Email marketing 2024

Email marketing - kanał komunikacji, którego nie możesz zignorować.

Prowadzący:
Paweł Sala

Cena od

970 PLN

NOWOŚĆ!

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zapisz się telefonicznie

732 083 545

Jak zwiększać konwersję i chronić biznes w czasach wzrostu kosztów reklamy online?

W ostatnich dwóch latach marketingowcy coraz częściej podkreślają, jak ważne jest pozyskiwanie i wykorzystywanie danych zero-party oraz first-party. Jest to kluczowe w obliczu planowanych zmian związanych z ograniczeniem użycia plików cookies stron trzecich oraz wzrostu kosztów reklamy płatnej.

Jeśli chodzi o efektywne wykorzystanie danych, najskuteczniejszym kanałem komunikacji pozostaje email marketing. Od lat uważany jest za jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Statystycznie, każda złotówka zainwestowana w email marketing generuje 41 zł sprzedaży.

Dlatego przygotowałem to szkolenie, aby pomóc Ci maksymalizować efekty w email marketingu w 2024 roku. Skupimy się na kluczowych aspektach, takich jak dostarczalność, generowanie leadów i najnowsze trendy, które warto uwzględnić w Twoich działaniach.

 

Dlaczego to szkolenie?

  • To szkolenie jest idealne dla osób, które cenią sobie konkretne, wymierne efekty.
  • Jest ono prowadzone przez praktyka, który przeanalizował setki tysięcy kampanii email marketingowych, współtworzył branżowe standardy i przygotowywał kampanie nagradzane w takich konkursach jak GoldenArrow, Kreatura, Mixx Awards.
  • To intensywny, jednodniowy program, który pomoże Ci rozpocząć działania w email marketingu lub znacząco poprawić efektywność, jeśli już prowadzisz takie kampanie.

Program szkolenia
Email marketing 2024

    • Cel szkolenia: Kompleksowe wprowadzenie w świat email marketingu przynoszącego wymierne efekty finansowe.
    • Zakres szkolenia: Email marketing
    • Formy merytoryczne: Interaktywny wykład, case studies.
    • Materiały: Prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Paweł Sala

    10:00 – 10:10 Przywitanie i omówienie zakresu szkolenia

    10:10 – 10:30 Dlaczego email marketing i co o nim musicie wiedzieć

    • Email marketing to najefektywniejsza forma komunikacji marketingowej – dowiedz się, dlaczego tak się dzieje i jak wykorzystać unikatowe przewagi tego narzędzia do podnoszenia efektywności działań.

    10:30 – 11:00 Trendy i strategie email marketingowe na 2024 rok i później

    • Dowiedz się, na jakie trendy warto zwrócić uwagę przy planowaniu swojej strategii email marketingowej w nadchodzącym roku, a na jakich nie warto się zbytnio koncentrować, ponieważ technologia jeszcze nie pozwala osiągnąć ich pełnego potencjału.

    11:00 – 11:30 Jak unikać spamu – kluczowe zasady na 2024 rok

    • W 2024 roku główni gracze na rynku darmowych skrzynek pocztowych zmieniają zasady dostarczania wiadomości marketingowych. Dowiedz się, o czym musisz pamiętać, aby Twoje maile trafiały do odbiorców na skrzynkach takich jak Gmail, Onet, WP czy Interia.

    11:30 – 11.45 Przerwa kawowa

    11:45 - 12:30 Jak skutecznie i legalnie budować bazy adresowe

    • Dowiedz się, jak efektywnie budować bazę adresową do wykorzystania w email marketingu. Jak robić to legalnie i zgodnie z najlepszymi praktykami, abyś mógł spać spokojnie.

    12:30 - 13:15 Jak zarządzać bazami adresowymi

    • Skuteczna baza adresowa to dopiero początek drogi – dowiedz się, jak odpowiednio zarządzać bazą adresową, wykorzystując dane deklaratywne oraz behawioralne, aby lepiej dostosować przesyłane treści.

    13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:15 - 15:30 Jak stworzyć skuteczną i efektywną kreację email marketingową

    • Skuteczność email marketingu w dużej mierze zależy od jakości przesyłanej kreacji. Dowiedz się, o czym musisz pamiętać, aby Twoje maile były chętnie czytane i generowały wysoką konwersję.

    15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

    15:45 - 17:00 Optymalizacja działań email marketingowych w celu maksymalnej konwersji

    • Email marketing pozwala na szybką analizę i optymalizację działań. Dowiedz się, na jakie wskaźniki warto zwracać uwagę i jakie wnioski wyciągać z ich zmian, aby kolejne kampanie były jeszcze bardziej efektywne.

Prowadzący:

trener

Paweł Sala

  • Trener, manager oraz konsultant z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Współtwórca wielu kampanii marketingowych nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Effie, Kreatura czy Mixx Awards.
  • Co-founder FreshMaila – najpopularniejszego narzędzia do email marketingu w Polsce obecnie będącego częścią giełdowej spółki Vercom.
  • Mówca na największych konferencjach branżowych w Polsce takich jak Infoshare, Forum IAB, I Love Marketing czy InternetBeta.
  • Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych – w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN – „E-marketing – pakiet startowy”.
  • Wieloletni szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska.
  • Autor podcastu Email [i] Marketing.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555