Dlaczego e-mail marketing w biznesie?
E-mail to jedyne narzędzie marketingowe, które pozwala na dwie rzeczy jednocześnie:
- Za pomocą newslettera jesteś w stanie w 5 minut dotrzeć do dowolnej liczby klientów – bez pośrednictwa algorytmów, które decydują komu i kiedy wyświetlić wiadomość lub ją blokują, gdy cokolwiek im nie pasuje.
- Proste techniki targetowania pozwalają na dotarcie do dowolnie wybranej grupy klientów w reakcji na ich działania lub ich brak.
Oczywiście jest to możliwe dzięki mądremu budowaniu własnej bazy odbiorców, nad którą masz pełną kontrolę. Na szkoleniu skupimy się na tworzeniu treści e-maili, by w pełni wykorzystać
specyfikę tego kanału komunikacji.
Czego nauczysz się na szkoleniu?
- Zobaczysz prosty sposób tworzenia treści e-maila, która od pierwszej do ostatniej linijki budzi jego zaciekawienie i zainteresowanie.
- Jak tworzyć nienachalne e-maile sprzedażowe, które chętnie się czyta.
- Jak usunąć e-mailami cztery główne obiekcje klientów, które pojawiają się w każdej branży, by przyspieszyć sprzedaż lub ułatwić pracę handlowcom.
- Omówimy prostą segmentację każdej bazy subskrybentów tak, aby wiadomości były idealnie dopasowane do ich etapu na ścieżce zakupowej.
- Dzięki prostej strukturze każdego e-maila nie będziesz potrzebować żadnej weny do jego tworzenia i łatwo będzie obiektywnie ocenić jego wartość biznesową.
- Damy Ci 66 pomysłów na newsletter – ważny dla odbiorcy i łatwy w konsumpcji.
- Zobaczysz, jak tworzyć silne treści sprzedażowe, zachęcające do natychmiastowego działania – bez wywoływania oporu w czytelniku.
- Otrzymasz 15 sposobów na tworzenie tematu, po którym odbiorcy będzie trudno oprzeć się pokusie otwarcia Twojego e-maila.