Napisz do nas

Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

Najpopularniejsze artykuły marketingowe 2015

10 najpopularniejszych artykułów w 2015 roku

Poniższa lista jednoznacznie pokazuje, że w tym roku królowały social media – tylko 2 teksty z naszego TOP 10 nie dotyczą tego tematu w sposób bezpośredni, niemniej znajdziecie w nich również wzmianki o mediach społecznościowych. Jeśli jednak social media interesowały Was szczególnie, to ich niekwestionowanym królem okazał się… Instagram!

Aż 4 teksty z naszego TOP 10 dotyczą bezpośrednio tej aplikacji. Niebezpodstawna może więc okazać się tytułowa teza z artykułu znajdującego się na 7 miejscu tej listy – ,,Instagram będzie największą platformą social!”. W każdym razie wygrał bezspornie w tym roku, jeśli weźmiemy pod uwagę Wasze zainteresowanie – zerknijcie sami na poniższą listę!

10: 10 rodzajów postów w social media, które w szaleńczym tempie opanują Internet

grafiki-w-postach

 Autor: Anna Guerrero

Chcesz podwoić zaangażowanie fanów i sprawić, aby jak szaleni udostępniali twoje treści? Wielu małym firmom i markom umieszczanie dużej ilości grafik w mediach społecznościowych dało ogromną siłę przebicia.
Jeśli nie jesteś grafikiem lub artystą, nie panikuj. Przeprowadzę Cię przez 10 typów treści wizualnych o dużej sile oddziaływania, które można łatwo stworzyć i które zaangażują Twoich fanów.

czytaj całość >>

9: 8 sposobów na sprawdzenie, jakie tematy zainteresują czytelników Twojego bloga

Temat-na-bloga

 Autor: Katarzyna Granops

Żeby zdobyć wielu czytelników, musimy publikować naprawdę interesujące i wartościowe treści. Skąd jednak mamy mieć pewność, czy dany tekst naprawdę zainteresuje fanów naszego bloga? Istnieje na rynkuk kilka narzędzi, które pomogą nam sprawdzić, jak duży potencjał mają planowane przez nas tematy na bloga, dzięki nim możemy też analizować, jakie teksty z bloga i ze stron naszej konkurencji zdobyły szczególną popularność.

czytaj całość >>

 8: Czcionki, kolory i szablony w najczęściej udostępnianych grafikach

czcionki kolory szablony

 Autor: James Johnson

Jeśli szukasz pomysłu na nadanie rozpędu Twojej strategii w mediach społecznościowych, prawdopodobnie wiesz już dużo o korzyściach płynących z używania obrazów.
A ile wiesz tak naprawdę o tworzeniu grafik, które są najchętniej udostępniane?

Czytaj całość >>

7: 7 powodów: ,,Instagram będzie najpotężniejszą platformą social!”

7 instagram będzie największy

 Autor: Cezary Lech

Analityk Scott Galloway w artykule na LinkedIn Pulse przygotował zestawienie danych przedstawiajace Instagrama na tle innych platform społecznościowych, takich jak: Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ i Tumblr…
Zobaczcie 7 grafik, w których znajdziecie 7 faktów wyraźnie wskazujących to, przed którą platformą social media są najlepsze perspektywy wzrostu.

czytaj całość >>

 6: 10 skutecznych metod budowania wizerunku firmy w Internecie

wizerunek firmy w internecie

 Autor: Mariusz Łodyga

Dziwię się, jak często właściciele firm zapominają o tym, że w ogóle mają stronę internetową. A już szczególnie dziwi mnie fakt, że nie traktują jej jako narzędzia do budowania wizerunku firmy i generowania leadów oraz sprzedaży. Często strona nie prezentuje w odpowiedni sposób tego, czym zajmuje się dana firma.
Jeśli zależy Ci na tym, by nikt nie miał wątpliwości, jaką jesteś firmą lub jakie oferujesz możliwości, warto wziąć pod uwagę te oto dziesięć porad.

czytaj całość >>

5: 7 kroków – budowanie marki na Instagramie

Budowanie marki na insta

 Autor: Asia Żukowska

Dlaczego marki kochają Instagram i Wy też powinniście?
W tym tekście przedstawię Wam powody popierające powyższą tezę, a także przedstawię Wam 7 kroków, które powinniście wykonać, zaczynając promocję własnej marki na Instagramie.

czytaj całość >>

4: 9 najczęściej popełnianych błędów na Instagramie

Iinstagram błędy

 Autor: Ravi Shukle

1,2 miliarda polubień w ciągu dnia! 1000 komentarzy na sekundę!!
To są aktualne statystyki Instagrama. Instagram odnotowuje 15 razy większe zaangażowanie niż Facebook i 20 razy większe niż Twitter. Ostatnią więc rzeczą, którą chcesz zrobić, to odstraszać swoich fanów. Mając to na uwadze, napisałem ten artykuł, aby pomóc zidentyfikować 9 najczęściej popełnianych błędów na Instagramie, które kosztują Cię utratę fanów profilu.

czytaj całość >>

3: Komunikacja na Facebooku – 14 rzeczy, których mogłeś nie wiedzieć

Komunikacja-na-Facebooku

 Autor: Katarzyna Granops

Komunikacja na Facebooku jest dość prosta i każdy, kto choć kilka tygodniu korzysta z tego serwisu, potrafi odnaleźć się w jego podstawowych funkcjach. Bez problemu dodajemy więc zdjęcia, zamieszczamy ciekawe linki czy komentujemy wpisy znajomych. Po jakimś czasie użytkowania serwisu dostrzegamy jednak więcej ciekawych opcji, ale nie zawsze potrafimy z nich korzystać samodzielnie. Sprawdź, czy Ty znasz wszystkie opisane poniżej możliwości Facebooka!

czytaj całość >>

2: LinkedIn – 13 rzeczy, o których nie miałeś pojęcia, dodając tylko swoje internetowe CV

LinkedIn

 Autor: Katarzyna Młynarczyk

CV w Internecie. Rejestrujemy się na LinkedIn, wpisujemy dane, a następnie, kiedy mamy chwilę czasu i zmieniamy pracę, wracamy, aby je uaktualnić. W międzyczasie zapominamy, że LinkedIn to serwis społecznościowy, że kiedy jesteśmy zalogowani, możemy sprawdzić aktualności w “newsfeedzie”, możemy się nimi dzielić, a nawet pisać artykuły w Linkedin Pulse.

Czytaj całość >>

1: Instagram Marketing – 11 porad jak zdobywać więcej followersów i like’ów? + 14 Tips & Tricks

Instagram jak zdobyć followersów

 Autor: Cezary Lech

Nastolatki coraz częściej rezygnują z Facebooka i przenoszą swoją aktywność w inne miejsca sieci oraz do aplikacji mobilnych. Wśród wymienianych kierunków migracji wskazuje się takie aplikacje jak: Whats App (kupione ostatnio przez Facebooka za 19 miliardów dolarów!), SnapChat, Vine i w dużej mierze właśnie Instagram…

czytaj całość >>


 Share sprawnymarketing

Katarzyna Granops-Szkoda

Narratorka firmowych historii w SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com. Odpowiada za strategię content marketingową marki SprawnyMarketing.pl , prowadzi także konta portalu we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku – jeden z największych o tej tematyce w Polsce. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, publikowanych m.in. na portalu SprawnyMarketing.pl, Marketer+ czy NowoczesnaFirma. Swoją pasją do Social Media Marketingu i Content Marketingu dzieli się z uczestnikami autorskich szkoleń (szkoliła m.in. pracowników Quiosque, Urzędów Miast, TelePizza czy Virtualo).


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Marek Pietrasina

      Świetne zestawienie. Co do popularności Instagramu faktycznie coraz częściej jest on postrzegany jako źródło nowego miejsca na reklamę. Ogólnie kanały takie jak instagram, Twitter, czy tak jak już wszystkim dobrze wiadomo Facebook moim zdaniem będą odgrywać coraz wiekszą rolę w marketingu. Dlaczego?
      Wystarczy niewielkim nakladem pracy „wyprodukować” chwytliwy post i tylko patrzeć jak rozchodzi on się jak wirus do coraz to nowych totencjalnych odbiorcow naszych usług. Dlatego uważam że będą miały one coraz więcej do powiedzenia.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *