Trzy techniki pracy z przyszłością

Jak pracować praktycznie z trendami i sygnałami zmian?

Prowadzący:
Wojtek Ławniczak

Cena od

970 PLN

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

732 083 545

Rozumienie mechanizmów, które stoją za zmianami na rynku oraz powiązana z nim umiejętność eksploracji przyszłości i tworzenia scenariuszy, dają większy spokój w podejmowaniu lepszych decyzji strategicznych i dodatkowo tworzą szanse na wymyślenie rozwiązań, które wyprzedzą konkurencję. To silny fundament, aby utrzymać firmę nie tylko odporną i przygotowaną na nadchodzącą przyszłość, ale także wygrywającą. Szkolenie „Cztery techniki pracy z przyszłością” pokazuje sposób myślenia, działania i zawiera proste, praktyczne i skuteczne techniki, które możesz wykorzystać w pracy z przyszłością – Twojego produktu, usługi, strategii, modelu biznesowego czy organizacji.

Cztery korzyści z uczestnictwa w szkoleniu

Poznasz sposób myślenia, który pozwoli Ci wyjść poza ramy Twojego działu, firmy, produktu, a dzięki temu podejmować lepsze decyzje i wpadać na nieszablonowe pomysły.

Dowiesz się, jak czytać trendy i sygnały rynkowe, żeby miało to praktyczne przełożenie na produkt, usługę, model biznesowy, działanie Twojej firmy i innowację.

Poznasz techniki, które możesz wykorzystać w pracy z Twoim działem, firmą, klientem i dowiesz się, jak je praktycznie zastosować (gotowe instrukcje do przeprowadzenia ćwiczeń).

Dowiesz się, jak działa system czytania i analizy sygnałów z rynku w firmie i jak go stworzyć.


Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane do osób zarządzających firmami pracujących przy tworzeniu strategii (zarówno początkujących, jak i zaawansowanych), pracowników działu marketingu, sprzedaży, rozwoju biznesu. Szkolenie to jest bardzo wartościowe szczególnie dla zespołów (dwu- lub trzyosobowych) z jednej organizacji.

  • Wymagania techniczne: – komputer, zainstalowany ZOOM.

Program szkolenia
Trzy techniki pracy z przyszłością

    • Forma szkolenia: szkolenie 2-dniowe, 2 spotkania po 4 godziny
    • Platforma: Zoom, wykorzystany software: Google Docs, Mentimeter / Similarweb (w gestii prowadzącego), praca zespołowa (pokoje)
    • Cele szkolenia: przekazanie praktycznego sposobu myślenia, narzędzi i procesu pracy z trendami.
    • Zakres szkolenia: trzy praktyczne, skuteczne techniki projekcyjne i pięć wspomagających zawarte w jednym kompaktowym bloku szkoleniowym do wykorzystania w firmie.
    • Formy merytoryczne:prezentacje, ćwiczenia, praca grupowa, dyskusja.
    • Forma sprawdzenia wiedzy: quiz
    • Materiały: szablony do ćwiczeń, artykuły, polecana literatura i inne materiały wiedzowe
    • Prowadzący: Wojtek Ławniczak

    Dzień 1 O trendach słów i ćwiczeń kilka - prezentacja 80%, ćwiczenia 20%

    • Jak pracować z przyszłością w firmie?.
    • Czym są trendy, a czym sygnały rynkowe?.
    • Krzywa dyfuzji innowacji a trendy.

    - Odwrócone scenariusze - prezentacja 40%, ćwiczenia 60%

    • Przedstawienie techniki
    • Jak wykorzystać odwrócone scenariusze w tworzeniu produktów i usług?
    • Jak przygotować sesję odwróconych scenariuszy w praktyce?

    - Backcasting - prezentacja 50%, ćwiczenia 50%

    Dzień 2 Analiza sygnałów rynkowych - prezentacja 40%, ćwiczenia 60%

    • Drivery zmian, sygnały i trendy z rynku
    • Sesja analizy sygnałów (praktyczna praca z trendami i sygnałami rynkowymi)
    • Jak przygotować sesję analizy sygnałów w praktyce?
    • Jak zbudować w firmie system analizowania sygnałów?

    - Analiza sygnałów rynkowych - prezentacja 40%, ćwiczenia 60%

    • Praktyczne techniki uzupełniające, które warto wykorzystać w procesie (dwie techniki
      rozgrzewkowe), Matryca Przyszłości Branży, MoSCoW, matryca;
    • Polecane źródła wiedzy
    • Podsumowanie

Szkolenia prowadzi:

trener

Wojtek Ławniczak

Strateg, projektant, doradca, inwestor. Współpracuje z zarządami firm, organizacji i instytucji w obszarze strategii klientocentrycznych, modeli biznesowych i innowacji, inwestuje także w modelu venture design. Specjalizuje się w innowacjach w usługach i handlu. Jeden z najbardziej doświadczonych w Polsce projektantów usług i pionierów service design / thinking. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services –- zespołu zajmującego się doradztwem strategicznym w tworzeniu innowacji usługowych. Współautor książki „Service design po polsku", wykładowca Executive MBA. Wybrany jako jedna z osobowości marketingu, które warto śledzić w internecie wg. rankigów Widoczni 2021 i 2022. Projekty, które prowadził, zostały uhonorowane nagrodami "Red Dot Design”, „Power of Content Marketing”, „KTR”, oraz „Honeycomb Awards”.

Pracował m.in. z BNP Paribas, BMW, Carrefour, Coccodrillo, eObuwie, E.ON, Flowair, Grupa MTP, Hortimex, Inelo, Investa, Intermarche, Lafarge, mBank, Mikomax Smart Office, Nordzucker, OLX, Otodom, PwC, Santander, Souter Holdings, Vestas, Europejski Bank Inwestycyjny, PAIiIZ, MSZ, Europejska Agencja Obrony oraz Euro 2012.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketingna na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTlettera (jeśli wyrazisz zgodę)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555