Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

IMG_1817

Relacja z Search Marketing Day. Rok 2013 z MaxROY.com

Musiał minąć cały rok 2013, piąty rok kryzysu ekonomicznego, żeby polski premier ogłosił w listopadzie oficjalnie koniec recesji. Z naszego punktu widzenia rok 2013 z pewnością nie można w żadnym wypadku nazwać okresem przestoju. Rok 2013 z MaxROY.com obfitował w istotne wydarzenia. A tymczasem, 2014 na półmetku. Zapraszamy już na nową konferencję Search Marketing Day 2014!

Największa konferencja SEO w Europie Środkowej: SearchMarketingDay

27 i 28 czerwca 2013. To były 2 dni intensywnych wykładów, spotkań, prezentacji oraz szkoleń. 30 prelegentów z 11 krajów: 12 wystąpień w ramach ścieżki SEO Heroes, 17 wystąpień w ramach ścieżki SEO Alternatives. Dla ekipy SearchMarketingDay to wiele nieprzespanych nocy, miesiące przygotowań, praca po godzinach. Teraz jednak możemy z dumą powiedzieć – było wielkim zaszczytem gościć na SearchMarketingDay 2013 tak znakomitych gości z czterech kontynentów – zarówno prelegentów jak i uczestników konferencji i szkoleń. Nasz zespół współtworzył wielkie wydarzenie, o którym jest głośno w internecie!

Na początku – kilka słów na temat organizacji tegorocznej konferencji. W odróżnieniu od poprzednich edycji, SearchMarketingDay 2013 to nie tylko konferencja, ale również targi SEM, które wzbudziły ogromne zainteresowanie uczestników. Korzystając z możliwości zapleczowych nowej lokalizacji, stworzyliśmy możliwość spotkania w przerwach z prelegentami oraz z przedstawicielami wystawców – 13 firm, które postanowiły wziąć udział w pierwszych poznańskich targach SEM. W ocenie uczestników konferencji pomysł targów okazał się udany, z pewnością w przyszłym roku także otworzymy możliwość zamówienia stoiska w ramach SearchMarketingDay.

Panorama SearchMarketingDay

Panorama SearchMarketingDay

Nawiązując do kwestii lokalizacji, znakomitym pomysłem okazał się wybór Międzynarodowych Targów Poznańskich, które znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie zmodernizowanego dworca PKP Poznań Główny. Prestiżowa lokalizacja imprezy w najnowocześniejszej sali w Poznaniu oraz możliwości zapleczowe Sali Ziemi wpłynęły zdecydowanie na komfort uczestników podczas tegorocznego SearchMarketingDay. W tym roku wreszcie nie było kolizji z widzami Multikina, a przerwy można było wykorzystać na spotkania biznesowe, na które było po prostu więcej czasu i odpowiednio dużo miejsca. W przyszłym roku z pewnością również spotkamy się na targach!

Ten rok był rekordowy pod względem liczby gości – i to zarówno pod względem prelegentów jak i widzów wydarzenia. Oczywiście, nie liczyliśmy na „pełne obłożenie” Sali Ziemi, która może pomieścić 2,5 tys. osób, jednak widzimy potencjał, ponieważ z roku na rok wydarzenie jest po prostu coraz większe. W ramach dwóch ścieżek SearchMarketingDay wystąpiło aż 30 prelegentów z 11 krajów. Tradycyjnie zagraniczni goście chwalili polską gościnność oraz komplementowali publiczność wydarzenia.

SearchMarketingDay welcome pack

SearchMarketingDay Welcome Pack Andersa Hjortha

SEO Alternatives – awangarda RTB/PPC/Inbound Marketing

Po raz pierwszy, podczas trzeciej edycji SearchMarketingDay utworzyliśmy ścieżkę SEO Alternatives poświęconą alternatywnym wobec SEO metodom zdobywania klientów w sieci. W jej ramach wysłuchaliśmy aż 17 wystąpień, w tym 8 prezentacji poświęconym platformom PPC/RTB/Inbound marketing.

Pierwszy na scenie SEO Alternatives pojawił się Sean Malseed z SEO Quake/SEM Rush. Jego półgodzinne wystąpienie dotyczyło planowania kampanii PPC z wykorzystaniem doświadczeń konkurencji. Sean przedstawił…

Jako następny na scenie pojawił się Evgenii „Geno” Prussakov. Internacjonał z Rosji/Mołdawii/USA przedstawił możliwości marketingu afiliacyjnego oraz trendy zarejestrowane w tym roku. Autor bloga AMNavigator dał się poznać jako znakomity mówca, doświadczony lider marketingu afiliacyjnego, wreszcie prawdziwy mentor dla słuchaczy, którzy zaznaczali, że z wystąpień Prussakova podczas pierwszego dnia oraz podczas szkolenia Programy Partnerskie – Mówimy jak jest wynieśli potężną dawkę inspirującej wiedzy. Podczas wystąpienia z pierwszego dnia konferencji, Geno przekonywał, że marketerzy powinni traktować marketing afiliacyjny nie jako „kanał marketingowy” lub „alternatywną metodę pozyskiwania ruchu”. W dzisiejszej praktyce internetu Affiliate powinno stanowić integralną część marketing mix.

Evgenii Geno Prussakov w Poznaniu

Geno Prussakov Superstar

Jako trzeci w ramach ścieżki SEO Alternatives wystąpił Konstantin Kanin, nasz kolega z MaxROY.com. Białoruski specjalista, autor bloga

Relacja z Search Marketing Day.

zaprezentował możliwości PPC w sieci rosyjskojęzycznego internetu. Przy okazji warto przypomnieć jego znakomity artykuł na temat rynku wyszukiwarek i reklamy internetowej w Rosji, który napisał dla magazynu SprawnyMarketing.pl

Po przerwie na scenie zameldowali się specjaliści od RTB, w wśród nich jako pierwszy – Anders Hjorth, właściciel paryskiej agencji SEM BDBL Media. Jego przekrojowe wystąpienie na temat RTB stanowiło prezentację możliwości optymalizacyjne klienta BDBL Media.

Anders Hjorth na scenie SEO Alternatives

Anders Hjorth na scenie SEO Alternatives

Po francuskim ekspercie na scenie SEO Alternatives pojawiali się już tylko Polacy. Tomasz Przybyłowicz z polskiego oddziału Httpool mówił o platformach marketingu internetowego.

Na koniec drugiej sesji na scenie pojawił się Mateusz Sobieraj z MediaVerse. Mateusza znamy ze szkolenia RTB, które prowadził w ramach warszawskiej edycji SearchMarketingWeek. Tym razem podczas półgodzinnego wystąpienia Mateusz przekonywał widzów do śmiałego rozpoczęcia przygody z Real-Time Bidding dając porady, w jaki sposób odnieść sukces w roli nowicjusza RTB.

Po dłuższej przerwie, na której eksperci ścieżki SEO Alternatives mieli okazję zaprezentować możliwości swoich narzędzi oraz mogli odpowiedzieć na pytania swoich słuchaczy, nadszedł czas na wystąpienia specjalistów w zakresie social media marketing. Radosław Grzelaczyk zaprezentował bardzo ciekawe wystąpienie na temat pozyskiwania like’ów oraz ochrony fanpage’ów na Facebooku.

Radosław Grzelaczyk – prawdziwy SEO Alternative

Jako ostatni przed prezentacjami przedstawicieli platform PPC/RTB/Inbound na scenie pojawił się Tomasz Frontczak. Prezes MaxROY.com zaprezentował zaawansowane sztuczki i porady dotyczące wykorzystania możliwości programu PPC serwisu Facebook. Wystąpienie cenne, ponieważ oparte na własnym doświadczeniu i eksperymentach przeprowadzonych w ramach własnych kampanii na Facebooku.

Ostatni na scenie SEO Alternatives zameldowali się przedstawiciele platform PPC/RTB/Inbound Marketing, a wśród nich: Marta Lech-Maciejewska z iBillboard, Michał Kaczmarek z AdTaily, Włas Chorowiec z Lead Bullet, Łukasz Duda z AdKontekst, Mariusz Pawełczyk z Sociomantic, Jakub Cyran z Go.pl oraz Tomasz Przybyłowicz i Bartosz Krajewski z httpool (prezentowali sieci IgnitionOne oraz Buddy Media).

Co było na ścieżce SEO Heroes?

Na wstępie relacji warto wspomnieć, że na sali oraz online gościliśmy prawdziwych pasjonatów: Artura Strzeleckiego (SilesiaSEM.pl) oraz Martę Gryszko (lexy.com.pl/Blog). Dwoje blogerów przygotowało dokładną relację z pierwszego dnia konferencji – ze ścieżki poświęconej zagadnieniom SEO. Zapraszamy do zapoznania się z obiema obszernymi relacjami.

W kuluarach najwyżej oceniano prezentacje Razvana Gavrilasa, Ralpha Tegtmeiera, Dominika Wojcika, Marcusa Tobera oraz Konstantina Kanina. Wśród słuchaczy przeważały opinie, iż wszyscy prelegenci znakomicie się uzupełniają, a całe wydarzenie przynosi wiele cennej wiedzy polskim specjalistom SEO.

Ścieżkę SEO Heroes rozpoczęła prezentacja Dana Petrovicia z DejanSEO. Tematem prezentacji była automatyzacja pewnego zakresu działań przy zachowaniu zasad White Hat SEO. Austalijski ekspert zaproponował odpowiednie wykorzystanie narzędzi Google oraz narzędzi, które pomagają uporządkować ogromną ilość danych dla większych serwisów. Dan przekazał także pewien sposób na zdobywanie linków wysokiej jakości. Monitorując dane konkurencji, wykrył linki prowadzące do nieistniejących domen. Zarejestrował je, po czym przekierowywał linki z nowych domen do domeny swojego klienta.

Dan Petrovic udziela wywiadu TVP Poznań

Dan Petrovic udziela wywiadu TVP Poznań

Następnie na scenie pojawił się znany z ciętego języka i czarnego poczucia humoru Ralph „Fantomaster” Tegtmeier. Doświadczony SEO z Niemiec prezentację poświęcił tematowi maskowania czyli „cloakingu 3.0″. Jak zapowiadał wcześniej, Ralph przedstawić miał w 100% kuloodporną metodę, która pozwoli pomnożyć zyski dając szybkie rezultaty. Według Ralpha w metodzie cloaking 3.0, jak ją nazwał, najważniejszym jest brak powiązań między witryną A i witryną B, która jest klonem tej pierwszej. Chodzi o masowe wygenerowanie jak największej liczby tzw. domen cieni, których zadaniem jest przekierowywanie ruchu na stronę B. Kampania daje szybkie rezultaty, ale – jak zauważył Fantomaster, jest zarezerwowana dla osób o stalowych nerwach.

Razvan Gavrilas to prelegent, którego znamy z pierwszej edycji eventu SearchMarketingDay w 2011 roku. Razvan przyjechał po raz drugi i zadziwił wszystkich …spadkiem wagi o 20 kilogramów. Ekspert z Rumunii swoje wystąpienie poświęcił tematowi nienaturalnych linków i kar od Google. Wśród porad Razvana znalazły się uwagi na temat ilości linków, analizy backlinków, czy skupieniu się na budowaniu własnej marki. Podał także wskazówki dotyczące korzystania z narzędzia Disavow tool, z których wynika, iż należy dodawać do niego przede wszystkim linki wskazane przez Google jako nienaturalne. Prezentację Razvana można zobaczyć na jego blogu.

Razvan 20 kg później

Razvan 20 kg później

W następnej kolejności na scenie SEO Heroes ukazał się Josh Bachynski, który prowadził także szkolenie drugiego dnia. Gość z Kanady omówił temat Pandy, która jest drugą z najczęściej występujących aktualizacji algorytmu Google. Autor dokonał szczegółowej analizy na podstawie danych z Google Analytics oraz listy update’ów MOZ. Bachynski zwrócił uwagę na to, aby w reakcji na spadek pozycji działać roztropnie. Lepiej mieć dobre rozeznanie w datach kolejnych aktualizacji, niż stosować lekarstwo, które nie zadziała.

Marina Khaustova z SEO Pult przedstawiła historię SEO w krajach RuNetu. Rynek rosyjski jest zdominowany przez wyszukiwarkę Yandex, Google jest w mniejszości. Pozycjonowanie w Yandex to zupełnie inna bajka – wyszukiwarka z Rosji rodem nie traktuje SEO jak przestępców. W dalszej części wystąpienia specjalistka z Rosji przedstawiła funkcjonalności systemu pozycjonującego SEO Pult, który pokrywa 65% rosyjskiego rynku.

Marina Khaustova – SEO Pult

Stephen Burns, który współtworzył wyszukiwarkę blekko, która wedle założenia miała stanowić „no spam search”, opisywał sposób powstawania i działania wyszukiwarki. Historia blekko zaczęła się w garażu – na przykładzie najlepszych projektów zza oceanu (i nie tylko) można stwierdzić, że zespół znajomych najlepiej podoła utworzeniu od podstaw funkcjonalnego narzędzia lub produktu. Teraz uczestnicy projektu blekko wydali izik, wyszukiwarkę dla urządzeń mobilnych.

Kolejne zwięzłe wystąpienie należało do naszego dobrego znajomego z poprzedniej edycji konferencji oraz z kwietniowego szkolenia SEO PRO – Dominika Wojcika. Po wyjaśnieniu swojego polskiego pochodzenia, BoeserSEO opowiedział, w jaki sposób udało mu się w szybkim czasie stworzyć nową stronę i zaindeksować milion podstron. Podobno przedstawione podczas prezentacji zadanie stanowiło zakład, który zresztą Dominik wygrał. Projektując witrynę wyszedł z założenia, że strona nie może przypominać zaplecza, dlatego skorzystał z ładnego szablonu graficznego i sam napisał skrypt. Aby sprawić wrażenie zaufanego projektu, załadował kody Analytics i zweryfikował stronę w narzędziach dla webmasterów. W swoim wystąpieniu Dominik przedstawił wiele pomysłów i sztuczek, które widownia SEO przyjęła z uwagą, ale i z rozbawieniem. Hitem tegorocznego SearchMarketingDay jest niewątpliwie zablokowanie przycisku „wstecz” w przeglądarce, który to trick Dominik opatrzył prezentacją odpowiedniego kodu.

Wielu widzów z zainteresowaniem oczekiwało wystąpienia Marcusa Tobera z SearchMetrics. Ci, którzy przybyli na jego część z pewnością nie wyszli zawiedzeni. Marcus przedstawił badania dotyczące czynników rankingowych Google na podstawie danych z Polski, które porównano z danymi opublikowanymi kilka dni temu. I tak oto, w przeciwieństwie do danych dotyczących Stanów Zjednoczonych, w Polsce czynniki społecznościowe odgrywają nieco mniejszą rolę, a najważniejsze nadal są linki, w szczególności te z polskich stron. Marcus zwrócił uwagę, że zgodnie z deklaracjami Mata Cuttsa, coraz większą rolę w budowaniu rankingu odgrywa jakość linków, która jest czynnikiem ważniejszym od ich ilości lub nawet stopnia zróżnicowania. Na przykładzie case study pewnej niemieckiej strony, udowadniał, że radykalne zmiany dotyczące struktury linkowania – usunięcie najsłabszych linków i zdobywanie mocnych linków bez komercyjnych autorów skutkuje wyciągnięciem domeny z kary w ramach aktualizacji Penguin.

Marcus Tober nie próżnuje podczas przerwy

Marcus Tober nie próżnuje podczas przerwy

SearchMarketingDay 2013 to także spotkanie ze starymi znajomymi. Dixon Jones pojawił się na naszej imprezie już po raz trzeci. Jest z nami od początku i bardzo ceni sobie naszą imprezę oraz publiczność. Tym razem dzięki Dixonowi poznaliśmy interesujące zagadnienia dotyczące możliwości przewidywania przyszłości dzięki obserwacji linków. Obserwacja linków pozwala np. przewidzieć wyniki wyborów. Zagadnienie „wyszukiwarkowych” przepowiedni politycznych jest bliskie redaktorom Sprawnego Marketingu

Kolejnym prelegentem ścieżki SEO Heroes był Maik Metzen, współpracownik znanego z poprzedniej edycji wydarzenia Andre Alpara z AKM3. Maik mówił o SEO w afiliacji. W jego prezentacji znalazło się miejsce na ostrzeżenia dla afiliantów. Większość stron, które służą programom afilacyjnym zawiera nienaturalne linki. A tymczasem najlepszą strategią jest praca nad tworzeniem własnej marki. Maik reprezentuje tym samym podejście nakierowane na długofalowe działania. Diagram zysku przedstawiony przez AKM3 wskazuje jednak na to, że opłaca się zarabiać na 100 tys. wizytach ponad 16 tys. Euro…

Gareth Hoyle poruszył temat wychwytywania nienaturalnych linków. Zadanie na pozór łatwe, komplikuje się gdy mamy do czynienia z rozbudowaną siecią linkowania. Gareth przedstawił narzędzie Link Risk, które wykonuje audyt linkowania i ocenia ryzyko nałożenia kar przez Google. Jego prezentacja szybko pojawiła się w serwisie slideshare.

Jako ostatni na scenie SEO Heroes pojawił się nasz kolega z MaxROY.com – autor bloga Konstantinkanin.com. Konstantin Kanin z Białorusi przedstawił tajniki pozycjonowania w wyszukiwarce Yandex. Każdy SEO zajmujący się pozycjonowaniem w Rosji musi pamiętać o tym, że Yandex to wyszukiwarka regionalna, dlatego trzeba dokładnie przemyśleć, na jaki rejon kierować swoje działania. Co ciekawe, podejście twórców Yandex do link buildingu jest skrajnie odmienne od reprezentowanego przez Google. Jeśli serwis stać na stałe kampanie reklamowe, w tym zdobywanie płatnych linków, jest to znak, że poważnie podchodzi do biznesu i tym samym zasługuje na wysokie pozycje.

Na zakończenie – burzliwy panel dyskusyjny, podczas którego ścierały się głównie umysły niemieckich specjalistów SEO. Najwięcej do powiedzenia miał Ralph Tegtmeier, a jego adwersarzem był Marcus Tober.

Panel Dyskusyjny SEO Heroes

SearchMarketingDay – poza konferencją

Następnego dnia na terenie City Park Residence nasi goście prowadzili dwa szkolenia. Po angielsku można było wysłuchać szkolenia SEO PRO by Dan Petrovic + Josh Bachynski, natomiast po polsku (nie licząc wystąpienia Geno Prussakova) – Programy Partnerskie: Mówimy jak jest. Podczas szkolenia na temat programów partnerskich wysłuchaliśmy także Marcina Kosedowskiego, Łukasza Gołębniaka oraz Bartosza Berlińskiego.

Szkolenie SEO PRO

Szkolenie SEO PRO w City Park Residence

 

Szkolenie Programy Partnerskie

Szkolenie Programy Partnerskie w City Park Residence

Oprócz konferencji, szkoleń oraz targów, goście SearchMarketingDay zostali zaproszeni na imprezy: before oraz after party. Na szczęście ulewy w Poznaniu skończyły się na kilka dni przed SearchMarketingDay, dlatego wszyscy uczestnicy mogli skorzystać z dobrej pogody przez całe kilkadziesiąt godzin trwania naszego wydarzenia. Na przyszły rok także zamawiamy dobrą pogodę. Do zobaczenia w połowie 2014 roku!

Ćwierkali o nas:

Prussakov

Czarek – Bachynski SEO PRO

  Hjorth

Blekko – Burns

 

Tegtmeier

 

Zobacz galerie tegorocznego SearchMarketingDay na profilu SprawnyMarketing.pl na Facebooku.

W tym roku o SearchMarketingDay pisało międzynarodowe towarzystwo:

 

Na temat konferencji zaczynają powstawać memy. Dlatego też na koniec przesyłamy pozdrowienia od Andrzeja (SEO Ninja).

PS: Na pierwszy dzień, Andrzeju, mogłeś przyjechać. Było tłumaczenie symultaniczne na polski :)

Nowa siedziba MaxROY.com

Podczas wakacji, gdy wiele osób wypoczywało w bułgarskich kurortach, ekipa MaxROY.com przenosiła się do nowej siedziby. Nowe biuro MaxROY.com mieści się w bezpośrednim pobliżu dworca PKP. W strategicznym miejscu obok Parku Wilsona na klimatycznym poznańskim Łazarzu. Nowe biuro zachwyca designem, jest przygotowane do prowadzenia szkoleń.

Wszystkich, którzy jeszcze nie widzieli naszego biura, zapraszamy do odwiedzin oraz …na szkolenia w Poznaniu (16-17 czerwca 2014)!

 

Rok szkoleniowy zaczęliśmy w styczniu, a ostatnie szkolenie odbyło się zaledwie na tydzień przed Świętami Bożego Narodzenia. W ciągu całego 2013 roku odbyły się 44 szkolenia, na których gościliśmy łącznie 845 osób. Daje to średnio ok. 19 osób na jednym szkoleniu. Och, gdyby w Polskich klasach i na studiach uczniowie mieli taki komfort i przestrzeń życiową :)

W tym roku proponowaliśmy szkolenia jedynie w dwóch lokalizacjach – w Poznaniu i w Warszawie. Szkolenia w stolicy cieszyły się większą popularnością – na 23 szkolenia przybyło 557 osób. Zdecydowanie bardziej kameralnie było na szkoleniach w Poznaniu. Na 21 szkoleń przyszło 288 osób. Można zatem uznać, iż zwłaszcza szkolenia w Poznaniu mają charakter warsztatowy.

Największą popularnością cieszyły się rzecz jasna, szkolenia AdWords. Aż 140 osób na poziomie podstawowym i 128 na szkoleniu AdWords PRO sprawia, że znacząco przyczyniamy się do popularyzacji programu PPC Google.

Popularyzujemy AdWords

Na drugim miejscu pod względem popularności praktycznie ex-aequo – Facebook Marketing i Facebook Ads oraz Google Analytics (odpowiednio – 79 i 73 osoby). Zagadnienie analityki internerowej coraz częściej jest dostrzegane jako konieczność przez osoby dbające o rozwój witryny oraz chcące podnieść skuteczność swoich kampanii. W tym roku szkolenie Analytics otrzymało najwyższe oceny w naszych ankietach. Nic dziwnego, że już w kwietniu po raz pierwszy odbędzie się Analytics PRO.

Szkolenie Analytics pobudza do dyskusji

Odnośnie drugiego szkolenia, nie da się ukryć, że Facebook przestaje być postrzegany jako portal otwierany dla zabijania nudy. Po pierwsze, Facebook się starzeje, po drugie – poważnieje. No i, jak udowadnia na szkoleniu Tomasz Frontczak, Facebook sprzedaje. Skąd popularność naszego szkolenia? To jedyne szkolenie na rynku, podczas którego Facebook traktowany jest przez doświadczonego specjalistę w zakresie wyszukiwarek internetowych jako narzędzie PPC, a zaawansowane metody tworzenia aplikacji i  luki Facebooka pokazuje Mateusz Belattaf.

Mateusz Belattaf przekazuje wiele tricków. Szkolenie chwalone jest za szybkie tempo i treściwy przekaz

Kolejne na liście – szkolenie SEO. Jakość gwarantowana przez maxroy’owego Head of SEO, Cezarego Lecha! 64 osoby na szkoleniach SEO + 46 na szkoleniach SEO PRO, na które zapraszamy zagranicznych gości, daje łączną liczbę 100 osób przeszkolonych w zakresie SEO. W przyszłym roki formuła szkolenia SEO ulegnie zmianie. Szczegóły wkrótce!

Cezary Lech podczas szkolenia SEO

Zagraniczni goście SearchMarketingWeek

Osobny opis należy poświęcić szkoleniu SEO PRO. W kwietniu, jeszcze przed SearchMarketingWeek.com, szkolenie to prowadził Dominik Wojcik. Natomiast półtora miesiąca temu, podczas listopadowej edycji wydarzenia, 29  listopada szkolenie poprowadzili trzej ex-Googlerzy z Kasparem Szymanskim na czele. Polecamy relację z listopadowej edycji spisaną przez Bartosza Góralewicza.

Wczoraj w Google, dziś w MaxROY.com :)

W listopadzie gościliśmy rekordową liczbę 334 osoby w ramach jednego tygodnia szkoleń SearchMarketingWeek. Nic dziwnego, skoro tegorocznym gościem SearchMarketingWeek był słynny Neil Patel. Na pierwsze w Polsce szkolenie Growth Hackera zaprosiliśmy aż 83 osoby. Szkolenie z najpopularniejszym Growth Hackerem na świecie okazało się wydarzeniem ostatniego kwartału 2013 roku w branży. Zapraszamy do zapoznania się z relacjami SEOkraci.pl oraz GrowthHacker.am.

 

Post użytkownika SprawnyMarketing.

 

 

Rok 2013 z MaxROY.com

| Create infographics


 Share sprawnymarketing

Rafał Kowalewski

Trener AdWords w MaxROY.com, związany z branżą SEM od 2009 roku. Jako copywriter - miłośnik literatury i pięknego słowa. Jako specjalista reklamy w Google, wyznawca zasady: “Brzydkie reklamy sprzedają najlepiej”.


  • Maciej Lewiński

    Cieszenie mode on. Nic o ankietach nie wiedzialem :)

  • Rafał Kowalewski

    W ogóle wyniki na wszystkich ankietach ulegają systematycznej poprawie. Włącznie z Twoimi :)

  • Googlerzy

    Pojechał na konferencje SEO, była po angielsku nic nie zrozumiał. Matko – prawie się przewróciłem z krzesła :D

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *