SZKOLENIE PRO

Strategia cenowa

Psychologia ustalania cen

Prowadzący:
Paweł Tkaczyk

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

4

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

732 083 545

Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej

Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.

To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.

Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.

Co to właściwie oznacza?

  • szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Planowanie strategii i polityki cenowej to balansowanie wieloma zmiennymi.

Na szkoleniu spojrzymy na cenę z trzech punktów widzenia:

  1. producenta – pokażemy twarde wyliczenia kosztów i zwrócimy uwagę, jak je optymalizować.
  2. konsumenta – opowiemy o psychologicznych aspektach ustalania i postrzegania cen.
  3. rynku – zaplanujemy strategie cenowe dla różnych etapów wchodzenia na rynek, zajmiemy się konkurencją i zjawiskiem wojny cenowej.

 

Interaktywne szkolenie obejmujące case studies z Polski i zagranicy, ćwiczenia symulacyjne zarówno z tworzenia cenników i ofert jak i reagowania na ruchy konkurencji.

 

Celem głównym szkolenia jest rezygnacja z obniżania ceny, jako narzędzia zdobywania rynku i klientów. 

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Nauczysz się analizować politykę cenową z punktu widzenia firmy, ale i klienta

Przestaniesz obniżać cenę, by zdobyć nowych klientów

Dowiesz się, jakie taktyki stosować by wyjść obronną ręką z wojny cenowej

Szkolenie ma charakter interaktywnego wykładu, obejmujące case studies firm z Polski i zagranicy


Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Właściciele firm i osoby odpowiedzialne za rozwój biznesu

  • Managerowie odpowiedzialni za sprzedaż i marketing

  • Brand managerowie i freelancerzy, którzy świadczą usługi doradztwa dla
    innych firm

Program szkolenia
Strategia cenowa

    • Cel szkolenia: Zdobycie wiedzy z zakresu ustalania polityki cenowej pozwalającej zwiększyć liczbę klientów
    • Zakres szkolenia: Psychologia ustalania cen
    • Formy merytoryczne: Szkolenie
    • Materiały: Prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Paweł Tkaczyk

     

    10:00 – 10:30 Wprowadzenie - trzy filary kształtowania polityki cenowej

    • firma
    • klienci
    • rynek.

    10:30 - 11:45 Polityka cenowa z punktu widzenia firmy, czyli o twardych analizach

    • Ekonomiczne metody ustalania cen oraz ich optymalizacje. Koszty stałe i zmienne.
    • Krzywa popytu i podaży – dlaczego nie prosta? Od czego zależy jej kształt? Czyli dlaczego niższa cena nie zawsze oznacza więcej zakupów
    • Krzywa elastyczności cenowej popytu – czyli o tym, jak mniej pracować i więcej zarabiać. I o tym, że cenisz się za nisko.

    11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

    12:00 - 13:30 Cena = wartość, czyli spojrzenie na cenę z punktu widzenia klienta.

    • Jakie czynniki wpływają na postrzeganie cen? Jak można je wykorzystać i sprzedawać więcej
    • Tricki w cenniku – ładne ceny i proste ceny, czyli jak sprawić, żeby klient chciał płacić więcej za to samo?
    • Narzędzia budowania wartości: naturalny snobizm, myślenie magiczne, kotwiczenie. Jak je stosować w cennikach i ofertach?

    13:30 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:30 - 16:00 Rynek i konkurencja, czyli najszersze spojrzenie na cenę

    • Cena jako element walki konkurencyjnej. Strategia dominacji cenowej, zwiększanie udziału w rynku, strategia dojnej krowy. Kiedy i jak je stosować?
    • Zwiększanie wartości portfela na wolno rozwijającym się rynku, czyli strategie upsell i cross-sell w akcji.
    • Wojna cenowa – kiedy tak a kiedy jednak nie? Jakie taktyki stosować, by wyjść z niej obronną ręką?

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 - 17:00 Case studies

    17:00 - 18:00 Pytania i odpowiedzi

Trener:

trener

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk, strateg marki, pracował między innymi dla HBO, SONY i Orange.
Specjalista od psychologii podejmowania decyzji, niektórzy z jego klientów dziś
mają ceny dziesięciokrotnie wyższe od tych, z którymi zaczynali.


Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555