Rozumienie mechanizmów, które stoją za zmianami na rynku oraz powiązana z nim umiejętność eksploracji przyszłości i tworzenia scenariuszy, dają większy spokój w podejmowaniu lepszych decyzji strategicznych i dodatkowo tworzą szanse na wymyślenie rozwiązań, które wyprzedzą konkurencję. To silny fundament, aby utrzymać firmę nie tylko odporną i przygotowaną na nadchodzącą przyszłość, ale także wygrywającą. Szkolenie „Cztery techniki pracy z przyszłością” pokazuje sposób myślenia, działania i zawiera proste, praktyczne i skuteczne techniki, które możesz wykorzystać w pracy z przyszłością – Twojego produktu, usługi, strategii, modelu biznesowego czy organizacji.
Cztery korzyści z uczestnictwa w szkoleniu
Poznasz sposób myślenia, który pozwoli Ci wyjść poza ramy Twojego działu, firmy, produktu, a dzięki temu podejmować lepsze decyzje i wpadać na nieszablonowe pomysły.
Dowiesz się, jak czytać trendy i sygnały rynkowe, żeby miało to praktyczne przełożenie na produkt, usługę, model biznesowy, działanie Twojej firmy i innowację.
Poznasz techniki, które możesz wykorzystać w pracy z Twoim działem, firmą, klientem i dowiesz się, jak je praktycznie zastosować (gotowe instrukcje do przeprowadzenia ćwiczeń).
Dowiesz się, jak działa system czytania i analizy sygnałów z rynku w firmie i jak go stworzyć.
Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?
-
Szkolenie skierowane do osób zarządzających firmami pracujących przy tworzeniu strategii (zarówno początkujących, jak i zaawansowanych), pracowników działu marketingu, sprzedaży, rozwoju biznesu. Szkolenie to jest bardzo wartościowe szczególnie dla zespołów (dwu- lub trzyosobowych) z jednej organizacji.
-
Wymagania techniczne: – komputer, zainstalowany ZOOM.
Program szkolenia
Trzy techniki pracy z przyszłością
- Forma szkolenia: szkolenie 2-dniowe, 2 spotkania po 4 godziny
- Platforma: Zoom, wykorzystany software: Google Docs, Mentimeter / Similarweb (w gestii prowadzącego), praca zespołowa (pokoje)
- Cele szkolenia: przekazanie praktycznego sposobu myślenia, narzędzi i procesu pracy z trendami.
- Zakres szkolenia: trzy praktyczne, skuteczne techniki projekcyjne i pięć wspomagających zawarte w jednym kompaktowym bloku szkoleniowym do wykorzystania w firmie.
- Formy merytoryczne:prezentacje, ćwiczenia, praca grupowa, dyskusja.
- Forma sprawdzenia wiedzy: quiz
- Materiały: szablony do ćwiczeń, artykuły, polecana literatura i inne materiały wiedzowe
- Prowadzący: Wojtek Ławniczak
- Jak pracować z przyszłością w firmie?.
- Czym są trendy, a czym sygnały rynkowe?.
- Krzywa dyfuzji innowacji a trendy.
- Przedstawienie techniki
- Jak wykorzystać odwrócone scenariusze w tworzeniu produktów i usług?
- Jak przygotować sesję odwróconych scenariuszy w praktyce?
- Drivery zmian, sygnały i trendy z rynku
- Sesja analizy sygnałów (praktyczna praca z trendami i sygnałami rynkowymi)
- Jak przygotować sesję analizy sygnałów w praktyce?
- Jak zbudować w firmie system analizowania sygnałów?
- Praktyczne techniki uzupełniające, które warto wykorzystać w procesie (dwie techniki
rozgrzewkowe), Matryca Przyszłości Branży, MoSCoW, matryca; - Polecane źródła wiedzy
- Podsumowanie
Dzień 1 O trendach słów i ćwiczeń kilka - prezentacja 80%, ćwiczenia 20%
- Odwrócone scenariusze - prezentacja 40%, ćwiczenia 60%
- Backcasting - prezentacja 50%, ćwiczenia 50%
Dzień 2 Analiza sygnałów rynkowych - prezentacja 40%, ćwiczenia 60%
- Analiza sygnałów rynkowych - prezentacja 40%, ćwiczenia 60%
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Standard
Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing
Dostęp do Premium sprawny.marketingna na 6 miesięcy
Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
Prezentacja trenera w formacie PDF
Egzemplarz magazynu sprawny.marketing
Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing
Dedykowane rabaty narzędziowe
Dostęp do MKTlettera (jeśli wyrazisz zgodę)
Lokalizacja szkoleń
Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań
Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa
Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław
Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków
Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.
Najczęściej zadawane pytania
GDAŃSK
Hotel Sadova
Łąkowa 60,
80-769 Gdańsk
POZNAŃ
Novotel
plac Andersa 1
61-898 Poznań
WARSZAWA
ADN Centrum Konferencyjne
ul. Grzybowska 56
Warszawa
WROCŁAW
Ibis Styles
plac Konstytucji 3 Maja 3
50-083 Wrocław
Mimo że nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji, ponieważ limit miejsc może skończyć się nawet na tydzień przed szkoleniem. W przypadku wpłaty na 1 do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia, prosimy przynieść dowód wpłaty za udział w danym szkoleniu.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na szkolenia to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawny.marketing oraz pod numerem 519 183 555.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu PayU oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. W mailu znajdziesz również fakturę proformę.
Należy zapisać się przez formularz na stronie sprawnymarketing.pl/szkolenia wpisując dane osobowe oraz, w przypadku rejestracji pracowników, dane do faktury.
Na fakturze widnieje nazwa szkolenia, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.
Mail informacyjny otrzymasz tydzień przed szkoleniem.