RTB czy Adwords? Rozszerz kampanie dzięki Real-Time Bidding

System reklamowy Google AdWords to w światowym wymiarze niewątpliwie najpopularniejszy kanał reklamy internetowej. Coraz więcej reklamodawców zaczyna doceniać jednak walory modelu Real-Time Bidding. Czy systemy te muszą być wobec siebie konkurencyjne? Wydaje się, że dzięki szerokim

Więcej

Favicony poprawią CTR reklam w sieci AdSense?

Wczoraj Google ogłosił udostępnienie nowej funkcji związanej z widzialnością tekstowych reklam w sieci reklamowej. O tym, rzec by można, drobiazgu, słyszymy już od 4 lat. Tyle czasu potrzebowali inżynierowie, aby zdecydować o wykorzystaniu faviconów w

Więcej

Facebook wchodzi na rynek reklamy wideo!

Od kwietnia przyszłego roku Facebook startuje z nowym formatem reklamy. Reklama wideo na Facebooku to przede wszystkim nowa okazja dla reklamodawców, tłuste danie dla inwestorów ale także kolejna okazja do “wkurzania użytkowników”, którzy według Google

Więcej

Maciej Wyszyński o Real Time Bidding na Search Marketing Day

Reklama bannerowa i wykupywanie kampanii na odsłony kojarzą się z początkami internetu i pierwszymi działaniami marketingowymi w sieci. Czasy jednak się zmieniają, a obecnie triumfy święci reklama rozliczana za kliknięcia. Okazuje się jednak, że technologia

Więcej

AdWords: Zmiany w Keyword Toolu i Prognozie odwiedzin

Kilka dni temu Google wprowadził kilka istotnych zmian do dwóch narzędzi powiązanych z programem AdWords. Chodzi o Narzędzie propozycji słów kluczowych (Keyword Tool) i Prognozę odwiedzin (Traffic Estimator). Ta druga usługa zniknie jako samodzielny produkt

Więcej

Google wstrzymał w zeszłym roku 130 milionów reklam

W 2011 roku Google nie dopuścił do emisji w Sieci reklamowej Google 130 milionów reklam niezgodnych z wytycznymi zgłoszonych przez reklamodawców i zablokował konta 800 tys. reklamodawców. Google chwali się rosnącą skutecznością swoich algorytmów wymierzonych

Więcej

AdWords dynamicznie dopasuje reklamy do zmian w treści witryny

Google wprowadza dynamicznie generowane reklamy AdWords odpowiadające na zapytania, których reklamodawca nie zdążył jeszcze uwzględnić na liście słów kluczowych. Reklamy będą wyświetlane na zapytania dobierane dynamicznie na podstawie zmieniającej się treści witryny, automatycznie będą generowane

Więcej

eMarketer: reklama w wyszukiwarkach będzie rządzić w mobile

Z prognoz opublikowanych przez amerykańską firmę analityczną eMarketer wynika, że w 2013 roku spośród wszystkich rodzajów reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych, amerykańscy reklamodawcy najwięcej zainwestują w reklamę w wyszukiwarkach. Wydźwięk tej prognozy jest tym mocniejszy,

Więcej