WiFi Marketing

Czy Wi-Fi może dać 100% trafności w target? Zgodnie z badaniami Bain & Company, zdobycie nowego klienta kosztuje firmy aż 7 razy tyle, co utrzymanie obecnego, a mimo wszystko firmy w dalszym ciągu skupiają się

Więcej

Czym są Rich Media?

Według badań (IAB Rich Powerful Research) użytkownicy, którzy widzieli reklamę rich mediową, są blisko cztery razy bardziej skłonni do przejścia na stronę internetową reklamodawcy niż ci, którzy widzieli standardowy baner. Jednocześnie reklamy, które zawierają video

Więcej

Zaawansowane targetowanie dzięki RTB

Warto wiedzieć, że z  RTB (model zakupu powierzchni reklamowej) powiązany jest  Audience Targeting, który  daje Reklamodawcy możliwość docierania z właściwym przekazem reklamowym do odpowiednich Użytkowników w określonym czasie i miejscu, co stanowi niewątpliwie ogromną zaletę

Więcej

Jak dobrze rozpocząć nową kampanię AdWords?

Rozpoczęcie nowej kampanii AdWords wygląda zazwyczaj podobnie do poprzednich. Wybierasz słowa kluczowe, dzielisz je na grupy, tworzysz reklamy i kierujesz je na stronę docelową. Uruchamiasz kampanię i optymalizujesz ją. Otrzymujesz lepsze lub gorsze wyniki. Co,

Więcej

Czy personalizacja jest ważna w e-commerce?

O tym, że rynek reklamy online w Polsce ciągle rośnie, usłyszeć możemy na każdym branżowym spotkaniu i konferencji. Wydawać by się mogło, że statystyki i trendy na rynku online śledzić powinni tylko najwięksi gracze. Okazuje

Więcej

Jak działają rozszerzenia objaśnień w Google Ads?

Od pewnego czasu widziałem w niektórych reklamach AdWords rozszerzenia objaśnień i czułem bezsilność spowodowaną brakiem możliwości dodania tychże do moich kampanii. Gdy tylko pojawiła się możliwość dodania rozszerzeń objaśnień w polskim interfejsie AdWords, zacząłem szybko

Więcej

RTB czy Adwords? Rozszerz kampanie dzięki Real-Time Bidding

System reklamowy Google AdWords to w światowym wymiarze niewątpliwie najpopularniejszy kanał reklamy internetowej. Coraz więcej reklamodawców zaczyna doceniać jednak walory modelu Real-Time Bidding. Czy systemy te muszą być wobec siebie konkurencyjne? Wydaje się, że dzięki szerokim

Więcej

Favicony poprawią CTR reklam w sieci AdSense?

Wczoraj Google ogłosił udostępnienie nowej funkcji związanej z widzialnością tekstowych reklam w sieci reklamowej. O tym, rzec by można, drobiazgu, słyszymy już od 4 lat. Tyle czasu potrzebowali inżynierowie, aby zdecydować o wykorzystaniu faviconów w

Więcej

Facebook wchodzi na rynek reklamy wideo!

Od kwietnia przyszłego roku Facebook startuje z nowym formatem reklamy. Reklama wideo na Facebooku to przede wszystkim nowa okazja dla reklamodawców, tłuste danie dla inwestorów ale także kolejna okazja do “wkurzania użytkowników”, którzy według Google

Więcej