Napisz do nas

Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

smw

5 nowych szkoleń na SearchMarketingWeek.com Warszawa

Część z was zapewne zdążyła już się przyzwyczaić do 3 terminów w ciągu roku kiedy organizowane są eventy MaxROY.com:

  • Szkolenia Search Marketing Week for e-commerce, Poznań – Marzec
  • Konferencja Search Marketing Day, Poznań – Maj/Czerwiec
  • Szkolenia Search Marketing Week, Warszawa – Listopad

Zgodnie z tym corocznym planem czas ogłosić zbliżające się nowości w trakcie Listopadowgo tygodnia szkoleń. Pod wieloma względami będzie to nasz rekordowy event. W dzisiejszym wpisie wyjaśniam dlaczego zdedydowaliśmy się na nowe szkolenia, co mnie osobiście w nich najbardziej interesuje oraz oraz jak pozyskana wiedza może przełożyć się na wzrost naszych biznesów.

Search Marketing Week to tydzień szkoleń z marketingu internetowego, w jednym miejscu zebrana śmietanka intelektualna polskiej branży internetowej! 5 dni, 13 szkoleń, 16 wykładowców!W tydzień dowiesz się więcej niż przez 5 lat studiów! Przygotowaliśmy pięć zupełnie nowych i świeżych oraz kilka radykalnie odświeżonych szkoleń…

Szkolenie dla klientów agencji SEM=SEO+PPC (AdWords)

To szkolenie w 100% wynika z misji MaxROY.com sp. z o.o.:

„MaxROY.com poprzez doradztwo strategiczne, szkolenia i wsparcie operacyjne umożliwia firmom prowadzić sprawne działania w obszarze search marketingu”

Szkolenie skierowane jest do właścicieli i kadry kierowniczej polskich przedsiębiorstw. Jego cel to uświadomienie klientów agencji SEM (czyli zarónowo SEO jak i PPC – AdWords) jak powinno się dobierać i współpracować z Agencjami SEM. Na co zwrócić uwagę podpisując umowę, jakie kruczki i chwyty marketingowe stosują firmy aby pozyskać nowych klientów. Wyjaśnimy też dlaczego SEO czasami musi być drogą usługą oraz jak konktrolować to co robi dla nas firma pozycjonerska.

Wiekszość managerów i osób na stanowiskach kierowniczych nie potrzebuje znać szczegółów Google AdWords lub Analytics, nie potrzebuje wiedzieć jak na poziomie SEO PRO pozycjonuje się strony, nie musi wiedziec co podnosi CTR reklam Adsense, reklam na facebooku czy wysyłanych mailingów. To co natomiast jest niezbędne to świadomość dostępnych możliwości, czego wymagać, na co zwracać uwagę, jak mierzyć efektywność, czego wymagać od pracowników oraz jak knotrolować prace agencji.
Jak zadać pytania, które zaskoczą agencje starające się sprzedać nam kolejne „produkty marketingowe” i w końcu jak wybrać najefektywniejsze kanały i formy promocji?
Dowiedz się więcej o szkoleniu dla klientów agencji SEM dla tej samej grupy odbiorców polecamy też opisywane nieco niżej szkolenie z Inbound Marketing.

Szkolenie z optymalizacji CTR w AdSense

Po serii artykułów Marcina Kosedowskiego na Sprawny Marketing ( Jak zmiana liczby reklam wpływa na zarobki ze strony?, 5 skutecznych sposobów na zwiększenie przychodów ze strony, Co ważniejsze: pozycjonowanie czy sprzedaż? ) zdecydowaliśmy się zorganizowac szkolenie jakiego w Polsce jeszcze nie było. Szkolenie z technik optymalizacji klikalności w reklamy Google AdWords w sieci partnerskiej Google!

  • Dowiesz się jak zrobić stronę MFA – Made for Adsense (strona stworzona tylko i wyłącznie w celu zarabiania na kliknięciach w reklamy AdSense), która nie zostanie zbanowana, a jednocześnie zarobi tyle co strony najlepszych spamerów?
  • Zobaczysz jak dosłownie z dnia na dzień zamienić zwykłą stronę opartą o treść w maszynkę generującą setki wartościowych kliknięć w reklamy.
  • Dowiedz się jak to możliwe, że największe portale kasują po 500 złotych za tysiąc wyświetleń reklamy (50 groszy za wyświetlenie, nie kliknięcie!), a reklamodawcom się to opłaca i zastosuj na swojej stronie takie same sztuczki.
    Spraw, aby zarobki z twojej strony natychmiast i trwale wzrosły, nawet przy małym ruchu.

Dowiedz się więcej o nowym szkoleniu Marcina Kosedowskiego

Szkolenie z Indound Marketing

Na czym polega Inbound Marketing?

Inbound Marketing nowczesna koncepcja marketingu internetowego

Pojęcie Inbound Marketingu nie doczekało się jeszcze pełnego tłumaczenia na język polski. W wikipedii znajdujemy bardzo lakoniczną definicje:

…aktywny marketing przychodzący, skupia się na działaniach w Internecie mających na celu bycie odnalezionym przez klientów. Obejmuje trzy główne obszary: marketing w wyszukiwarkach, blogi, media społecznościowe. […] Idea inbound marketingu polega na podjęciu takich działań w mediasferze aby potencjalini klienci sami znaleźli to, czego szukają. Inbound marketing łączy elementy marketingu internetowego, które w skuteczny sposób pozwolą wciągnąć klientów w sfere działań marketerów.

W dużym skrócie jest to od około 2 lat bardzo popularna koncepcja marketingu internetowego w Stanach Zjednoczonych, intensywnie promowana m.in. przez Randa Fishkina z SEOmoz.org podczas jego licznych prezentacji. Szkolenie będzie prowadzone przez Dorotę Zys, prelegentkę tego rocznego Intenet Beta. Gościem specjalnym na tym szkoleniu będzie Martin MacDonald Inbound Marketer w Expedia.com, który opowie jak w praktyce realizuje się działania w zakresie Inbound Marketingu – więcej o szkoleniu.

Szkolenie z Marketing automation

Na czym polega Marketing Automation?

Marketing Automation to narzędzie marketingowe umożliwiające automatyzację części działań i procesów marketinowych. Opiszę jak to wygląda w MaxROY.com… Przy okazji promowania zbliżających się szkoleń dodaliśmy do systemu następujące strony: MaxROY.com.pl, SprawnyMarketing.pl, SearchMarketingWeek.com, SearchMarketingDay.com. Te witryny podobnie jak w remarketingu AdWords zostawiają w przeglądarkach osób odwiedzających tzw. pliki cookie.
W miedzyczasie wysyłamy mailing reklamowy promujący zbliżające się szkolenia. Mailing wykonujemy z poziomu systemu Marketing Automation dodając wcześniej możliwie rozbudowaną baze mailingową (E-mail, Imie, Nazwisko, Firma, Tel. kontaktowy itd). Każda osoba w systemie dostaje w treści maila unikalny link (adresy URL mierzące), każda osoba która kliknie w link umieszczony w mailingu jest od tego momentu przyporzadkowywana do konkretengo wpisu w bazie danych (od tego momentu wiemy jak ta osoba ma na imie w jakiej firmie pracuje, jaki ma numer tel i adres mailowy) to stwarza możliwość powiązania bezpośrednio także naszych stron które odwiedza (plik cookie o danym numerze = ten adres email).

Okazuje się zatem że po 2-3 miesiacach działania systemu i wysłaniu kilku mailingów możemy badać, które osoby są szczególnie zainteresowane jakaś specyficzną ofertą naszej firmy. Możemy określić zatem reguły że gdy: użytkownik wejdzie na podstronę szkolenia SEO na SprawnyMarketing.pl, nastepnie sprawdzi co na ten temat piszemy na stronie firmowej MaxROY.com.pl a nastepnie wejdzie jeszcze na SearchMarketingWeek.com i kliknie opis szkolenia SEO – to znaczy ze jest prawdopodobnie bardzo zainteresowany tym szkoleniem – mozemy zatem wygenerowac regułę automatyczną, która spowoduje wysłanie maila ze szczegółowymi inforamacjami do potencjalnego klienta lub wyśle komunikat do działu call ceneter żeby zadzwonić do danej osoby przekazać jej więcej informacji, dać specjalny rabat.

W dużym skrócie: możemy automatyzować spersonalizowany marketing i docierać do klienta dokładnie wtedy kiedy potrzebuje naszego produktu. Ten sam mechanizm możemy powielić w sklepach internetowych i innych działalnościach, także usługowych. Na szkoleniu gościem specjalnym będzie Paweł Sala, który opowie o integracji systemu mailingowego Freshmail.pl z narzędziem Marketing Automation.

Dowiedz się więcej o szkoleniu z Marketing Automation

Szkolenie z copywritingu sprzedażowego z elementami SEO

Szkolenie przeprowadzi dobrze znany specajlista od copywritingu, autor dwóch książek z tego zakresu Dariusz Puzyrkiewicz. Na szkoleniu dowiemy się dlaczego tak ważne jest świadome pisanie tekstów sprzedażowych nastawionych na realizacje konkretnych celów.

Zwaracam waszą uwagę że szkolenie jest bardzo praktyczne także dla osób, które na codzien pracują z reklamami AdWords – to oczywiście inna forma copywritingu z precyzyjnie określonymi limitami znaków ale proces tworzenia nagłówków i dobrego copy reklam jest taki sam nie zależnie od długości tekstu.

Na szkoleniu Darek pokaże najlepsze metody na poszukiwanie inspiracji, testowanie nagłówków i pisanie doskonałych tekstów którym nie oprze się żaden klient! Na szkoleniu Darek uczy jak z dystansem spojrzeć na swoją stronę tak aby konsekwentnie podnosić ROI – czyli zwrot z inwestycji w reklamę.

Na szkoleniu gościem specjalnym będzie Sławomir Gdaq, który przedstawi w trakcie godzinnej prezentacji najważniejsze elementy z punktu widzenia SEO copywritingu, czyli jak pisać teksty sprzedażowe tak aby pogodzić wysokie konwersje z wysokimi pozycjami w Google.

Więcej o szkoleniu z Copywrtingu sprzedażowego

SEO PRO by Martin MacDonald i Cezary Lech

To szkolenie przeprowadzimy w dwójkę z Martinem MacDonaldem i pomocą Marka Grońskiego. Cały czas trzymamy się wątku Link Buidlingu jednak jak to ze szkoleniami SEO PRO bywa także to szkolenie niepowtarzalne. Zaprezentujemy w nim około 60-70% zupełnie nowych materiałów. W pierwszej połowie szkolenia w okolo 3 godziny przedstawimy wam to co dotychczas prezentowaliśmy przez cały dzień! Bardzo skondensowana dawka wiedzy o budowaniu linków, same konkrety, bez lania wody. Pod koniec pierwszej cześci przekażemy pen drive’y z odświeżonymi i zaktualizowanymi listami na Twoje linki.

Drugą połowę szkolenia bierze na swoje barki Martin MacDonald pokaże nam swoje nowe narzędzie SEO i przedstawi trzy ciekawe case study z zakresu Pingwin Update. Martin pokaże nam jak wyciągnąć strony po Pingwin Update oraz swoje najciekawsze metody na Link Building. Ja natomiast zaprezentuje nowe podejście do pozycjonowania stron wg. zasdy Pareto 80/20 oraz nasze najnowsze odkrycia w zakresie pozyskiwania linków ze stron TrustRank. Na szkoleniu otrzymasz także zaktualizowane listy:

  • Lista 1000 zagranicznych stron do założenia profili o wysokim TR
  • Lista 100 sprawdzonych polskich katalogów o wysokim Trust Rank
  • Lista 50 wartościowych polskich precli
  • Lista 100 angojezycznych wartościowych stron z artykułami o wysokim TR
  • Lista 100 polskich stron o wysokim TR z których możesz pozyskać linki – pokażemy jak to robić oraz jak szukać tego typu stron!
  • Lista 400 katalogów zagranicznych (wysoki TR) oraz przedstawienie metody na pozyskiwanie z nich linków
  • Lista 3000 polskich for umożliwiających dodanie linków
  • Lista 2500 płatnych polskich precli!
  • Lista 13 892 katalogów (w tym 2500 seo katalogów!)
  • Dostaniesz kod promocyjny który pozwoli Ci bezposrenido po szkoleniu pozyskac około 150’000 linków!

Szkolenie w dużym stopniu będzie dotyczyło nowej systuacji w Google po Pingwin Update, jak pozycjonować strony, jak wyciągać je z filtra, co powoduje spadki pozycji, jak sie zabezpieczać przed depozycjonowaniem, jakie narzedzia używać. Martin MacDonlad pokaże w tym zakresie najnowsze casey i dane z rynku anglojęzycznego. Więcej o szkoleniu SEO PRO.

Zapraszamy na:

sprawnymarketing

Cezary Lech

Content marketer i Specjalista SEO, organizator konferencji I ❤ Marketing oraz Search Marketing Day a także ogólnopolskiego cyklu szkolenia.sprawny.marketing. Autor wielu artykułów oraz prezentacji z zakresu pozycjonowania a także innych aspektów marketingu internetowego. Współwłaściciel i dyrektor komórek marketingowych MaxROY.com sp. z o.o. i GoldPosition.pl. Więcej o Cezarym możesz się dowiedzieć na jego prywatnej stronie i profilu Google+.


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Seweryn

      Super, super…. copywriting temat. Ciekawy jestem :-)

    • No właśnie jak z kupnem i oczywiście jaka będzie cena szkoleń?

    • Szymon Jędrzejczak

      Cezary czy będą poruszane tematy związane z long tailem? Przede wszystkim mam na myśli sposób linkowania tak wielu fraz.

    • Kajetan

      @Cezary te co były pod koniec maja na których był kaspar szymański i tyle sław. To pewnie to nagrywaliście i się zastanawiam czy istnieje możliwość nabycia płytki??

    • Cezary Lech

      @Kajetan masz na myśli konfernecję Search Marketing Day 2012 która nie bedzie publikowana na DVD, może za jakiś czas materiały video wrzucimy na http://Forum.MaxROY.com

    • Kajetan

      Aha :) Szkoda :( Pewnie trochę by tego poszło :)

    • Damian Kosewski

      Zapowiada się mega ciekawie… Co prawda nie będę na szkleniach ale liczę na dobra relację :)

    • Mieczysław Majewski

      No wlasnie? Można liczyć na jakieś relacje? materialy… prezentacje?

    • Cezary Lech

      Panowie to są szkolenia płatne, nie będzie żadnych darmowych materiałów ani prezentacji.

    • Jakub Ostrowski

      Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się zjawić :)
      Oby do zobaczenia na szkoleniach!

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *