautów, rozszerzenie przybiera postać nie tylko dodatkowego tekstu (telefon, miasto, ulica itd.), ale także linku “wskazówki”, prowadzącego do Map

Więcej