Optymalizacja konwersji metodami jakościowymi
Praca projektowa i optymalizacja konwersji, to sposób myślenia. Dowiesz się jak zdobywać nową perspektywę. Myśleć w sposób klientocentryczny i działać na podstawie zweryfikowanych potrzeb użytkowników. Wzrost konwersji w Twoich produktach będzie naturalną konsekwencją stosowania wiedzy, którą Ci przekażę.
Zaczniemy od teorii, ale obiecuję, że będzie krótko i treściwie. Uporządkujemy główne pojęcia, ich genezę i wyjaśnimy całą tę branżową nowomowę. Poukładamy pojęcia i przejdziemy do części warsztatowej.
A na niej dokonamy ewaluacji heurystycznej, zmapujemy customer journey, napiszemy scenariusze użycia oraz user stories, wypełnimy macierz Red Routes, a nawet zaplanujemy badanie UX, dobierając pytania badawcze, narzędzia i scenariusze.
Będziemy pracować na rzeczywistych przykładach, nie na hipotetycznych rozwiązaniach. Poznasz wagę podejścia zorientowanego na doświadczeniach użytkownikach i rolę badań w optymalizacji konwersji.
Praca projektowa, to sposób myślenia. Dowiesz się jak zdobywać nową perspektywę. Myśleć w sposób klientocentryczny i działać na podstawie zweryfikowanych potrzeb użytkowników.